LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2010 M. liepos 23 D. ĮSAKYMO Nr. 4-581 „DĖL VP2-2.1-ŪM-04-K PRIEMONĖS „Naujos galimybės“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO patvirtinimo“ PAKEITIMO

 

2011 m. vasario 14 d. Nr. 4-81

Vilnius

 

Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), 29.2 punktu,

pakeičiu Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2010 m. liepos 23 d. įsakymą Nr. 4-581 „Dėl VP2-2.1-ŪM-04-K priemonės „Naujos galimybės“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 94-4967):

1. Išdėstau 2 punktą taip:

2. Pavedu ūkio viceministrui Daumantui Lapinskui kontroliuoti, kaip vykdomas šis įsakymas.“

2. Nurodytu įsakymu patvirtintame VP2-2.1-ŪM-04-K priemonės „Naujos galimybės“ projektų finansavimo sąlygų apraše:

2.1. išdėstau 5 punktą taip:

5. Apraše vartojamos sąvokos:

Apyvarta – įmonės pajamos (be pridėtinės vertės mokesčio (toliau PVM) ir akcizų) iš tipinės veiklos, gaunamos už parduotas prekes (paslaugas) per ataskaitinį laikotarpį. Finansinės, investicinės ir ypatingosios veiklos pajamos neįskaitomos.

Darbo našumas – vieno darbuotojo per vieną dirbtą valandą sukurta pridėtinė vertė. Pridėtinė vertė įvertinama kaip išlaidų personalui, nusidėvėjimo ir tipinės veiklos pelno suma.

Didelė įmonė – tai įmonė, neatitinkanti labai mažos, mažos arba vidutinės įmonės apibrėžimo.

Ekspozicija – meno kūrinių nuolatinis (ne mažiau kaip 10 dienų ir ne daugiau kaip 60 dienų) demonstravimas parodoje, muziejuje ar kitoje specialiai įrengtoje vietoje.

Gaminio sertifikavimas – procedūra, kuri įrodo, kad gaminys atitinka standarto ar kito norminio dokumento reikalavimus, ir yra privaloma ketinant gaminius eksportuoti.

Gaminio sertifikavimo išlaidos – pareiškėjo lėšos, sumokėtos už gaminio sertifikavimą ar privalomą registravimą, įskaitant tam reikalingus laboratorinius bandymus ir tyrimus.

Įmonės eksportas – pareiškėjo pagamintos produkcijos (suteiktų paslaugų, įskaitant atvykstamąjį turizmą), kurią jis pats savo vardu išvežė per sieną, vertė (apima ir produkcijos išvežimą į ES šalis, tačiau neapima reeksporto, tranzito ir panašiai).

Festivalis – tam tikrą laiką trunkanti tarptautinė meninių ir kultūrinių renginių masinė šventė, įskaitant teatro, kino arba kitų meno kūrinių perklausą, apžiūrą.

Kontaktų mugė – renginys, dažniausiai rengiamas tarptautinių parodų metu, kuriame dalyvauja daugiau nei 2 šalių verslininkai ir kurio metu pristatomos įmonės ir (ar) jų produkcija, įmonių verslo bendradarbiavimo galimybės bei siekiama užmegzti naujų kontaktų.

Kūrybinės industrijos – ekonominė veikla, kurios pagrindas yra individo kūrybiškumas, gebėjimai ir talentas ir kuri gali kurti materialią gerovę bei darbo vietas, kurdama intelektinę nuosavybę, ir yra vykdoma reklamos, architektūros, meno vadybos, amatų, dizaino, mados, kino, vaizdo, fotografijos, muzikos, scenos meno, leidybos, programinės įrangos, kompiuterinių žaidimų, elektroninės leidybos, pramogų verslo, televizijos ar radijo sektoriuose.

Labai maža įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2007, Nr. 132-5354).

Madų šou – tarptautinis renginys, kurio metu demonstruojamos mados.

Maža įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

Paslauga – veikla, patenkanti į paslaugų veiklos rūšis pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių (EVRK 2 red.), patvirtintą Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226 (Žin., 2007, Nr. 119-4877).

Patvirtinta metinė finansinė atskaitomybė – pareiškėjo metinės finansinės atskaitomybės dokumentai, patvirtinti Lietuvos Respublikos įstatymų ar privataus juridinio asmens steigimo dokumentų nustatyta tvarka.

Produkcija – pareiškėjo gaminami gaminiai ir (ar) teikiamos paslaugos (neapima ateityje planuojamų gaminti gaminių ir (ar) teikti planuojamų paslaugų, išskyrus atvejus, jei pareiškėjas yra pasiekęs paskutinį pasiruošimo gaminti gaminius ir (ar) teikti paslaugas etapą (parengti produktų, paslaugų projektiniai dokumentai (eskizai, brėžiniai, planai ir panašiai), pagamintas prototipas, „beta“ versija ar bandomasis pavyzdys, gauti leidimai, licencijos ar veiklos atestatas, jei tai būtina pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus, ar kita) ir per 6 mėnesius nuo paraiškos pateikimo pradės gaminti ir (ar) teikti paslaugas).

Veikianti įmonė – Juridinių asmenų registre įregistruota įmonė, turinti pajamų ir darbuotojų bei teisės aktų nustatyta tvarka teikianti ataskaitas Valstybinei mokesčių inspekcijai, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos skyriams bei metinės finansinės atskaitomybės dokumentus Juridinių asmenų registrui.

Verslo misija – dviejų ar daugiau įmonių iš tam tikro ekonomikos sektoriaus dalykinė verslo kelionė, susieta su valstybinėmis delegacijomis ar organizuojama valstybės agentūrų, kurių metu susitinkama su tos šalies, į kurią vykstama, ūkio subjektais, siekiant pristatyti įmonių verslo bendradarbiavimo bei veiklos galimybes, užmegzti naujų kontaktų, pristatyti įmones ir (ar) jų produkciją. Verslo misijų metu paprastai rengiamos trumpos prezentacijos, vyksta produkcijos pristatymas, degustacija ir panašiai.

Vidutinė įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Komisijos reglamente Nr. 1998/2006, Tarybos reglamente Nr.1083/2006, Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklėse ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.“;

2.2. išdėstau 8.2.4 punktą taip:

8.2.4. sukurtos arba išsaugotos darbo vietos;“;

2.3. išdėstau 10 punktą taip:

10. Tinkamas pareiškėjas yra privatus juridinis asmuo, kurio metinės pajamos pagal pateiktus paskutinių finansinių metų finansinės atskaitomybės dokumentus, o jei įmonė veikia mažiau nei 1 metus, tuomet pagal pateiktus tarpinės finansinės atskaitomybės nuo įmonės įsteigimo iki paraiškos pateikimo datos dokumentus ne mažesnė kaip 500 000,00 Lt (penki šimtai tūkstančių litų) ir kurio bendrų pardavimų struktūroje ne mažiau kaip 50 procentų sudaro pačio pareiškėjo pagamintos produkcijos (suteiktų paslaugų) pardavimai. Pareiškėjas taip pat turi atitikti visas Tinkamumo finansuoti vertinimo metodikos (Aprašo 2 priedas) (toliau – 2 priedas) 7.1–7.2 punktuose išvardytas sąlygas ir reikalavimus.“;

2.4. papildau šiuo 101 punktu:

101. Pareiškėjai, teikdami paraiškas dėl projekto finansavimo (toliau – paraiška) pagal Priemonę, privalo pateikti Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaraciją, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 (Žin., 2008, Nr. 36-1298). Jei pareiškėjas yra didelė įmonė, tuomet privalo pateikti laisvos formos raštą dėl didelės įmonės statuso.“;

2.5. išdėstau 11.4 punktą taip:

11.4. gali būti pradėtas įgyvendinti ne anksčiau nei nuo 2011 m. sausio 1d., tačiau projekto išlaidos iki finansavimo skyrimo dienos yra patiriamos pareiškėjo rizika. Jeigu projektas, kuriam prašoma finansavimo, pradedamas įgyvendinti iki 2011 m. sausio 1 d., visas projektas tampa netinkamas ir jam finansavimas neskiriamas;“;

2.6. išdėstau 16 punktą taip:

16. Tinkamomis finansuoti projekto išlaidomis laikomos išlaidos, atitinkančios Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių ir Aprašo reikalavimus, patirtos ir apmokėtos ne anksčiau nei nuo 2011 m. sausio 1 d. iki projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos. Sudarant projekto biudžetą, siūloma vadovautis Finansų ministerijos parengtomis Rekomendacijomis dėl projektų išlaidų atitikties Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo finansavimo reikalavimams (toliau – Išlaidų atitikties rekomendacijos), kurios paskelbtos ES struktūrinės paramos interneto svetainėje (toliau – svetainė) www.esparama.lt.“;

2.7. išdėstau 17 punktą taip:

17. Išlaidos, patirtos ir apmokėtos nuo 2011 m. sausio 1 d. iki Ūkio ministerijos sprendimo dėl finansavimo skyrimo priėmimo, patiriamos pareiškėjo rizika.“;

2.8. išdėstau 18.2 punktą taip:

18.2. 5 išlaidų kategorijos „Paslaugos“ 5.4 išlaidų eilutės „Kita“ tinkamos finansuoti išlaidos – specializuotų paslaugų pirkimas (lankstinukų ir kitos dalomosios medžiagos rengimas, vertimas, maketavimas, spausdinimas, vizualinės medžiagos (pavyzdžiui, plakatai, tentai) rengimas ir gamyba), stendo vietos nuoma (iki 25 kvadratinių metrų), su stendo gamyba, pastatymu ir eksploatacija susijusių paslaugų pirkimas, renginio dalyvio (pareiškėjo) mokestis, ekspozicijos, stendo, produkcijos pavyzdžių, renginiui reikalingų daiktų (įranga, įrenginiai, baldai ir kita) transportavimo paslaugų pirkimas, gaminių, kuriuos planuojama eksportuoti, sertifikavimo išlaidos. Rinkodaros medžiagos, skirtos įmonei ir jos produkcijai pristatyti renginyje, parengimo išlaidos negali viršyti 10 procentų projekto tinkamų išlaidų;“;

2.9. išdėstau 18.3 punktą taip:

18.3. 6 išlaidų kategorijos „Projekto administravimas ir vykdymas“ 6.7 išlaidų eilutės „Darbo užmokestis projektą vykdantiems asmenims ir komandiruočių išlaidos“ tinkamos finansuoti išlaidos – darbo užmokesčio ir komandiruočių į užsienį išlaidos (daugiausia 2 projektą vykdantys asmenys vienu metu) pagal Išlaidų atitikties rekomendacijas. Darbo užmokesčio išlaidos projektą vykdančiam asmeniui gali būti kompensuojamos iki 4000,00 Lt (keturių tūkstančių litų) darbo užmokesčio dydžio per mėnesį (įskaitant visus su tuo susijusius mokesčius). Darbo užmokesčio ir komandiruočių į užsienį išlaidos negali viršyti 20 procentų projekto tinkamų išlaidų.“;

2.10. išdėstau 24.2 punktą taip:

24.2. didžiausias pagal Aprašą skiriamo finansavimo dydis projektui įgyvendinti yra 150 000,00 Lt (šimtas penkiasdešimt tūkstančių litų).“;

2.11. išdėstau 26 punktą taip:

26. Didžiausias leistinas pagal Aprašą finansavimo intensyvumas gali siekti iki 55 procentų.“;

2.12. išdėstau 30 punktą taip:

30. Pagal Priemonę bus skelbiamas tęstinis kvietimas teikti paraiškas (toliau – Kvietimas). Projektai atrenkami konkurso būdu.“;

2.13. išdėstau 32 punktą taip:

32. Kvietime nurodoma galutinė paraiškų priėmimo LVPA data, numatoma skirti ES struktūrinių fondų lėšų suma ir jos padidinimo galimybė. Paraiškų priėmimas stabdomas anksčiau nurodytos datos, jei bendra gautų paraiškų prašoma finansuoti suma 10 procentų viršija Kvietime nurodytą sumą arba jei dėl pateiktų paraiškų kiekio kyla pagrįstų abejonių, kad bus nepanaudotos priemonei numatytos lėšos. Paraiškų priėmimas taip pat gali būti sustabdytas, jeigu Kvietimo dokumentuose yra keičiama esminė informacija, keičianti paraiškų pateikimo sąlygas ir galinti turėti įtakos paraiškų vertinimo rezultatams.“;

2.14. išdėstau 38 punktą taip:

38. Pagal Aprašą kiekvienas pareiškėjas turi teisę pateikti daugiau kaip vieną paraišką ir jam finansavimas atitinkamai gali būti skiriamas daugiau negu vieną kartą, tačiau vienas projektas finansuojamas tik vieną kartą.“;

2.15. išdėstau 39 punktą taip:

39. Paraiška turi būti atsiųsta paštu, tai yra pasinaudojant pašto paslaugų teikėjų arba pasiuntinių paslaugų teikėjų, kurių sąrašai yra skelbiami Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto svetainėje adresu www.rrt.lt, paslaugomis arba asmeniškai pristatyta LVPA.“;

2.16. papildau šiuo 471 punktu:

471. Paraiškos vertinamos pagal paraiškų pateikimo eilę (pirmiau registruota paraiška vertinama pirmiau).“;

2.17. išdėstau 59 punktą taip:

59. Paraiškų vertinimas atliekamas nuolat. Vienos paraiškos vertinimo terminas paprastai yra 30 dienų, tačiau jis negali būti ilgesnis nei nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse. Projektų atranką periodiškai atlieka LVPA vertinimo komisija, remdamasi parengtomis projektų paraiškų vertinimo ataskaitomis, projektų naudos ir kokybės vertinimo rezultatais, kita pateikta informacija bei paaiškinimais, socialinių ir ekonominių partnerių, kitų institucijų atstovų bei ekspertų pateiktais argumentais ir informacija.“;

2.18. išdėstau 60 punktą taip:

60. LVPA vertinimo komisijai atliekant projektų atranką, rekomenduojama, kad pirmiau registruota paraiška pirmiau būtu pateikiama atrankai. Kai bendra gautų paraiškų prašoma finansuoti suma viršija Kvietime nurodytą sumą, pirmiau registruota paraiška turi būti pirmiau pateikta atrankai.“;

2.19. pripažįstu netekusiu galios 61 punktą;

2.20. pripažįstu netekusiu galios 62 punktą;

2.21. pripažįstu netekusiu galios 85 punktą;

2.22. išdėstau 2 priedo 1 punktą taip:

1. Bendrai finansuojamas iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektas (toliau – projektas) atitinka bent vieną Ekonomikos augimo veiksmų programos (toliau – veiksmų programa) ir jos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas“ (toliau – 2 prioritetas) tikslą, uždavinį, taip pat apima pagal tam tikrą prioritetą numatomas remti veiklas.

1.1. Pagrįstas projekto tikslų ir uždavinių ryšys su veiksmų programos 2 prioriteto tikslu ir 1 uždaviniu „padidinti įmonių produktyvumą“ (toliau – 1 uždavinys).

1.1.1. Projekto tikslai ir uždaviniai aiškiai siejasi su veiksmų programos 2 prioriteto tikslu ir bent vienu uždaviniu.

 

Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad projekto tikslai ir uždaviniai atitinka veiksmų programos 2 prioriteto tikslą ir 1 uždavinį, ryšys yra akivaizdus ir priežastinis.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies forma, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861) (toliau – paraiškos (A) dalis).

 

 

1.1.2. Įgyvendinto projekto poveikis veiksmų programos 2 prioriteto tikslui ir 1 uždaviniui bus teigiamas.

 

Paaiškinimai: galima teigti, kad įgyvendinus projektą, pasiekimų ir rezultatų poveikis veiksmų programos 2 prioriteto tikslui ir 1 uždaviniui, atsižvelgiant į veiksmų programos 2 prioriteto įgyvendinimo VP2-2.1-ŪM-04-K priemonės „Naujos galimybės“ (toliau – Priemonė) specifiką, bus teigiamas. Taip pat įrodytas projekto aktualumas ir poveikis tikslinių grupių problemų sprendimui.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis.

 

 

1.2. Pagrįstas projekto tikslų ir uždavinių ryšys su veiksmų programos 2 prioriteto įgyvendinimo Priemone ir bent viena VP2-2.1-ŪM-04-K priemonės „Naujos galimybės“ projektų finansavimo sąlygų apraše (toliau – Aprašas) numatyta veikla. 

1.2.1. Projekto veiklos yra suderintos su veiksmų programos 2 prioriteto įgyvendinimo Priemonėje pateiktu bent vienos veiklos aprašymu.

 

Paaiškinimai: būtina įsitikinti, ar numatytos vykdyti projekte veiklos atitinka bent vieną veiklą, nurodytą veiksmų programos 2 prioriteto įgyvendinimo Priemonės aprašyme ir Aprašo 7 punkte.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, VP2-2.1-ŪM-04-K priemonės „Naujos galimybės“ paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies forma ir jos pildymo instrukcija (Aprašo 4 priedas) (toliau – paraiškos (B) dalis).

 

 

1.2.2. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos atitinka bent vieną iš Aprašo 7 punkte nurodytų veiklų.

 

Paaiškinimai: būtina įsitikinti, ar projekte numatyti tikslai, uždaviniai ir planuojamos vykdyti veiklos atitinka bent vieną iš Apraše nurodytų veiklų.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis.

 

 

1.2.3. Projektas atitinka veiksmų programos V priede, Ekonomikos augimo veiksmų programos priedo įgyvendinimo priemonės aprašyme ir Aprašo 14 punkte nustatytus reikalavimus, susijusius su paramos pagal kitas iš Europos Sąjungos (toliau – ES) finansuojamas programas, kitas veiksmų programas, kitus veiksmų programos prioritetus atskyrimu („demarkacinius reikalavimus“).

 

Paaiškinimai: būtina įsitikinti, ar tenkinami visi reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas, kitas veiksmų programas, kitus veiksmų programos prioritetus atskyrimu, nurodyti veiksmų programoje veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo Priemonės aprašyme ir Apraše.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis.

 

 

 

1.2.4. Projektas atitinka kitus su reikalavimais projekto veikloms susijusius specialiuosius projektų atrankos kriterijus ir Apraše nustatytus reikalavimus.

 

Paaiškinimai: netaikoma.

 

 

2.23. išdėstau 2 priedo 8.1.4.3 punktą taip:

8.1.4.3. projektui skiriamas finansavimas yra ne didesnis kaip 150 000,00 Lt (šimtas penkiasdešimt tūkstančių litų).

 

 

2.24. išdėstau 2 priedo 9.2.1 punktą taip:

9.2.1. Projekte numatytos veiklos ir išlaidos atitinka tinkamoms finansuoti veikloms ir jų apimčiai nustatytus reikalavimus.

 

Paaiškinimai: vertinama, ar projekto veiklos ir išlaidos yra tinkamos finansuoti atsižvelgiant į Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse ir Aprašo 17 punkte projekto veikloms nustatytus apribojimus. Projektas, kuriam prašoma finansavimo, nėra pradėtas įgyvendinti anksčiau kaip nuo 2011 m. sausio 1d. Projekte nurodytos išlaidos atitinka Aprašo 25 punkte nustatytus apribojimus. Taip pat būtina įvertinti projekto riziką, susijusią su dvigubu finansavimu, tai yra vertinant pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus būtina įsitikinti, kad toms pačios veikloms ir išlaidoms finansavimas nebus skiriamas pakartotinai, kaip nustatyta Aprašo 19 punkte.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis.“

 

 

2.25. išdėstau 5 priedo 4 punktą taip:

4.

1. Rezultato rodiklis:

 

sukurtos arba išsaugotos darbo vietos

Pagrindiniai teiginiai

Skaičiuojant rodiklį bus skaičiuojamos projekto įgyvendinimo metu naujos sukurtos ir (arba) išsaugotos darbo vietos.

Skaičius

Skaičiuojamos projekto įgyvendinimo metu sukurtos ir (arba) išsaugotos darbo vietos.

Pirminiai šaltiniai:

pažymos ar projekto įgyvendinimo metu įdarbintų darbuotojų skaičių fiksuojantys dokumentai.

 

Nuolat.

Projekto vykdytojas.

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte „Stebėsenos rodikliai“).

Kas ketvirtį su mokėjimo prašymu.

2.26. išdėstau 5 priedo 8 punktą taip:

8.

1. Produkto rodiklis:

 

Projektai, skirti verslo produktyvumui didinti, įskaitant mažų ir vidutinių įmonių projektus

Sąvokos

 

Maža įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2007, Nr. 132-5354).

 

Vidutinė įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

 

Projektas – ekonomiškai nedalomų ir tikslią funkciją atliekančių veiklos rūšių visuma, turinti apibrėžtą biudžetą, įgyvendinimo laikotarpį ir aiškiai nustatytus tikslus.

 

Pastaba. Projekto vykdytojas turi privalomai pasirinkti šį produkto rodiklį.

 

Pagrindiniai teiginiai:

Projektai, skirti verslo produktyvumui didinti, įskaitant mažų ir vidutinių įmonių projektus – finansuojami pagal VP2-2.1-ŪM-04-K priemonę „Naujos galimybės“ (toliau – Priemonė).

Skaičius

Skaičiuojami sėkmingai užbaigti projektai, skirti verslo produktyvumui didinti, įskaitant mažų ir vidutinių įmonių projektus.

Pirminiai šaltiniai:

galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita.

 

Projekto vykdytojas.

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte „Stebėsenos rodikliai“).

Kas ketvirtį su mokėjimo prašymu.

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                  Dainius Kreivys