LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO 2004 M. VASARIO 19 D. ĮSAKYMO NR. 3D-58 „DĖL BENDRADARBIAVIMO SUTARTIES TARP NACIONALINĖS MOKĖJIMO AGENTŪROS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS IR SAVIVALDYBIŲ DĖL EUROPOS ŽEMĖS ŪKIO ORIENTAVIMO IR GARANTIJŲ FONDO GARANTIJŲ SKYRIAUS PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO STANDARTINIŲ SĄLYGŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2006 m. kovo 31 d. Nr. 3D-123

Vilnius

 

Pakeičiu Bendradarbiavimo sutarties tarp Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos ir savivaldybių dėl Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo Garantijų skyriaus priemonių įgyvendinimo standartines sąlygas, patvirtintas 2004 m. vasario 19 d. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu Nr. 3D-58 „Dėl Bendradarbiavimo sutarties tarp Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos ir savivaldybių dėl Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo Garantijų skyriaus priemonių įgyvendinimo standartinių sąlygų patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 29-942), ir išdėstau jas nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRĖ                                                   KAZIMIRA DANUTĖ PRUNSKIENĖ

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2004 m. vasario 19 d. įsakymu Nr. 3D-58

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2006 m. kovo 31 d. įsakymo Nr. 3D-123

redakcija)

 

BENDRADARBIAVIMO SUTARTIES TARP NACIONALINĖS MOKĖJIMO AGENTŪROS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS IR SAVIVALDYBIŲ DĖL EUROPOS ŽEMĖS ŪKIO ORIENTAVIMO IR GARANTIJŲ FONDO GARANTIJŲ SKYRIAUS PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO STANDARTINĖS SĄLYGOS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Bendradarbiavimo sutarties tarp Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) ir savivaldybių dėl Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo (toliau – EŽŪOGF) Garantijų skyriaus priemonių įgyvendinimo (toliau – sutartis) standartinės sąlygos (toliau – Standartinės sąlygos) reglamentuoja Agentūros ir savivaldybių santykius joms vykdant paskirtas funkcijas siekiant užtikrinti tinkamą EŽŪOGF Garantijų skyriaus priemonių įgyvendinimą.

2. Šios sąlygos parengtos vadovaujantis 1995 m. liepos 7 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1663/95, nustatančiu išsamias Tarybos reglamento (EEB) Nr. 729/70 dėl EŽŪOGF Garantijų skyriaus sąskaitų apmokėjimo tvarkos taikymo taisykles (toliau -reglamentas Nr. 1663/95), kitais Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais EŽŪOGF skyriaus priemonių įgyvendinimą, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo plėtros įstatymu (Žin., 2002, Nr. 72-3009), Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2000, Nr. 91-2832), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. vasario 6 d. nutarimu Nr. 135 „Dėl valstybės institucijų, savivaldybių ir kitų juridinių asmenų, atsakingų už Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo Garantijų skyriaus priemonių įgyvendinimą, paskyrimo“ (Žin., 2004, Nr. 22-667) (toliau – Vyriausybės nutarimas), Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2004 m. vasario 19 d. įsakymo Nr. 3D-56 „Dėl Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos akreditavimo Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo Garantijų skyriui kriterijų nustatymo“ 1.4 punktu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais EŽŪOGF Garantijų skyriaus priemonių įgyvendinimą, siekiant užtikrinti tinkamą pagal EŽŪOGF Garantijų skyrių administruojamų priemonių įgyvendinimą, ir yra privalomos Agentūrai ir savivaldybėms.

3. Agentūros ir savivaldybių teisės, pareigos ir atsakomybė pagal šias Standartines sąlygas nustatoma bendradarbiavimo sutartyse.

4. Sutarties pagal šias Standartines sąlygas šalys yra: Agentūra ir savivaldybė.

5. Agentūros ir savivaldybių sudarytose sutartyse individualiai aptartos sąlygos galioja tiek, kiek jos neprieštarauja šioms Standartinėms sąlygoms.

 

II. SUTARTIES DALYKAS

 

6. Sutartimi Agentūra ir savivaldybė susitaria bendradarbiauti savivaldybei įgyvendinant jai Vyriausybės nutarimu pavestas EŽŪOGF Garantijų skyriaus priemones (toliau – Priemonės), nurodytas Standartinių sąlygų 7 punkte.

7. Priemonėmis, už kurių įgyvendinimą yra atsakinga savivaldybė, yra laikomos:

7.1. tiesioginės išmokos ir kaimo plėtros priemonė „Mažiau palankios ūkininkauti vietovės ir vietovės su aplinkosauginiais apribojimais“ (toliau – MPŪV);

7.2. pieno gamybos kvotos;

7.3. kaimo plėtros priemonės, išskyrus MPŪV;

7.4. bitininkystės sektoriaus parama.

8. Po sutarties pasirašymo įstatymu ar kitu teisės aktu nustačius papildomas Priemones, už kurių įgyvendinimą yra atsakinga savivaldybė arba pakeitus jas, tarp Agentūros ir savivaldybės sudaryta sutartis taikoma ir naujų bei pakeistų Priemonių atžvilgiu.

 

III. SUTARTIES ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

9. Savivaldybė įsipareigoja teisės aktų, reglamentuojančių Priemonių įgyvendinimą, ir su Agentūra suderintų bei Agentūros direktoriaus įsakymais patvirtintų procedūrų aprašų nustatytais terminais ir tvarka:

9.1. vadovaudamasi teisės aktais, reglamentuojančiais tiesioginių išmokų už žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus bei MPŪV administravimą bei kontrolę, įgyvendindama Standartinių sąlygų 7.1 punkte nurodytą Priemonę – tiesioginės išmokos ir MPŪV:

9.1.1. teikti informaciją paramos gavėjams;

9.1.2. seniūnijose priimti paraiškas ir kitus dokumentus;

9.1.3. registruoti paraiškas ir kitus dokumentus dokumentų priėmimo žurnale seniūnijose;

9.1.4. seniūnijose atlikti paraiškų ir kitų dokumentų pirminį patikrinimą ir suvesti jų duomenis į informacinę sistemą;

9.1.5. išspausdinti paraiškas seniūnijose;

9.1.6. seniūnijose suformuoti kiekvieno pareiškėjo bylą ir į ją įsegti priimtas bei išspausdintas paraiškas ir kitus dokumentus;

9.1.7. kartą per savaitę formuoti bylų ir kitų dokumentų siuntas ir perduoti jas Agentūrai;

9.2. įgyvendindama Standartinių sąlygų 7.2 punkte nurodytą Priemonę – pieno gamybos kvotos:

9.2.1. seniūnijose priimti paraiškas, tiesioginių pardavimų deklaracijas ir kitus su pieno gamybos kvotomis susijusius dokumentus (toliau – paraiškos ir deklaracijos);

9.2.2. seniūnijose pateikti gamintojams Agentūros parengtas paraiškų ir deklaracijų formas;

9.2.3. seniūnijose atlikti paraiškų ir deklaracijų pirminį patikrinimą, užtikrinant Agentūros teikiamų reikalingų patikrinimui duomenų konfidencialumą;

9.2.4. tinkamai užpildytas paraiškas ir deklaracijas registruoti pirminiuose dokumentų registravimo žurnaluose seniūnijose;

9.2.5. netinkamai užpildytas paraiškas ir deklaracijas atmesti seniūnijose ir apie tai informuoti gamintojus;

9.2.6. per seniūnijas informuoti gamintojus apie atmestas ar blogai užpildytas paraiškas ir deklaracijas;

9.2.7. seniūnijose informuoti gamintojus apie pasikeitimus, susijusius su gamintojo pieno gamybos kvota ir pieno gamybos kvotų sistema, ir perduoti kitą Agentūros pateiktą informaciją;

9.3. įgyvendindama Standartinių sąlygų 7.3 punkte nurodytą Priemonę – kaimo plėtros priemonės, išskyrus MPŪV -seniūnijose nustatyti faktą, ar subjektai, siekiantys gauti paramą pagal priemonę „Ankstyvo pasitraukimo iš prekinės žemės ūkio gamybos rėmimas“ paskutinius 10 (dešimt) metų užsiima žemės ūkio veikla, ir išduoti šį faktą patvirtinančias pažymas (pažymos forma pateikiama 1 priede);

9.4. įgyvendindama Standartinių sąlygų 7.4 punkte nurodytą Priemonę – bitininkystės sektoriaus parama:

9.4.1. seniūnijose priimti ir registruoti registruose asmenų, pretenduojančių į paramą/paramos gavėjų prašymus išduoti pažymas apie laikomų bičių šeimų skaičių;

9.4.2. seniūnijose atlikti asmenų, pretenduojančių į paramą/paramos gavėjų laikomų bičių šeimų skaičiaus patikras pagal Agentūros direktoriaus įsakymu patvirtintą Bitininkystės sektoriaus paramos administravimo savivaldybėje procedūros aprašą;

9.4.3. išduoti seniūnijose asmenims, pretenduojantiems į paramą/paramos gavėjams pažymas apie laikomų bičių šeimų skaičių (pažymos forma pateikta 2 priede);

9.4.4. registruoti išduodamas pažymas žurnaluose seniūnijose;

9.4.5. priimti asmenų, pretenduojančių į paramą/paramos gavėjų skundus dėl pažymų apie laikomų bičių šeimų skaičių, juos registruoti žurnaluose ir nagrinėti;

9.5. įgyvendindama Standartinių sąlygų 7.3 ir 7.4 punktuose nurodytas Priemones – kaimo plėtros priemones, išskyrus MPŪV, ir bitininkystės sektoriaus paramą:

9.5.1. pateikti Agentūros Kontrolės departamento Deleguotų funkcijų kontrolės skyriui (toliau – DFS) Atliktų patikrų/ tyrimų ataskaitą (ataskaitos forma pateikta 3 priede), kurioje būtų pateikiami reglamente Nr. 1663/95 nurodyti duomenys, administruojant bitininkystės sektoriaus paramos Priemones bei Priemonę „Ankstyvo pasitraukimo iš prekinės žemės ūkio gamybos rėmimas“. Minėta Atliktų patikrų/tyrimų ataskaita turi būti pateikta per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Agentūros atsiųstame pranešime nurodyto laikotarpio, už kurį ji turi būti sudaryta, pabaigos;

9.5.2. pagal Agentūros pateiktą savivaldybėje tikrintų asmenų, pretenduojančių į paramą/paramos gavėjų ir/ar subjektų, siekiančių gauti paramą, sąrašą ir/ar tikrinimo laikotarpį (-ius), administruojant bitininkystės sektoriaus paramos Priemones ir Priemonę „Ankstyvo pasitraukimo iš prekinės žemės ūkio gamybos rėmimas“, per 5 (penkias) darbo dienas pateikti Agentūros DFS patikrų, atliktų minėtiems pareiškėjams ir/ar minėtais laikotarpiais, aktų ir/ar kitų darbo dokumentų, susijusių su vykdytomis patikromis, kopijas, arba dokumentų, kuriais remiantis buvo išduotos pažymos administruojant Priemonę „Ankstyvo pasitraukimo iš prekinės žemės ūkio gamybos rėmimas“, kopijas;

9.6. įgyvendindama Standartinių sąlygų 7 punkte nurodytas Priemones, pateikti tikrinti su Agentūros atliktais konkrečiais mokėjimais susijusius dokumentus:

9.6.1. Agentūros valstybės tarnautojams ir/ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai), sprendžiantiems su mokėjimo prašymais susijusius klausimus;

9.6.2. Agentūros Vidaus audito departamentui;

9.6.3. Agentūros metinę deklaraciją patvirtinančiai institucijai;

9.6.4. Europos Sąjungos įgaliotiems pareigūnams.

10. Agentūra įsipareigoja teisės aktų, reglamentuojančių Priemonių įgyvendinimą, ir Agentūros direktoriaus įsakymais patvirtintų Priemonių administravimo procedūrų aprašuose nustatytais terminais ir tvarka:

10.1. savivaldybei įgyvendinant Standartinių sąlygų 7.1 punkte nurodytą Priemonę – tiesioginės išmokos ir MPŪV, bei vykdant Standartinių sąlygų 9.1 punkte numatytus įsipareigojimus:

10.1.1. bendradarbiauti su savivaldybe, jos darbuotojus mokyti ir konsultuoti paraiškų bei kitų dokumentų priėmimo, registravimo, pirminio patikrinimo bei jų duomenų suvedimo į informacinę sistemą klausimais;

10.1.2. kontroliuoti, kad savivaldybė, vadovaudamasi Agentūros darbo dokumentuose numatyta tvarka, atliktų paraiškų bei kitų dokumentų administravimo veiksmus;

10.1.3. priimti iš savivaldybės priimtas ir išspausdintas paraiškas ir kitus dokumentus;

10.1.4. teikti savivaldybei informaciją ir asmens duomenis apie pareiškėjus, kurių paraiškose administravimo metu buvo nustatyti deklaruoto ploto ar kiti paraiškų duomenų neatitikimai. Nustačius neatitikimus, minėta informacija elektroniniu paštu bus teikiama savivaldybei, kuriai pareiškėjas yra pateikęs paraišką;

10.2. savivaldybei įgyvendinant Standartinių sąlygų 7.2 punkte nurodytą Priemonę – pieno gamybos kvotos ir vykdant Standartinių sąlygų 9.2 punkte numatytus įsipareigojimus:

10.2.1. pateikti visus savivaldybėms ir gamintojams informuoti reikalingus duomenis, susijusius su pieno gamybos kvotų sistema, taip pat Agentūros interneto tinklalapyje pateikti duomenis, reikalingus paraiškų ir deklaracijų pirminiam patikrinimui;

10.2.2. bendradarbiauti su savivaldybe, jos darbuotojus mokyti ir konsultuoti paraiškų ir deklaracijų priėmimo, pirminio patikrinimo, registravimo, atmetimo, pieno ūkio įvertinimo bei gamintojų informavimo klausimais;

10.2.3. kontroliuoti, kad savivaldybė, vadovaudamasi Agentūros darbo dokumentuose nustatyta tvarka, atliktų paraiškų ir deklaracijų administravimo veiksmus;

 

10.3. savivaldybei įgyvendinant Standartinių sąlygų 7.3 ir 7.4 punktuose nurodytas Priemones – kaimo plėtros priemonės, išskyrus MPŪV, ir bitininkystės sektoriaus parama, ir vykdant Standartinių sąlygų 9.3-9.5 punktuose numatytus įsipareigojimus:

10.3.1. bendradarbiauti su savivaldybe;

10.3.2. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymo, kuriuo patvirtinamas paraiškų pagal kaimo plėtros priemones surinkimo grafikas, paskelbimo raštu informuoti savivaldybę apie laikotarpį, už kurį turi būti sudaryta Atliktų patikrų/tyrimų ataskaita;

10.3.3. pateikti savivaldybei konkrečių asmenų, pretenduojančių į paramą/paramos gavėjų ir/ar subjektų, siekiančių gauti paramą, tikrintų administruojant bitininkystės sektoriaus paramos Priemones bei Priemonę „Ankstyvo pasitraukimo iš prekinės žemės ūkio gamybos rėmimas“ sąrašus ir/ar tikrinimo laikotarpį (-ius), kuriais remdamasi savivaldybė pateiks Agentūrai Standartinių sąlygų 9.5.2 punkte minimus dokumentus.

 

IV. SUTARTIES ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ VYKDYMAS

 

11. Šalys įgyvendina sutartyje numatytas Priemones ir vykdo kitus prisiimtus sutartinius įsipareigojimus vadovaudamosi jų vykdymo metu galiojančiais teisės aktais.

12. Šalys įsipareigoja sutartimi prisiimtus įsipareigojimus vykdyti laiku, tinkamai ir kokybiškai.

13. Šalys prisiima atsakomybę už teikiamos informacijos (taip pat ir asmens duomenų) bei dokumentų patikimumą (teisingumą) ir atsako už teikiamų/gautų asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka.

14. Standartinių sąlygų 9.1.2–9.1.6, 9.2.1–9.2.7, 9.3, 9.4.1–9.4.4 punktuose numatytus savivaldybės įsipareigojimus tiesiogiai vykdo seniūnijų, o 9.1.1, 9.1.7, 9.4.5, 9.5 ir 9.6 punktuose – savivaldybės padalinio, atsakingo už žemės ūkio funkcijų vykdymą, darbuotojai.

15. Standartinių sąlygų 10.1–10.3 punktuose numatytus Agentūros įsipareigojimus tiesiogiai vykdo Agentūros Rinkos reguliavimo programų departamento, Kontrolės departamento bei Kaimo plėtros programų departamento darbuotojai.

16. Savivaldybė, vykdydama sutartimi prisiimtus įsipareigojimus, atsižvelgia į Vyriausybės nutarimu nustatytas rekomendacijas dėl darbuotojų išsilavinimo ir jų atitikimo nurodytus reikalavimus.

17. Šalių teisės ir pareigos, kylančios iš sutarties, negali būti perduotos kitiems asmenims, išskyrus atvejus, kai toks perdavimas tiesiogiai numatytas įstatyme ar kitame teisės akte.

18. Šalys įsipareigoja, kad jų vadovai reguliariai, bet ne rečiau nei kartą per metus, susitiks ir aptars sutarties vykdymą bei iškylančias problemas.

 

V. ATSAKOMYBĖ UŽ SUTARTIES VYKDYMĄ

 

19. Šalis, nevykdanti ar netinkamai vykdanti sutartimi prisiimtus įsipareigojimus, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka ir privalo atlyginti kitos šalies, taip pat trečiųjų asmenų dėl to patirtą žalą.

20. Saliai nevykdant arba netinkamai vykdant sutartimi prisiimtus įsipareigojimus, kita šalis turi teisę raštu pareikšti jai pretenziją. Šalis, gavusi pretenziją, privalo per kitos šalies nustatytą terminą pašalinti nurodytus trūkumus, sutartį tiesiogiai vykdantiems darbuotojams teisės aktų nustatyta tvarka taikyti drausmines, materialines ir kitas priemones, imtis kitų priemonių trūkumams pašalinti.

21. Agentūra turi teisę kontroliuoti, kaip Standartinių sąlygų 14 punkte nurodyto savivaldybės padalinio darbuotojai vykdo savivaldybės prisiimtus sutartinius įsipareigojimus, ir teikti savivaldybės administracijos direktoriui pasiūlymus dėl atsakomybės už pareigų, susijusių su sutartinių įsipareigojimų nevykdymu ar netinkamu vykdymu, taikymo. Jei savivaldybė nesiima būtinų veiksmų ir jos prisiimti sutartiniai įsipareigojimai toliau nėra vykdomi arba vykdomi netinkamai, Agentūra privalo nedelsdama raštu informuoti Žemės ūkio ministeriją (valstybinių (perduotų savivaldybėms) žemės ūkio funkcijų įgyvendinimo priežiūrą vykdančią instituciją) ir pateikti siūlymus susidariusiai problemai spręsti.

22. Savivaldybė įsipareigoja geranoriškai bendradarbiauti su tikrinančiais ir kontroliuojančiais asmenimis, laiku teikti jiems visą pageidaujamą informaciją, susijusią su Priemonių įgyvendinimu, sudaryti sąlygas susipažinti su dokumentais, susijusiais su sutarties vykdymu.

23. Šalys atleidžiamos nuo atsakomybės už sutarties neįvykdymą ar netinkamą įvykdymą, jeigu įrodo, kad tai įvyko dėl atsiradusių nenugalimos jėgos aplinkybių. Atleidimo nuo atsakomybės klausimai, susiję su nenugalimos jėgos atsiradimu, sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VI. SUTARTIES PAKEITIMAI IR NUTRAUKIMAS

 

24. Sutartis gali būti pakeista ir/ar papildyta:

24.1. jeigu yra keičiami teisės aktai, tiesiogiai lemiantys ir /ar reglamentuojantys Agentūros ar savivaldybės veiklą administruojant Priemones;

24.2. po sutarties pasirašymo įstatymu ar kitu teisės aktu nustačius papildomas Priemones, už kurių įgyvendinimą yra atsakinga savivaldybė, arba pakeitus jas;

24.3. šalims susitarus kitais atvejais.

25. Visi sutarties pakeitimai ir papildymai tampa sutarties neatskiriama dalimi ir įgyja teisinę galią tik sudaryti raštu bei pasirašyti šalių įgaliotų atstovų.

26. Šalys turi teisę nutraukti šią sutartį tarpusavio rašytiniu susitarimu, tik panaikinus arba pakeitus Vyriausybės nutarimą.

 

VII. KITOS SUTARTIES SĄLYGOS

 

27. Šalys susitaria konfidencialia laikyti visą, vieną iš kitos gautą, su sutartinių įsipareigojimų vykdymu susijusią informaciją (taip pat ir asmens duomenis) ir jos neatskleisti ar nesuteikti kitokios galimybės bet kokia forma su ja susipažinti tretiesiems asmenims be išankstinio rašytinio kitos sutarties šalies sutikimo, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose numatytus atvejus, informuoti kitą sutarties šalį apie reikalavimą įstatymų nustatyta tvarka atskleisti konfidencialią informaciją.

28. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja, kol savivaldybė bus atsakinga už Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytų EŽŪOGF Garantijų skyriaus priemonių įgyvendinimą.

29. Savivaldybė, pasirašydama sutartį, turi pareikšti, kad yra susipažinusi su visais reikalingais teisės aktais, kuriais vadovausis savo darbe vykdydama sutartinius įsipareigojimus.

30. Ginčai, kilę tarp šalių dėl sutarties aiškinimo ir vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus ginčų išspręsti derybų būdu, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

31. Sutarties priedai yra neatsiejama sutarties dalis.

32. Sutartis sudaroma 2 (dviem) vienodą teisinę galią turinčiais egzemplioriais, kurių vienas atiduodamas Agentūrai, antras -savivaldybei.

______________

 

Bendradarbiavimo sutarties tarp Nacionalinės

mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio

ministerijos ir savivaldybių dėl Europos žemės

ūkio orientavimo ir garantijų fondo Garantijų

skyriaus priemonių įgyvendinimo standartinių

sąlygų

1 priedas

 

(Pažymos formos pavyzdys)

 

__________________________ SAVIVALDYBĖS

_______________________________ SENIŪNIJA

 

_________________________________________

(kodas, adresas, telefonas)

 

___________________

(adresatas)

 

PAŽYMA DĖL ŽEMĖS ŪKIO VEIKLOS

 

______________Nr. ____

(data)

 

A. Informacija apie pateikėją

Fizinio asmens duomenys

Vardas /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Pavardė /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Fizinio asmens gyvenamosios vietos adresas / Vietinės savivaldos institucijos adresas

Savivaldybės pavadinimas /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Seniūnijos pavadinimas /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Gyvenamosios vietovės pavadinimas /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gatvės pavadinimas /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Namo Nr. /_/_/_/_/

Buto Nr. /_/_/_/_/

 

B. Užsiėmimo žemės ūkio veikla trukmė

1

£

Pažymima, kad šios pažymos pateikėjas užsiima žemės ūkio veikla paskutinius 10 metų.

 

Seniūnas (-ė)                           (Parašas)                      (Vardas, pavardė)

A. V.

______________

 

Bendradarbiavimo sutarties tarp Nacionalinės

mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio

ministerijos ir savivaldybių dėl Europos žemės

ūkio orientavimo ir garantijų fondo Garantijų

skyriaus priemonių įgyvendinimo standartinių

sąlygų

2 priedas

 

_____________________________________________  /_/_/

(savivaldybės pavadinimas ir kodas)

 

PAŽYMA

APIE LAIKOMŲ BIČIŲ ŠEIMŲ SKAIČIŲ

 

                                    Nr. _______

(data)

________________________________

(išdavimo vieta)

 

A. Informacija apie asmenį, pretenduojantį į paramą/paramos gavėją (šios pažymos pateikėją):

Vardas__________________________________________________________________________

Pavardė_________________________________________________________________________

Asmens kodas |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Adresas_________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

(savivaldybės pavadinimas)

_______________________________________________________________________________

(seniūnijos pavadinimas)

_______________________________________________________________________________

(gyvenamosios vietovės pavadinimas)

_______________________________________________________________________________

(gatvės pavadinimas, namo nr, buto Nr.)

 

B. Asmens, pretenduojančio į paramą/paramos gavėjo (šios pažymos pateikėjo) laikomų bičių šeimų skaičius

Patikrinus nustatyta, kad asmeniui, pretenduojančiam į paramą/paramos gavėjui

(šios pažymos pateikėjui) 200___ m. ___________ d. priklauso _____ (patikros atlikimo diena) bičių šeimų.

 

(Pareigų pavadinimas)                               (Parašas)                                  (Vardas, pavardė)

A. V.

 

(Rengėjo nuorodos)

______________

 

Bendradarbiavimo sutarties tarp Nacionalinės

mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio

ministerijos ir savivaldybių dėl Europos žemės

ūkio orientavimo ir garantijų fondo Garantijų

skyriaus priemonių įgyvendinimo standartinių

sąlygų

3 priedas

 

INSTITUCIJOS, VYKDANČIOS TEISĖS AKTAIS IR BENDRADARBIAVIMO SUTARTIMIS JAI DELEGUOTAS TECHNINES FUNKCIJAS, ATLIKTŲ PATIKRŲ/TYRIMŲ ATASKAITA

 

200/_/-/_/_/-/_/_/

______________

(sudarymo vieta)

 

Institucijos, vykdančios deleguotas technines funkcijas (toliau – DTFVI), pavadinimas ____

_________________________

 

Eil. Nr.

Priemonės/ programos pavadinimas

Ataskaitinis laikotarpis

Bendras deleguotų techninių funkcijų objektų skaičius

Tikrinamas deleguotų techninių funkcijų objektų procentas

Atrinktų patikroms deleguotų techninių funkcijų objektų skaičius4

Patikrintų deleguotų techninių funkcijų objektų skaičius5

Deleguotų techninių funkcijų objektų skaičius, kurių atžvilgiu, atlikus patikrą/tyrimą, priimtos

100

atrenkamų patikroms objektų procentas

teigiamos tikrinimo išvados

neigiamos tikrinimo išvados

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pridedamų priedų pavadinimai:

Bendras pridedamų lapų skaičius (neįskaitant šios ataskaitos lapų skaičiaus): _____________

Ataskaitą parengė:

_______________

(pareigos)

_______________

(parašas)

___________________

(vardas, pavardė)

Ataskaitą parengė:

_______________

(pareigos)

_______________

(parašas)

___________________

(vardas, pavardė)

Ataskaitą tvirtino:

_______________

(pareigos)

_______________

(parašas)

___________________

(vardas, pavardė)

____________________

1 – įrašomas ataskaitinis laikotarpis, nustatomas, kaip numatyta DTFVI ir Agentūros bendradarbiavimo sutartyje;

2 – deleguotų techninių funkcijų objektai – tai objektai, kuriuos DTFVI, įgyvendindama technines funkcijas, tikrina, tiria, vertina ar atlieka kitus veiksmus, kurių metu nustatytais faktais remiamasi priimant sprendimą dėl paramos suteikimo;

3 – tais atvejais, kai tikrinama 100 proc. deleguotų techninių funkcijų objektų, 5 skiltyje pažymima „X“, kitais atvejais 6 skiltyje nurodomas konkretus procentas;

4 – pildoma tais atvejais, kai tikrinama ne 100 proc. deleguotų techninių funkcijų objektų, t. y. kai buvo pildyta 6 skiltis, -įrašomas atrinktų objektų skaičius;

5 – kai tikrinama ne 100 proc. deleguotų techninių funkcijų objektų, t. y., kai buvo pildyta 6 skiltis, – kartu su Atliktų patikrų/tyrimų ataskaita pateikiamas patikrintų deleguotų techninių objektų sąrašas;

6 – esant bent vienam tokiam atvejui, nurodyti, kokie veiksmai buvo atliekami (t. y., kokių priemonių buvo imtasi, jei, atlikus patikrą/tyrimą, priimtos neigiamos tikrinimo išvados).

______________