Lietuvos Respublikos Vyriausybė
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS 2011 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANO PATVIRTINIMO
2010 m. kovo 24 d. Nr. 300
Vilnius
Įgyvendindama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 (Žin., 2001, Nr. 42-1455; 2004, Nr. 96-3531; 2008, Nr. 84-3360), 3 punktą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo planą (pridedama).
Patvirtinta
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2010 m. kovo 24 d. nutarimu Nr. 300
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2011 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANAS
1. Lietuvos Respublikos Vyriausybė iki 2010 m. balandžio 1 d. parengia Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 metų veiklos prioritetų projektą.
2. Iki 2010 m. balandžio 1 d. (I etapas) ir iki 2010 m. rugpjūčio 6 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai informaciją (2008–2012 metai) apie:
2.1. statybos paslaugų plėtojimą (mineralinių dirbinių pramonės, statybos, miškų ūkio ekonominius rodiklius) – Aplinkos ministerija;
2.2. darbo užmokesčio indeksus, darbo užmokesčio fondo dydį, darbuotojų skaičių (vidutinį metinį dirbančių ir vidutinį metinį sąlyginį) ir nedarbą – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija;
2.4. pagrindines ekonominės veiklos rūšis (detalizuodamos pagrindinių rūšių pramonės produkcijos gamybą) – Ūkio ministerija, Energetikos ministerija;
3. Iki 2010 m. balandžio 1 d. (I etapas) pateikia Finansų ministerijai:
3.1. Valstybinio socialinio draudimo fondo 2011–2013 metų prognozę – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija;
4. Iki 2010 m. balandžio 15 d. (I etapas) ir iki 2010 m. rugpjūčio 20 d. (II etapas):
4.1. asignavimų valdytojai pateikia Finansų ministerijai informaciją apie:
4.1.1. planuojamą 2011–2013 metais Europos Sąjungos fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų bendrai iš Europos Sąjungos fondų lėšų finansuojamiems projektams įgyvendinti poreikį atskirai pagal kiekvieną 2007–2013 metų veiksmų programų prioritetą (nurodydamos lėšų kapitalui formuoti poreikį ir lėšų netinkamam finansuoti Europos Sąjungos fondų lėšomis pirkimo ir (arba) importo PVM finansuoti poreikį, kai projekto vykdytojas vykdo mišrią veiklą ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu negalima nustatyti, kurios projekto pirkimo ir (arba) importo PVM dalies nėra galimybės įtraukti į ataskaitą) – institucijos, atsakingos už Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinančių veiksmų programų priemonių, išskyrus techninės paramos priemones, įgyvendinimą;
4.2. Žemės ūkio ministerija pateikia Finansų ministerijai informaciją apie Europos žemės ūkio garantijų fondo, Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai, Europos žuvininkystės fondo, kitos finansinės paramos ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų bendrai iš Europos Sąjungos fondų lėšų finansuojamiems projektams ir priemonėms įgyvendinti 2011–2013 metais poreikį (nurodydama lėšų kapitalui formuoti poreikį ir lėšų netinkamam iš Europos Sąjungos paramos lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM finansuoti poreikį);
5. Iki 2010 m. balandžio 19 d. pateikia:
5.1. Ministro Pirmininko tarnybai ir Finansų ministerijai:
5.1.1. ministro valdymo srities suvestinius duomenis apie pasiektus ir planuojamus pasiekti rezultatus, gautus ir planuojamus asignavimus (1 priedas) – ministerijos;
5.1.2. ministro valdymo srities papildomą asignavimų poreikį (iš jų turtui įsigyti (kapitalo investicijoms, įskaitant savivaldybių projektams skiriamas investicijas (toliau – kapitalo investicijos) 2011–2013 metais, atsižvelgiant į 2010 metais numatytus asignavimus ir planuojamus pasiekti rezultatus (2 priedas), – ministerijos;
5.2. Finansų ministerijai:
5.2.1. asignavimų valdytojai informaciją apie valdymo išlaidas ir veiklos rodiklius 2010 metais (3 priedas);
5.2.2. asignavimų valdytojai informaciją apie biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymų ir kitų teisės aktų skiriamas specialiosioms programoms finansuoti 2010–2013 metais, iš jų materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (4 priedas);
5.2.3. asignavimų valdytojai informaciją apie numatomą gauti Europos Sąjungos ir kitą tarptautinę finansinę paramą (išskyrus nurodytą šio plano 4.1 punkte) ir bendrojo finansavimo lėšų poreikį 2011–2013 metais, iš jų materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (kapitalo investicijoms) (5 priedas);
5.2.4. asignavimų valdytojai informaciją apie programas ir (ar) programų priemones, įskaitant tarpinstitucines programas ir (ar) programų priemones, kurios bus baigtos vykdyti 2010 metais ir kurioms nereikia numatyti asignavimų 2011 metais (netęstinas programas (priemones) (6 priedas);
6. Valstybės institucijos ir įstaigos iki 2010 m. balandžio 19 d., suderinusios su Finansų ministerija, prireikus patvirtina ir (arba) patikslina valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodikas jų kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, atsižvelgdamos į jų įgyvendinimo praktiką, neplanuodamos papildomų lėšų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, išskyrus lėšas priimtiems teisės aktams įgyvendinti.
7. Valstybės institucijos ir įstaigos pateikia Finansų ministerijai:
7.1. iki 2010 m. balandžio 26 d. (I etapas) ir iki 2010 m. liepos 19 d. (II etapas) – skaičiavimus, pagrindžiančius savivaldybių 2011 metų biudžetų pajamų ir išlaidų pokytį dėl priimtų ir numatomų priimti teisės aktų;
7.2. iki 2010 m. balandžio 26 d. (I etapas) ir iki 2010 m. liepos 19 d. (II etapas) – duomenis apie Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto asignavimų jų kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti poreikį, išskirdamos asignavimus darbo užmokesčiui, mokinio krepšeliui finansuoti pagal kiekvieną savivaldybę.
8. Savivaldybės prireikus pateikia valstybės institucijoms ir įstaigoms jų nustatytais terminais informaciją, kurią parengia vadovaudamosi šio plano 6 punkte nurodytomis apskaičiavimo metodikomis, kad jos galėtų apskaičiuoti asignavimų valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti poreikį.
9. Savivaldybės iki 2010 m. balandžio 26 d. (I etapas) ir iki 2010 m. liepos 15 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai prognozuojamus 2011 metų duomenis apie:
9.1. savivaldybių administruojamų pajamų, gautų už išnuomotą valstybinę žemę ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinius, rinkliavų, išskirdamos valstybines ir vietines materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamas, mokesčio už pajamas, gautas iš veiklos, kuria verčiamasi turint verslo liudijimą, prognozuojamas įplaukas į savivaldybių biudžetus (pagal nurodytas pajamų rūšis);
10. Savivaldybės iki 2010 m. birželio 30 d. pateikia Finansų ministerijai prognozuojamus 2011 metų duomenis apie:
10.1. savivaldybėms priklausančių (iš savivaldybių biudžetų finansuojamų) švietimo įstaigų patalpų naudingąjį plotą;
10.2. savivaldybės teritorijoje esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurorto statusas, bendrą plotą;
11. Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos iki 2010 m. balandžio 26 d. (I etapas) ir iki 2010 m rugsėjo 6 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai duomenis apie prognozuojamas 2011 metų įplaukas į biudžetą kiekvienoje savivaldybės teritorijoje pagal administruojamus mokesčius.
12. Finansų ministerija, naudodamasi iki 2010 m. balandžio 19 d. pateikta informacija, nurodyta šio plano 2, 3 ir 5 punktuose, iki 2010 m. balandžio 30 d. (I etapas) parengia 2011–2013 metų makroekonominių rodiklių projekcijas.
13. Finansų ministerija iki 2010 m. gegužės 11 d. pateikia Ministro Pirmininko tarnybai pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 metų veiklos prioritetų projektą šias 2011–2013 metų makroekonominių rodiklių projekcijas:
13.1. Lietuvos Respublikos 2011–2013 metų preliminarių nacionalinio biudžeto pagrindinių rodiklių projektą;
14. Šio plano 13 punkte nurodyti duomenys pateikiami susipažinti Lietuvos Respublikos Seimo Biudžeto ir finansų komitetui.
15. Ministro Pirmininko tarnyba nuo 2010 m. gegužės 11 d. iki 2010 m. gegužės 24 d. išnagrinėja šio plano 5.1 ir 13 punktuose nurodytą informaciją ir organizuoja Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamos srities ministrų diskusijas apie planuojamus rezultatus ir asignavimus, per kurias, atsižvelgiant į planuojamus pasiekti rezultatus, priimami sprendimai dėl 2011–2013 metų maksimalių Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų limitų sumos skyrimo ministrų valdymo sritims.
16. Finansų ministerija iki 2010 m. gegužės 31 d. raštu informuoja asignavimų valdytojus ir ministerijas apie ministrų valdymo sritims numatomus skirti 2011–2013 metais maksimalius asignavimų limitus (išlaidoms ir materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (kapitalo investicijoms).
17. Atitinkamos srities ministerijos per 10 darbo dienų nuo Finansų ministerijos pranešimo apie ministrų valdymo sritims numatomus 2011–2013 metais skirti maksimalius asignavimų limitus (išlaidoms ir materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (kapitalo investicijoms) gavimo pavaldžioms institucijoms paskirsto asignavimus, nustato siekiamus rezultatus ir šią informaciją pateikia pavaldžioms institucijoms ir Finansų ministerijai.
18. Per 45 kalendorines dienas nuo šio plano 16 punkte nurodyto pranešimo gavimo pateikia:
18.1. asignavimų valdytojai Finansų ministerijai – strateginių 2011–2013 metų veiklos planų projektus, Lietuvos Respublikos 2011–2013 metų valstybės biudžetų programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais, neviršydami nurodytų maksimalių asignavimų limitų (prireikus kartu turi būti teikiami teisės aktų pakeitimo, mažinančio atitinkamo Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų valdytojo reguliavimo srities išlaidas, projektai). Institucijos, atsakingos už Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinančių veiksmų programų priemonių įgyvendinimą, teikdamos Finansų ministerijai strateginių 2011–2013 metų veiklos planų projektus, nurodo Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto programas, kurioms įgyvendinti planuojamas 2011–2013 metais Europos Sąjungos fondų lėšų poreikis, atskirai nurodydamos Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto bendrojo finansavimo lėšas, skirtinas bendrai finansuojamiems su Europos Sąjungos lėšomis projektams įgyvendinti;
18.2. valstybės institucijos ir įstaigos, kurioms įstatymų ir kitų teisės aktų pavesta atlikti atitinkamos srities valstybės valdymo funkcijas ir įgyvendinti šios srities valstybės politiką (toliau – valstybės institucijos), įvertinusios joms pateiktas investicijų projektų įgyvendinimo programas (investicijų projektus), Finansų ministerijai, neviršydamos nurodytų kapitalo investicijų limitų:
18.2.1. tos srities investavimo trejų metų prioritetus, jų pagrindimą, nurodydamos pagal kiekvieną prioritetą siūlomų skirti lėšų sumą;
18.2.2. pasiūlymus dėl valstybės kapitalo investicijų atitinkamai sričiai preliminarių 2011–2013 metų limitų paskirstymo pagal asignavimų valdytojus, investicijų projektų įgyvendinimo programas (investicijų projektus), neviršydamos šio plano 16 punkte nurodytų preliminarių limitų. Teikiami informacinės visuomenės plėtros investicijų projektai turi būti suderinti su Informacinės visuomenės plėtros komitetu prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės. Kartu pateikiami investicijų projektų atrankos komisijų, sudarytų iš valstybės institucijos ar įstaigos specialistų, suinteresuotų institucijų ir įstaigų, kitų socialinių ir ekonominių partnerių atstovų, vadovaujantis patvirtintais investicijų projektų atrankos kriterijais ir jų reikšmėmis, atrinkti investicijų projektai (investicijų projektus valstybės institucijų nurodymu gali teikti įstaigos ir savivaldybės);
18.3. ministerijos ir Vyriausybės įstaigos Ministro Pirmininko tarnybai – strateginių 2011–2013 metų veiklos planų projektus;
18.4. Švietimo ir mokslo ministerija Finansų ministerijai – mokslo ir studijų institucijų strateginių 2011–2013 metų veiklos planų ir programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais pagal kiekvieną mokslo ir studijų instituciją, kuriuos mokslo ir studijų institucijos pateikia Švietimo ir mokslo ministerijai jos nustatytu laiku.
19. Ministro Pirmininko tarnyba kartu su Finansų ministerija iki 2010 m. rugsėjo 1 d. išnagrinėja šio plano 18.3 punkte nurodytų 2011–2013 metų ministerijų strateginių veiklos planų projektų atitiktį šio plano 15 punkte nurodytiems sprendimams ir prireikus pateikia pastabas ir pasiūlymus.
20. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, atsižvelgdami į Ministro Pirmininko tarnybos ir Finansų ministerijos pastabas ir pasiūlymus, patikslina strateginių 2011–2013 metų veiklos planų projektus, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto programų sąmatų projektus su atitinkamais skaičiavimais, įskaitant kapitalo investicijas, ir per 5 darbo dienas nuo Ministro Pirmininko tarnybos ir Finansų ministerijos pastabų ir pasiūlymų gavimo pateikia juos Finansų ministerijai.
21. Finansų ministerija, naudodamasi iki 2010 m. rugpjūčio 6 d. pateikta informacija, nurodyta šio plano 2 punkte, iki 2010 m. rugsėjo 3 d. (II etapas) parengia patikslintas 2011–2013 metų makroekonominių rodiklių projekcijas.
22. Finansų ministerija iki 2010 m. rugsėjo 20 d. pateikia Lietuvos Respublikos Vyriausybei pagal Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų valdytojų programų sąmatų projektus ir skaičiavimus parengtą Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą.
23. Ministro Pirmininko tarnyba iki 2010 m. rugsėjo 20 d. parengia ir kartu su Finansų ministerijos teikiamu Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektu Lietuvos Respublikos Vyriausybei pateikia Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 metų veiklos prioritetų ir planuojamų pasiekti rezultatų ministrams pavestose valdymo srityse projektą.
24. Finansų ministerija ne vėliau kaip po 5 darbo dienų nuo Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto pateikimo Lietuvos Respublikos Vyriausybei pateikia Lietuvos Respublikos Vyriausybei projektą nutarimo dėl išvados apie Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto atitiktį paskutinėms galiojančioms Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijoms ir nuomonei apie Lietuvos vidutinio laikotarpio ekonominę programą ir galimas papildomas priemones, būtinas į Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijas ir nuomonę visiškai atsižvelgti.
Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano
1 priedas
____________________________________
(ministerijos pavadinimas)
SUVESTINIAI DUOMENYS APIE PASIEKTUS IR PLANUOJAMUS PASIEKTI REZULTATUS, GAUTUS IR PLANUOJAMUS ASIGNAVIMUS
Eil. Nr. |
Ministro valdymo sritis (strateginiai tikslai) |
Pasiekto / planuojamo efekto kriterijaus pavadinimas (nurodomi matavimo vienetai) |
Efekto reikšmė |
Asignavimų suma, tūkst. litų |
||||||||
2009 metais (faktas) |
2010 metais |
2011 metais |
2012 metais |
2013 metais |
2009 metais gauta |
2010 metais patvirtinta |
poreikis |
|||||
2011 metais |
2012 metais |
2013 metais |
||||||||||
1. |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|||||||
* |
|
|
|
|
|
|||||||
2. |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|||||||
* |
|
|
|
|
|
|||||||
3. |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|||||||
* |
|
|
|
|
|
|||||||
.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|||||||
Iš viso ministro valdymo sritims: Iš jų: Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos Bendrojo finansavimo lėšos Specialiųjų programų lėšos, numatomos gauti iš biudžetinių įstaigų pajamų įmokų |
X |
X |
X |
X |
X |
|||||||
Finansų ministerijos pasiūlymas: Iš jų: Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos Bendrojo finansavimo lėšos Specialiųjų programų lėšos, numatomos gauti iš biudžetinių įstaigų pajamų įmokų |
Y |
Y |
Y |
|||||||||
Susitarta: Iš jų: Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos Bendrojo finansavimo lėšos Specialiųjų programų lėšos, numatomos gauti iš biudžetinių įstaigų pajamų įmokų |
Z |
Z |
Z |
Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano
2 priedas
____________________________________
(ministerijos pavadinimas)
PAPILDOMAS ASIGNAVIMŲ POREIKIS 2011–2013 METAIS, ATSIŽVELGIANT Į 2010 METAIS NUMATYTUS ASIGNAVIMUS IR PLANUOJAMUS PASIEKTI REZULTATUS
Eil. Nr. |
Ministro valdymo sritis |
Papildomo lėšų poreikio pagrindimas (nurodomos ministro valdymo sričiai priklausančios institucijos) |
Pokytis 2011–2010 metais |
Pokytis 2012–2011 metais |
Pokytis 2013–2012 metais |
|||||||||
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
|||||||||
išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
turtui įsigyti |
išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
turtui įsigyti |
išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
turtui įsigyti |
||||||
|
|
1. 2. 3. ...... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš jų: * |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|||
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
|||
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
|||
|
|
1. 2. 3. ...... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš jų: * |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|||
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
|||
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
|||
|
|
1. 2. 3. ...... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš jų: * |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|||
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
|||
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
|||
Iš viso ministro valdymo sritims |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš jų: * |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|||
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
** |
|||
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano
3 priedas
VALDYMO IŠLAIDOS IR VEIKLOS RODIKLIAI 2010 METAIS
Eil. Nr. |
Asignavimų valdytojas |
Valdymo išlaidos, tūkst. litų |
Veiklos rodikliai |
|||
darbuotojų skaičius vienam vadovaujančiam darbuotojui, vienetais |
bendras patalpų plotas vienam darbuotojui, kv. metrais |
vidutinis mėnesinis darbo užmokestis, litais |
tarnybinių automobilių sąnaudos vienam kilometrui, litais |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lentelės pildymas
2. Skiltyje „Valdymo išlaidos, tūkst. litų“ įrašomos institucijai išlaikyti numatytos lėšos (įskaitant visus finansavimo šaltinius). Valdymo išlaidoms priskiriamas apskaičiuotas darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos, prekių ir paslaugų naudojimo išlaidos (komunalinės, ryšių paslaugos, transporto išlaikymas, spaudiniai, komandiruotės, kvalifikacijos tobulinimas, materialiojo ir nematerialiojo turto nuoma ir kita), taip pat darbo vietų steigimas, administracinių pastatų išlaikymas, darbdavių socialinės pašalpos, materialiojo ir nematerialiojo turto įsigijimas. Pildo tik valstybės valdymo institucijos.
3. Skiltyje „Darbuotojų skaičius vienam vadovaujančiam darbuotojui, vienetais“ įrašomas vienam vadovaujančiam darbuotojui (įskaitant institucijos vadovą ir jo pavaduotojus, kanclerį ir jo pavaduotoją, skyrių vedėjus ir jų pavaduotojus, poskyrių vedėjus) tenkantis darbuotojų (valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis) skaičius (2010 m. sausio 1 d.) dalijamas iš vadovaujančių darbuotojų skaičiaus.
4. Skiltyje „Bendras patalpų plotas vienam darbuotojui, kv. metrais“ įrašomas institucijos bendras patalpų plotas (įskaitant ir nuomojamą), tenkantis vienam darbuotojui.
5. Skiltyje „Vidutinis mėnesinis darbo užmokestis, litais“ įrašomas valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, vidutinis mėnesinis darbo užmokestis, tenkantis vienam darbuotojui per mėnesį (įskaitant visus finansavimo šaltinius), kuris apskaičiuojamas planinį darbo užmokesčio fondą dalijant iš 12 mėnesių ir dalijant iš faktinio 2010 m. sausio 1 d. darbuotojų skaičiaus.
6. Skiltyje „Tarnybinių automobilių sąnaudos vienam kilometrui, litais“ įrašomos tarnybinių automobilių išlaikymo išlaidos, į kurias įskaitomos transporto priemonių priežiūros, žymėjimo, remonto, nuomos, veiklos nuomos, transporto priemonių išlaikymo, transporto draudimo išlaidos, kompensacijos naudojantiesiems netarnybinius automobilius tarnybos reikmėms, garažų nuomos ir jų išlaikymo išlaidos, tenkančios vienam nuvažiuotam kilometrui per metus.
Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano
4 priedas
BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ 2010–2013 METŲ PAJAMŲ ĮMOKOS Į LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, Lietuvos Respublikos VALSTYBĖS BIUDŽETO PAJAMŲ IŠ MOKESČIŲ DALIS IR KITOS LĖŠOS, ĮSTATYMų IR KITų TEISĖS AKTų SKIRIAMOS SPECIALIOSIOMS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS
(tūkst. litų)
Asignavimų valdytojas |
2010 metų |
2011 metų projektas |
||||||
pajamų įmokos, iš viso |
iš jų |
pajamų įmokos, skiriamos turtui įsigyti |
||||||
trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
įmokos už vykdomą veiklą |
įmokos už mokslą aukštosiose mokyklose |
pajamų iš mokesčių dalis* |
kitos įmokos |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
(tūkst. litų)
Asignavimų valdytojas |
2012 metų projektas |
2013 metų projektas |
||||||||||||
pajamų įmokos, iš viso |
iš jų |
pajamų įmokos, skiriamos turtui įsigyti |
pajamų įmokos, iš viso |
iš jų |
pajamų įmokos, skiriamos turtui įsigyti |
|||||||||
trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
įmokos už vykdomą veiklą |
įmokos už mokslą aukštosiose mokyklose |
pajamų iš mokesčių dalis* |
kitos įmokos |
trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
įmokos už vykdomą veiklą |
įmokos už mokslą aukštosiose mokyklose |
pajamų iš mokesčių dalis* |
kitos įmokos |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Asignavimų valdytojas nurodo pajamas pagal kiekvieną mokestį atskirai.
Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano
5 priedas
NUMATOMA GAUTI EUROPOS SĄJUNGOS IR KITA TARPTAUTINĖ FINANSINĖ PARAMA IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠŲ POREIKIS 2011–2013 METAIS
(tūkst. litų)
Europos Sąjungos ar kitos finansinės paramos mechanizmas |
Valstybės institucija ar įstaiga |
2011 metai |
|||||||
Europos Sąjungos lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
||||||||
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1. Žemės ūkis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Europos žemės ūkio garantijų fondo priemonės: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tiesioginės išmokos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rinkos reguliavimo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. Europos žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4. Žvejybos duomenų rinkimo ir kontrolės programos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.5. Bendrijos finansinė parama gyvūnų užkrečiamosioms ligoms |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.6. ES finansinio instrumento LIFE+ programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Struktūriniai veiksmai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Struktūrinė parama 2007–2013 metais |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.1. ES struktūrinės pramos 2007–2013 metų programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2. programa, kurioje planuojama ES struktūrinės paramos 2007–2013 metų techninė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Vidaus politika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Ignalinos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2. Išorės sienų fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. Grąžinimo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4. TEN-T („Rail Baltica“) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.5. Europos pabėgėlių fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.6. Specialioji Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Lietuvos Respublikos atstovų kelionėms į Europos Tarybos darbo organų susitikimus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kita tarptautinė finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Europos ekonominės erdvės finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Norvegijos finansinė priemonė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Šveicarijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso kita tarptautinė finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(tūkst. litų)
Europos Sąjungos ar kitos finansinės paramos mechanizmas |
Valstybės institucija ar įstaiga |
2012 metai |
2013 metai |
||||||||||||||
Europos Sąjungos lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
Europos Sąjungos lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
||||||||||||||
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
||
1 |
2 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
1. Žemės ūkis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Europos žemės ūkio garantijų fondo priemonės: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tiesioginės išmokos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rinkos reguliavimo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. Europos žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4. Žvejybos duomenų rinkimo ir kontrolės programos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.5. Bendrijos finansinė parama gyvūnų užkrečiamosioms ligoms |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.6. ES finansinio instrumento LIFE+ programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Struktūriniai veiksmai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Struktūrinė parama 2007–2013 metais |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.1.ES struktūrinės pramos 2007–2013 metų programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2. programa, kurioje planuojama ES struktūrinės paramos 2007–2013 metų techninė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Vidaus politika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Ignalinos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2. Išorės sienų fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. Grąžinimo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4. TEN-T („Rail Baltica“) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.5. Europos pabėgėlių fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.6. Specialioji Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Lietuvos Respublikos atstovų kelionėms į Europos Tarybos darbo organų susitikimus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kita tarptautinė finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Europos ekonominės erdvės finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Norvegijos finansinė priemonė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Šveicarijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso kita tarptautinė finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano
6 priedas
PROGRAMOS IR (AR) PROGRAMŲ PRIEMONĖS, ĮSKAITANT TARPINSTITUCINES PROGRAMAS IR (AR) PROGRAMŲ PRIEMONES, KURIOS BUS BAIGTOS VYKDYTI 2010 METAIS IR KURIOMS NEREIKIA NUMATYTI
ASIGNAVIMŲ 2011 METAIS
Eil. |
Asignavimų valdytojo pavadinimas |
Programos (priemonės) pavadinimas |
Suma (tūkst. litų) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano
7 priedas
PAPILDOMAS Lietuvos Respublikos VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ POREIKIS TIK PRIIMTIEMS ĮSTATYMAMS ĮGYVENDINTI IR TARPTAUTINIAMS ĮSIPAREIGOJIMAMS VYKDYTI 2010–2013 METAIS
(tūkst. litų)
Asignavimų valdytojo pavadinimas |
Įsipareigojimo juridinis pagrindas |
Įsipareigojimas |
Numatyta Lietuvos Respublikos valstybės biudžete |
Papildomų lėšų poreikis |
Pastabos |
|||||
2011 metais |
2012 metais |
2013 metais |
||||||||
iš viso |
iš jų turtui įsigyti |
iš viso |
iš jų turtui įsigyti |
iš viso |
iš jų turtui įsigyti |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pastaba. Į papildomą lėšų poreikį 2011–2013 metais neturi būti įskaičiuojama ta lėšų dalis, kuri jau nurodyta ankstesniais biudžetiniais metais.