Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

NUTARIMAS

Dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS TABAKO KONTROLĖS ĮSTATYMO 8, 15, 19 IR 26 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR PAPILDYMO BEI ĮSTATYMO PAPILDYMO 271 STRAIPSNIU ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIP-743, LIETUVOS RESPUBLIKOS TABAKO KONTROLĖS ĮSTATYMO 19 STRAIPSNIO PAPILDYMO ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIP-1376(2), LIETUVOS RESPUBLIKOS TABAKO KONTROLĖS ĮSTATYMO 2 IR 26 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR PAPILDYMO BEI ĮSTATYMO PAPILDYMO 161 STRAIPSNIU ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIP-1822, LIETUVOS RESPUBLIKOS TABAKO KONTROLĖS ĮSTATYMO 8 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMO

PROJEKTO NR. XIP-2356

 

2012 m. rugpjūčio 29 d. Nr. 1054

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Seimo statuto (Žin., 1994, Nr. 15-249; 1999, Nr. 5-97; 2000, Nr. 86-2617; 2004, Nr. 165-6025) 138 straipsnio 3 dalimi ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Seimo valdybos 2012 m. gegužės 9 d. sprendimą Nr. SV-S-1578, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Pritarti Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 8, 15, 19 ir 26 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei Įstatymo papildymo 271 straipsniu įstatymo projekto Nr. XIP-743 (toliau – Įstatymo projektas Nr. XIP-743) tikslui ir 2 straipsniui, tačiau nepritarti Įstatymo projekto Nr. XIP-743 4 straipsnyje numatytoms teisinio reguliavimo priemonėms, o kitus straipsnius siūlyti tikslinti atsižvelgiant į šias pastabas ir pasiūlymus:

1.1. Įstatymo projekto Nr. XIP-743 1 straipsnio nuostatos nesuderintos su 2001 m. birželio 5 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2001/37/EB dėl valstybių narių įstatymų ir kitų teisės aktų, taikomų tabako gaminių gamybai, pateikimui ir pardavimui, suderinimo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 15 skyrius, 6 tomas, p. 147) (toliau – direktyva 2001/37/EB) 5 straipsnyje nustatytais privalomo ir papildomo tabako gaminių, išskyrus oraliniam vartojimui skirtą tabaką ir kitus nerūkomojo tabako gaminius, ženklinimo reikalavimais, 2003 m. rugsėjo 5 d. Europos Bendrijų Komisijos sprendimu 2003/641/EB dėl spalvotų fotografijų ar kitų iliustracijų kaip įspėjimų apie sveikatai gresiantį pavojų pateikimo ant tabako pakuočių (OL 2004 m. specialusis leidimas, 15 skyrius, 7 tomas, p. 606) (toliau – sprendimas 2003/641/EB).

Tabako gaminių pakuočių įspėjamiesiems užrašams apie kenksmingą tabako gaminių poveikį sveikatai, kai jie pateikiami kartu su atvaizdais, apibūdinti turi būti vartojama sąvoka „kombinuoti įspėjimai“. Ši apibrėžtis turi būti pateikta ir Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo (Žin., 1996, Nr. 11-281; 2003, Nr. 117-5317) 2 straipsnyje.

Valstybė narė, nusprendusi kartu su įspėjamaisiais užrašais naudoti spalvotas fotografijas ar kitas iliustracijas, privalo laikytis sprendime 2003/641/EB, 2005 m. gegužės 26 d. Europos Komisijos sprendime K(2005)1452 dėl atrinktų pradinių dokumentų, kuriuose prie kiekvieno iš papildomų įspėjimų, išvardytų Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2001/37/EB 1 priede, pateikiamos spalvotos fotografijos ar kitokios iliustracijos, bibliotekos (toliau – sprendimas K(2005)1452) ir 2006 m. balandžio 12 d. Europos Komisijos sprendime K(2006)1502, iš dalies keičiančiame 2005 m. gegužės 26 d. sprendimą K(2005)1452 dėl atrinktų pradinių dokumentų, kuriuose prie kiekvieno iš papildomų įspėjimų, išvardytų Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2001/37/EB 1 priede, pateikiamos spalvotos fotografijos ar kitokios iliustracijos, bibliotekos (toliau – sprendimas K(2006)1502) nustatytų ženklinimo reikalavimų.

1.2. Vadovaujantis sprendimais 2003/641/EB, K(2005)1452 ir K(2006)1502 patvirtintos spalvotos iliustracijos gali būti naudojamos tik su direktyvos 2001/37/EB I priede nurodytais įspėjamaisiais užrašais. 2012 m. kovo 7 d. Komisijos direktyva 2012/9/ES, kuria iš dalies keičiamas Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2001/37/EB dėl valstybių narių įstatymų ir kitų teisės aktų, taikomų tabako gaminių gamybai, pateikimui ir pardavimui, suderinimo I priedas (OL 2012 L 69, p. 15), šie užrašai pakeisti ir turės būti pradėti taikyti nuo 2014 m. kovo 28 d., tačiau naujų iliustracijų, kurias būtų galima naudoti su šiais įspėjamaisiais užrašais, šiuo metu dar nėra (jas numatoma parengti 2013 metų I ketvirtį).

Europos Bendrijų Komisija šiuo metu rengia oficialų Pasiūlymą dėl visos direktyvos 2001/37/EB pakeitimo, kuriame numatoma pakeisti ir tabako gaminių ženklinimo, įskaitant įspėjamųjų užrašų ir spalvotų iliustracijų pateikimą ant tabako gaminių pakuočių, reikalavimus. Šis Pasiūlymas Europos Parlamentui ir Tarybai turėtų būti pateiktas 2012 metų IV ketvirtį. Taigi priėmus įstatymo pataisą ir į jos įgyvendinamuosius teisės aktus perkėlus šiuo metu Europos Sąjungos teisės aktuose nustatytas spalvotas fotografijas ar kitas iliustracijas, jos būtų naudojamos labai trumpai (apie 6 mėnesius). Priėmus minėtų Europos Sąjungos teisės aktų pakeitimus, vėl reikėtų keisti Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo įgyvendinamuosius teisės aktus, o tabako pramonei – tabako gaminių ženklinimą ir pakuotes. Siekiant išvengti dažno teisės aktų keitimo, Įstatymo projekte Nr. XIP-743 derėtų numatyti tam tikrus pereinamuosius laikotarpius, kurie leistų atlikti būtinus gaminių gamybos ir pakavimo proceso pakeitimus ir realizuoti jų atsargas.

1.3. Atsižvelgiant į sprendimo 2003/641/EB 6 straipsnį, kuriame nustatyta, kad valstybės narės, priėmusios sprendimą naudoti spalvotas fotografijas ar kitas iliustracijas, kas dvejus metus privalo informuoti Europos Bendrijų Komisiją apie priimtų šios srities teisės aktų įgyvendinimą, Įstatymo projektą Nr. XIP-743 reikėtų papildyti nuostatomis, įpareigojančiomis atlikti spalvotų iliustracijų poveikio vartotojams, ypač vaikams ir jaunimui, vertinimą, kurio išvados būtų teikiamos Europos Bendrijų Komisijai, ir nustatančiomis instituciją, atsakingą už šių nuostatų įgyvendinimą.

1.4. Pritarti Įstatymo projekto Nr. XIP-743 2 straipsniui. Tokia priemonė numatyta Alkoholio ir tabako kontrolės 2012–2014 metų programoje (tarpinstituciniame veiklos plane), patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. rugsėjo 14 d. nutarimu Nr. 1080 (Žin., 2011, Nr. 115-5415), ir turėtų būti įgyvendinta 2014 metais, todėl Įstatymo projekto Nr. XIP-743 2 straipsnio įsigaliojimą būtų tikslinga sieti su 2014 metais, be to, Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatyme paaiškinti, kas laikytina „tiesiogiai prieinamu būdu“.

1.5. Patikslinti Įstatymo projekto Nr. XIP-743 straipsnių numeraciją, nes jame yra du tretieji straipsniai. Įstatymo projekto Nr. XIP-743 3 (tai yra 4) straipsnį, kuriame siūloma keisti 26 straipsnio 12 ir 13 dalių nuostatas, patikslinti pagal galiojančias Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo nuostatas (pavyzdžiui, Įstatymo projekto Nr. XIP-743 3 (4) straipsnio 2 dalyje nurodyta šiuo metu neegzistuojanti institucija – Valstybinė tabako ir alkoholio kontrolės tarnyba).

1.6. Atsisakyti Įstatymo projekto Nr. XIP-743 3 (4) straipsnio 2 ir 3 dalyse pateiktų Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 26 straipsnio 13 dalies 2 ir 3 punktų pataisų, panaikinančių Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teisę skirti baudas už tabako reklamos visuomenės informavimo priemonėse pažeidimus ir perduodančių ją kitai institucijai. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pagal kompetenciją atsako iš esmės už visos vartotojams visuomenės informavimo priemonėse pateiktos reklamos priežiūrą ir tirdama pažeidimus drauge atlieka visos jos kompetencijai priskirtos reklamos visuomenės informavimo priemonėse stebėseną, todėl turi daugiau galimybių nustatyti reklamos, reguliuojamos skirtingų šakinių įstatymų, pažeidimus nei institucija, atliekanti tik vieno sektoriaus reklamos visuomenės informavimo priemonėse priežiūrą.

1.7. Patikslinti Įstatymo projekto Nr. XIP-743 3 (4) straipsnio 1 dalį – nurodyti, kad juridiniams asmenims galėtų būti taikoma atsakomybė už Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 19 straipsnio 1 dalies 1 ir 5 punktuose nustatyto reikalavimo laikymosi neužtikrinimą. Nustatyti, kad juridiniams asmenims būtų taikoma ir atsakomybė už Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 19 straipsnio 1 dalies 2 ir 4 punktų reikalavimų laikymosi neužtikrinimą.

1.8. Kadangi Įstatymo projektas Nr. XIP-743 susijęs su draudimais fiziniams asmenims, svarstyti jį kartu su Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 13, 178, 1781, 180, 1851, 224, 2591, 266 straipsnių pakeitimo ir papildymo, Kodekso papildymo 1856 straipsniu bei Kodekso 1854 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymo projektu Nr. XIP-745.

1.9. Papildyti Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 26 straipsnį išlyga dėl švelnesnės ekonominės sankcijos taikymo arba ekonominės sankcijos netaikymo, jeigu pažeidimai mažareikšmiai, pavyzdžiui, nustatyti – „jeigu šio įstatymo reikalavimų pažeidimas mažareikšmis, jis nesukėlė pavojaus žmonių sveikatai ir gyvybei ir yra bent viena šio straipsnio 15 dalyje nurodyta atsakomybę lengvinanti aplinkybė, o teisės aktų reikalavimų laikymasis gali būti užtikrintas kitais būdais, ekonominę sankciją skirianti institucija turi teisę skirti švelnesnę už numatytą šiame straipsnyje ekonominę sankciją arba visai neskirti ekonominės sankcijos“.

1.10. Nepritarti Įstatymo projekto Nr. XIP-743  4 straipsniui dėl šių priežasčių:

1.10.1. Siūlomos nuostatos perteklinės, nes Įstatymo projekto Nr. XIP-743 aiškinamajame rašte nurodytą tikslą – apsaugoti visuomenės sveikatą nuo žalingų Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo pažeidimo padarinių – jau ir dabar galima pasiekti kituose įstatymuose nustatytomis laikinosiomis priemonėmis, pavyzdžiui, vadovaujantis Lietuvos Respublikos produktų saugos įstatymu (Žin., 1999, Nr. 52-1673; 2001, Nr. 64-2324), kuriame nustatyta, kad tais atvejais, kai įtariama, kad tabako gaminiai neatitinka jiems nustatytų reikalavimų ar net kelia pavojų sveikatai, atitinkamos priežiūros institucijos turi teisę neleisti prekiauti tokiais gaminiais, iki bus atlikti reikiami tyrimai.

1.10.2. Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 2, 4, 5, 6, 8, 91, 11, 12, 14, 15, 17, 18, 25, 26 straipsnių pakeitimo ir papildymo, IV skyriaus pavadinimo pakeitimo įstatyme (Žin., 2012, Nr. 78-4024) nustatyta, kad juridiniai asmenys už tam tikrus pažeidimus gali būti įspėti apie galimą licencijos galiojimo sustabdymą ar panaikinimą, licencijų galiojimas gali būti stabdomas, kartu įpareigojant juos per nustatytą laikotarpį pašalinti priežiūros institucijų nurodytus trūkumus. Nei įspėjimas, nei licencijos galiojimo sustabdymas nėra ekonominė sankcija, jų paskirtis iš esmės atitinka Įstatymo projekto Nr. XIP-743 4 straipsnyje siūlomų laikinųjų priemonių paskirtį.

1.10.3. Teisės aktuose nustatyta galimybė už teisės aktų reikalavimų pažeidimus taikyti laikinąsias priemones turi būti proporcinga žalai, kuri galėtų atsirasti, jeigu pažeidimas nedelsiant nebūtų sustabdytas. Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatyme nustatytų reikalavimų pažeidimai nesusiję su tiesiogine tokio masto žala, kurios nebūtų galima išvengti taikant šio nutarimo 1.10.1 ir 1.10.2 punktuose nurodytas priemones.

2. Pritarti Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 19 straipsnio papildymo įstatymo projektui Nr. XIP-1376(2) (toliau – Įstatymo projektas Nr. XIP-1376(2) ir pasiūlyti:

2.1. Kadangi Įstatymo projektas Nr. XIP-1376(2) susijęs su draudimais fiziniams asmenims, svarstyti jį kartu su Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 13, 178, 1781, 180, 1851, 224, 2591, 266 straipsnių pakeitimo ir papildymo, Kodekso papildymo 1856 straipsniu bei Kodekso 1854 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymo projektu Nr. XIP-745.

2.2. Patikslinti Įstatymo projektą Nr. XIP-1376(2) teisės technikos požiūriu:

2.2.1. Įstatymo projekto Nr. XIP-1376(2) 1 straipsnio 1 dalyje vietoj žodžių „rūkyti ir turėti (vartoti tabako gaminius)“ įrašyti žodžius „rūkyti (vartoti) tabako gaminius ar jų turėti“.

2.2.2. Papildyti Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 19 straipsnį ne 1, o 5 dalimi, kadangi pakeitus 19 straipsnio dalių numeraciją, kaip siūloma Įstatymo projekte Nr. XIP-1376(2), atitinkamai turėtų būti pakeistos ir galiojančio Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 26 straipsnio 12 dalies ir 13 dalies 1 punkto nuostatos.

3. Nepritarti Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 2 ir 26 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei Įstatymo papildymo 161 straipsniu įstatymo projektui Nr. XIP-1822 (toliau – Įstatymo projektas Nr. XIP-1822) dėl šių priežasčių:

3.1. Įstatymo projekto Nr. XIP-1822 1 straipsnyje nurodyta, kad „tabako gaminių pakaitalai – gaminiai, kuriuose nėra tabako, ar jų dalys su nikotinu arba be jo, įskaitant elektroninius gaminius (elektronines cigaretes, elektronines pypkes, elektroninius cigarus, elektroninius inhaliatorius ir pan.)“. Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymas reglamentuoja su tabako gaminių gamyba, prekyba, laikymu, gabenimu ir kitokia veikla, taip pat tabako gaminių vartojimu susijusius santykius. Šiame įstatyme tabako gaminiai apibrėžiami kaip rūkyti, uostyti, čiulpti ar kramtyti skirti gaminiai, pagaminti tik iš tabako (tiek genetiškai modifikuoto, tiek nemodifikuoto), arba kuriuose yra tabako, ir ši apibrėžtis atitinka direktyvoje 2001/37/EB pateiktą tabako gaminių apibrėžtį. Elektroninių cigarečių ir kitų panašių elektroninių gaminių ampulėse (kasetėse) nėra tabako, taigi šie gaminiai nėra Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo reguliavimo objektas.

3.2. Europos Sąjungoje šiuo metu bendros nuomonės dėl elektroninių cigarečių ir kitų panašių gaminių teisinio reguliavimo (specialaus elektronines cigaretes ir kitus panašius gaminius reglamentuojančio Europos Sąjungos teisės akto) nėra. Europos Bendrijų Komisijos Sveikatos ir vartotojų apsaugos generalinio direktorato 2008 m. gegužės 22 d. pranešime apie tai, prie kurių prekių grupės galėtų būti priskiriamos elektroninės cigaretės, pažymima, kad jos nepatenka į direktyvos 2001/37/EB, taikomos tabako gaminių gamybai, pateikimui ir pardavimui, reguliavimo sritį, nes šiuose gaminiuose nėra tabako, bet galėtų būti reguliuojamos pagal 2001 m. lapkričio 6 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2001/83/EB dėl Bendrijos kodekso, reglamentuojančio žmonėms skirtus vaistus (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 27 tomas, p. 69), nuostatas, jeigu jų sudėtyje yra nikotino (jo gali ir nebūti). Pranešime taip pat pažymima, kad gaminiai, kuriems nenustatytas specialus reguliavimas, patenka į 2001 m. gruodžio 3 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2001/95/EB dėl bendros gaminių saugos (OL 2004 m. specialusis leidimas, 15 skyrius, 6 tomas, p. 447) reguliavimo sritį.

4. Nepritarti Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 8 straipsnio pakeitimo įstatymo projektui Nr. XIP-2356 (toliau – Įstatymo projektas Nr. XIP-2356) dėl šių priežasčių:

4.1. Įstatymo projekte Nr. XIP-2356 siūloma teisinio reguliavimo priemonė (įpareigojanti ūkio subjektus įspėjamuosius užrašus spausdinti Lietuvos Respublikoje parduodamų tabako gaminių pakelio (pakuotės) apatinėje geriausiai matomo (didžiausio) jų paviršiaus dalyje taip, kad jie užimtų ne mažiau 80 procentų šio paviršiaus ploto) neproporcinga siekiamam tikslui (užtikrinti, kad ant Lietuvos Respublikoje parduodamų tabako gaminių pakuočių pateikiama informacija apie rūkymo žalą būtų labiau pastebima), galėtų apriboti konkurenciją rinkoje, varžyti vartotojo laisvę gauti visą būtiną informaciją apie produktą.

4.2. Įstatymo projekte Nr. XIP-2356 siūlomas reguliavimas laikytinas techniniu reglamentu, todėl galėtų būti priimtas tik šį įstatymo projektą notifikavus Europos Komisijai pagal Keitimosi informacija apie standartus, techninius reglamentus ir atitikties įvertinimo procedūras taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. gegužės 20 d. nutarimu Nr. 617 (Žin., 1999, Nr. 45-1446; 2004, Nr. 63-2264), reikalavimus.

4.3. Siūlomas teisinis reguliavimas nesuderintas su kitų nacionalinių teisės aktų, reglamentuojančių tabako gaminių ženklinimą banderolėmis, reikalavimais. Pagal direktyvos 2001/37/EB nuostatas įspėjamųjų užrašų ant tabako gaminių pakuočių negalima paslėpti, užtamsinti ar užstoti kita spausdinta ar vaizdine medžiaga. Panašūs ir tabako gaminių ženklinimo banderolėmis reikalavimai. Be to, banderolės turi būti klijuojamos taip, kad pakelio nebūtų galima atidaryti nesugadinus banderolės. Taigi reikėtų įvertinti, ar nustačius, kad įspėjamieji užrašai ant tabako gaminių pakuočių užimtų ne mažiau kaip 80 procentų didžiausio pakuotės paviršiaus ploto, jų neuždengtų pagal teisės aktų reikalavimus klijuojamos banderolės.

4.4. Europos Bendrijų Komisija šiuo metu rengia oficialų Pasiūlymą dėl direktyvos 2001/37/EB pakeitimo. Pasiūlyme bus numatyti ir tabako gaminių ženklinimo, įskaitant įspėjamiesiems užrašams privalomo skirti ploto ir kitus reikalavimus, pakeitimai. Taigi Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 8 straipsnį tikslinga keisti tik priėmus minėtus direktyvos 2001/37/EB pakeitimus.

5. Pritarti Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės departamento 2009 m. birželio 22 d. išvadoje Nr. XIP-743 dėl Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 8, 15, 19 ir 26 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei Įstatymo papildymo 271straipsniu įstatymo projekto, 2010 m. kovo 18 d. išvadoje Nr. XIP-1822 dėl Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 2 ir 26 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei Įstatymo papildymo 161 straipsniu įstatymo projekto, 2010 m. rugpjūčio 31 d. išvadoje Nr. XIP-2356 dėl Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 8 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIP-2356 ir 2012 m. balandžio 16 d. išvadoje Nr. XIP-1376(2) dėl Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 19 straipsnio papildymo įstatymo projekto (išskyrus 1 punktą, 3 punkto 3 ir 5 pastabas), taip pat Europos teisės departamento prie Teisingumo ministerijos 2009 m. birželio 25 d. išvadoje dėl Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 8, 15, 19 ir 26 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei Įstatymo papildymo 271straipsniu įstatymo projekto Nr. XIP-743, 2010 m. rugsėjo 20 d. išvadoje dėl Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 8 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIP-2356 ir 2011 m. vasario 19 d. išvadoje dėl Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 19 straipsnio papildymo įstatymo projekto Nr. XIP-1376(2), kurioje pateikta nuoroda į Europos teisės departamento prie Teisingumo ministerijos 2009 m. lapkričio 26 d. išvadą dėl Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 19 straipsnio papildymo įstatymo projekto Nr. XIP-1376(2), išdėstytas pastabas (tas, kuriose siūloma, siekiant nepilnamečius apsaugoti nuo žalingo tabako vartojimo poveikio jų organizmui, rūkymo problemą spręsti kompleksiškai, pavyzdžiui, padidinti valstybės paramą priemonėms, galinčioms padėti atsikratyti įpročio rūkyti, ar panašiai), pateiktoms pastaboms.

 

 

MINISTRAS PIRMININKAS                                                              ANDRIUS KUBILIUS

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                                           RAIMONDAS ŠUKYS

 

_________________