LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL VIDURINIŲ MOKYKLŲ IR GIMNAZIJŲ ATRANKOS KONKURSO „MOKOMĖS VIDAUS AUDITO METODIKOS“ NUOSTATŲ

 

2002 m. spalio 8 d. Nr. 1692

Vilnius

 

Tvirtinu Vidurinių mokyklų ir gimnazijų atrankos konkurso „Mokomės vidaus audito metodikos“ nuostatus (pridedama).

 

 

ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS                                            ALGIRDAS MONKEVIČIUS

______________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo

ministro 2002 10 08 įsakymu Nr. 1692

 

VIDURINIŲ MOKYKLŲ IR GIMNAZIJŲ ATRANKOS KONKURSO „MOKOMĖS VIDAUS AUDITO METODIKOS“ NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vidurinių mokyklų ir gimnazijų (toliau tekste – Mokyklos) atrankos konkurso „Mokomės vidaus audito metodikos“ nuostatai (toliau tekste – Nuostatai) nustato Mokyklų atrankos kriterijus, atrankos organizavimo, mokymų finansavimo ir atsiskaitymo už gautų lėšų panaudojimą tvarką.

2. Įgyvendindama Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2002 m. vasario 28 d. įsakymą Nr. 302 „Dėl Bendrojo lavinimo mokyklos vidaus audito metodikos“, kuriuo nustatyta iki 2004 m. rugsėjo 1 d. įdiegti vidaus audito metodiką (toliau tekste – Metodika) visose valstybinėse ir savivaldybių bendrojo lavinimo mokyklose, Švietimo ir mokslo ministerija 2002 m. numato finansuoti 68 Mokyklų pedagogų mokymus vertinti mokyklos veiklą pagal Metodiką.

3. Konkurso tikslas – padėti Mokykloms diegti Metodiką ir skatinti bendrojo lavinimo mokyklų steigėjus vykdyti jos sklaidą.

4. Kiekvienoje atrankos konkursą laimėjusioje Mokykloje organizuojamas 2 dienų (12 val.) trukmės seminaras pagal „Vidaus audito metodikos mokymo programą mokyklų bendruomenėms“ (Nuostatų 1 priedas). Seminarus veda tik švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtinti audito konsultantai (Nuostatų 2 priedas).

 

II. MOKYKLŲ ATRANKOS KRITERIJAI

 

4. Mokyklos atrenkamos pagal šiuos kriterijus:

4.1. Mokyklos pedagogų komanda nedalyvavo bandomajame audito projekte;

4.2. Mokykloje dar nebuvo organizuotas mokymas pagal 12 valandų trukmės „Vidaus audito metodikos mokymo programą mokyklų bendruomenėms“;

4.3. Mokykloje nedirba audito konsultantas, turintis Švietimo ir mokslo ministerijos išduotą pažymėjimą;

4.4. Mokykla raštu įsipareigoja nuo 2003 m. vertinti savo veiklą pagal Metodiką, konsultuoti ir skleisti gerąją patirtį kitoms mokykloms.

 

III. ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMAS

 

5. Mokyklos, pageidaujančios dalyvauti mokymuose, savivaldybės ar apskrities viršininko administracijos švietimo padaliniui (toliau tekste – Švietimo skyriui) pateikia Paraišką (Nuostatų 3 priedas) dalyvauti mokymuose, įsipareigodamos vykdyti šių Nuostatų 4.4. punkte nurodytus reikalavimus.

6. Švietimo skyrius susitaria su pedagogų kvalifikacijos tobulinimo institucija (toliau tekste – Institucija) dėl seminarų atrinktoms Mokykloms organizavimo. Institucija užpildo Paraišką (Nuostatų 4 priedas) ir pateikia ją Švietimo skyriui.

7. Mokyklų sąrašus kartu su Mokyklų ir Institucijų paraiškomis Švietimo skyriai pateikia Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo priežiūros skyriui iki 2002 m. spalio 17 d.

8. Švietimo ir mokslo ministerijos sudaryta komisija pagal Mokyklų atrankos kriterijus atrenka Mokyklas, kurių pedagogams mokytis Metodikos bus skiriamas finansavimas.

9. Atrankos konkursą laimėjusių Mokyklų ir Institucijų, kurios organizuos šioms Mokykloms seminarus, sąrašas, patvirtintas švietimo ir mokslo ministro įsakymu, Švietimo skyriams ir Institucijoms pateikiamas iki 2002 m. spalio 24 d.

 

IV. MOKYMŲ FINANSAVIMAS

 

10. Vienos Mokyklos mokymo seminarui organizuoti skiriama iki 1000 Lt (Konsultanto (-ų) darbui apmokėti ir kitoms išlaidoms (ne daugiau kaip 15 proc. lėšų medžiagos dauginimui, kanceliarinėms prekėms, ryšių paslaugoms ir kt.).

11. Pedagogų profesinės raidos centras pagal Švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintą sąmatą iki 2002 m. lapkričio 5 d. sudaro sutartis su patvirtintomis Institucijomis ir perveda lėšas į sutartyse nurodytas sąskaitas.

12. Institucijoms skirtos lėšos turi būti panaudotos iki 2002 m. gruodžio 24 d.

 

V. ATSISKAITYMAS UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ

 

13. Seminarus organizavusi Institucija per 15 dienų, bet ne vėliau kaip iki 2002 m. gruodžio 24 d., atsiskaito Pedagogų profesinės raidos centrui.

14. Pedagogų profesinės raidos centrui pateikiama:

14.1. Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo apyskaita (Finansų ministerijos patvirtinta biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo apyskaitos forma Nr. 2 ir forma Nr. 3-2);

14.2. Ataskaita (Nuostatų 5 priedas).

15. Seminarų vykdymą prižiūrėti turi teisę Švietimo skyrius, Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo priežiūros ir Pedagogų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo skyrių specialistai.

______________


1 priedas

 

VIDAUS AUDITO METODIKOS MOKYMO PROGRAMA MOKYKLŲ BENDRUOMENĖMS

 

TIKSLAI:

 

1. Išmokyti mokyklos bendruomenę atlikti vidaus auditą, suteikiant žinių ir praktinių įgūdžių, reikalingų vidaus auditui atlikti.

2. Siekti, kad mokyklos išmoktų strategiškai planuoti savo veiklą, planavimui naudotų vidaus audito metu surinktus duomenis.

 

TRUKMĖ: 12 akademinių valandų

TEMOS IR ORIENTACINĖ TRUKMĖ:    1. Įžanga – 0,5 val.

2. Vidaus audito kontekstas – 1 val.

3. Vidaus audito patirtys įvairiose šalyse – 0,5                   val.

4. Audito schema – 0,5 val.

5. Iliustracijų analizė – 1,5 val.

6. Duomenų rinkimo metodai – 4 val.

7. Vidaus audito organizavimas mokykloje – 2                  val.

8. Vidaus auditas ir strateginis planas – 1,5 val.

9. Seminaro (programos) apibendrinimas ir   vertinimas – 0,5 val.

 

STRUKTŪRA: rengiant seminarus siūloma darbą organizuoti taip: 6 sesijos po 2 akademines valandas. Atsižvelgiant į auditorijos pasirengimo lygį, temų pristatymo laiką galima keisti, paliekant laiko atsakyti į auditorijos keliamus klausimus.

 

ĮŽANGA

 

Darbo ryšių sukūrimas. Seminaro dalyvių lūkesčiai. Darbo taisyklės. Seminaro tikslai.

 

VIDAUS AUDITO KONTEKSTAS

 

Vidaus audito konteksto analizė (PEST analizė). Vidaus audito priežastys. Vidaus audito vieta vadybiniame cikle. Vidaus audito paskirtis. Vidaus audito ypatumai. Vidaus audito kontekstualumas. Vidaus auditas kaip kokybės užtikrinimo instrumentas. Susitarimas dėl kokybės.

 

UŽSIENIO ŠALIŲ PATIRTIS

 

Mokyklų vertinimo evoliucija. Bendrieji reikalavimai vidaus auditui (apibendrinta įvairių šalių patirtis). Norvegijos, Suomijos, Austrijos, Portugalijos, JAV, Švedijos ir kt. šalių vidaus audito patirtys. Užsienio šalių vidaus audito patirties taikymas Lietuvoje: vidaus audito metodikos kūrimo Lietuvoje etapai.

 

VIDAUS AUDITO SCHEMA

 

Vidaus audito schema. Sąvokos: vertinimo sritis, rodiklis, pagalbinis rodiklis, lygis, iliustracija, veiklos požymiai, vertinimo metodai ir šaltiniai.

 

ILIUSTRACIJŲ ANALIZĖ

 

Iliustracijos vieta vidaus audito schemoje. Iliustracijos paskirtis. Iliustracijos prasminiai žodžiai. Iliustracijų „išsivertimas“ į savo mokyklos kalbą. Pasirinktos srities pagalbinio rodiklio iliustracijos, tinkančios savo mokyklai, rengimas.

 

DUOMENŲ RINKIMO METODAI

 

Duomenų rinkimo metodai, taikomi vidaus audite. Sudėtiniai tyrimai: lyginamieji ir papildantys. Taikomieji ir moksliniai tyrimai: panašumai ir skirtumai. Duomenų patikimumas. Dažniausiai mokyklose naudojami duomenų rinkimo metodai: anketinė apklausa, interviu, diskusinė grupė, stebėjimas, duomenų analizė. Duomenų rinkimo metodų privalumai ir trūkumai. Lyginamoji metodų analizė, jų praktinės pritaikymo galimybės.

 

VIDAUS AUDITO ORGANIZAVIMAS MOKYKLOJE

 

Mokyklos vidaus audito proceso dalys: „platusis“ auditas ir pasirinktos vertinimo srities analizė. Vidaus audito mokykloje organizavimo etapai. Pasirengimo etapo svarba sėkmingam mokyklos vidaus audito atlikimui. Mokyklos vadovo vaidmuo vidaus audito procese. Darbo grupių kūrimo principai ir jų paskirtis. Vidaus audito vyksmo koordinavimas. Susitarimai dėl taisyklių. Vidaus auditui reikalingi ištekliai. Vidaus audito vykdymo kalendorinis planas. Vidaus audito reikšmė.

 

VIDAUS AUDITAS IR MOKYKLOS STRATEGINIS PLANAS

 

Strategijos poreikis. Vidaus audito vieta strateginiame planavime. Mokyklos vizija: esminės vertybės, misija, ilgalaikiai tikslai. Mokyklos strateginis planas, jo struktūra. Mokyklos metinė veiklos programa.

 

SEMINARO PROGRAMOS APIBENDRINIMAS IR VERTINIMAS

 

Atsakymai į seminaro dalyvių klausimus. Seminaro dalyvių lūkesčių aptarimas. Seminaro vertinimo anketa.

______________


2 priedas

 

BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOS VIDAUS AUDITO KONSULTANTŲ SĄRAŠAS

 

Eil. Nr.

Konsultantas

Pareigos

 

 

 

1

Ričardas Ališauskas

Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo strategijos departamento Švietimo plėtotės

 

 

skyriaus vedėjas

2

Vaidas Bacys

Šiaulių Didždvario gimnazijos direktorius

3

Vaino Brazdeikis

Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo informacinių technologijų centro direktorius

4

Vitalija Dziuričienė

Panevėžio „Vyturio“ vidurinės mokyklos direktorė

5

Roza Dimentova

Vilniaus Vasilijaus Kačialovo gimnazijos direktorė

6

Rita Dukynaitė

Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo strategijos departamento Švietimo plėtotės

 

 

skyriaus vyriausioji specialistė

7

Gražvydas Kazakevičius

Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo plėtotės centro vyresnysis specialistas

8

Aušra Narbutaitė

Molėtų gimnazijos direktorė

9

Petras Navickas

Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo strategijos departamento Švietimo

 

 

priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas

10

Virginija Navickienė

Vilniaus Užupio gimnazijos direktoriaus pavaduotoja

11

Audronė Pitrėnienė

Skuodo Pranciškaus Žadeikio gimnazijos direktorė

12

Eglė Pranckūnienė

Mokyklų tobulinimo centro direktorė

13

Vytautas Raišys

Panevėžio Juozo Miltinio vidurinės mokyklos direktorius

14

Anelė Raugienė

Skuodo meno mokyklos direktorė

15

Danutė Šukienė

Vilniaus Gabijos gimnazijos direktorė

16

Elena Stasiulienė

Švietimo ir mokslo ministerijos Bendrojo ugdymo departamento Pagrindinio

 

 

ir vidurinio ugdymo skyriaus vyriausioji specialistė

17

Audronė Šuminienė

Švietimo ir mokslo ministerijos Bendrojo ugdymo departamento Pagrindinio

 

 

ir vidurinio ugdymo skyriaus vedėjo pavaduotoja

18

Marina Vildžiūnienė

Mokyklų tobulinimo centro programų direktorė

19

Irma Čižienė

Švietimo ir mokslo ministerijos Pedagoginio psichologinio centro direktoriaus pavaduotoja

20

Daiva Drungilienė

Švietimo ir mokslo ministerijos Pedagogų profesinės raidos centro Komunikacinių

 

 

technologijų skyriaus vedėja

21

Roma Pipinytė

Šiaulių Didždvario gimnazijos direktoriaus pavaduotoja

22

Vilija Klimavičienė

Vilniaus Gabijos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja

23

Jūratė Mozūraitienė

Šakių „Žiburio“ gimnazijos direktorė

24

Rita Šaduikaitė

Raseinių r. savivaldybės Švietimo centro direktorė

25

Olivija Saranienė

Rokiškio r. Kamajų Antano Strazdo vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

26

Vygandas Pavalkis

Varėnos r. Matuizų vidurinės mokyklos direktorius

27

Saulius Žilinskas

Pakruojo r. Žeimelio vidurinės mokyklos direktorius

28

Birutė Krasuckienė

Panevėžio specialiosios internatinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

29

Habil. dr. Arvydas Palevičius

Kauno „Atžalyno“ vidurinės mokyklos direktorius

30

Valdonė Balčastienė

Raseinių Šaltinio vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

31

Vajonė Strimaitienė

Vilniaus jaunimo mokyklos direktorė

32

Vilija Prižgintienė

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos direktoriaus pavaduotoja

33

Violeta Motiejūnienė

Širvintų „Atžalyno“ vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

34

Artūras Vidmantas

Šiaulių Jovaro pagrindinės mokyklos direktorius

35

Romas Prakapas

Trakų r. Lentvario Motiejaus Šimelionio vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotojas

36

Nijolė Čepauskienė

Kelmės r. Pakražančio vidurinės mokyklos direktorė

37

Romualda Stovolos

Kupiškio r. Rudilių Jono Laužiko pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

38

Gražina Donielienė

Skuodo r. Lenkimų Simono Daukanto pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

39

Alma Uznienė

Šilalės Pajūralio pagrindinės mokyklos direktorė

40

Sigitas Balynas

Utenos Dauniškio vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotojas

41

Algimantas Stašiauskas

Alytaus Likiškėlių vidurinės mokyklos direktorius

42

Birutė Urbutienė

Vilkaviškio Salomėjos Nėries vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

43

Danutė Čebanauskienė

Vilniaus Gabijos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja

44

Audronė Vaicekauskienė

Prienų r. Pakuonio pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

45

Edmundas Valuckas

Šiaulių Centro pradinės mokyklos direktorius

46

Genovaitė Roga

Visagino „Ateities“ vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

47

Virginija Kaminskienė

Švietimo ir mokslo ministerijos Pedagogų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo

 

 

skyriaus vyriausioji specialistė

 

BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOS VIDAUS AUDITO STAŽUOTOJŲ SĄRAŠAS

 

1

Mirdza Žiaurienė

Mažeikių M. Račkausko gimnazijos direktorė

2

Audronė Šverienė

Skuodo r. Mosėdžio vidurinės mokyklos direktorė

3

Virginijus Mažeika

Kauno m. savivaldybės Švietimo skyriaus vedėjo pavaduotojas

4

Arūna Macionienė

Kėdainių specialiosios internatinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

5

Laima Gudaitė

Kupiškio Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazijos direktorė

6

Kazimieras Augulis

Radviliškio r. Šeduvos vidurinės mokyklos direktorius

7

Algirdas Uziala

Švenčionių r. Svirkų pagrindinės mokyklos direktorius

8

Vytautas Staponas

Jurbarko r. Raudonės vidurinės mokyklos direktorius

9

Vytas Vaicekauskas

Jonavos r. suaugusiųjų švietimo centro direktorius

10

Kęstutis Miliauskas

Alytaus m. Jotvingių gimnazijos direktorius

11

Almantas Jakimavičius

Alytaus r. Daugų vidurinės mokyklos direktorius

12

Žėrutė Semaškienė

Anykščių r. Svėdasų Juozo Tumo-Vaižganto vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

13

Danutė Časienė

Druskininkų „Atgimimo“ vidurinės mokyklos direktorė

14

Petras Mikštas

Ignalinos r. Vidiškių vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotojas

15

Nijolė Balčikonytė

Klaipėdos r. Gargždų „Vaivorykštės“ gimnazijos direktoriaus pavaduotoja

16

Stasys Ferencas

Vilkaviškio Salomėjos Nėries vidurinės mokyklos direktorius

17

Asta Ladukaitė

Telšių Žemaitės gimnazijos direktoriaus pavaduotoja

18

Dalia Visockienė

Prienų r. Išlaužo pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

19

Irena Girskienė

Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos direktoriaus pavaduotoja

20

Viktorija Paulauskienė

Tauragės r. Tarailių pagrindinės mokyklos direktorė

21

Dalė Mekionytė

Kalvarijos sav. Sangrūdos vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

22

Birutė Bigailienė

Alytaus Dainavos vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja

23

Vaidotas Kalinas

Ukmergės r. Siesikų vidurinės mokyklos direktorius

24

Irena Ramoškaitė

Pedagogų profesinės raidos centro Sklaidos skyriaus vedėja

25

Vida Kamenskienė

Pedagogų profesinės raidos centro Švietimo vadybos skyriaus vyresnioji specialistė

26

Giedrė Milukienė

Šilutės r. savivaldybės Švietimo skyriaus vyresnioji specialistė

______________


3 priedas

 

       Gauta           ___________________________

(data)

 

PARAIŠKA

 

Dalyvauti vidurinių mokyklų ir gimnazijų atrankos konkurse „Mokomės vidaus audito metodikos“

 

I. Informacija apie pareiškėją:

Mokyklos pavadinimas .............................................................................................................

Adresas, pašto indeksas ............................................................................................................

Telefonas …………………… Faksas ……… El. p. ................................................................

Mokyklos vadovo vardas, pavardė ...........................................................................................

Institucijos veiklos apibūdinimas (veiklos kryptys, įgyvendinti projektai ir t. t.):

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

II. Mokykla atitinka Nuostatų 4 punkte išvardytus kriterijus:

4.1..............................................................................................................................................

4.2..............................................................................................................................................

4.3. ............................................................................................................................................

 

III. Numatomas seminaro dalyvių skaičius....................................

IV. Mokykla įsipareigoja:

1.     nuo 2003 m. vertinti savo veiklą pagal Vidaus audito metodiką;

2.     konsultuoti ir skleisti gerąją patirtį kitoms mokykloms;

3.     sudaryti darbo ir gyvenimo sąlygas į mokyklą atvyksiančiam konsultantui.

 

 

Mokyklos direktorius                       (Parašas)                                     (Vardas, pavardė)

 

A. V.

______________


4 priedas

 

       Gauta           ___________________________

(data)

 

PARAIŠKA

 

 

Organizuoti vidaus audito metodikos mokymo seminarus vidurinių mokyklų ir gimnazijų pedagogų komandoms

 

I. Informacija apie pareiškėją:

Institucijos pavadinimas ............................................................................................................

Adresas, pašto indeksas .............................................................................................................

Telefonas …………………… Faksas ……………El. p...........................................................

Institucijos vadovo vardas, pavardė ..........................................................................................

Institucijos veiklos apibūdinimas (įmonės kodas, juridinis statusas, įkūrimo data, veiklos kryptys, įgyvendinti projektai ir t. t.):

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

II. Institucijos įsipareigojimai:

Organizuoti 2 dienų (12 val.) trukmės vidaus audito metodikos mokymo seminarus atrankos konkursą laimėjusių mokyklų pedagogų komandoms:

1. sudaryti sutartį su Pedagogų profesinės raidos centru;

2. pakviesti konsultantus ir sudaryti su jais sutartis;

3. suderinti seminaro laiką su mokyklų vadovais;

4. ...............................................................................................................................................

5.................................................................................................................................................

6. ...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

III. Vienos mokyklos pedagogų komandos mokymo seminaro sąmata

Išlaidos konsultantų darbui apmokėti (bendras valandų skaičius, 1 val. kaina), Lt.

Kitos išlaidos (nurodomos atskirai: medžiagos dauginimas, kanceliarinės prekės, ryšių paslaugos ir kt.), Lt.

______________________________

                                                          Iš viso, Lt

 

Atsiskaitomoji sąskaita:

 

 

Institucijos vadovo pareigos                        (Parašas)                                 (Vardas, pavardė)

 

A. V.

______________


5 priedas

 

ATASKAITA

 

Apie vidaus audito metodikos mokymo seminarų vidurinių mokyklų ir gimnazijų pedagogų komandoms organizavimą

 

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo institucijos pavadinimas ...................................................

Adresas, pašto indeksas .............................................................................................................

Telefonas …………………… Faksas …………… El. p..........................................................

Institucijos vadovo vardas, pavardė ..........................................................................................

Seminarai organizuoti:

 

Mokyklos pavadinimas

Mokyklos steigėjas

Konsultanto (-ų) vardas, pavardė

Dalyvių skaičius

Seminarų valandų skaičius

Panaudotos lėšos (Lt)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

Institucijos įsipareigojimų įvykdymas:

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

Seminarų dalyvių vertinimai:

Konsultantų darbo vertinimas....................................................................................................

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo institucijos darbo vertinimas.............................................

 

 

Institucijos vadovo pareigos                          (Parašas)                       (Vardas, pavardė)

 

A. V.

______________