LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL nevalstybinių organizacijų, dirbančių žmogaus teisių gynimo srityje, veiklos projektų atrankos konkurso organizavimo 2011 metais nuostatų patvirtinimo ir komisijos sudarymo

 

2011 m. gegužės 17 d. Nr. A1-244

Vilnius

 

Vykdydamas Nacionalinės antidiskriminacinės 2009–2011 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. balandžio 15 d. nutarimu Nr. 317 (Žin., 2009, Nr. 49-1964), priedo 5.1 priemonę „Teisės aktų nustatyta tvarka iš dalies finansuoti nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektus“:

1. Tvirtinu Nevalstybinių organizacijų, dirbančių žmogaus teisių gynimo srityje, veiklos projektų atrankos organizavimo 2011 metais nuostatus (pridedama).

2. Sudarau šios sudėties Nevalstybinių organizacijų, dirbančių žmogaus teisių gynimo srityje, veiklos projektų atrankos konkurso komisiją (toliau – atrankos komisija):

Violeta Toleikienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties ir bendruomenių departamento direktorė (atrankos komisijos pirmininkė);

Daiva Zabarauskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties ir bendruomenių departamento Lygių galimybių skyriaus vedėjo pavaduotoja (atrankos komisijos pirmininko pavaduotoja);

Justina Alsytė – Šeimos gerovės departamento Vaikų ir jaunimo skyriaus vyresnioji specialistė;

Lina Charašauskaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties ir bendruomenių departamento Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė (atrankos komisijos sekretorė);

Monika Kriaučiūnaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos gerovės departamento Šeimos politikos skyriaus vyriausioji specialistė;

Jolanta Šliužienė – Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus pavaduotoja.

3. Pavedu šio įsakymo vykdymo kontrolę viceministrui pagal veiklos sritį.

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras             Donatas Jankauskas

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministro

2011 m. gegužės 17 d. įsakymu Nr. A1-244

 

Nevalstybinių organizacijų, dirbančių žmogaus teisių gynimo srityje, veiklos projektų ATRANKOS kONKURSO ORGANIZAVIMO 2011 METAIS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Nevalstybinių organizacijų, dirbančių žmogaus teisių gynimo srityje (toliau vadinama – nevalstybinės organizacijos), veiklos projektų (toliau vadinama – projektai) atrankos konkurso organizavimo 2011 metais nuostatai (toliau vadinama – šie Nuostatai) nustato reikalavimus pareiškėjams ir projektams teikiamus prioritetus, reikalavimus projektams, paraiškų teikimą, projektų vertinimą ir atranką, Nevalstybinių organizacijų, dirbančių žmogaus teisių gynimo srityje, veiklos projektų atrankos konkurso komisijos (toliau vadinama – komisija) darbo organizavimą, projektų finansavimą, vykdymą ir kontrolę.

2. Nevalstybinių organizacijų veiklos finansavimo tikslas – atrinkti prioritetus labiausiai atitinkančius projektus, kuriuos įgyvendinant siekiama didinti toleranciją, ugdyti pagarbą žmogui, mažinti diskriminacijos apraiškas ir dirbti lygių galimybių užtikrinimo srityje.

3. Nevalstybinių organizacijų veiklos projektams finansuoti Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau vadinama – ministerija) skelbia atrankos konkursą (toliau vadinama – konkursas). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos interneto puslapyje www.socmin.lt ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.

4. Konkurse gali dalyvauti nevalstybinės organizacijos, kurios šiuose Nuostatuose suprantamos kaip asociacijos ir viešosios įstaigos, dirbančios žmogaus teisių gynimo srityje, ir kurių savininko teisių ir pareigų neįgyvendina valstybės ar savivaldybių institucijos (toliau vadinama – pareiškėjas).

 

II. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PROJEKTAMS TEIKIAMI PRIORITETAI

 

5. Konkursui projektus gali teikti pareiškėjai, kurie:

5.1. turi ne mažiau kaip 3 metų veiklos patirtį ugdant toleranciją, ugdant pagarbą žmogui, mažinant diskriminacijos apraiškas ir dirbant lygių galimybių užtikrinimo srityje;

5.2. organizuoja informacines priemones (seminarus, apskrituosius stalus, konferencijas ir kt.), skirtas ugdyti visuomenės toleranciją bei pagarbą žmogui;

5.3. informuoja visuomenę tolerancijos ir pagarbos žmogui ugdymo klausimais;

5.4. įgyvendina priemones per žiniasklaidą, kad būtų galima geriau suvokti diskriminacijos žalą.

6. Prioritetai teikiami projektams, kurių teikėjai:

6.1. laikosi regioninio tolygumo principo ir savo veiklą vykdo visoje šalyje;

6.2. vykdo veiklą visais Lietuvos Respublikos lygių galimybių įstatyme (Žin., 2003, Nr. 114-5115; 2008, Nr. 76-2998) nustatytais diskriminacijos pagrindais.

 

III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

7. Projektuose turi būti pateikta:

7.1. nevalstybinės organizacijos pagrindiniai veiklos tikslai ir uždaviniai;

7.2. nevalstybinės organizacijos paskutinių 3 metų veiklos kokybiniai ir kiekybiniai rodikliai;

7.3. informacija apie projektų vykdymą arba dalyvavimą juose, įskaitant tarptautinius projektus;

7.4. nevalstybinės organizacijos veiklos projektų įgyvendinimo partneriai;

7.5. problemos analizė;

7.6. projekto tikslas;

7.7. projekto uždaviniai;

7.8. trumpas projekto aprašymas;

7.9. nuoseklus ir išsamus projekto įgyvendinimo planas (nuoseklus veiksmų aprašymas, trukmė, numatomos išlaidos, atsakingi vykdytojai, laukiami rezultatai);

7.10. detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas (kokioms veiklos kryptims prašoma lėšų, kokia jų kaina);

7.11. kiti projekto finansavimo šaltiniai;

7.12. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai (patalpos, darbuotojai, numatomas finansavimas pasibaigus projekto įgyvendinimo terminui, disponuojami ištekliai).

 

IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

8. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi, užpildant paraišką (1 priedas). Paraiškoje turi būti pateikiama informacija apie pareiškėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius, duomenys, nurodyti šių Nuostatų 7 punkte, bei kita informacija, susijusi su projektu. Papildomą informaciją pareiškėjas teikia savo nuožiūra. Kiekviena paraiška turi būti tvarkingai susegta, lapai turi būti sunumeruoti.

9. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, bei patvirtinta antspaudu, jeigu tokį antspaudą privalo turėti.

10. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

10.1. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu, jeigu tokį antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu;

10.2. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu, jeigu tokį antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu;

10.3. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, gyvenimo aprašymą, kuriame pateikiama darbo patirtis, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas;

10.4. asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių Nuostatų 13 punkte;

10.5. asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, pasirašytą raštą, patvirtinantį apie iš kitų šaltinių numatomą gauti finansavimą.

11. Pareiškėjas konkursui gali pateikti tik vieną projektą. Konkursui pasibaigus, projektai jo dalyviams negrąžinami.

12. Pareiškėjas privalo pateikti užantspauduotame voke 3 paraiškos egzempliorius ir tiek pat šių Nuostatų 10 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių. Ant voko užrašyti „Nevalstybinių organizacijų, dirbančių žmogaus teisių gynimo srityje, veiklos projektų atrankos 2011 metais konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, 105 kab., Vilnius. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos.

13. Potencialūs pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:

13.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

13.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

13.3. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinamą arba melagingą informaciją;

13.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;

13.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių, kompetencijos ir tinkamų administracinių gebėjimų;

13.6. asmuo, turintis teisę veikti juridinio asmens vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

13.7. pareiškėjas yra gavęs ministerijos paramą ir neatsiskaitęs už jos panaudojimą sutartyje nustatyta tvarka arba gautas lėšas naudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

14. Paraiškos nevertinamos, jei jos pateiktos pavėluotai (po konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos).

 

V. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

15. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.

16. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus pagal vertinimo anketą (2 priedas). Atsižvelgdamas į projektų kiekį ir apimtį, komisijos pirmininkas projektų įvertinimo terminą gali pratęsti 10 dienų.

17. Komisijos nariai turi įvertinti:

17.1. projekto atitiktį prioritetams;

17.2. projekte numatytus tikslus ir uždavinius;

17.3. projekto paraiškos atitiktį keliamiems reikalavimams;

17.4. projekto realumą ir nuoseklumą;

17.5. projektui įgyvendinti reikalingų lėšų pagrįstumą, tikslingumą, detalumą;

17.6. projekto vadovo, asmens vykdančio buhalterinę apskaitą, bei darbuotojų darbo užmokesčio dydį;

17.7. pareiškėjo galimybes (išteklius) vykdyti projektą.

18. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto vidutinį balą. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 80 balų.

19. Finansuoti gali būti siūloma projektus, surinkusius daugiau nei 45 balus. Projektai, surinkę 45 balus ir mažiau, nefinansuojami.

20. Komisija atrenka finansuojamus projektus, atsižvelgdama į surinktą vidutinį balą, paskirsto lėšas ir pateikia ministerijos kancleriui lėšų paskirstymo protokolą. Ministerijos kancleris per 5 dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo ar nefinansavimo, kuris įforminamas ministerijos kanclerio potvarkiu.

21. Jeigu vertinimo metu komisijai kyla neaiškumų, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu paprašyti pareiškėją paaiškinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.

22. Pareiškėjai raštu informuojami apie ministerijos kanclerio priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo nevertinamos, apie tai informuojami raštu, nurodant priežastis.

 

VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

23. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais Nuostatais.

24. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.

25. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:

25.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;

25.2. nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo.

26. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.

27. Komisijos sprendimai priimami balsuojant, posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko (jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojo) balsas.

28. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

29. Pateiktus projektus komisijos nariams paskirsto komisijos pirmininkas komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip 3 komisijos nariai. Jeigu įvertinus projektą balų skirtumas sudaro daugiau nei 20, šį projektą vertina dar vienas komisijos narys.

 

VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

30. Ministerija ir pareiškėjai, kuriems ministerijos kanclerio sprendimu skirtos lėšos, sudaro sutartį. Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos datos, kada pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas. Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, ministerija, prieš sudarydama sutartį, informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį ir kokios išlaidos nebus finansuojamos, o pareiškėjas nedelsdamas patikslina preliminarią išlaidų sąmatą ir apie tai praneša ministerijai. Pareiškėjas privalo patvirtinti, kad priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus. Priešingu atveju sutartis nesudaroma.

31. Pareiškėjui atsisakius skiriamų lėšų, komisija jas lygiomis dalimis perskirsto 3 daugiausia balų surinkusiems ir numatomiems finansuoti projektams, surašydama protokolą. Komisija sprendimą dėl lėšų perskirstymo teikia svarstyti ministerijos kancleriui.

32. Projektai finansuojami iš tikslinių valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, susijusios su:

32.1. seminarų, apskritųjų stalų, konferencijų ir kt. organizavimu bei reikalingų priemonių įsigijimu;

32.2. informacinių kampanijų organizavimu;

32.3. spaudos darbų (lankstinukų, brošiūrų, knygų, plakatų ir kt.) rengimu ir leidyba bei kita prevencine veikla;

32.4. dalyvavimu projektuose, įskaitant tarptautinius;

32.5. projekto veiklos vykdytojų darbo užmokesčiu;

32.6. patalpų, kuriose vykdoma projekto veikla, išlaikymu;

32.7. ryšių (neviršijant 100 Lt per mėnesį), transporto išlaikymu ir komunalinių paslaugų išlaidomis.

33. Pareiškėjai gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.

34. Pareiškėjai privalo:

34.1. kiekvienam mėnesiui pasibaigus, iki kito mėnesio 5 darbo dienos, pateikti ministerijai biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ir patirtų sąnaudų ataskaitą pagal ministerijos pateiktą formą;

34.2. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 darbo dienos, o pasibaigus metams – iki kitų metų sausio 12 d., pateikti ministerijai pažymą dėl finansavimo pagal ministerijos pateiktą formą;

34.3. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kitų metų sausio 12 d., pateikti ministerijai metinę projekto įgyvendinimo veiklos ataskaitą pagal ministerijos pateiktas formas. Prie ataskaitų gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu. Kartu su metine projekto įgyvendinimo veiklos ataskaita pateikti buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių lėšų panaudojimą, suvestinę, nurodant lėšų gavėjo pavadinimą, apskaitos dokumentų (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) datą ir numerį, ūkinės operacijos turinį ir sumą;

34.4. jei pareiškėjas nevykdo sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, grąžinti ministerijai projektui įgyvendinti skirtas lėšas iki 2011 m. gruodžio 24 d.;

34.5. spaudos darbuose (lankstinukuose, brošiūrose, knygose, plakatuose ir kt.) nurodyti finansavimo šaltinį, įgyvendinamo projekto pavadinimą ir išleidimo metus.

35. Ministerija turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs pareiškėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų dėl projekto finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos, o prireikus turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir skirtų tikslinių valstybės biudžeto lėšų panaudojimo auditą ir, esant pažeidimams, nutraukti sutartį.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

36. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

37. Ministerijos kanclerio sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

38. Informacija apie atrinktus finansuoti projektus skelbiama ministerijos interneto svetainėje.

 

_________________

 


Nevalstybinių organizacijų, dirbančių žmogaus teisių gynimo srityje, veiklos projektų atrankos konkurso organizavimo 2011 metais nuostatų

1 priedas

 

(Paraiškos dėl dalyvavimo Nevalstybinių organizacijų, dirbančių žmogaus teisių gynimo srityje, veiklos projektų atrankos 2011 m. konkurse forma)

 

__________________________________________________________________________

(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos, institucijos pavadinimas)

__________________________________________________________________________

(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

LT-03610  Vilnius

 

ParaiškA

dĖl dalyvavimo NEVALSTYBINIŲ organizacijŲ, dirbanČiŲ ŽMOGAUS TEISIŲ GYNIMO srityje, veiklos projektų ATRANKOS 2011 metais konkurse

 

__________________________

(data)

 

Prašome skirti valstybės paramą mūsų organizacijos veiklai, susijusiai su žmogaus teisių gynimu, ir teikiame šiuos duomenis:

 

1. Duomenys apie nevalstybinę organizaciją, siekiančią gauti valstybės paramą

 

Pavadinimas

 

Teisinė forma

 

Kodas ir įregistravimo

Juridinių asmenų registre data

 

Steigėjas (steigėjai) ir steigimo data

 

Buveinė

adresas

 

tel.

 

faks.

 

el. paštas

 

Banko rekvizitai

banko pavadinimas

 

banko kodas

 

sąskaitos Nr.

 

Duomenys apie vadovą

vardas, pavardė

 

pareigos organizacijoje

 

gyv. vieta

 

tel.

 

faks.

 

el. paštas

 

 

2. Duomenys apie nevalstybinės organizacijos veiklą

 

2.1.

 

Nevalstybinės organizacijos pagrindiniai veiklos tikslai ir uždaviniai

2.1.1.

 

2.1.2.

 

...

 

 

2.2.

Nevalstybinės organizacijos paskutinių 3 metų veiklos kokybiniai ir kiekybiniai rodikliai

2.2.1.

 

2.2.2.

 

...

 

 

2.3.

Projektų vykdymas ar dalyvavimas projektuose, įskaitant tarptautinius projektus

2.3.1.

 

2.3.2.

 

...

 

 

2.4.

Nevalstybinės organizacijos veiklos projektų įgyvendinimo partneriai (buveinės adresas, telefonas, bendradarbiavimo statusas, vaidmuo projekte)

2.4.1.

 

2.4.2.

 

...

 

 

3. Esama padėtis (problemos analizė, ne daugiau kaip 1 lapas):

3.1. problemos aprašymas;

3.2. siūlomi  problemos sprendimo būdai.

 

4. Projekto tikslas:

 

5. Projekto uždaviniai, kurie bus įgyvendinti siekiant projekto tikslo:

5.1.

5.2.

 

6. Trumpas projekto aprašymas:

6.1. projekto vykdymo vieta;

6.2. projekto vykdymo trukmė.

 

7. Nuoseklus ir išsamus projekto įgyvendinimo planas

 

Nuoseklus veiksmų aprašymas, trukmė, atsakingi vykdytojai

Trukmė

Numatomos išlaidos

Atsakingas vykdytojas

Laukiami rezultatai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas

(Nurodyti, kokioms veiklos plano priemonėms yra prašoma skirti lėšų, kokia jų suma, nurodyti darbo užmokesčio išlaidas)

 

Kokioms veiklos plano priemonėms prašoma lėšų (kokia jų kaina)

Lėšos iš Nacionalinės antidiskriminacinės 2009–2011 metų programos, tūkst. litų (iš jų: darbo užmokesčiui)

Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. litų

Iš viso 2011 metams, tūkst. litų

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

9. Prie paraiškos pridedami dokumentai ar jų patvirtintos kopijos:

 

9.1 juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu, jeigu tokį antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu,  parašu, ____ lap.;

9.2. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu, jeigu tokį antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu, ____ lap.;

9.3. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, gyvenimo aprašymas, kuriame pateikiama darbo patirtis, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijos, ____ lap.;

9.4. asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu,  pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių Nuostatų 13 punkte, ____ lap.;

 

9.5. asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, pasirašytas raštas, patvirtinantis apie iš kitų šaltinių numatomą gauti finansavimą _____ lap.

 

PASTABA. Papildoma informacija teikiama Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties ir bendruomenių departamento Lygių galimybių skyriuje, tel. (8 5) 266 8129.

 

Pareiškėjas

 

(Pareigų pavadinimas)

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

 

A.V.

 

_________________

 


Nevalstybinių organizacijų, dirbančių žmogaus

teisių gynimo srityje, veiklos projektų atrankos

konkurso organizavimo 2011 metais

2 priedas

 

PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA

 

Pareiškėjo pavadinimas _______________________________________________________

___________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas ir sąlyginis numeris _______________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Eil. Nr.

Dalykinio vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Įvertinu balais

1.

Ar projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus

(projekto paraiška pateikta kvalifikuotai, tvarkingai,  pagal patvirtintą formą, yra pridėti reikalingi dokumentai)

10

 

 

• atitinka reikalavimus

 

10

 

• iš dalies atitinka

 

1–9

 

• neatitinka

 

0

 

2.

Ar pareiškėjas atitinka keliamus prioritetus

10

 

 

• atitinka

 

10

 

• iš dalies atitinka

 

1–9

 

• neatitinka

 

0

 

3.

Pareiškėjo veiklos kokybiniai ir kiekybiniai rodikliai

10

 

 

• organizacija dirba daugiau nei 3 metus, vykdo įvairiapusę diskriminacijos prevenciją, turi darbo patirties

 

8–10

 

• veikla vykdoma epizodiškai, neturi ilgalaikio poveikio žmogaus teisių gynimo srityje

 

1–7

 

• veikla neefektyvi

 

0

 

4.

Projekto įgyvendinimo planas (nuoseklus, išsamus ir gerai suplanuotas projekto veiklos planas)

10

 

 

• nuoseklus ir išsamus

 

10

 

• trūksta nuoseklumo, detalumo

 

1–9

 

• planas neišsamus

 

0

 

5.

Lėšų apibūdinimas

10

 

 

• pagrįstos ir gerai argumentuotos, aiškios, detalios (efektyviai paskirstytos) lėšos

 

8–10

 

• iš dalies pagrįstos lėšos

 

1–7

 

nepagrįstos lėšos

 

0

 

6.

Kiti finansavimo šaltiniai

10

 

 

• skiriama 30 procentų ir daugiau

 

7–10

 

• skiriama iki 30 procentų

 

4–6

 

• skiriama mažiau nei 10 procentų

 

1–3

 

• kiti finansavimo šaltiniai nenumatyti ir (ar) lėšos nepagrįstos

 

0

 

7.

Pareiškėjo veiklos perspektyvumas ir tęstinumas

10

 

 

• organizacijos veikla tęstinė, perspektyvi, turi veiklą užtikrinančius išteklius

 

8–10

 

• organizacijos veikla tęstinė, tačiau nėra perspektyvi, nenumatyti ištekliai

 

3–7

 

• nėra tęstinumo, skirta vienkartinei priemonei įgyvendinti

 

0–2

 

8.

Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas

10

 

 

• veikla žymiai prisidėtų prie pagarbos žmogui ugdymo bei  diskriminacijos apraiškų mažinimo visais Lygių galimybių įstatyme numatytais pagrindais

 

8–10

 

• veiklos poveikis trumpalaikis ir nelabai žymus, apsiriboja tik vienu iš diskriminacijos pagrindų

 

2–7

 

• veiklos poveikis nežymus

 

0–2

 

 

Bendra balų suma

80

 

 

 

Projekto privalumai

 

 

 

Projekto trūkumai

 

 

 

Komisijos nario išvada (visiškai finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti)

 

 

 

Komisijos narys

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

 

_________________