ATITAISYMAS

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 581 „Dėl Valstybinės triukšmo strateginio kartografavimo programos patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 68-2508) patvirtinta Valstybinė triukšmo kartografavimo programa turi būti papildyta šiuo 1 priedu „Valstybinės triukšmo strateginio kartografavimo programos įgyvendinimo 2006–2007 metų priemonių planas“ (priedą „Lietuvos Respublikos valstybės biudžete planuojamos preliminarios specialiosios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams“ laikant 2 priedu):

„Valstybinės triukšmo strateginio

kartografavimo programos

1 priedas

 

VALSTYBINĖS TRIUKŠMO STRATEGINIO KARTOGRAFAVIMO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO 2006–2007 METŲ PRIEMONIŲ PLANAS

 

Uždavinys

Priemonės pavadinimas

Priemonės įvykdymo laikas

Atsakingi vykdytojai

Preliminarus lėšų poreikis*, tūkst. litų

Finansavimo šaltinis

2006 metais

2007 metais

1. Gerinti valstybės ir savivaldybių institucijų, atsakingų už triukšmo strateginį kartografavimą, administracinius gebėjimus

1.1. parengti pagal Europos Sąjungos teisės aktų reikalavimus sveikatos apsaugos ministro 2003 m. rugsėjo 3 d. įsakymo Nr. V-520 „Dėl Lietuvos higienos normos HN 33-1:2003 „Akustinis triukšmas. Leidžiami lygiai gyvenamojoje ir darbo aplinkoje. Matavimo metodikos bendrieji reikalavimai“ patvirtinimo“ pakeitimo projektą ir jį patvirtinti

2006 metų III ketvirtis

Sveikatos apsaugos ministerija

 

 

 

1.2. parengti strateginio triukšmo kartografavimo geros praktikos vadovą

2006 metų III ketvirtis

Sveikatos apsaugos ministerija

20

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

1.3. organizuoti triukšmo modeliavimo įrangos įsigijimą

2006 metų IV ketvirtis

Susisiekimo ministerija, Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybės

170

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

 

1.4. teikti Valstybinės triukšmo strateginio kartografavimo programos įgyvendinime dalyvaujančioms savivaldybėms konsultacijas, rengti susitikimus ir konsultacinę medžiagą apie triukšmo strateginį kartografavimą

2006–2007 metai

Sveikatos apsaugos ministerija

5

5

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

1.5. nustatyti strateginiam triukšmo kartografavimui iš valstybės įmonės Distancinių tyrimų ir geoinformatikos centro „GIS-centras“ reikalingų duomenų pobūdį

2006 metų IV ketvirtis

Sveikatos apsaugos ministerija, Susisiekimo ministerija, Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybės

1.6. organizuoti kompiuterinės ir programinės įrangos, reikalingos strateginių triukšmo žemėlapių informacijai analizuoti ir ataskaitoms Europos Komisijai rengti, įsigijimą ir įdiegimą

2007 metų I ketvirtis

Sveikatos apsaugos ministerija

225

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

1.7. tobulinti specialistų kvalifikaciją triukšmo kartografavimo srityje – sudaryti jiems sąlygas dalyvauti Lietuvoje ir užsienyje rengiamuose seminaruose, mokslinėse-praktinėse konferencijose ir kursuose

2006–2007 metai

Susisiekimo ministerija

40

20

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Sveikatos apsaugos ministerija

40

20

Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio miestų savivaldybės

 

1.8. parengti metodines rekomendacijas pagal 2003 m. rugpjūčio 6 d. Komisijos rekomendaciją2003/613/EB dėl gairių pramonės, orlaivių, kelių ir geležinkelių transporto keliamo triukšmo patikslintiems tarpiniams skaičiavimo metodams ir su emisija susijusių duomenų

2006 metų III ketvirtis

Sveikatos apsaugos ministerija

20

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

2. Parengti aglomeracijų ir pagrindinių kelių strateginius triukšmo

žemėlapius

2.1. formuoti ar papildyti mobiliųjų ir stacionarių triukšmo šaltinių grafinius modelius

2006 metų III ketvirtis

Susisiekimo ministerija, Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybės

30

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

2.2. surinkti informaciją apie mobiliųjų ir stacionarių triukšmo šaltinių keliamo triukšmo parametrus

2006 metų IV ketvirtis

Susisiekimo ministerija, Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybės

30

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

2.3. atlikti triukšmo sklaidos įvertinimą modeliavimo būdu

2007 metų I ketvirtis

Susisiekimo ministerija, Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybės

100

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

2.4. pavaizduoti triukšmo lygių skaičiavimus žemėlapiuose ir (ar) lentelėse

2007 metų II ketvirtis

Susisiekimo ministerija, Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybės

20

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

3. Įvertinti triukšmo poveikio mastą žmonėms, gyvenantiems aglomeracijose ir prie pagrindinių kelių, pagal žmonių, veikiamų tam tikro

3.1. pagal institucijų, atsakingų už strateginį triukšmo kartografavimą, prašymus teikti informaciją apie gyventojų, pastatų skaičių ir adresus

2006-2007 metai

Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

3.2. surinkti duomenis apie gyventojų skaičių pastatuose, patenkančiuose į triukšmo zonas

2006 metų III ketvirtis

Susisiekimo ministerija, Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybės

30

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

3.3. atlikti gyventojų, patenkančių į triukšmo zonas, skaičiavimus

2007 metų II ketvirtis

Susisiekimo ministerija, Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybės

25

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

4. Informuoti visuomenę apie triukšmo strateginio kartografavimo rezultatus

4.1. teikti informaciją apie triukšmo lygius ir triukšmo veikiamų gyventojų skaičių

2007 metų IV ketvirtis

Susisiekimo ministerija

25

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybės

Sveikatos apsaugos ministerija

15

 

4.2. skelbti parengtus strateginius triukšmo žemėlapius institucijų interneto tinklalapiuose

2007 metų IV ketvirtis

Susisiekimo ministerija

10

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybės

Sveikatos apsaugos ministerija

10

Iš viso

385

475

 

Iš jų: Susisiekimo ministerija

Sveikatos apsaugos ministerija

300

85

200

275

 

Iš viso

860

________________

* Preliminarus lėšų poreikis nurodomas tik valstybės institucijoms; savivaldybėms planuojamos skirti lėšos nurodytos Programos 2 priede.“.

 

 

VYRIAUSYBĖS DOKUMENTŲ REDAKCIJA

______________