LIETUVOS RESPUBLIKOS

2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO

ĮSTATYMAS

 

2011 m. gruodžio 20 d. Nr. XI-1823

Vilnius

 

Preambulė

 

Lietuvos Respublikos Seimas,

atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendime „Dėl Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2002 m. lapkričio 25 d., 2003 m. gruodžio 3 d., 2006 m. sausio 16 d., 2007 m. rugsėjo 26 d., 2007 m. spalio 22 d., 2007 m. lapkričio 22 d., 2008 m. gruodžio 24 d. nutarimų ir 2009 m. sausio 15 d. sprendimo nuostatų išaiškinimo“ (Žin., 2010, Nr. 46-2219) (toliau – Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimas) nurodytą įstatymų leidėjo pareigą kiekvienais metais, iki taikomas atlyginimų, mokamų iš valstybės biudžeto, ir pensijų sumažinimas, svarstant ir tvirtinant kitų metų valstybės biudžetą iš naujo įvertinti realią valstybėje susiklosčiusią ekonominę ir finansinę būklę;

konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikai 2009 metais yra pradėta perviršinio deficito procedūra ir Lietuvos Respublikai pateiktose Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijose reikalaujama ištaisyti perviršinio deficito būklę iki 2012 metų pabaigos;

konstatuodamas, kad per Europos semestrą Europos Sąjungos Vadovų Tarybos pateiktose rekomendacijose Lietuvos Respublikai pabrėžiama būtinybė laikytis pirmiau minėto reikalavimo, be kita ko, priimant daugiau nuolatinių fiskalinių priemonių, mažinančių perviršinį deficitą;

atsižvelgdamas į tai, kad už Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijos dėl perviršinio deficito būklės ištaisymo neįvykdymą iki suplanuotų metų (Lietuvos atveju – 2012 m.) yra reglamentuotas Europos Sąjungos sanglaudos fondo lėšų įšaldymas naujiems projektams;

atsižvelgdamas į Europos Sąjungos Komisijos skaičiavimus, kad, neįgyvendinus Europos Komisijai pateiktoje Lietuvos konvergencijos 2011 metų programoje, kuriai pritarė Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2011 m. balandžio 27 nutarimu Nr. 491 (Žin., 2011, Nr. 54-2596), suplanuoto deficito mažinimo, Lietuvos Respublikos skola 2060 metais sudarytų daugiau negu 800 procentų bendrojo vidaus produkto;

atsižvelgdamas į sparčiai nuo 2009 metais buvusių 840 bazinių punktų mažėjusius, bet dėl pastaruoju metu padidėjusios įtampos tarptautinėse finansų rinkose vėl pakilusius ir vis dar per didelius beveik 460 bazinių punktų siekiančius palūkanų priedus už riziką, kurią finansų rinkos priskiria ilgalaikės trukmės Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams;

atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų neįvykdymas taptų pagrindu finansų rinkoms vėl reikalauti labai didelių palūkanų priedų už ilgalaikės trukmės Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius;

atsižvelgdamas į tai, kad jau 2008 metais padidintiems atlyginimams ir padidintoms pensijoms padengti nebuvo pakankamų pajamų iš mokesčių ir socialinio draudimo įmokų ir dėl to 2008 metais valdžios sektoriaus išlaidos viršijo pajamas 3,3 procento bendrojo vidaus produkto, o vien Valstybinio socialinio draudimo fondo valstybės grynojo turto sumažėjimas sudarė 1,1 procento bendrojo vidaus produkto;

atsižvelgdamas į tai, kad, nuo 2012 metų nustojus galioti Lietuvos Respublikos socialinių išmokų perskaičiavimo ir mokėjimo laikinajame įstatyme (Žin., 2009, Nr. 152-6820) nustatytam senatvės pensijų sumažinimui, viešosios išlaidos padidėtų 0,5 mlrd. litų, o apsisprendus grąžinti ir valstybines pensijas bei atlyginimus, mokamus iš valstybės ir savivaldybių biudžetų, į 2008 metų lygį, viešųjų išlaidų padidėjimas sudarytų dar daugiau negu 1 mlrd. litų. Padidinus viešąsias išlaidas (įskaitant padidėjusias valstybės skolos valdymo išlaidas) daugiau negu 1 mlrd. litų, atitinkama suma sumažėtų valstybės grynasis turtas ir papildomai padidėtų valstybės skola;

atsižvelgdamas į tai, kad 2012 metais planuojamos nacionalinio biudžeto ir valstybės socialinės apsaugos fondų pajamos iš mokesčių ir socialinio draudimo įmokų vis dar yra 16,1 procento mažesnės net už 2008 metų pajamų lygį, kai valstybės grynojo turto mažinimo sąskaita buvo išmokėti padidintų dydžių atlyginimai ir pensijos;

konstatuodamas, kad 2012 metais planuojamų gauti pajamų nepakanka, kad vienu metu būtų nutrauktas visų pensijų sumažinimas, atlyginimų, mokamų iš valstybės ir savivaldybių biudžetų, sumažinimas ir įgyvendintas įsipareigojimas ištaisyti perviršinio deficito padėtį;

atsižvelgdamas į Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimo nuostatą, kad Lietuvos Respublikos Seimas (toliau – Seimas), pagal Lietuvos Respublikos Konstituciją valstybės biudžetą tvirtindamas įstatymu, negali nereaguoti į tokį esminį valstybės ekonominės ir finansinės būklės pakitimą, kai dėl ypatingų aplinkybių (ekonomikos krizės, gaivalinės nelaimės ir kt.) valstybėje susiklosto itin sunki ekonominė ir finansinė būklė;

konstatuodamas, kad sudėtinga Europos ir pasaulio ekonomikos bei finansų rinkų padėtis ir Lietuvoje sudaro ypatingas aplinkybes, į kurias tinkamai iš anksto nereaguojant valstybės ekonominė ir finansinė būklė gali dar labiau pasunkėti;

konstatuodamas, kad absoliutus prioritetas teiktinas perviršinio deficito padėties ištaisymui, o esant būtinybei rinktis iš galimybės atkurti sumažintas pensijas ir galimybės grąžinti atlyginimus, mokamus iš valstybės ir savivaldybių biudžetų į 2008 metais buvusį lygį, dėl Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendime išdėstytų aplinkybių pirmenybė teiktina sumažintų senatvės pensijų atkūrimui;

konstatuodamas, kad, remiantis tuo, kas pasakyta pirmiau, ekonominė ir finansinė būklė išlieka itin sudėtinga bei sunki ir nėra pagrindo teigti, kad būtų numatoma gauti ar būtų sukaupta lėšų, reikalingų nesumažintoms valstybinėms pensijoms ir nesumažintiems atlyginimams mokėti, todėl valdžios sektoriaus išlaidos 2012 metais turi būti tvirtinamos laikantis sumažintų valstybinių pensijų ir atlyginimų dydžių ir numatant sumažintų senatvės pensijų atkūrimą 2012 metais,

p r i i m a  šį įstatymą.

 

1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas

Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžetą – 25 147 345 tūkst. litų pajamų, 25 755 354 tūkst. litų asignavimų išlaidoms ir turtui įsigyti (asignavimai viršija pajamas 608 009 tūkst. litų) (1, 2, 3 priedėliai).

 

2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2012 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai

1. Patvirtinti šiuos 2012 metų savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius:

1) gyventojų pajamų mokesčio dalį, tenkančią visų savivaldybių biudžetams nuo pajamų į nacionalinį biudžetą, – 61,32 procento;

2) valstybės biudžeto specialiąsias tikslines dotacijas savivaldybių biudžetams – 3 208 387 tūkst. litų (4 ir 5 priedėliai);

3) valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijas savivaldybių biudžetams – 178 530 tūkst. litų (6 priedėlis);

4) iš savivaldybių biudžetų valstybės biudžetui grąžinamas bendrosios dotacijos kompensacijas – 20 217 tūkst. litų (7 priedėlis).

2. Numatyti savivaldybių biudžetų finansinį rodiklį – prognozuojamas pajamas, kuriuo savivaldybės vadovaujasi rengdamos savo biudžetus (8 priedėlis).

3. Nustatyti, kad savivaldybės valstybės biudžetui grąžinamas bendrosios dotacijos kompensacijas nuo antrojo ketvirčio perveda į valstybės biudžetą kas ketvirtį lygiomis dalimis.

 

3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis ir jam patvirtintų asignavimų perskirstymas

1. Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.

2. Mokinio krepšelio dydis 2012 metais – 3 310 litų.

3. Iš mokymui patvirtintų asignavimų tarpusavyje suderintas sumas:

1) perveda atitinkamos savivaldybės viena kitai, kai mokiniai pereina iš vienos savivaldybės finansuojamų mokyklų į kitos savivaldybės finansuojamas mokyklas, ne vėliau kaip iki liepos 1 dienos ir ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos;

2) perskirsto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (toliau – Švietimo ir mokslo ministerija) atitinkamoms savivaldybėms ir mokykloms, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija, kai mokiniai pereina iš savivaldybės finansuojamų mokyklų į mokyklas, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija ar atvirkščiai.

4. Mokyklų steigėjai gali perskirstyti mokinio krepšelio lėšas tarp mokyklų dėl pasikeitusio sutartinių mokinių skaičiaus pagal rugsėjo 1 dienos duomenis, įvertinę lėšų pokytį mokyklose dėl mokinių perėjimo į kito steigėjo finansuojamas mokyklas ir išmokas, susijusias su darbo santykiais.

 

4 straipsnis. Specialiosios tikslinės dotacijos valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, mokinio krepšeliui ir Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti naudojimas

1. Savivaldybės specialiosios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui lėšų dalį, nurodytą Vyriausybės patvirtintoje metodikoje, savo nustatyta tvarka naudoja Vyriausybės patvirtintoje metodikoje numatytoms mokymo reikmėms.

2. Nepanaudota specialiosios tikslinės dotacijos dalis mokinio krepšeliui dėl sumažėjusio mokinių skaičiaus nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. ketvirtąjį ketvirtį grąžinama į valstybės biudžetą.

3. Savivaldybės atsiskaito atitinkamoms valstybines (valstybės perduotas savivaldybėms), mokinio krepšelio ir Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytų kapitalo investicijų naudojimą kuruojančioms valstybės institucijoms ir įstaigoms už jų kuruojamų funkcijų atlikimą ir lėšų naudojimą pagal šių institucijų ir įstaigų patvirtintus atsiskaitymo tvarkos aprašus.

 

5 straipsnis. Dotacijų savivaldybėms pervedimas

1. Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 5 ir 6 priedėliuose numatytas dotacijų sumas.

2. Valstybės institucijos ir įstaigos, nurodytos šio įstatymo 4 priedėlyje, perveda savivaldybėms šiame priedėlyje numatytas dotacijų sumas.

3. Specialioji tikslinė dotacija socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti ir socialinei paramai mokiniams teikti pervedama atsižvelgiant į lėšų poreikį socialinėms išmokoms ir kompensacijoms mokėti ir socialinei paramai mokiniams teikti.

4. Specialioji tikslinė dotacija Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti pervedama atsižvelgiant į faktiškai atliktus darbus, nurodytus valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose.

 


6 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą

1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.

2. Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:

1) valstybinių universitetų, kai asmuo pereina iš vieno valstybinio universiteto į kitą;

2) valstybinių universitetų ir Švietimo ir mokslo ministerijos, kai asmuo pereina iš valstybinio universiteto į nevalstybinę aukštąją mokyklą ar atvirkščiai.

3. Švietimo ir mokslo ministerija asignavimų sumas perskirsto tarp:

1) kolegijų, kai asmuo pereina iš vienos kolegijos į kitą;

2) nevalstybinių aukštųjų mokyklų, kai asmuo pereina iš vienos nevalstybinės aukštosios mokyklos į kitą.

 

7 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą

2012 metų valstybės biudžeto įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą dydis yra 35 procentai užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio ir sudaro 725,4 lito už vieną valstybės lėšomis draudžiamą asmenį.

 

8 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti

Patvirtinti 2012 metų biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamas programoms finansuoti, pagal asignavimų valdytojus – 1 920 841 tūkst. litų (2 priedėlis).

 

9 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai

2012 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:

1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 974 000 tūkst. litų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą tarptautinių reitingų agentūrų Moody’s ir (arba) Standard & Poor’s;

2) dėl Lietuvos Respublikoje įsteigtų bankų ir užsienio bankų filialų gaunamų paskolų ar kitaip prisiimamų finansinių įsipareigojimų, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme (toliau – Finansinio tvarumo įstatymas). Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 1 000 000 tūkst. litų;

3) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 80 000 tūkst. litų;

4) dėl Mokslo ir studijų įstatyme nurodytų valstybės remiamų paskolų. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 80 000 tūkst. litų.

 

10 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas

2012 metų Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas – 9 435 000 tūkst. litų, iš kurio 3 452 800 tūkst. litų skirta sukaupti daliai lėšų Vyriausybės euroobligacijų emisijai 2013 metais išpirkti, 1 000 000 tūkst. litų – Finansinio tvarumo įstatyme numatytoms finansinio stabilumo stiprinimo priemonėms taikyti.

 

11 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas

2012 metų bendras valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas – 35 000 tūkst. litų.

 

12 straipsnis. Savivaldybių skolinimosi limitai

1. Savivaldybių skolinimosi limitai:

1) savivaldybės, išskyrus Vilniaus miesto savivaldybę, skola negali viršyti 70 procentų patvirtintų 2012 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų). Vilniaus miesto savivaldybės skola negali viršyti 120 procentų patvirtintų 2012 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų), iš jų ne mažiau kaip 30 procentų gali būti susijusios tik su 2011 m. gruodžio 31 d. esančių įsiskolinimų už suteiktas paslaugas dengimu;

2) metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 20 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 35 procentų) patvirtintų 2012 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų);

3) grąžintina 2012 metais ir vėlesniais metais savivaldybės paskolų ir palūkanų bei su paskolų ėmimu susijusių įmokų suma negali viršyti 15 procentų patvirtintų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų);

4) savivaldybės garantijų limitas negali viršyti 10 procentų patvirtintų 2012 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų).

2. Savivaldybės (išskyrus Vilniaus miesto savivaldybę), kurių skola sudaro daugiau kaip 45 procentus patvirtintų 2012 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų), 2012 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2011 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti.

3. Į skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti. Savivaldybės 2011 metais iš valstybės biudžeto gautas trumpalaikes paskolas laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinei bendrovei bankui „Snoras“ pritaikyto veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, padengti grąžina į valstybės biudžetą iki 2012 m. gruodžio 31 d.

 

13 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą

1. Suteikti Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai teisę:

1) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus;

2) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytas 2012 metų kapitalo investicijas;

3) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms numatytas Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgus į programų, projektų ir subsidijų schemų vykdymo duomenis;

4) paskirstyti Privatizavimo fondo lėšų dalį, Seimo patvirtintą Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas mokėti ir objektams parengti privatizuoti, pagal programas ir asignavimų valdytojus;

5) paskirstyti savivaldybėms, valstybės institucijoms ir įstaigoms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti;

6) paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2012 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;

7) perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų ir investavimo sričių pagal priimtus teisės aktus dėl biudžetinių įstaigų pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo arba biudžetinės įstaigos savininko teisių ir pareigų perdavimo, taip pat tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų ir savivaldybių;

8) perskirstyti Teisėjų tarybos teikimu ne dažniau kaip kartą per ketvirtį valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 3 priedėlyje, tarp teismų, atsižvelgus į teismų programų vykdymo duomenis;

9) paskirstyti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos asignavimuose numatytas socialinį darbą dirbančių darbuotojų darbo užmokesčiui padidinti lėšas pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir savivaldybes.

2. Suteikti valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, teisę:

1) paskirstyti tarp savivaldybių per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos šio įstatymo 4 priedėlyje numatytas specialiąsias tikslines dotacijas valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti ir mokinio krepšeliui finansuoti;

2) perskirstyti specialiąsias tikslines dotacijas valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti ir mokinio krepšeliui finansuoti tarp savivaldybių ir tarp specialiųjų tikslinių dotacijų;

3) paskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos šio įstatymo 4 priedėlyje numatytas specialiąsias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti;

4) perskirstyti specialiąsias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų;

5) Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje nustatyta tvarka sustabdyti specialiosios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti pervedimą švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai ar švietimo teikėjui, jeigu teisės aktų nustatyta tvarka nustatoma, kad švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija ar švietimo teikėjas neužtikrina sąlygų mokinių privalomajam švietimui vykdyti ar pažeidžia formaliojo švietimo programų įgyvendinimo tvarką, – kol bus nustatyta, kad šie subjektai pašalino pažeidimus.

3. Suteikti Finansų ministerijai teisę:

1) skolintis valstybės vardu esant poreikiui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti, su priemonių, finansuojamų iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų, įgyvendinimu susijusioms išlaidoms finansuoti, turtinei ir neturtinei žalai, priteistai iš Lietuvos valstybės vykdant arbitražų ar teismų sprendimus, atlyginti;

2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, Europos Sąjungos finansinės paramos, kitos gautos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms, susijusioms su mokėjimais į Europos Sąjungos biudžetą bei Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų finansavimu, biudžeto lėšų stygiui dengti ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos finansinė parama ir kita gauta tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;

3) paimti į valstybės biudžetą iš savivaldybių biudžetų priklausančias pervesti, bet į valstybės biudžetą nepervestas bendrosios dotacijos kompensacijas;

4) panaudoti valstybės biudžeto apyvartos ir skolintas lėšas nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą;

5) papildyti apyvartos lėšas 2011 metais nepanaudotais valstybės biudžeto asignavimais, 2011 metų valstybės biudžeto viršplaninėmis pajamomis ir jas panaudoti (išskyrus Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos tarptautinės finansinės paramos viršplanines įmokas, įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies bei kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, lėšų likučius) valstybės biudžeto deficitui mažinti;

6) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir naudoti įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.

4. Suteikti Švietimo ir mokslo ministerijai teisę:

1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2012 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;

2) teikti dotacijas užsienio subjektams užsienyje gyvenančių lietuvių, jų bendruomenių ir organizacijų švietimo, kultūros ir kitai veiklai finansuoti iš Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.

5. Suteikti asignavimų valdytojams teisę, suderinus su Finansų ministerija, Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų viršplanines įmokas į biudžetą naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.

6. Suteikti Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijai teisę:

1) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2011 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;

2) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, 2011 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti.

7. Suteikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) teisę įgalioti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.

8. Suteikti Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) teisę:

1) įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;

2) įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos bendrai finansuojamiems iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą.

 

14 straipsnis. Biudžetinių įstaigų skolų padengimas

1. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2012 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2012 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.

2. Iš sutaupytų asignavimų išlaidoms pirmiausia turi būti dengiamas įsiskolinimas.

3. Savivaldybių biudžetų gautos viršplaninės pajamos, palyginti su prognozuojamomis pajamomis, pirmiausia turi būti naudojamos įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.

 

15 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus

1. Asignavimų valdytojo prisiimti įsipareigojimai, vykdomi iš valstybės biudžeto lėšų, per pirmus du 2012 metų ketvirčius negali viršyti 46 procentų metinės asignavimų sumos, o per pirmus tris 2012 metų ketvirčius – 67 procentų metinės asignavimų sumos.

2. Šio straipsnio 1 dalies nuostatos netaikomos skolos valstybės vardu valdymo išlaidoms, mokėjimams į Europos Sąjungos biudžetą, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo išmokėjimams, darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms, socialinėms išmokoms, tiesioginėms išmokoms, Lietuvos Respublikos pirmininkavimo Europos Sąjungos Tarybai 2013 metais priemonėms finansuoti, taip pat tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams ir asignavimų valdytojų išlaidoms, finansuojamoms iš jų įmokėtų į valstybės biudžetą įmokų.

3. Programos, kuri finansuojama iš konkrečios valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies, kurios panaudojimo apimtis ir tikslinė paskirtis nurodyta įstatyme ir (arba) Vyriausybės nutarime, sąmata negali viršyti 85 procentų patvirtintos sumos. Programos sąmata dėl likusios sumos tikslinama 2012 m. spalio mėn., suderinus su Finansų ministerija, jai įvertinus trijų ketvirčių pajamų iš mokesčių, iš kurių dalies finansuojama programa, surinkimo duomenis ir numatomą metinį surinkimą.

4. Nustatyti, kad Aplinkos ministerija 2012 metų mokėjimams vykdyti negali naudoti šio įstatymo 2 priedėlyje jai numatytų iš Klimato kaitos specialiosios programos 297 450 tūkst. litų lėšų, numatomų gauti pagal 2012 metais sudarytus sandorius.

 

16 straipsnis. Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatų patvirtinimas

Patvirtinti 2012 metų Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatas (9 priedėlis).

 

17 straipsnis. Valstybės investicijų 2012–2014 metų programos patvirtinimas

Patvirtinti Valstybės investicijų 2012–2014 metų programą (10 priedėlis).

 

18 straipsnis. 2012 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas

Patvirtinti 2012 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatą (11 priedėlis).

 

19 straipsnis. Valdžios sektoriaus deficito valdymas

1. Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas rengiamas ir nustatomos priemonės, užtikrinančios, kad valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis Europos sąskaitybos standartus (ESS’95), neviršytų 3 procentų projektuojamo 2012 metų bendrojo vidaus produkto, jeigu valstybės biudžeto pajamų planas faktiškai nevykdomas (ar numatoma, kad bus nevykdomas) daugiau kaip 3 procentais ir Vyriausybė, remdamasi faktine informacija ir prognozuojamais duomenimis, konstatuoja, kad 2012 metų valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis Europos sąskaitybos standartus (ESS’95), gali viršyti 3 procentus projektuojamo 2012 metų bendrojo vidaus produkto.

2. Rengiant Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektą, naudojami Finansų ministerijos skelbiami duomenys apie valstybės biudžeto vykdymą.

3. Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas pateikiamas Seimui ne vėliau kaip iki 2012 m. birželio 1 d.

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTĖ                                                    DALIA GRYBAUSKAITĖ

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

1 priedėlis

 

lietuvos respublikos 2012 metų valstybės biudžetas

 

 

tūkst. Lt

Pajamos

Iš viso

PAJAMOS

17 818 794

MOKESČIAI

15 647 838

Pajamų ir pelno mokesčiai

2 689 313

Gyventojų pajamų mokestis

1 461 974

Pelno mokestis

1 227 339

Turto mokesčiai

17 000

Nekilnojamojo turto mokestis

17 000

Prekių ir paslaugų mokesčiai

12 736 525

Pridėtinės vertės mokestis

8 929 205

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

72 000

Akcizai

3 384 377

Cukraus sektoriaus mokesčiai

3 730

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

29 550

Transporto priemonių mokesčiai

190 000

Mokesčiai už aplinkos teršimą

24 500

Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą

103 163

Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai

205 000

 

 

KITOS PAJAMOS

2 170 956

Turto pajamos

1 335 742

Palūkanos už paskolas

436 945

Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius

49 594

Lietuvos banko likutinis pelnas

172 000

Dividendai

589 358

Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius

43 400

Naftos ir dujų išteklių mokestis

20 700

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

23 745

Pajamos už prekes ir paslaugas

674 601

Pajamos už patalpų nuomą

21 555

Konsulinis mokestis

47 000

Pajamos už atsitiktines paslaugas

564 046

Žyminis mokestis

30 000

Kitos pajamos

12 000

Pajamos iš baudų ir konfiskacijos

109 696

Kitos neišvardytos pajamos

50 917

 

 

SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS

197 450

Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos

189 450

Žemė

185 000

Kitas materialusis ir nematerialusis turtas

4 450

Sandoriai dėl finansinio turto

8 000

Kitos gautinos sumos

8 000

IŠ VISO

18 016 244

 

 

Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

7 131 101

 

 

IŠ VISO

25 147 345

 

asignavimai

 

 

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Iš viso

iš jų:

 

 

asignavimai išlaidoms

asignavimai turtui įsigyti

iš viso

iš jų darbo užmokesčiui

I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS

 

 

 

 

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

12 847

12 416

6 448

431

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

84 366

83 512

48 264

854

Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija

44 095

44 005

1 076

90

iš jų: asignavimai politinėms partijoms

20 278

20 278

0

0

Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga

2 664

2 664

1 850

0

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

26 111

25 560

16 081

551

Valstybinė lietuvių kalbos komisija

2 702

2 702

629

0

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba

4 409

4 279

2 805

130

Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba

470

470

245

0

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija

1 335

1 335

910

0

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba

986

986

705

0

Lietuvos radijo ir televizijos komisija

2 350

2 300

1 461

50

Nacionalinė sveikatos taryba

211

211

140

0

Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga

1 366

1 366

884

0

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba

1 325

1 325

584

0

Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija

706

706

504

0

Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnyba

21 124

21 124

10 750

0

iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių

bendruomenių nekilnojamąjį turtą

3 000

3 000

0

0

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

4 832

4 166

2 753

666

Etninės kultūros globos taryba

355

355

220

0

Viešųjų pirkimų tarnyba

5 168

4 963

3 148

205

Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas

61 327

48 311

33 271

13 016

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba

17 989

17 167

11 480

822

II. MINISTERIJOS

Aplinkos ministerija

831 189

823 789

78 492

7 400

Energetikos ministerija

409 624

409 440

5 334

184

Finansų ministerija

4 239 084

4 214 034

217 614

25 050

iš jų:

 

 

 

 

Vyriausybės rezervas

3 897

3 897

0

0

Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių,

bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir

kitoms reikmėms

1 787

1 787

0

0

iš to skaičiaus: Lietuvos jėzuitų provincijai

pastatų, esančių Kaune, tvarkybos darbams

vykdyti

100

100

0

0

Krašto apsaugos ministerija

870 151

780 751

345 721

89 400

Kultūros ministerija

266 992

218 914

75 242

48 078

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

3 149 740

3 141 542

115 337

8 198

Susisiekimo ministerija

2 335 521

1 881 114

35 631

454 407

Sveikatos apsaugos ministerija

1 869 405

1 816 145

80 245

53 260

Švietimo ir mokslo ministerija

3 553 118

3 521 365

264 261

31 753

Teisingumo ministerija

308 930

297 144

163 249

11 786

Ūkio ministerija

1 098 580

1 096 080

30 212

2 500

Užsienio reikalų ministerija

226 110

216 386

48 422

9 724

Vidaus reikalų ministerija

1 415 303

1 390 863

338 125

24 440

Žemės ūkio ministerija

2 789 589

2 769 821

108 376

19 768

III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ

INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS

 

 

 

 

ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS

 

 

 

 

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

5 276

5 256

3 745

20

Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija

5 652

5 441

3 687

211

FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

 

 

 

 

Lietuvos statistikos departamentas

24 150

24 050

15 900

100

KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS

 

 

 

 

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

21 852

13 559

9 282

8 293

Lietuvos nacionalinis muziejus

12 174

9 442

5 228

2 732

Lietuvos dailės muziejus

12 472

12 122

7 283

350

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

8 191

5 170

3 133

3 021

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

23 836

23 779

13 730

57

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

6 650

5 627

3 561

1 023

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

12 671

12 491

7 442

180

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

4 991

4 472

2 290

519

Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas

8 938

8 938

246

0

Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“

46 382

45 290

14 030

1 092

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

21 793

20 457

10 238

1 336

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

VALDYMO SRITIS

 

 

 

 

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas

2 885

2 625

1 603

260

TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS

 

 

 

 

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija

1 811

1 797

1 155

14

VIDAUS REIKALŲ MINISTRO

VALDYMO SRITIS

 

 

 

 

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

84 487

69 797

8 433

14 690

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

628 842

612 653

404 741

16 189

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS

 

 

 

 

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

80 160

76 437

39 751

3 723

IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS

IR ĮSTAIGOS

 

 

 

 

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

4 781

4 781

3 143

0

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

90 122

88 767

61 459

1 355

Nacionalinė teismų administracija

20 826

10 137

2 715

10 689

Teismai

174 774

174 774

122 090

0

Vyriausybinių ryšių centras prie Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamento

6 003

5 574

3 616

429

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

6 007

5 759

2 980

248

Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas

456

456

180

0

Vyriausioji administracinių ginčų komisija

878

878

615

0

Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

998

998

677

0

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

21 016

14 000

8 000

7 016

V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO

ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI)

 

 

 

 

Vilniaus universitetas

144 989

143 797

0

1 192

iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto

bibliotekos veiklai užtikrinti

6 346

6 086

0

260

Vytauto Didžiojo universitetas

32 962

32 962

0

0

Kauno technologijos universitetas

83 236

83 236

0

0

Vilniaus Gedimino technikos universitetas

71 795

71 497

0

298

Klaipėdos universitetas

23 592

23 592

0

0

Aleksandro Stulginskio universitetas

17 825

17 825

0

0

Mykolo Romerio universitetas

17 565

17 565

0

0

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas

78 534

77 541

0

993

Vilniaus dailės akademija

17 804

17 804

0

0

Lietuvos edukologijos universitetas

25 426

25 426

0

0

Lietuvos kūno kultūros akademija

6 839

6 839

0

0

Šiaulių universitetas

19 629

19 629

0

0

Lietuvos muzikos ir teatro akademija

15 985

15 985

0

0

Lietuvos energetikos institutas

13 705

13 558

8 443

147

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

4 052

2 238

973

1 814

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

2 444

2 444

1 662

0

Lietuvos istorijos institutas

3 147

3 147

2 090

0

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

2 894

2 894

2 049

0

Lietuvių kalbos institutas

3 234

3 234

2 121

0

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

1 677

1 627

1 102

50

Lietuvos socialinių tyrimų centras

1 854

1 837

1 229

17

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

8 149

8 128

3 920

21

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

16 802

15 650

9 240

1 152

Gamtos tyrimų centras

11 429

11 329

6 330

100

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

18 577

18 457

10 732

120

Lietuvos mokslų akademija

8 460

7 233

4 594

1 227

Lietuvos mokslo taryba

102 596

102 584

2 671

12

Kauno kunigų seminarija

292

292

0

0

Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija

345

345

0

0

Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija

368

368

0

0

Iš viso:

25 755 354

24 871 901

2 868 578

883 453

 

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

2 priedėlis

 

2012 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS

 

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos

Iš viso

iš jų:

 

valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos

biudžetinių įstaigų pajamų įmokos

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

10

 

10

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

913

 

913

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

26

 

26

Lietuvos radijo ir televizijos komisija

2 350

 

2 350

Aplinkos ministerija

351 833

345 950

5 883

Finansų ministerija

9 466

 

9 466

Krašto apsaugos ministerija

532

 

532

Kultūros ministerija

41 505

16 246

25 259

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

61 250

8 000

53 250

Susisiekimo ministerija

1 216 656*

1 204 254*

12 402

Sveikatos apsaugos ministerija

12 263

 

12 263

Švietimo ir mokslo ministerija

30 768

 

30 768

Teisingumo ministerija

10 257

7 000

3 257

Ūkio ministerija

30 831

29 594

1 237

Užsienio reikalų ministerija

1 700

 

1 700

Vidaus reikalų ministerija

43 372

 

43 372

Žemės ūkio ministerija

12 222

 

12 222

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

1 000

 

1 000

Lietuvos statistikos departamentas

300

 

300

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

480

 

480

Lietuvos nacionalinis muziejus

800

 

800

Lietuvos dailės muziejus

900

 

900

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

250

 

250

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

6 100

 

6 100

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

1 200

 

1 200

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

1 743

 

1 743

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

100

 

100

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

1 136

 

1 136

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

18 033

16 246

1 787

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

4 126

 

4 126

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

12 000

 

12 000

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

6

 

6

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

64

 

64

Nacionalinė teismų administracija

100

 

100

Teismai

284

 

284

iš jų:

 

 

 

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

60

 

60

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

20

 

20

Lietuvos apeliacinis teismas

14

 

14

Vilniaus apygardos teismas

20

 

20

Kauno apygardos teismas

10

 

10

Klaipėdos apygardos teismas

29

 

29

Šiaulių apygardos teismas

3

 

3

Panevėžio apygardos teismas

5

 

5

Vilniaus miesto 1 apylinkės teismas

13

 

13

Vilniaus miesto 2 apylinkės teismas

8

 

8

Vilniaus miesto 3 apylinkės teismas

3

 

3

Vilniaus miesto 4 apylinkės teismas

3

 

3

Kauno miesto apylinkės teismas

17

 

17

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

10

 

10

Šiaulių miesto apylinkės teismas

4

 

4

Panevėžio miesto apylinkės teismas

5

 

5

Druskininkų miesto apylinkės teismas

1

 

1

Palangos miesto apylinkės teismas

1

 

1

Alytaus rajono apylinkės teismas

6

 

6

Biržų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Joniškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Lazdijų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2

 

2

Mažeikių rajono apylinkės teismas

1

 

1

Molėtų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Rokiškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Šakių rajono apylinkės teismas

2

 

2

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Šiaulių rajono apylinkės teismas

1

 

1

Šilutės rajono apylinkės teismas

1

 

1

Švenčionių rajono apylinkės teismas

1

 

1

Tauragės rajono apylinkės teismas

2

 

2

Trakų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Utenos rajono apylinkės teismas

1

 

1

Varėnos rajono apylinkės teismas

1

 

1

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

7

 

7

Vilniaus rajono apylinkės teismas

4

 

4

Vilniaus apygardos administracinis teismas

17

 

17

Kauno apygardos administracinis teismas

2

 

2

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1

 

1

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1

 

1

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

170

 

170

Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas

10

 

10

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

19 562

 

19 562

Lietuvos energetikos institutas

5 740

 

5 740

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

900

 

900

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

40

 

40

Lietuvos istorijos institutas

130

 

130

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

90

 

90

Lietuvių kalbos institutas

130

 

130

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

300

 

300

Lietuvos socialinių tyrimų centras

200

 

200

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

4 700

 

4 700

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

8 120

 

8 120

Gamtos tyrimų centras

2 503

 

2 503

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

3 375

 

3 375

Lietuvos mokslų akademija

295

 

295

Iš viso:

1 920 841

1 627 290

293 551

* Iš šių lėšų skirti bendroms biudžeto reikmėms:

Susisiekimo ministerijos – 126 762 tūkst. litų (iš Specialiosios kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.

_________________


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

3 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS 2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS

 

 

 

tūkst. Lt

Įstaigos pavadinimas

Iš viso išlaidoms

iš jų darbo užmokesčiui

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

10 386

7 410

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

5 503

3 858

Lietuvos apeliacinis teismas

8 673

6 199

Vilniaus apygardos teismas

12 558

8 888

Kauno apygardos teismas

9 148

6 391

Klaipėdos apygardos teismas

5 974

4 269

Šiaulių apygardos teismas

4 558

3 291

Panevėžio apygardos teismas

4 403

3 172

Vilniaus miesto 1 apylinkės teismas

9 227

6 316

Vilniaus miesto 2 apylinkės teismas

6 505

4 496

Vilniaus miesto 3 apylinkės teismas

4 530

3 179

Vilniaus miesto 4 apylinkės teismas

1 034

690

Kauno miesto apylinkės teismas

10 761

7 542

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

6 807

4 797

Šiaulių miesto apylinkės teismas

4 120

2 916

Panevėžio miesto apylinkės teismas

4 582

3 191

Druskininkų miesto apylinkės teismas

969

662

Palangos miesto apylinkės teismas

762

525

Akmenės rajono apylinkės teismas

937

642

Alytaus rajono apylinkės teismas

2 610

1 801

Anykščių rajono apylinkės teismas

894

601

Biržų rajono apylinkės teismas

918

618

Ignalinos rajono apylinkės teismas

778

537

Jonavos rajono apylinkės teismas

1 778

1 247

Joniškio rajono apylinkės teismas

780

515

Jurbarko rajono apylinkės teismas

912

619

Kaišiadorių rajono apylinkės teismas

1 316

876

Kauno rajono apylinkės teismas

1 631

1 115

Kėdainių rajono apylinkės teismas

1 465

1 007

Kelmės rajono apylinkės teismas

883

615

Klaipėdos rajono apylinkės teismas

1 275

860

Kretingos rajono apylinkės teismas

1 020

701

Kupiškio rajono apylinkės teismas

679

469

Lazdijų rajono apylinkės teismas

1 020

683

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2 568

1 783

Mažeikių rajono apylinkės teismas

1 628

1 106

Molėtų rajono apylinkės teismas

768

513

Pakruojo rajono apylinkės teismas

785

523

Pasvalio rajono apylinkės teismas

910

613

Plungės rajono apylinkės teismas

1 230

857

Prienų rajono apylinkės teismas

878

601

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1 242

855

Raseinių rajono apylinkės teismas

922

630

Rokiškio rajono apylinkės teismas

1 213

830

Skuodo rajono apylinkės teismas

709

477

Šakių rajono apylinkės teismas

927

619

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1 132

776

Šiaulių rajono apylinkės teismas

1 229

826

Šilalės rajono apylinkės teismas

880

608

Šilutės rajono apylinkės teismas

1 575

1 091

Širvintų rajono apylinkės teismas

723

489

Švenčionių rajono apylinkės teismas

877

601

Tauragės rajono apylinkės teismas

1 472

996

Telšių rajono apylinkės teismas

1 255

865

Trakų rajono apylinkės teismas

1 538

1 029

Ukmergės rajono apylinkės teismas

1 295

890

Utenos rajono apylinkės teismas

1 399

980

Varėnos rajono apylinkės teismas

908

624

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

1 159

779

Vilniaus rajono apylinkės teismas

2 278

1 604

Visagino miesto apylinkės teismas

1 034

720

Zarasų rajono apylinkės teismas

886

617

Vilniaus apygardos administracinis teismas

5 758

4 113

Kauno apygardos administracinis teismas

2 337

1 621

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1 563

1 110

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1 238

889

Panevėžio apygardos administracinis teismas

1 062

757

Iš viso:

174 774

122 090

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

4 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SpecialIOSIOS tikslinėS dotacijOS savivaldybių biudžetams, skiriamos valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, mokinio krepšeliui IR VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2012–2014 METŲ PROGRAMOJE NUMATYTOMS KAPITALO INVESTICIJOMS finansuoti

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Dotacijos paskirties pavadinimas

Iš viso

Konkurencijos taryba

duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti

120

Aplinkos ministerija

 

204

 

iš jų:

 

 

piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti

85

 

valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų  ar jų dalių ir butų, vykdyti

119

Krašto apsaugos ministerija

dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją

1 006

 

Kultūros ministerija

 

21 769

 

iš jų:

 

 

valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei

1 840

 

Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

19 929

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

 

884 640

 

iš jų:

 

 

socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti

656 415

 

socialinei paramai mokiniams

129 601

 

socialinėms paslaugoms

55 692

 

vaikų ir jaunimo teisių apsaugai

15 230

 

dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas

26 677

 

Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

1 025

Susisiekimo ministerija

Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

5 162

Sveikatos apsaugos ministerija

Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

11 706

Teisingumo ministerija

 

8 376

 

iš jų:

 

 

civilinės būklės aktams registruoti

6 581

 

valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti

1 795

Švietimo ir mokslo ministerija

 

2 032 762

 

iš jų:

 

 

mokinio krepšeliui finansuoti

2 018 592

 

Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

14 170

Vidaus reikalų ministerija

 

57 123

 

iš jų:

 

 

Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrams teikti

167

 

civilinei saugai

4 398

 

priešgaisrinei saugai

50 163

 

gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti

2 395

Žemės ūkio ministerija

 

54 617

 

iš jų:

 

 

savivaldybei priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise

1 229

 

žemės ūkio funkcijoms atlikti

26 330

 

melioracijai

22 732

 

Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

4 326

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti

4 626

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

17 718

IŠ VISO:

 

3 099 829

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

5 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS 2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOSIOS TIKSLINĖS DOTACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS

 

 

 

 

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Perduotoms iš apskričių įstaigoms išlaikyti

Specialiųjų poreikių mokiniams išlaikyti

Aglomeracijų strateginiams triukšmo žemėlapiams parengti

švietimo

(be mokinio krepšelio)

socialinės apsaugos

kultūros

sveikatos apsaugos

 

 

 

 

 

 

 

Vilniaus miesto

4 661,0

5 574

490

3 556

 

288

Alytaus miesto

 

2 241

 

3 162

 

 

Birštono

 

 

 

 

 

 

Druskininkų

209,3

 

 

 

 

 

Kauno miesto

7 394,0

1 246

 

1 459

 

144

Klaipėdos miesto

2 647,0

3 746

 

4 821

 

86

Marijampolės

452,1

 

115

 

 

 

Neringos

 

 

 

 

 

 

Palangos miesto

275,8

 

 

 

 

 

Panevėžio miesto

2 567,8

 

 

657

 

48

Šiaulių miesto

5 555,2

1 390

 

2 156

 

77

Visagino

 

 

 

 

 

 

Akmenės rajono

467,8

 

 

 

 

 

Alytaus rajono

1 253,6

 

 

 

 

 

Anykščių rajono

 

1 068

 

 

 

 

Biržų rajono

 

 

 

 

 

 

Ignalinos rajono

 

 

 

 

 

 

Jonavos rajono

 

 

 

 

 

 

Joniškio rajono

622,3

 

 

 

 

 

Jurbarko rajono

 

 

 

 

 

 

Kaišiadorių rajono

1 219,2

 

 

 

 

 

Kauno rajono

417,4

 

 

 

 

 

Kėdainių rajono

1 663,9

 

 

 

 

 

Kelmės rajono

 

 

 

 

 

 

Klaipėdos rajono

901,3

2 187

 

 

 

 

Kretingos rajono

 

 

 

 

 

 

Kupiškio rajono

 

 

 

 

 

 

Lazdijų rajono

 

 

 

 

 

 

Mažeikių rajono

1 434,2

 

 

 

 

 

Molėtų rajono

 

1 321

 

 

 

 

Pakruojo rajono

751,4

 

 

 

 

 

Panevėžio rajono

 

 

 

 

 

 

Pasvalio rajono

909,1

 

 

 

 

 

Plungės rajono

1 341,2

1 162

 

 

 

 

Prienų rajono

 

2 567

 

 

1 140

 

Radviliškio rajono

 

 

 

 

 

 

Raseinių rajono

1 108,8

1 761

 

 

 

 

Rokiškio rajono

 

 

 

 

 

 

Skuodo rajono

 

 

 

 

 

 

Šakių rajono

1 209,4

 

 

 

 

 

Šalčininkų rajono

602,1

 

 

 

 

 

Šiaulių rajono

 

1 336

 

 

 

 

Šilalės rajono

 

 

 

 

 

 

Šilutės rajono

2 987,6

1 300

 

 

 

 

Širvintų rajono

 

 

 

 

 

 

Švenčionių rajono

 

1 615

 

 

 

 

Tauragės rajono

1 177,0

 

 

 

 

 

Telšių rajono

1 540,1

1 626

 

 

 

 

Trakų rajono

 

778

 

 

 

 

Ukmergės rajono

776,4

1 286

 

 

 

 

Utenos rajono

1 699,1

1 323

 

 

 

 

Varėnos rajono

2 034,1

1 657

 

 

 

 

Vilkaviškio rajono

38,4

 

121

 

 

 

Vilniaus rajono

 

 

 

 

 

 

Zarasų rajono

919,6

2 809

 

 

 

 

Elektrėnų

241,4

 

 

 

1 047

 

Kalvarijos

 

 

 

 

 

 

Kazlų Rūdos

851,4

 

 

 

 

 

Pagėgių

 

1 269

 

 

 

 

Rietavo

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

49 929

39 262

726

15 811

2 187

643

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

6 priedėlis

 

Lietuvos respublikos 2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS

 

 

 

 

 

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Iš viso

iš jų:

 

 

biudžeto pajamų mažėjimui kompensuoti

želdiniams ir želdynams inventorizuoti ir jiems įrašyti į Nekilnojamojo turto kadastrą

padengti dalį paslaugų kainos už tiekiamą vandenį ir nuotekų surinkimą

 

 

 

 

 

Alytaus miesto

6 873

6 760

113

 

Birštono

8 963

8 909

54

 

Druskininkų

1 391

1 301

90

 

Marijampolės

3 413

3 413

 

 

Neringos

2 750

2 270

 

480

Visagino

3 483

3 445

38

 

Akmenės rajono

18 086

18 086

 

 

Alytaus rajono

1 682

1 611

71

 

Anykščių rajono

2 591

2 591

 

 

Biržų rajono

1 709

1 709

 

 

Ignalinos rajono

2 600

2 600

 

 

Jonavos rajono

4 686

4 600

86

 

Joniškio rajono

593

593

 

 

Jurbarko rajono

2 014

2 014

 

 

Kaišiadorių rajono

600

504

96

 

Kauno rajono

92

 

92

 

Kėdainių rajono

1 295

1 295

 

 

Kelmės rajono

2 827

2 827

 

 

Kretingos rajono

777

777

 

 

Kupiškio rajono

1 738

1 738

 

 

Lazdijų rajono

1 945

1 945

 

 

Mažeikių rajono

2 499

2 407

92

 

Molėtų rajono

3 115

3 057

58

 

Pakruojo rajono

1 065

1 065

 

 

Panevėžio rajono

14 135

14 135

 

 

Pasvalio rajono

1 556

1 466

90

 

Plungės rajono

848

848

 

 

Prienų rajono

1 921

1 835

86

 

Radviliškio rajono

17 846

17 750

96

 

Raseinių rajono

14 906

14 906

 

 

Rokiškio rajono

2 231

2 231

 

 

Skuodo rajono

1 546

1 546

 

 

Šakių rajono

843

843

 

 

Šalčininkų rajono

460

460

 

 

Šiaulių rajono

3 779

3 779

 

 

Šilalės rajono

10 338

10 338

 

 

Šilutės rajono

1 827

1 827

 

 

Širvintų rajono

1 195

1 195

 

 

Švenčionių rajono

1 643

1 643

 

 

Tauragės rajono

3 433

3 433

 

 

Telšių rajono

2 331

2 331

 

 

Trakų rajono

2 545

2 545

 

 

Ukmergės rajono

1 243

1 243

 

 

Utenos rajono

5 107

5 107

 

 

Varėnos rajono

2 730

2 690

40

 

Vilkaviškio rajono

1 323

1 323

 

 

Zarasų rajono

2 506

2 506

 

 

Elektrėnų

2 757

2 709

48

 

Kalvarijos

760

760

 

 

Kazlų Rūdos

495

495

 

 

Pagėgių

1 012

1 012

 

 

Rietavo

427

427

 

 

IŠ VISO:

178 530

176 900

1 150

480

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

7 priedėlis

 

2012 METŲ IŠ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ VALSTYBĖS BIUDŽETUI GRĄŽINAMOS BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS

 

 

 

tūkst. Lt

 

Savivaldybės pavadinimas

Suma

Kauno miesto

3 914

 

Klaipėdos miesto

8 464

 

Palangos miesto

1 775

 

Panevėžio miesto

6 064

 

IŠ VISO:

20 217

 

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

8 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS 2012 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS

 

 

 

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius

iš jų

gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš Valstybės iždo sąskaitos)

 

 

 

Vilniaus miesto

475 008

335 988

Alytaus miesto

50 688

38 902

Birštono

4 874

2 547

Druskininkų

21 581

13 730

Kauno miesto

345 572

284 362

Klaipėdos miesto

171 368

132 606

Marijampolės

51 377

34 927

Neringos

12 418

3 380

Palangos miesto

30 202

11 843

Panevėžio miesto

87 251

70 082

Šiaulių miesto

106 775

81 399

Visagino

22 455

18 937

Akmenės rajono

20 529

10 563

Alytaus rajono

23 511

8 306

Anykščių rajono

24 960

9 640

Biržų rajono

24 387

11 214

Ignalinos rajono

16 585

5 546

Jonavos rajono

40 344

30 494

Joniškio rajono

23 292

10 991

Jurbarko rajono

25 845

13 440

Kaišiadorių rajono

33 128

16 972

Kauno rajono

67 782

50 787

Kėdainių rajono

47 555

28 910

Kelmės rajono

27 487

10 257

Klaipėdos rajono

41 630

28 470

Kretingos rajono

33 254

18 609

Kupiškio rajono

17 378

7 184

Lazdijų rajono

18 388

7 082

Mažeikių rajono

42 950

36 542

Molėtų rajono

17 580

7 602

Pakruojo rajono

22 341

9 549

Panevėžio rajono

32 632

16 507

Pasvalio rajono

24 553

12 088

Plungės rajono

30 764

16 687

Prienų rajono

23 717

10 952

Radviliškio rajono

35 288

18 005

Raseinių rajono

30 755

13 401

Rokiškio rajono

28 829

15 515

Skuodo rajono

17 534

6 447

Šakių rajono

27 750

14 881

Šalčininkų rajono

26 994

11 077

Šiaulių rajono

35 126

19 026

Šilalės rajono

22 309

9 943

Šilutės rajono

36 785

19 775

Širvintų rajono

14 148

6 888

Švenčionių rajono

22 971

11 664

Tauragės rajono

34 967

19 215

Telšių rajono

38 686

20 446

Trakų rajono

28 268

20 413

Ukmergės rajono

34 632

18 469

Utenos rajono

35 222

25 060

Varėnos rajono

21 809

10 156

Vilkaviškio rajono

34 177

15 494

Vilniaus rajono

72 658

54 166

Zarasų rajono

17 209

6 966

Elektrėnų

21 672

13 102

Kalvarijos

9 392

2 934

Kazlų Rūdos

10 921

5 818

Pagėgių

8 444

2 690

Rietavo

7 725

3 402

IŠ VISO:

2 734 432

1 772 048

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

9 priedėlis

 

2012 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO IR REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATOS

 

2012 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

tūkst. Lt

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2012 m. sausio 1 d. būklę

10 700

iš jo:

 

Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

0

II. Numatoma 2012 metais Privatizavimo fondo pajamų kartu su lėšų likučiu pagal 2012 m. sausio 1 d. būklę

35 700

iš jų:

 

Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

16 700

Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti

19 000

III. Išlaidos

 

1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

16 700

2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti

11 500*

3. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti

7 300

Iš viso išlaidų:

35 500

IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę

200

 

* Naudojama pagal atskirus Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus.

 

2012 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

tūkst. Lt

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2012 m. sausio 1 d. būklę

955 500

iš jo:

 

lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

514 200

II. Numatoma Rezervinio (stabilizavimo) fondo pajamų

22 700

iš jų:

 

pajamos iš Privatizavimo fondo

16 700

pajamos iš lėšų investavimo

6 000

III. Išlaidos

303 900

iš jų:

 

pensijų sistemos reformai finansuoti

303 900

IV. Lėšos, kurios 2012 metais gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki 2012 m. gruodžio 31 d.

644 500

V. Numatomas lėšų likutis pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę (I + II – III)

674 300

iš jo:

 

lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

0

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

10 priedėlis

 

VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2012–2014 METŲ PROGRAMA

(pagal investavimo sritis)

 

Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2012–2014 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir valstybės garantuojamų paskolų lėšos (tūkst. Lt):

 

Sritis

2012 metams iš viso

iš jų

 

2013 metams iš viso

iš jų

 

2014 metams iš viso

iš jų

 

valstybės biudžetas

valstybės garantuojamos paskolos

valstybės biudžetas

valstybės garantuojamos paskolos

valstybės biudžetas

valstybės garantuojamos paskolos

Valstybės valdymas

32 040

32 040

 

52 268

52 268

 

51 469

51 469

 

Krašto apsauga

99 098

99 098

 

104 711

104 711

 

104 511

104 511

 

Viešoji tvarka

23 528

23 528

 

38 536

38 536

 

19 180

19 180

 

Švietimas

470 013

470 013

 

549 857

549 857

 

484 528

484 528

 

Sveikatos apsauga

295 681

295 681

 

283 914

283 914

 

122 789

122 789

 

Socialinė apsauga

64 626

64 626

 

24 145

24 145

 

45 755

45 755

 

Aplinkos apsauga

606 459

606 459

 

660 542

660 542

 

596 889

596 889

 

Kultūra

83 182

83 182

 

98 995

98 995

 

98 768

98 768

 

Žemės ūkis

129 608

129 608

 

131 258

131 258

 

128 614

128 614

 

Visuomenės apsauga

378 582

378 582

 

477 907

477 907

 

254 251

254 251

 

Transportas ir ryšiai

1 678 244

1 655 220

23 024

1 662 748

1 624 353

38 395

1 312 172

1 297 992

14 180

Kita veikla

449 580

449 580

 

631 536

631 536

 

351 268

351 268

 

Iš viso:

4 310 641

4 287 617

23 024

4 716 417

4 678 022

38 395

3 570 194

3 556 014

14 180

iš jų informacinėms technologijoms

208 333

208 333

 

265 315

265 315

 

230 212

230 212

 

 

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2011 m. gruodžio 20 d.

įstatymo Nr. XI-1823

11 priedėlis

 

2012 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

 

tūkst. Lt

Eil. Nr.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo sąmatos rodiklis

Rodiklio planinė reikšmė

1.

Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2011 m. gruodžio 31 d.

 

116 000

2.

Pajamos 2012 metais:

 

2.1.

Ignalinos programų lėšų palūkanos

2 874

2.2.

Užsienio šalių, tarptautinių organizacijų ir finansų institucijų bei Lietuvos Respublikos juridinių ir fizinių asmenų savanoriški tiksliniai įnašai

0

2.3.

Lėšos, gautos pardavus valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės uždarymo metu realizuojamą turtą

0

2.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos

510

2.5.

Palūkanos už Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius

5 144

2.6.

Kitos lėšos*

0

 

Iš viso pajamų:

8 528

3.

Išlaidos 2012 metais:

 

3.1.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti

10 600

3.2.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti

30 100

3.3.

Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti

25 600

3.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti

1 000

3.5.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondui administruoti

620

3.6.

Kitos išlaidos**

23

 

Iš viso išlaidų:

67 943

4.

Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2012 m. gruodžio 31 d.

56 585

 

*Priemonių vykdytojų grąžintos nepanaudotos arba netinkamai panaudotos praeitų metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos.

**Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinių popierių nominalios vertės ir pirkimo kainos skirtumas.

 

_________________