LIETUVOS RESPUBLIKOS
2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO
ĮSTATYMAS
2011 m. gruodžio 20 d. Nr. XI-1823
Vilnius
Preambulė
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendime „Dėl Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2002 m. lapkričio 25 d., 2003 m. gruodžio 3 d., 2006 m. sausio 16 d., 2007 m. rugsėjo 26 d., 2007 m. spalio 22 d., 2007 m. lapkričio 22 d., 2008 m. gruodžio 24 d. nutarimų ir 2009 m. sausio 15 d. sprendimo nuostatų išaiškinimo“ (Žin., 2010, Nr. 46-2219) (toliau – Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimas) nurodytą įstatymų leidėjo pareigą kiekvienais metais, iki taikomas atlyginimų, mokamų iš valstybės biudžeto, ir pensijų sumažinimas, svarstant ir tvirtinant kitų metų valstybės biudžetą iš naujo įvertinti realią valstybėje susiklosčiusią ekonominę ir finansinę būklę;
konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikai 2009 metais yra pradėta perviršinio deficito procedūra ir Lietuvos Respublikai pateiktose Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijose reikalaujama ištaisyti perviršinio deficito būklę iki 2012 metų pabaigos;
konstatuodamas, kad per Europos semestrą Europos Sąjungos Vadovų Tarybos pateiktose rekomendacijose Lietuvos Respublikai pabrėžiama būtinybė laikytis pirmiau minėto reikalavimo, be kita ko, priimant daugiau nuolatinių fiskalinių priemonių, mažinančių perviršinį deficitą;
atsižvelgdamas į tai, kad už Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijos dėl perviršinio deficito būklės ištaisymo neįvykdymą iki suplanuotų metų (Lietuvos atveju – 2012 m.) yra reglamentuotas Europos Sąjungos sanglaudos fondo lėšų įšaldymas naujiems projektams;
atsižvelgdamas į Europos Sąjungos Komisijos skaičiavimus, kad, neįgyvendinus Europos Komisijai pateiktoje Lietuvos konvergencijos 2011 metų programoje, kuriai pritarė Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2011 m. balandžio 27 nutarimu Nr. 491 (Žin., 2011, Nr. 54-2596), suplanuoto deficito mažinimo, Lietuvos Respublikos skola 2060 metais sudarytų daugiau negu 800 procentų bendrojo vidaus produkto;
atsižvelgdamas į sparčiai nuo 2009 metais buvusių 840 bazinių punktų mažėjusius, bet dėl pastaruoju metu padidėjusios įtampos tarptautinėse finansų rinkose vėl pakilusius ir vis dar per didelius beveik 460 bazinių punktų siekiančius palūkanų priedus už riziką, kurią finansų rinkos priskiria ilgalaikės trukmės Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams;
atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų neįvykdymas taptų pagrindu finansų rinkoms vėl reikalauti labai didelių palūkanų priedų už ilgalaikės trukmės Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius;
atsižvelgdamas į tai, kad jau 2008 metais padidintiems atlyginimams ir padidintoms pensijoms padengti nebuvo pakankamų pajamų iš mokesčių ir socialinio draudimo įmokų ir dėl to 2008 metais valdžios sektoriaus išlaidos viršijo pajamas 3,3 procento bendrojo vidaus produkto, o vien Valstybinio socialinio draudimo fondo valstybės grynojo turto sumažėjimas sudarė 1,1 procento bendrojo vidaus produkto;
atsižvelgdamas į tai, kad, nuo 2012 metų nustojus galioti Lietuvos Respublikos socialinių išmokų perskaičiavimo ir mokėjimo laikinajame įstatyme (Žin., 2009, Nr. 152-6820) nustatytam senatvės pensijų sumažinimui, viešosios išlaidos padidėtų 0,5 mlrd. litų, o apsisprendus grąžinti ir valstybines pensijas bei atlyginimus, mokamus iš valstybės ir savivaldybių biudžetų, į 2008 metų lygį, viešųjų išlaidų padidėjimas sudarytų dar daugiau negu 1 mlrd. litų. Padidinus viešąsias išlaidas (įskaitant padidėjusias valstybės skolos valdymo išlaidas) daugiau negu 1 mlrd. litų, atitinkama suma sumažėtų valstybės grynasis turtas ir papildomai padidėtų valstybės skola;
atsižvelgdamas į tai, kad 2012 metais planuojamos nacionalinio biudžeto ir valstybės socialinės apsaugos fondų pajamos iš mokesčių ir socialinio draudimo įmokų vis dar yra 16,1 procento mažesnės net už 2008 metų pajamų lygį, kai valstybės grynojo turto mažinimo sąskaita buvo išmokėti padidintų dydžių atlyginimai ir pensijos;
konstatuodamas, kad 2012 metais planuojamų gauti pajamų nepakanka, kad vienu metu būtų nutrauktas visų pensijų sumažinimas, atlyginimų, mokamų iš valstybės ir savivaldybių biudžetų, sumažinimas ir įgyvendintas įsipareigojimas ištaisyti perviršinio deficito padėtį;
atsižvelgdamas į Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimo nuostatą, kad Lietuvos Respublikos Seimas (toliau – Seimas), pagal Lietuvos Respublikos Konstituciją valstybės biudžetą tvirtindamas įstatymu, negali nereaguoti į tokį esminį valstybės ekonominės ir finansinės būklės pakitimą, kai dėl ypatingų aplinkybių (ekonomikos krizės, gaivalinės nelaimės ir kt.) valstybėje susiklosto itin sunki ekonominė ir finansinė būklė;
konstatuodamas, kad sudėtinga Europos ir pasaulio ekonomikos bei finansų rinkų padėtis ir Lietuvoje sudaro ypatingas aplinkybes, į kurias tinkamai iš anksto nereaguojant valstybės ekonominė ir finansinė būklė gali dar labiau pasunkėti;
konstatuodamas, kad absoliutus prioritetas teiktinas perviršinio deficito padėties ištaisymui, o esant būtinybei rinktis iš galimybės atkurti sumažintas pensijas ir galimybės grąžinti atlyginimus, mokamus iš valstybės ir savivaldybių biudžetų į 2008 metais buvusį lygį, dėl Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendime išdėstytų aplinkybių pirmenybė teiktina sumažintų senatvės pensijų atkūrimui;
konstatuodamas, kad, remiantis tuo, kas pasakyta pirmiau, ekonominė ir finansinė būklė išlieka itin sudėtinga bei sunki ir nėra pagrindo teigti, kad būtų numatoma gauti ar būtų sukaupta lėšų, reikalingų nesumažintoms valstybinėms pensijoms ir nesumažintiems atlyginimams mokėti, todėl valdžios sektoriaus išlaidos 2012 metais turi būti tvirtinamos laikantis sumažintų valstybinių pensijų ir atlyginimų dydžių ir numatant sumažintų senatvės pensijų atkūrimą 2012 metais,
p r i i m a šį įstatymą.
1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas
2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2012 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai
1. Patvirtinti šiuos 2012 metų savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius:
1) gyventojų pajamų mokesčio dalį, tenkančią visų savivaldybių biudžetams nuo pajamų į nacionalinį biudžetą, – 61,32 procento;
2) valstybės biudžeto specialiąsias tikslines dotacijas savivaldybių biudžetams – 3 208 387 tūkst. litų (4 ir 5 priedėliai);
3) valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijas savivaldybių biudžetams – 178 530 tūkst. litų (6 priedėlis);
2. Numatyti savivaldybių biudžetų finansinį rodiklį – prognozuojamas pajamas, kuriuo savivaldybės vadovaujasi rengdamos savo biudžetus (8 priedėlis).
3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis ir jam patvirtintų asignavimų perskirstymas
1. Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.
3. Iš mokymui patvirtintų asignavimų tarpusavyje suderintas sumas:
1) perveda atitinkamos savivaldybės viena kitai, kai mokiniai pereina iš vienos savivaldybės finansuojamų mokyklų į kitos savivaldybės finansuojamas mokyklas, ne vėliau kaip iki liepos 1 dienos ir ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos;
2) perskirsto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (toliau – Švietimo ir mokslo ministerija) atitinkamoms savivaldybėms ir mokykloms, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija, kai mokiniai pereina iš savivaldybės finansuojamų mokyklų į mokyklas, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija ar atvirkščiai.
4 straipsnis. Specialiosios tikslinės dotacijos valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, mokinio krepšeliui ir Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti naudojimas
1. Savivaldybės specialiosios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui lėšų dalį, nurodytą Vyriausybės patvirtintoje metodikoje, savo nustatyta tvarka naudoja Vyriausybės patvirtintoje metodikoje numatytoms mokymo reikmėms.
2. Nepanaudota specialiosios tikslinės dotacijos dalis mokinio krepšeliui dėl sumažėjusio mokinių skaičiaus nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. ketvirtąjį ketvirtį grąžinama į valstybės biudžetą.
3. Savivaldybės atsiskaito atitinkamoms valstybines (valstybės perduotas savivaldybėms), mokinio krepšelio ir Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytų kapitalo investicijų naudojimą kuruojančioms valstybės institucijoms ir įstaigoms už jų kuruojamų funkcijų atlikimą ir lėšų naudojimą pagal šių institucijų ir įstaigų patvirtintus atsiskaitymo tvarkos aprašus.
5 straipsnis. Dotacijų savivaldybėms pervedimas
1. Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 5 ir 6 priedėliuose numatytas dotacijų sumas.
2. Valstybės institucijos ir įstaigos, nurodytos šio įstatymo 4 priedėlyje, perveda savivaldybėms šiame priedėlyje numatytas dotacijų sumas.
3. Specialioji tikslinė dotacija socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti ir socialinei paramai mokiniams teikti pervedama atsižvelgiant į lėšų poreikį socialinėms išmokoms ir kompensacijoms mokėti ir socialinei paramai mokiniams teikti.
6 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą
1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.
2. Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:
7 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą
8 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti
9 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai
2012 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:
1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 974 000 tūkst. litų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą tarptautinių reitingų agentūrų Moody’s ir (arba) Standard & Poor’s;
2) dėl Lietuvos Respublikoje įsteigtų bankų ir užsienio bankų filialų gaunamų paskolų ar kitaip prisiimamų finansinių įsipareigojimų, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme (toliau – Finansinio tvarumo įstatymas). Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 1 000 000 tūkst. litų;
3) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 80 000 tūkst. litų;
10 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas
2012 metų Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas – 9 435 000 tūkst. litų, iš kurio 3 452 800 tūkst. litų skirta sukaupti daliai lėšų Vyriausybės euroobligacijų emisijai 2013 metais išpirkti, 1 000 000 tūkst. litų – Finansinio tvarumo įstatyme numatytoms finansinio stabilumo stiprinimo priemonėms taikyti.
11 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas
12 straipsnis. Savivaldybių skolinimosi limitai
1. Savivaldybių skolinimosi limitai:
1) savivaldybės, išskyrus Vilniaus miesto savivaldybę, skola negali viršyti 70 procentų patvirtintų 2012 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų). Vilniaus miesto savivaldybės skola negali viršyti 120 procentų patvirtintų 2012 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų), iš jų ne mažiau kaip 30 procentų gali būti susijusios tik su 2011 m. gruodžio 31 d. esančių įsiskolinimų už suteiktas paslaugas dengimu;
2) metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 20 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 35 procentų) patvirtintų 2012 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų);
3) grąžintina 2012 metais ir vėlesniais metais savivaldybės paskolų ir palūkanų bei su paskolų ėmimu susijusių įmokų suma negali viršyti 15 procentų patvirtintų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų);
2. Savivaldybės (išskyrus Vilniaus miesto savivaldybę), kurių skola sudaro daugiau kaip 45 procentus patvirtintų 2012 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų), 2012 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2011 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti.
3. Į skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti. Savivaldybės 2011 metais iš valstybės biudžeto gautas trumpalaikes paskolas laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinei bendrovei bankui „Snoras“ pritaikyto veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, padengti grąžina į valstybės biudžetą iki 2012 m. gruodžio 31 d.
13 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą
1. Suteikti Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai teisę:
1) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus;
2) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytas 2012 metų kapitalo investicijas;
3) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms numatytas Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgus į programų, projektų ir subsidijų schemų vykdymo duomenis;
4) paskirstyti Privatizavimo fondo lėšų dalį, Seimo patvirtintą Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas mokėti ir objektams parengti privatizuoti, pagal programas ir asignavimų valdytojus;
5) paskirstyti savivaldybėms, valstybės institucijoms ir įstaigoms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti;
6) paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2012 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;
7) perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų ir investavimo sričių pagal priimtus teisės aktus dėl biudžetinių įstaigų pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo arba biudžetinės įstaigos savininko teisių ir pareigų perdavimo, taip pat tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų ir savivaldybių;
8) perskirstyti Teisėjų tarybos teikimu ne dažniau kaip kartą per ketvirtį valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 3 priedėlyje, tarp teismų, atsižvelgus į teismų programų vykdymo duomenis;
2. Suteikti valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, teisę:
1) paskirstyti tarp savivaldybių per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos šio įstatymo 4 priedėlyje numatytas specialiąsias tikslines dotacijas valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti ir mokinio krepšeliui finansuoti;
2) perskirstyti specialiąsias tikslines dotacijas valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti ir mokinio krepšeliui finansuoti tarp savivaldybių ir tarp specialiųjų tikslinių dotacijų;
3) paskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos šio įstatymo 4 priedėlyje numatytas specialiąsias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti;
4) perskirstyti specialiąsias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų;
5) Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje nustatyta tvarka sustabdyti specialiosios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti pervedimą švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai ar švietimo teikėjui, jeigu teisės aktų nustatyta tvarka nustatoma, kad švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija ar švietimo teikėjas neužtikrina sąlygų mokinių privalomajam švietimui vykdyti ar pažeidžia formaliojo švietimo programų įgyvendinimo tvarką, – kol bus nustatyta, kad šie subjektai pašalino pažeidimus.
3. Suteikti Finansų ministerijai teisę:
1) skolintis valstybės vardu esant poreikiui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti, su priemonių, finansuojamų iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų, įgyvendinimu susijusioms išlaidoms finansuoti, turtinei ir neturtinei žalai, priteistai iš Lietuvos valstybės vykdant arbitražų ar teismų sprendimus, atlyginti;
2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, Europos Sąjungos finansinės paramos, kitos gautos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms, susijusioms su mokėjimais į Europos Sąjungos biudžetą bei Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų finansavimu, biudžeto lėšų stygiui dengti ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos finansinė parama ir kita gauta tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;
3) paimti į valstybės biudžetą iš savivaldybių biudžetų priklausančias pervesti, bet į valstybės biudžetą nepervestas bendrosios dotacijos kompensacijas;
4) panaudoti valstybės biudžeto apyvartos ir skolintas lėšas nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą;
5) papildyti apyvartos lėšas 2011 metais nepanaudotais valstybės biudžeto asignavimais, 2011 metų valstybės biudžeto viršplaninėmis pajamomis ir jas panaudoti (išskyrus Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos tarptautinės finansinės paramos viršplanines įmokas, įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies bei kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, lėšų likučius) valstybės biudžeto deficitui mažinti;
6) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir naudoti įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.
4. Suteikti Švietimo ir mokslo ministerijai teisę:
1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2012 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;
5. Suteikti asignavimų valdytojams teisę, suderinus su Finansų ministerija, Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų viršplanines įmokas į biudžetą naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.
6. Suteikti Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijai teisę:
1) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2011 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
2) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, 2011 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti.
7. Suteikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) teisę įgalioti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.
8. Suteikti Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) teisę:
1) įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;
2) įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos bendrai finansuojamiems iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą.
14 straipsnis. Biudžetinių įstaigų skolų padengimas
1. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2012 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2012 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.
15 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus
1. Asignavimų valdytojo prisiimti įsipareigojimai, vykdomi iš valstybės biudžeto lėšų, per pirmus du 2012 metų ketvirčius negali viršyti 46 procentų metinės asignavimų sumos, o per pirmus tris 2012 metų ketvirčius – 67 procentų metinės asignavimų sumos.
2. Šio straipsnio 1 dalies nuostatos netaikomos skolos valstybės vardu valdymo išlaidoms, mokėjimams į Europos Sąjungos biudžetą, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo išmokėjimams, darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms, socialinėms išmokoms, tiesioginėms išmokoms, Lietuvos Respublikos pirmininkavimo Europos Sąjungos Tarybai 2013 metais priemonėms finansuoti, taip pat tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams ir asignavimų valdytojų išlaidoms, finansuojamoms iš jų įmokėtų į valstybės biudžetą įmokų.
3. Programos, kuri finansuojama iš konkrečios valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies, kurios panaudojimo apimtis ir tikslinė paskirtis nurodyta įstatyme ir (arba) Vyriausybės nutarime, sąmata negali viršyti 85 procentų patvirtintos sumos. Programos sąmata dėl likusios sumos tikslinama 2012 m. spalio mėn., suderinus su Finansų ministerija, jai įvertinus trijų ketvirčių pajamų iš mokesčių, iš kurių dalies finansuojama programa, surinkimo duomenis ir numatomą metinį surinkimą.
16 straipsnis. Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatų patvirtinimas
17 straipsnis. Valstybės investicijų 2012–2014 metų programos patvirtinimas
18 straipsnis. 2012 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
19 straipsnis. Valdžios sektoriaus deficito valdymas
1. Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas rengiamas ir nustatomos priemonės, užtikrinančios, kad valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis Europos sąskaitybos standartus (ESS’95), neviršytų 3 procentų projektuojamo 2012 metų bendrojo vidaus produkto, jeigu valstybės biudžeto pajamų planas faktiškai nevykdomas (ar numatoma, kad bus nevykdomas) daugiau kaip 3 procentais ir Vyriausybė, remdamasi faktine informacija ir prognozuojamais duomenimis, konstatuoja, kad 2012 metų valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis Europos sąskaitybos standartus (ESS’95), gali viršyti 3 procentus projektuojamo 2012 metų bendrojo vidaus produkto.
2. Rengiant Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektą, naudojami Finansų ministerijos skelbiami duomenys apie valstybės biudžeto vykdymą.
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
1 priedėlis
lietuvos respublikos 2012 metų valstybės biudžetas
|
tūkst. Lt |
Pajamos |
Iš viso |
PAJAMOS |
17 818 794 |
MOKESČIAI |
15 647 838 |
Pajamų ir pelno mokesčiai |
2 689 313 |
Gyventojų pajamų mokestis |
1 461 974 |
Pelno mokestis |
1 227 339 |
Turto mokesčiai |
17 000 |
Nekilnojamojo turto mokestis |
17 000 |
Prekių ir paslaugų mokesčiai |
12 736 525 |
Pridėtinės vertės mokestis |
8 929 205 |
Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą |
72 000 |
Akcizai |
3 384 377 |
Cukraus sektoriaus mokesčiai |
3 730 |
Loterijų ir azartinių lošimų mokestis |
29 550 |
Transporto priemonių mokesčiai |
190 000 |
Mokesčiai už aplinkos teršimą |
24 500 |
Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą |
103 163 |
Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai |
205 000 |
|
|
KITOS PAJAMOS |
2 170 956 |
Turto pajamos |
1 335 742 |
Palūkanos už paskolas |
436 945 |
Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius |
49 594 |
Lietuvos banko likutinis pelnas |
172 000 |
Dividendai |
589 358 |
Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius |
43 400 |
Naftos ir dujų išteklių mokestis |
20 700 |
Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise |
23 745 |
Pajamos už prekes ir paslaugas |
674 601 |
Pajamos už patalpų nuomą |
21 555 |
Konsulinis mokestis |
47 000 |
Pajamos už atsitiktines paslaugas |
564 046 |
Žyminis mokestis |
30 000 |
Kitos pajamos |
12 000 |
Pajamos iš baudų ir konfiskacijos |
109 696 |
Kitos neišvardytos pajamos |
50 917 |
|
|
SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS |
197 450 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos |
189 450 |
Žemė |
185 000 |
Kitas materialusis ir nematerialusis turtas |
4 450 |
Sandoriai dėl finansinio turto |
8 000 |
Kitos gautinos sumos |
8 000 |
IŠ VISO |
18 016 244 |
|
|
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
7 131 101 |
|
|
IŠ VISO |
25 147 345 |
asignavimai
|
|
|
|
tūkst. Lt |
|||||||||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų: |
|
|
|||||||||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
||||||||||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
||||||||||||
I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS |
|
|
|
|
|||||||||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
12 847 |
12 416 |
6 448 |
431 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
84 366 |
83 512 |
48 264 |
854 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija |
44 095 |
44 005 |
1 076 |
90 |
|||||||||
iš jų: asignavimai politinėms partijoms |
20 278 |
20 278 |
0 |
0 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga |
2 664 |
2 664 |
1 850 |
0 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
26 111 |
25 560 |
16 081 |
551 |
|||||||||
Valstybinė lietuvių kalbos komisija |
2 702 |
2 702 |
629 |
0 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
4 409 |
4 279 |
2 805 |
130 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba |
470 |
470 |
245 |
0 |
|||||||||
Vyriausioji tarnybinės etikos komisija |
1 335 |
1 335 |
910 |
0 |
|||||||||
Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba |
986 |
986 |
705 |
0 |
|||||||||
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
2 350 |
2 300 |
1 461 |
50 |
|||||||||
Nacionalinė sveikatos taryba |
211 |
211 |
140 |
0 |
|||||||||
Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga |
1 366 |
1 366 |
884 |
0 |
|||||||||
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba |
1 325 |
1 325 |
584 |
0 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija |
706 |
706 |
504 |
0 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnyba |
21 124 |
21 124 |
10 750 |
0 |
|||||||||
iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą |
3 000 |
3 000 |
0 |
0 |
|||||||||
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
4 832 |
4 166 |
2 753 |
666 |
|||||||||
Etninės kultūros globos taryba |
355 |
355 |
220 |
0 |
|||||||||
Viešųjų pirkimų tarnyba |
5 168 |
4 963 |
3 148 |
205 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
61 327 |
48 311 |
33 271 |
13 016 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
17 989 |
17 167 |
11 480 |
822 |
|||||||||
II. MINISTERIJOS |
|||||||||||||
Aplinkos ministerija |
831 189 |
823 789 |
78 492 |
7 400 |
|||||||||
Energetikos ministerija |
409 624 |
409 440 |
5 334 |
184 |
|||||||||
Finansų ministerija |
4 239 084 |
4 214 034 |
217 614 |
25 050 |
|||||||||
iš jų: |
|
|
|
|
|||||||||
Vyriausybės rezervas |
3 897 |
3 897 |
0 |
0 |
|||||||||
Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms |
1 787 |
1 787 |
0 |
0 |
|||||||||
iš to skaičiaus: Lietuvos jėzuitų provincijai pastatų, esančių Kaune, tvarkybos darbams vykdyti |
100 |
100 |
0 |
0 |
|||||||||
Krašto apsaugos ministerija |
870 151 |
780 751 |
345 721 |
89 400 |
|||||||||
Kultūros ministerija |
266 992 |
218 914 |
75 242 |
48 078 |
|||||||||
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
3 149 740 |
3 141 542 |
115 337 |
8 198 |
|||||||||
Susisiekimo ministerija |
2 335 521 |
1 881 114 |
35 631 |
454 407 |
|||||||||
Sveikatos apsaugos ministerija |
1 869 405 |
1 816 145 |
80 245 |
53 260 |
|||||||||
Švietimo ir mokslo ministerija |
3 553 118 |
3 521 365 |
264 261 |
31 753 |
|||||||||
Teisingumo ministerija |
308 930 |
297 144 |
163 249 |
11 786 |
|||||||||
Ūkio ministerija |
1 098 580 |
1 096 080 |
30 212 |
2 500 |
|||||||||
Užsienio reikalų ministerija |
226 110 |
216 386 |
48 422 |
9 724 |
|||||||||
Vidaus reikalų ministerija |
1 415 303 |
1 390 863 |
338 125 |
24 440 |
|||||||||
Žemės ūkio ministerija |
2 789 589 |
2 769 821 |
108 376 |
19 768 |
|||||||||
III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|
|
|
|
|||||||||
ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|
|
|
|
|||||||||
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
5 276 |
5 256 |
3 745 |
20 |
|||||||||
Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija |
5 652 |
5 441 |
3 687 |
211 |
|||||||||
FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|
|
|
|
|||||||||
Lietuvos statistikos departamentas |
24 150 |
24 050 |
15 900 |
100 |
|||||||||
KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|
|
|
|
|||||||||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
21 852 |
13 559 |
9 282 |
8 293 |
|||||||||
Lietuvos nacionalinis muziejus |
12 174 |
9 442 |
5 228 |
2 732 |
|||||||||
Lietuvos dailės muziejus |
12 472 |
12 122 |
7 283 |
350 |
|||||||||
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
8 191 |
5 170 |
3 133 |
3 021 |
|||||||||
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
23 836 |
23 779 |
13 730 |
57 |
|||||||||
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
6 650 |
5 627 |
3 561 |
1 023 |
|||||||||
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
12 671 |
12 491 |
7 442 |
180 |
|||||||||
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
4 991 |
4 472 |
2 290 |
519 |
|||||||||
Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas |
8 938 |
8 938 |
246 |
0 |
|||||||||
Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“ |
46 382 |
45 290 |
14 030 |
1 092 |
|||||||||
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
21 793 |
20 457 |
10 238 |
1 336 |
|||||||||
SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|
|
|
|
|||||||||
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas |
2 885 |
2 625 |
1 603 |
260 |
|||||||||
TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|
|
|
|
|||||||||
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija |
1 811 |
1 797 |
1 155 |
14 |
|||||||||
VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|
|
|
|
|||||||||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
84 487 |
69 797 |
8 433 |
14 690 |
|||||||||
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
628 842 |
612 653 |
404 741 |
16 189 |
|||||||||
ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|
|
|
|
|||||||||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
80 160 |
76 437 |
39 751 |
3 723 |
|||||||||
IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|
|
|
|
|||||||||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
4 781 |
4 781 |
3 143 |
0 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
90 122 |
88 767 |
61 459 |
1 355 |
|||||||||
Nacionalinė teismų administracija |
20 826 |
10 137 |
2 715 |
10 689 |
|||||||||
Teismai |
174 774 |
174 774 |
122 090 |
0 |
|||||||||
Vyriausybinių ryšių centras prie Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamento |
6 003 |
5 574 |
3 616 |
429 |
|||||||||
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
6 007 |
5 759 |
2 980 |
248 |
|||||||||
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
456 |
456 |
180 |
0 |
|||||||||
Vyriausioji administracinių ginčų komisija |
878 |
878 |
615 |
0 |
|||||||||
Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
998 |
998 |
677 |
0 |
|||||||||
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
21 016 |
14 000 |
8 000 |
7 016 |
|||||||||
V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI) |
|
|
|
|
|||||||||
Vilniaus universitetas |
144 989 |
143 797 |
0 |
1 192 |
|||||||||
iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti |
6 346 |
6 086 |
0 |
260 |
|||||||||
Vytauto Didžiojo universitetas |
32 962 |
32 962 |
0 |
0 |
|||||||||
Kauno technologijos universitetas |
83 236 |
83 236 |
0 |
0 |
|||||||||
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
71 795 |
71 497 |
0 |
298 |
|||||||||
Klaipėdos universitetas |
23 592 |
23 592 |
0 |
0 |
|||||||||
Aleksandro Stulginskio universitetas |
17 825 |
17 825 |
0 |
0 |
|||||||||
Mykolo Romerio universitetas |
17 565 |
17 565 |
0 |
0 |
|||||||||
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas |
78 534 |
77 541 |
0 |
993 |
|||||||||
Vilniaus dailės akademija |
17 804 |
17 804 |
0 |
0 |
|||||||||
Lietuvos edukologijos universitetas |
25 426 |
25 426 |
0 |
0 |
|||||||||
Lietuvos kūno kultūros akademija |
6 839 |
6 839 |
0 |
0 |
|||||||||
Šiaulių universitetas |
19 629 |
19 629 |
0 |
0 |
|||||||||
Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
15 985 |
15 985 |
0 |
0 |
|||||||||
Lietuvos energetikos institutas |
13 705 |
13 558 |
8 443 |
147 |
|||||||||
Vilniaus universiteto Onkologijos institutas |
4 052 |
2 238 |
973 |
1 814 |
|||||||||
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
2 444 |
2 444 |
1 662 |
0 |
|||||||||
Lietuvos istorijos institutas |
3 147 |
3 147 |
2 090 |
0 |
|||||||||
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
2 894 |
2 894 |
2 049 |
0 |
|||||||||
Lietuvių kalbos institutas |
3 234 |
3 234 |
2 121 |
0 |
|||||||||
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
1 677 |
1 627 |
1 102 |
50 |
|||||||||
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
1 854 |
1 837 |
1 229 |
17 |
|||||||||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
8 149 |
8 128 |
3 920 |
21 |
|||||||||
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
16 802 |
15 650 |
9 240 |
1 152 |
|||||||||
Gamtos tyrimų centras |
11 429 |
11 329 |
6 330 |
100 |
|||||||||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
18 577 |
18 457 |
10 732 |
120 |
|||||||||
Lietuvos mokslų akademija |
8 460 |
7 233 |
4 594 |
1 227 |
|||||||||
Lietuvos mokslo taryba |
102 596 |
102 584 |
2 671 |
12 |
|||||||||
Kauno kunigų seminarija |
292 |
292 |
0 |
0 |
|||||||||
Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija |
345 |
345 |
0 |
0 |
|||||||||
Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija |
368 |
368 |
0 |
0 |
|||||||||
Iš viso: |
25 755 354 |
24 871 901 |
2 868 578 |
883 453 |
|||||||||
|
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
2 priedėlis
2012 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS
|
|
|
tūkst. Lt |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos |
Iš viso |
iš jų: |
|
||
valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos |
||||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
10 |
|
10 |
||
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
913 |
|
913 |
||
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
26 |
|
26 |
||
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
2 350 |
|
2 350 |
||
Aplinkos ministerija |
351 833 |
345 950 |
5 883 |
||
Finansų ministerija |
9 466 |
|
9 466 |
||
Krašto apsaugos ministerija |
532 |
|
532 |
||
Kultūros ministerija |
41 505 |
16 246 |
25 259 |
||
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
61 250 |
8 000 |
53 250 |
||
Susisiekimo ministerija |
1 216 656* |
1 204 254* |
12 402 |
||
Sveikatos apsaugos ministerija |
12 263 |
|
12 263 |
||
Švietimo ir mokslo ministerija |
30 768 |
|
30 768 |
||
Teisingumo ministerija |
10 257 |
7 000 |
3 257 |
||
Ūkio ministerija |
30 831 |
29 594 |
1 237 |
||
Užsienio reikalų ministerija |
1 700 |
|
1 700 |
||
Vidaus reikalų ministerija |
43 372 |
|
43 372 |
||
Žemės ūkio ministerija |
12 222 |
|
12 222 |
||
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
1 000 |
|
1 000 |
||
Lietuvos statistikos departamentas |
300 |
|
300 |
||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
480 |
|
480 |
||
Lietuvos nacionalinis muziejus |
800 |
|
800 |
||
Lietuvos dailės muziejus |
900 |
|
900 |
||
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
250 |
|
250 |
||
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
6 100 |
|
6 100 |
||
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
1 200 |
|
1 200 |
||
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
1 743 |
|
1 743 |
||
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
100 |
|
100 |
||
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
1 136 |
|
1 136 |
||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
18 033 |
16 246 |
1 787 |
||
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
4 126 |
|
4 126 |
||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
12 000 |
|
12 000 |
||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
6 |
|
6 |
||
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
64 |
|
64 |
||
Nacionalinė teismų administracija |
100 |
|
100 |
||
Teismai |
284 |
|
284 |
||
iš jų: |
|
|
|
||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
60 |
|
60 |
||
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
20 |
|
20 |
||
Lietuvos apeliacinis teismas |
14 |
|
14 |
||
Vilniaus apygardos teismas |
20 |
|
20 |
||
Kauno apygardos teismas |
10 |
|
10 |
||
Klaipėdos apygardos teismas |
29 |
|
29 |
||
Šiaulių apygardos teismas |
3 |
|
3 |
||
Panevėžio apygardos teismas |
5 |
|
5 |
||
Vilniaus miesto 1 apylinkės teismas |
13 |
|
13 |
||
Vilniaus miesto 2 apylinkės teismas |
8 |
|
8 |
||
Vilniaus miesto 3 apylinkės teismas |
3 |
|
3 |
||
Vilniaus miesto 4 apylinkės teismas |
3 |
|
3 |
||
Kauno miesto apylinkės teismas |
17 |
|
17 |
||
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
10 |
|
10 |
||
Šiaulių miesto apylinkės teismas |
4 |
|
4 |
||
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
5 |
|
5 |
||
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Palangos miesto apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Alytaus rajono apylinkės teismas |
6 |
|
6 |
||
Biržų rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Joniškio rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
2 |
|
2 |
||
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Molėtų rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Šakių rajono apylinkės teismas |
2 |
|
2 |
||
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Šiaulių rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Šilutės rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Tauragės rajono apylinkės teismas |
2 |
|
2 |
||
Trakų rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Utenos rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Varėnos rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
||
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
7 |
|
7 |
||
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
4 |
|
4 |
||
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
17 |
|
17 |
||
Kauno apygardos administracinis teismas |
2 |
|
2 |
||
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
1 |
|
1 |
||
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
1 |
|
1 |
||
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
170 |
|
170 |
||
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
10 |
|
10 |
||
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
19 562 |
|
19 562 |
||
Lietuvos energetikos institutas |
5 740 |
|
5 740 |
||
Vilniaus universiteto Onkologijos institutas |
900 |
|
900 |
||
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
40 |
|
40 |
||
Lietuvos istorijos institutas |
130 |
|
130 |
||
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
90 |
|
90 |
||
Lietuvių kalbos institutas |
130 |
|
130 |
||
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
300 |
|
300 |
||
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
200 |
|
200 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
4 700 |
|
4 700 |
||
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
8 120 |
|
8 120 |
||
Gamtos tyrimų centras |
2 503 |
|
2 503 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
3 375 |
|
3 375 |
||
Lietuvos mokslų akademija |
295 |
|
295 |
||
Iš viso: |
1 920 841 |
1 627 290 |
293 551 |
||
* Iš šių lėšų skirti bendroms biudžeto reikmėms:
Susisiekimo ministerijos – 126 762 tūkst. litų (iš Specialiosios kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
3 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS
|
|
tūkst. Lt |
Įstaigos pavadinimas |
Iš viso išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
10 386 |
7 410 |
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
5 503 |
3 858 |
Lietuvos apeliacinis teismas |
8 673 |
6 199 |
Vilniaus apygardos teismas |
12 558 |
8 888 |
Kauno apygardos teismas |
9 148 |
6 391 |
Klaipėdos apygardos teismas |
5 974 |
4 269 |
Šiaulių apygardos teismas |
4 558 |
3 291 |
Panevėžio apygardos teismas |
4 403 |
3 172 |
Vilniaus miesto 1 apylinkės teismas |
9 227 |
6 316 |
Vilniaus miesto 2 apylinkės teismas |
6 505 |
4 496 |
Vilniaus miesto 3 apylinkės teismas |
4 530 |
3 179 |
Vilniaus miesto 4 apylinkės teismas |
1 034 |
690 |
Kauno miesto apylinkės teismas |
10 761 |
7 542 |
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
6 807 |
4 797 |
Šiaulių miesto apylinkės teismas |
4 120 |
2 916 |
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
4 582 |
3 191 |
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
969 |
662 |
Palangos miesto apylinkės teismas |
762 |
525 |
Akmenės rajono apylinkės teismas |
937 |
642 |
Alytaus rajono apylinkės teismas |
2 610 |
1 801 |
Anykščių rajono apylinkės teismas |
894 |
601 |
Biržų rajono apylinkės teismas |
918 |
618 |
Ignalinos rajono apylinkės teismas |
778 |
537 |
Jonavos rajono apylinkės teismas |
1 778 |
1 247 |
Joniškio rajono apylinkės teismas |
780 |
515 |
Jurbarko rajono apylinkės teismas |
912 |
619 |
Kaišiadorių rajono apylinkės teismas |
1 316 |
876 |
Kauno rajono apylinkės teismas |
1 631 |
1 115 |
Kėdainių rajono apylinkės teismas |
1 465 |
1 007 |
Kelmės rajono apylinkės teismas |
883 |
615 |
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
1 275 |
860 |
Kretingos rajono apylinkės teismas |
1 020 |
701 |
Kupiškio rajono apylinkės teismas |
679 |
469 |
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
1 020 |
683 |
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
2 568 |
1 783 |
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
1 628 |
1 106 |
Molėtų rajono apylinkės teismas |
768 |
513 |
Pakruojo rajono apylinkės teismas |
785 |
523 |
Pasvalio rajono apylinkės teismas |
910 |
613 |
Plungės rajono apylinkės teismas |
1 230 |
857 |
Prienų rajono apylinkės teismas |
878 |
601 |
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
1 242 |
855 |
Raseinių rajono apylinkės teismas |
922 |
630 |
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
1 213 |
830 |
Skuodo rajono apylinkės teismas |
709 |
477 |
Šakių rajono apylinkės teismas |
927 |
619 |
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
1 132 |
776 |
Šiaulių rajono apylinkės teismas |
1 229 |
826 |
Šilalės rajono apylinkės teismas |
880 |
608 |
Šilutės rajono apylinkės teismas |
1 575 |
1 091 |
Širvintų rajono apylinkės teismas |
723 |
489 |
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
877 |
601 |
Tauragės rajono apylinkės teismas |
1 472 |
996 |
Telšių rajono apylinkės teismas |
1 255 |
865 |
Trakų rajono apylinkės teismas |
1 538 |
1 029 |
Ukmergės rajono apylinkės teismas |
1 295 |
890 |
Utenos rajono apylinkės teismas |
1 399 |
980 |
Varėnos rajono apylinkės teismas |
908 |
624 |
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
1 159 |
779 |
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
2 278 |
1 604 |
Visagino miesto apylinkės teismas |
1 034 |
720 |
Zarasų rajono apylinkės teismas |
886 |
617 |
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
5 758 |
4 113 |
Kauno apygardos administracinis teismas |
2 337 |
1 621 |
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
1 563 |
1 110 |
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
1 238 |
889 |
Panevėžio apygardos administracinis teismas |
1 062 |
757 |
Iš viso: |
174 774 |
122 090 |
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
4 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SpecialIOSIOS tikslinėS dotacijOS savivaldybių biudžetams, skiriamos valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, mokinio krepšeliui IR VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2012–2014 METŲ PROGRAMOJE NUMATYTOMS KAPITALO INVESTICIJOMS finansuoti
|
|
tūkst. Lt |
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
Konkurencijos taryba |
duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti |
120 |
Aplinkos ministerija |
|
204 |
|
iš jų: |
|
|
piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti |
85 |
|
valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti |
119 |
Krašto apsaugos ministerija |
dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją |
1 006
|
Kultūros ministerija |
|
21 769 |
|
iš jų: |
|
|
valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei |
1 840 |
|
Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
19 929 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|
884 640 |
|
iš jų: |
|
|
socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti |
656 415 |
|
socialinei paramai mokiniams |
129 601 |
|
socialinėms paslaugoms |
55 692 |
|
vaikų ir jaunimo teisių apsaugai |
15 230 |
|
dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas |
26 677 |
|
Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
1 025 |
Susisiekimo ministerija |
Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
5 162 |
Sveikatos apsaugos ministerija |
Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
11 706 |
Teisingumo ministerija |
|
8 376 |
|
iš jų: |
|
|
civilinės būklės aktams registruoti |
6 581 |
|
valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti |
1 795 |
Švietimo ir mokslo ministerija |
|
2 032 762 |
|
iš jų: |
|
|
mokinio krepšeliui finansuoti |
2 018 592 |
|
Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
14 170 |
Vidaus reikalų ministerija |
|
57 123 |
|
iš jų: |
|
|
Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrams teikti |
167 |
|
civilinei saugai |
4 398 |
|
priešgaisrinei saugai |
50 163 |
|
gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti |
2 395 |
Žemės ūkio ministerija |
|
54 617 |
|
iš jų: |
|
|
savivaldybei priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise |
1 229 |
|
žemės ūkio funkcijoms atlikti |
26 330 |
|
melioracijai |
22 732 |
|
Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
4 326 |
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti |
4 626 |
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
Valstybės investicijų 2012–2014 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
17 718 |
IŠ VISO: |
|
3 099 829 |
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
5 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOSIOS TIKSLINĖS DOTACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS
|
|
|
tūkst. Lt |
||||
Savivaldybės pavadinimas |
Perduotoms iš apskričių įstaigoms išlaikyti |
Specialiųjų poreikių mokiniams išlaikyti |
Aglomeracijų strateginiams triukšmo žemėlapiams parengti |
||||
švietimo (be mokinio krepšelio) |
socialinės apsaugos |
kultūros |
sveikatos apsaugos |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Vilniaus miesto |
4 661,0 |
5 574 |
490 |
3 556 |
|
288 |
|
Alytaus miesto |
|
2 241 |
|
3 162 |
|
|
|
Birštono |
|
|
|
|
|
|
|
Druskininkų |
209,3 |
|
|
|
|
|
|
Kauno miesto |
7 394,0 |
1 246 |
|
1 459 |
|
144 |
|
Klaipėdos miesto |
2 647,0 |
3 746 |
|
4 821 |
|
86 |
|
Marijampolės |
452,1 |
|
115 |
|
|
|
|
Neringos |
|
|
|
|
|
|
|
Palangos miesto |
275,8 |
|
|
|
|
|
|
Panevėžio miesto |
2 567,8 |
|
|
657 |
|
48 |
|
Šiaulių miesto |
5 555,2 |
1 390 |
|
2 156 |
|
77 |
|
Visagino |
|
|
|
|
|
|
|
Akmenės rajono |
467,8 |
|
|
|
|
|
|
Alytaus rajono |
1 253,6 |
|
|
|
|
|
|
Anykščių rajono |
|
1 068 |
|
|
|
|
|
Biržų rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Ignalinos rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Jonavos rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Joniškio rajono |
622,3 |
|
|
|
|
|
|
Jurbarko rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Kaišiadorių rajono |
1 219,2 |
|
|
|
|
|
|
Kauno rajono |
417,4 |
|
|
|
|
|
|
Kėdainių rajono |
1 663,9 |
|
|
|
|
|
|
Kelmės rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Klaipėdos rajono |
901,3 |
2 187 |
|
|
|
|
|
Kretingos rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Kupiškio rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Lazdijų rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Mažeikių rajono |
1 434,2 |
|
|
|
|
|
|
Molėtų rajono |
|
1 321 |
|
|
|
|
|
Pakruojo rajono |
751,4 |
|
|
|
|
|
|
Panevėžio rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Pasvalio rajono |
909,1 |
|
|
|
|
|
|
Plungės rajono |
1 341,2 |
1 162 |
|
|
|
|
|
Prienų rajono |
|
2 567 |
|
|
1 140 |
|
|
Radviliškio rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Raseinių rajono |
1 108,8 |
1 761 |
|
|
|
|
|
Rokiškio rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Skuodo rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Šakių rajono |
1 209,4 |
|
|
|
|
|
|
Šalčininkų rajono |
602,1 |
|
|
|
|
|
|
Šiaulių rajono |
|
1 336 |
|
|
|
|
|
Šilalės rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Šilutės rajono |
2 987,6 |
1 300 |
|
|
|
|
|
Širvintų rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Švenčionių rajono |
|
1 615 |
|
|
|
|
|
Tauragės rajono |
1 177,0 |
|
|
|
|
|
|
Telšių rajono |
1 540,1 |
1 626 |
|
|
|
|
|
Trakų rajono |
|
778 |
|
|
|
|
|
Ukmergės rajono |
776,4 |
1 286 |
|
|
|
|
|
Utenos rajono |
1 699,1 |
1 323 |
|
|
|
|
|
Varėnos rajono |
2 034,1 |
1 657 |
|
|
|
|
|
Vilkaviškio rajono |
38,4 |
|
121 |
|
|
|
|
Vilniaus rajono |
|
|
|
|
|
|
|
Zarasų rajono |
919,6 |
2 809 |
|
|
|
|
|
Elektrėnų |
241,4 |
|
|
|
1 047 |
|
|
Kalvarijos |
|
|
|
|
|
|
|
Kazlų Rūdos |
851,4 |
|
|
|
|
|
|
Pagėgių |
|
1 269 |
|
|
|
|
|
Rietavo |
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO: |
49 929 |
39 262 |
726 |
15 811 |
2 187 |
643 |
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
6 priedėlis
Lietuvos respublikos 2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS
|
|
|
|
tūkst. Lt |
||
Savivaldybės pavadinimas |
Iš viso |
iš jų: |
|
|
||
biudžeto pajamų mažėjimui kompensuoti |
želdiniams ir želdynams inventorizuoti ir jiems įrašyti į Nekilnojamojo turto kadastrą |
padengti dalį paslaugų kainos už tiekiamą vandenį ir nuotekų surinkimą |
||||
|
|
|
|
|
||
Alytaus miesto |
6 873 |
6 760 |
113 |
|
||
Birštono |
8 963 |
8 909 |
54 |
|
||
Druskininkų |
1 391 |
1 301 |
90 |
|
||
Marijampolės |
3 413 |
3 413 |
|
|
||
Neringos |
2 750 |
2 270 |
|
480 |
||
Visagino |
3 483 |
3 445 |
38 |
|
||
Akmenės rajono |
18 086 |
18 086 |
|
|
||
Alytaus rajono |
1 682 |
1 611 |
71 |
|
||
Anykščių rajono |
2 591 |
2 591 |
|
|
||
Biržų rajono |
1 709 |
1 709 |
|
|
||
Ignalinos rajono |
2 600 |
2 600 |
|
|
||
Jonavos rajono |
4 686 |
4 600 |
86 |
|
||
Joniškio rajono |
593 |
593 |
|
|
||
Jurbarko rajono |
2 014 |
2 014 |
|
|
||
Kaišiadorių rajono |
600 |
504 |
96 |
|
||
Kauno rajono |
92 |
|
92 |
|
||
Kėdainių rajono |
1 295 |
1 295 |
|
|
||
Kelmės rajono |
2 827 |
2 827 |
|
|
||
Kretingos rajono |
777 |
777 |
|
|
||
Kupiškio rajono |
1 738 |
1 738 |
|
|
||
Lazdijų rajono |
1 945 |
1 945 |
|
|
||
Mažeikių rajono |
2 499 |
2 407 |
92 |
|
||
Molėtų rajono |
3 115 |
3 057 |
58 |
|
||
Pakruojo rajono |
1 065 |
1 065 |
|
|
||
Panevėžio rajono |
14 135 |
14 135 |
|
|
||
Pasvalio rajono |
1 556 |
1 466 |
90 |
|
||
Plungės rajono |
848 |
848 |
|
|
||
Prienų rajono |
1 921 |
1 835 |
86 |
|
||
Radviliškio rajono |
17 846 |
17 750 |
96 |
|
||
Raseinių rajono |
14 906 |
14 906 |
|
|
||
Rokiškio rajono |
2 231 |
2 231 |
|
|
||
Skuodo rajono |
1 546 |
1 546 |
|
|
||
Šakių rajono |
843 |
843 |
|
|
||
Šalčininkų rajono |
460 |
460 |
|
|
||
Šiaulių rajono |
3 779 |
3 779 |
|
|
||
Šilalės rajono |
10 338 |
10 338 |
|
|
||
Šilutės rajono |
1 827 |
1 827 |
|
|
||
Širvintų rajono |
1 195 |
1 195 |
|
|
||
Švenčionių rajono |
1 643 |
1 643 |
|
|
||
Tauragės rajono |
3 433 |
3 433 |
|
|
||
Telšių rajono |
2 331 |
2 331 |
|
|
||
Trakų rajono |
2 545 |
2 545 |
|
|
||
Ukmergės rajono |
1 243 |
1 243 |
|
|
||
Utenos rajono |
5 107 |
5 107 |
|
|
||
Varėnos rajono |
2 730 |
2 690 |
40 |
|
||
Vilkaviškio rajono |
1 323 |
1 323 |
|
|
||
Zarasų rajono |
2 506 |
2 506 |
|
|
||
Elektrėnų |
2 757 |
2 709 |
48 |
|
||
Kalvarijos |
760 |
760 |
|
|
||
Kazlų Rūdos |
495 |
495 |
|
|
||
Pagėgių |
1 012 |
1 012 |
|
|
||
Rietavo |
427 |
427 |
|
|
||
IŠ VISO: |
178 530 |
176 900 |
1 150 |
480 |
||
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
7 priedėlis
2012 METŲ IŠ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ VALSTYBĖS BIUDŽETUI GRĄŽINAMOS BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS
|
|
tūkst. Lt |
||
|
Savivaldybės pavadinimas |
Suma |
||
Kauno miesto |
3 914 |
|
||
Klaipėdos miesto |
8 464 |
|
||
Palangos miesto |
1 775 |
|
||
Panevėžio miesto |
6 064 |
|
||
IŠ VISO: |
20 217 |
|
||
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
8 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2012 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS
|
|
tūkst. Lt |
Savivaldybės pavadinimas |
Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius |
iš jų gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš Valstybės iždo sąskaitos) |
|
|
|
Vilniaus miesto |
475 008 |
335 988 |
Alytaus miesto |
50 688 |
38 902 |
Birštono |
4 874 |
2 547 |
Druskininkų |
21 581 |
13 730 |
Kauno miesto |
345 572 |
284 362 |
Klaipėdos miesto |
171 368 |
132 606 |
Marijampolės |
51 377 |
34 927 |
Neringos |
12 418 |
3 380 |
Palangos miesto |
30 202 |
11 843 |
Panevėžio miesto |
87 251 |
70 082 |
Šiaulių miesto |
106 775 |
81 399 |
Visagino |
22 455 |
18 937 |
Akmenės rajono |
20 529 |
10 563 |
Alytaus rajono |
23 511 |
8 306 |
Anykščių rajono |
24 960 |
9 640 |
Biržų rajono |
24 387 |
11 214 |
Ignalinos rajono |
16 585 |
5 546 |
Jonavos rajono |
40 344 |
30 494 |
Joniškio rajono |
23 292 |
10 991 |
Jurbarko rajono |
25 845 |
13 440 |
Kaišiadorių rajono |
33 128 |
16 972 |
Kauno rajono |
67 782 |
50 787 |
Kėdainių rajono |
47 555 |
28 910 |
Kelmės rajono |
27 487 |
10 257 |
Klaipėdos rajono |
41 630 |
28 470 |
Kretingos rajono |
33 254 |
18 609 |
Kupiškio rajono |
17 378 |
7 184 |
Lazdijų rajono |
18 388 |
7 082 |
Mažeikių rajono |
42 950 |
36 542 |
Molėtų rajono |
17 580 |
7 602 |
Pakruojo rajono |
22 341 |
9 549 |
Panevėžio rajono |
32 632 |
16 507 |
Pasvalio rajono |
24 553 |
12 088 |
Plungės rajono |
30 764 |
16 687 |
Prienų rajono |
23 717 |
10 952 |
Radviliškio rajono |
35 288 |
18 005 |
Raseinių rajono |
30 755 |
13 401 |
Rokiškio rajono |
28 829 |
15 515 |
Skuodo rajono |
17 534 |
6 447 |
Šakių rajono |
27 750 |
14 881 |
Šalčininkų rajono |
26 994 |
11 077 |
Šiaulių rajono |
35 126 |
19 026 |
Šilalės rajono |
22 309 |
9 943 |
Šilutės rajono |
36 785 |
19 775 |
Širvintų rajono |
14 148 |
6 888 |
Švenčionių rajono |
22 971 |
11 664 |
Tauragės rajono |
34 967 |
19 215 |
Telšių rajono |
38 686 |
20 446 |
Trakų rajono |
28 268 |
20 413 |
Ukmergės rajono |
34 632 |
18 469 |
Utenos rajono |
35 222 |
25 060 |
Varėnos rajono |
21 809 |
10 156 |
Vilkaviškio rajono |
34 177 |
15 494 |
Vilniaus rajono |
72 658 |
54 166 |
Zarasų rajono |
17 209 |
6 966 |
Elektrėnų |
21 672 |
13 102 |
Kalvarijos |
9 392 |
2 934 |
Kazlų Rūdos |
10 921 |
5 818 |
Pagėgių |
8 444 |
2 690 |
Rietavo |
7 725 |
3 402 |
IŠ VISO: |
2 734 432 |
1 772 048 |
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
9 priedėlis
2012 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO IR REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATOS
2012 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
tūkst. Lt |
I. Numatomas lėšų likutis pagal 2012 m. sausio 1 d. būklę |
10 700 |
iš jo: |
|
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
0 |
II. Numatoma 2012 metais Privatizavimo fondo pajamų kartu su lėšų likučiu pagal 2012 m. sausio 1 d. būklę |
35 700 |
iš jų: |
|
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
16 700 |
Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti |
19 000 |
III. Išlaidos |
|
1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
16 700 |
2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti |
11 500* |
3. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti |
7 300 |
Iš viso išlaidų: |
35 500 |
IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę |
200 |
2012 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
tūkst. Lt |
I. Numatomas lėšų likutis pagal 2012 m. sausio 1 d. būklę |
955 500 |
iš jo: |
|
lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) |
514 200 |
II. Numatoma Rezervinio (stabilizavimo) fondo pajamų |
22 700 |
iš jų: |
|
pajamos iš Privatizavimo fondo |
16 700 |
pajamos iš lėšų investavimo |
6 000 |
III. Išlaidos |
303 900 |
iš jų: |
|
pensijų sistemos reformai finansuoti |
303 900 |
IV. Lėšos, kurios 2012 metais gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki 2012 m. gruodžio 31 d. |
644 500 |
V. Numatomas lėšų likutis pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę (I + II – III) |
674 300 |
iš jo: |
|
lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) |
0 |
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
10 priedėlis
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2012–2014 METŲ PROGRAMA
(pagal investavimo sritis)
Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2012–2014 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir valstybės garantuojamų paskolų lėšos (tūkst. Lt):
Sritis |
2012 metams iš viso |
iš jų |
|
2013 metams iš viso |
iš jų |
|
2014 metams iš viso |
iš jų |
|
||||
valstybės biudžetas |
valstybės garantuojamos paskolos |
valstybės biudžetas |
valstybės garantuojamos paskolos |
valstybės biudžetas |
valstybės garantuojamos paskolos |
||||||||
Valstybės valdymas |
32 040 |
32 040 |
|
52 268 |
52 268 |
|
51 469 |
51 469 |
|
||||
Krašto apsauga |
99 098 |
99 098 |
|
104 711 |
104 711 |
|
104 511 |
104 511 |
|
||||
Viešoji tvarka |
23 528 |
23 528 |
|
38 536 |
38 536 |
|
19 180 |
19 180 |
|
||||
Švietimas |
470 013 |
470 013 |
|
549 857 |
549 857 |
|
484 528 |
484 528 |
|
||||
Sveikatos apsauga |
295 681 |
295 681 |
|
283 914 |
283 914 |
|
122 789 |
122 789 |
|
||||
Socialinė apsauga |
64 626 |
64 626 |
|
24 145 |
24 145 |
|
45 755 |
45 755 |
|
||||
Aplinkos apsauga |
606 459 |
606 459 |
|
660 542 |
660 542 |
|
596 889 |
596 889 |
|
||||
Kultūra |
83 182 |
83 182 |
|
98 995 |
98 995 |
|
98 768 |
98 768 |
|
||||
Žemės ūkis |
129 608 |
129 608 |
|
131 258 |
131 258 |
|
128 614 |
128 614 |
|
||||
Visuomenės apsauga |
378 582 |
378 582 |
|
477 907 |
477 907 |
|
254 251 |
254 251 |
|
||||
Transportas ir ryšiai |
1 678 244 |
1 655 220 |
23 024 |
1 662 748 |
1 624 353 |
38 395 |
1 312 172 |
1 297 992 |
14 180 |
||||
Kita veikla |
449 580 |
449 580 |
|
631 536 |
631 536 |
|
351 268 |
351 268 |
|
||||
Iš viso: |
4 310 641 |
4 287 617 |
23 024 |
4 716 417 |
4 678 022 |
38 395 |
3 570 194 |
3 556 014 |
14 180 |
||||
iš jų informacinėms technologijoms |
208 333 |
208 333 |
|
265 315 |
265 315 |
|
230 212 |
230 212 |
|
||||
|
Lietuvos Respublikos
2011 m. gruodžio 20 d.
įstatymo Nr. XI-1823
11 priedėlis
2012 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
|
tūkst. Lt |
Eil. Nr. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo sąmatos rodiklis |
Rodiklio planinė reikšmė |
1. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2011 m. gruodžio 31 d. |
116 000 |
2. |
Pajamos 2012 metais: |
|
2.1. |
Ignalinos programų lėšų palūkanos |
2 874 |
2.2. |
Užsienio šalių, tarptautinių organizacijų ir finansų institucijų bei Lietuvos Respublikos juridinių ir fizinių asmenų savanoriški tiksliniai įnašai |
0 |
2.3. |
Lėšos, gautos pardavus valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės uždarymo metu realizuojamą turtą |
0 |
2.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos |
510 |
2.5. |
Palūkanos už Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius |
5 144 |
2.6. |
Kitos lėšos* |
0 |
|
Iš viso pajamų: |
8 528 |
3. |
Išlaidos 2012 metais: |
|
3.1. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti |
10 600 |
3.2. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti |
30 100 |
3.3. |
Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti |
25 600 |
3.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti |
1 000 |
3.5. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondui administruoti |
620 |
3.6. |
Kitos išlaidos** |
23 |
|
Iš viso išlaidų: |
67 943 |
4. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2012 m. gruodžio 31 d. |
56 585 |
*Priemonių vykdytojų grąžintos nepanaudotos arba netinkamai panaudotos praeitų metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos.
**Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinių popierių nominalios vertės ir pirkimo kainos skirtumas.