LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2007 M. GRUODŽIO 3 D. ĮSAKYMO Nr. ISAK-2334 „DĖL NACIONALINĖS STUDIJŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2009 m. lapkričio 26 d. Nr. ISAK-2403
Vilnius
P a k e i č i u Nacionalinę studijų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334 „Dėl Nacionalinės studijų programos patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 7-260; 2009, Nr. 82-3435) (toliau – Programa):
1. Išdėstau Programos 46 punktą taip:
„46. Programai įgyvendinti 2007–2013 m. laikotarpiu numatoma 731,13 mln. Lt ES struktūrinių fondų ir nacionalinių projektų lėšų, iš kurių pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programą numatoma 455,6 mln. Lt (pagal 2 prioritetą – 418,34 mln. Lt, pagal 3 prioritetą – 37,26 mln. Lt), pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą (2 prioritetą) numatoma 275,53 mln. Lt.“
2. Išdėstau Programos 47 punktą taip:
„47. Kryžminis finansavimas galimas iki 10 % nuo visų Programos veiklų grupėms skirtų Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto (41,834 mln. Lt) ir 3 prioriteto (3,726 mln. Lt) bei Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto (27,553 mln. Lt) lėšų, pagal Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 (Žin., 2007, Nr. 117-4789).“
3. Išdėstau 2 priedo 1.1.1.2. punktą taip:
„
1.1.1.2. |
Remiamos veiklos |
Šios dienos ir/ar perspektyvinius darbo rinkos, konkretaus ūkio sektoriaus poreikius atitinkančių, su tradiciniais, stabiliai augančiais, viešojo administravimo ir viešąsias paslaugas teikiančiais, dideliais, žinioms neimliais, lėtai augančiais ūkio sektoriais susijusių I studijų pakopos ir vientisųjų studijų programų atnaujinimas ir/arba pakeitimas: inovatyvių mokymo(si) metodų diegimas, siejant juos su studentų gebėjimų ugdymu ir mokymosi pasiekimų vertinimu, mokymo(si) ir metodinių priemonių (pavyzdžiui, vadovėlių) rengimas ir įsigijimas, leidyba, dėstytojų kvalifikacijos tobulinimas, susietas su studijų programų atnaujinimu, studijų programų turinio ekspertinis vertinimas, taip pat privalomas atnaujintų studijų programų modulių (dalykų) bandomasis įgyvendinimas. |
Studijų programų tarptautiškumo didinimas (I bei II studijų pakopos jungtinių studijų programų su užsienio aukštosiomis mokyklomis koncepcijos rengimas arba I bei II studijų pakopos jungtinių studijų programų su užsienio aukštosiomis mokyklomis rengimas arba įgyvendinimas): partnerystės užmezgimas ir interesų suderinimas: – naujų koleginių ir universitetinių I bei II studijų pakopos jungtinių studijų programų su užsienio aukštosiomis mokyklomis koncepcijos rengimas (galimybių studijų rengimas dėl jungtinės studijų programos poreikio ir/arba rengimo). Taip pat tinkama veikla yra dėstytojų mobilumas (dėstytojų stažuotės); - jungtinių studijų programų parengimas: naujų koleginių ir universitetinių I bei II studijų pakopos jungtinių studijų programų su užsienio aukštosiomis mokyklomis rengimas (įskaitant jungtinių studijų programų metodinių priemonių rengimą, leidybą, įsigijimą), dėstytojų mobilumo skatinimas (dėstytojų stažuotės) ir studijų programų tarpinis ir išorinis ekspertinis vertinimas, akreditavimas. Taip pat tinkama veikla yra studijų programų dalykų (modulių) testavimas (pavyzdžiui, intensyvių kursų ir kitų neformalaus švietimo ugdymo formų ir metodų bandomasis įgyvendinimas), jungtinės studijų programos valorizacijos, rinkodaros planų (įskaitant rinkos tyrimus) rengimas; - jungtinių studijų programų įgyvendinimas: akredituotų koleginių ir I bei II universitetinių studijų pakopų jungtinių studijų programų su užsienio aukštosiomis mokyklomis įgyvendinimas (įskaitant dėstytojų mobilumo skatinimą (dėstytojų stažuotes), jungtinių studijų programų dalykų (modulių) (pavyzdžiui, intensyvių kursų ir kitų neformalaus švietimo ugdymo formų ir metodų bandomasis įgyvendinimas), studentų mentorių rengimas, jungtinės studijų programos valorizacijos plano įgyvendinimas. |
||
Lietuvoje registruotos I ir II studijų pakopos studijų programos (arba jos dalies, t.y. atskirų modulių) atnaujinimas parengiant ir pritaikant ją dėstyti užsienio kalba ir/arba užsienio aukštųjų mokyklų studijų programų atskirų modulių (dalykų) įsigijimas (franšizė), studijų programų ekspertinis vertinimas ir atnaujintų studijų programų modulių bandomasis įgyvendinimas. Taip pat tinkama veikla yra dėstytojų mobilumo skatinimas (dėstytojų stažuotės) dalyvaujant tarptautiniuose akademiniuose tinkluose, atnaujintų studijų programų dalykų (modulių) testavimas (pavyzdžiui, intensyvių kursų ir kitų neformalaus švietimo ugdymo formų ir metodų bandomasis įgyvendinimas). |
||
Papildomųjų ir/arba išlyginamųjų studijų (studijų programų) organizavimas ir įgyvendinimas aukštosiose mokyklose, kuriant saitus („tiltus“) tarp profesinių mokyklų ir kolegijų arba tarp kolegijų ir universitetų (įskaitant tyrimų, studijų konkrečios studijų srities lygmeniu aukštojoje mokykloje atlikimą, inovatyvių, lanksčių studijų būdų ir metodų rengimą bei diegimą, mokymo priemonių rengimą ir įsigijimą). |
“
4. Išdėstau 2 priedo 1.1.1.8. punktą taip:
„
5. Išdėstau 2 priedo 1.1.1.13. punktą taip:
„
1.1.1.13. |
Projektų priorite?tiniai atrankos kriterijai |
Prioritetas teikiamas projektams, jei: 1. Projektas yra skirtas siauros paskirties studijų programoms jungti; 2. Projektas skatina tarptautinį bendradarbiavimą; 3. Projektas kuria ir (arba) diegia inovatyvius mokymo metodus; 4. Projektas didina bendradarbiavimą tarp vienodo ir skirtingų lygių mokslo ir studijų institucijų; 5. Projektas turi verslo asociacijų pritarimą ir skatina bendradarbiavimą; 6. Kokybiškai įvertintos projekto rizikos. |
“
6. Išdėstau 2 priedo 1.1.2.3. punktą taip:
„
1.1.2.3. |
Galimi pareiškėjai |
Vilniaus universitetas, atsižvelgiant į Aukštos kvalifikacijos vertėjų rengimo kokybės gerinimo ir plėtros Lietuvoje skatinimo 2009-2012 metų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2009 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. ISAK-106 (Žin., 2009, Nr. 12-484). Aukštosios mokyklos, atsižvelgiant į Valstybės projektų planavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. balandžio 8 d. įsakymu Nr. ISAK-977 (Žin., 2008, Nr. 44-1665; 2009, Nr. 46-1819). |
“
7. Išdėstau 2 priedo 1.1.2.4. punktą taip:
„
8. Išdėstau 2 priedo 1.3.1.3.(a) punktą taip:
„
9. Išdėstau 2 priedo 1.3.1.8.(a) punktą taip:
„
10. Išdėstau 2 priedo 1.3.1.14.(b) punktą taip:
„
11. Išdėstau 2 priedo 1.3.1.14.(c) punktą taip:
„
12. Išdėstau 2 priedo 1.3.1.8.(d) punktą taip:
„
13. Išdėstau 2 priedo 1.3.1.14.(e) punktą taip:
14. Išdėstau 2 priedo 2.1.1.2.(a) punktą taip:
„
2.1.1.2.(a) |
Remiamos veiklos |
Kvalifikacijų (ir užsienyje įgytų), suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, turėtojų žinių ir gebėjimų vertinimo sistemos sukūrimas, pripažinimo sistemos tobulinimas. |
Europos kreditų perkėlimo ir kaupimo sistemos (ECTS) nacionalinės koncepcijos parengimas ir įgyvendinimas; Nacionalinės institucijų tarptautiškumo vertinimo sistemos (taip pat ir duomenų bazės) sukūrimas. |
||
Lietuvos aukštojo mokslo žinomumo pasaulyje didinimas (Lietuvos aukštojo mokslo prekės ženklo ir Lietuvos aukštąjį mokslą pristatančios interneto svetainės sukūrimas; dalyvavimo tarptautiniuose renginiuose koncepcijos parengimas ir įgyvendinimas; reprezentatyvių leidinių apie Lietuvos aukštąjį mokslą užsienio kalbomis parengimas bei leidyba ir pan.). |
||
Nacionalinės Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų ir dėstytojų tarptautinių praktikų/stažuočių sistemos sukūrimas ir įgyvendinimas (Lietuvos aukštųjų mokyklų poreikio tarptautinėms praktikoms nustatymas; užsienio kapitalo įmonių ir (arba) tarptautinių organizacijų, bendradarbiaujančių organizuojant Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų ir dėstytojų praktikas/stažuotes, tinklo sukūrimas ir įgyvendinimas; karjeros centrų koordinatorių įtraukimas; studentų ir dėstytojų praktikų/stažuočių vietų informacinės sistemos sukūrimas; mentorių ir tutorių ugdymo sistemos sukūrimas ir įgyvendinimas ir pan.). |
||
Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų mobilumo administravimo mechanizmo sukūrimas. |
||
Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų mobilumo pagal ES aukštojo mokslo programas rėmimas. |
“
15. Išdėstau 2 priedo 2.1.1.3.(a) ir 2.1.1.4.(a) punktus taip:
„
2.1.1.3.(a) |
Galimi pareiškėjai |
Kauno technologijos universitetas, Vilniaus universitetas, kitos aukštosios mokyklos, tarptautinės organizacijos (Jungtinių Tautų vystymo programa Lietuvoje), teisėtai veikiančios Lietuvos Respublikoje, Studijų kokybės vertinimo centras, Švietimo mainų paramos fondas, atsižvelgiant į Valstybės projektų planavimo tvarkos aprašą arba Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2008–2010 metų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 9 d. nutarimu Nr. 732 (Žin., 2008, Nr. 85-3384).
|
2.1.1.4.(a) |
Galimi partneriai |
“
16. Išdėstau 2 priedo 2.1.1.8.(a) punktą taip:
17. Išdėstau 2 priedo 2.1.2.4. punktą taip:
„
18. Išdėstau 2 priedo 3.1.2.2. punktą taip:
„
3.1.2.2. |
Remiamos veiklos |
Finansų ir buhalterinės apskaitos sistemos diegimas Lietuvos mokslo ir studijų institucijose. |
Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų registro sudarymas. |
||
E. mokymo(si) technologijų panaudojimas kartu su nuotolinio mokymosi sistemos plėtra, panaudojant Lietuvos nuotolinio mokymosi tinklą LieDM – visuomenei atvirą nuotolinio ir e. mokymosi infrastruktūrą, palaikančią mokymosi procesus virtualioje erdvėje mokslo ir studijų bei švietimo institucijose: universitetuose, kolegijose, profesinio rengimo mokyklose, gimnazijose bei kitose organizacijose. |
||
Mokslo ir studijų publikacijų duomenų bazės integracija į Lietuvos akademinę e. biblioteką (kataloguose kaupiami studijų ir mokslo literatūros bibliografiniai įrašai ir e.dokumentai) siekiant tenkinti akademinių institucijų poreikius studijoms ir mokslinei tiriamajai veiklai informacijos ištekliais. |
“
19. Išdėstau 2 priedo 3.1.2.4. punktą taip:
„
20. Išdėstau 2 priedo 3.2.2.3. punktą taip:
„
3.2.2.3. |
Galimi pareiškėjai |
Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras, Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacija bendrajam priėmimui organizuoti (LAMA BPO), Demokratinės politikos institutas, mokslo ir studijų institucijos, viešosios įstaigos, asociacijos, atsižvelgiant į Valstybės projektų planavimo tvarkos aprašą. |
“
21. Išdėstau 2 priedo 3.2.2.4. punktą taip:
„
22. Išdėstau 2 priedo 3.2.2.4. punktą taip:
„
3.2.2.4. |
Galimi partneriai |
Aukštosios mokyklos, Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras, Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacija bendrajam priėmimui organizuoti, Studijų kokybės vertinimo centras, viešojo administravimo institucijos; valstybės įstaigos, asociacijos atsižvelgiant į Valstybės projektų planavimo tvarkos aprašą. |
“
23. Išdėstau 2 priedo 3.3.1.3. punktą taip:
24. Išdėstau 2 priedo 3.3.1.4. punktą taip:
„
26. Išdėstau 8 priedo 1.3.1 (b) punktą taip:
27. Išdėstau 8 priedo 1.3.1 (c) punktą taip:
28. Išdėstau 8 priedo 1.3.1 (e) punktą taip:
Nacionalinės studijų programos
5 priedas
Numatomi pasiekti Programos rezultatai
Programos įgyvendinimo stebėseną vykdo Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija ir pažangą vertina pagal 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ 2 uždavinio „Gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę“, 3 prioriteto „Tyrėjų gebėjimų stiprinimas“ 1 uždavinio „Tobulinti tyrėjų kvalifikaciją ir kompetenciją, skatinti jų mobilumą“ bei 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ įgyvendinimo lygio rodiklius.
1 Lentelė. Veiksmų Programų lygmens stebėsenos rodikliai
Veiksmų programa |
Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa |
||
Prioritetas |
2 prioritetas „Mokymasis visą gyvenimą“ |
||
Rodiklio tipas |
Rodiklis (vertinimo vienetas) |
Skaičiais išreikšti uždaviniai 2015 metais (Veiksmų programų lygmuo) |
Skaičiais išreikšti uždaviniai 2015 metais (Programos dalis) |
Rezultato |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
80 proc. |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
90 proc. |
|
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
90 proc. |
|
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
80 proc. |
|
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
80 proc. |
|
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
90 proc. |
|
Švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
90 proc. |
|
Švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
80 proc. |
|
Produkto |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
1000 |
950 |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
6900 |
3650 |
|
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
5000 |
3800 |
|
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
3000 |
2850 |
|
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
2000 |
1100 |
|
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
8800 |
2000 |
|
Švietimo pagalbos specialistų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
2000 |
1680 |
|
Švietimo pagalbos specialistų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
5000 |
60 |
|
Aukštųjų mokyklų (isced 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, skaičius ir dalis nuo visų aukštųjų mokyklų |
40, 75 proc. |
40, 75 proc. |
|
Veiksmų programa |
Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa |
||
Prioritetas |
3 prioritetas „Tyrėjų gebėjimų stiprinimas“ |
||
Rodiklio tipas |
Rodiklis (vertinimo vienetas) |
Skaičiais išreikšti uždaviniai 2015 metais (Veiksmų programų lygmuo) |
Skaičiais išreikšti uždaviniai 2015 metais (Programos dalis) |
Rezultato |
Studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo švietimo programas ir įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
85 proc. |
85 proc. |
Produkto |
Studentų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
1000 |
530 |
Veiksmų programa |
Sanglaudos skatinimo veiksmų programa |
||
Prioritetas |
2 prioritetas „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ |
||
Rodiklio tipas |
Rodiklis (vertinimo vienetas) |
Skaičiais išreikšti uždaviniai 2015 metais (Veiksmų programų lygmuo) |
Skaičiais išreikšti uždaviniai 2015 metais (Programos dalis) |
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjų iš investicijų į švietimo infrastruktūrą skaičius (per 6 mėn. po projekto pabaigos) |
110000 |
7030 |
Produkto |
Projektų skaičius |
100 |
29 |
2 lentelė. Nacionalinio lygmens stebėsenos rodikliai pagal numatomas priemones
Programos tikslas |
Veiklų grupė |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Numatoma pasiekti kiekybinė išraiška |
Veiksmų programų, Nacionalinių programų lygmuo |
Duomenų šaltinis |
1. Studijų kokybės gerinimas |
1.1.1. Darbo rinkos ir šalies ūkio poreikius atitinkančių studijų programų atnaujinimas, naujų rengimas ir įgyvendinimas, studijų programų tarptautiškumo didinimas, jungtinių studijų programų rengimas |
Rezultato |
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
VP |
Projektų ataskaitos |
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
||||
Teigiamai įvertintų studijų programų skaičius |
30 |
NAC |
||||
Produkto |
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
500 |
VP |
|||
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
2350 |
VP |
||||
Parengtų studijų programų skaičius |
20 |
NAC |
||||
Atnaujintų studijų programų skaičius |
40 |
NAC |
||||
Parengtų jungtinių studijų programų skaičius |
10 |
NAC |
||||
1.1.2. Studijų programų atnaujinimas, naujų rengimas ir įgyvendinimas šalies ūkio ir visuomenės poreikiams |
Rezultato |
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
||||
Produkto |
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
230 |
VP |
|||
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
50 |
VP |
||||
1.1.3. Studijų programų įgyvendinimas žinioms imliuose sektoriuose |
Rezultato |
Studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo švietimo programas ir įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
85 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Studentų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
530 |
VP |
|||
Įgyvendintų studijų programų skaičius |
16 |
NAC |
||||
1.1.4. Skirtingų pakopų studijas reglamentuojančių aprašų rengimas ir atnaujinimas atsižvelgiant į naujus kokybinius reikalavimus ir aukštųjų mokyklų misiją |
Rezultato |
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
170 |
VP |
|||
Parengtų arba atnaujintų studijas reglamentuojančių aprašų skaičius |
25 |
NAC |
||||
1.2.1. Dėstytojų pedagoginės ir dalykinės kompetencijos tobulinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas |
Rezultato |
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
650 |
VP |
|||
Dėstytojų stažuočių skaičius |
10 |
NAC |
||||
1.3.1. (a) Kolegijų studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas, kolegijų optimizavimas |
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjų iš investicijų į švietimo infrastruktūrą skaičius (per 6 mėn. po projekto pabaigos) |
800 |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Projektų skaičius |
5 |
VP |
|||
Kolegijų, pagerinusių infrastruktūrą, skaičius |
6 |
NAC |
||||
1.3.1. (b) Kolegijų studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas |
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjų iš investicijų į švietimo infrastruktūrą skaičius (per 6 mėn. po projekto pabaigos) |
400 |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Projektų skaičius |
8 |
VP |
|||
Kolegijų, pagerinusių infrastruktūrą, skaičius |
8 |
NAC |
||||
1.3.1. (c) Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas. Projektų tipas – Universitetų infrastruktūra, skirta studijoms |
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjų iš investicijų į švietimo infrastruktūrą skaičius (per 6 mėn. po projekto pabaigos) |
800 |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Projektų skaičius |
2 |
VP |
|||
Universitetų, pagerinusių studijų infrastruktūrą, skaičius |
2 |
NAC |
||||
1.3.1. (d) Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas, optimizuojant Valstybinių universitetų ir jų padalinių struktūrą |
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjų iš investicijų į švietimo infrastruktūrą skaičius (per 6 mėn. po projekto pabaigos) |
2500 |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Projektų skaičius |
5 |
VP |
|||
Valstybinių universitetų, pagerinusių studijų infrastruktūrą, skaičius |
5 |
NAC |
||||
1.3.1. (e) Universitetų studijų infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas |
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjų iš investicijų į švietimo infrastruktūrą skaičius (per 6 mėn. po projekto pabaigos) |
2250 |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Projektų skaičius |
6 |
VP |
|||
Universitetų, pagerinusių studijų infrastruktūrą, skaičius |
8 |
VP |
||||
1.3.1. (f) Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas. Projektų tipas – Aukštųjų mokyklų infrastruktūra, skirta studijoms |
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjų iš investicijų į švietimo infrastruktūrą skaičius (per 6 mėn. po projekto pabaigos) |
200 |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Projektų skaičius |
2 |
VP |
|||
Aukštųjų mokyklų, pagerinusių studijų infrastruktūrą, skaičius |
2 |
NAC |
||||
1.3.1. (g) Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas. Projektų tipas – Universitetų ligoninių įrangos pritaikymas studijoms |
Rezultato |
Tiesioginės naudos gavėjų iš investicijų į švietimo infrastruktūrą skaičius (per 6 mėn. po projekto pabaigos) |
80 |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Projektų skaičius |
1 |
VP |
|||
Modernizuotų universitetų ligoninių skaičius |
2 |
NAC |
||||
1.4.1. Vidinių kokybės užtikrinimo mechanizmų diegimas ir tobulinimas |
Rezultato |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
30 |
VP |
|||
Aukštųjų mokyklų (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, skaičius |
25 |
VP |
||||
Aukštųjų mokyklų (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis nuo visų aukštųjų mokyklų |
50 proc. |
VP |
||||
2. Studijų tarptautiškumo didinimas ir prieinamumo užtikrinimas |
2.1.1. (a) Nacionalinės aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo programos įgyvendinimas |
Rezultato |
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
Ataskaitos |
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
NAC |
||||
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
VP |
||||
Produkto |
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
200 |
VP |
|||
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
800 |
VP |
||||
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
100 |
NAC |
||||
Aukštųjų mokyklų, kuriose buvo sukurta ir įdiegta tarptautiškumo kokybės vertinimo sistema, skaičius |
10 |
NAC |
||||
Parengtų ir įgyvendintų mokslo ir studijų institucijų pristatymo programų skaičius |
7 |
NAC |
||||
2.1.1. (b) Nacionalinės aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo programos įgyvendinimas |
Rezultato |
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
NAC |
||||
Produkto |
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
280 |
VP |
|||
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
100 |
NAC |
||||
Parengtų ir įgyvendintų mokslo ir studijų institucijų pristatymo programų skaičius |
11 |
NAC |
||||
Dėstytojų stažuočių skaičius |
130 |
NAC |
||||
2.2.1. Įvairius žmonių poreikius atitinkančių studijų organizavimo būdų diegimas |
Rezultato |
Švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
||||
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
VP |
|
|||
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
||||
Produkto |
Švietimo pagalbos specialistų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
1680 |
VP |
|
||
Švietimo pagalbos specialistų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
60 |
VP |
||||
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
1100 |
VP |
||||
Socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
2000 |
VP |
||||
2.2.2. Neformaliu būdu įgytų žinių ir gebėjimų formalizavimo sistemos parengimas ir įgyvendinimas |
Rezultato |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
||||
Asmenų, kurie siekė gauti neformaliu būdu įgytos kvalifikacijos pripažinimą per metus po projekto pabaigos, skaičius |
95 |
NAC |
||||
Produkto |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
150 |
VP |
|||
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
50 |
VP |
||||
Sukurtų neformaliu būdu įgytų žinių testavimo sistemų skaičius |
15 |
NAC |
||||
3. Studijų sistemos efektyvumo didinimas |
3.1.1. Aukštųjų mokyklų vidaus valdymo sąrangos tobulinimas |
Rezultato |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
VP |
Ataskaitos |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
||||
Produkto |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
600 |
VP |
|||
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
3220 |
VP |
||||
3.1.2 Aukštųjų mokyklų vidaus valdymo tobulinimas: informacinių sistemų, susietų su aukštosios mokyklos valdymu, kūrimas ir (arba) diegimas |
Rezultato |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Produkto |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
120 |
VP |
|||
Aukštųjų mokyklų (isced 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, skaičius |
15 |
VP |
||||
Aukštųjų mokyklų (isced 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis nuo visų aukštųjų mokyklų |
30 proc. |
VP |
||||
3.2.1. Išorinio vertinimo sistemos stiprinimas |
Rezultato |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Išorinio vertinimo išvadas gavusių mokslo ir studijų institucijų skaičius |
15 |
NAC |
||||
Produkto |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
80 |
VP |
|||
Mokslo ir studijų institucijų, pateikusių prašymą dėl išorinio vertinimo, skaičius |
25 |
NAC |
||||
3.2.2. Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės sistemos tobulinimas bei priėmimo sistemos tobulinimas ir įdiegimas |
Rezultato |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
VP |
||||
Produkto |
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
50 |
VP |
|||
Mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
300 |
VP |
||||
Sukurtų nacionalinių studijų, mokslo ir technologijų prognozavimo ir ateities įžvalgų sistemų skaičius |
1 |
NAC |
||||
3.3.1. Studentų praktinių įgūdžių, verslumo stiprinimas |
Rezultato |
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
80 proc. |
VP |
Ataskaitos |
|
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
VP |
||||
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos pažymėjimus, dalis |
90 proc. |
NAC |
||||
Produkto |
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, skaičius |
2120 |
VP |
|
||
Dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
100 |
VP |
||||
Studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, skaičius |
200 |
NAC |
Nacionalinės studijų programos
6 priedas
PROGRAMOS TIKSLŲ FINANSAVIMO ŠALTINIAI
Programos tikslas |
VP prioritetas, iš kurio finansuojamas tikslas |
Iš viso, mln. Lt |
||
1.2 |
1.3 |
3.2 |
||
1. Studijų kokybės gerinimas |
191,99 |
37,26 |
275,53 |
504,78 |
2. Studijų tarptautiškumo didinimas ir prieinamumo užtikrinimas |
102,8 |
|
|
102,8 |
3. Studijų sistemos efektyvumo didinimas |
123,55 |
|
|
123,55 |
Iš viso, mln. Lt |
418,34 |
37,26 |
275,53 |
731,13 |
Nacionalinės studijų programos
7 priedas
PROGRAMOS VEIKLŲ GRUPIŲ FINANSAVIMO PROPORCIJOS
Programos veiklų grupė |
Veiksmų programų prioritetas, iš kurio finansuojama veiklų grupė |
Numatoma lėšų dalis Programos tikslui,% |
Numatoma lėšų dalis Programos uždaviniui,% |
Numatoma lėšų dalis Programos veiklų grupei,% |
1.1.1. Darbo rinkos ir šalies ūkio poreikius atitinkančių studijų programų atnaujinimas, naujų rengimas ir įgyvendinimas |
1.2 |
69,04 |
22,64 |
15,36 |
1.1.2. Studijų programų atnaujinimas, naujų rengimas ir įgyvendinimas šalies ūkio ir visuomenės poreikiams |
1.2 |
1,09 |
||
1.1.3. Studijų programų įgyvendinimas žinioms imliuose sektoriuose |
1.3 |
5,10 |
||
1.1.4. Skirtingų pakopų studijas reglamentuojančių aprašų rengimas ir atnaujinimas atsižvelgiant į naujus kokybinius reikalavimus ir aukštųjų mokyklų misiją |
1.2 |
1,09 |
||
1.2.1. Dėstytojų pedagoginės ir dalykinės kompetencijos tobulinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas |
1.2 |
3,92 |
3,92 |
|
1.3.1. Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas |
3.2 |
37,69 |
37,69 |
|
1.4.1. Vidinių kokybės užtikrinimo mechanizmų diegimas ir tobulinimas |
1.2 |
4,79 |
4,79 |
|
2.1.1. Nacionalinės aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo programos įgyvendinimas |
1.2 |
14,06 |
8,99 |
8,99 |
2.2.1. Įvairius žmonių poreikius atitinkančių studijų organizavimo būdų diegimas |
1.2 |
5,07 |
4,25 |
|
2.2.2 . Neformaliu būdu įgytų žinių ir gebėjimų formalizavimo sistemos parengimas ir įgyvendinimas |
1.2 |
0,82 |
||
3.1.1. Aukštųjų mokyklų vidaus valdymo sąrangos tobulinimas |
1.2 |
16,90 |
8,74 |
7,10 |
3.1.2. Aukštųjų mokyklų vidaus valdymo tobulinimas: informacinių sistemų, susietų su aukštosios mokyklos valdymu, kūrimas ir (arba) diegimas |
1.2 |
1,64 |
||
3.3.1. Išorinio vertinimo sistemos stiprinimas |
1.2 |
2,88 |
1,51 |
|
3.3.2. Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės sistemos tobulinimas bei priėmimo sistemos tobulinimas ir įdiegimas |
1.2 |
1,37 |
||
3.4.1. Studentų praktinių įgūdžių, verslumo stiprinimas |
1.2 |
5,28 |
5,28 |
|
Iš viso |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Nacionalinės studijų programos
9 priedas
PROGRAMOS PARAMOS SUTARČIŲ PASIRAŠYMO APIMTYS (MLN. LT)
Veiklų grupė |
Atrankos būdas |
Suma iš viso, mln. Lt |
2009 m. |
2010 m. |
2011 m. |
|
1.1.1. Darbo rinkos ir šalies ūkio poreikius atitinkančių studijų programų atnaujinimas, naujų rengimas ir įgyvendinimas, studijų programų tarptautiškumo didinimas, jungtinių studijų programų rengimas |
K |
112,29 |
- |
80,00 |
32,29 |
|
1.1.2. Studijų programų atnaujinimas, naujų rengimas ir įgyvendinimas šalies ūkio ir visuomenės poreikiams |
P |
8,00 |
3,00 |
2,00 |
3,00 |
|
1.1.3. Studijų programų įgyvendinimas žinioms imliuose sektoriuose |
P |
37,26 |
- |
10,00 |
27,26 |
|
1.1.4. Skirtingų pakopų studijas reglamentuojančių aprašų rengimas ir atnaujinimas atsižvelgiant į naujus kokybinius reikalavimus ir aukštųjų mokyklų misiją |
P |
8,00 |
2,00 |
2,00 |
4,00 |
|
1.2.1 veiklų grupė. Dėstytojų pedagoginės ir dalykinės kompetencijos tobulinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas |
K |
28,70 |
- |
12,00 |
16,70 |
|
1.3.1. (a) veiklų grupė. Kolegijų studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas, kolegijų optimizavimas |
P |
55,15 |
- |
55,15 |
- |
|
1.3.1 (b) veiklų grupė. Kolegijų studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas |
K |
23,5 |
- |
23,5 |
- |
|
1.3.1. (c) veiklų grupė. Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas Projektų tipas – Universitetų infrastruktūra, skirta studijoms |
P |
22,43 |
20,43 |
2,00 |
|
|
1.3.1. (d) veiklų grupė. Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas, optimizuojant Valstybinių universitetų ir jų padalinių struktūrą |
P |
100,00 |
- |
70,00 |
30,00 |
|
1.3.1. (e) veiklų grupė. Universitetų studijų infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas |
K |
50,59 |
- |
50,59 |
- |
|
1.3.1. (f) veiklų grupė. Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas Projektų tipas – Aukštųjų mokyklų infrastruktūra, skirta studijoms |
P |
17,94 |
10,65 |
7,29 |
|
|
1.3.1. (g) veiklų grupė. Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas Projektų tipas – Universitetų ligoninių įrangos pritaikymas studijoms |
P |
5,92 |
5,92 |
|
|
|
1.4.1. Vidinių kokybės užtikrinimo mechanizmų diegimas ir tobulinimas |
K |
35,00 |
- |
25,00 |
10,00 |
|
2.1.1 (a). Nacionalinės aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo programos įgyvendinimas |
P |
23,57 |
5,00 |
17,00 |
1,57 |
|
2.1.1 (b). Nacionalinės aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo programos įgyvendinimas |
K |
42,14 |
- |
12,14 |
30,00 |
|
2.2.1. Įvairius žmonių poreikius atitinkančių studijų organizavimo būdų diegimas |
K |
31,09 |
- |
31,09 |
|
|
2.2.2. Neformaliu būdu įgytų žinių ir gebėjimų formalizavimo sistemos parengimas ir įgyvendinimas |
K |
6,00 |
|
6,00 |
|
|
3.1.1. Aukštųjų mokyklų vidaus valdymo sąrangos tobulinimas |
K |
51,94 |
17,00 |
34,94 |
|
|
3.1.2. Aukštųjų mokyklų vidaus valdymo tobulinimas: informacinių sistemų, susietų su aukštosios mokyklos valdymu, kūrimas ir (arba) diegimas (įskaitant mokymus) |
P |
12,00 |
- |
9,00 |
3,00 |
|
3.2.1. Išorinio vertinimo sistemos stiprinimas |
P |
11,00 |
- |
8,50 |
2,50 |
|
3.2.2. Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės sistemos tobulinimas bei priėmimo sistemos tobulinimas ir įdiegimas |
P |
10,00 |
- |
7,00 |
3,00 |
|
3.3.1. Studentų praktinių įgūdžių, verslumo stiprinimas |
K |
38,61 |
- |
38,61 |
- |
Nacionalinės studijų programos
10 priedas
PRELIMINARUS LĖŠŲ ĮSISAVINIMO PLANAS
Veiklų grupė |
Atrankos būdas |
Suma iš viso, mln. Lt |
2009 m. |
2010 m. |
2011–2015 m. |
|
1.1.1. Darbo rinkos ir šalies ūkio poreikius atitinkančių studijų programų atnaujinimas, naujų rengimas ir įgyvendinimas, studijų programų tarptautiškumo didinimas, jungtinių studijų programų rengimas |
K |
112,29 |
- |
5,10 |
107,19 |
|
1.1.2. Studijų programų atnaujinimas, naujų rengimas ir įgyvendinimas šalies ūkio ir visuomenės poreikiams |
P |
8,00 |
- |
0,80 |
7,20 |
|
1.1.3. Studijų programų įgyvendinimas žinioms imliuose sektoriuose |
P |
37,26 |
- |
1,86 |
35,40 |
|
1.1.4. Skirtingų pakopų studijas reglamentuojančių aprašų rengimas ir atnaujinimas atsižvelgiant į naujus kokybinius reikalavimus ir aukštųjų mokyklų misiją |
P |
8,00 |
- |
0,40 |
7,60 |
|
1.2.1 veiklų grupė. Dėstytojų pedagoginės ir dalykinės kompetencijos tobulinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas |
K |
28,70 |
- |
1,44 |
27,26 |
|
1.3.1. (a) veiklų grupė. Kolegijų studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas, kolegijų optimizavimas |
P |
55,15 |
- |
5,52 |
49,63 |
|
1.3.1 (b) veiklų grupė. Kolegijų studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas |
K |
23,5 |
- |
2,35 |
21,15 |
|
1.3.1. (c) veiklų grupė. Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas Projektų tipas – Universitetų infrastruktūra, skirta studijoms |
P |
22,43 |
11,00 |
9,43 |
2,00 |
|
1.3.1. (d) veiklų grupė. Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas, optimizuojant Valstybinių universitetų ir jų padalinių struktūrą |
P |
100,00 |
- |
5,00 |
95,00 |
|
1.3.1. (e) veiklų grupė. Universitetų studijų infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas |
K |
50,59 |
- |
2,53 |
48,06 |
|
1.3.1. (f) veiklų grupė. Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas Projektų tipas – Aukštųjų mokyklų infrastruktūra, skirta studijoms |
P |
17,94 |
0,55 |
5,14 |
12,25 |
|
1.3.1. (g) veiklų grupė. Studijoms reikalingos infrastruktūros, bazinės įrangos atnaujinimas Projektų tipas – Universitetų ligoninių įrangos pritaikymas studijoms |
P |
5,92 |
0,3 |
1,78 |
3,84 |
|
1.4.1. Vidinių kokybės užtikrinimo mechanizmų diegimas ir tobulinimas |
K |
35,00 |
- |
1,75 |
33,25 |
|
2.1.1 (a). Nacionalinės aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo programos įgyvendinimas |
P |
23,57 |
- |
3,50 |
20,07 |
|
2.1.1 (b). Nacionalinės aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo programos įgyvendinimas |
K |
42,14 |
- |
0,61 |
41,53 |
|
2.2.1. Įvairius žmonių poreikius atitinkančių studijų organizavimo būdų diegimas |
K |
31,09 |
- |
1,55 |
29,54 |
|
2.2.2. Neformaliu būdu įgytų žinių ir gebėjimų formalizavimo sistemos parengimas ir įgyvendinimas |
K |
6,00 |
- |
0,9 |
5,1 |
|
3.1.1. Aukštųjų mokyklų vidaus valdymo sąrangos tobulinimas |
K |
51,94 |
- |
4,1 |
47,84 |
|
3.1.2. Aukštųjų mokyklų vidaus valdymo tobulinimas: informacinių sistemų, susietų su aukštosios mokyklos valdymu, kūrimas ir (arba) diegimas (įskaitant mokymus) |
P |
12,00 |
- |
0,5 |
11,5 |
|
3.2.1. Išorinio vertinimo sistemos stiprinimas |
P |
11,00 |
- |
0,4 |
10,6 |
|
3.2.2. Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės sistemos tobulinimas bei priėmimo sistemos tobulinimas ir įdiegimas |
P |
10,00 |
- |
0,35 |
9,65 |
|
3.3.1. Studentų praktinių įgūdžių, verslumo stiprinimas |
K |
38,61 |
- |
2,5 |
36,11 |