LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL 2010 M. UNIVERSALIŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO IR KAINŲ POKYČIų ATASKAITOS PASKELBIMO

 

2011 m. balandžio 29 d. Nr. 1V-456

Vilnius

 

Vadovaudamasis Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 699 „Dėl Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo ir universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausios ribos nustatymo“ (Žin., 2003, Nr. 55-2439; 2006, Nr. 23-749), 48 punktu bei atsižvelgdamas į informaciją apie universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimą, gautą iš TEO LT, AB, 2004 m. gruodžio 16 d. raštu Nr. 01-2-961, 2010 m. balandžio 14 d. raštu Nr. 01-1-04-121, 2010 m. liepos 14 d. raštu Nr. 01-1-04-207, 2010 m. spalio 15 d. raštu Nr. 01-1-04-299, 2011 m. sausio 13 d. raštu Nr. 01-1-03-5, 2011 m. vasario 2 d. raštu Nr. 01-1-03-20, 2011 m. kovo 31 d. raštu Nr. 01-1-03-72, 2009 m. sausio 7 d. raštu Nr. 01-1-04-9, 2009 m. rugsėjo 8 d. raštu Nr. 01-1-04-296, 2010 m. birželio 8 d. raštu Nr. 01-1-04-184,

1. Paskelbiu 2010 m. universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo ir kainų pokyčių ataskaitą (pridedama).

2. Nurodau paskelbti šį įsakymą „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

Direktorius                                                                              Tomas Barakauskas

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus

2011 m. balandžio 29 d. įsakymo Nr. 1V-456

priedas

 

2010 m. UNIVERSALIŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO IR KAINŲ POKYČIų ATASKAITA

 

Universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas Lietuvos Respublikos teritorijoje 2010 metais teikė TEO LT, AB.

1. TEO LT, AB, teikiamos universaliosios elektroninių ryšių paslaugos:

1.1. Viešosios telefono ryšio paslaugos fiksuotoje vietoje teikiamos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. Pagrindinių linijų (telefono ryšio linijų, jungiančių abonento galinius įrenginius su viešuoju komutuojamu tinklu ir turinčių atskirą jungtį telefono stotyje) skaičius 2010 m. sausio 1 d. buvo 658648, 2010 m. gruodžio 31 d. – 627202.

TEO LT, AB, 2010 metais gavo 45078 paslaugų gavėjų (32536 fizinių asmenų ir 12542 juridinių asmenų) prašymų įrengti vietinę liniją viešosioms fiksuoto telefono ryšio paslaugoms gauti. 37831 prašymas buvo įvykdyti neviršijant Reikalavimų universaliųjų paslaugų kokybei aprašo (toliau – Reikalavimai kokybei), patvirtinto Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 15 d. įsakymu Nr. 1V-214 „Dėl Reikalavimų universaliųjų paslaugų kokybei aprašo ir reikalavimų universaliųjų paslaugų teikėjams, užtikrinant taksofonu teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų prieinamumą, įskaitant taksofonų prieinamumą neįgaliems šių paslaugų gavėjams, aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 23-773) (toliau – Įsakymas) 5.1 punkte nustatyto 60 dienų termino. 216 prašymų buvo įvykdyti naudojant analoginę judriojo korinio ryšio sistemą (NMT 450) ir 4102 prašymai įvykdyti naudojant visuotinę judriojo radijo ryšio sistemą (GSM) (2009 metais atitinkamai – 320 ir 2334). 11 užsakymų buvo įvykdyti viršijant Reikalavimų kokybei 5.1 punkte nustatytą 60 dienų terminą, nes vyko derybos su paslaugų gavėju dėl linijos įvedimo sąlygų arba vykdymas buvo atidėtas paslaugų gavėjo prašymu. 4401 prašymas įrengti viešojo fiksuoto telefono ryšio vietinę liniją nebuvo patenkinti dėl to, kad po techninių galimybių tyrimo paslaugų gavėjas atsisakė linijos įrengimo.

1.2. 2010 m. sausio 1 d. 1178 taksofonai buvo miestuose ir 167– kitose gyvenamosiose vietovėse; 2010 m. gruodžio 31 d. atitinkamai – 1173 ir 165.

1.3. Viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašų prieinamumas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje buvo užtikrinamas skelbiant viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų telefonų sąrašus vieningu informaciniu telefono ryšio numeriu 118 bei elektroninius abonentų sąrašus bendrovės interneto svetainėse www.zebra.lt, www.118.lt.

Abonentų sąrašuose pateikiami duomenys atitinka Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 699 „Dėl Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo ir universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausios ribos nustatymo“ (Žin., 2003, Nr. 55-2439; 2006, Nr. 23-749) (toliau – Taisyklės), 4.3.1 punkte nustatytus reikalavimus.

Interneto svetainėje adresu www.zebra.lt ir informacijos apie visų viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus tarnybos telefono ryšio numeriu 118 skelbiami, tiek TEO LT, AB (duomenys atnaujinami kiekvieną dieną), tiek kitų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų abonentų (duomenys atnaujinami kiekvieną savaitę), davusių sutikimą, kad atitinkama informacija būtų skelbiama viešai, telefono ryšio numeriai.

Vadovaujantis 2010 m. kovo 29 d. duomenimis, abonentų sąrašuose yra skelbiami šių viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų privačių abonentų, davusių sutikimą, kad jų duomenys būtų įtraukti į viešai prieinamus abonentų sąrašus, duomenys: TEO LT, AB (509503 asm.), UAB „Omnitel“ (11836 asm.), UAB „Bitė Lietuva“ (18398 asm.), UAB „Tele2“ (1 asm.), UAB „Teledema“ (7749 asm.), UAB „Nacionalinis telekomunikacijų tinklas“ (450 asm.).

1.4. TEO LT, AB, pagalbos tarnybos nemokamu telefono ryšio numeriu 117 visiems savo paslaugų gavėjams (įskaitant akluosius ir silpnaregius universaliųjų paslaugų abonentus) teikia informaciją apie praėjusio atsiskaitomojo laikotarpio sąskaitas už elektroninių ryšių paslaugas, apie teikiamas elektroninių ryšių paslaugas (taip pat ir apie universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas). Atsižvelgiant į tai, kad TEO LT, AB, negavusi atskiro abonento pranešimo, iš anksto negali identifikuoti, ar skambučiai informaciniu telefono ryšio numeriu 118 yra vykdomi iš aklųjų ir silpnaregių universaliųjų paslaugų abonentų vardu registruotų telefono ryšio linijų, tokie skambučiai negali būti automatiškai neapmokestinti. Nustatytas reikalavimas neapmokestinti tokių skambučių gali būti užtikrinamas perskaičiuojant abonento sąskaitą gavus iš abonento prašymą ir informaciją, kad konkreti telefono ryšio linija priklauso aklajam ir silpnaregiui universaliųjų paslaugų abonentui.

1.5. Laikantis Aprašo 6 punkto sąlygų, 2010 metais veikė 217 taksofonų, pritaikytų neįgaliųjų poreikiams (2009 metais – 237). Taksofonų naudojimo instrukcijos skelbiamos16 kegelių dydžio šriftu. Dauguma taksofonų neįgaliesiems yra apšviestose teritorijose ar pastatų viduje, todėl yra tinkamai apšviesti. Suderinus su neįgaliųjų reabilitacijos centrais (nurodytais Aprašo priede) šių centrų patalpose yra įrengti galiniai įrenginiai, suteikiantys galimybę naudotis elektroninių ryšių paslaugomis interneto pagalba.

1.6. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo TEO LT, AB, teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodikliai pateikti 1 lentelėje.

 

1 lentelė

 

Rodiklis

Matavimas

2010 m. I ketv.

2010 m. II ketv.

2010 m. III ketv.

2010 m. IV ketv.

2010 m.

Linijos įrengimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų (dienos)

20

17

20

20

20

 

Trukmė, per kurią atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų (dienos)

35

28

40

36

44

 

Atlikti įrengimai iki sutartos dienos, (procentai)

98,11

97,60

96,65

95,17

95,93

Santykinis gedimų skaičius

Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus

1,77

2,29

3,04

2,32

9,40

Gedimo šalinimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų (valandos)

29,23

42,43

45,53

44,38

42,88

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų (valandos)

67,53

74,67

89,72

80,93

76,45

 

Pašalinti gedimai vietinėse linijose per numatytą trukmę (procentai)

90,99

89,48

86,65

87,49

88,32

 

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų (valandos)

23,72

26,27

28,37

29,15

27,12

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų (valandos)

51,23

68,07

71,43

73,30

70,03

 

Visi kiti pašalinti gedimai per numatytą trukmę (procentai)

93,13

91,79

89,18

88,73

90,38

Nesėkmingų kvietimų dalis

Nacionalinių kvietimų dalis (procentai)

0,53

0,71

0,82

0,84

0,72

 

Tarptautinių kvietimų dalis (procentai)

5,46

3,64

2,92

3,21

3,88

Sujungimo trukmė

Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė (sekundės)

0,67

0,63

0,62

0,63

0,64

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų (sekundės)

1,82

1,56

1,49

1,48

1,57

 

Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė (sekundės)

4,34

5,27

6,17

6,94

5,33

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų (sekundės)

14,98

16,00

16,37

16,68

15,90

Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo (sekundės)

63,78

21,43

18,61

12,83

28,77

 

Atsiliepimai per 20 sek. (procentai)

54,45

78,42

80,41

81,93

73,55

Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo (sekundės)

5,16

5,39

5,01

4,51

5,03

 

Atsiliepimai per 20 sek. (procentai)

91,40

91,27

92,02

93,06

92,93

Veikiančių taksofonų dalis

Gerai veikiantys taksofonai (procentai)

95,90

98,20

98,27

98,54

98,25

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo (procentai)

0,12

0,10

00,08

0,12

0,10

 

Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo TEO LT, AB, teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybė atitinka Reikalavimų kokybei nuostatas.

1.7. Vykdant Taisyklių 16.2 punkto nuostatas, Tarnyba 2010 m. kovo – balandžio mėnesiais atliko tyrimą, siekiant nustatyti, ar Taisyklių 4 punkte nustatytas mastas atitinka universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų gavėjų poreikius. Tyrimo metu nustatyta:

1.7.1. 42,5 proc. tyrimo dalyvių nurodė, kad jie naudojasi viešosiomis fiksuoto telefono ryšio paslaugomis, teikiamomis TEO LT. 80,9 proc. besinaudojančių nurodė, kad paslaugos juos tenkina. 13,3 proc. nurodė, kad paslauga yra per brangi. 49,1 proc. turinčių fiksuoto telefono liniją teigė, kad per ją naudojasi internetu. 56,9 proc. žinančių naudojamo interneto duomenų perdavimo ir priėmimo spartą nurodė, kad ši sparta yra 2 Mb/s ir daugiau. 3,5 proc. (23 respondentai), neturintys namuose fiksuoto telefono linijos, nurodė, jog 2010 m. yra kreipęsi į TEO LT, AB, dėl tokios linijos įvedimo – 59,3 proc. respondentų, kurie kreipėsi dėl linijos įvedimo, nurodė, kad linija buvo įvesta greičiau nei per mėnesį. 65,5 proc. respondentų, 2010 m. pradžioje neturėjusių namuose fiksuoto telefono linijos, nurodė, jog 2010 m. dėl linijos įvedimo nesikreipė, nes namuose naudojasi mobiliuoju telefonu. 28,9 proc. – nesikreipė, nes telefono namuose nereikia.

1.7.2. 2,5 proc. tyrimo dalyvių 2010 metais naudojosi taksofonais bent keletą kartų per metus. Dažnai – kelis kartus per savaitę naudojosi 0,3 proc., o visiškai per 2010 metus taksofonu nesinaudojo 96,7 proc. respondentų. Dažniausiai taksofonu buvo naudojamasi mieste (76,8 proc.). 5,3 proc. respondentų nurodė mažesnes gyvenamas vietoves. Dažniausiai taksofonais naudojamasi gatvėse (51,4 proc.) ir prekybos centruose, parduotuvėse (24,1 proc.). 49,2 proc. besinaudojančiųjų taksofonais yra linkę manyti, jog taksofonų visiškai pakanka. 27,8 proc. pageidautų jų daugiau, o 5,5 proc. teigė, jog reikėtų jų įrengti žymiai daugiau.

1.7.3. 48,3 proc. tyrimo dalyvių teigė, jog jiems tenka ieškoti informacijos apie telefono ryšio numerius: iš jų 4,3 proc. – dažnai (keliskart per savaitę), 18,7 proc. – kartais (keliskart per mėnesį), 25,3 proc. – retai (keliskart per metus). Dažniau ieškoma abonentų, gyvenančių toje pat apskrityje (35 proc.) telefono ryšio numerių. 47,3 proc. tyrimo dalyvių nurodė, jog ieško tiek toje pat apskrityje gyvenančių, tiek kitose vietovėse esančių abonentų. Populiariausias informacijos apie abonentų telefono ryšio numerius gavimo būdas – telefono ryšio numeriu 118 (53,4 proc.). 34,5 proc. respondentų paminėjo informacijos tarnybų interneto tinklalapius, 26,2 proc. – abonentų sąrašus (telefonų knygas).

 

2. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo kainų pokyčiai:

2.1. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainos 2010 m. buvo reguliuojamos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. vasario 15 d. nutarimu Nr. 162 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 3 d. nutarimo Nr. 699 „Dėl Universaliųjų telekomunikacijų paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo ir universaliųjų telekomunikacijų paslaugų kainų aukščiausios ribos nustatymo“ pakeitimo“ (Žin., 2003, Nr. 55-2439; 2006, Nr. 23-749). Per 2010 m. papildomi teisės aktai, reglamentuojantys universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainas, priimti nebuvo.

2.2. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausia riba ir universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų pasikeitimai per 2010 m. yra pateikti 2 lentelėje.

 

2 lentelė

 

Eil. Nr.

Užmokesčio pavadinimas (pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. vasario 15 d. nutarimu Nr. 162 nustatytas universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausią ribą)

Kainų aukščiausia riba (Lt su PVM), galiojusi 2010-01-01

Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina (Lt su PVM), 2010-01-01

Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina (Lt su PVM), 2010-06-30

Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina (Lt su PVM), 2010-12-31

1.

Telefono linijos įrengimo užmokestis

250,00

249,99

249,99

250,00 (mokestis individualiame name bei juridiniams asmenims) 200,00 (daugiabutyje)

2.

Abonentinis mėnesio užmokestis už telefono liniją:

 

 

 

 

2.1.

vartotojams

23,00

23,00

23,00

23,00

2.2.

kitiems universaliųjų paslaugų gavėjams

28,00

28,00

28,00

28,00

3.

Vietinių skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje:

 

 

 

 

3.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

3.2.

skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 7 iki 20 valandos (už minutę)

0,12

0,12

0,12

0,12

3.3.

skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 20 iki 7 valandos, o poilsio ir švenčių dienomis visą parą (už minutę)

0,03

0,03

0,03

0,03

4.

Nacionalinių (tarpmiestinių) skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje:

 

 

 

 

4.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

4.2.

skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 7 iki 20 val. (už minutę)

0,40

0,26

0,26

0,26

4.3.

skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 20 iki 7 valandos, o poilsio ir švenčių dienomis visą parą (už minutę)

0,30

0,09

0,09

0,09

5.

Skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje, skambinant į taksofoną Lietuvoje:

 

 

 

 

5.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

5.2.

skambučių siuntimas į taksofoną Lietuvoje (už minutę)

0,49

0,12

(pikas, tame pačiame mieste)

0,12

(pikas, tame pačiame mieste)

0,12

(pikas, tame pačiame mieste)

0,03

(nepikas, tame pačiame mieste)

0,03

(nepikas, tame pačiame mieste)

0,03

(nepikas, tame pačiame mieste)

0,26

(visą parą į kitus miestus)

0,26

(visą parą į kitus miestus)

0,26

(visą parą į kitus miestus)

0,09

(nepikas, į kitus miestus)

0,09

(nepikas, į kitus miestus)

0,09

(nepikas, į kitus miestus)

6.

Informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimas:

 

 

 

 

6.1.

užmokestis už didmeninę informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimo paslaugą, mokamas universaliųjų paslaugų teikėjui

1,18

1,18

1,18

1,18

6.2.

užmokestis už informacijos teikimą paslaugų gavėjams (už minutę)*

1,50

1,50

1,50

1,50

7.

Tarptautinių skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje:

 

 

 

 

7.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

7.2.

Estija, Latvija (už minutę)

1,46

1,41

1,41

1,41

7.3.

Baltarusija (už minutę)

1,88

1,81

1,81

1,81

7.4.

Airija, Austrija, Australija, Belgija, Danija, Didžioji Britanija, Ispanija, Italija, Graikija, Vatikanas, Havajų salos, JAV, Kanada, Lenkija, Lichtenšteinas, Liuksemburgas, Nyderlandai, Portugalija, Puerto Rikas, Prancūzija, Korsika, Suomija, Švedija, Virginijos salos (JAV), Vokietija, Naujoji Zelandija (už minutę)

1,74

1,41

1,41

1,41

7.5.

Bulgarija, Čekija, Moldova, Kroatija, Rumunija, Rusija, Slovakija, Slovėnija, Šveicarija, Norvegija, Ukraina, Vengrija (už minutę)

2,24

1,81

1,81

1,81

7.6.

Albanija, Andora, Armėnija, Azerbaidžanas, Bosnija ir Hercegovina, Islandija, Gibraltaras, Gruzija, Serbija ir Juodkalnija, Kazachstanas, Kipras, Kirgizija, Kroatija, Malta, Makedonija, Monakas, San Marinas, Kanada, Tadžikistanas, Turkmėnistanas, Turkija, Uzbekistanas (už minutę)

3,10

2,51

2,51

2,51

7.7.

Argentina, Bahamos, Brazilija, Filipinai, Honkongas, Grenlandija, Japonija, Kinija, Kolumbija, Kosta Rika, Meksika, Pietų Afrikos Respublika, Pietų Korėja, Singapūras, Šri Lanka, Tailandas, Taivanis, Venesuela (už minutę)

7,79

7,79

7,79

7,79

7.8.

kitos valstybės (už minutę)

10,03

10,03

10,03

10,03

7.9.

Inmarsat A (už minutę)

33,04

33,04

33,04

33,04

7.10.

Inmarsat B, Inmarsat C, Inmarsat M (už minutę)

25,37

25,37

25,37

25,37

7.11.

Inmarsat Mini – M (už minutę)

18,88

18,88

18,88

18,88

8.

Viešosios telefono ryšio paslaugos, teikiamos taksofonu:

 

 

 

 

8.1.

sujungimo užmokestis

0,16

0,16

0,16

0,16

8.2.

vietinių skambučių siuntimas (už minutę)

0,49

0,1768

0,1768

0,1768

8.3.

nacionalinių (tarpmiestinių) skambučių siuntimas (už minutę)

0,49

0,49

0,49

0,49

8.4.

tarptautinių skambučių siuntimas (už min.)

2006-02-15 nustatyta universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausia riba leido galiojančioms tarptautinių skambučių siuntimo kainoms taikyti koeficientą, ne didesnį kaip 1,32.

Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento

Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento

Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento

9.

Užmokestis už informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimą taksofonu (už minutę)*

1,85

1,50

1,50

1,50

 

* Į užmokestį įskaičiuojami visi galimi užmokesčiai paslaugų gavėjui (skambučio sudarymo užmokestis, užmokestis už vietinį telefono ryšį (pagal atitinkamus tarifus), užmokesčiai už informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimo paslaugą ir užmokestis už kitas paslaugas, jeigu tokių būtų).

 

2.3. 2010 m. universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjas taikė įvairias universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo nuolaidas juridiniams bei fiziniams asmenims.

Standartinės universaliųjų paslaugų teikėjo taikomos nuolaidos (nevertinant nuolaidų, taikomų rinkodaros akcijos metu arba parduodant kelias susietas paslaugas) telefono linijos įrengimui yra pateikiamos 3 lentelėje.

 

3 lentelė

 

Paslaugų gavėjai ir nuolaidų galiojimas

Minimalus viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo sutarties terminas, mėn.

Nuolaida, suteikiama telefono linijos įrengimo užmokesčiui, proc.

Juridiniams asmenims visus 2010 m.

12

50

 

18

65

 

24

75

Fiziniams asmenims visus 2010 m.

12

50

 

24

100

 

_________________