Lietuvos Respublikos Vyriausybė
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. LIEPOS 23 D. NUTARIMO NR. 789 „DĖL ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEDO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. balandžio 20 d. Nr. 465
Vilnius
Pakeisti Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 789 „Dėl Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 95-3722; 2009, Nr. 36-1387, Nr. 90-3878, Nr. 121-5202; 2010, Nr. 43-2063, Nr. 90-4778):
1. V skyriuje „Prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonės“:
1.1. Išdėstyti I skirsnio „VP1-2.1-ŠMM-01-V priemonė „Švietimo kokybės užtikrinimo ir stebėsenos sistemų stiprinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
37400000 |
6600000 |
0 |
0 |
0 |
44000000 |
1.2. Išdėstyti II skirsnio „VP1-2.1-ŠMM-02-V priemonė „Lyderyste paremtas ir lyderiavimą skatinantis švietimo įstaigų valdymo tobulinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
14788244 |
2609690 |
0 |
0 |
0 |
17397934 |
1.3. IV skirsnyje „VP1-2.1-ŠMM-04-K priemonė „Studijų sistemos efektyvumo didinimas“:
1.3.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
asmenys, kurie siekė gauti neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų pripažinimą |
skaičius |
95 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
650 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1720 |
veiksmų programos rodiklis |
aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
25 |
veiksmų programos rodiklis |
|
aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas (iš visų aukštųjų mokyklų) |
procentai |
50 |
veiksmų programos rodiklis |
|
aukštosios mokyklos, kuriose įdiegtos neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų |
skaičius |
15 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
1.3.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
53499000 |
8719651 |
0 |
721349 |
0 |
62940000 |
1.4. VI skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-02-V priemonė „Bendrojo lavinimo, profesinio mokymo institucijų ir aukštųjų mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijos tobulinimas“:
1.4.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos |
|
Produkto |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
3750 |
veiksmų programos rodiklis |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
13095 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
120 |
veiksmų programos rodiklis |
|
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
655 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1820 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos |
|
|
sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
skaičius |
2 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2333 (Žin., 2008, Nr. 7-259, Nr. 147-5919), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
sukurtas ir išbandytas hipotetinis besimokančiųjų mokyklų tinklų modelis |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
1.4.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
60011756 |
9165229 |
0 |
1425081 |
0 |
70602066 |
1.5. VII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-03-K priemonė „Mokymo personalo, dirbančio su lietuvių vaikais, gyvenančiais užsienyje, užsienio šalių piliečių vaikais, gyvenančiais Lietuvoje, ir kitų mokymosi poreikių turinčiais mokiniais, kompetencijų tobulinimas“:
1.5.1. Išdėstyti skirsnio pavadinimą taip:
„VP1-2.2-ŠMM-03-V priemonė „Mokymo personalo, dirbančio su lietuvių vaikais, gyvenančiais užsienyje, užsienio šalių piliečių vaikais, gyvenančiais Lietuvoje, ir kitų mokymosi poreikių turinčiais mokiniais, kompetencijų tobulinimas“.
1.5.4. Išdėstyti poskirsnį „Projektų atrankos būdas“ taip:
1.5.5. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir / arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1252 |
veiksmų programos rodiklis |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
151 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
13 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
1.5.6. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
5185000 |
915000 |
0 |
0 |
0 |
6100000 |
1.6. VIII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-04-V priemonė „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas“:
1.6.1. Poskirsnyje „Priemonės aprašymas“:
1.6.1.1. Išdėstyti antrąją pastraipą taip:
„Priemonės tikslas – inovatyvių ir atliepiančių švietimo ir ūkio poreikius kvalifikacijų formavimas, mokymo, mokymosi ir studijų modulių ir specialistų kvalifikacijos kėlimo programų atnaujinimas, kūrimas ir pritaikymas (mokymo organizavimas) bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir aukštojo mokslo sistemoje, vaikų kūrybiškumo ugdymo plėtra, informacinių sistemų, susietų su aukštųjų mokyklų vidaus valdymu, kūrimas ir diegimas.“
1.6.1.2. Išdėstyti penktąją pastraipą taip:
1.6.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu, dalis |
procentai |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo posričių, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų, dalis iš visų švietimo posričių |
procentai |
56 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
4100 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
230 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
50 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
800 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
50 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
170 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
|
profesinio mokymo institucijos (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
60 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
profesinio mokymo institucijų (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų profesinio mokymo institucijų |
procentai |
65 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
15 |
veiksmų programos rodiklis |
|
aukštųjų mokyklų (ISCED |
procentai |
30 |
veiksmų programos rodiklis |
|
pateiktos profesinio mokymo programos (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu |
skaičius |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo posričiai, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų |
skaičius |
25 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
ūkio sektoriai, kuriuose parengti ar atnaujinti profesiniai standartai |
skaičius |
5 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
1.6.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
85825527 |
12172057 |
0 |
2973624 |
0 |
100971208 |
1.7. IX skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-05-K priemonė „Kalbų mokymo, verslumo ugdymo ir inovatyvių švietimo metodų kūrimas ir diegimas“:
1.7.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
250 |
veiksmų programos rodiklis |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
13000 |
veiksmų programos rodiklis |
|
moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
35000 |
veiksmų programos rodiklis |
|
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
1.7.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
38250000 |
5529179 |
0 |
1220821 |
0 |
45000000 |
1.8. Išbraukti X skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-06-V priemonė „Besimokančiųjų pagrindinių kompetencijų ugdymas formaliojo ir neformaliojo švietimo sistemoje“ poskirsnio „Galimi pareiškėjai“ trečiąją pastraipą.
1.9. XI skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-07-K priemonė „Studijų kokybės gerinimas, tarptautiškumo didinimas“:
1.9.1. Išbraukti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės dvyliktąją eilutę.
1.9.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
149643711 |
16452692 |
0 |
9955022 |
0 |
176051425 |
1.10. XII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-08-V priemonė „Aukštojo mokslo tarptautiškumo plėtra“:
1.10.1. Poskirsnyje „Priemonės aprašymas“:
1.10.1.1. Išdėstyti šeštąją pastraipą taip:
1.10.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
210 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
510 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
150 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
parengtos ir įgyvendintos mokslo ir studijų institucijų pristatymo programos |
skaičius |
4 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
užsienyje veikiantys lituanistikos (baltistikos) centrai, su kuriais pasirašytos bendradarbiavimo sutartys |
skaičius |
10 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
1.10.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
28534500 |
5035500 |
0 |
0 |
0 |
33570000 |
1.11. XIV skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-10-V priemonė „Neformaliojo švietimo paslaugų plėtra“:
1.11.1. Papildyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ septintąja pastraipa:
1.11.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
moksleivių, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis |
|
Produkto |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
900 |
veiksmų programos rodiklis |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
160 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
moksleiviai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
60000 |
papildomas rodiklis |
1.11.4. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
33150000 |
5850000 |
0 |
0 |
0 |
39000000 |
1.12. XV skirsnyje „VP1-2.3-ŠMM-01-V priemonė „Profesinio orientavimo sistemos veiklos tobulinimas ir plėtra“:
1.12.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
mokinių, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis |
procentai |
18 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2332 (Žin., 2008, Nr. 7-258, Nr. 143-5731), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
studentų, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis |
procentai |
20 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1600 |
veiksmų programos rodiklis |
AIKOS sistemoje esantys aprašai |
skaičius |
3900 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
mokiniai, dalyvavę ugdymo karjerai veiklose |
skaičius |
104000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
studentai, dalyvavę ugdymo karjerai veiklose |
skaičius |
20000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
1.12.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
63528801 |
11210964 |
0 |
0 |
0 |
74739765 |
1.13. XIX skirsnyje „VP1-2.3-ŠMM-05-K priemonė „Švietimo paslaugų sistemos prieinamumo didinimas specialiųjų poreikių asmenims (mokiniams ir kt.) ir švietimo pagalbos specialistams“:
1.13.1. Išdėstyti skirsnio pavadinimą taip:
„VP1-2.3-ŠMM-05-K priemonė „Švietimo paslaugų sistemos prieinamumo didinimas specialiųjų poreikių asmenims (mokiniams ir kt.)“.
1.13.2. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:
„Priemonės aprašymas
Priemonė „Švietimo paslaugų sistemos prieinamumo didinimas specialiųjų poreikių asmenims (mokiniams ir kt.)“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – didinti mokymosi visą gyvenimą prieinamumą – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – didinti švietimo paslaugų prieinamumą specialiųjų poreikių asmenims (mokiniams ir kt.).
Remiamos veiklos – specialiosios pedagoginės pagalbos paslaugų teikimas specialiųjų poreikių asmenims ir neformaliojo specialiųjų poreikių asmenų švietimo paslaugų teikimas.“
1.13.3. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
1.13.4. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir / arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir / arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
Produkto |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir / arba socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
2000 |
veiksmų programos rodiklis |
|
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir / arba socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
2000 |
veiksmų programos rodiklis |
1.13.5. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
13564116 |
2393668 |
0 |
0 |
0 |
15957784 |
1.14. Papildyti nurodytą skyrių XXI skirsniu:
„XXI SKIRSNIS. VP1-2.3-ŠMM-07-V PRIEMONĖ „STUDIJŲ PRIEINAMUMO UŽTIKRINIMAS SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ TURINTIEMS STUDENTAMS“
Priemonės aprašymas
Priemonė „Studijų prieinamumo užtikrinimas specialiųjų poreikių turintiems studentams“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – didinti mokymosi visą gyvenimą prieinamumą – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – didinti studijų prieinamumą specialiųjų poreikių turintiems studentams Lietuvos aukštojo mokslo sistemoje, sukurti palankias studijų sąlygas – užtikrinti aukštosios mokyklos paslaugų kokybę, būtiną specialiųjų poreikių turinčių studentų studijoms.
Remiamos veiklos – su studijomis susijusių paslaugų, skirtų specialiesiems poreikiams tenkinti, teikimas specialiųjų poreikių turintiems studentams.
Atsakingos institucijos
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – viešoji įstaiga Europos socialinio fondo agentūra.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir / arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
Produkto |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir / arba socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
1000 |
veiksmų programos rodiklis |
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
20 |
veiksmų programos rodiklis |
Finansavimo planas
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
17000000 |
3000000 |
0 |
0 |
0 |
20000000 |
2. VI skyriuje „Prioriteto „Tyrėjų gebėjimų stiprinimas“ priemonės“:
2.1. I skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-01-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos tobulinimas, mobilumo ir studentų mokslinių darbų skatinimas“:
2.1.1. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ ketvirtąja pastraipa:
2.1.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo švietimo programas ir įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentų, kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
|
skelbti moksliniai straipsniai |
skaičius |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335 (Žin., 2008, Nr. 7-261; 2009, Nr. 32-1252), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
trumpalaikiai vizitai |
skaičius |
200 |
||
atliktos stažuotės ir praktikos |
skaičius |
700 |
||
Produkto |
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
2190 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
239 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
400 |
veiksmų programos rodiklis |
|
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
400 |
veiksmų programos rodiklis |
|
finansuotos subsidijos studentų mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
900 |
veiksmų programos rodiklis |
|
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
2.1.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
58902443 |
43358016 |
0 |
12350 |
0 |
102272809 |
2.2. Išdėstyti II skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-02-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos ir kompetencijų tobulinimas (mokslo duomenų bazės, e. dokumentai)“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
62730000 |
9508722 |
0 |
2156167 |
0 |
74394889 |
2.3. III skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-03-V priemonė „Aukštos kvalifikacijos specialistų rengimas“:
2.3.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo švietimo programas ir įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
Produkto |
studentai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
761 |
veiksmų programos rodiklis |
2.3.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
14671000 |
2589000 |
0 |
0 |
0 |
17260000 |
2.4. V skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-05-K priemonė „MTTP tematinių tinklų, asociacijų veiklos stiprinimas“:
2.4.1. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:
„Priemonės aprašymas
Priemonė „MTTP tematinių tinklų, asociacijų veiklos stiprinimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – tobulinti tyrėjų kvalifikaciją ir kompetenciją, skatinti jų mobilumą – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – stiprinti mokslo ir studijų institucijas, kurios 2009–2010 metais dalyvavo mokslo ir studijų institucijų tinklo pertvarkoje, mokslo ir studijų įstaigų asociacijas arba kitas organizacijas, kurių uždaviniai skirti bendriems mokslo, studijų ir ūkiniams ar socialiniams uždaviniams spręsti, arba įgyvendinti jungtines tyrimų ar integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) plėtros programas, arba koordinuoti nacionalines kompleksines programas ar nacionalines technologines platformas.
Remiamos veiklos:
vietinio ir (arba) tarptautinio bendradarbiavimo stiprinimas ir (ar) koordinavimas – tematinių ir partnerystės tinklų kūrimas ir (ar) skatinimas (pavyzdžiui, narystė tarptautinėse organizacijose, viešojo pobūdžio informacinių portalų, vidinių duomenų bazių, buhalterinių, personalo informacinių sistemų kūrimas, jų turinio palaikymas, specializuotų renginių organizavimas ir koordinavimas, viešojo pobūdžio informacinės medžiagos kūrimas, rengimas ir sklaida);
institucinių gebėjimų stiprinimas, darbuotojų kompetencijų ugdymas;
vidinių institucijų struktūros, mokslo tyrimų krypčių optimizavimas (pavyzdžiui, galimybių studijų, tyrimų rengimas, konferencijų, vizitų organizavimas, viešinimas).“
2.4.2. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
„Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
asociacijos;
viešosios įstaigos;
Lietuvos mokslo akademija;
mokslinių tyrimų institutai, sukurti sujungus kelias mokslinių tyrimų įstaigas;
universitetai, prie kurių prijungtos mokslinių tyrimų įstaigos;
universitetai, į kurių sudėtį įtraukiami kitų aukštųjų mokyklų filialai;
universitetai, kurie reorganizavimo metu sujungti;
asociacijos ar viešosios įstaigos, kurios koordinuoja arba įgyvendina jungtines tyrimų ar integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) plėtros programas arba koordinuoja nacionalines kompleksines programas ar nacionalines technologines platformas.“
2.4.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
mokslininkų ir kitų tyrėjų organizacijų, mokslo ir studijų institucijų, asociacijų arba kitų organizacijų narių (fizinių asmenų), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
390 |
veiksmų programos rodiklis |
mokslininkų ir kitų tyrėjų organizacijų, mokslo ir studijų institucijų, asociacijų arba kitų organizacijų nariai (fiziniai asmenys), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
2.5. Išdėstyti VI skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-06-V priemonė „MTTP kokybė ir ekspertų rengimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
6272936 |
1106989 |
0 |
0 |
0 |
7379925 |
2.6. VII skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-07-K priemonė „Parama mokslininkų ir kitų tyrėjų mokslinei veiklai (visuotinė dotacija)“:
2.6.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
pagal darbo sutartis įdarbintų mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie ir toliau ten dirba po 6 mėnesių po projekto pabaigos, dalis |
procentai |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
įgyvendinti mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros projektai |
skaičius |
100 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
100 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
2.6.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
120234000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
120234000 |
2.7. Išdėstyti VIII skirsnį taip:
„VIII SKIRSNIS. VP1-3.1-ŠMM-08-K PRIEMONĖ „MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS PLĖTROS VEIKLŲ VYKDYMAS PAGAL NACIONALINIŲ KOMPLEKSINIŲ PROGRAMŲ TEMATIKAS“
Priemonės aprašymas
Priemonė „Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklų vykdymas pagal nacionalinių kompleksinių programų tematikas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – tobulinti tyrėjų kvalifikaciją ir kompetenciją, skatinti jų mobilumą – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – skatinti mokslininkų ir kitų tyrėjų aukšto tarptautinio lygio mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (toliau šiame skirsnyje vadinama – MTEP) veiklą pagal nacionalinių kompleksinių programų tematikas.
Remiama veikla – aukšto tarptautinio lygio mokslinių tyrimų vykdymas pagal nacionalinių kompleksinių programų tematikas.
Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina mokslo ir studijų institucijos kartu su aukšto tarptautinio lygio mokslininkais ir kitais tyrėjais.
Atsakingos institucijos
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – viešoji įstaiga Europos socialinio fondo agentūra.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
pagal darbo sutartis įdarbintų mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie ir toliau ten dirba po 6 mėnesių po projekto pabaigos, dalis |
procentai |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
įgyvendinti MTEP projektai |
skaičius |
58 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
58 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
116 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
Finansavimo planas
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti finansavimo šaltiniai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
70000000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
70000000 |
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu
Įgyvendinant pagal priemonę finansuojamas veiklas, bus skiriama parama aukšto tarptautinio lygio mokslinių tyrimų vykdymo pagal nacionalinių kompleksinių programų tematikas projektams, jeigu jie nefinansuojami pagal 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3 prioriteto „Tyrėjų gebėjimų stiprinimas“ VP1-3.1-ŠMM-07-K priemonę „Parama mokslininkų ir kitų tyrėjų mokslinei veiklai (visuotinė dotacija).““
2.8. XI skirsnyje „VP1-3.2-ŠMM-02-V priemonė „Žinių apie mokslą ir technologijas gilinimas ir sklaida tarp moksleivių ir jaunimo bei lyčių lygybės moksle skatinimas“:
2.8.1. Išdėstyti skirsnio pavadinimą taip:
„VP1-3.2-ŠMM-02-V priemonė „Žinių apie mokslą ir technologijas gilinimas ir sklaida tarp mokinių ir jaunimo bei lyčių lygybės moksle skatinimas“.
2.8.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
įtraukta jaunuolių į žinias apie mokslą ir technologijas gilinančią veiklą |
skaičius |
300 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
parengta galimybių studija, skirta valstybinės reikšmės ir apskričių viešųjų bibliotekų paslaugų kokybei gerinti |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
parengti mokytojai – jaunojo tyrėjo vadovai |
skaičius |
150 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
vizitai į bendrojo lavinimo mokyklas |
skaičius |
400 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
organizuoti specializuotieji renginiai |
skaičius |
10 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
130 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
parengtos studijos dėl lyčių lygybės moksle skatinimo |
skaičius |
2 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
išleisti mokslo ir technologijų populiarinimo leidiniai |
skaičius |
6 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
organizuoti mokslo ir technologijų populiarinimo renginiai |
skaičius |
6 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
išleisti specializuoti mokslo leidiniai |
skaičius |
57 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
įgyvendintas projektas, skirtas valstybinės reikšmės ir apskričių viešųjų bibliotekų paslaugų kokybei gerinti |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
2.8.4. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
20412464 |
3602199 |
0 |
0 |
0 |
24014663 |
3. VII skyriuje „Prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ priemonės“:
3.1. Išdėstyti IV skirsnio „VP1-4.1-VRM-04-R priemonė „Savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų kvalifikacijos tobulinimas“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
„Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
pareiškėjai – savivaldybių institucijos ir įstaigos, kurios įtrauktos į Lietuvos Respublikos Seimo, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos ir Lietuvos Respublikos Seimui atskaitingų institucijų, Respublikos Prezidento institucijos ir Respublikos Prezidentui atskaitingų institucijų, Nacionalinės teismų administracijos, teismų, prokuratūros, savivaldybių institucijų ir įstaigų sąrašą pagal grupes, į kurias atsižvelgiant nustatomos valstybės tarnautojų suvienodintų pareigybių kategorijos, patvirtintą Lietuvos Respublikos Seimo 2008 m. balandžio 24 d. nutarimu Nr. X-1511;
partnerė – viešoji įstaiga Lietuvos viešojo administravimo institutas (mokymui pagal kvalifikacijos tobulinimo bendrąsias integracijos į Europos Sąjungą programas įgyvendinti).“
3.2. Papildyti VII1 skirsniu:
„VII1 SKIRSNIS. VP1-4.1-VRM-08-V PRIEMONĖ „VALDŽIOS IR NEVYRIAUSYBINIO SEKTORIŲ BENDRADARBIAVIMAS IR PARTNERYSTĖ“
Priemonės aprašymas
Priemonė „Valdžios ir nevyriausybinio sektorių bendradarbiavimas ir partnerystė“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – tobulinti žmogiškųjų išteklių valdymą ir stiprinti administracinius gebėjimus valstybės tarnyboje – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – skatinti valdžios ir nevyriausybinio sektorių bendradarbiavimą ir partnerystę siekiant pagerinti valdžios sektoriaus įgyvendinamą viešąją politiką.
Remiamos veiklos:
ilgalaikį teigiamą poveikį valdžios sektoriaus paslaugų arba administravimo kokybei turinčių valdžios ir nevyriausybinio sektorių bendradarbiavimo priemonių sukūrimas;
vartotojų švietimas;
švietimo, mokymo, mokslinę, kultūrinę, sveikatos priežiūros, aplinkos apsaugos, taip pat kitokią visuomenei naudingą veiklą reglamentuojančių teisės aktų projektų ir (arba) rekomendacijų, kaip šiuos teisės akus tobulinti, rengimas;
valdžios ir nevyriausybinio sektorių bendradarbiavimo tinklo modelio kūrimas ir įdiegimas tarptautiniu mastu;
valdžios ir nevyriausybinio sektorių bendradarbiavimo gerosios praktikos sklaida, konferencijų, seminarų organizavimas ir dalyvavimas juose;
bendri valdžios ir nevyriausybinio sektorių tyrimai, analizės ir (arba) studijos, kurių reikia priemonės remiamoms veikloms vykdyti;
metodinės ir informacinės medžiagos, kurios reikia priemonės veikloms vykdyti, parengimas ir sklaida;
pareiškėjų darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos tobulinimas, remiami tiek, kiek jų reikia priemonės veikloms įgyvendinti.
Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
pareiškėjai:
viešosios įstaigos;
asociacijos;
labdaros ir paramos fondai.
Valstybė ar savivaldybė, jų vienvaldiškai kontroliuojami juridiniai asmenys negali turėti daugiau kaip 1/3 balso pareiškėjo visuotiniame dalyvių susirinkime;
partneriai – viešojo administravimo institucija ar įstaiga ir kiti viešieji juridiniai asmenys (juridinis asmuo) (bent vienas iš partnerių turi būti viešojo administravimo institucija ar įstaiga).
Atsakingos institucijos
Už priemonę atsakinga Vidaus reikalų ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – viešoji įstaiga Europos socialinio fondo agentūra.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
sukurta valdžios ir nevyriausybinio sektorių bendradarbiavimo sistema ir (arba) tinklas |
skaičius |
3 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
sukurtas ir įdiegtas vartotojų švietimo, kurį vykdytų pareiškėjai, modelis |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
teisės aktų projektai, rekomendacijos, skirti teisinei bazei, reglamentuojančiai švietimo, mokymo, mokslinę, kultūrinę, sveikatos priežiūros, aplinkos apsaugos, taip pat kitas visuomenei naudingas veiklas, tobulinti |
skaičius |
5 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
sukurtas ir įdiegtas valdžios ir nevyriausybinio sektorių bendradarbiavimo tinklo modelis tarptautiniu mastu |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
suorganizuotos konferencijos ir (arba) renginiai, skatinantys bendradarbiavimą tarp valdžios ir nevyriausybinio sektorių, viešinantys projektų rezultatus |
skaičius |
6 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
Produkto |
įgyvendinti bendradarbiavimo ir partnerystės tarp valdžios ir nevyriausybinio sektorių projektai |
skaičius |
18 |
veiksmų programos rodiklis |
atlikti tyrimai, analizės ir (arba) studijos |
skaičius |
10 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
Finansavimo planas
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
5500000 |
0 |
0 |
0 |
970588 |
6470588 |
3.3. Išdėstyti IX skirsnio „VP1-4.2-VRM-02-R priemonė „Regioninės plėtros tobulinimas, regionų plėtros planai ir savivaldybių (ilgalaikiai / trumpalaikiai) strateginiai plėtros planai“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
3.4. Išdėstyti X skirsnio „VP1-4.2-VRM-03-V priemonė „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
166050680 |
18587242 |
11561224 |
0 |
0 |
196199146 |
3.5. Išdėstyti XI skirsnio „VP1-4.2-VRM-04-R priemonė „Teritorijų planavimas“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
3.6. XIV skirsnyje „VP1-4.3-VRM-02-V priemonė „Viešųjų politikų reformų skatinimas“:
3.6.1. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:
„Priemonės aprašymas
Priemonė „Viešųjų politikų reformų skatinimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti ekonominės veiklos reglamentavimą, paslaugų teikimą gyventojams ir verslui – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – siekiant socialinės ir ekonominės plėtros, vykdyti ir (ar) kryptingai tęsti viešųjų politikų (profesinio mokymo, mokslo ir studijų, sveikatos priežiūros sistemos, socialinių paslaugų ir verslą kontroliuojančių institucijų priežiūros funkcijų atlikimo valstybėje) reformas.
Remiamos veiklos:
skirtos profesinio mokymo, mokslo ir studijų reformai atlikti:
integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) ir jungtinių tyrimų programų stebėsenai užtikrinti reikalingos sistemos sukūrimas ir įdiegimas;
valstybinių profesinio mokymo įstaigų tinklo optimizavimo decentralizuojant jų valdymą, pertvarkant jas į viešąsias profesinio mokymo įstaigas modelio taikymas, jo patikrinimas ir išplėtimas iki profesinio mokymo programų tinklo optimizavimo lygmens;
konkursinio programinio finansavimo modelio parengimas ir įdiegimas – Lietuvos mokslo tarybos ekspertinių gebėjimų ir funkcijų stiprinimas;
mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės sistemos sukūrimas ir įdiegimas;
skirtos verslą kontroliuojančių institucijų priežiūros funkcijoms valstybėje optimizuoti:
tyrimų, metodikų, vadovų, sąvadų rengimas;
keitimasis patirtimi su kitomis ES valstybėmis narėmis, atliekančiomis verslą kontroliuojančių institucijų priežiūros funkcijas, seminarų ir pažintinių vizitų organizavimas;
skirtos socialinių paslaugų licencijavimo sistemai sukurti:
socialinių paslaugų licencijavimo informacinės sistemos sukūrimas ir įdiegimas;
studijų, tyrimų atlikimas, analizių ir rekomendacijų teisės aktų, reglamentuojančių socialinių paslaugų licencijavimo sistemos administravimą, klausimais rengimas;
keitimasis gerąja praktika su kitų ES valstybių narių socialinių paslaugų kokybės vertinimą, priežiūrą ir kontrolę vykdančiomis institucijomis, kuriant ir plėtojant socialinių paslaugų licencijavimo sistemą;
skirtos sveikatos priežiūros reformos tęstinumui užtikrinti:
savivaldybių vykdomos visuomenės sveikatos priežiūros analizė, paslaugų apimties nustatymas, stebėsenos sistemos sukūrimas, paslaugų teikimo modelių parengimas;
visuomenės sveikatos priežiūros specialistų rengimo, kvalifikacijos tobulinimo, poreikio planavimo sistemos sukūrimas;
poveikio visuomenės sveikatai vertinimo tobulinimas ir plėtra;
Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos valdymo ekstremalių sveikatai situacijų atvejais teisinės bazės analizė ir tobulinimas, keitimosi informacija apie ekstremalių sveikatai situacijų valdymą gerinimas, veiklos reglamentavimas;
visuomenės sveikatos rizikos veiksnių valdymui gerinti skirti tyrimai, analizės, teisinės bazės tobulinimas, metodikų, rekomendacijų, veiklos algoritmų, stebėsenos mechanizmų parengimas, prevencijos priemonių planavimo krypčių nustatymas;
sveikatos priežiūros kokybės užtikrinimas ir sveikatos priežiūros technologijų vertinimas;
darbuotojų mokymas, remiamas tiek, kiek jo reikia šios priemonės veikloms įgyvendinti ir pagal priemonę įgyvendinamų projektų tikslams ir rezultatams pasiekti.“
3.6.2. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
„Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
pareiškėjai:
Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras;
Lietuvos mokslo taryba;
Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras;
Sveikatos apsaugos ministerija;
Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžios įstaigos;
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija;
Ūkio ministerija;
Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos;
partneriai – Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžios įstaigos.“
3.6.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
sėkmingai mokymą baigusių asmenų, kurie taiko įgytas žinias darbe, dalis |
procentai |
75 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
sukurta ir įgyvendinta integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) ir jungtinių tyrimų programų stebėsenos sistema |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
veikiant mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės sistemai, patobulintas strateginis valdymas mokslo ir studijų srityje |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
parengta metodikų, vadovų, sąvadų, atlikta tyrimų, susijusių su verslą kontroliuojančių institucijų priežiūros funkcijų planavimu, optimizavimu, atlikimu |
skaičius |
4 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
sukurta socialinių paslaugų licencijavimo informacinė sistema |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
parengti paketai dokumentų, susijusių su sveikatos priežiūros sistemos tobulinimu ir (arba) sveikatos priežiūros kokybe, ir (arba) sveikatos priežiūros technologijų vertinimu |
skaičius |
10 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti“ |
|
Produkto |
mokyme dalyvavę asmenys |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
įgyvendintas projektas, susijęs su integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) ir jungtinių tyrimų programų stebėsena |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
pradėta profesinio mokymo tinklo optimizavimo reforma |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
parengtas konkursinio programinio finansavimo modelis |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
geresnio reglamentavimo diegimo projektai, finansuoti ES struktūrinės paramos lėšomis |
skaičius |
1 |
veiksmų programos rodiklis |
|
sukurta mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės sistema |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
įgyvendinti projektai, susiję su verslą kontroliuojančių institucijų priežiūros funkcijų optimizavimu |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
įgyvendinti projektai, susiję su socialinių paslaugų licencijavimo sistemos sukūrimu |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
|
įgyvendinti projektai, susiję su sveikatos priežiūros sistemos tobulinimu ir (arba) sveikatos priežiūros kokybe, ir (arba) sveikatos priežiūros technologijų vertinimu |
skaičius |
10 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
3.6.4. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
63598202 |
11223213 |
0 |
0 |
0 |
74821415 |