LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS, KURIE BENDRAI FINANSUOJAMI IŠ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ LĖŠŲ IR DĖL KURIŲ YRA PASIRAŠYTOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SUTARTYS, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2010 m. spalio 12 d. Nr. 4-768

Vilnius

 

Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 19-770), 106 punktu:

1. Tvirtinu Papildomo finansavimo skyrimo įgyvendinamiems projektams, kurie bendrai finansuojami iš Europos Sąjungos fondų lėšų ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pavedu ūkio viceministrui Mindaugui Petrauskui kontroliuoti, kaip vykdomas šis įsakymas.

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                  Dainius Kreivys

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2010-07-29 raštu Nr. ((24.3-03)-5K-1001566)-6K-1007031

2010-09-10 raštu Nr. ((24.3-03)-5K-1019873)-6K-1008272

 

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2010 m. spalio 12 d. įsakymu Nr. 4-768

 

PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS, KURIE BENDRAI FINANSUOJAMI IŠ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ LĖŠŲ IR DĖL KURIŲ YRA PASIRAŠYTOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SUTARTYS, TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Papildomo finansavimo skyrimo įgyvendinamiems projektams, kurie bendrai finansuojami iš Europos Sąjungos fondų lėšų ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato papildomo finansavimo skyrimo Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos administruojamų 2007–2013 metų laikotarpio veiksmų programų prioritetų įgyvendinimo priemonių projektams sąlygas ir procedūrą. Aprašas netaikomas regionų projektų planavimo būdu atrinktiems ir įgyvendinamiems projektams.

2. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132) (toliau – Taisyklės), atitinkamuose finansavimo sąlygų aprašuose, pagal kuriuos yra įgyvendinami projektai, bendrai finansuojami iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšų ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys (toliau – projektai), vartojamas sąvokas.

 

II. PAPILDOMO FINANSAVIMO projektams SKYRIMO ATVEJAI IR SĄLYGOS

 

3. Papildomas finansavimas projektams gali būti skiriamas šiais Taisyklių 106 punkte nustatytais atvejais:

3.1. projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties: pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (ar) vykdyti daugiau veiklų, jeigu dėl didesnės apimties projektas duotų daugiau socialinės ir (ar) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant veiksmų programų tikslų;

3.2. dėl objektyvių priežasčių, kurios atsirado projekto įgyvendinimo metu ir kurių buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu, padidėjus nustatytų projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumai.

4. Papildomas finansavimas projektams gali būti skiriamas, jeigu yra tenkinamos visos šios sąlygos:

4.1. bendrosios sąlygos:

4.1.1. projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti projekto papildomų išlaidų sumą;

4.1.2. projekto vykdytojas neturi galimybių projekto papildomas išlaidas dengti iš nuosavų lėšų;

4.1.3. projekto veiklos nėra pabaigtos ir projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (arba) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;

4.1.4. skyrus papildomą finansavimą nebus viršytas didžiausias leistinas projekto finansavimo dydis, nustatytas atitinkamame finansavimo sąlygų apraše;

4.1.5. papildomas finansavimas nepadidins projekto finansavimo ir administravimo sutartyje (toliau – Sutartis) nustatyto finansavimo intensyvumo. Todėl skyrus papildomą finansavimą projektui, kurio Sutartyje nurodytas finansavimo intensyvumas yra mažesnis nei 100 proc., projekto vykdytojas privalo prisidėti prie projekto įgyvendinimo nuosavomis lėšomis tiek, kad nebūtų viršytas Sutartyje nustatytas finansavimo intensyvumas;

4.1.6. projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo ir viešinimo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia informavimo ir viešinimo priemonėms taikomi reikalavimai, nustatyti Taisyklių 35–36 punktuose;

4.2. specialiosios sąlygos. Šios sąlygos nurodytos atskiruose kiekvienai priemonei skirtuose Aprašo prieduose.

 

III. PAPILDOMO FINANSAVIMO projektui SKYRIMO PROCEDŪRA

 

5. Kilus projekto papildomo finansavimo poreikiui, projekto vykdytojas turi raštu kreiptis į viešąją įstaigą Lietuvos verslo paramos agentūrą (toliau – Agentūra) ir rašte išdėstyti argumentus dėl papildomo finansavimo poreikio projektui. Gavusi projekto vykdytojo raštą, Agentūra per 5 darbo dienas raštu informuoja Ūkio ministeriją (toliau – Ministerija) apie kilusį papildomo finansavimo poreikį. Ministerija, gavusi informaciją apie kilusį papildomo finansavimo poreikį konkretiems projektams, vadovaudamasi skaidrumo, nešališkumo, viešumo ir vienodų sąlygų taikymo principu, parengia prašymo skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui vertinimo kriterijus atitinkamai priemonei kaip Aprašo priedą (toliau – vertinimo kriterijai atitinkamai priemonei), suderina juos su vadovaujančiąja institucija ir viešai paskelbia.

6. Apie Ministerijos parengtų vertinimo kriterijų atitinkamai priemonei įsigaliojimą Agentūra turi raštu informuoti projekto vykdytojus, kurie raštu kreipėsi į Agentūrą dėl atitinkamos priemonės projektų papildomo finansavimo poreikio. Įsigaliojus Ministerijos parengtiems vertinimo kriterijams atitinkamai priemonei, projekto vykdytojas Agentūrai turi pateikti prašymą skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui (toliau – Prašymas), užpildytą pagal Prašymo formą (Aprašo 1 priedas).

7. Kartu su Prašymu projekto vykdytojas turi pateikti patikslintus Sutarties priedus (projekto aprašymas bei projekto biudžetas) ir atitiktį papildomo finansavimo skyrimo sąlygoms, nustatytoms Aprašo 4 punkte, pagrindžiančius dokumentus bei kitą informaciją, kuri, jo manymu, yra svarbi sprendimui dėl papildomo finansavimo skyrimo priimti. Dokumentų, kurie buvo anksčiau pateikti Agentūrai, pakartotinai teikti nebūtina, apie tai nurodžius Prašyme.

8. Projekto vykdytojas, teikdamas Prašymą, turi objektyviai įvertinti vykdomo projekto apimtį, siekiamus tikslus ir planuojamus rezultatus, kadangi projektui papildomas finansavimas gali būti skiriamas tik pagrįstais atvejais, vieną kartą per to paties projekto įgyvendinimo laikotarpį.

9. Prašymų vertinimą atlieka Agentūra, vadovaudamasi Aprašu, Agentūros patvirtintais tvarkos aprašais, reglamentuojančiais projektų administravimo ir vertinimo procedūras.

10. Sprendimą dėl projektui rekomenduojamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš ES fondų priima Agentūra, atlikusi projekto papildomų lėšų tinkamumo finansuoti vertinimą. Apie priimtą sprendimą Agentūra informuoja Ministeriją Aprašo 18 punkte nustatyta tvarka. Atsižvelgdama į šį sprendimą, Ministerija per Aprašo 20 punkte nustatytą terminą priima sprendimą dėl projekto papildomo finansavimo.

11. Sprendimą dėl projektui rekomenduojamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš ES fondų Agentūra turi priimti ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo Prašymo užregistravimo Agentūroje dienos. Šis terminas pagrįstais atvejais gali būti pratęstas, suderinus jį su Ministerija.

12. Vertindama Prašymą Agentūra pirmiausia įvertina, ar tenkinamos Aprašo 4 punkte nustatytos papildomo finansavimo projektui skyrimo sąlygos, ir nustato, kokio dydžio papildomas finansavimas projektui gali būti skiriamas. Jeigu yra netenkinama bent viena papildomo finansavimo projektui skyrimo sąlyga, Agentūra Prašymą atmeta. Apie sprendimą atmesti Prašymą Agentūra turi informuoti projekto vykdytoją ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo tokio sprendimo priėmimo ir nurodyti konkrečius Prašymo atmetimo argumentus.

13. Jei dėl Prašyme ar kartu su Prašymu pateiktuose dokumentuose nurodytos neišsamios ar netikslios informacijos ar nepateiktų duomenų ar dokumentų Agentūra negali tinkamai įvertinti Prašymo, ji turi teisę raštu prašyti projekto vykdytojo per nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis nei 5 darbo dienos, papildyti ar patikslinti pateiktą informaciją, pateikti trūkstamus duomenis ir dokumentus. Projekto vykdytojui per Agentūros nustatytą terminą nepapildžius ar nepatikslinus pateiktos informacijos, nepateikus papildomų duomenų ir dokumentų, Agentūra turi teisę Prašymą atmesti Aprašo 12 punkte nustatyta tvarka.

14. Vertindami Prašymą, Agentūros darbuotojai gali:

14.1. kreiptis į atitinkamas valstybės institucijas ir įstaigas papildomos informacijos ir naudotis oficialiais informacijos šaltiniais;

14.2. atlikti patikrą vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas informuojamas raštu, kuriame Agentūra nurodo, kokia informacija, duomenys, dokumentai patikros vietoje metu turi būti prieinami Agentūros darbuotojams;

14.3. kviesti projekto vykdytoją pokalbio. Pokalbyje turi dalyvauti ne mažiau kaip 2 Agentūros atstovai, pokalbis turi būti protokoluojamas, o įspėjus pokalbio dalyvius gali būti įrašomas.

15. Agentūra, Prašymo vertinimo metu nustačiusi, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją, Prašymą atmeta.

16. Agentūra, atlikusi Prašymo ir projekto papildomų lėšų tinkamumo finansuoti vertinimą, užpildo Prašymo skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui vertinimo ataskaitą (toliau – vertinimo ataskaita) (Aprašo 2 priedas). Vertinimo ataskaitoje turi būti nurodyta, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą finansavimą, ir rekomenduojama skirti projekto papildomo finansavimo lėšų suma.

17. Jeigu projekto papildomų lėšų tinkamumo finansuoti vertinimo metu Agentūros nustatyta projekto tinkamų finansuoti papildomų išlaidų suma yra mažesnė už projekto vykdytojo prašomą papildomo finansavimo projektui lėšų dydį, Agentūra ne vėliau kaip per 5 darbo dienas turi raštu apie tai informuoti projekto vykdytoją ir raštu suderinti, ar jis sutinka su Agentūros siūloma projekto papildomo finansavimo suma. Jeigu projekto vykdytojas nesutinka įgyvendinti projekto papildomų veiklų su mažesne nei jo prašoma projekto papildomo finansavimo lėšų suma arba dėl kitų objektyvių priežasčių, Agentūra turi teisę atmesti Prašymą Aprašo 12 punkte nustatyta tvarka.

18. Nustačius, kad Prašymas atitinka visus vertinimo reikalavimus, Agentūra nustato tinkamų finansuoti projekto papildomų lėšų sumą bei priima sprendimą rekomenduoti skirti papildomą finansavimą projektui. Ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo vertinimo ataskaitos patvirtinimo Agentūra apie sprendimą rekomenduoti skirti papildomą finansavimą projektui raštu informuoja Ministeriją, ir pateikdama vertinimo ataskaitą.

19. Ministerija, vertinimo ataskaitoje nustačiusi trūkumų (netikslumų) ir (ar) poreikį gauti papildomos informacijos, grąžina dokumentus Agentūrai, nurodo trūkumus (netikslumus) ir (ar) reikalingą pateikti papildomą informaciją ir nustatydama terminą, kuris negali būti trumpesnis nei 5 darbo dienos, per kurį Agentūra turi pašalinti (ištaisyti) trūkumus (netikslumus) ir (ar) pateikti papildomą informaciją. Tokiu atveju sprendimo dėl papildomo finansavimo projektui skyrimo priėmimo terminas skaičiuojamas nuo patikslintos vertinimo ataskaitos ir (ar) papildomos informacijos gavimo dienos.

20. Atsižvelgdama į Agentūros sprendimą dėl ketinamų projektui skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš ES fondų, Ministerija ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo minėto sprendimo bei vertinimo ataskaitos gavimo dienos priima sprendimą dėl projekto papildomo finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto programų, kuriose Ministerijai numatytos ES fondų ir (ar) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, skirtos veiksmų programų priemonėms finansuoti.

21. Ministerijos sprendimas skirti papildomą finansavimą projektui įforminamas ūkio ministro įsakymu.

22. Ministerija apie ūkio ministro įsakymą dėl papildomo finansavimo skyrimo projektui per 3 darbo dienas nuo ūkio ministro įsakymo priėmimo dienos informuoja Agentūrą.

23. Agentūra, gavusi ūkio ministro įsakymą dėl papildomo finansavimo skyrimo projektui, per 3 darbo dienas nuo jo gavimo dienos apie priimtą ūkio ministro įsakymą raštu informuoja projekto vykdytoją. Po to, kai priimamas ūkio ministro įsakymas dėl projekto papildomo finansavimo, atliekami su projekto Sutarties pakeitimu susiję veiksmai, nustatyti Agentūros ir Ministerijos patvirtintuose vidaus tvarkos aprašuose, reglamentuojančiuose projektų administravimo procedūras.

24. Ministerija ir Agentūra savo interneto svetainėse skelbia informaciją apie priimtus ūkio ministro įsakymus dėl papildomo finansavimo skyrimo projektams, nurodo projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą ir projektui skirtą papildomo finansavimo sumą. Ministerija ūkio ministro įsakymą dėl papildomo finansavimo skyrimo taip pat skelbia ES struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt Taisyklių nustatyta tvarka.

25. Projektų vykdytojai turi teisę apskųsti Agentūros ir Ministerijos veiksmus arba neveikimą, susijusius su papildomo finansavimo projektams skyrimu, Taisyklių XI skyriuje nustatyta tvarka.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

26. Tais atvejais, kurių nereglamentuoja Aprašas (papildomo finansavimo išmokėjimo tvarka, projektų, kuriems skirtas papildomas finansavimas, įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą finansavimą tvarka ir kt.), taikomos Taisyklių, atitinkamų projektų finansavimo sąlygų aprašų ir Sutarčių nuostatos.

27. Aprašas keičiamas ūkio ministro įsakymu, suderinus jį su Finansų ministerija.

 

_________________


Papildomo finansavimo skyrimo

įgyvendinamiems projektams, kurie

bendrai finansuojami iš Europos

Sąjungos fondų lėšų ir dėl kurių yra

pasirašytos projektų finansavimo ir

administravimo sutartys, tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Prašymo skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui formos pavyzdys)

 

 

Įgyvendinančioji institucija:

Viešoji įstaiga Lietuvos verslo paramos agentūra

Prašymo gavimo data:

 

Prašymo registracijos numeris:

 

Užregistravo (vardas, pavardė, pareigos, parašas):

 

 

 

(Prašymo gavimo įgyvendinančioje institucijoje registracijos žyma)

 

___________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas)

 

PRAŠYMAS SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ ĮGYVENDINAMAM PROJEKTUI

 

______________________

(sudarymo data)

 

______________________

(sudarymo vieta)

 

1. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma papildomo finansavimo:

 

Priemonė

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto kodas

 

Projekto pavadinimas

 

Prašoma papildomo finansavimo suma (Lt)

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis:

Nustatytas projekto finansavimo ir administravimo sutartyje (toliau – Sutartis)

Numatomas, gavus papildomą finansavimą

pradžia (m., mėn., d.)

 

 

pabaiga (m., mėn., d.)

 

 

trukmė, mėn.

 

 

Papildomo finansavimo projektui poreikio pagrindimas (esama projekto įgyvendinimo situacija, kodėl reikia papildomo finansavimo)

 

Projekto veiklos, patvirtintos Sutartyje

 

Planuojamos papildomos projekto veiklos

 

Projekto tikslai,

patvirtinti Sutartyje

 

Projekto tikslai

(tikslai, kuriuos planuojama pasiekti gavus papildomą finansavimą)

 

Stebėsenos rodiklių pavadinimas

Nustatytas Sutartyje1

Planuojami pasiekti skyrus papildomą finansavimą

Priemonės produkto rodikliai

 

 

Priemonės rezultato rodikliai

 

 

__________________

1 Nurodoma priemonės bei produkto rodiklių aktuali išraiška (tuo atveju, jeigu buvo Sutarties pakeitimų).

 

2. Informacija apie tinkamas finansuoti projekto išlaidas

 

Finansavimo intensyvumas pagal Sutartį (proc.)

Patvirtintos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, Lt, iš jų:

Finansavimo intensyvumas gavus papildomą finansavimą (proc.)

Papildomas lėšų poreikis, Lt

Viešosios įstaigos Lietuvos verslo paramos agentūros (toliau – agentūra) siūloma papildomo finansavimo suma, Lt

iš viso

iš jų: finansavimas

Projekto vykdytojo indėlis

Iš viso

Finansavimas

Projekto vykdytojo indėlis

Tinkamų finansuoti išlaidų padidėjimas procentais

Europos Sąjungos lėšų

Bendrojo finansavimo lėšų

1

2=3+4+5

3

4

5

6

7=8+9

8

9

10=7/2

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekto vykdytojo parašas _____________

 

3. Papildomo finansavimo poreikio pagrindimas ir atitiktis papildomo finansavimo skyrimo sąlygoms:

 

3.1.

Ar įgyvendinamas projektas atitinka bent vieną iš Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132) (toliau – Taisyklės), 106.1 ar 106.2 punktuose nustatytą papildomo finansavimo skyrimo atvejį?

Pildyti

3.2.

Papildomo finansavimo poreikio atsiradimo priežastys Taisyklių 106.1 punkto atveju (kokių tinkamų finansuoti išlaidų vertė padidėjo, kas lėmė jų vertės padidėjimą)

Pildyti, jeigu taikoma

3.3.

Papildomo finansavimo poreikio atsiradimo priežastys Taisyklių 106.2 punkto atveju (kokių tinkamų finansuoti išlaidų vertė padidėjo, kas lėmė jų vertės padidėjimą). Ar buvo (galėjo būti) numatytas šių papildomų išlaidų atsiradimas projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir finansavimo projektui skyrimo metu?

Pildyti, jeigu taikoma

3.4.

Priemonės, kurių buvo imtasi, siekiant sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių (derybos, techninio projekto keitimas, projekto produkto ir rezultato rodiklių sumažinimas (pagrįsti, jeigu nėra galimybės sumažinti), kita)

Pildyti

3.5.

Pagrindimas, kad nėra galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų (jei projektą vykdo savivaldybė, ji turi pateikti informaciją apie skolinimosi limitų panaudojimą)

Pildyti

3.6.

Pagrindimas, kad projekto vykdytojo, gavusio papildomą finansavimą, išlaidos bus patirtos ne vėliau kaip iki 2015 m. gruodžio 31 d.2

Pildyti

3.7.

Ar papildomų išlaidų atsirado suderinus su agentūra pirkimo dokumentus finansavimo sąlygų aprašų ir agentūros patvirtinto tvarkos aprašo, reglamentuojančio pirkimų priežiūrą, nustatyta tvarka bei pasirašius prekių, paslaugų ir (ar) darbų pirkimo sutartis (įskaitant ir preliminariąsias sutartis)?

Pildyti

3.8.

Ar padidėjus projekto vertei projekto vykdytojas įsipareigoja vykdyti informavimo apie projektą veiksmus, nustatytus Taisyklių 35–36 punktuose, ir kokie konkrečiai informavimo veiksmai bus vykdomi?

Pildyti

__________________

2 Pagrindimas, kad projekto vykdytojas suspės įgyvendinti suplanuotas projekto veiklas iki 2015 m. gruodžio 31 d. įvertinus riziką, kad projekto veiklos negalės būti užbaigtos laiku.

 

4. Priedai3

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Puslapių skaičius

Pastabos

1.

 

 

 

2.

 

 

 

__________________

3 Pateikti Papildomo finansavimo skyrimo įgyvendinamiems projektams, kurie bendrai finansuojami iš Europos Sąjungos fondų lėšų ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo 7 punkte nurodytus dokumentus.

 

Projekto vykdytojo parašas _____________

 

5. Rekvizitai

 

Projekto vykdytojo pavadinimas, adresas, antspaudas

 

 

 

 

________________________                    ____________                 ___________________

(Projekto vykdytojo/projekto                            (Parašas)                           (Vardas, pavardė)

vykdytojo atstovo pareigos)

 

A. V.

 

Projekto vykdytojo parašas _____________

 

_________________


Papildomo finansavimo skyrimo

įgyvendinamiems projektams, kurie

bendrai finansuojami iš Europos

Sąjungos fondų lėšų ir dėl kurių yra

pasirašytos projektų finansavimo ir

administravimo sutartys, tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

(Prašymo skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui vertinimo ataskaitos formos pavyzdys)

 

_______________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PRAŠYMO SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ ĮGYVENDINAMAM PROJEKTUI VERTINIMO ATASKAITA

 

_____________________ Nr. _____

(sudarymo data)

 

1. Duomenys apie projektą:

 

Priemonė

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto kodas

 

Projekto pavadinimas

 

Prašoma papildomo finansavimo suma (Lt)

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis:

Nustatytas projekto finansavimo ir administravimo sutartyje (toliau – Sutartis)

Numatomas, gavus papildomą finansavimą

pradžia (m., mėn., d.)

 

 

pabaiga (m., mėn., d.

 

 

trukmė, mėn.

 

 

Papildomo finansavimo projektui poreikio pagrindimas

Esama projekto įgyvendinimo situacija, kodėl reikia papildomo finansavimo 

Projekto veiklos, patvirtintos Sutartyje

 

Planuojamos papildomos projekto veiklos

 

Projekto tikslai, patvirtinti Sutartyje

 

Projekto tikslai, kuriuos planuojama pasiekti gavus papildomą finansavimą

 

Stebėsenos rodiklių pavadinimas

Nustatytas Sutartyje1

Planuojami pasiekti padidinus finansavimo sumą

Priemonės produkto rodikliai

 

 

Priemonės rezultato rodikliai

 

 

_________________

1 Nurodoma priemonės ir produkto rodiklių aktuali išraiška (tuo atveju, jeigu buvo Sutarties pakeitimų).

 

2. Informacija apie tinkamas finansuoti projekto išlaidas

 

Finansavimo intensyvumas pagal Sutartį (proc.)

Patvirtintos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, Lt, iš jų:

Finansavimo intensyvumas gavus papildomą finansavimą (proc.)

Papildomas lėšų poreikis, Lt

Viešosios įstaigos Lietuvos verslo paramos agentūros (toliau – agentūra) siūloma papildomo finansavimo suma, Lt

iš viso

iš jų: finansavimas

Projekto vykdytojo indėlis

Iš viso

Finansavimas

Projekto vykdytojo indėlis

Tinkamų finansuoti išlaidų padidėjimas procentais

Europos Sąjungos (toliau – ES) lėšų

Bendrojo finansavimo lėšų

1

2=3+4+5

3

4

5

6

7=8+9

8

9

10=7/2

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Papildomo finansavimo skyrimo projektui vertinimo rezultatai:

 

Eil. Nr.

Kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

 

3.1.

Ar prašymas skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui (toliau – Prašymas) pateiktas laikantis nustatytos formos?

 

 

Pildyti

 

3.2.

Ar kiekvienas Prašymo formos lapas pasirašytas įmonės vadovo ar jo įgalioto asmens?

 

 

Pildyti

 

3.3.

Ar Prašymo forma yra antspauduota (jei taikoma)2?

 

 

Pildyti

 

3.4.

Ar pateiktas Prašymą pasirašiusio asmens įgaliojimus patvirtinantis dokumentas (jeigu paraišką pasirašo įgaliotas asmuo)?

 

 

Pildyti

 

3.5.

Ar projektas atitinka Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), (toliau – Taisyklės) 106.1 ar 106.2 punkte nustatytą papildomo finansavimo skyrimo atvejį?

 

 

Pildyti

 

3.6.

Ar projekto veiklos nėra pabaigtos?

 

 

Pildyti

 

3.7.

Ar projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos?

 

 

Pildyti

 

3.8.

Ar projekto vykdytojas pateikė prašomų lėšų poreikį pagrindžiančius dokumentus, nurodytus Papildomo finansavimo skyrimo įgyvendinamiems projektams, kurie bendrai finansuojami iš Europos Sąjungos fondų lėšų ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) 7 punkte?

 

 

Pildyti

 

3.9.

Ar pakankamai pagrįstas poreikis gauti papildomą finansavimą padidėjus prekių, paslaugų ir (ar) darbų išlaidoms3?

 

 

Pildyti

 

3.10.

Ar neviršijamas Sutartyje nustatytas finansavimo intensyvumas?

 

 

Pildyti

 

3.11.

Ar projektui suteikus papildomą finansavimą nebus viršytas finansavimo sąlygų apraše, pagal kurį buvo pateikta projekto paraiška, nustatytas didžiausias leistinas finansavimo projektui dydis?

 

 

Pildyti

 

3.12.

Ar yra pateiktas pakankamas pagrindimas, kad projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeisdamas projekto tikslų ir uždavinių (derybos, techninio projekto keitimas, rodiklių mažinimas, kita), arba kad neturėjo (neturi) galimybių taikyti šių priemonių?

 

 

Pildyti

 

3.13.

Ar pagrįsta, kad projekto vykdytojas neturi galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų (savivaldybių atveju turi būti pateikta informacija apie skolinimosi limitų panaudojimą)?

 

 

Pildyti

 

3.14.

Ar papildomų išlaidų atsirado suderinus su agentūra pirkimo dokumentus finansavimo sąlygų aprašų ir Agentūros patvirtinto tvarkos aprašo, reglamentuojančio pirkimų priežiūrą, nustatyta tvarka bei pasirašius prekių, paslaugų ir (ar) darbų pirkimo sutartis (įskaitant ir preliminariąsias sutartis)?

 

 

Pildyti

 

 

3.15.

Ar yra pateiktas pakankamas pagrindimas, kad išlaidų bus patirta ne vėliau kaip iki 2015 m. gruodžio 31 d.?

 

 

Pildyti

 

3.16.

Ar projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo priemones, jeigu padidėjus projekto vertei pasikeičia Taisyklių 35–36 punktuose nustatyti informavimo reikalavimai?

 

 

Pildyti

 

3.17.

Ar Prašymas atitinka Aprašo priede, skirtame konkrečios priemonės projektams, išvardintus kriterijus?

 

 

Pildyti

___________________

2 Įstatymų nustatytais atvejais yra prievolė turėti antspaudą, priešingu atveju antspaudą dėti neprivaloma.

3 Nurodyti padidėjusių išlaidų kategorijas (prekės, paslaugos, darbai) ir detalizuoti, kokios tai prekės, paslaugos, darbai

 

4. Agentūros išvados ir rekomendacija dėl papildomo finansavimo skyrimo:

 

(Nurodoma, ar projektas yra tinkamas papildomam finansavimui skirti. Jei projektas yra tinkamas papildomam finansavimui skirti, nurodoma, kokia yra rekomenduojama skirti papildomo finansavimo suma (Lt); jei projektas yra netinkamas papildomam finansavimui skirti, nurodomos netinkamumo priežastys bei pateikiamos kitos pastabos, jei tokių yra.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________                     ___________                 __________________

(Prašymą vertinusio darbuotojo                          (Parašas)                         (Vardas, pavardė)

pareigos)

 

_________________________                     ___________                 __________________

(Įgyvendinančiosios institucijos                          (Parašas)                         (Vardas, pavardė)

vadovo arba jo įgalioto

asmens pareigos)

 

_________________


 

Papildomo finansavimo skyrimo

įgyvendinamiems projektams, kurie

bendrai finansuojami iš Europos

Sąjungos fondų lėšų ir dėl kurių yra

pasirašytos projektų finansavimo ir

administravimo sutartys, tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

(Prašymo skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 3 prioriteto „Aplinka ir darnus vystymasis“ priemonę „Viešosios paskirties pastatų renovavimas nacionaliniu lygiu“ specialiųjų sąlygų ataskaitos formos pavyzdys)

 

_______________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PRAŠYMO SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ ĮGYVENDINAMAM PROJEKTUI PAGAL SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 3 PRIORITETO „APLINKA IR DARNUS VYSTYMASIS“ PRIEMONĘ „VIEŠOSIOS PASKIRTIES PASTATŲ RENOVAVIMAS NACIONALINIU LYGIU“ SPECIALIŲJŲ SĄLYGŲ VERTINIMO ATASKAITA

 

_____________________ Nr. _____

(sudarymo data)

 

Specialiosios papildomo finansavimo skyrimo projektui vertinimo sąlygos:

 

Eil. Nr.

Kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Ar projekto vykdytojas nevilkina (nevilkino) pagal priemonę „Viešosios paskirties pastatų renovavimas nacionaliniu lygiu“ vykdomų projektų įgyvendinimo?

 

 

Pildyti

2.

Ar, skyrus papildomą finansavimą ir įdiegus papildomas energijos taupymo priemones bei pabaigus įgyvendinti projektą, bendras komplekso sutaupytos energijos kiekis padidės ne mažiau kaip 10 proc.?

 

 

Pildyti

3.

Ar skyrus papildomą finansavimą bus sutvarkytas visas infrastruktūros kompleksas (kurį sudaro ne mažiau kaip 5 pastatai), kurio bendras plotas yra ne mažesnis kaip 50 000 m2 ?

 

 

Pildyti

4.

Ar renovuojamuose pastatuose aptarnaujamų asmenų skaičius per metus yra ne mažesnis kaip 500 000 per pastaruosius kalendorinius metus?

 

 

Pildyti

 

_________________________                     ___________                 __________________

(Prašymą vertinusio darbuotojo                          (Parašas)                         (Vardas, pavardė)

pareigos)

 

_________________________                     ___________                 __________________

(Įgyvendinančiosios institucijos                          (Parašas)                         (Vardas, pavardė)

vadovo arba jo įgalioto

asmens pareigos)

 

_________________