LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2003 M. BIRŽELIO 3 D. NUTARIMO NR. 699 „DĖL UNIVERSALIŲJŲ TELEKOMUNIKACIJŲ PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO IR UNIVERSALIŲJŲ TELEKOMUNIKACIJŲ PASLAUGŲ KAINŲ AUKŠČIAUSIOS RIBOS NUSTATYMO“ PAKEITIMO
2003 m. gruodžio 23 d. Nr. 1670
Vilnius
Pakeisti Universaliųjų telekomunikacijų paslaugų teikimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 699 „Dėl Universaliųjų telekomunikacijų paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo ir universaliųjų telekomunikacijų paslaugų kainų aukščiausios ribos nustatymo“ (Žin., 2003, Nr. 55-2439):
1. Išdėstyti 1 punktą taip:
„1. Universaliųjų telekomunikacijų paslaugų teikimo taisyklės (toliau vadinama – Taisyklės) nustato universaliųjų telekomunikacijų paslaugų (toliau vadinama – universaliosios paslaugos) teikimo mastą, šių paslaugų teikimo tvarką, sąlygas ir kokybės reikalavimus, įpareigojimų telekomunikacijų paslaugų teikėjams (toliau vadinama – teikėjas) teikti universaliąsias paslaugas nustatymo, universaliųjų paslaugų teikimo nuostolių kompensavimo tvarką ir atvejus.“.
2. Išdėstyti 4.2.1 punktą taip:
3. Išdėstyti III skyriaus pavadinimą taip:
4. Papildyti šiuo 11.3 punktu:
„11.3. teikiamų universaliųjų paslaugų kokybė, kurios rodikliai nustatomi pagal Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisykles, patvirtintas Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2002 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 91 (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630), atitiktų šiuos universaliųjų paslaugų kokybės reikalavimus:
11.3.1. linijos įrengimo laikas, per kurį įvykdoma 95 procentai greičiausiai atliktų užsakymų, turi būti ne ilgesnis kaip 60 dienų;
11.3.3. laikas, per kurį pašalinama 80 procentų greičiausiai pašalintų vietinių linijų gedimų, turi būti ne ilgesnis kaip 48 valandos;
11.3.4. nesėkmingų kvietimų skambučiams šalies viduje turi būti ne daugiau kaip 5 procentai visų kvietimų šalies viduje;
11.3.7. vidutinis laikas, per kurį atsiliepia paslaugos teikėjo tarnybos, turi būti ne ilgesnis kaip 20 sekundžių;
11.3.8. vidutinis laikas, per kurį atsiliepia telefonų numerių informacijos tarnyba, turi būti ne ilgesnis kaip 15 sekundžių;