LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO
Į S A K Y M A S
dėl lietuvos respublikos ūkio ministro 2012 m. spalio 31 d. įsakymo Nr. 4-1051 „DĖL valstybės planuojamų turizmo projektų sąrašO patvirtinimo“ pakeitimo
2013 m. liepos 23 d. Nr. 4-651
Vilnius
P a k e i č i u Valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 1 prioriteto „Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai“ VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 10, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2012 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. 4-1051 „Dėl valstybės planuojamų turizmo projektų sąrašo patvirtinimo“ (Žin., 2012, Nr. 128-6426; 2013, Nr. 61-3032), ir išdėstau 1 punktą taip:
„1. |
Lietuvos vietinio ir atvykstamojo turizmo skatinimas |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Projekto tikslas – plėtoti Lietuvos turizmo rinkodarą, skatinančią vietinį turizmą, mažinti sezoniškumą, skatinti konkurencingų Lietuvos turizmo produktų ir paslaugų pardavimą ir taip pagerinti Lietuvos turizmo įvaizdį atvykstamojo turizmo rinkose. Siektini rezultatai: 1. suorganizuoti Lietuvos verslo atstovams tris verslo misijas, skirtas miestų turizmo (angl. „city-breaks“) galimybėms pristatyti; 2. parengti ir transliuoti TV laidų ciklą – pristatyti Lietuvos turizmo galimybes, išteklius ir naujienas (10 laidų); 3. parengti ir transliuoti radijo laidas – pristatyti Lietuvos turizmo galimybes, išteklius ir renginius (40 laidų); 4. kartu su latviais ir estais vykdyti projektą „Didysis Baltijos žygis“, skatinantį keliauti Lietuvos Respublikoje ir po Baltijos valstybes; 5. vykdyti rinkodaros priemones savivaldybių organizuojamiems renginiams viešinti; 6. dalyvauti parodose „ADVENTUR 2014“ ir „ADVENTUR 2015“; 7. pristatyti Lietuvą renginyje „Baltic Connecting“ Estijoje bei suorganizuoti pažintinį turą renginio dalyviams Lietuvoje; 8. suorganizuoti renginį „BUY Lithuania“ Lietuvoje 2014 m.; 9. vykdyti pasaulinio turistinio Gintaro kelio rinkodarą (suorganizuoti atidarymo renginį bei sukurti virtualaus Gintaro kelio svetainę); 10. kartu su latviais ir estais viešinti Baltijos šalis tolimosiose rinkose (Š. Amerikoje, Kinijoje, Japonijoje); 11. pristatyti Lietuvą kelionių organizatoriams iš tolimųjų rinkų; 12. organizuoti ir (ar) dalyvauti „B2B“ Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginiuose atvykstamojo turizmo rinkose. |
3 212 000 |
3 212 000 |
0 |
0 |
2013 |
24 |
2013-06-10“ |