LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS 2005 M. RUGPJŪČIO 8 D. ĮSAKYMO NR. V-626 „DĖL KVIETIMO TEIKTI PARAIŠKAS PAGAL LIETUVOS 2004-2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĘ „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ DOKUMENTŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2005 m. spalio 25 d. Nr. V-788
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. spalio 18 d. nutarimu Nr. 1093 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimo Nr. 935 „Dėl Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2005, Nr. 126-4480), pakeičiu Gaires pareiškėjams paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ remiamą veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr. V-626 „Dėl kvietimo teikti paraiškas pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ dokumentų patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 99-3723, Nr. 111-4060):
1. Išdėstau 18 punktą taip:
„18. Vadovaujantis BPD priedu, kuriame teigiama, kad prioritetas teikiamas regionams, pasižymintiems blogesniais ekonominiais rodikliais, kuriuose nepakanka BPG, ir minėta Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų tinklo plėtros ir modernizavimo strategija, ES struktūrinių fondų paramą numatoma skirti remiamai veiklos sričiai plėtoti Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių, Šiaulių ir Panevėžio apskrityse bei Raseinių rajone, ypač daug dėmesio skiriant kaimo ir atokių vietovių gyventojų sveikatos priežiūros paslaugoms gerinti. Šiose apskrityse reikalinga skubi parama pirminės sveikatos priežiūros infrastruktūrai dėl jose pastebimai blogesnės paslaugų kokybės bei prieinamumo, lyginant su kitais Lietuvos regionais. Šio reiškinio priežastis iš dalies yra ta, kad šios apskritys yra sulaukusios mažiausiai paramos, skirtos pirminės sveikatos priežiūros grandžiai sustiprinti. Pareiškėjams, veikiantiems Panevėžio apskrityje, ES struktūrinių fondų parama galės būti teikiama tik Europos Komisijai pritarus Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento pakeitimui dėl Panevėžio apskrities įtraukimo į remiamų teritorijų sąrašą. Gavus neigiamą Europos Komisijos sprendimą dėl Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento pakeitimo, siekiant į remiamų teritorijų sąrašą įtraukti Panevėžio apskritį, pareiškėjų, veikiančių Panevėžio apskrityje, paraiškos bus atmetamos.“.
2. Išdėstau 28.1, 28.2, 28.3 punktus taip:
„28.1. pirminės sveikatos priežiūros įstaigos (viešosios ir privačios), kurios yra Lietuvoje registruoti juridiniai asmenys, veikiančios Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių, Šiaulių ir Panevėžio apskrityse bei Raseinių rajone;
28.2. Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių, Šiaulių ir Panevėžio apskričių viršininkų administracijos, šiose apskrityse esančios savivaldybės bei Raseinių savivaldybė;
3. Išdėstau 58.1, 58.2 punktus taip: