LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2004 M. LIEPOS 2 D. ĮSAKYMO NR. V-502 „DĖL KVIETIMO TEIKTI PARAIŠKAS PAGAL LIETUVOS 2004-2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĘ „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ DOKUMENTŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2005 m. balandžio 7 d. Nr. V-229

Vilnius

 

 

Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymą Nr. 1K-033 „Dėl Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667):

1. Pakeičiu Paramos teikimo projektui, įgyvendinamam pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento I prioriteto 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“, tipinę sutartį, patvirtintą sveikatos apsaugos ministro 2004 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. V-502 „Dėl kvietimo teikti paraiškas pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ dokumentų patvirtinimo“:

1.1. Išdėstau sutarties preambulės 5 pastraipą taip:

„atsižvelgdami (-os) į tai, kad pateikta paraiška buvo sėkmingai įvertinta ir atrinkta, vadovaujantis kriterijais, nustatytais Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu Nr. 1K-204 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymo Nr. 1K-033 „Dėl Projektų, finansuojamų įgyvendinant Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemones, teikimo, vertinimo ir atrankos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667) (toliau – Taisyklės), ir Tarpinė institucija priėmė sprendimą suteikti paramą projektui įgyvendinti“.

1.2. Išdėstau 2 punktą taip:

2. Projekto vykdytojui suteikiama iki ________ litų (_______ litai ir _______ ct) Parama tinkamoms finansuoti Projekto išlaidoms apmokėti. Visais atvejais suteikiama Parama negali būti didesnė nei _____ proc. tinkamų finansuoti Projekto išlaidų. 80 proc. teikiamos Paramos sudaro Europos regioninės plėtros fondo lėšos, 20 proc. — Lietuvos Respublikos bendrojo finansavimo lėšos. Paramos lėšomis netinkamas apmokėti pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestis, tenkantis išlaidoms, pripažintoms tinkamomis apmokėti Paramos lėšomis, tuo atveju, jei Projekto vykdytojas ar partneriai neturi galimybės jo dengti savo lėšomis, apmokamas teisės aktų nustatyta tvarka iš Tarpinės institucijos specialiosios PVM programos, mutatis mutandis taikant šioje Sutartyje nustatytą tinkamų išlaidų apmokėjimo tvarką, išskyrus Sutarties 7.7 punktą. Apmokėtą pridėtinės vertės mokestį projekto vykdytojas ar partneriai grąžina į valstybės biudžetą teisės aktų nustatyta tvarka.“

1.3. Išdėstau 4 punktą taip:

4. Projekto vykdytojas (ar partneriai) įsipareigoja bendrai finansuoti ne mažiau kaip __ proc. tinkamų Projekto išlaidų bei užtikrinti visų kitų Projektui įgyvendinti reikalingų išlaidų (taip pat ir netinkamų) apmokėjimą*.“

1.4. Išdėstau 4 punkto išnašą taip:

„* Tuo atveju, kai projekto vykdytojas (ar partneriai) nenumato bendrai finansuoti projekto išlaidų, punktas formuluojamas taip: „Projekto vykdytojas (kartu su partneriais) gali prisidėti prie tinkamų finansuoti Projekto išlaidų bei privalo užtikrinti visų kitų Projektui įgyvendinti reikalingų išlaidų (taip pat ir netinkamų) apmokėjimą.“

1.5. Išdėstau 5 punktą taip:

5. Parama išmokama pervedant pinigus į specialią Projekto vykdytojo Paramos lėšoms atidarytą banko sąskaitą.“

1.6. Išdėstau 7.3 punktą taip:

7.3. išlaidos yra nurodytos Sutarties priede pateiktame projekto biudžete ir neviršija jame nustatytų dydžių kiekvienai išlaidų kategorijai, išskyrus Sutartyje numatytą atvejį, kai yra atliktas lėšų perkėlimas, jei toks perkėlimas buvo atliktas vadovaujantis nustatytomis procedūromis. Naudotos įrangos įsigijimas ar įrangos (įrenginių) nuoma nėra tinkamos finansuoti išlaidos;“.

1.7. Išdėstau 9 punkto išnašą taip:

„* Projektų vykdytojams, kurie yra privačios sveikatos priežiūros įstaigos, taikomas tik išlaidų kompensavimo būdas.“

1.8. Išdėstau 9.1.3 punktą taip:

9.1.3. Tiekėjo pateikta išankstinio apmokėjimo sąskaita gali būti apmokama tik tuo atveju, jei kartu su mokėjimo prašymu Įgyvendinančiajai institucijai yra pateikiama pirkimo sutarties vykdymo laikotarpiu galiojanti banko garantija išrašytos sąskaitos sumai. Projekto vykdytojas tiekėjui sumokėtą avansą iš jo vėlesnių sąskaitų išskaičiuoja sutartyje su tiekėju nustatyta tvarka;“.

1.9. Papildau nurodytąją sutartį 9.1.5 punktu:

9.1.5. žemiau nurodytais atvejais ir sąlygomis gali būti taikomas ir išlaidų kompensavimo būdas:

9.1.5.1. išlaidoms, numatytoms Sutarties 7.4.1 punkte, apmokėti;

9.1.5.2. Projekto vykdytojo (ar partnerių) darbuotojų, numatytų paraiškoje ir vykdančių projekto administravimo funkcijas, darbo užmokesčiui ir su tuo susijusiems mokesčiams apmokėti;

9.1.5.3. išlaidoms pagal galutinį mokėjimo prašymą apmokėti, t. y. visos galutinės mokėjimo prašyme pateiktos išlaidos turi būti faktiškai patirtos (pagrįstos sumokėjimo faktą patvirtinančiais dokumentais). Tuo atveju, jei Projekto vykdytojas nėra pajėgus savo lėšomis apmokėti likusių išlaidų, kurias prašo apmokėti pateikdamas galutinį mokėjimo prašymą, Įgyvendinančiajai institucijai iš anksto raštu pritarus, galutinis mokėjimo prašymas gali būti pagrįstas ir ne faktiškai patirtomis išlaidomis, o išlaidos apmokamos Sutarties 8.1 punkte nurodytu būdu. Tokiu atveju po paskutinio Paramos išmokėjimo, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, Įgyvendinančiajai institucijai turi būti pateiktas ir audito išvados (bei audito ataskaitos) papildymas;

9.1.5.4. viename mokėjimo prašyme Projekto vykdytojas gali prašyti išlaidas apmokėti taikant tik vieną išlaidų apmokėjimo būdą – išlaidų kompensavimo arba nuolatinio sąskaitų apmokėjimo būdą.“

1.10. Išdėstau 10 punktą taip:

10. Projekto vykdytojas, ketindamas gauti Paramą patirtoms tinkamoms Projekto išlaidoms apmokėti, turi pateikti Įgyvendinančiajai institucijai Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 „Dėl Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667) patvirtintos formos tarpinius ir galutinį mokėjimo prašymus ir juos pagrindžiančių dokumentų, patvirtinančių patirtas Projekto išlaidas ir jų tinkamumą, kopijas, patvirtintas Projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens parašu, nustatytos formos tikrumo žyma ir spaudu. Projekto vykdytojas Įgyvendinančiajai institucijai turi pateikti ir elektroninę mokėjimo prašymų versiją.“

1.11. Išdėstau 12 punktą taip:

12. Tarpiniai mokėjimo prašymai turi būti teikiami Įgyvendinančiajai institucijai ne rečiau kaip kas trys mėnesiai ir ne dažniau kaip kas mėnesį. Kartu su tarpinio mokėjimo pašymu Projekto vykdytojas turi užpildyti ir tarpinio mokėjimo prašymo formoje nustatytą Projekto įgyvendinimo ataskaitą, kurioje pateikiama informacija apie per praėjusį ataskaitinį laikotarpį įgyvendintą veiklą ir apie pažangą siekiant Projekto tikslų. Jei per 3 mėn. laikotarpį išlaidos nėra patiriamos, Projekto vykdytojas privalo pateikti Įgyvendinančiajai institucijai informaciją apie projekto įgyvendinimo eigą, užpildydamas tik tarpinio mokėjimo prašymo dalį apie projekto pažangą, t. y. per bet kurį trijų mėnesių laikotarpį informacija apie projekto pažangą turi būti pateikiama bent vieną kartą;“.

1.12. Išdėstau 13 punktą taip:

13. Iš viso pagal tarpinius mokėjimo prašymus išmokama Paramos suma negali būti didesnė nei 95 procentų didžiausios leistinos Paramos sumos, nustatytos Sutarties 2 punkte.“

1.13. Išdėstau 19 punktą taip:

19. Parama išmokama pervedant pinigus į specialią Paramos lėšoms atidarytą Projekto vykdytojo banko sąskaitą, kuri nurodoma mokėjimo prašymuose;“.

1.14. Papildau nurodytąją sutartį 33.6, 33.7 punktais ir išdėstau taip:

33.6 ne vėliau nei prieš 6 mėnesius iki kitų kalendorinių metų pabaigos pateikti Įgyvendinančiajai institucijai derinti Įgyvendinančiosios institucijos nustatytos formos ateinančiais metais planuojamų išlaidų lenteles (toliau – lentelės). Pirmiems projekto kalendoriniams metams lentelė teikiama ne per ilgesnį kaip 14 dienų laikotarpį po sutarties pasirašymo. Parama tinkamoms išlaidoms, patirtoms ne suderintose lentelėse nustatytu laikotarpiu, gali būti išmokėta nesilaikant nustatytų Paramos išmokėjimo terminų;

33.7. Projekte numatytus statybos rekonstrukcijos darbus vykdyti tik pagal su Įgyvendinančiąja institucija iš anksto suderintą techninį projektą;“.

1.15. Buvusius 33.6–33.23 punktus laikau atitinkamai 33.8–33.25 punktais.

1.16. Pripažįstu netekusiu galios 72.3.4 punktą.

1.17. Išdėstau 88 punktą taip:

88. Visi ginčai, nesutarimai, kylantys iš Sutarties, sprendžiami derybomis. Nepavykus išspręsti ginčo per 2 mėnesius nuo ginčo kilimo pradžios, ginčai sprendžiami Vilniaus miesto apylinkės arba Vilniaus apygardos teisme, išskyrus atvejus, kai Lietuvos Respublikos įstatymai nustato išimtinį teismingumą.“

1.18. Išdėstau 74.2 punktą taip:

74.2. yra bet kurios Projekto išlaidų kategorijos nukrypimas nuo Sutartyje nustatytos sumos daugiau kaip 10 procentų, išskyrus atvejį, kai tam tikros išlaidų kategorijos suma sumažėja dėl viešųjų pirkimų (Sutarties 73.3.3 punktas)“.

1.19. Išdėstau 98 punktą taip:

98. Sutarties priedai ir pakeitimai laikomi neatskiriama Sutarties dalimi. Sutarties priedas – Projekto paraiškos santrauka.“

2. Tvirtinu tipinės sutarties priedą – „Projekto santraukos formą“.

 

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                                                     ŽILVINAS PADAIGA

 

Sutarties Nr. BPD2004-ERPF-......................

 

 

 

(Projekto santraukos forma)

 

PROJEKTO SANTRAUKA

 

 

1. INFORMACIJA APIE PARAMOS GAVĖJĄ

 

1.1. Duomenys apie paramos gavėją

Projekto pavadinimas

 

Paramos gavėjo pavadinimas

 

Paramos gavėjo rekvizitai

subjekto kodas

 

adresas, gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė

 

tel.

 

faksas

 

el. p. adresas

 

 

1.2. Projekto valdymas

Pareigos

Atsakingo asmens vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys

Trumpas funkcijų aprašymas

Darbo sąlygos (darbo laikas, kitos sąlygos)

Projekto vadovas

 

 

 

Vyr. buhalteris (buhalteris)

 

 

 

Asmuo, atsakingas už projekto priežiūrą

 

 

 

 

 

2. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

 

 

2.1. Projekto esmės aprašymas

 

 

 

 

 

 

2.2. Projekto tikslai

 

 

 

 

 

 

2.3. Projekto uždaviniai

 

 

 

 

 

 

2.4. Projekto veiklos sritys ir etapai

 

 

 

 

 

 

 

2.5. Projekto rizika

 

 

 

 

 

 

 

2.6. Atskaitomybė ir projekto įgyvendinimo priežiūra

 

 

 

 

 

 

2.7. Projekto rezultatai

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Laukiamo rezultato kiekybinė išraiška

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.8. Laukiamos projekto pasekmės

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Laukiamų pasekmių kiekybinė išraiška

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.9. Paramos informavimo ir viešumo priemonės

Pasirinktos paramos informavimo ir viešumo priemonės

Vnt.

Pastabos, komentarai

 

Nuolatiniai stendai patalpose

 

 

 

Specialūs leidiniai

 

 

 

Informacijos pateikimas visuomenės informavimo priemonėse

 

 

 

Informacijos pateikimas projekto dokumentuose

 

 

 

Kitos priemonės

 

 

 

 

 

 

3. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS

 

(Pažymėkite nuspalvindami ar pan.)

 

Veikla

Trukmė

Pirmieji metai

Antrieji metai

Tretieji metai

mėn.

1 ketv.

2 ketv.

3 ketv.

4 ketv.

1 ketv.

2 ketv.

3 ketv.

4 ketv.

1 ketv.

2 ketv.

3 ketv.

4 ketv.

1 veikla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 veikla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N veikla ….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Veiklų pavyzdžiai:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pirkimo paketas Nr. 1 (pavadinimas):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Techninio projekto/specifikacijų parengimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pirkimo konkursinių dokumentų parengimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pirkimo konkurso skelbimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pirkimo sutarties pasirašymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sutarties vykdymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pirkimo paketas Nr. 2 (pavadinimas):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Techninio projekto/specifikacijų parengimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pirkimo konkursinių dokumentų parengimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pirkimo konkurso skelbimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pirkimo sutarties pasirašymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sutarties vykdymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pirkimo paketas Nr. N:…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekto rezultatų viešinimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projektų ataskaitų rengimas ir teikimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(įterpkite papildomas eilutes, jei reikia)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. PROJEKTO BIUDŽETAS

 

4.1. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos

Išlaidos

vnt.

vnt. sk.

vnt. kaina (Lt be PVM)

bendra suma (Lt be PVM)

PVM

Bendra suma (Lt su PVM)

 

 

 

 

 

 

 

1. Nekilnojamasis turtas,

IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

(konkretizuokite)

 

 

 

 

 

 

2. Statybos, rekonstrukcijos ir pan. darbai, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

(konkretizuokite)

 

 

 

 

 

 

3. Įranga, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

(konkretizuokite)

 

 

 

 

 

 

4. Paslaugos, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

(konkretizuokite)

 

 

 

 

 

 

5. Įnašas natūra, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

(konkretizuokite)

 

 

 

 

 

 

6. Turto nusidėvėjimas, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

(konkretizuokite)

 

 

 

 

 

 

7. Projekto administravimas, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

(konkretizuokite)

 

 

 

 

 

 

PROJEKTO IŠLAIDOS

IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2. Projekto finansavimo šaltiniai

Finansavimo šaltinis

Suma, Lt

Bendros projekto sumos dalis, proc.

1. Paramos lėšos, IŠ VISO:

 

 

2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) įnašas, IŠ VISO:

 

 

2.1. Pareiškėjo įnašas, IŠ VISO:

 

 

2.1.1. Nuosavos lėšos

 

 

2.1.2. Įnašas natūra

 

 

2.1.3. Turto nusidėvėjimas

 

 

2.2. Partnerio n (įvardykite) įnašas, IŠ VISO:

 

 

2.2.1. Nuosavos lėšos, išskyrus skolintas lėšas

 

 

2.2.2. Įnašas natūra

 

 

2.2.3. Turto nusidėvėjimas

 

 

BENDRA PROJEKTO SUMA:

 

 

IŠ JOS PVM:

 

 

 

___________________________                                                  _______                                 

(Paramos gavėjo pareigų pavadinimas)                                   (parašas)                                        (vardas ir pavardė)

______________