LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2004 M. LIEPOS 2 D. ĮSAKYMO NR. V-502 „DĖL KVIETIMO TEIKTI PARAIŠKAS PAGAL LIETUVOS 2004-2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĘ „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ DOKUMENTŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2005 m. balandžio 7 d. Nr. V-229
Vilnius
Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymą Nr. 1K-033 „Dėl Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667):
1. Pakeičiu Paramos teikimo projektui, įgyvendinamam pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento I prioriteto 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“, tipinę sutartį, patvirtintą sveikatos apsaugos ministro 2004 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. V-502 „Dėl kvietimo teikti paraiškas pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ dokumentų patvirtinimo“:
1.1. Išdėstau sutarties preambulės 5 pastraipą taip:
„atsižvelgdami (-os) į tai, kad pateikta paraiška buvo sėkmingai įvertinta ir atrinkta, vadovaujantis kriterijais, nustatytais Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu Nr. 1K-204 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymo Nr. 1K-033 „Dėl Projektų, finansuojamų įgyvendinant Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemones, teikimo, vertinimo ir atrankos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667) (toliau – Taisyklės), ir Tarpinė institucija priėmė sprendimą suteikti paramą projektui įgyvendinti“.
1.2. Išdėstau 2 punktą taip:
„2. Projekto vykdytojui suteikiama iki ________ litų (_______ litai ir _______ ct) Parama tinkamoms finansuoti Projekto išlaidoms apmokėti. Visais atvejais suteikiama Parama negali būti didesnė nei _____ proc. tinkamų finansuoti Projekto išlaidų. 80 proc. teikiamos Paramos sudaro Europos regioninės plėtros fondo lėšos, 20 proc. — Lietuvos Respublikos bendrojo finansavimo lėšos. Paramos lėšomis netinkamas apmokėti pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestis, tenkantis išlaidoms, pripažintoms tinkamomis apmokėti Paramos lėšomis, tuo atveju, jei Projekto vykdytojas ar partneriai neturi galimybės jo dengti savo lėšomis, apmokamas teisės aktų nustatyta tvarka iš Tarpinės institucijos specialiosios PVM programos, mutatis mutandis taikant šioje Sutartyje nustatytą tinkamų išlaidų apmokėjimo tvarką, išskyrus Sutarties 7.7 punktą. Apmokėtą pridėtinės vertės mokestį projekto vykdytojas ar partneriai grąžina į valstybės biudžetą teisės aktų nustatyta tvarka.“
1.3. Išdėstau 4 punktą taip:
1.4. Išdėstau 4 punkto išnašą taip:
„* Tuo atveju, kai projekto vykdytojas (ar partneriai) nenumato bendrai finansuoti projekto išlaidų, punktas formuluojamas taip: „Projekto vykdytojas (kartu su partneriais) gali prisidėti prie tinkamų finansuoti Projekto išlaidų bei privalo užtikrinti visų kitų Projektui įgyvendinti reikalingų išlaidų (taip pat ir netinkamų) apmokėjimą.“
1.5. Išdėstau 5 punktą taip:
1.6. Išdėstau 7.3 punktą taip:
„7.3. išlaidos yra nurodytos Sutarties priede pateiktame projekto biudžete ir neviršija jame nustatytų dydžių kiekvienai išlaidų kategorijai, išskyrus Sutartyje numatytą atvejį, kai yra atliktas lėšų perkėlimas, jei toks perkėlimas buvo atliktas vadovaujantis nustatytomis procedūromis. Naudotos įrangos įsigijimas ar įrangos (įrenginių) nuoma nėra tinkamos finansuoti išlaidos;“.
1.7. Išdėstau 9 punkto išnašą taip:
1.8. Išdėstau 9.1.3 punktą taip:
„9.1.3. Tiekėjo pateikta išankstinio apmokėjimo sąskaita gali būti apmokama tik tuo atveju, jei kartu su mokėjimo prašymu Įgyvendinančiajai institucijai yra pateikiama pirkimo sutarties vykdymo laikotarpiu galiojanti banko garantija išrašytos sąskaitos sumai. Projekto vykdytojas tiekėjui sumokėtą avansą iš jo vėlesnių sąskaitų išskaičiuoja sutartyje su tiekėju nustatyta tvarka;“.
1.9. Papildau nurodytąją sutartį 9.1.5 punktu:
„9.1.5. žemiau nurodytais atvejais ir sąlygomis gali būti taikomas ir išlaidų kompensavimo būdas:
9.1.5.2. Projekto vykdytojo (ar partnerių) darbuotojų, numatytų paraiškoje ir vykdančių projekto administravimo funkcijas, darbo užmokesčiui ir su tuo susijusiems mokesčiams apmokėti;
9.1.5.3. išlaidoms pagal galutinį mokėjimo prašymą apmokėti, t. y. visos galutinės mokėjimo prašyme pateiktos išlaidos turi būti faktiškai patirtos (pagrįstos sumokėjimo faktą patvirtinančiais dokumentais). Tuo atveju, jei Projekto vykdytojas nėra pajėgus savo lėšomis apmokėti likusių išlaidų, kurias prašo apmokėti pateikdamas galutinį mokėjimo prašymą, Įgyvendinančiajai institucijai iš anksto raštu pritarus, galutinis mokėjimo prašymas gali būti pagrįstas ir ne faktiškai patirtomis išlaidomis, o išlaidos apmokamos Sutarties 8.1 punkte nurodytu būdu. Tokiu atveju po paskutinio Paramos išmokėjimo, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, Įgyvendinančiajai institucijai turi būti pateiktas ir audito išvados (bei audito ataskaitos) papildymas;
1.10. Išdėstau 10 punktą taip:
„10. Projekto vykdytojas, ketindamas gauti Paramą patirtoms tinkamoms Projekto išlaidoms apmokėti, turi pateikti Įgyvendinančiajai institucijai Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 „Dėl Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667) patvirtintos formos tarpinius ir galutinį mokėjimo prašymus ir juos pagrindžiančių dokumentų, patvirtinančių patirtas Projekto išlaidas ir jų tinkamumą, kopijas, patvirtintas Projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens parašu, nustatytos formos tikrumo žyma ir spaudu. Projekto vykdytojas Įgyvendinančiajai institucijai turi pateikti ir elektroninę mokėjimo prašymų versiją.“
1.11. Išdėstau 12 punktą taip:
„12. Tarpiniai mokėjimo prašymai turi būti teikiami Įgyvendinančiajai institucijai ne rečiau kaip kas trys mėnesiai ir ne dažniau kaip kas mėnesį. Kartu su tarpinio mokėjimo pašymu Projekto vykdytojas turi užpildyti ir tarpinio mokėjimo prašymo formoje nustatytą Projekto įgyvendinimo ataskaitą, kurioje pateikiama informacija apie per praėjusį ataskaitinį laikotarpį įgyvendintą veiklą ir apie pažangą siekiant Projekto tikslų. Jei per 3 mėn. laikotarpį išlaidos nėra patiriamos, Projekto vykdytojas privalo pateikti Įgyvendinančiajai institucijai informaciją apie projekto įgyvendinimo eigą, užpildydamas tik tarpinio mokėjimo prašymo dalį apie projekto pažangą, t. y. per bet kurį trijų mėnesių laikotarpį informacija apie projekto pažangą turi būti pateikiama bent vieną kartą;“.
1.12. Išdėstau 13 punktą taip:
1.13. Išdėstau 19 punktą taip:
1.14. Papildau nurodytąją sutartį 33.6, 33.7 punktais ir išdėstau taip:
„33.6 ne vėliau nei prieš 6 mėnesius iki kitų kalendorinių metų pabaigos pateikti Įgyvendinančiajai institucijai derinti Įgyvendinančiosios institucijos nustatytos formos ateinančiais metais planuojamų išlaidų lenteles (toliau – lentelės). Pirmiems projekto kalendoriniams metams lentelė teikiama ne per ilgesnį kaip 14 dienų laikotarpį po sutarties pasirašymo. Parama tinkamoms išlaidoms, patirtoms ne suderintose lentelėse nustatytu laikotarpiu, gali būti išmokėta nesilaikant nustatytų Paramos išmokėjimo terminų;
1.17. Išdėstau 88 punktą taip:
„88. Visi ginčai, nesutarimai, kylantys iš Sutarties, sprendžiami derybomis. Nepavykus išspręsti ginčo per 2 mėnesius nuo ginčo kilimo pradžios, ginčai sprendžiami Vilniaus miesto apylinkės arba Vilniaus apygardos teisme, išskyrus atvejus, kai Lietuvos Respublikos įstatymai nustato išimtinį teismingumą.“
1.18. Išdėstau 74.2 punktą taip:
Sutarties Nr. BPD2004-ERPF-......................
(Projekto santraukos forma)
PROJEKTO SANTRAUKA
1. INFORMACIJA APIE PARAMOS GAVĖJĄ
1.1. Duomenys apie paramos gavėją
Projekto pavadinimas |
|
|
Paramos gavėjo pavadinimas |
|
|
Paramos gavėjo rekvizitai |
subjekto kodas |
|
adresas, gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė |
|
|
tel. |
|
|
faksas |
|
|
el. p. adresas |
|
1.2. Projekto valdymas
Pareigos |
Atsakingo asmens vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys |
Trumpas funkcijų aprašymas |
Darbo sąlygos (darbo laikas, kitos sąlygos) |
Projekto vadovas |
|
|
|
Vyr. buhalteris (buhalteris) |
|
|
|
Asmuo, atsakingas už projekto priežiūrą |
|
|
|
2. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
2.1. Projekto esmės aprašymas
|
2.2. Projekto tikslai
|
2.3. Projekto uždaviniai
|
2.4. Projekto veiklos sritys ir etapai
|
2.5. Projekto rizika
|
2.6. Atskaitomybė ir projekto įgyvendinimo priežiūra
|
2.7. Projekto rezultatai
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Laukiamo rezultato kiekybinė išraiška |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.8. Laukiamos projekto pasekmės
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Laukiamų pasekmių kiekybinė išraiška |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.9. Paramos informavimo ir viešumo priemonės
Pasirinktos paramos informavimo ir viešumo priemonės |
Vnt. |
Pastabos, komentarai |
|
|
Nuolatiniai stendai patalpose |
|
|
|
Specialūs leidiniai |
|
|
|
Informacijos pateikimas visuomenės informavimo priemonėse |
|
|
|
Informacijos pateikimas projekto dokumentuose |
|
|
|
Kitos priemonės |
|
|
3. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS
(Pažymėkite nuspalvindami ar pan.)
Veikla |
Trukmė |
Pirmieji metai |
Antrieji metai |
Tretieji metai |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
mėn. |
1 ketv. |
2 ketv. |
3 ketv. |
4 ketv. |
1 ketv. |
2 ketv. |
3 ketv. |
4 ketv. |
1 ketv. |
2 ketv. |
3 ketv. |
4 ketv. |
||||||||||||||||||||||||||
1 veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N veikla …. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Veiklų pavyzdžiai: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo paketas Nr. 1 (pavadinimas): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Techninio projekto/specifikacijų parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo konkursinių dokumentų parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo konkurso skelbimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo sutarties pasirašymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sutarties vykdymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo paketas Nr. 2 (pavadinimas): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Techninio projekto/specifikacijų parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo konkursinių dokumentų parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo konkurso skelbimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo sutarties pasirašymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sutarties vykdymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirkimo paketas Nr. N:… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projekto rezultatų viešinimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projektų ataskaitų rengimas ir teikimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(įterpkite papildomas eilutes, jei reikia) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. PROJEKTO BIUDŽETAS
4.1. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos
Išlaidos |
vnt. |
vnt. sk. |
vnt. kaina (Lt be PVM) |
bendra suma (Lt be PVM) |
PVM |
Bendra suma (Lt su PVM) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Nekilnojamasis turtas, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
(konkretizuokite) |
|
|
|
|
|
|
|
2. Statybos, rekonstrukcijos ir pan. darbai, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
(konkretizuokite) |
|
|
|
|
|
|
|
3. Įranga, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
(konkretizuokite) |
|
|
|
|
|
|
|
4. Paslaugos, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
(konkretizuokite) |
|
|
|
|
|
|
|
5. Įnašas natūra, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
(konkretizuokite) |
|
|
|
|
|
|
|
6. Turto nusidėvėjimas, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
(konkretizuokite) |
|
|
|
|
|
|
|
7. Projekto administravimas, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
(konkretizuokite) |
|
|
|
|
|
|
|
PROJEKTO IŠLAIDOS IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
4.2. Projekto finansavimo šaltiniai
Finansavimo šaltinis |
Suma, Lt |
Bendros projekto sumos dalis, proc. |
1. Paramos lėšos, IŠ VISO: |
|
|
2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) įnašas, IŠ VISO: |
|
|
2.1. Pareiškėjo įnašas, IŠ VISO: |
|
|
2.1.1. Nuosavos lėšos |
|
|
2.1.2. Įnašas natūra |
|
|
2.1.3. Turto nusidėvėjimas |
|
|
2.2. Partnerio n (įvardykite) įnašas, IŠ VISO: |
|
|
2.2.1. Nuosavos lėšos, išskyrus skolintas lėšas |
|
|
2.2.2. Įnašas natūra |
|
|
2.2.3. Turto nusidėvėjimas |
|
|
BENDRA PROJEKTO SUMA: |
|
|
IŠ JOS PVM: |
|
|
___________________________ _______
(Paramos gavėjo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________