VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DIREKTORIAUS

Į S A K Y M A S

 

DĖL VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAi TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2012 M. SAUSIO 11 D. ĮSAKYMO Nr. T1-31 „DĖL pacientų skundų NAGRINĖJIMO valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie sveikatos apsaugos ministerijos TVARKOS APRAŠO paTVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2012 m. spalio 4 d. Nr. T1-1205

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašą, patvirtintą Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2012 m. sausio 11 d. įsakymu Nr. T1-31 „Dėl Pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2012, Nr. 8-315, Nr. 30-1433):

1. Išdėstau 26.1 punktą taip:

26.1. Skundo tyrimui reikalingų dokumentų kopijas ir (ar), jei reikia, įstaigos darbuotojų paaiškinimus asmens sveikatos priežiūros įstaiga privalo pateikti ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo Tarnybos rašytinio prašymo gavimo dienos. Atskirais atvejais, Tarnybos direktoriaus pavaduotojo, Tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už pacientų teisių priežiūrą, vadovo iniciatyva ir Tarnybos direktoriaus įsakymu sudaroma komisija, susidedanti ne mažiau kaip iš dviejų Tarnybos darbuotojų (toliau – Komisija), kuriai pavedama paimti iš įstaigos skundo tyrimui reikalingų papildomų dokumentų kopijas ir (ar), jei reikia, įstaigos darbuotojų papildomus paaiškinimus. Komisija į asmens sveikatos priežiūros įstaigą vykdyti jai pavestos užduoties vyksta įstaigos iš anksto neįspėjusi;“.

2. Išdėstau 26.2 punktą taip:

26.2. Gavus iš asmens sveikatos priežiūros įstaigos šio aprašo 26.1 punkte nurodytų visų skundo tyrimui reikalingų dokumentų kopijas ir (ar) įstaigos darbuotojų paaiškinimus, Tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už pacientų teisių priežiūrą, darbuotojas surašo Vertinimo išvadą dėl atitinkamų įstaigos asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės įvertinimo ir pacientų teisių pažeidimo ar nepažeidimo, kuri vizuojama Tarnybos darbo reglamento nustatyta tvarka;“.

3. Papildau šiuo 291 punktu:

291. Atlikusi skundo tyrimą ir nustačiusi teisės aktų, reglamentuojančių asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą, pažeidimus, Tarnyba turi teisę taikyti asmens sveikatos priežiūros įstaigoms sankcijas įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

 

Direktorius                                                                                      Juozas Galdikas