LIETUVOS RESPUBLIKOS TEISINGUMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL TEISINGUMO MINISTRO 2010 M. GEGUŽĖS 25 D.
ĮSAKYMO Nr. 1R-116 „DĖL TARNYBOS KALĖJIMŲ DEPARTAMENTE PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS TEISINGUMO MINISTERIJOS IR JAM PAVALDŽIOSE ĮSTAIGOSE ORGANIZAVIMO TAISYKLIŲ IR KALĖJIMŲ DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS TEISINGUMO MINISTERIJOS IR JAM PAVALDŽIŲ ĮSTAIGŲ PAREIGŪNŲ KVALIFIKACIJOS VERTINIMO KOMISIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. sausio 26 d. Nr. 1R-23
Vilnius
1. P a k e i č i u Tarnybos Kalėjimų departamente prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos ir jam pavaldžiose įstaigose organizavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2010 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. 1R-116 „Dėl Tarnybos Kalėjimų departamente prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos ir jam pavaldžiose įstaigose organizavimo taisyklių ir Kalėjimų departamento prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos ir jam pavaldžių įstaigų pareigūnų kvalifikacijos vertinimo komisijos nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 62-3072):
1.1. Išdėstau 85 punktą taip:
„85. Reikalavimai Kalėjimų departamento direktoriui, jo pavaduotojams ir jam pavaldžių įstaigų vadovams kvalifikacinei klasei gauti:
85.1. lyderystė – iškelia sau ir pavaldiems asmenims aiškius tikslus ir siekia juos gyvendinti; diegia, skleidžia įstaigos misiją, viziją, vertybes ir sugeba įkvėpti to siekti kitus; skatina naujovių diegimą įstaigoje; planuoja ir (ar) dalyvauja planuojant įstaigos veiklą, iš anksto numato galimas problemas ir jų sprendimo būdus; siekia didžiausio savo veiklos rezultato su mažiausiomis sąnaudomis; siekia, kad pavaldūs asmenys kuo aktyviau dalyvautų įstaigos veikloje, bendrauja ir bendradarbiauja su įstaigos veikla suinteresuotais asmenimis, siekdamas įgyvendinti nustatytus įstaigos tikslus;
85.2. žmogiškųjų išteklių valdymas – organizuoja pavaldžių asmenų gebėjimų ugdymą, siekdamas įgyvendinti įstaigos strateginius ir metinius veiklos tikslus ir uždavinius; nustato, ugdo ir panaudoja pavaldžių asmenų gebėjimus; suburia asmenis veiksmingam komandiniam darbui; laikosi personalo valdymo procedūrų ir veiksmingai įgyvendina personalo valdymo priemones;
85.3. programų ir projektų valdymas – prisiima atsakomybę už programos ar projekto teikiamos naudos, įvertinus sąnaudas, nustatymą ir sėkmingą įgyvendinimą; nustato galimą programos ar projekto riziką, stebi ją ir įvairiomis priemonėmis kontroliuoja;
85.4. finansų valdymas – įgyvendindamas teisingumo ministro valdymo sričių strateginio veiklos plano programas dalyvauja rengiant įstaigos metinį veiklos planą; užtikrina ar dalyvauja užtikrinant veiksmingą finansų valdymą; siekia, kad būtų užtikrintas įstaigos biudžeto ir išlaidų skaidrumas;
85.5. analizė ir pagrindimas – analizuoja ir panaudoja informaciją geresnių sprendimų priėmimui, laiku pastebi problemas ir įžvelgia priežastis, sistemiškai skaido daugiaplanes problemas ar situacijas į sudedamąsias dalis, ieško problemų sprendimo variantų taikydamas įvairius metodus, priimdamas sprendimus, bendradarbiauja su įvairių sričių analitikais ir ekspertais;
85.6. komunikacija ir viešieji ryšiai – naudoja komunikacines priemones, siekdamas įtraukti suinteresuotus asmenis į įstaigos veiklos gerinimo procesą, kuria ir plėtoja įstaigos kultūrą, skatina bendravimą ir bendradarbiavimą tiek įstaigos viduje, tiek su visomis suinteresuotomis šalimis, išmano, kaip įstaiga gali ir turi bendrauti ir bendradarbiauti tiek viduje, tiek už įstaigos ribų, suvokia padalinio ar valstybės tarnautojo, atsakingo už komunikaciją, vaidmenį ir su juo bendradarbiauja;
85.7. strateginis mąstymas – prisideda formuojant įstaigos strategiją ir tikslus; žino ir supranta valstybės prioritetus, platesnį politinį kontekstą ir institucines ribas, išmano, kaip visa tai panaudoti siekiant įstaigos strateginių tikslų; sugeba pagrįsti faktais ir įrodymais veiksmus, pasirinktus siekiant įgyvendinti įstaigos strategiją ir tikslus;
1.2. Išdėstau 86 punktą taip:
1.3. Papildau šiuo 861 punktu:
„861. Teisingumo ministras vertina Kalėjimų departamento direktoriaus, jo pavaduotojų ir Kalėjimų departamentui pavaldžių įstaigų vadovų (toliau – vertinamas vadovas) tarnybinę veiklą pagal šių Taisyklių kvalifikacijos vertinimo anketoje (14 priedas) (toliau – vertinimo anketa) nurodytus kvalifikacijos vertinimo kriterijus, atsižvelgdamas į šių Taisyklių 13 priede nurodytą vertinamo vadovo tarnybinės veiklos vertinimo skalę. Vertinimo anketą teisingumo ministras pateikia vertinamam vadovui. Vertinamas vadovas vertinimo anketą užpildo ir grąžina teisingumo ministrui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jos gavimo dienos. Vertinamas vadovas ir teisingumo ministras susitaria dėl pokalbio datos. Teisingumo ministras iki pokalbio susipažįsta su vertinamo vadovo užpildyta vertinimo anketa.
Teisingumo ministras, vertindamas Kalėjimų departamento direktoriaus pavaduotojų ir Kalėjimų departamentui pavaldžių įstaigų vadovų tarnybinę veiklą, atsižvelgia į Kalėjimų departamento direktoriaus raštu pateiktą informaciją apie šiems pareigūnams praėjusiais metais nustatytų užduočių įgyvendinimą, siūlymus dėl einamųjų metų planuojamų atlikti užduočių, kitą aktualią informaciją, kuri galėtų turėti įtakos šių pareigūnų praeitų metų tarnybinės veiklos vertinimui. Šią informaciją Kalėjimų departamento direktorius teisingumo ministrui pateikia ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 15 d. arba ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo pateikti šią informaciją gavimo dienos.“
1.4. Papildau šiuo 862 punktu:
„862. Teisingumo ministras kasmet per pokalbį su vertinamu vadovu:
862.1. aptaria pareigūno užpildytą vertinimo anketą, pareigūno gebėjimus atlikti pareigybės aprašyme nurodytas funkcijas ir jo gebėjimus įgyvendinti įstaigos strateginius tikslus;
862.2. aptaria praėjusiais metais suplanuotus įgyvendinti pareigūno veiklos uždavinius (užduotis) (toliau – planuojamos atlikti užduotys) ir pasiektus rezultatus;
862.3. nustato einamųjų metų planuojamas atlikti užduotis (teisingumo ministro nustatytų įstaigos veiklos vertinimo rodiklių gerinimo ir kt.);
1.5. Papildau šiuo 871 punktu:
„871. Teisingumo ministras po pokalbio su vertinamu vadovu užpildo vertinimo anketą (įrašo atitinkamą komentarą (pagrindimą), jei nesutinka su pareigūno nurodytu balu, ir nurodo kitokį balą) ir pagal vertinamo vadovo tarnybinės veiklos vertinimo išvados formą pagal šių Taisyklių 12 priedą surašo pareigūno tarnybinės veiklos vertinimo išvadą (toliau – vertinimo išvada). Vertinimo išvadoje teisingumo ministras vertina vertinamo vadovo tarnybinę veiklą. Kvalifikacija ir jo gebėjimai atlikti pareigybės aprašyme nurodytas funkcijas, gebėjimai įgyvendinti įstaigos strateginius tikslus yra vertinami pagal vertinimo kriterijus. Kiekvienas tarnybinės veiklos vertinimo kriterijus turi savo reikšmes. Kiekviena tarnybinės veiklos vertinimo kriterijaus reikšmė vertinama nuo 1 iki 5 balų. Mažiausias įvertinimas yra 1, didžiausias – 5 balai. Bendras tarnybinės veiklos įvertinimas (labai gerai, gerai, patenkinamai arba nepatenkinamai) nurodomas vertinimo išvadoje pagal vertinimo skalėje gautą rezultatą.
Vertinimo išvadoje teisingumo ministras įrašo planuojamas atlikti užduotis, tarnybinės veiklos įvertinimą ir siūlymą dėl karjeros ir kvalifikacijos tobulinimo. Įvertinęs vertinamo vadovo tarnybinę veiklą labai gerai, patenkinamai arba nepatenkinamai, teisingumo ministras vertinimo išvadoje pateikia vieną iš Statuto 44 straipsnio 10, 12, 13 dalyse nurodytų siūlymų.
Vertinamam vadovui planuojamos atlikti užduotys turi būti aiškios, realiai įvykdomos, turi turėti nustatytą įvykdymo terminą. Jos nustatomos atsižvelgiant į patvirtinto (patikslinto) teisingumo ministro valdymo sričių strateginio veiklos plano programų tikslus, uždavinius ar priemones, taip pat metinio veiklos plano priemones, Kalėjimų departamento direktoriaus patvirtinto Kalėjimų departamentui pavaldžių įstaigų veiklos planus, pareigybių aprašymuose nustatytas funkcijas. Nustatydamas planuojamas atlikti užduotis, teisingumo ministras kiekvienam vertinamam vadovui nustato ir veiklos rezultatų vertinimo rodiklius, ir riziką, kuriai esant planuojamos užduotys gali būti neįgyvendintos.
Šie rodikliai turi būti suformuluoti aiškiai ir pagal juos turi būti galimybė įvertinti konkretų rezultatą, o jų reikšmės turi būti pamatuojamos ir apskaičiuojamos, patikimos ir nesudėtingai patikrinamos.
Prireikus einamaisiais metais planuojamos atlikti užduotys gali būti vieną kartą pakeistos ar papildytos, bet ne vėliau kaip likus 4 mėnesiams iki tarnybinės veiklos kasmetinio vertinimo. Šiuo atveju keičiama ar pildoma vertinamo vadovo tarnybinės veiklos vertinimo išvados I dalis „Pasiekti ir planuojami rezultatai“. Siekiant užtikrinti, kad vertinamas vadovas deramai įgyvendintų nustatytus teisingumo ministro valdymo sričių strateginius tikslus ir pagrindinius metų veiklos uždavinius (užduotis), šie strateginiai tikslai ir pagrindiniai metų veiklos uždaviniai (užduotys) privalo būti skelbiami viešai, įstaigos interneto svetainėje, išskyrus atvejus, kai tai draudžia įstatymai ir kiti teisės aktai.
Jeigu praėjusiais metais vertinamo vadovo tarnybinė veikla kasmetinio vertinimo metu nebuvo vertinama, teisingumo ministras, pildydamas vertinamo vadovo tarnybinės veiklos vertinimo išvadą, nepildo šios išvados I dalies „Pasiekti ir planuojami rezultatai“ skilties „Pagrindiniai praėjusių metų rezultatai“.“
1.6. Išdėstau 89 punktą taip:
„89. Tiesioginis vadovas vertinimo išvadą ir aktą pateikia įstaigos, kurioje sudaryta kvalifikacijos vertinimo komisija pareigūno tarnybinei veiklai vertinti, kvalifikacijos vertinimo komisijos sekretoriui ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 20 d. Vertinamo vadovo vertinimo išvadą ir aktą teisingumo ministras pateikia Teisingumo ministerijos administracijos padaliniui, atliekančiam personalo valdymo funkcijas, ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 20 d. Teisingumo ministerijos administracijos padalinys, atliekantis personalo valdymo funkcijas, vertinimo išvados, kurioje vertinamo vadovo tarnybinė veikla įvertinta labai gerai, patenkinamai arba nepatenkinamai, kopiją pateikia atitinkamai vertinimo komisijai.“
1.7. Išdėstau 93 punktą taip:
1.8. Išdėstau 94.2 punktą taip:
„94.2. pokalbį su pareigūnu, kurio tarnybinė veikla vertinama, apie jo praėjusių metų tarnybinę veiklą, gebėjimus vykdyti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, taip pat gebėjimus įgyvendinti vadovaujamos įstaigos padalinio tikslus ir uždavinius, jei vertinamas įstaigos ar administracijos padalinio vadovas, o įstaigos vadovo – ir gebėjimus įgyvendinti jo vadovaujamos įstaigos strateginius tikslus.“
2. N u s t a t a u, kad:
2.1. šio įsakymo nuostatos taikomos vertinant Kalėjimų departamento prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos ir jam pavaldžių įstaigų pareigūnų 2012 metų ir vėlesnių metų tarnybinę veiklą;
2.2. Kalėjimų departamento prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos direktorius raštu pateikia siūlymus teisingumo ministrui dėl Kalėjimų departamento direktoriaus pavaduotojų, Kalėjimų departamentui pavaldžių įstaigų vadovų einamųjų metų planuojamų atlikti užduočių iki 2012 m. vasario 15 d.;
2.3. 2012 metų planuojamas atlikti užduotis (teisingumo ministro nustatytų įstaigos veiklos vertinimo rodiklių gerinimo ir kt.), užpildydamas vertinimo išvados I dalį „Pasiekti ir planuojami rezultatai“ (išskyrus skiltį „Pagrindiniai praėjusių metų rezultatai“), teisingumo ministras nustato Kalėjimų departamento prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos direktoriui, jo pavaduotojams ir Kalėjimų departamentui prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos pavaldžių įstaigų vadovams iki 2012 m. vasario 20 d.
Kalėjimų departamento prie
Lietuvos Respublikos teisingumo
ministerijos ir jam pavaldžiose įstaigose
organizavimo taisyklių
12 priedas
(Vertinamo vadovo tarnybinės veiklos vertinimo išvados forma)
__________________________________________________________________________
(valstybės ar savivaldybės institucijos ar įstaigos ir jos struktūrinio padalinio pavadinimas)
TARNYBINĖS VEIKLOS VERTINIMO IŠVADA
_____________ Nr. _____
(data)
_____________________
(sudarymo vieta)
I. PASIEKTI IR PLANUOJAMI REZULTATAI
STRATEGINIAI TIKSLAI (pildoma tik vertinant įstaigos vadovo tarnybinę veiklą) Įstaigos vadovo veiklos tikslai (ne daugiau kaip 5), skirti įstaigos metiniam veiklos planui ir įstaigos tikslams įgyvendinti 1. 2. 3. 4. 5.
|
PAGRINDINIAI PRAĖJUSIŲ METŲ VEIKLOS REZULTATAI 1. 2. 3. 4. 5. 6.
|
PAGRINDINIAI METŲ VEIKLOS UŽDAVINIAI (UŽDUOTYS) (pildoma suderinus su valstybės tarnautoju, ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 6 uždaviniai (užduotys) 1. 2. 3. 4. 5. 6.
|
VEIKLOS REZULTATŲ VERTINIMO RODIKLIAI (pildoma suderinus su valstybės tarnautoju) Kiekybiniai, kokybiniai, laiko ir kiti kriterijai, kuriais vadovaudamasis tiesioginis vadovas vertins, ar planuoti veiklos uždaviniai (užduotys) yra įgyvendinti
|
RIZIKA, KURIAI ESANT PAGRINDINIAI VEIKLOS UŽDAVINIAI (UŽDUOTYS) GALI BŪTI NEĮGYVENDINTI (pildoma suderinus su valstybės tarnautoju) Kokios aplinkybės gali turėti įtakos pagrindinių veiklos uždavinių (užduočių) neįvykdymui?
|
II. GEBĖJIMŲ ATLIKTI PAREIGYBĖS APRAŠYME NUMATYTAS FUNKCIJAS VERTINIMAS
Aprašymas |
Pažymimas atitinkamas langelis |
Valstybės tarnautojas, atlikdamas pareigybės aprašyme numatytas funkcijas, įvykdė planuotus veiklos uždavinius (užduotis) ir viršijo visus sutartus vertinimo rodiklius |
5□ |
Valstybės tarnautojas, atlikdamas pareigybės aprašyme numatytas funkcijas, įvykdė planuotus veiklos uždavinius (užduotis) ir viršijo kai kuriuos sutartus vertinimo rodiklius |
4□ |
Valstybės tarnautojas, atlikdamas pareigybės aprašyme numatytas funkcijas, iš esmės įvykdė planuotus veiklos uždavinius (užduotis) pagal sutartus vertinimo rodiklius |
3□ |
Valstybės tarnautojas, atlikdamas pareigybės aprašyme numatytas funkcijas, įvykdė tik kai kuriuos planuotus veiklos uždavinius (užduotis) pagal sutartus vertinimo rodiklius ir jo veikloje buvo trūkumų |
2□ |
Valstybės tarnautojas, atlikdamas pareigybės aprašyme numatytas funkcijas, neįvykdė planuotų veiklos uždavinių (užduočių) pagal sutartus vertinimo rodiklius ir jo veikloje buvo akivaizdžių trūkumų (užduotys dažniausiai neatliktos laiku arba atliktos netinkamai) |
1□ |
VADOVO TIESIOGINIO VADOVO KOMENTARAI
|
|
KVALIFIKACIJOS VERTINIMAS
|
Pažymimas langelis, atitinkantis kvalifikacijos vertinimo anketoje gautą balą |
||||
Vertinimas |
1□ |
2□ |
3□ |
4□ |
5□ |
PASIŪLYMAI, KAIP TOBULINTI KVALIFIKACIJĄ Valstybės tarnautojas nurodo savo pagrindinius gebėjimus (įgūdžius, žinias), kurių reikia jo darbui veiksmingai atlikti, ir suderina juos su savo tiesioginiu vadovu. Tiesioginis vadovas nurodo valstybės tarnautojo veiklos tobulinimo poreikius, jei tokių yra. Tada tiesioginis vadovas ir valstybės tarnautojas susitaria dėl kvalifikacijos tobulinimo, kurio reikia valstybės tarnautojo gebėjimams ateinančiais metais stiprinti, galimybių.
Kokie (suderinus su valstybės tarnautoju) yra esminiai (ne daugiau kaip 5) gebėjimai, reikalingi jo funkcijoms veiksmingai atlikti ir planuojamoms veiklos užduotims pasiekti? 1. 2. 3. 4. 5.
Kurios, jei tokių yra, valstybės tarnautojo veiklos sritys turi būti tobulinamos? (atsižvelgiant į kvalifikacijos vertinimo anketos rezultatus)
Kokios kvalifikacijos tobulinimo priemonės padėtų vystyti minėtus valstybės tarnautojo gebėjimus arba pagerintų jo tarnybinę veiklą apskritai?
|
IV. BENDRAS VERTINIMAS
|
Pažymimas langelis, atitinkantis tarnybinės veiklos vertinimo skalėje gautą rezultatą |
|||
Vertinimas |
Nepatenkinamai □ |
Patenkinamai □ |
Gerai □ |
Labai gerai □ |
V. SIŪLYMAI
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(Vadovo tiesioginis vadovas) |
(Parašas) |
(Vardas ir pavardė) |
(Pareigūnas) |
(Parašas) |
(Vardas ir pavardė) |
Kalėjimų departamento prie
Lietuvos Respublikos teisingumo
ministerijos ir jam pavaldžiose įstaigose
organizavimo taisyklių
13 priedas
VERTINAMO VADOVO tarnybinės veiklos Vertinimo skalė
|
Gebėjimo atlikti pareigybės aprašyme nurodytas funkcijas vertinimas |
|||||
Kvalifikacijos vertinimas |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
nepatenkinamai |
nepatenkinamai |
patenkinamai |
patenkinamai |
patenkinamai |
|
2 |
nepatenkinamai |
patenkinamai |
patenkinamai |
patenkinamai |
patenkinamai |
|
3 |
nepatenkinamai |
patenkinamai |
gerai |
gerai |
gerai |
|
4 |
patenkinamai |
patenkinamai |
gerai |
gerai |
labai gerai |
|
5 |
patenkinamai |
patenkinamai |
gerai |
labai gerai |
labai gerai |
Kalėjimu departamento prie Lietuvos Respublikos
teisingumo ministerijos ir jam pavaldžiose įstaigose
organizavimo taisyklių
14 priedas
Vertinamų vadovų kvalifikacijos vertinimo anketa
Vardas, pavardė |
Pareigos |
Data |
Bendras balas (gaunamas iki sveiko skaičiaus suapvalinus visų dalių balų vidurkį) (pildo tiesioginis vadovas) |
||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Tiesioginio vadovo komentaras (pagrindimas), jeigu jis nesutinka su valstybės tarnautojo pažymėtu balu, ir vertinimas |
|
||||||||||||||||||||||||
1. LYDERYSTĖ (vertinama atsižvelgiant į reikšmes, pateiktas 1.1–1.9 punktuose) |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
|
|
||||||||||||||||||||||||
1.1. Iškelia sau ir pavaldiems asmenims aiškius tikslus ir siekia juos įgyvendinti |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
1.2. Diegia, skleidžia įstaigos misiją, viziją, vertybes ir sugeba įkvėpti to siekti kitus |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
1.3. Tobulina įstaigos valdymą (struktūrą ir procedūras) remdamasis įstaigos misija, vizija ir tikslais |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
1.4. Skatina naujovių diegimą įstaigoje |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
1.5. Planuoja / dalyvauja planuojant įstaigos veiklą, iš anksto numatydamas galimas problemas ir jų sprendimo būdus |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
1.6. Siekia didžiausio savo veiklos rezultato su mažiausiomis sąnaudomis |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
1.7. Siekia, kad pavaldūs asmenys kuo aktyviau dalyvautų įstaigos veikloje |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
1.8. Tobulėja mokydamasis iš patirties |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
1.9. Bendrauja ir bendradarbiauja su politikais, kitais įstaigos veikla suinteresuotais asmenimis siekdamas įgyvendinti nustatytus įstaigos tikslus |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
2. ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ VALDYMAS (vertinama atsižvelgiant į reikšmes, pateiktas 2.1–2.6 punktuose) |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
|
|||||||||||||||||||||||||
2.1. Ugdo pavaldžių asmenų gebėjimus siekdamas įgyvendinti įstaigos strateginius ir / ar metinius veiklos tikslus ir uždavinius |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
2.2. Nustato, ugdo ir panaudoja pavaldžių asmenų gebėjimus |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
2.3. Suburia asmenis veiksmingam komandiniam darbui |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
2.4. Valdo pokyčius įvertindamas numatomą pasipriešinimą ir skatina glaudesnį bendradarbiavimą |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
2.5. Laikosi personalo valdymo procedūrų / veiksmingai įgyvendina personalo valdymo priemones |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
2.6. Bendradarbiauja su personalo administravimo tarnyba / valstybės tarnautoju, atliekančiu personalo administravimo funkcijas |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
3. PROGRAMŲ IR PROJEKTŲ VALDYMAS (vertinama, jeigu įstaigoje taikoma projektinio valdymo sistema ir valstybės tarnautojas dalyvauja projektinio valdymo sistemoje) (vertinama atsižvelgiant į reikšmes, pateiktas 3.1–3.5 punktuose) |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
|
|||||||||||||||||||||||||
3.1. Prisiima atsakomybę už programos ar projekto teikiamos naudos nustatymą ir sėkmingą įgyvendinimą |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
3.2. Nustato galimą programos ar projekto riziką, stebi ją ir įvairiomis priemonėmis kontroliuoja |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
3.3. Palaiko ryšius su programos ar projekto veikla suinteresuotais asmenimis |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
3.4. Užtikrina, kad būtų reguliariai atliekamas sprendimų poveikio vertinimas ir pateikiama šiam įvertinimui parengti reikalinga informacija |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
3.5. Glaudžiai bendradarbiauja su padaliniu ar valstybės tarnautoju, atsakingu už projektų valdymą |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
4. FINANSŲ VALDYMAS (vertinama atsižvelgiant į reikšmes, pateiktas 4.1–4.3 punktuose) |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
|
|||||||||||||||||||||||||
4.1. Dalyvauja rengiant įstaigos strateginį planą ir / ar metinį veiklos planą, sugeba tinkamai bendrauti ir bendradarbiauti šiais klausimais įstaigoje ir už jos ribų |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
4.2. Užtikrina ar dalyvauja užtikrinant veiksmingą finansų valdymą |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
4.3. Siekia, kad būtų užtikrintas įstaigos biudžeto ir išlaidų skaidrumas |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
5. ANALIZĖ IR PAGRINDIMAS |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
|
|||||||||||||||||||||||||
5.1. Analizuoja ir panaudoja informaciją geresnių sprendimų priėmimui |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
5.2. Laiku pastebi problemas ir įžvelgia jų priežastis |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
5.3. Sistemiškai skaido daugiaplanes problemas ar situacijas į sudedamąsias dalis |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
5.4. Ieško problemų sprendimo variantų taikydamas įvairius metodus |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
5.5. Priimdamas sprendimus, bendradarbiauja su įvairių sričių analitikais ir ekspertais |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
6. KOMUNIKACIJA IR VIEŠIEJI RYŠIAI (vertinama atsižvelgiant į reikšmes, pateiktas 6.1–6.5 punktuose) |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
|
|||||||||||||||||||||||||
6.1. Naudoja komunikacijos priemones, siekdamas įtraukti suinteresuotus asmenis į įstaigos veiklos gerinimo procesą |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
6.2. Kuria ir plėtoja įstaigos kultūrą: skatina bendravimą ir bendradarbiavimą tiek įstaigos viduje, tiek ir su visomis suinteresuotomis šalimis |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
6.3. Kuria ir tobulina aplinką, kuri užtikrina glaudžius ryšius tarp politikos formavimo ir įgyvendinimo |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
6.4. Išmano, kaip įstaiga gali ir turi bendrauti ir bendradarbiauti tiek viduje, tiek už įstaigos ribų |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
6.5. Suvokia padalinio ar valstybės tarnautojo, atsakingo už komunikaciją, vaidmenį ir su juo bendradarbiauja |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
7. STRATEGINIS MĄSTYMAS (vertinama atsižvelgiant į reikšmes, pateiktas 7.1–7.4 punktuose) |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
|
|||||||||||||||||||||||||
7.1. Įneša indėlį formuojant įstaigos strategiją ir tikslus |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
7.2. Žino ir supranta valstybės prioritetus, platesnį politinį kontekstą ir institucines ribas, išmano, kaip visa tai panaudoti siekiant įstaigos strateginių tikslų |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
7.3. Suvokia, nustato ir įvertina pagrindinius rezultatų užtikrinimo veiksnius |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
7.4. Sugeba pagrįsti faktais ir įrodymais veiksmus, pasirinktus siekiant įgyvendinti įstaigos strategiją ir tikslus |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
8. FIZINIS IR SPECIALUSIS PASIRENGIMAS (vertinama atsižvelgiant teisės aktuose pareigūnams nustatytus normatyvus) |
□ |
□ |
□ |
□ |
□ |
|
|||||||||||||||||||||||||
8.1. Geba naudoti specialiąsias priemones |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
8.2. Išlaiko fizinio pasirengimo normatyvus |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Pareigūnas nurodo, ar esant galimybei norėtų pasinaudoti tarnybiniu kaitumu toje pačioje ar kitoje valstybės ar savivaldybės institucijoje ar įstaigoje.
__________________________________________________________________________
_____________________
(Pareigūnas)
__________________________
(Vadovo tiesioginio vadovo parašas)