LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL PILIEČIŲ IR KITŲ ASMENŲ APTARNAVIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTERIJOJE TVARKOS PATVIRTINIMO
2002 m. spalio 22 d. Nr. 1767
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugsėjo 25 d. nutarimu Nr. 1491 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdinės tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 95-4105):
1. Tvirtinu Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijoje tvarką (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro
2002 10 22 įsakymu Nr. 1767
PILIEČIŲ IR KITŲ ASMENŲ APTARNAVIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTERIJOJE TVARKA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Ši Tvarka reglamentuoja piliečių ir kitų asmenų (toliau – asmenys) aptarnavimą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijoje (toliau – ministerija).
2. Piliečiai ir kiti asmenys aptarnaujami vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinta Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdine tvarka (Žin., 2002, Nr. 95-4105) ir šia Tvarka.
II. ASMENŲ APTARNAVIMAS, PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ REGISTRAVIMAS
3. Ministerijos informacinėje lentoje skelbiama darbuotojo, atsakingo už asmenų aptarnavimą, pareigos, vardas, pavardė, telefono numeris. Ministerijos interneto tinklapyje (www. smm. lt) skelbiama Tvarka ir darbuotojo, atsakingo už asmenų aptarnavimą, pareigos, vardas, pavardė, telefono numeris.
4. Atvykę į ministeriją asmenys raštiškus ir žodinius prašymus ir skundus pateikia atsakingam už asmenų aptarnavimą ministerijos darbuotojui (109 kab.).
6. Ministerijoje asmenys aptarnaujami: pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.30–17.30 val., penktadieniais – 8.30–16.15 val. Pietų pertrauka 12.00–12.45 val. Prieš valstybines šventes darbo laikas sutrumpinamas viena valanda.
7. Asmenys nuomonę apie aptarnavimo kokybę, savo pageidavimus ir pasiūlymus gali išdėstyti pageidavimų, pasiūlymų ir pastabų knygoje, kuri laikoma pas ministerijos budėtoją.
8. Prašymai ir skundai, gauti tiesiogiai iš asmens ar atsiųsti paštu, registruojami Bendrųjų reikalų skyriuje. Ant prašymo ar skundo dedamas registracijos spaudas, jame įrašoma gavimo data ir registracijos numeris.
III. PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ PERDAVIMAS, NAGRINĖJIMO TERMINAI
11. Ministerijos valstybės sekretorius, peržiūrėjęs skundus ir prašymus, priima sprendimą dėl tolesnio jų nagrinėjimo. Juos perduoda:
11.1. Švietimo strategijos departamento Švietimo priežiūros skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.1.1. valstybinių, savivaldybių ir nevalstybinių ikimokyklinio ugdymo įstaigų bei pradinį, pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą teikiančių (išskyrus profesines ir aukštesniąsias mokyklas) mokyklų steigimo, reorganizavimo, likvidavimo ir pertvarkymo;
11.1.2. valstybinių, savivaldybių, nevalstybinių ir specialiųjų ugdymo įstaigų vadybinės ir pedagoginės veiklos;
11.2. Bendrojo ugdymo departamento Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo skyriui, jei prašymas ar skundas gautas dėl:
11.3. Bendrojo ugdymo departamento Pagrindinio ir vidurinio ugdymo skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.4. Bendrojo ugdymo departamento Specialiojo ugdymo sektoriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl specialiojo ugdymo turinio bei ugdymo proceso organizavimo;
11.5. Bendrojo ugdymo departamento Pedagogų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.6. Specialistų rengimo departamento Aukštesniųjų studijų skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.7. Specialistų rengimo departamento Profesinio rengimo skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.8. Specialistų rengimo departamento Registrų skyriui, jei prašymas ar skundas gautas dėl:
11.9. Specialistų rengimo departamento Suaugusiųjų švietimo sektoriui, jei prašymas ar skundas gautas dėl suaugusiųjų bendrojo lavinimo įstaigų vadybinės ir pedagoginės veiklos;
11.10. Socialinės politikos departamentui, jei prašymas ar skundas gautas dėl:
11.11. Mokslo ir studijų departamento Mokslo skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.11.1. valstybės mokslo institutų, universitetų mokslo institutų, valstybės bei privačių mokslo įstaigų, kitų mokslo ir studijų įstaigų steigimo, reorganizavimo ir likvidavimo;
11.12. Mokslo ir studijų departamento Tarptautinių programų skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.13. Mokslo ir studijų departamento Studijų skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.14. Mokslo ir studijų departamento Technologijų skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl mokslo ir studijų institucijų technologinės plėtros;
11.15. Finansų politikos departamento Mokslo ir studijų ekonomikos skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl mokslo ir studijų finansavimo;
11.16. Finansų politikos departamento Švietimo ekonomikos skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.17. Finansų politikos departamento Statybos ir investicijų skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.18. Finansų politikos departamento Turto valdymo skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl ministerijai pavaldžių įstaigų bei mokslo ir studijų institucijų kilnojamojo ir nekilnojamojo turto, jo panaudojimo;
11.20. Personalo skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
11.21. Vidaus audito skyriui, jei skundas ar prašymas gautas dėl:
12. Prašymai ir skundai turi būti išnagrinėti per 15 darbo dienų nuo jų gavimo ministerijoje datos, išskyrus tuos atvejus, jei įstatymo nustatyta kitaip arba prašymo ar skundo nagrinėjimas susijęs su komisijos sudarymu, posėdžio sušaukimu ar kitomis organizacinėmis priemonėmis, dėl kurių atsakymo pateikimas asmeniui gali užtrukti ilgiau kaip 15 dienų nuo prašymo ar skundo gavimo ministerijoje datos.
IV. SPRENDIMŲ DĖL IŠNAGRINĖTŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ ĮFORMINIMAS
14. Sprendimai dėl išnagrinėtų prašymų įforminami ministerijos valstybės sekretoriaus potvarkiu, departamento direktoriaus raštu ar kitokiu sprendimą patvirtinančiu dokumentu, atitinkančiu prašymo esmę.
15. Sprendimai dėl išnagrinėtų skundų, kiti administraciniai veiksmai įforminami atsižvelgiant į administracinio veiksmo turinį.
16. Prašymą ar skundą išnagrinėjus pareiškėjui pranešamas priimtas sprendimas registruotu arba paprastu laišku ar atitinkamas dokumentas įteikiamas asmeniškai.
V. SPRENDIMŲ DĖL IŠNAGRINĖTŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ APSKUNDIMAS
18. Pareiškėjas, nesutinkantis su priimtu sprendimu ar atsakymu dėl jo prašymo, savo pasirinkimu turi teisę paduoti skundą švietimo ir mokslo ministrui, kuris privalo jį nagrinėti, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatytais administracinės procedūros reikalavimais, arba paduoti skundą Administracinių ginčų komisijai ar Administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.
19. Pareiškėjas, nesutinkantis su sprendimu dėl išnagrinėto jo skundo, arba jei per nustatytą prašymo ar skundo nagrinėjimo terminą sprendimas nėra priimtas, turi teisę paduoti skundą Administracinių ginčų komisijai ar Administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.