LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL SUSISIEKIMO MINISTRO 1994 M. SAUSIO 24 D. ĮSAKYMO NR. 33 „DĖL TECHNINIŲ REIKALAVIMŲ TVIRTINIMO“ DALINIO PAKEITIMO

 

2001 m. birželio 6 d. Nr. 192

Vilnius

 

1. Iš dalies pakeičiu Techninius reikalavimus naudojamoms kelių transporto priemonėms, patvirtintus susisiekimo ministro 1994 m. sausio 24 d. įsakymu Nr. 33 „Dėl techninių reikalavimų tvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 110-2520; 1997, Nr. 20-480, Nr. 78-1999; 1998, Nr. 1-26; 1999, Nr. 39-1249, Nr. 83-2487; 2000, Nr. 24-629):

1.1. Išdėstau 103 kodą taip:

103                                                   Galinio vaizdo veidrodžiai (vidinis, išoriniai)

 

1. Turi būti tvarkingi, atitikti gamintojo reikalavimus ir tinkamai pritvirtinti.

2. Jei automobilyje įrengtas sukabinimo įtaisas, galinis langas uždengtas arba jo šviesos laidumas yra mažesnis kaip 70%, tai iš abiejų automobilio pusių turi būti įrengti išoriniai galinio vaizdo veidrodžiai.

3. Mokomuosiuose automobiliuose vairavimo instruktoriui turi būti įrengti papildomi vidiniai ir išoriniai veidrodžiai.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

1.2. Išdėstau 108 kodą taip:

 

108                                                   Gesintuvai

 

1. Visose motorinėse transporto priemonėse, išskyrus dvirates ir trirates, turi būti gesintuvas(-ai).

2. Lengvuosiuose ir skirtuose vežti keleivius automobiliuose, kuriuose yra ne daugiau kaip 8 sėdimos vietos keleiviams ir 1 sėdima vieta vairuotojui, turi būti vienas ne mažesnės kaip 1 kg (l) talpos gesintuvas.

3. Autobusuose, turinčiuose daugiau kaip 8 sėdimas vietas keleiviams ir 1 sėdimą vietą vairuotojui, bet ne daugiau kaip 16 sėdimų vietų keleiviams ir 1 sėdimą vietą vairuotojui, turi būti vienas 2 kg (l) gesintuvas.

4. Autobusuose, turinčiuose daugiau kaip 16 sėdimų vietų keleiviams ir 1 sėdimą vietą vairuotojui, turi būti du 4 kg (l) talpos gesintuvai.

5. Krovininiuose automobiliuose, kurių bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, turi būti vienas 2 kg (l) gesintuvas.

6. Krovininiuose automobiliuose, kurių bendroji masė didesnė kaip 3,5 t, turi būti vienas 4 kg (l) talpos gesintuvas.

7. Gesintuvai turi būti tvarkingi, lengvai pasiekiamose vietose ir patikimai pritvirtinti.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

1.3. Papildau nurodytųjų reikalavimų 1 grupę „Įrengimas ir identifikavimas“ šiais 115 ir 116 kodais:

 

115                                                   Tachografas1

 

1. Turi atitikti EEB Direktyvų 3821/85 ir 3688/92 reikalavimus.

2. Turi būti įrengtas pagal nustatytą tvarką, užplombuotas ir laiku patikrintas:

2.1. nuo 2002 m. sausio 1 d., jeigu transporto priemonės pagamintos po 1995 metų;

2.2. nuo 2003 m. sausio 1 d., jeigu transporto priemonės pagamintos po 1991 iki 1995 metų įskaitytinai;

2.3. nuo 2004 m. sausio 1 d., jeigu transporto priemonės pagamintos iki 1991 metų įskaitytinai.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

1 – šio kodo reikalavimai taikomi transporto priemonėms, atliekančioms vidaus vežimus.

 

116                                                   Greičio ribotuvas2

 

1. Turi būti įrengtas.

2. Turi būti sertifikuotas pagal JT EEK Taisyklę Nr. 89 arba EEB Direktyvą 92/24.

3. Vairuotojo kabinoje gerai matomoje vietoje turi būti pritvirtinta plokštelė arba lipdukas, nurodantys automobiliui nustatytą ribojamą greitį.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

2 – šio kodo reikalavimai taikomi nuo 2004 m. sausio 1 d. transporto priemonėms, atliekančioms vidaus vežimus.

 

1.4. Išdėstau 201 kodą taip:

 

201                                                   Žibintai

 

1. Turi būti įrengti įrengti pagal gamintojo reikalavimus ir tvarkingi.

2. Turi būti su konstrukcijoje numatytais sklaidytuvais ir sertifikuotomis lemputėmis.

3. Apsaugojimui gali būti naudojama gamintojo įrengtos apsauginės detalės arba tinkliukai, kurie nemažina žibintų skleidžiamos šviesos charakteristikų.

4. Apsaugojimui draudžiama naudoti stiklą, plastmasę ir kitas panašias medžiagas.

5. Sklaidytuvai turi būti sandarūs, švarūs, be didesnių įtrūkimų ar kitų pažeidimų.

6. Sklaidytuvus draudžiama padengti plėvele, dažais, laku ar kitomis medžiagomis.

7. Draudžiama naudoti priekinius žibintus, skirtus kelių transporto priemonių vairavimui kaire puse.

8. Visi gabaritiniai ir valstybinio numerio ženklo apšvietimo žibintai turi įsijungti ir išsijungti kartu.

9. Artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintai, priekiniai ir galiniai rūko žibintai turi įsijungti tik tada, kai įjungti gabaritiniai žibintai.

10. Posūkių rodikliai ir avarinės signalizacijos žibintai turi mirksėti, visi kiti žibintai – ne.

11. Žibintų atidengimo pavara turi būti tvarkinga.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

1.5. Išdėstau 202 kodą taip:

 

202                                                   Artimųjų šviesų žibintai

 

1. Automobiliuose turi būti du, o motocikluose – vienas arba du artimųjų šviesų žibintai.

2. Turi veikti ir skleisti baltą šviesą.

3. Turi būti sureguliuoti pagal gamintojo instrukcijas ir neakinti priešpriešiais važiuojančių transporto priemonių vairuotojų.

4. Leidžiama naudoti žibintus su skleidžiama selektyvine geltona šviesa, jei tai numatyta gamintojo.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint ir matuojant žibintų reguliavimo prietaisais.

 

1.6. Išdėstau 203 kodą taip:

 

203                                                   Tolimųjų šviesų žibintai

 

1. Automobilyje privalo būti porinis tolimųjų šviesų žibintų skaičius, bet ne daugiau

kaip keturi.

2. Turi veikti ir skleisti baltą šviesą.

3. Turi būti sureguliuoti pagal gamintojo instrukcijas.

4. Perjungiant tolimąsias šviesas į artimąsias, turi išsijungti visi tolimųjų šviesų žibintai, o perjungiant iš artimųjų šviesų į tolimąsias, turi įsijungti ne mažiau kaip du tolimųjų šviesų žibintai.

5. Leidžiama naudoti žibintus su skleidžiama selektyvine geltona šviesa, jei tai numatyta gamintojo.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint ir matuojant žibintų reguliavimo prietaisu.

 

1.7. Išdėstau 204 kodą taip:

 

204                                                   Stovėjimo šviesos žibintai

 

1. Jei nenumatyti gamintojo, jie nebūtini.

2. Jei jie sutapatinti su gabaritiniais žibintais, priekinių žibintų skleidžiama šviesa turi būti balta, galinių – raudona, jei sutapatinti su posūkių rodikliais arba šoniniais gabaritiniais žibintais, skleidžiama šviesa turi būti geltona.

3. Turi veikti ir būti tvarkingi.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

1.8. Išdėstau 205 kodą taip:

 

205                                                   Priekiniai rūko žibintai

 

1. Automobilio priekyje leidžiama įrengti tik du, o motociklo – vieną arba du.

2. Turi veikti ir skleisti baltą arba selektyvinę geltoną šviesą.

3. Turi būti įrengti ne žemiau kaip 250 mm nuo kelio paviršiaus, bet ne aukščiau už artimųjų šviesų žibintus, vienodu atstumu nuo išilginės transporto priemonės ašies ir ne toliau kaip 400 mm nuo kraštinio išorinio gabarito.

4. Turi veikti, būti tvarkingi ir sureguliuoti.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint, tikrinant žibintų reguliavimo prietaisais ir matuojant*.

 

* – čia ir toliau šis kontrolės būdas taikomas tik esant akivaizdžiam nustatytų reikalavimų neatitikimui.

 

1.9. Išdėstau 206 kodą taip:

 

206                                                   Galiniai rūko žibintai

 

1. Kelių transporto priemonės gale 400–1200 mm aukštyje nuo kelio paviršiaus ir ne arčiau kaip 100 mm nuo stabdymo signalo žibintų gali būti įrengti 1 (kairėje transporto priemonės pusėje) arba 2 (simetriškai automobilio ašiai) raudonos spalvos rūko žibintai.

2. Turi veikti ir būti tvarkingi.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint ir matuojant*.

 

1.10. Išdėstau 210 kodą taip:

 

210                                                   Stabdymo signalo žibintai

 

1. Turi skleisti raudoną šviesą.

2. Turi užsidegti nuspaudus stabdžio pedalą.

3. Automobilių, pagamintų po 1970 metų, gale turi būti ne mažiau kaip du stabdymo signalo žibintai.

4. Turi būti įrengti pagal gamintojo reikalavimus ir tvarkingi.

5. Transporto priemonėse, kuriose yra tik du stabdymo signalo žibintai, galima įrengti vieną arba du papildomus stabdymo signalo žibintus.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint ir matuojant*.

 

1.11. Išdėstau 212 kodą taip:

 

212                                                   Atbulinės eigos žibintai

 

1. Jei numatyti gamintojo, turi būti vienas arba du baltos spalvos žibintai.

2. Privalo įsijungti tik įjungus atbulinės eigos pavarą, jei gamintojo nenumatyta kitaip.

3. Turi būti tvarkingi.

4. Galima papildomai įrengti baltos spalvos atbulinės eigos žibintus, jei jie nenumatyti gamintojo, tačiau jie turi atitikti jiems keliamus reikalavimus. Šiam tikslui draudžiama naudoti tolimųjų ar artimųjų šviesų žibintus.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

1.12. Išdėstau 408 kodą taip:

 

408                                                   Stabdymo efektyvumas

 

1. Stabdant lengvuosius automobilius be priekabos ar su ja:

1.1. darbiniu stabdžiu ≥ 50 %;

1.2. stovėjimo (atsarginiu) stabdžiu ≥ 15 %.

2. Stabdant autobusus ir troleibusus:

2.1. darbiniu stabdžiu ≥ 45 %3;

2.2. stovėjimo (atsarginiu) stabdžiu ≥ 15 %.

3. stabdant krovininius automobilius:

3.1. darbiniu stabdžiu ≥ 45 %3;

3.2. stovėjimo (atsarginiu) stabdžiu ≥ 15 %.

4. Stabdant krovininių automobilių priekabas/puspriekabes:

4.1. darbiniu stabdžiu ≥ 40 %;

4.2. stovėjimo (atsarginiu) stabdžiu ≥ 15 %.

5. Mokomųjų transporto priemonių su sudvejintais stabdžių pedalais, stabdymo jėgų netolygumas ir stabdymo efektyvumas turi būti tikrinamas tiek su pagrindiniais, tiek ir su papildomai įrengtais stabdžių pedalais ir turi atitikti nustatytus reikalavimus.

 

3 – transporto priemonių, pagamintų iki 1994 m. sausio 1 d., darbinių stabdžių stabdymo efektyvumas 40%.

 

Stabdymo efektyvumo kontrolė atliekama stabdžių tikrinimo stendu, o kai kuriais atvejais – kilnojamuoju lėtėjimo matavimo prietaisu tikrinant aikštelėje su kieta bei sausa kelio danga ir pradedant stabdyti esant greičiui 20–40 km/h.

 

Stabdymo efektyvumas z skaičiuojamas:

1. tikrinant stabdžių tikrinimo stendu pagal formulę

z=[Pst / (ma × g)] × 100%,

Pst – suminė stabdymo jėga N, ma – transporto priemonės

faktinė masė kg, g – laisvojo kūno kritimo pagreitis m/s²;

2. tikrinant kilnojamuoju lėtėjimo matavimo prietaisu pagal formulę

z=(jst / g) × 100%,

jst – lėtėjimo pagreitis m/s².

 

1.13. Išdėstau 601 kodą taip:

 

601                                                   Įtrūkimai, lūžimai, deformacijos ir korozija

 

1. Neturi būti kėbulo detalių įtrūkimų, lūžimų ir deformacijų.

2. Korozijos poveikis neturi susilpninti konstrukcijos atsparumo.

3. Kėbulo detalės turi būti be didesnių prarūdijimo kiaurymių ir korozijos židinių.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

1.14. Išdėstau 602 kodą taip:

 

602                                                   Išorinis ir vidinis vaizdas

 

1. Naujai dažytas kėbulas ar atskiros jo vietos neturi labai skirtis nuo registracijos liudijime nurodytos transporto priemonės spalvos.

2. Kėbulas turi būti dažytas tik tam skirtais dažais.

3. Transporto priemones draudžiama dažyti tokiu spalvų deriniu, kokiu dažomos operatyvinių tarnybų transporto priemonės, ir naudoti jų atpažinimo atributiką.

4. Užrašai ant kėbulo turi atitikti Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos inspekcijos reikalavimus.

5. Transporto priemonė turi būti švari ir tvarkinga iš vidaus ir išorės.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

1.15. Išdėstau 708 kodą taip:

 

708                                                   Maitinimo sistema

 

1. Turi būti sandari.

2. Magistraliniai vamzdeliai, žarnelės bei jų sujungimai turi būti tvarkingi.

3. Degalų bakas turi atitikti gamintojo reikalavimus, sumontuotas gamintojo numatytoje vietoje ir nurodytu būdu.

4. Dujų kuro sistema turi būti patikrinta.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

1.16. Laikau netekusia galios nurodytųjų reikalavimų 10 grupės „Taksi“ pastabą.

1.17. Išdėstau 1415 kodą taip:

 

1415                                                 Greičio ribotuvas4

 

1. Turi būti įrengtas.

2. Turi būti sertifikuotas pagal JT EEK Taisyklę Nr. 89 arba EEB Direktyvą 92/24.

3. Vairuotojo kabinoje gerai matomoje vietoje turi būti pritvirtinta plokštelė arba lipdukas, nurodantys automobiliui nustatytą ribojamą greitį.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

4 – šio kodo reikalavimai pirmą kartą registruojamoms transporto priemonėms įsigalioja nuo 2001 m. sausio 1 d., kitoms – nuo 2003 m. sausio 1 d.

 

1.18. Išdėstau 1515 kodą taip:

 

1515                                                 Tachografas5

 

1. Turi atitikti EEB Direktyvų 3821/85 ir 3688/92 reikalavimus.

2. Turi būti įrengtas pagal nustatytą tvarką, užplombuotas ir laiku patikrintas.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

5 – transporto priemonėms, vežančioms pavojingus krovinius vidaus maršrutais, taikomi 115 kodo reikalavimai.

 

1.19. Išdėstau 1516 kodą taip:

 

1516                                                 Greičio ribotuvas6

 

1. Turi būti įrengtas.

2. Turi būti sertifikuotas pagal JT EEK Taisyklę Nr. 89 arba EEB Direktyvą 92/24.

3. Vairuotojo kabinoje gerai matomoje vietoje turi būti pritvirtinta plokštelė arba lipdukas, nurodantys automobiliui nustatytą ribojamą greitį.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

6 – transporto priemonėms, vežančioms pavojingus krovinius vidaus maršrutais, taikomi 116 kodo reikalavimai.

 

1.20. Išdėstau 1612 kodą taip:

 

1612                                     Greičio ribotuvas7

 

1. Turi būti įrengtas.

2. Turi būti sertifikuotas pagal JT EEK Taisyklę Nr. 89 arba EEB Direktyvą 92/24.

3. Vairuotojo kabinoje gerai matomoje vietoje turi būti pritvirtinta plokštelė arba lipdukas, nurodantys automobiliui nustatytą ribojamą greitį.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

7 – šio kodo reikalavimai taikomi „žalesniems ir saugiems“ krovininiams automobiliams.

 

2. Iš dalies pakeičiu Kelių transporto priemonių techninės būklės vertinimo kriterijus, patvirtintus susisiekimo ministro 1994 m. sausio 24 d. įsakymu Nr. 33 „Dėl techninių reikalavimų tvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 110-2520; 1997, Nr. 20-480, Nr. 78-1999; 1998, Nr. 1-26; 1999, Nr. 39-1249, Nr. 83-2487; 2000, Nr. 24-629):

 

2.1. Išdėstau 108 kodą taip:

 

108                                                   Gesintuvai

 

nėra                                                                              X

nepakankamos talpos                                X1               X

nepakankamas skaičius                             X1               X

netvarkingi arba netinkamai pritvirtinti    X                X

 

1 – tik iki 2001 m. rugsėjo 1 d.

 

2.2. Papildau nurodytųjų vertinimo kriterijų 1 grupę „Įrengimas ir įdentifikavimas“ šiais 115 ir 116 kodais:

 

115                                                   Tachografas

 

nėra                                                                              X

neatitinka nustatytų reikalavimų                                  X

nustatyta tvarka neužplombuotas, nepatikrintas

transporto priemonės gamintojo ar tachografo

gamintojo įgalioto atstovo                                           X

Lietuvoje laiku neatlikta metrologinė patikra              X

neatlikta pirminė metrologinė patikra,

kai transporto priemonė registruojama

pirmą kartą                                                                   X

 

 

116                                                   Greičio ribotuvas

 

neįrengtas                                                                      X

nėra nustatytą ribojamą greitį nurodančios

plokštelės ar lipduko                                                     X

 

2.3. Išdėstau 201 kodą taip:

 

201                                                   Žibintai

 

netvarkingi                                                    X                   X

apsauginės detalės arba tinkliukai mažina

skleidžiamos šviesos charakteristikas                                 X

sklaidytuvai nesandarūs, turi didesnių įtrūkimų

ar kitų pažeidimų                                                                X

sklaidytuvai padengti plėvele, dažais,

laku ar kitomis medžiagomis                                              X

naudojami žibintai, skirti vairuoti kaire puse                      X

netinkamai įsijungia ar išsijungia                                        X

neveikia arba netvarkinga žibintų

atidengimo pavara                                                              X

 

2.4. Išdėstau 202 kodą taip:

 

202                                                   Artimosios šviesos

 

nešviečia                                                            X

netinkamas žibintų skaičius                               X

netinkama skleidžiama šviesa                            X

netinkamai sureguliuotos                                   X

 

2.5. Išdėstau 203 kodą taip:

 

203                                                   Tolimosios šviesos

 

nešviečia                                                             X

netinkamas žibintų skaičius                                X

netinkama skleidžiama šviesa                             X

netinkamai sureguliuotos                                    X

netinkamai įsijungia ar išsijungia                        X

 

2.6. Išdėstau 205 kodą taip:

 

205                                                   Priekiniai rūko žibintai

 

nešviečia                                                                  X

netinkamas žibintų skaičius                                     X

netinkama skleidžiama šviesa                                  X

netinkamai sureguliuoti                                           X

neatitinka įrengimo reikalavimų                              X

netinkamai pritvirtinti, netvarkingi          X            X

 

2.7. išdėstau 206 kodą taip:

 

 

206                                                   Galiniai rūko žibintai

 

nešviečia                                                                   X

netinkamas žibintų skaičius                                      X

netinkama skleidžiama šviesa                                   X

neatitinka įrengimo reikalavimų                               X

netinkamai pritvirtinti, netvarkingi          X             X

 

 

2.8. Išdėstau 212 kodą taip:

 

212                                                   Atbulinės eigos žibintai

 

neįsijungia                                                              X

netinkamas žibintų skaičius                                    X

netinkama skleidžiama šviesa                                 X

papildomai įrengti žibintai neatitinka

reikalavimų                                                             X

netvarkingi                                         X                  X

 

2.9. Išdėstau 601 kodą taip:

 

601                                                   Įtrūkimai, lūžimai, deformacijos ir korozija

 

kėbulo detalės įtrūkusios, lūžusios                                      X         X

ar deformuotos

dėl korozijos susilpnėjusi konstrukcija                                X         X

atsiradę prarūdijimo kiaurymių,

korozijos židinių                                                           X    X

deformuotos ar kitaip pažeistos kėbulo detalės,

neturinčios įtakos konstrukcijos stiprumui                   X    X

 

2.10. Išdėstau 602 kodą taip:

 

602                                                   Išorinis ir vidinis vaizdas

 

nudažytas kėbulas ar atskiros jo vietos skiriasi

nuo registracijos liudijime nurodytos spalvos                       X       X

kėbulas ar atskiros jo detalės nudažytos

ne tam skirtais dažais                                                                     X

panaudoti neleistini spalvų deriniai ar

atpažinimo atributika                                                                     X

užrašai ant kėbulo neatitinka Valstybinės kalbos

inspekcijos reikalavimų                                                         X       X

išorė ir transporto priemonės vidus nešvarus,

netvarkingas                                                                         X       X

 

2.11. Išdėstau 636 kodą taip:

 

636                                                   Motociklų aerodinaminiai gaubtai, šoniniai

skydeliai, paminos, apsauginiai lankai,

skersinės turėklės

 

pažeisti, nepatikimai pritvirtinti                X                X

nėra paminų, apsauginių lankų ar skersinių

turėklių, jei numatyta konstrukcijoje                            X

 

2.12. Išdėstau 708 kodą taip:

 

708                                                   Maitinimo sistema

 

nesandari                                                                          X                X

netvarkingi magistraliniai vamzdeliai,

žarnelės ar jų sujungimai                                                  X

degalų bakas neatitinka gamintojo reikalavimų               X

degalų bakas įrengtas nesilaikant gamintojo

reikalavimų                                                                      X

nepatikrinta dujų kuro sistema                                         X

 

2.13. Papildau nurodytuosius vertinimo kriterijus šia 11 grupe „Didžiausi leistini kelių transporto priemonių gabaritai“:

 

Kodas

11 grupė. Didžiausi leistini kelių transporto priemonių gabaritai

Nedidelis trūkumas NT

Didelis trūkumas DT

Draudžiama eksploatuoti DE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1101                                                 Maksimalūs ilgiai

 

viršija leistinus                                          X

 

1102                                                 Maksimalūs pločiai

 

viršija leistinus                                          X

 

1103                                                 Maksimalus aukštis

 

viršija leistiną                                            X

 

2.14. Išdėstau 1413 kodą taip:

 

1413                                                 Tachografas

 

nėra                                                                                         X

neatitinka nustatytų reikalavimų                                            X

nustatyta tvarka neužplombuotas, nepatikrintas

transporto priemonės gamintojo ar tachografo

gamintojo įgalioto atstovo                                                      X

Lietuvoje laiku neatlikta metrologinė patikra                         X

neatlikta pirminė metrologinė patikra, kai

transporto priemonė registruojama pirmą kartą                      X

 

2.15. Išdėstau 1415 kodą taip:

 

1415                                                 Greičio ribotuvas

 

neįrengtas                                                                                X

nėra nustatytą ribojamą greitį

nurodančios plokštelės ar lipduko                                           X

 

2.16. Išdėstau 1515 kodą taip:

 

1515                                                 Tachografas

 

nėra                                                                                           X

neatitinka nustatytų reikalavimų                                              X

nustatyta tvarka neužplombuotas, nepatikrintas

transporto priemonės gamintojo ar tachografo

gamintojo įgalioto atstovo                                                        X

Lietuvoje laiku neatlikta metrologinė patikra                           X

neatlikta pirminė metrologinė patikra, kai

transporto priemonė registruojama pirmą kartą                        X

 

2.17. Išdėstau 1516 kodą taip:

 

1516                                                 Greičio ribotuvas

 

neįrengtas                                                                                  X

nėra nustatytą ribojamą greitį nurodančios

plokštelės ar lipduko                                                                 X

 

2.18. Išdėstau 1611 kodą taip:

 

1611                                                 Tachografas

 

nėra                                                                                             X

neatitinka nustatytų reikalavimų                                                X

nustatyta tvarka neužplombuotas, nepatikrintas

transporto priemonės gamintojo ar tachografo

gamintojo įgalioto atstovo                                                          X

Lietuvoje laiku neatlikta metrologinė patikra                             X

neatlikta pirminė metrologinė patikra, kai

transporto priemonė registruojama pirmą kartą                          X

 

2.19. Išdėstau 1612 kodą taip:

 

1612                                                 Greičio ribotuvas

 

neįrengtas                                                                                   X

nėra nustatytą ribojamą greitį nurodančios

plokštelės ar lipduko                                                                  X

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                            DAILIS ALFONSAS BARAKAUSKAS

 

SUDERINTA

Policijos departamento prie Vidaus reikalų

ministerijos Viešosios policijos Kelių policijos

tarnybos vyresnysis komisaras

Henrikas Sadauskas

______________