LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL KOMISIJOS PAPILDOMŲ NACIONALINIŲ TIESIOGINIŲ IŠMOKŲ ADMINISTRAVIMO IR MOKĖJIMO PROBLEMINIAMS KLAUSIMAMS NAGRINĖTI SUDARYMO
2008 m. balandžio 2 d. Nr. 3D-182
Vilnius
1. Sudarau komisiją papildomų nacionalinių tiesioginių išmokų administravimo ir mokėjimo probleminiams klausimams nagrinėti (toliau – komisija):
Vytautas Grušauskas – Žemės ūkio ministerijos sekretorius (komisijos pirmininkas);
Rimantas Krasuckis – Žemės ūkio ministerijos Bendrosios rinkos organizavimo departamento direktorius (komisijos pirmininko pavaduotojas);
Rasa Baranauskienė – Žemės ūkio ministerijos Bendrosios rinkos organizavimo departamento Mėsos produktų skyriaus vedėja;
Daiva Beinorienė – VĮ Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro Ūkinių gyvūnų ir pieno kvotų apskaitos departamento direktorė;
Virginija Kondratienė – Žemės ūkio ministerijos Teisės departamento direktoriaus pavaduotoja;
Mečislovas Lapinas – Žemės ūkio ministerijos Bendrosios rinkos organizavimo departamento Tiesioginių išmokų skyriaus vedėjas;
Rimantas Lipskas – Žemės ūkio rūmų Augalininkystės skyriaus vedėjas;
Aleksandras Muzikevičius – Žemės ūkio ministerijos Bendrosios rinkos organizavimo departamento Gyvulininkystės ir veterinarijos skyriaus vedėjas;
Lina Slavikaitė – Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos Rinkos reguliavimo programų departamento direktoriaus pavaduotoja;
Jonas Sviderskis – Lietuvos žemės ūkio bendrovių asociacijos generalinis direktorius;
Lilija Tepelienė – Žemės ūkio ministerijos Bendrosios rinkos organizavimo departamento Pieno produktų skyriaus vedėja.
3. Nustatau, kad prireikus į šios komisijos posėdžius gali būti kviečiami atstovai iš kitų institucijų, įmonių, įstaigų, organizacijų bei kiti asmenys, susiję su posėdyje nagrinėjamais klausimais.
4. Pavedu:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro
2008 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. 3D-182
KOMISIJOS PAPILDOMŲ NACIONALINIŲ TIESIOGINIŲ IŠMOKŲ ADMINISTRAVIMO IR MOKĖJIMO PROBLEMINIAMS KLAUSIMAMS NAGRINĖTI DARBO REGLAMENTAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šiuo darbo reglamentu apibrėžiama Komisijos papildomų nacionalinių tiesioginių išmokų administravimo ir mokėjimo probleminiams klausimams nagrinėti (toliau – komisija) sudarymo tvarka, funkcijos ir darbo organizavimas.
2. Komisija savo darbe vadovaujasi 2003 m. rugsėjo 29 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1782/2003, nustatančio bendrąsias tiesioginės paramos schemų pagal bendrą žemės ūkio politiką taisykles ir nustatančio tam tikras paramos schemas ūkininkams bei iš dalies keičiančio Reglamentus (EEB) Nr. 2019/93, (EB) Nr. 1452/2001, (EB) Nr. 1453/ 2001, (EB) Nr. 1454/2001, (EB) Nr. 1868/94, (EB) Nr. 1251/1999, (EB) Nr. 1254/1999, (EB) Nr. 1673/2000, (EEB) Nr. 2358/71 ir (EB) Nr. 2529/2001 (OL 2004 m. specialusis leidimas, 3 skyrius, 40 tomas, p. 269), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2008 m. vasario 14 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 146/2008 (OL 2087 L46, p. 1), 2004 m. spalio 29 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 1973/2004, nustatančio išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1782/2003 nuostatų dėl to reglamento IV ir IVa antraštinėse dalyse numatytų paramos schemų ir atidėtos žemės naudojimo žaliavoms auginti taikymo taisyklių (OL 2004 L 345, p. 1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2007 m. gruodžio 20 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1548/2007 (OL 2007 L 337, p. 71), kitų nacionalinių ir Europos Sąjungos teisės aktų, nustatančių tiesioginės paramos žemės ūkio veiklos subjektams teikimo tvarką, nuostatomis.
II. KOMISIJOS SUDĖTIS
4. Komisijos posėdžiuose patariamojo balso teise dalyvauja ministerijos sekretoriai, kai nagrinėjami klausimai susiję su jų kuruojama sritimi.
III. KOMISIJOS FUNKCIJOS
6. Komisija nagrinėja papildomų nacionalinių tiesioginių išmokų administravimo ir mokėjimo probleminius klausimus, susijusius su papildomomis nacionalinėmis tiesioginėmis išmokomis, ir priima sprendimus.
IV. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Komisijos raštvedybą tvarko ir techninį darbą atlieka sekretoriatas. Sekretoriato funkcijas atlieka Žemės ūkio ministerijos Bendrosios rinkos organizavimo departamento Tiesioginių išmokų skyrius.
10. Posėdžio vietą ir datą nustato komisijos pirmininkas. Sekretoriatas ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas šią informaciją ir posėdžio darbotvarkės projektą elektroniniu paštu arba faksu pateikia komisijos nariams.
11. Sekretoriatas ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio išsiunčia posėdyje svarstytinų klausimų medžiagą.
12. Jei nesilaikoma 10 ir 11 punktuose nustatytų terminų, komisijos nariai gali paprašyti posėdžio datą nukelti.
13. Komisijos veiklai vadovauja komisijos pirmininkas. Jei komisijos pirmininkas dėl svarbių priežasčių negali dalyvauti posėdyje, posėdžiui pirmininkauja komisijos pirmininko pavaduotojas.
14. Jeigu yra pagrindo manyti, kad komisijos nario dalyvavimas rengiant, svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus prašymo ar skundo sukels interesų konfliktą, tas komisijos narys pats arba posėdžio pirmininkui pareikalavus turi nusišalinti nuo tokio prašymo ar skundo nagrinėjimo. Apie tai pažymima posėdžio protokole.
V. KOMISIJOS SPRENDIMAI
15. Sprendimus komisija priima posėdžiuose. Posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė komisijos narių.
16. Priimdama sprendimus, komisija vadovaujasi galiojančiais teisės aktais, teisingumo, sąžiningumo, skaidrumo, nešališkumo, konfidencialumo, protingumo ir kitais principais.
17. Komisijos sprendimai priimami bendru komisijos narių sutarimu. Jei komisija kokiu nors klausimu negali pasiekti bendro sutarimo, sprendimai priimami paprasta balsų dauguma, atviru vardiniu balsavimu. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas, o jei posėdžiui pirmininkauja komisijos pirmininko pavaduotojas – jo balsas.
18. Jei komisija nusprendžia, kad sprendimui priimti reikia specialistų nuomonės, komisijos pirmininko pavedimu gali būti sudaroma specialistų darbo grupė iškilusiai problemai nagrinėti. Ši grupė teikia rekomendacinio pobūdžio išvadas ir/ar pasiūlymus.
20. Jei sprendimas priimamas balsuojant, protokole turi būti nurodyta, kas balsavo „už“, kas „prieš“ ir kas „susilaikė“.
21. Posėdžio protokolo projektas per 10 darbo dienų pasibaigus posėdžiui išsiunčiamas komisijos nariams. Komisijos nariai savo pastabas ir pasiūlymus turi pateikti komisijos pirmininkui per 3 darbo dienas nuo protokolo projekto gavimo datos.
22. Pasirašytas posėdžio protokolas ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo posėdžio datos išsiunčiamas papildomas nacionalines tiesiogines išmokas administruojančioms institucijoms ir komisijos nariams.