LIETUVOS RESPUBLIKOS
FINANSŲ MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL FINANSŲ MINISTRO 2008 m. RUGSĖJO 25 d. ĮSAKYMO Nr. 1K-297 „DĖL PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS, EKONOMIKOS AUGIMO, SANGLAUDOS SKATINIMO, TECHNINĖS PARAMOS VEIKSMŲ PROGRAMŲ PRIEDUOSE NUMATYTOMS VEIKSMŲ PROGRAMŲ ADMINISTRAVIMO PRIEMONĖMS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. rugsėjo 13 d. Nr. 1K-304
Vilnius
Pakeičiu Projektų finansavimo sąlygų aprašą Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo, Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms veiksmų programų administravimo priemonėms, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. rugsėjo 25 d. įsakymu Nr. 1K-297 „Dėl Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo, Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms veiksmų programų administravimo priemonėms patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 112-4281; 2010, Nr. 16-775; 2011, Nr. 6-241):
1. Išdėstau 1 punktą taip:
„1. Projektų finansavimo sąlygų aprašas Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo, Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms veiksmų programų administravimo priemonėms (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus ir sąlygas techninės paramos gavėjams ir naujiems galimiems techninės paramos gavėjams ir jų įgyvendinamam veiksmų programų administravimui, finansuojamam iš techninės paramos pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2007 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. K(2007)4475, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. gegužės 26 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. K(2010)3471, 5 prioriteto „Techninė parama Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos įgyvendinimui“ VP1-5.1-FM-01-V priemonę „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas”, nustatytą Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priede, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 789 (Žin., 2008, Nr. 95-3722), Ekonomikos augimo veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2007 m. liepos 30 d. sprendimu Nr. K(2007)3740, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. vasario 23 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. K(2010)1047, 6 prioriteto „Techninė parama Ekonomikos augimo veiksmų programai įgyvendinti“ VP2-6.1-FM-01-V priemonę „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“, nustatytą Ekonomikos augimo veiksmų programos priede, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 788 (Žin., 2008, Nr. 95-3721), Sanglaudos skatinimo veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2007 m. liepos 30 d. sprendimu Nr. K(2007)3738, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. kovo 2 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. K(2010)1048, 4 prioriteto „Techninė parama Sanglaudos skatinimo veiksmų programai įgyvendinti“ VP3-4.1-FM-01-V priemonę „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“, nustatytą Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priede, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 (Žin., 2008, Nr. 95-3720), ir Techninės paramos veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2007 m. gruodžio 18 d. sprendimu Nr. K(2007)6717, su paskutiniais pakeitimais, padarytais Europos Komisijos 2010 m. gegužės 26 d. sprendimu Nr. K(2010)3472, prioriteto „Techninė parama ES struktūrinės paramos, gaunamos pagal konvergencijos tikslą, administravimui“ VP4-1.1-FM-01-V priemonę „ES struktūrinės paramos administravimo sistemos sukūrimas ir efektyvus jos funkcionavimas“, nustatytą Techninės paramos veiksmų programos priede, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 782 (Žin., 2008, Nr. 90-3608). Aprašas skirtas techninės paramos gavėjams ir naujiems galimiems techninės paramos gavėjams, siekiantiems gauti finansavimą iš techninės paramos veiksmų programų administravimui.“
2. Išdėstau 2 punktą taip:
„2. Aprašas parengtas vadovaujantis 2006 m. liepos 5 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1081/2006 dėl Europos socialinio fondo ir panaikinančiu reglamentą (EB) Nr. 1784/1999 (OL 2006 L 210, p. 12), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. gegužės 6 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 396/2009 (OL 2009 L 126, p. 1), 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1083/2006, nustatančiu bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo bei panaikinančiu reglamentą (EB) Nr. 1260/1999 (OL 2006 L 210, p. 25), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. birželio 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 539/2010 (OL 2010 L 158, p.1), 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1084/2006, įsteigiančiu Sanglaudos fondą ir panaikinančiu Reglamentą (EB) Nr. 1164/94 (OL 2006 L 210, p. 79), 2006 m. gruodžio 8 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1828/2006, nustatančiu Tarybos reglamento (EB) Nr. 1083/2006, nustatančio bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo ir Europos Parlamento bei Tarybos reglamento (EB) Nr. 1080/2006 dėl Europos regioninės plėtros fondo įgyvendinimo taisykles (OL 2006 L 371, p. 1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. rugsėjo 17 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 832/2010 (OL 2010 L 248, p. 1), Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637) (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklės), Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 (Žin., 2007, Nr. 117-4789) (toliau – Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklės), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), Veiksmų programų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. lapkričio 12 d. nutarimu Nr. 1225 (Žin., 2008, Nr. 137-5429), Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 780 (Žin., 2008, Nr. 90-3606), Metodiniais nurodymais dėl projektų finansavimo sąlygų aprašo ir Metodiniais nurodymais vertintojams dėl projektų atitikties bendriesiems Stebėsenos komiteto patvirtintiems atrankos kriterijams vertinimo (toliau – Metodiniai nurodymai dėl projektų atitikties bendriesiems Stebėsenos komiteto patvirtintiems atrankos kriterijams), patvirtintais Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861).“
4. Išdėstau 7 punktą taip:
„7. Pagal šį Aprašą planuojama iš viso skirti 596 310 548 litus techninės paramos:
7.1. 56 146 611 litų iš Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priede VP1-5.1-FM-01-V priemonės „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“ finansavimo plane numatytų veiksmų programų administravimui galimų skirti finansavimo lėšų, kurias sudaro 100 procentų ES fondų lėšos;
7.2. 123 816 842 litus iš Ekonomikos augimo veiksmų programos priede VP2-6.1-FM-01-V priemonės „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“ finansavimo plane numatytų veiksmų programų administravimui galimų skirti finansavimo lėšų, kurias sudaro 100 procentų ES fondų lėšos;
7.3. 123 816 842 litus iš Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priede VP3-4.1-FM-01-V priemonės „ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos funkcionavimas“ finansavimo plane numatytų veiksmų programų administravimui galimų skirti finansavimo lėšų, kurias sudaro 100 procentų ES fondų lėšos;
7.4. 292 530 253 litus iš Techninės paramos veiksmų programos priede VP4-1.1-FM-01-V priemonės „ES struktūrinės paramos administravimo sistemos sukūrimas ir efektyvus jos funkcionavimas“ finansavimo plane numatytų veiksmų programų administravimui galimų skirti finansavimo lėšų, kurių 85 procentai, arba 248 650 715 litų, yra ES fondų lėšos, 15 procentų, arba 43 879 538 litai, – Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos.“
10. Išdėstau 18 punktą taip:
„18. Projektams, finansuojamiems iš Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos ir (arba) Techninės paramos veiksmų programos, bus taikomas kryžminio finansavimo būdas, leidžiantis per visą 2007–2013 m. Europos Sąjungos struktūrinės paramos administravimo periodą neviršijant 10 procentų Bendrijos lėšų limito Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 5 prioritetui „Techninė parama Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos įgyvendinimui” ir Techninės paramos veiksmų programos prioritetui „Techninė parama Europos Sąjungos struktūrinės paramos, gaunamos pagal Konvergencijos tikslą, administravimui“ finansuoti baldų, įrangos ir įrenginių, kurių tarnavimo laikas yra ilgesnis kaip 12 mėnesių ir kurių įsigijimo vertė yra didesnė kaip 1000 litų, pirkimo išlaidas su sąlyga, kad toks turtas yra būtinas projektui tinkamai įgyvendinti ir yra tiesiogiai su juo susijęs. Finansų ministerija, įvertinusi techninės paramos gavėjų ir naujų galimų techninės paramos gavėjų pateiktą kryžminio finansavimo būdu skiriamos techninės paramos veiksmų programų administravimui poreikį ir, vadovaudamasi Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių priedo „Iš techninės paramos įgyvendinamų projektų išlaidų finansavimo kategorijų aprašas“ 4 punktu, kiekvienais metais kiekvienam konkrečiam techninės paramos gavėjui ir naujam galimam techninės paramos gavėjui nustatys maksimalų kryžminio finansavimo būdu skiriamos techninės paramos veiksmų programų administravimui dydį.“
11. Išdėstau 22 punktą taip:
„22. Techninės paramos, skiriamos konkrečiam techninės paramos gavėjui, dydis nustatomas vadovaujantis techninės paramos gavėjų ir naujų galimų techninės paramos gavėjų pateikta informacija apie numatomą gauti techninę paramą veiksmų programų administravimui 3 ateinantiems metams, įvertinant techninės paramos veiksmų programų administravimui poreikio pagrįstumą:
22.1. Finansų ministerija raštu kreipiasi į techninės paramos gavėjus ir naujus galimus techninės paramos gavėjus, prašydama pagal pridedamą formą (Aprašo 6 priedas) iki Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintame atitinkamų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plane nurodyto termino Finansų ministerijai pateikti informaciją apie techninės paramos veiksmų programų administravimui poreikį 3 metams;
22.2. Techninės paramos gavėjams ir naujiems galimiems techninės paramos gavėjams Aprašo 22.1 punkte nustatyta tvarka pateikus informaciją apie techninės paramos veiksmų programų administravimui poreikį 3 metams, Finansų ministerija įvertina, ar techninės paramos gavėjų ir naujų galimų techninės paramos gavėjų planuojamos patirti išlaidos atitinka Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių ir Aprašo reikalavimus;
22.3. Finansų ministerija prireikus pakartotinai kreipiasi į techninės paramos gavėjus ir naujus galimus techninės paramos gavėjus, prašydama pateikti papildomą informaciją pagrindžiančią planuojamų patirti išlaidų poreikį, ir (ar) patikslinti techninės paramos veiksmų programų administravimui poreikį 3 metams;
22.4. Finansų ministerija, atsižvelgdama į techninės paramos gavėjų ir naujų galimų techninės paramos gavėjų Aprašo 22.2 ir 22.3 punktuose nustatyta tvarka pateiktą informaciją, nustato maksimalias techninės paramos veiksmų programų administravimui sumas, galimas skirti 3 metams, ir, laikydamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintame atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plane nustatytų terminų, apie priimtą sprendimą raštu informuoja techninės paramos gavėjus, naujus galimus techninės paramos gavėjus ir jų asignavimų valdytojus, jeigu techninės paramos gavėjo ar naujo galimo techninės paramos gavėjo vadovas nėra asignavimų valdytojas;
15. Įrašau 26 punkte prieš žodį „galimam“ žodį „naujam“, prieš žodžius „galimi“ žodžius „nauji“ ir prieš žodžius „galimiems“ žodžius „naujiems“.
19. Išdėstau 29 punktą taip:
„29. Naujas galimas techninės paramos gavėjas, siekiantis gauti techninę paramą iš Žmogiškųjų išteklių plėtros ir (arba) Techninės paramos veiksmų programų, pildydamas paraiškos (A) dalies 6 lentelę, skiltyje „Projekto veiklos“ nurodo dvi veiklas, pvz., Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos administravimo funkcijų atlikimas ir administracinių gebėjimų stiprinimas ir Turto, nurodyto Aprašo 18 punkte, įsigijimas. Atsižvelgdamas į nurodytas veiklas, naujas galimas techninės paramos gavėjas užpildo ir kitas paraiškos (A) dalies 6 lentelės skiltis. Naujas galimas techninės paramos gavėjas, pildydamas paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies 8.2 lentelę „Projektų, finansuojamų iš Europos socialinio fondo, biudžetas“, pasirenka 1.9 eilutę „Kita (...)“, nurodydamas šioje eilutėje tikslų išlaidų pavadinimą, ir 3.4 eilutę „Kita (...)“, nurodydamas šioje eilutėje tikslų išlaidų pavadinimą, bei nurodo techninės paramos sumą, atsižvelgdamas į Aprašo 26 ir 18 punktus.“
24. Įrašau 38 punkte prieš žodį „galimam“ žodį „naujam“, prieš žodį „galimas“ žodį „naujas“, prieš žodį „galimo“ žodį „naujo“.
27. Išdėstau 45 punktą taip:
„45. Projektų finansavimo ir administravimo sutartys ir papildomi susitarimai prie projektų finansavimo ir administravimo sutarties sudaromi Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais. Su techninės paramos gavėjais, kuriems pagal Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisykles priskirtos funkcijos ir atsakomybė susijusios su daugiau nei viena veiksmų programa ir kuriems techninė parama skiriama iš tų veiksmų programų techninės paramos prioritetų pagal nustatytas lėšų veiksmų programų administravimui priskyrimo prie veiksmų programų techninės paramos prioritetų ir Techninės paramos veiksmų programos proporcijas, gali būti sudaroma viena projekto finansavimo ir administravimo sutartis.“
28. Išdėstau 48 punktą taip:
„48. Techninės paramos gavėjams pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo ir Sanglaudos skatinimo veiksmų programas techninė parama veiksmų programų administravimui skiriama iš Europos Sąjungos fondų lėšų. Techninės paramos gavėjams pagal Techninės paramos veiksmų programą techninė parama veiksmų programų administravimui skiriama iš Europos Sąjungos fondų lėšų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų atitinkamai išlaikant 85 ir 15 procentų Europos Sąjungos fondų lėšų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų santykį. Veiksmų programų administravimo finansavimas gali sudaryti iki 100 procentų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.“
29. Išdėstau 49 punktą taip:
„49. Techninės paramos gavėjai Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka pateikia Finansų ministerijai asignavimų valdytojo patvirtintas programų, kuriose planuojama techninė parama, sąmatas ir informaciją apie einamaisiais metais planuojamus atlikti iš techninės paramos finansuojamus viešuosius pirkimus pagal Aprašo 4 priede nustatytą formą.“
30. Išdėstau 53 punktą taip:
„53. Techninės paramos gavėjai, kuriems techninė parama skiriama iš kelių veiksmų programų, pildo tipinę Europos socialinio fondo arba Europos regioninės plėtros ir Sanglaudos fondo mokėjimo prašymo formą (tuščią mokėjimo prašymo formą), kurią gali parsisiųsti iš tinklalapio www.esparama.lt. Mokėjimo prašyme nurodytas išlaidų kompensavimo būdas prilyginamas asignavimų perskirstymo būdui. Techninės paramos gavėjai mokėjimo prašymo eilutėje „Projekto kodas“ nurodo projekto finansavimo ir administravimo sutarties numerį, o visą ataskaitiniu laikotarpiu patirtų iš techninės paramos išlaidų sumą eilutėje „Išlaidų kompensavimo būdu prašomų pripažinti tinkamomis finansuoti išlaidų suma, Lt“. Tuo atveju, kai techninės paramos gavėjas, gaunantis techninę paramą kryžminio finansavimo būdu, patiria Aprašo 18 punkte nurodytas išlaidas, visas ataskaitiniu laikotarpiu patirtas minėtas išlaidas išskiria į atskirą mokėjimo prašymo eilutę. CPVA įvertina techninės paramos gavėjo pateiktą mokėjimo prašymą ir nustato tinkamų finansuoti iš techninės paramos išlaidų sumą. CPVA, atsižvelgdama į lėšų veiksmų programų administravimui priskyrimo prie veiksmų programų techninės paramos prioritetų ir Techninės paramos veiksmų programos proporcijas, tinkamų finansuoti iš techninės paramos išlaidų sumą Europos Sąjungos struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje išskaido į kelis mokėjimo prašymus, kuriuos priskiria prie projekto atitinkamų biudžetų. Jei techninės paramos gavėjo, gaunančio techninę paramą kryžminio finansavimo būdu, pateiktame mokėjimo prašyme yra nurodytos patirtos Aprašo 18 punkte nurodytos išlaidos, CPVA pripažintas tinkamomis finansuoti iš techninės paramos patirtas minėtas išlaidas Europos Sąjungos struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje išskaido pagal lėšų veiksmų programų administravimui priskyrimo prie veiksmų programų techninės paramos prioritetų ir Techninės paramos veiksmų programos proporcijas ir priskiria jas projekto atitinkamam biudžetui. Patvirtintus mokėjimų prašymus CPVA patalpina Europos Sąjungos struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje.“
32. Išdėstau 5 priedo 5 punktą taip:
„5. Į stebėsenos rodiklių įgyvendinimo reikšmes įskaičiuojama:
5.1. valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dalyvavusių mokymuose, kurių dalyvio mokestis ir (arba) kitos su dalyvavimu mokymuose susijusios išlaidos (transporto, gyvenamojo ploto nuomos, sveikatos draudimo, dienpinigių ir (arba) kitos išlaidos) visiškai arba tam tikra dalimi buvo finansuotos 2007–2013 metų ES techninės paramos veiksmų programoms administruoti lėšomis, skaičius;
5.2. valstybės tarnautojų ir darbuotojų, kurių dalyvavimo mokymuose ar tarnybinių komandiruočių išlaidos (dalyvio mokestis ir (arba) kitos su dalyvavimu mokymuose ar vykimu į tarnybines komandiruotes susijusios išlaidos) ar jų dalis institucijų buvo deklaruotos mokėjimo prašymais ir įgyvendinančiosios institucijos pripažintos tinkamomis finansuoti 2007–2013 metų ES techninės paramos veiksmų programoms administruoti lėšomis, skaičius;
5.3. mokymuose dalyvavusių valstybės tarnautojų ir darbuotojų skaičius nepriklausomai nuo mokymų skaičiaus, t. y. jei valstybės tarnautojas ar darbuotojas per metus dalyvavo keliuose mokymuose, į stebėsenos rodiklių įgyvendinimo reikšmes jis įskaičiuojamas tik vieną kartą;
5.4. mokymuose per metus dalyvavusių valstybės tarnautojų ir darbuotojų skaičius neatsižvelgiant į tai, kiek valstybės tarnautojų ar darbuotojų atliekamos funkcijos susijusios su 2007–2013 metų ES struktūrinės paramos administravimo funkcijomis (100 proc., 50 proc. ar 20 proc.);
5.5. valstybės tarnautojų ir darbuotojų, prieš ataskaitinius metus dalyvavusių mokymuose ir prieš ataskaitinius metus arba ataskaitiniais metais išėjusių nėštumo ir gimdymo ir (arba) tėvystės atostogų, ir (arba) atostogų vaikui prižiūrėti, kol jam sueis treji metai, skaičius;
5.6. valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dalyvavusių kelerius metus vykusiuose ir pasibaigusiuose mokymuose, skaičius. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dalyvavusių tokiuose mokymuose, skaičius į stebėsenos rodiklių įgyvendinimo reikšmes įskaičiuojamas tais metais, kuomet mokymai buvo baigti;
5.7. valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dalyvavusių mokymuose, kurie įtraukti į institucijoje sudarytus individualius kvalifikacijos tobulinimo planus, skaičius, jei valstybės tarnautojas ar darbuotojas per metus dalyvavo bent vienuose mokymuose numatytuose individualiame kvalifikacijos tobulinimo plane. Jei valstybės tarnautojas ar darbuotojas per metus dalyvavo bent vienuose mokymuose, numatytuose individualiame kvalifikacijos tobulinimo plane, tuomet laikoma, kad valstybės tarnautojas ar darbuotojas įvykdė individualiame kvalifikacijos tobulinimo plane numatytą metinį mokymo planą.“
Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų išteklių
plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo,
Techninės paramos veiksmų programų prieduose
numatytoms veiksmų programų administravimo
priemonėms
6 priedas
(2007–2013 metų Europos Sąjungos techninės paramos veiksmų programoms administruoti poreikio forma)
________________________________________________________________________________________
(institucijos (techninės paramos gavėjo / naujo galimo techninės paramos gavėjo) pavadinimas)
________________________________________________________________________________________
(institucijos (techninės paramos gavėjo/naujo galimo techninės paramos gavėjo) kodas, adresas, tel., faks., el. p.)
(Adresatas)
2007–2013 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS TECHNINĖS PARAMOS VEIKSMŲ PROGRAMOMS ADMINISTRUOTI POREIKIS
___________ Nr. _________
(data)
________________
(sudarymo vieta)
Institucijoje dirbančių valstybės tarnautojų ir darbuotojų, kurių visos išlaidos gali būti finansuojamos iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos techninės paramos, skaičius: _______
Institucijoje dirbančių valstybės tarnautojų ir darbuotojų, kurių išlaidos gali būti dalinai finansuojamos iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos techninės paramos, skaičius: _______
Eil. Nr. |
Išlaidų kategorija (pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikaciją, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. liepos 3 d. įsakymu Nr. 1K-184 (Žin., 2003, Nr. 69-3135; 2010, Nr. 36-1732), Išlaidų prekėms ir paslaugoms formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. 1K-006 (Žin., 2009, Nr. 7-237; 2011, Nr. 2-74) ir Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 (Žin., 2007, Nr. 117-4789) priedo 6 punktą, išskyrus viešinimo ir informavimo išlaidas, vertinimo išlaidas) |
Techninė parama veiksmų programų administravimui einamiesiems (20__) metams |
Techninės paramos veiksmų programų administravimui poreikis 20__ + 1 metams |
Techninės paramos veiksmų programų administravimui poreikis 20__ + 2 metams |
Techninės paramos veiksmų programų administravimui poreikis 20__ + 3 metams |
Pastabos ir komentarai (pateikti skaičiavimus, kaip buvo nustatytas 2007–2013 metų Europos Sąjungos techninės paramos lėšų veiksmų programų administravimui poreikis) |
||||||||
Europos Sąjungos fondų lėšos |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Iš viso |
Europos Sąjungos fondų lėšos |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Iš viso |
Europos Sąjungos fondų lėšos |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Iš viso |
Europos Sąjungos fondų lėšos |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Iš viso |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
1 |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Socialinio draudimo įmokos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Ryšių paslaugos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Transporto išlaikymas, iš jų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.1 |
Nuomos išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.2 |
Remonto išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.3 |
Transporto draudimo išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.4 |
Degalų ir tepalų įsigijimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metinis poreikis (kg, t) |
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
|
|
Vidutinė vieneto kaina |
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
|
5 |
Spaudiniai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Kitos prekės, iš jų (visas išlaidas kitoms prekėms privaloma priskirti detalioms išlaidų rūšims, nepaliekant nepaminėtų išlaidų): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.1 |
Kanceliarinės prekės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.2 |
Rašomasis popierius |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.3 |
Spausdintuvų dažų kasetės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Komandiruotės (transporto, apgyvendinimo, ryšio ir kitos komandiruotės išlaidos; komandiruotės metu patirtos kvalifikacijos kėlimo išlaidos priskiriamos kvalifikacijos kėlimo išlaidų straipsniui) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto nuoma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nuomojamas plotas (m2) |
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
|
|
Vieno m2 įkainis |
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
|
9 |
Ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plotas (m2) |
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
|
|
Išlaidos 1 m2 |
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
|
10 |
Kvalifikacijos kėlimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, keliančių kvalifikacijos, skaičius |
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
|
|
Išlaidos 1 asmeniui |
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
|
11 |
Apmokėjimas samdomiems ekspertams, konsultantams ir komisinių išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Samdomų ekspertų, konsultantų skaičius |
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
|
|
Išlaidos 1 ekspertui, konsultantui |
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
|
12 |
Komunalinės paslaugos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Kitos paslaugos, iš jų (visas išlaidas kitoms paslaugoms privaloma priskirti detalioms išlaidų rūšims, nepaliekant nepaminėtų išlaidų): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.1 |
Auditas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.2 |
Renginių organizavimas ir dalyvavimas juose |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.3 |
Vertimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Darbdavių socialinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto (ilgalaikio turto) įsigijimo išlaidos (visas išlaidas ilgalaikiam turtui įsigyti privaloma priskirti konkrečiai ilgalaikio turto rūšiai, nepaliekant nepaminėtų išlaidų): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.1 |
Baldai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.2 |
Įranga (įvardinti konkrečią įrangą) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.3 |
Įrenginiai (įvardinti konkrečius įrenginius) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų išlaidoms: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų turtui įsigyti: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pastabos:
1. Rekomenduotina, kad nurodyta metinė planuojamų patirti išlaidų prekėms, paslaugoms ir turtui įsigyti suma n-aisiais metais neviršytų n – 1 metų tokių išlaidų sumos, indeksuotos pagal Lietuvos Respublikos finansų ministerijos prognozuojamą vidutinį metinį suderintą vartojimo prekių ir paslaugų kainų indekso pokytį.
2. Institucijų, kurios gauna techninę paramą iš Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 5 prioriteto „Techninė parama Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos įgyvendinimui“ arba Techninės paramos veiksmų programos, nurodyta materialiojo ir nematerialiojo turto (ilgalaikio turto) įsigijimo išlaidų suma prilyginama kryžminio finansavimo būdu numatomai gauti techninės paramos veiksmų programų administravimui sumai.
(techninės paramos gavėjo/naujo galimo techninės paramos gavėjo vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
(techninės paramos gavėjo/naujo galimo techninės paramos gavėjo atsakingo padalinio vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
_________________