LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS 2006 METAIS ĮGYVENDINIMO
2006 m. vasario 8 d. Nr. A1-47
Vilnius
Įgyvendindama Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2004-2006 m. programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. rugsėjo 18 d. nutarimu Nr. 1178 „Dėl Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2004-2006 metų programos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 90-4075):
1. Sudarau šios sudėties Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais komisiją:
Alfredas Nazarovas |
– |
Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento direktorius (komisijos pirmininkas); |
Vykintas Bagdonas |
– |
Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinių paslaugų priežiūros skyriaus vedėjo pavaduotojas; |
Daiva Buivydaitė |
– |
Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vedėja; |
Daiva Junevičienė |
– |
Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė; |
Marius Navadunskis |
– |
Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyresnysis specialistas; |
Vilma Karosienė |
– |
Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė; |
Rūta Pabedinskienė |
– |
Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė; |
Aldona Šlajutė |
– |
Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė; |
Eglė Valeikaitė |
– |
Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinių paslaugų priežiūros skyriaus vyriausioji specialistė. |
2. Tvirtinu pridedamus:
2.1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais konkurso nuostatus;
2.2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos įgyvendinimo 2006 metais priemonių planą;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos
ir darbo ministro 2006 m. vasario 8 d.
įsakymu Nr. A1-47
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2006 METAIS KONKURSO NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais konkurso nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2006 m. programos projektų, finansuojamų iš valstybės biudžeto lėšų, įgyvendinimo prioritetus ir kryptis, reikalavimus projektų teikėjams, pagrindinius reikalavimus projektams, dokumentų pateikimą konkursui, projektų vykdymą ir kontrolę.
2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programa (toliau – Programa) – tai dalinis regioninių socialinių paslaugų teikimo projektų finansavimas iš valstybės biudžeto lėšų.
3. Programos projektų atrankos 2006 metais konkursą (toliau – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija).
II. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO 2006 METAIS PRIORITETAI
5. Įgyvendinant Programą 2006 metais prioritetai teikiami projektams, kurie numato šių socialinių paslaugų įstaigų plėtojimą bendruomenėje:
III. PROJEKTŲ TEIKĖJAI
6. Konkursui projektus gali teikti šie projektų teikėjai:
6.2. nevyriausybinė organizacija (viešoji įstaiga, labdaros ir paramos fondas, asociacija, religinė bendruomenė (bendrija) centras ir kt.);
7. Projekto teikėjas yra pripažįstamas netinkamu gauti finansavimą, jeigu:
7.1. ankstesnių Programos konkursų metu neįvykdė įsipareigojimų pagal ankstesnes projektų įgyvendinimo sutartis arba pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis;
IV. PROGRAMOS KRYPTYS
8. Rengdami projektus, rengėjai turi vadovautis šiomis Programos kryptimis:
8.3. nestacionarių socialinių paslaugų įstaigų tinklo plėtros, siekiant kuo įvairesnių socialinių paslaugų teikimo;
8.4. socialinių paslaugų kokybės gerinimo modernizuojant socialinių paslaugų įstaigų materialinę bazę;
V. PAGRINDINIAI REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
9. Projekte turi būti numatoma atskiros socialinių paslaugų įstaigos, padalinio plėtra, modernizavimas, steigimas.
10. Projekte numatomos plėsti, modernizuoti arba steigti atskiros socialinių paslaugų įstaigos, padalinio nuostatuose (įstatuose) turi būti nustatyta, kad pagrindinė šios įstaigos arba padalinio veikla yra socialinių paslaugų teikimas.
11. Projektuose numatomus rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastatus ar žemės sklypus, kuriuose planuojama statyti pastatus, projekto teikėjai turi valdyti, naudoti ar disponuoti jais nuosavybės ar patikėjimo teise, panaudos ar nuomos pagrindais.
12. Projektuose be iš Programos planuojamų gauti valstybės biudžeto lėšų turi būti numatytas ir iš kitų šaltinių (savivaldybių, nevyriausybinių organizacijų, įvairių tarptautinių fondų ir kt.) numatomas gauti indėlis į projektą (piniginėmis lėšomis, pastatais, įranga ir kt.).
13. Projekte numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertė turi būti ne mažesnė kaip 25 procentai pastato rekonstrukcijos (kapitalinio remonto) sąmatoje numatomos kainos.
14. Pastatai po rekonstrukcijos (kapitalinio remonto), statybos darbų turi visiškai atitikti socialinių paslaugų įstaigoms keliamus reikalavimus, socialinių paslaugų įstaigų bendruosius saugos sveikatai reikalavimus bei pastatams keliamus esminius statinio reikalavimus.
15. Pagrindiniai reikalavimai projektų turiniui:
15.1 projektų aktualumo ir poreikio konkrečioms socialinėms paslaugoms pagrindimas įvertinant aktualiausius toje teritorijoje gyvenančių žmonių socialinius poreikius; 15.2. naujų iniciatyvų skatinimas; 15.3 projektuose numatytų socialinių paslaugų tolesnis plėtojimas bei projektų tęstinumo užtikrinimas.
VI. FINANSUOJAMOS PROJEKTŲ VYKDYMO IŠLAIDOS
16. Iš Programai įgyvendinti 2006 metais skirtų lėšų finansuojama:
VII. DOKUMENTŲ PATEIKIMAS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSUI
18. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi nuosekliai užpildant tipinę paraiškos formą (priedas). Pridedami priedai turi būti pateikti paraiškoje nurodyta eilės tvarka. Projekto teikėjas turi pateikti 3 išspausdintus paraiškos ir priedų egzempliorius (1 originalą ir 2 kopijas) bei elektroninį variantą.
19. Paraišką pasirašo projekto vadovas bei projekto teikėjo vadovas ir patvirtina antspaudu. Jei paraišką teikia nuostatų 6.3. punkte nurodyti projekto teikėjai, tai paraišką pasirašo abiejų projekto teikėjų vadovai ir patvirtina antspaudais.
20. Su paraiška konkursui privaloma pateikti: 20.1. savivaldybės tarybos sprendimą dėl:
20.1.3. lėšų skyrimo iš savivaldybės biudžeto projekte numatomos finansuoti socialinių paslaugų įstaigos, padalinio tolesniam išlaikymui;
20.2. projekte numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projekte numatomas finansuoti padalinys, padalinio nuostatų (įstatų) kopijas, o jei įstaiga (padalinys) dar neįsteigti – nuostatų (įstatų) projektą;
20.3. statybos, rekonstrukcijos ar kapitalinio remonto darbų preliminarią projektinę dokumentaciją, šių darbų preliminarią objektinę ir preliminarias lokalines sąmatas (jeigu projekte numatyta vykdyti tokio tipo darbus);
20.4. detalią numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių sąmatą (jeigu projekte numatoma pirkti tokias prekes ir pagrindines priemones);
20.5. projekte numatomo rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti pastato nuotraukas (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų);
20.6. nuosavybės, patikėjimo teisės į pastatus ar žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatus ar žemę valdo ir naudoja nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijas;
20.7. pažymą apie projektu numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertę (tūkst. Lt);
20.8. steigėjo įsipareigojimą nuo sutarties pasirašymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklos krypties patvirtinančių dokumentų;
20.9. projekto teikėjo įsipareigojimą dėl socialinių paslaugų įstaigos, padalinio įsteigimo įgyvendinus projektą (jei projekte numatoma naujai steigti atskirą socialinių paslaugų įstaigą, padalinį);
VIII. PROJEKTŲ VYKDYMAS IR KONTROLĖ
21. Ministerija projekto įgyvendinimo sutartį sudaro su savivaldybe (toliau – projekto vykdytojas), kurios teritorijoje yra numatomas įgyvendinti projektas.
22. Projekto vykdytojas privalo gautas valstybės biudžeto lėšas naudoti tikslingai, tik sutartyje numatytam projektui įgyvendinti.
23. Įgyvendindamas projektą projekto vykdytojas privalo:
23.1. kas mėnesį ne vėliau kaip iki kito mėnesio 8 dienos teikti ministerijai darbų atlikimo aktus ir biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą – užpildytą finansinės atskaitomybės formą Nr. 2;
23.2. ne vėliau kaip iki 2006 m. gruodžio 20 d. pateikti galutinius nuostatų 23.1 punkte nurodytus dokumentus;
23.3. iki 2007 m. sausio 10 d. pateikti ministerijai nustatytos formos ataskaitą, pridedamą prie sutarties, apie projekto įgyvendinimą;
23.4. kasmet iki sausio 31 d. 5 kalendorinius metus iš eilės teikti ministerijai ataskaitas už praėjusius metus apie įgyvendinus projektą veikiančios socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklą;
23.5. garantuoti, kad turtas, įsigytas už gautas valstybės biudžeto lėšas, būtų teisės aktų nustatyta tvarka įtrauktas į ilgalaikio turto apskaitą;
23.7. neįvykdžius projekto įgyvendinimo sutartyje numatytų įsipareigojimų, grąžinti ministerijai projektui įgyvendinti skirtas valstybės biudžeto lėšas;
24. Projekto vykdytojui ministerija teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto vykdymu.
IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros
programos projektų atrankos 2006 metais
konkurso nuostatų
priedas
(Paraiškos dalyvauti Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais konkurse forma)
_______________________________________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos pavadinimas)
____________________________________________________________________
(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
LT-03610 Vilnius
PARAIŠKA
DALYVAUTI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2006 METAIS KONKURSE
______________________ Nr. __________
(data)
2. Informacija apie projekto teikėją
Pavadinimas
Adresas
Miestas ir pašto indeksas
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
3. Informacija apie pagal šį projektą numatomą finansuoti įstaigą (padalinį)
Pavadinimas
Adresas
Miestas ir pašto indeksas
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
4. Informacija apie projekto vadovą
Vardas ir pavardė
Darbovietės pavadinimas
Pagrindinės pareigos
Telefonas pasiteirauti
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
Adresas susirašinėti
6. Esama padėtis (socialinės problemos išdėstymas):
6.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius, specialūs poreikiai);
6.2. problemos mastą nusakanti statistika (socialinių paslaugų poreikis, klientų skaičius, bendra regiono padėtis);
7. Projekto tikslas (išspręsti tam tikrą socialinę problemą, išplėsti socialinių paslaugų tinklą, pagerinti socialinių paslaugų kokybę ir kt.):
9. Trumpas projekto aprašymas:
9.1. projekto naujoviškumas, lyginant su kitais savivaldybės teritorijoje vykdomais ar įgyvendintais projektais;
9.2. projekto aprėptis: £ miesto teritorija; £ miestelio teritorija;
£ kaimo vietovė; £ geografiškai neribota
9.3. projekto tipas: £ vienų metų baigtinis projektas;
£ vienas iš etapų;
£ vienas iš grupės projektų;
9.4. jei šis projektas yra tik vienas iš etapų, kaip jūs įsivaizduojate tolesnį šio projekto įgyvendinimą (finansinės, techninės, institucinės galimybės ir t. t.);
10. Įnašas į projektą
Finansinis įnašas:
10.3. 2006 m. projektui įgyvendinti prašoma skirti suma iš Socialinių paslaugų
infrastruktūros plėtros programos _____ tūkst. Lt
10.5. Kitų šaltinių (nurodyti)___________________________________________________
2006 m. projektui įgyvendinti skiriamos lėšos tūkst. Lt
Natūrinis įnašas:
10.6. Savivaldybės indėlis įgyvendinant projektą 2006 m. (pastatai, įranga ir kt.)___________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Piniginė savivaldybės natūrinio indėlio išraiška (jei įmanoma) _____ tūkst. Lt
10.7. Kitų šaltinių (nurodyti)___________________________________________________
indėlis įgyvendinant projektą 2006 m. (pastatai, įranga ir kt.)__________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Piniginė kitų šaltinių natūrinio indėlio išraiška (jei įmanoma) _____ tūkst. Lt
11. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas
11.1. Nurodykite, kokiems darbams, įrangai bei prekėms prašoma lėšų, kokia jų suma (darbų sąvokų apibrėžimai, nurodyti Lietuvos Respublikos statybos įstatyme (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597), Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2002 m. gruodžio 5 d. įsakyme Nr. 622 „Dėl statybos techninio reglamento STR 1.01.08:2002 „Statinio statybos rūšys“ patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 119-5372)):
|
Lėšos iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos, tūkst. Lt |
Savivaldybės lėšos, tūkst. Lt |
Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. Lt |
Iš viso 2006 metams, tūkst. Lt |
1. Statybos darbai |
|
|
|
|
2. Objekto rekonstrukcijos darbai |
|
|
|
|
3. Objekto kapitalinis remontas |
|
|
|
|
4. Pagrindinių priemonių įsigijimas (vnt. kaina daugiau nei 500 Lt su PVM) |
|
|
|
|
5. Paprastasis remontas |
|
|
|
|
6. Prekių įsigijimas (vnt. kaina mažiau nei 500 Lt su PVM) |
|
|
|
|
IŠ VISO: |
|
|
|
|
11.2. Visų projekto biudžete nurodytų išlaidų trumpas pagrindimas (kiekvienai biudžeto eilutei. Kodėl šios išlaidos yra būtinos ir kaip jos padės pasiekti projekto tikslus):
|
Pagrindimas |
Statybos darbai |
|
Objekto rekonstrukcijos darbai |
|
Objekto kapitalinis remontas |
|
Pagrindinių priemonių įsigijimas (vnt. kaina daugiau nei 500 Lt su PVM) |
|
Paprastasis remontas |
|
Prekių įsigijimas (vnt. kaina mažiau nei 500 Lt su PVM) |
|
12. Laukiami rezultatai:
12.1. projekto svarba esamai socialinių paslaugų sistemai regione (kaip pagal projektą finansuota įstaiga arba padalinys papildys tam tikros teritorijos socialinių paslaugų įstaigų sistemą užtikrinančią įvairių rūšių socialinių paslaugų atsiradimą konkrečios socialinės žmonių grupės asmenims ir kokybiškos bei nuoseklios pagalbos jiems suteikimą);
12.2. projekto poveikis bendruomenei (kiek žmonių gaus socialines paslaugas, kiek bus įkurta darbo vietų ir kt.);
12.3. projekto tęstinumas (kaip bus užtikrinamas projekto veiklos vykdymo tolesnis finansavimas įgyvendinus šį projektą);
13. Pavojai ir projekto rizika:
14. Kita informacija apie projektą:
14.1. projekto partneriai (savivaldybės, apskričių viršininkai, nevyriausybinės organizacijos, užsienio šalių fondai, fiziniai asmenys ir kt.);
14.3. projekte nurodytų patalpų ir numatytų atlikti darbų tipas (pažymėkite+):
Naujai statomas pastatas; įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose |
Seno pastato remontas, kai įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose |
Pastato remontas, kuriame funkcionuoja įstaiga, padalinys siekiant pagerinti jau teikiamų socialinių paslaugų kokybę |
Pastato papildomų patalpų remontas, siekiant išplėsti įstaigos, padalinio teikiamas socialines paslaugas |
|
|
|
|
14.4. Techniniai duomenys apie projekte numatomą statyti, rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastatą (užpildyti lentelę):
Bendras plotas (m2) |
1 m2 rekonstrukcijos (kapitalinio remonto, statybos) kaina |
|
|
14.5. Bendra informacija apie projektą (užpildyti lentelę):
Įstaigos darbuotojų skaičius iš viso |
Šiuo metu socialinį darbą dirbančių darbuotojų skaičius iš viso |
Darbo vietos (sukurtos prieš pateikiant projektą) |
Naujos darbo vietos, kurios bus sukurtos įgyvendinus projektą |
Maksimalus klientų skaičius per dieną iki pateikiant projektą |
Numatomas maksimalus klientų skaičius per dieną įgyvendinus projektą |
Įstaigos klientų skaičius vidutiniškai per mėnesį iki pateikiant projektą |
Numatomas įstaigos klientų skaičius vidutiniškai per mėnesį įgyvendinus projektą |
|
|
|
|
|
|
|
|
15. Kiek pagal projektą įkurta, kapitališkai suremontuota ar rekonstruota įstaiga arba padalinys atitinka minimalius reikalavimus, kurie keliami socialinių paslaugų įstaigoms:
15.1. vienam klientui tenkantis patalpos plotas, jei įstaiga, padalinys numato organizuoti užimtumą, ugdymą, darbo terapiją, savarankiškų įgūdžių ugdymą ir pan. ______;
15.2. vienam gyventojui tenkantis miegamojo kambario plotas, jei įstaiga, padalinys numato teikti laikinojo gyvenimo ar stacionarias socialines paslaugas ______;
16. PRIDEDAMA:
16.2. projekte numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projekte numatomas finansuoti padalinys, padalinio nuostatų (įstatų) kopijos, o jei įstaiga (padalinys) dar neįsteigti – nuostatų (įstatų) projekto kopijos, ______ lapų;
16.3. statybos, rekonstrukcijos ar kapitalinio remonto darbų preliminari projektinė dokumentacija, šių darbų preliminari objektinė ir preliminari lokalinė sąmata (jeigu projekte numatyta vykdyti tokio tipo darbus), ______ lapų;
16.4. detali numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių sąmata (jeigu projekte numatoma pirkti tokias prekes ir pagrindines priemones), ______ lapų;
16.5. projekte numatomo rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti pastato nuotraukos (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų), ______ lapų;
16.6. nuosavybės, patikėjimo teisės į pastatus ar žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatai ar žemė valdoma ir naudojama nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, ______ lapų;
16.7. pažyma apie projekte numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertę (tūkst. Lt), ______ lapų;
16.8. steigėjo įsipareigojimą nuo sutarties pasirašymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklos krypties patvirtinantys dokumentai, ______ lapų;
16.9. projekto teikėjo įsipareigojimą dėl socialinių paslaugų įstaigos, padalinio įsteigimo įgyvendinus projektą (jei projekte numatoma naujai steigti atskirą socialinių paslaugų įstaigą arba padalinį);
Esu susipažinęs (-usi), kad Programa remia tik socialinių paslaugų plėtojimo projektus, kuriais nesiekiama gauti pelno. Programa neremia įstaigų ir organizacijų išlaikymo. Gavęs paramą, pasižadu vykdyti visus Programos reikalavimus, laikytis ministerijos nustatytų projekto įgyvendinimo terminų ir atsiskaitymo už lėšų panaudojimą sąlygų, nekeisti projekto per visą jo įgyvendinimo laikotarpį, o iškilus būtinybei – tai daryti tik iš anksto suderinus ir gavus ministerijos sutikimą. Patvirtinu, kad šiame dokumente ir jo prieduose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.
__________________________ ___________ ____________________
(projekto teikėjo vadovo pareigų (parašas) (vardas ir pavardė)
pavadinimas)
A. V.
Projekto vadovas
_________________________ ___________ ____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos
ir darbo ministro 2006 m. vasario 8 d.
įsakymu Nr. A1-47
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO 2006 METAIS PRIEMONIŲ PLANAS
Priemonės |
Įvykdymo laikas |
Lėšos (tūkst. Lt) |
1. Programos projektų atrankos konkurso organizavimas: |
|
|
1.1. informavimas apie skelbiamą konkursą |
iki vasario 8 d. |
1,0 tūkst. Lt |
1.2. projektų priėmimas |
iki kovo 8 d. |
– |
1.3. preliminarus projektų įvertinimas |
iki kovo 28 d. |
– |
1.4. galutinis projektų atrinkimas |
iki balandžio 7 d. |
– |
1.5. konkurso rezultatų paskelbimas |
iki balandžio 14 d. |
– |
2. Sutarčių su atrinktų projektų vykdytojais sudarymas |
iki balandžio 28 d. |
– |
3. Atrinktų projektų vykdymas |
gegužės–gruodžio mėn. |
3449,0 tūkst. Lt
|
______________
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos
ir darbo ministro 2006 m. vasario 8 d.
įsakymu Nr. A1-47
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2006 METAIS KOMISIJOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais komisijos nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais komisijos (toliau – komisija) darbo organizavimą bei projektų atranką.
2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos (toliau – Programos) projektų atrankos konkursui pateiktus projektus atrenka komisija, o sprendimą dėl projektų finansavimo priima Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerijos) valstybės sekretorius.
II. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
5. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisijos pirmininką skiria socialinės apsaugos ir darbo ministras tvirtindamas komisijos sudėtį.
6. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.
7. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:
7.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;
8. Komisijos nariai privalo užtikrinti projektų teikėjų pateiktų duomenų konfidencialumą ir naudoti juos tik projektams atrinkti.
9. Jeigu yra pagrindo manyti, kad komisijos nario dalyvavimas svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus projekto sukels interesų konfliktą, tas komisijos narys pats arba komisijos pirmininkui pareikalavus turi nusišalinti nuo šios procedūros. Komisijos posėdžio protokole įtraukiama informacija apie galimą interesų konfliktą.
10. Už savo pareigų nevykdymą arba netinkamą jų vykdymą komisijos nariai yra traukiami tarnybinėn atsakomybėn Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 2002, Nr. 45-1709) nustatyta tvarka arba drausminėn atsakomybėn – Lietuvos Respublikos darbo kodekso (Žin., 2002, Nr. 64-2569, Nr. 71) nustatyta tvarka.
11. Programai pateikti projektai komisijos nariams paskirstomi komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip trys komisijos nariai.
12. Komisijos sprendimai yra priimami kvalifikuota 2/3 posėdyje dalyvavusių komisijos narių balsų dauguma.
13. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.
14. Jeigu svarstant projektus kuris nors komisijos narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti komisijos pirmininkui savo atskirą nuomonę. Ši nuomonė turi būti įrašyta į komisijos posėdžio protokolą.
III. PROJEKTŲ ATRANKA
16. Komisijos nariai per 20 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos projektų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus, užpildydami projekto paraiškos vertinimo anketą (priedas).
17. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus išvesdama kiekvieno projekto vidutinį balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 100 balų.
20. Komisijos nariai turi teisę nuvykti į projektų vykdymo vietas ir susipažinti su projektų įgyvendinimo ypatumais.
21. Komisija, atrinkusi siūlomus finansuoti projektus, per 5 kalendorines dienas jų sąrašą pateikia ministerijos valstybės sekretoriui. Ministerijos valstybės sekretorius per 5 kalendorines dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
23. Komisijos sekretorius per 5 darbo dienas po ministerijos valstybės sekretoriaus sprendimo priėmimo informuoja projektų teikėjus apie projektų atrankos konkurso rezultatus.
Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros
programos projektų atrankos 2006 metais
komisijos nuostatų priedas
(Projekto paraiškos vertinimo anketos forma)
PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA
___________________________________________________________________________
(projekto teikėjo (įstaigos ar organizacijos) pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(pateikto projekto pavadinimas ir registracijos numeris)
Eil. Nr. |
Dalykinio vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Surinktų balų skaičius |
1. |
Kiek projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus (projekto paraiška pateikta kvalifikuotai ir tvarkingai, pagal patvirtintą paraiškos pateikimo formą) |
10 |
10 balų (visiškai atitinka) 3–9 balai (iš dalies atitinka) 0 balų (neatitinka) |
|
2. |
Kiek projektas atitinka Programos prioritetus (projektas numato kaimo bendruomenės centrų; savarankiško gyvenimo namų pagyvenusiems, neįgaliems asmenims, socialinės rizikos šeimoms; paramos šeimai įstaigų ir dienos socialinės globos įstaigų vaikams; laikino gyvenimo įstaigų plėtojimą bendruomenėje) |
20 |
11–20 balų (atitinka prioritetus) 1–10 balų (neatitinka prioritetų, tačiau numato kitų nestacionarias socialines paslaugas teikiančių įstaigų plėtrą) 0 balų (neatitinka prioritetų) |
|
3. |
Projekto tikslas ir uždaviniai (aiškūs, realiai įgyvendinami, numatantys aktualių socialinių problemų sprendimą ir pan.) |
10 |
7–10 balų (aiškūs ir realūs) 1–6 balai (iš dalies aiškūs ar iš dalies realūs) 0 balų (neaiškūs ar nerealūs) |
|
4. |
Sprendžiama socialinė problema (problema yra tiksliai įvardyta, aktuali vietinei bendruomenei) |
15 |
9–15 balų (aktuali) 1–8 balai (nelabai aktuali) 0 balų (neaktuali) |
|
5. |
Projekto vykdymas (nuoseklūs ir gerai suplanuoti projekto vykdymo etapai) |
10 |
7–10 balų (nuoseklus ir detalus) 1–6 balai (trūksta nuoseklumo ar detalumo) 0 balų (nedetalus) |
|
6. |
Projekto biudžetas (projekto išlaidos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos atsižvelgiant į vidutines kainas) |
10 |
7–10 balų (gerai pagrįstas) 1–6 balai (vidutiniškai pagrįstas) 0 balų (nepagrįstas) |
|
7. |
Savivaldybės ar kitų šaltinių piniginis indėlis į projekto įgyvendinimą |
10 |
10 balų (daugiau kaip 30 proc. nuosavų lėšų) 5–9 balai (nuo 10 iki 30 proc. nuosavų lėšų) 0–4 balai (iki 10 proc. nuosavų lėšų) |
|
8. |
Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas (žymus ir ilgalaikis poveikis bendruomenės gyventojams; bus išspręstos tam tikros socialinės problemos; teikiamos naujos ir kokybiškos socialinių paslaugų rūšys; sukurtos naujos darbo vietos; užtikrintas projekto tęstinumas ir pan.) |
15 |
9–15 balų (žymus) 1–8 balai (nelabai žymus) 0 balų (jokio poveikio bendruomenei) |
|
|
Bendra balų suma |
100 |
|
|
Komisijos nario komentarai (stipriosios ir silpnosios projekto pusės)__________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Išvada_______________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Komisijos narys ____________ _________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
_________________
(data)
______________