LIETUVOS RESPUBLIKOS

APLINKOS MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL STATYBOS TECHNINĖS VEIKLOS PAGRINDINIŲ SRIČIŲ VADOVŲ IR TERITORIJŲ PLANAVIMO SPECIALISTŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO ir darbo reglamento patvirtinimo

 

2012 m. sausio 10 d. Nr. D1-13

Vilnius

 

Vadovaudamasis statybos techninio reglamento STR 1.02.06:2012 „Statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų ir teritorijų planavimo specialistų kvalifikaciniai reikalavimai, atestavimo ir teisės pripažinimo tvarkos aprašas“ (Žin., 2007, Nr. 120-4945; 2012, Nr. 3-77) 61 ir 63 punktais:

1. Sudarau šios sudėties Statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų ir teritorijų planavimo specialistų atestavimo komisiją:

Dangyras Žukauskas – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Statybos ir būsto departamento Projektavimo, statybos produktų ir proceso normavimo skyriaus vedėjas, komisijos pirmininkas.

Nariai:

Leonas Butkus – inžinierius;

Vitas Damulevičius – Aleksandro Stulginskio universiteto Vandens ūkio ir žemėtvarkos fakulteto hidrotechnikos katedros lektorius;

Edmundas Endriukaitis – valstybės įmonės Statybos produkcijos sertifikavimo centro vyriausiasis ekspertas, komisijos pirmininko pavaduotojas;

Almantas Indriliūnas – inžinierius;

Jolanta Senkevič – Valstybinės atominės energetikos saugos inspekcijos Branduolinės saugos departamento Sistemų ir komponentų skyriaus vyriausioji inspektorė;

prof. dr. Povilas Vainiūnas – Vilniaus Gedimino technikos universiteto Statybos fakulteto Gelžbetoninių ir mūrinių konstrukcijų katedros profesorius;

doc. Algirdas Vapšys – inžinierius, kvalifikacijos atestatas Nr. 482.

2. Tvirtinu Statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų ir teritorijų planavimo specialistų atestavimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).

3. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2007 m. lapkričio 27 d. įsakymą Nr. D1-630 „Dėl Statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų ir teritorijų planavimo specialistų atestavimo komisijos sudarymo“ (Žin., 2007, Nr. 125-5126).

 

 

Aplinkos ministras                                                        Gediminas Kazlauskas


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2012 m. sausio 10 d. įsakymu Nr. D1-13

 

STATYBOS TECHNINĖS VEIKLOS PAGRINDINIŲ SRIČIŲ VADOVŲ IR TERITORIJŲ PLANAVIMO SPECIALISTŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų ir teritorijų planavimo specialistų atestavimo komisijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų (toliau – Vadovai) ir teritorijų planavimo specialistų atestavimo komisijos (toliau – Komisija) darbo tvarką. Reglamente vartojamos sąvokos atitinka statybos techniniame reglamente STR 1.02.06:2012 „Statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų ir teritorijų planavimo specialistų kvalifikaciniai reikalavimai, atestavimo ir teisės pripažinimo tvarkos aprašas“ (Žin., 2007, Nr. 120-4945; 2012, Nr. 3-77) (toliau – Statybos techninis reglamentas STR 1.02.06:2012) vartojamas sąvokas.

2. Komisijos kompetenciją nustato statybos techninis reglamentas STR 1.02.06:2012.

3. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos statybos įstatymu (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597) ir Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymu (Žin., 1995, Nr. 107-2391; 2004, Nr. 21-617), statybos techniniu reglamentu STR 1.02.06:2012 ir kitais teisės aktais.

4. Komisijos darbas grindžiamas kolegialumo, teisėtumo ir nešališkumo principais.

 

II. KOMISIJOS POSĖDŽIŲ ORGANIZAVIMAS IR DARBOTVARKĖ

 

5. Komisijos techninį sekretorių (toliau – Sekretorius) skiria VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centro (toliau – SPSC) direktorius.

6. Sekretorius, suderinęs su Komisijos pirmininku, rengia planuojamų Komisijos posėdžių preliminarų grafiką bei juose numatomus svarstyti klausimus.

7. Vadovaudamasis preliminariu grafiku, Sekretorius parengia eilinio Komisijos posėdžio darbotvarkę ir surenka būtinus Komisijos posėdžiui dokumentus. Visą šią medžiagą Sekretorius pateikia Komisijos pirmininkui ir Komisijos nariams ne vėliau kaip savaitė iki Komisijos posėdžio. Komisijos narys, pageidaujantis papildomai susipažinti su posėdžio medžiaga, gali tai padaryti SPSC adresu: Linkmenų g. 28, Vilnius.

8. Sekretorius organizuoja Komisijos posėdį ir sukviečia Komisijos narius bei numatytus atestuoti Vadovus ir teritorijų planavimo specialistus.

9. Komisijos posėdžio darbotvarkę Sekretorius Komisijos pirmininkui ir Komisijos nariams paskelbia ne vėliau kaip 5 dienos iki Komisijos posėdžio pradžios.

10. Komisijos posėdžio datą ir laiką Sekretorius numatytiems atestuoti Vadovams ir teritorijų planavimo specialistams pateikia ne vėliau kaip 5 dienos iki Komisijos posėdžio pradžios.

11. Posėdžio darbotvarkę, SPSC ekspertų išvadas ir pasiūlymus, numatomų nagrinėti svarbesnių dokumentų kopijas Sekretorius pateikia Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki Komisijos posėdžio.

12. Į Komisijos posėdį gali būti pakviesti nepriklausomi specialistai bei ekspertai.

13. Komisijos posėdžiai rengiami VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centre (Linkmenų g. 28, Vilnius) arba kitoje vietoje iš anksto suderinus su Komisijos pirmininku ir Komisijos nariais. Komisijos posėdžiai rengiami ne rečiau kaip kartą per mėnesį.

 

III. KOMISIJOS POSĖDŽIAI

 

14. Komisijos posėdžiui pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o jei jo nėra, – Komisijos pirmininko pavaduotojas.

15. Sekretorius registruoja Komisijos posėdžių dalyvius, rašo Komisijos posėdžių protokolus bei tvarko kitą raštvedybą, susijusią su Komisijos posėdžių organizavimu.

16. Komisijos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 1/2 Komisijos narių arba jie yra pateikę savo nuomonę raštu.

17. Komisijos narys, dėl svarbių priežasčių negalintis dalyvauti Komisijos posėdyje, privalo apie tai pranešti Sekretoriui. Jis gali raštu ar elektroniniu paštu pateikti svarstomais klausimais savo nuomonę, kuri turi būti paskelbta Komisijos posėdyje ir užprotokoluota.

18. Komisijos nariui be pateisinamos priežasties neatvykus į Komisijos posėdį daugiau kaip 3 kartus iš eilės, SPSC direktorius turi teisę siūlyti aplinkos ministrui jį pakeisti.

19. Komisijos nariai sprendimą priima bendru sutarimu. Tuo atveju, kai Komisijos nariai negali priimti sprendimo bendru sutarimu, balsuojama. Sprendimas priimamas paprasta balsų dauguma. Balsuojant kiekvienas Komisijos narys turi po vieną balsą. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

 

IV. KOMISIJOS SPRENDIMŲ ĮFORMINIMAS

 

20. Posėdžių protokolus pasirašo Komisijos pirmininkas ir Sekretorius. Protokole turi būti nurodyta data, protokolo numeris, Komisijos posėdžio dalyviai, svarstyti klausimai, balsavimo rezultatai ir priimti sprendimai.

21. Sekretorius yra atsakingas už dokumentų, susijusių su Komisijos posėdžiais, tolesnį saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.

22. Kalendoriniams metams pasibaigus, Sekretorius turimus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžiais, perduoda saugoti Statybos produkcijos sertifikavimo centrui, vadovaujantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 32-1534) nustatyta tvarka.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

23. Už darbą Komisijoje nemokama.

24. Komisija gautus skundus ir prašymus nagrinėja teisės aktų nustatyta tvarka.

25. Komisijos nariai, priimdami sprendimus, turi būti objektyvūs ir bešališki: negalėdami bešališkai priimti sprendimo, turi nusišalinti nuo sprendimo priėmimo, kasmet turi pasirašyti bešališkumo deklaracijas. Pasirašytas bešališkumo deklaracijas saugo Sekretorius.

 

_________________