STATISTIKOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS GENERALINIO DIREKTORIAUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL APKLAUSOS ANKETOS FORMOS SUTEIKTOMS PASLAUGOMS KAINŲ STATISTINIAM TYRIMUI ATRINKTI PATVIRTINIMO

 

2006 m. gruodžio 27 d. Nr. DĮ-263

Vilnius

 

Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299) 12 straipsnio 2 dalies nuostatas ir atsižvelgdamas į 1998 m. gegužės 19 d. Tarybos reglamentą (EB) Nr. 1165/98 dėl trumpojo laikotarpio statistikos (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 20 tomas, p. 291), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2005 m. liepos 6 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1158/2005 (OL 2005 L 191, p. 1):

1. Tvirtinu metinio periodiškumo Apklausos anketos formą suteiktoms paslaugoms kainų statistiniam tyrimui atrinkti KA-03 (pridedama).

2. Laikau netekusiu galios Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2006 m. vasario 3 d. įsakymą Nr. DĮ-32 „Dėl Apklausos anketos suteiktoms paslaugoms kainų tyrimui atrinkti patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 16-579).

 

 

GENERALINIS DIREKTORIUS                                                                   ALGIRDAS ŠEMETA

______________

 

 

 

statistika

Forma patvirtinta Statistikos departamento prie

Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio

direktoriaus 2006 m. gruodžio 27 d.

įsakymu Nr. DĮ-263

 

________________________________________________________

(Įmonės pavadinimas)

 

Statistikos departamento prie LRV

Kainų statistikos skyriui

Gedimino pr. 29, 01500 Vilnius

 

APKLAUSOS ANKETA 200_ M. SUTEIKTOMS PASLAUGOMS KAINŲ STATISTINIAM TYRIMUI ATRINKTI KA-03 METINĖ

 

                                                 Nr. ____

                                                                                                                                       (Užpildymo data)

 

Įmonės kodas registre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pateikiama: per 10 dienų gavus apklausos anketą

Adresas

 

Pateikia: visu rūšių įmonės, teikiančios paslaugas

 

 

 

 

 

 

Pagrindinės veiklos kodas (EVRK)

 

 

 

 

 

 

 

 

Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK)

 

Statistikos departamentas garantuoja gautų duomenų konfidencialumą

 

 

 

 

 

Anketos forma skelbiama interneto svetainėje http://www.stat.gov. lt

 

I. ATRINKTŲ PASLAUGŲ APRAŠYMAI, PAJAMOS UŽ SUTEIKTAS PASLAUGAS, SUTEIKTŲ PASLAUGŲ BAZINĖS KAINOS

 

Nr.

Paslaugos reprezentantės aprašymas

200 m. pajamos, gautos už suteiktas paslaugas (be PVM), Lt

Matavimo vienetas

200_ m. IV ketvirčio vidutinė paslaugos kaina pagal vartotojų grupes (be PVM), Lt, ct

iš viso

iš jų pagal vartotojų grupes

įmonėms

valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms

gyventojams

įmonėms

valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms

gyventojams

A

1

2

3

4

5

6

7

8

9

...................................................................................................

(Veiklos rūšis pagal EVRK)

 

 

 

 

X

X

X

X

1.

........................................................................................

(Suteiktų paslaugų grupė)

 

 

 

 

X

X

X

X

1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

.......................................................................................

(Suteiktų paslaugų grupė)

 

 

 

 

X

X

X

X

2.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

.......................................................................................

(Suteiktų paslaugų grupė)

 

 

 

 

X

X

X

X

3.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

........................................................................................

(Suteiktų paslaugų grupė)

 

 

 

 

X

X

X

X

4.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. PASTABOS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prašome nurodyti, kiek valandų (minučių) sugaišote apklausos anketai pildyti

val.

min.

 

 

 

Įmonės vadovas arba jo įgaliotas asmuo_____________________________________________________________

                                                                                                                     (Parašas)                                                       (Vardas ir pavardė)

_____________________________________________________________________________________________

                     (Anketą užpildžiusio asmens vardas ir pavardė)                             (Telefonas)                         (Faksas)                   (El. paštas)

 

Pasiteirauti:

Statistikos departamente: tel.: (8 5) 236 4705, 236 4700; faks.: (8 5) 236 4666, 236 4791; el. p. aida.ukeliene@stat.gov.lt

______________

 

 

 

Apklausos anketos suteiktoms paslaugoms

kainų statistiniam tyrimui atrinkti KA-03

metinės 1 priedas

 

INFORMACIJA DĖL METINĖS APKLAUSOS ANKETOS SUTEIKTOMS PASLAUGOMS KAINŲ STATISTINIAM TYRIMUI ATRINKTI

(apklausos anketa KA-03 metinė)

 

STATISTINIO TYRIMO TEISINIS PAGRINDAS

Lietuvos Respublikos statistikos įstatymas (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299);

1998 m. gegužės 19 d. Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1165/98 dėl trumpojo laikotarpio statistikos (OL 1998 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 20 tomas, p. 291), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2005 m. liepos 6 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1158/2005 (OL 2005 L 191, p. 1).

STATISTINIO TYRIMO RŪŠIS, APIMTIS IR TIKSLAS

Tyrimo rūšis – atrankinis tyrimas.

Tyrimo apimtis – apklausos anketą pildo visų rūšių įmonės, teikiančios paslaugas.

Tiriamasis laikotarpis – t-1 laikotarpis (t – ataskaitiniai metai).

Tyrimo tikslas – gautų statistinių duomenų ir statistinės informacijos pagrindu sudaryti paslaugų reprezentančių, atrinktų kainoms tirti, sąrašą, suformuoti svorių sistemą paslaugų kainų indeksams skaičiuoti.

STATISTINIŲ DUOMENŲ PATEIKIMO PAREIGA

Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 14 straipsnio 2 dalis:

„Juridiniai asmenys privalo neatlygintinai teikti statistinius duomenis Oficialiosios statistikos darbų programai įgyvendinti.“

STATISTINIŲ DUOMENŲ KONFIDENCIALUMAS

Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 15 straipsnio 2 dalis:

„Oficialiosios statistikos duomenys, jeigu pagal juos tiesiogiai ar netiesiogiai galima identifikuoti respondentą, apie kurį ar kurio veiklos rezultatus buvo surinkti pirminiai statistiniai duomenys, yra konfidencialūs ir saugomi įstatymų nustatyta tvarka.“

STATISTINIŲ DUOMENŲ PATEIKIMO TVARKOS PAŽEIDIMAS

Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 17 straipsnis:

„Fiziniai asmenys, įmonių, įstaigų ar organizacijų vadovai ir kiti atsakingi už oficialiosios statistikos duomenų rengimą ir teikimą asmenys, pažeidę šio įstatymo ir kitų su statistika susijusių teisės aktų reikalavimus, atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.“

Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 1732 straipsnis (Žin., 1992, Nr. 21-610; 2000, Nr. 54-1557).

„Statistinių duomenų nepateikimas nustatyta tvarka oficialiąją statistiką tvarkančioms institucijoms ir įstaigoms arba melagingų statistinių duomenų joms pateikimas užtraukia baudą nuo 500 iki 1000 Lt.

Tokia pat veika, padaryta asmens, bausto administracine nuobauda už šio straipsnio pirmojoje dalyje numatytus pažeidimus, užtraukia baudą nuo 3000 iki 6000 Lt.

Dokumentų, patvirtinančių pateiktus statistinius duomenis, nepateikimas oficialiąją statistiką tvarkančių institucijų ir įstaigų valstybės tarnautojams arba šių dokumentų nuslėpimas, taip pat minėtų valstybės tarnautojų teisėtų reikalavimų nevykdymas užtraukia baudą pareigūnams nuo 500 iki 1000 Lt.“

______________


Apklausos anketos suteiktoms paslaugoms

kainų statistiniam tyrimui atrinkti KA-03

metinės 2 priedas

 

PAAIŠKINIMAI METINEI APKLAUSOS ANKETAI SUTEIKTOMS PASLAUGOMS KAINŲ STATISTINIAM TYRIMUI ATRINKTI KA-03 PILDYTI

 

1. Apklausos anketa Suteiktoms paslaugoms kainų statistiniam tyrimui atlikti KA-03 metinė (toliau – apklausos anketa) pildoma vieną kartą per metus paslaugoms reprezentantėms kainų statistiniam tyrimui atrinkti.

2. Pagrindinės vartojamos sąvokos:

2.1. Pajamos – įmonės ar asmens gaunamos lėšos kaip atlygis už darbą, pastangas ar kaip investicijų grąža. Pajamos gali būti gaunamos pinigais arba natūra.

2.2. Įmonės – ūkio subjektai, gaminantys prekes ir/ ar teikiantys paslaugas rinkai (valstybės, savivaldybių įmonės, ūkinės bendrijos, uždarosios akcinės bendrovės, akcinės bendrovės, žemės ūkio bendrovės, ūkininkų ūkiai, asociacijos, prekybos, pramonės ir amatų rūmai ir pan.).

2.3. Valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos – valstybės valdymo institucijos ir įstaigos (ministerijos, departamentai ir pan.), kitos valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, viešosios įstaigos (sveikatos, švietimo ir pan.), kurios finansuojamos iš valstybės ar savivaldybių biudžetų bei valstybės pinigų fondų ir pan.

2.4. Gyventojai – namų ūkiai, apimantys pavienius asmenis ar asmenų grupes, kurie paslaugas įsigyja savo vartojimo poreikiams tenkinti.

2.5. Paslauga – savarankiškos daiktinės formos neturinti prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu, turinys ir kokybė priklauso nuo paslaugos teikėjo, jos vartotojo (kliento) ir kitų aplinkybių. Paslaugos negalima saugoti ir transportuoti, jos nauda neapčiuopiama.

2.6. Paslauga reprezentantė – kainų statistiniam tyrimui atrinkta konkreti paslauga, kurios vertės lyginamoji dalis atitinkamų paslaugų grupėje sudaro didelę dalį ir jos kainų pokytis yra artimas vidutiniam visų tos grupės paslaugų kainų pokyčiui.

2.7. Kaina – paslaugos vieneto piniginis įvertinimas, t. y. pinigų kiekis, kurį reikia sumokėti pardavėjui už suteiktą paslaugą.

2.8. Vidutinė kaina – konkrečios paslaugos, suteiktos tam tikrai vartotojų grupei skirtingomis kainomis, vidutinė kaina.

2.9. Faktinė kaina – konkretaus vartotojo faktiškai už suteiktą paslaugą sumokėta kaina, t. y. kaina įskaitant taikomas nuolaidas.

2.10. Sutartinė kaina – kai periodiškai mokama už paslaugą pagal numatytą ilgalaikėje sutartyje kainą.

2.11. Kainoraščio kaina – paslaugos kaina, nurodyta kainoraštyje.

2.12. Paslaugos modelio kaina – paslaugos atitinkančios konkrečias charakteristikas kaina, kurią apskaičiuoja įmonė nepriklausomai, ar paslauga buvo suteikta ar ne.

2.13. Kainos nuolaida – kainos sumažinimas, kurį pardavėjas suteikia pirkėjui.

3. Apklausos anketos adreso dalyje įrašomi visi pagrindiniai įmonės rekvizitai: įmonės pavadinimas, įmonės kodas juridinių asmenų registre, adresas, pagrindinės veiklos kodas pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių (toliau – EVRK red.1.1), patvirtintą Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Statistikos departamentas) generalinio direktoriaus 2002 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. 252 (Žin., 2002, Nr. 126-5744), pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK red.1.1).

4. Apklausos anketos I skyrius skirtas atrinktų paslaugų aprašymams pateikti, metinėms pajamos už suteiktas paslaugas nurodyti, suteiktų paslaugų praėjusių metų ketvirtojo ketvirčio kainoms įrašyti.

4.1. Apklausos anketoje Statistikos departamento nurodytos įmonės vykdomų veiklos rūšių pagal EVRK red.1.1 kodai ir pavadinimai, iš kurių atrinktos paslaugų grupės.

4.2. Pirmosios-ketvirtosios eilučių 1 skiltyje Statistikos departamento nurodytos atrinktos veiklos rūšies įmonės suteiktų paslaugų grupės, iš kurių kiekvienai vartotojų grupei (įmonėms, valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms, gyventojams) reikia atrinkti kainų tyrimui paslaugas reprezentantes, kurių statistiniai duomenys apie kainas bus teikiami paslaugų kainų ataskaitoje KA-04.

4.3. Iš kiekvienos suteiktų paslaugų grupės atrinktos paslaugos reprezentantės aprašomos žemiau nurodytos paslaugų grupės esančiose eilutėse. Pavyzdžiui, 2.1-2.4 eilutėse aprašomos paslaugos, atrinktos iš antrojoje eilutėje nurodytos paslaugų grupės.

4.4. Atrinktos paslaugos reprezentantės turi atitikti šiuos reikalavimus:

4.4.1. Paslauga turi būti reprezentatyvi, t. y. jos pardavimo apimtis vienarūšių paslaugų grupėje turi būti didžiausia. Jeigu negalima išskirti vienos tokios paslaugos, reikia pasirinkti dvi ar daugiau. Atrinktų paslaugų pardavimo apimčių suma turėtų sudaryti ne mažiau kaip 50 procentų atitinkamos paslaugų grupės parduotų paslaugų apimties.

4.4.2. įmonė turi teikti paslaugą ne mažiau kaip vienerius metus.

4.5. Tam, kad kiekvieną ataskaitinį laikotarpį būtų registruojamos tų pačių paslaugų reprezentančių kainos ir kad būtų galima jas identifikuoti, prašome pateikti išsamius paslaugų aprašymus. Svarbu, kad aprašymuose būtų nurodomos pagrindinės kainą nulemiančios charakteristikos:

4.5.1. pirkėjas (užsakovas) arba jam suteiktas identifikacinis numeris, siekiant išsaugoti konfidencialumą,

4.5.2. užsakymo dydis (vienetų skaičius, kiekis tonomis ir pan.),

4.5.3. paslaugos įvykdymo skubumas (per dieną per savaitę ir pan.),

4.5.4. mokėjimo sąlygos (išankstinis, iškart grynaisiais pinigais ir pan.),

4.5.5. sandorio tipas (metinis, vienkartinis, daugkartinis ir pan.),

4.5.6. nuolaidos tipas (sezoninė, kiekio, už išankstinį mokėjimą ir pan.) ir dydis procentais,

4.5.7. kainos tipas (sandorio, pagal kainoraštį, vidutinė ir pan.),

4.5.8. kitos pagrindinės kainą nulemiančios charakteristikos.

4.6. Paslaugų reprezentančių aprašymų pavyzdžiai:

4.6.1. Siuntos pristatymas pirkėjui. 10 kg dokumentų siuntos pristatymas pirkėjui Nr. 123 iš Vilniaus į Rygą per dvi dienas žemės paštu;

4.6.2. Konteinerio vežimas. 20 pėdų ilgio konteinerio vežimas jūra iš Klaipėdos į Stokholmą;

4.6.3. Spausdintuvo nuoma. 2004 metų gamybos spausdintuvo HP LaserJet 5M nuoma, sandoris trejiems metams.

4.7. Eilutėje, kurioje nurodyta konkreti įmonės vykdoma veikla, 2–5 skiltyse pateikiami statistiniai duomenys apie praėjusių metų įmonės pajamas, gautas už nurodytos veiklos suteiktas paslaugas visiems vartotojams ir atskirai kiekvienai vartotojų grupei be pridėtinės vertės mokesčio (PVM), litais.

4.8. Pirmosios-ketvirtosios eilučių 2–5 skiltyse pateikiami statistiniai duomenys apie praėjusių metų įmonės pajamas pagal nurodytas paslaugų grupes visiems vartotojams ir atskirai kiekvienai vartotojų grupei.

4.9. Eilučių, kuriose aprašomos paslaugos reprezentantės (1.1–1.4, 2.1–2.4, 3.1–3.4, 4.1–4.4), 2–5 skiltyse pateikiami statistiniai duomenys apie praėjusių metų įmonės pajamas, gautas už suteiktas paslaugas reprezentantes kiekvienai vartotojų grupei, litais. Tam tikrais atvejais, kai nėra galimybės nurodyti įmonės pajamų už suteiktas paslaugas litais, galima įvertinti procentais, kokią paslaugų grupės pajamų dalį sudaro pajamos, gautos už konkrečią paslaugą.

4.10. Eilučių, kuriose aprašomos paslaugos reprezentantės (1.1–1.4, 2.1–2.4, 3.1–3.4, 4.1–4.4), 6 skiltyje pateikiamas paslaugos reprezentantės matavimo vienetas, pavyzdžiui: vienas bilietas, vienas kilometras, viena sekundė, viena valanda, viena diena ir t. t.

4.11. Eilučių, kuriose aprašomos paslaugos reprezentantės (1.1–1.4, 2.1–2.4, 3.1–3.4, 4.1–4.4), 7–9 skiltyse pateikiama pasirinktos paslaugos reprezentantės nurodytų metų ketvirtojo ketvirčio vidutinė kaina atskirai kiekvienai vartotojų grupei. Šios kainos, skaičiuojant paslaugų kainų indeksą, laikomos bazinėmis.

4.11.1. Jos apskaičiuojamos pagal svertinio aritmetinio vidurkio formulę:

 

 

 – vidutinė bazinio laikotarpio 0 suteiktų paslaugų kaina;

Pi0 bazinio laikotarpio 0 suteiktos i-ojo sandorio suteiktos paslaugos kaina;

Qi0 – bazinio laikotarpio 0 suteiktų i-ojo sandorio suteiktų paslaugų kiekis;

i – sandoris, čia i = 1,..., n;

nsandorių skaičius.

 

4.11.2. Pagal nurodytą formulę nurodytų metų ketvirtojo ketvirčio suteiktos paslaugos reprezentantės sandorių kainos dauginamos iš atitinkamų suteiktų paslaugų kiekių (skirtingi sandoriai gali būti sudaryti skirtingomis kainomis). Gautų verčių suma dalijama iš viso nurodytais metais ketvirtajame ketvirtyje suteiktos paslaugos reprezentantės sandorių skaičiaus. Tokiu būdu gaunama vidutinė ketvirtinė paslaugos kaina.

4.12. Apklausos anketą reikia užpildyti pagal pavyzdį, pateiktą 4.12.7 punkte:

4.12.1. Iš pateikto pavyzdžio matome, kad įmonė A teikia tvarkaraštyje nurodyto oro transporto paslaugas. 2006 m. įmonė gavo 15 mln. litų pajamų už šias suteiktas paslaugas, iš įmonių – 8 mln. litų, valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų – 2 mln. litų, gyventojų – 5 mln. litų.

4.12.2. Pirmosios-antrosios eilučių 1 skiltyje įrašytos įmonės teikiamos tvarkaraštyje nurodyto oro transporto paslaugų grupės, t. y. vietinis keleivių vežimas ir tarptautinis keleivių vežimas. Už vietinio keleivių vežimo paslaugas įmonė 2006 m. gavo 2 mln. litų pajamų (iš jų pagal vartotojus – atitinkamai 1; 0,6; 0,4 mln. litų), už tarptautinio keleivių vežimo paslaugas – 13 mln. litų (iš jų pagal vartotojus atitinkamai 7; 1,4; 4,6 mln. litų).

4.12.3. Pagal kiekvieną vartotojų grupę įmonė atrinko paslaugas reprezentantes. Nagrinėjant pirmąją vartotojų grupę – įmonėms suteiktas paslaugas (žr. 3 skiltį) – iš vietinio keleivių vežimo paslaugų grupės kainų statistiniam tyrimui įmonė atrinko vieną populiariausių maršrutų ir 1.1 eilutės 1 skiltyje pateikė jo aprašymą: „Maršrutas: Vilnius–Palanga, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš mėnesį“. Kadangi įmonė negali pateikti pajamų, gautų už šią paslaugą, litais, ji įvertino, kad jos sudaro apie 60 procentų visų pajamų, gautų už įmonėms suteiktas vietinio keleivių vežimo paslaugas. 1.1 eilutės 3 skiltyje įrašyta 60 procentų. Iš tarptautinio keleivių vežimo paslaugų grupės įmonė atrinko du populiariausius maršrutus: „Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš du mėnesius“, kuris, įmonės vertinimu, sudaro apie 20 procentų visų tarptautinių keleivių vežimo paslaugų, suteiktų įmonėms, ir „Maršrutas: Vilnius–Londonas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš mėnesį“, sudarantis 39 procentus. Šie du maršrutai reprezentuoja įmonėms suteiktas tarptautinio keleivių vežimo paslaugas. Jie sudaro daugiau kaip 50 procentų visų pajamų, gautų už tarptautinio keleivių vežimo paslaugas, suteiktas įmonėms.

4.12.4. Nagrinėjant antrąją vartotojų grupę – valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms suteiktas paslaugas (žr. 4 skiltį) – iš vietinio keleivių vežimo paslaugų grupės kainų tyrimui įmonė atrinko tą patį maršrutą kaip ir įmonėms. 1.1 eilutės 1 skiltyje įmonė pateikė jo aprašymą: „Maršrutas: Vilnius–Palanga, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš mėnesį“. Įmonės vertinimu, gautos pajamos sudaro apie 55 procentus visų pajamų, gautų už valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms suteiktas vietinio keleivių vežimo paslaugas. Iš tarptautinio keleivių vežimo paslaugų grupės įmonė atrinko tris populiariausius maršrutus: „Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš du mėnesius“, už kurį gautos pajamos, įmonės vertinimu, sudaro apie 5 procentus visų tarptautinių keleivių vežimo paslaugų, suteiktų valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms, „Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – verslo, bilietas skrydžiui įsigytas prieš dvi savaites“, gautos pajamos sudaro 22 procentus, ir „Maršrutas: Vilnius–Londonas–Vilnius, skrydžio klasė – verslo, bilietas skrydžiui įsigytas prieš dvi savaites“, gautos pajamos sudaro 28 procentus. Analogiškai aprašomos ir įvertinamos gyventojams suteiktos vietinio ir tarptautinio keleivių vežimo paslaugos (žr. 5 skiltį).

4.12.5. Įmonė nurodė atrinktų paslaugų reprezentančių matavimo vienetą – vienas bilietas (žr. 1.1, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 eilučių 6 skiltį).

4.12.6. 7–9 skiltyse įmonė pateikė 2006 m. ketvirtojo ketvirčio vidutinę paslaugos kainą pagal vartotojų grupes (bazinę kainą). Pavyzdžiui, paslaugos reprezentantės (Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš du mėnesius) vienas bilietas įmonėms 2006 m. vidutiniškai kainavo 300 Lt (žr. 2.1 eilutės 7 skiltį), valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms – 350 Lt (žr. 2.1 eilutės 8 skiltį), gyventojams – 340 Lt (žr. 2.1 eilutės 9 skiltį). Analogiškai įrašomos kitų paslaugų reprezentančių bazinės kainos pagal vartotojų grupes (žr. 7–9 skiltį).

4.12.7. Įmonės A apklausos anketa 2006 m. suteiktoms paslaugoms kalnų statistiniam tyrimui atrinkti KA-03 metinė

 

Eil. Nr.

Paslaugos reprezentantės aprašymas

2006 m. pajamos, gautos už suteiktas paslaugas (be PVM), Lt

Matavimo vienetas

2006 m. IV ketvirčio vidutinė paslaugos kaina pagal vartotojų grupes (be PVM), Lt, ct.

iš viso

iš jų pagal vartotojų grupes

įmonėms

valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms

gyventojams

įmonėms

valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms

gyventojams

A

1

2

3

4

5

6

7

8

9

62.10 Tvarkaraštyje nurodyto oro transporto paslaugos

15000000

8000000

2000000

5000000

X

X

X

X

1.

62.10.10.10 Vietinis keleivių vežimas

2000000

1000000

600000

400000

X

X

X

X

1.1

Maršrutas: Vilnius–Palanga, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš mėnesį

1142000

60%

55%

53%

vienas bilietas

430

450

450

2.

62.10.10.20 Tarptautinis keleivių vežimas

13000000

7000000

1400000

4600000

X

X

X

X

2.1

Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš du mėnesius

2850000

20%

5%

30%

vienas bilietas

300

350

340

2.2

Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – verslo, bilietas skrydžiui įsigytas prieš dvi savaites

610000

22%

vienas bilietas

1000

2.3

Maršrutas: Vilnius–Londonas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš mėnesį

3734000

39%

20%

vienas bilietas

300

350

2.4

Maršrutas: Vilnius–Londonas–Vilnius, skrydžio klasė – verslo, bilietas skrydžiui įsigytas prieš dvi savaites

764000

28%

vienas bilietas

450

 

5. Apklausos anketos II skyrius skirtas įmonės pastaboms įrašyti. Rašomos visos pastabos, iškilę sunkumai pildant apklausos anketą pasiūlymai statistinei atskaitomybei tobulinti ir pan., kuriuos, anketą užpildžiusio asmens nuomone, tikslinga paminėti.

6. Prašome nepamiršti apklausos anketos pabaigoje nurodyti, kiek valandų ir minučių sugaišote pildydami anketą.

______________