LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL TRAUKOS RIEDMENŲ TARPREMONTINĖS RIDOS NORMŲ IR REMONTO PERIODIŠKUMO PATVIRTINIMO
2001 m. gegužės 10 d. Nr. 150
Vilnius
Vadovaudamasis Techninio geležinkelių naudojimo nuostatų, patvirtintų susisiekimo ministro 1996 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. 297 „Dėl Techninio geležinkelių naudojimo nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 98-2251), 14.1.2 punktu,
2. Nustatau, kad traukos riedmenų tarpremontinės ridos normos ir remonto periodiškumas įsigalioja nuo 2001 m. liepos 1 d.
3. Šio įsakymo vykdymo kontrolę pavedu Valstybinei geležinkelio inspekcijai (viršininkas J. Savickas).
4. Laikau netekusiu galios susisiekimo ministro 1998 m. gegužės 26 d. įsakymą Nr. 224 „Dėl traukos riedmenų techninės priežiūros ir jų remonto sistemos pertvarkymo“.
PATVIRTINTA
susisiekimo ministro
2001 05 10 įsakymu Nr. 150
TRAUKOS RIEDMENŲ TARPREMONTINĖS RIDOS NORMOS BEI REMONTO PERIODIŠKUMAS
Lokomotyvo serija |
Techninė priežiūra |
Einamasis remontas |
Kapitalinis remontas
|
||||
TP-2 |
TP-3 |
ER-1 |
ER-2 |
ER-3 |
KR-1 |
KR-2 |
|
Rida arba periodiškumas |
|||||||
M62 2M62 2M62U
|
48 val. |
12 000 km |
60 000 km |
– |
240 000 km |
720 000 km |
1 440 000 km
|
TEP60 |
prieš reisą |
12 000 km |
60 000 km |
– |
300 000 km |
900 000 km |
1 800 000 km |
TEP70 |
prieš reisą |
12 000 km |
60 000 km |
– |
360 000 km |
1 080 000 km |
2 160 000 km |
ČME3 TEM2 |
120 val. |
720 val. |
7,5 mėn. |
– |
30 mėn. |
7,5 metų |
15 metų |
D1 DR1A AR2 |
24 val. |
5 000 km |
25 000 km |
– |
150 000 km |
600 000 km |
1 200 000 km |
ER9m |
48 val. |
168 val. |
20 000 km |
180 000 km |
360 000 km |
720 000 km |
2 160 000 km |
TU2 |
48 val. |
4 500 km |
– |
80 000 km |
160 000 km |
480 000 km |
960 000 km |
PASTABA. Traukos riedmenų faktinė tarpremontinė rida gali viršyti nustatytą tarpremontinės ridos normą ne daugiau kaip 20 procentų.
______________