LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2003 M. BALANDŽIO 8 D. ĮSAKYMO NR. 3-241 „DĖL TECHNINIŲ REIKALAVIMŲ NAUDOJAMOMS KELIŲ TRANSPORTO PRIEMONĖMS“ PAKEITIMO

 

2005 m. gegužės 6 d. Nr. 3-190

Vilnius

 

Pakeičiu Techninius reikalavimus naudojamoms kelių transporto priemonėms, patvirtintus Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. balandžio 8 d. įsakymu Nr. 3-241 „Dėl techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto priemonėms“ (Žin., 2003, Nr. 43-1991, Nr. 106-4759), ir IV skyriuje „Techniniai reikalavimai ir techninės būklės vertinimo kriterijai“:

 

1. Išdėstau 110 kodą taip:

 

Kodas

Tachografas

110

Techniniai reikalavimai

 

Turi būti įrengtas pagal nustatytą tvarką, užplombuotas ir laiku patikrintas.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

nėra

 

X

 

neatitinka nustatytų reikalavimų

 

X

 

nustatyta tvarka neužplombuotas, nepatikrintas transporto priemonės gamintojo ar tachografo gamintojo įgalioto atstovo

 

X

 

Lietuvoje laiku neatlikta metrologinė patikra

 

X

 

 

2. Išdėstau 111 kodą taip:

 

Kodas

Greičio ribojamasis prietaisas

111

Techniniai reikalavimai

1. Greičio ribojamieji prietaisai privalo būti įrengti ir naudojami:

1.1. M3 klasės motorinėse kelių transporto priemonėse, kurių bendroji masė didesnė kaip 10 t, ir N3 klasės motorinėse kelių transporto priemonėse, pirmą kartą įregistruotose po 1988 m. sausio 1 d.

1.2. M3 klasės motorinėse kelių transporto priemonėse, kurių bendroji masė didesnė kaip 5 t, bet ne didesnė kaip 10 t, ir N2 klasės motorinėse kelių transporto priemonėse, kurių bendroji masė didesnė kaip 7,5 t, bet ne didesnė kaip 12 t, ne vėliau kaip:

1.2.1. nuo 2005 m. sausio 1 d. – pirmą kartą šalyje įregistruojamose motorinėse kelių transporto priemonėse;

1.2.2. nuo 2006 m. sausio 1 d. – motorinėse kelių transporto priemonėse, įregistruotose po 2002 m. sausio 1 d., kai šiomis motorinėmis kelių transporto priemonėmis atliekami tarptautiniai vežimai ir vidaus vežimai;

1.2.3. nuo 2007 m. sausio 1 d. – motorinėse kelių transporto priemonėse, įregistruotose po 2002 m. sausio 1 d., kai šiomis motorinėmis kelių transporto priemonėmis atliekami vidaus vežimai.

1.3. M2 klasės motorinėse kelių transporto priemonėse ir N2 klasės motorinėse kelių transporto priemonėse, kurių bendroji masė didesnė kaip 3,5 t, bet ne didesnė kaip 7,5 t, ne vėliau kaip:

1.3.1. nuo 2005 m. sausio 1 d. – pirmą kartą šalyje įregistruojamose motorinėse kelių transporto priemonėse;

1.3.2. nuo 2006 m. sausio 1 d. – motorinėse kelių transporto priemonėse, įregistruotose po 2002 m. sausio 1 d., kai šiomis motorinėmis kelių transporto priemonėmis atliekami tarptautiniai vežimai ir vidaus vežimai;

1.3.3. nuo 2008 m. sausio 1 d. – motorinėse kelių transporto priemonėse, įregistruotose po 2002 m. sausio 1 d., kai šiomis motorinėmis kelių transporto priemonėmis atliekami vidaus vežimai.

2. Vairuotojo kabinoje gerai matomoje vietoje turi būti pritvirtinta plokštelė arba lipdukas, nurodantys autobusui ar automobiliui nustatytą ribojamą greitį.

3. Turi būti pateikta pažyma apie greičio ribojamojo prietaiso nustatymą. Pažymą išduoda įgaliotos įmonės, kurioms suteikta teisė įrengti, remontuoti, reguliuoti ir aptarnauti tachografus. Šios pažymos galiojimo laikas – dveji metai.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

PASTABA. 3 punkto reikalavimai taikomi nuo 2006 m. sausio 1 d.

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

neįrengtas

 

X

 

nėra nustatytą ribojamą greitį nurodančios plokštelės ar lipduko

 

X

 

nepateikta pažyma

 

X

 

 

3. Išdėstau 201 kodą taip:

 

Kodas

Žibintų ir atšvaitų konstrukcija ir techninė būklė

201

Techniniai reikalavimai

 

1. Žibintai ir jų elementai privalo būti patikimai ir taisyklingai pritvirtinti (užfiksuoti).

2. Transporto priemonių, įregistruotų pirmą kartą Lietuvoje po 2004 m. gegužės 1 d., apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisai turi atitikti Pagrindinių techninių reikalavimų kelių transporto priemonėms I arba II dalies
I skyriaus reikalavimus ir būti pažymėti sertifikavimo ženklais.

3. Sklaidytuvai turi būti švarūs, be didesnių įtrūkimų ar kitų pažeidimų. Jie neturi būti labai išblukę.

4. Reflektoriai turi būti nedeformuoti, vidinis paviršius neturi būti pastebimai praradęs atspindinčias savybes arba paveiktas korozijos.

5. Sklaidytuvams apsaugoti draudžiama naudoti stiklą, plastmasę ir kitas panašias medžiagas. Ant sklaidytuvų draudžiama klijuoti spalvotą plėvelę ar kitaip keisti sklaidytuvų spalvą.

6. Draudžiama dažyti lemputes.

7. Posūkių rodikliai ir avarinės signalizacijos žibintai turi mirksėti nustatytu dažniu, visi kiti žibintai – ne.

8. Draudžiama naudoti nenumatytus arba draudžiamus naudoti apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisus.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

PASTABOS:

1. Šio kodo reikalavimai taikomi tikrinant transporto priemones pagal 202, 203, 204, 205, 206, 207, 209, 210, 211, 212, 213 kodus.

2. Leidžiama įrengti kitų markių ir modelių transporto priemonių sertifikuotus apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisus. Juos įrengus turi būti atlikta techninė ekspertizė.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

nepatikimai pritvirtinti žibintai

 

X

 

sklaidytuvai nešvarūs, pažeisti, išblukę

X

X

 

pažeisti reflektoriai

 

X

 

sklaidytuvai padengti draudžiamomis medžiagomis, pakeista jų spalva

 

X

 

naudojamos dažytos lemputės

 

X

 

žibintai, išskyrus posūkių rodiklius, mirksi

 

X

 

panaudoti nenumatyti arba draudžiami apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisai

 

X

 

transporto priemonių, įregistruotų pirmą kartą Lietuvoje po 2004 m. gegužės 1 d., apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisai neatitinka Pagrindinių techninių reikalavimų kelių transporto priemonėms I arba II dalies

I skyriaus reikalavimų ir nepažymėti sertifikavimo ženklais

 

X

 

 

4. Išdėstau 304 kodą taip:

 

Kodas

Vairaratis

304

Techniniai reikalavimai

 

1. Neturi būti pastebimai padidėjęs vairaračio laisvumas.

2. Vairaračio apvalkalą draudžiama naudoti, kai:

2.1. vairaratis su apvalkalu storesnis kaip 40 mm;

2.2. apvalkalas blogai pritvirtintas prie vairaračio.

3. Neturi turėti didesnių pažeidimų.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint ir tikrinant.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

pastebimai padidėjęs vairaračio laisvumas

 

X

 

apvalkalas ir jo tvirtinimas neatitinka reikalavimų

 

X

 

turi didesnių pažeidimų

 

X

 

 

5. Išdėstau 503 kodą taip:

 

Kodas

Padangų naudojimas

503

Techniniai reikalavimai

 

1. Transporto priemonės ašies nesuporintų ratų padangos turi būti vienodos, t. y.:

1.1. vienodo konstrukcinio tipo;

1.2. vienodų matmenų;

1.3. vienodos paskirties;

1.4. tos pačios keliamosios galios;

1.5. vienodo leistino greičio;

1.6. vienodo protektoriaus rašto.

2. Ašies suporintų ratų padangos turi būti:

2.1. vienodų matmenų;

2.2. vienodo konstrukcinio tipo;

2.3. vienodo protektoriaus rašto tipo.

3. Sudvejinto tilto padangos turi būti:

3.1. vienodų matmenų;

3.2. vienodo protektoriaus rašto tipo.

4. M1, M2 ir N1 klasių automobiliuose, jei galinės ašies ratai nesuporinti, draudžiama kartu naudoti ant priekinės ašies radialines, o ant galinės ašies – diagonalines padangas.

5. Automobiliuose ir jų priekabose, kurių bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, nuo lapkričio 10 d. iki balandžio 1 d. turi būti naudojamos padangos, skirtos važiuoti žiemą (žymimos ženklais „M+S“, „[„ arba užrašu „All seasons“).

6. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. draudžiama naudoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis.

7. Nuo lapkričio 10 d. iki balandžio 1 d. draudžiama eksploatuoti transporto priemones, kurių bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, su vasarinėmis padangomis.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

nevienodos padangos ant vienos ašies nesuporintų ratų

 

X

 

suporintos ašies ratų padangos nevienodų matmenų, nevienodo konstrukcinio tipo ar nevienodo protektoriaus rašto tipo

 

X

 

sudvejinto tilto padangos nevienodų matmenų ar nevienodo protektoriaus rašto tipo

 

X

 

kartu panaudotos ant priekinės ašies radialinės, o ant galinės ašies – diagonalinės padangos

 

X

 

automobiliuose ir jų priekabose, kurių bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, nuo lapkričio 10 d. iki balandžio 1 d. naudojamos vasarinės padangos

 

 

X

nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. naudojamos dygliuotos padangos

 

 

X

 

6. Išdėstau 602 kodą taip:

 

Kodas

Kėbulo/kabinos išorinis ir vidinis vaizdas

602

Techniniai reikalavimai

 

1. Kėbulo/kabinos išorinių apdengimo elementų (panelių, sparnų, dangčių bei durų) ar didesnių jų išorinių paviršių spalva neturi labai skirtis nuo registracijos liudijime nurodytos transporto priemonės spalvos.

2. Kėbulas/kabina turi būti dažytas tik tam skirtais dažais.

3. Transporto priemones draudžiama dažyti spalvų deriniu, kokiu dažomos specialiųjų tarnybų transporto priemonės.

4. Kėbulo/kabinos išoriniai elementai turi būti be didesnių prarūdijimo kiaurymių ir/ar korozijos židinių.

5. Kėbulo/kabinos išoriniai ir vidiniai elementai turi būti be didesnių deformacijų, neturėti aštrių briaunų, kampų ar kelti pavojų kitiems eismo dalyviams.

6. Remontas turi būti atliktas laikantis pagrįstų ir priimtinų techniniu požiūriu technologijų bei privalo estetiškai atrodyti.

7. Transporto priemonė turi būti švari iš išorės ir/ar viduje.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

kėbulo/kabinos išorinių apdengimo elementų ar didesnių jų išorinių paviršių spalva labai skiriasi nuo registracijos liudijime nurodytos spalvos

 

X

 

kėbulas/kabina ar atskiros detalės nudažyti ne tam skirtais dažais

 

X

 

panaudoti neleistini spalvų deriniai

 

X

 

yra didesnių prarūdijimo kiaurymių ir/ar korozijos židinių

 

X

 

išoriniai ir vidiniai elementai turi didesnių deformacijų, aštrių briaunų ar kampų

 

X

 

remontas atliktas nesilaikant pagrįstų ir priimtinų techniniu požiūriu technologijų, ar neestetiškai atrodo transporto priemonė iš išorės ir/ar viduje nešvari

 

X

 

 

7. Išdėstau 616 kodą taip:

 

Kodas

Stiklai (šviesos laidumas, matomumas)

616

Techniniai reikalavimai

 

1. Turi būti panaudoti konkrečiam modeliui numatyti ir tinkami stiklai.

2. Draudžiama tamsinti automobilio priekinį, priekinius šoninius bei priekinių durų stiklus, patenkančius į vairuotojo matomumo lauką į priekį 180 laipsnių kampu.

3. Automobilio priekinio stiklo viršutinė dalis gali būti papildomai užtamsinta (ne plačiau kaip 15 cm).

4. Neturi būti stiklo defektų (pažeidimų), trukdančių vairuotojui matyti kelią.

5. Turi būti sertifikuoti ir pažymėti sertifikavimo ženklais.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

PASTABA. 2 punkte išvardytus automobilio stiklus papildomai tamsinti leidžiama Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro nustatyta tvarka.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

panaudoti nenumatyti ar netinkami konkrečiam modeliui stiklai

 

X

 

užtamsinti automobilio priekinis, priekinis šoninis ar priekinių durų stiklai, patenkantys į vairuotojo tiesioginio matomumo lauką į priekį 180 laipsnių kampu

 

X

 

automobilio priekinio stiklo viršutinė dalis užtamsinta daugiau kaip 15 cm

 

X

 

yra stiklo defektų (pažeidimų), trukdančių vairuotojui matyti kelią

 

X

 

nesertifikuoti ir nepažymėti sertifikavimo ženklais

 

X

 

 

8. Išdėstau 701 kodą taip:

 

Kodas

Išmetimo sistema

701

Techniniai reikalavimai

 

1. Turi būti patikimai pritvirtinta.

2. Neturi būti išmetamųjų dujų nuotėkio.

3. Neturi būti konstrukcinių pakeitimų.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint ir tikrinant.

 

PASTABA. Esant išmetamųjų dujų nuotėkiui, bandymas pagal 702, 703 ir 704 kodus neatliekamas.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

nepatikimai pritvirtinta

 

X

 

yra dujų nuotėkis

 

X

 

yra konstrukcinių pakeitimų

 

X

 

 

9. Išdėstau 901 kodą taip:

 

Kodas

Išorinė išvaizda

901

Techniniai reikalavimai

 

1. Išorinės kėbulo detalės turi būti geros estetinės išvaizdos: nedeformuotos, nepaveiktos korozijos, nudažytos tam skirtais dažais.

2. Turi būti visi gamintojo numatyti išoriniai apdailos elementai.

3. Stiklai turi būti nepažeisti.

4. Lengvasis automobilis taksi turi būti apipavidalintas pagal Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro nustatytus reikalavimus.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

blogos estetinės išvaizdos

 

X

 

nėra išorinių apdailos elementų

 

X

 

pažeisti stiklai

 

X

 

apipavidalinimas neatitinka Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro nustatytų reikalavimų

 

X

 

 

10. Išdėstau 1010 kodą taip:

 

Kodas

Tachografas

1010

Techniniai reikalavimai

 

Tachografas turi atitikti 110 kodo reikalavimus.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

nėra

 

X

 

neatitinka nustatytų reikalavimų

 

X

 

nustatyta tvarka neužplombuotas, nepatikrintas transporto priemonės gamintojo ar tachografo gamintojo įgalioto atstovo

 

X

 

Lietuvoje laiku neatlikta metrologinė patikra

 

X

 

 

11. Išdėstau 1106 kodą taip:

 

Kodas

Cisterna

1106

Techniniai reikalavimai

 

1. Turi atitikti ADR reikalavimus.

2. Turi būti sandari, nedeformuota ar kitaip nepažeista.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

PASTABA. Vežant pavojingus krovinius tik šalies viduje, cisterna turi atitikti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. kovo 23 d. nutarimu Nr. 337 „Dėl pavojingų krovinių vežimo kelių transportu Lietuvos Respublikoje“ (Žin., 2000, Nr. 26-694; 2003, Nr. 102-4597; 2005, Nr. 23-738) nustatytus reikalavimus.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

neatitinka ADR reikalavimų

 

X

 

nesandari, deformuota ar pažeista

 

X

X

 

12. Išdėstau 1109 kodą taip:

 

Kodas

Priešgaisrinė apsauga

1109

Techniniai reikalavimai

 

1. Turi atitikti ADR reikalavimus.

2. Priešgaisrinės apsaugos elementai turi būti be pažeidimų.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

PASTABA. Transporto priemonėms su stacionariomis cisternomis, kurių talpa neviršija 4000 litrų, vežančioms dyzeliną (JT Nr. 1202) šalies viduje, ir kurių pirmos registracijos data yra iki 2001 m. gruodžio 31 d., ADR reikalavimai taikomi tik bazinių transporto priemonių kuro bakui ir išmetimo sistemai.

 

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

neatitinka ADR reikalavimų

 

X

 

turi pažeidimų

 

X

 

 

13. Išdėstau 1110 kodą taip:

 

Kodas

Elektros įranga

1110

Techniniai reikalavimai

 

1. Turi atitikti ADR reikalavimus.

2. Neturi būti pažeidimų.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

PASTABA. Transporto priemonėms su stacionariomis cisternomis, kurių talpa neviršija 4000 litrų, vežančioms dyzeliną (JT Nr. 1202) šalies viduje, ir kurių pirmos registracijos data yra iki 2001 m. gruodžio 31 d., ADR reikalavimai taikomi tik bazinių transporto priemonių pagrindiniam akumuliatorių jungikliui ir elektros instaliacijai už kabinos.

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

neatitinka ADR reikalavimų

 

X

 

turi pažeidimų

 

X

 

 

14. Išdėstau 1111 kodą taip:

 

Kodas

Dėvėjimuisi atspari stabdžių sistema (DASS)

1111

Techniniai reikalavimai

 

1. ADR numatytais atvejais turi būti. Turi atitikti ADR reikalavimus.

2. Turi veikti.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint ir tikrinant.

 

PASTABA. Netaikoma transporto priemonėms, kurios pirmą kartą registruotos iki 2001 m. gruodžio 31 d. ir kurios veža pavojingus krovinius tik šalies viduje su Jungtinių Tautų numeriais 1202, 1268, 1223, 1863, 2614, 1212, 1203, 1170, 1090, 1193, 1245, 1294, 1208, 1230, 3262 ir 3257.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

nėra

 

X

 

neatitinka ADR reikalavimų

 

X

 

neveikia

 

X

 

 

15. Išdėstau 1112 kodą taip:

 

Kodas

Stabdžių antiblokavimo sistema (ABS)

1112

Techniniai reikalavimai

1. ADR numatytais atvejais turi būti.

2. ABS signalinis (-iai) įtaisas (-ai) turi veikti.

3. Neturi būti gedimų ABS sistemoje.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint ir tikrinant.

 

PASTABA. Netaikoma transporto priemonėms, kurios pirmą kartą registruotos iki 2001 m. gruodžio 31 d. ir kurios veža pavojingus krovinius tik šalies viduje su Jungtinių Tautų numeriais 1202, 1268, 1223, 1863, 2614, 1212, 1203, 1170, 1090, 1193, 1245, 1294, 1208, 1230, 3262 ir 3257.

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

nėra

 

X

 

neveikia signalinis (-iai) įtaisas (-ai)

 

X

 

yra gedimų ABS sistemoje

 

X

 

 

16. Išdėstau 1113 kodą taip:

 

Kodas

Galinė apsauga nuo palindimo po transporto priemone

1113

Techniniai reikalavimai

 

1. Turi atitikti ir būti įrengta pagal Pagrindinių techninių reikalavimų I dalies XVI skyriaus reikalavimus.

2. Turi būti be didesnių pažeidimų.

3. Turi būti ne arčiau kaip 100 mm atstumu nuo cisternos galinės sienelės (šis atstumas matuojamas nuo tolimiausio cisternos taško arba nuo transporto priemonės dalių, kontaktuojančių su vežamu kroviniu).

 

Kontrolė atliekama apžiūrint ir matuojant*.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

nėra, neatitinka nustatytų reikalavimų

 

X

 

turi didesnių pažeidimų

 

X

 

yra arčiau kaip 100 mm atstumu nuo cisternos galinės sienelės

 

X

 

 

17. Išdėstau 1115 kodą taip:

 

Kodas

Greičio ribojamasis prietaisas

1115

Techniniai reikalavimai

 

Greičio ribojamasis prietaisas turi atitikti 111 kodo reikalavimus.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

neįrengtas

 

X

 

nėra nustatytą ribojamą greitį nurodančios plokštelės ar lipduko

 

X

 

nepateikta pažyma

 

X

 

 

18. Išdėstau 1203 kodą taip:

 

Kodas

Variklis

1203

Techniniai reikalavimai

 

1. Neturi būti konstrukcinių pakeitimų, turinčių įtakos degimo produktams (deginiams).

2. Variklio identifikavimo numeris ir kodas turi sutapti su išmetamųjų dujų toksiškumo ir triukšmingumo reikalavimų atitikimo sertifikatuose pateiktais variklio identifikavimo numeriu ir kodu.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint ir sutikrinant numerius.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

yra konstrukcinių pakeitimų, turinčių įtakos kenksmingų medžiagų kiekiui deginiuose

 

X

 

variklio identifikavimo numeris ir kodas nesutampa su išmetamųjų dujų toksiškumo ir triukšmingumo reikalavimų atitikimo sertifikatuose pateiktais variklio identifikavimo numeriu ir kodu

 

X

 

 

19. Išdėstau 1211 kodą taip:

 

Kodas

Tachografas

1211

Techniniai reikalavimai

 

Tachografas turi atitikti 110 kodo reikalavimus.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

nėra

 

X

 

neatitinka nustatytų reikalavimų

 

X

 

nustatyta tvarka neužplombuotas, nepatikrintas transporto priemonės gamintojo ar tachografo gamintojo įgalioto atstovo

 

X

 

Lietuvoje laiku neatlikta metrologinė patikra

 

X

 

 

20. Išdėstau 1212 kodą taip:

 

Kodas

Greičio ribojamasis prietaisas

1212

Techniniai reikalavimai

 

Greičio ribojamasis prietaisas turi atitikti 111 kodo reikalavimus.

 

Kontrolė atliekama apžiūrint.

 

Techninės būklės vertinimo

kriterijai

NT

DT

DE

neįrengtas

 

X

 

nėra nustatytą ribojamą greitį nurodančios plokštelės ar lipduko

 

X

 

nepateikta pažyma

 

X

 

 

 

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                                   ZIGMANTAS BALČYTIS