LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, DIRBANČIŲ ŠEIMOS GEROVĖS SRITYJE, VEIKLOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2008–2010 METAIS VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, DIRBANČIŲ ŠEIMOS GEROVĖS SRITYJE, VEIKLOS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSŲ ORGANIZAVIMO 2008–2010 METAIS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2008 m. kovo 20 d. Nr. A1-83

Vilnius

 

 

Vykdydama Nacionalinės demografinės (gyventojų) politikos strategijos šeimos gerovės įgyvendinimo 2008–2010 metų priemonių plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugsėjo 5 d. nutarimu Nr. 948 (Žin., 2007, Nr. 98-3977), 9.2 priemonę „Finansuoti nevyriausybinių organizacijų, dirbančių šeimos gerovės srityje, veiklos projektus“:

1. Tvirtinu Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių šeimos gerovės srityje, veiklos projektų atrankos konkursų organizavimo 2008–2010 metais nuostatus (pridedama).

2. Sudarau šios sudėties Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių šeimos gerovės srityje, veiklos projektų atrankos 2008–2010 metais vertinimo komisiją (toliau vadinama – komisija):

Steponas Kulbauskas – Šeimos, vaikų ir jaunimo departamento direktorius (komisijos pirmininkas);

Rima Kurlianskienė – Šeimos, vaikų ir jaunimo departamento Paramos šeimai skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);

Aušrinė Garbačiauskienė – Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;

Vilė Montrimienė – Šeimos, vaikų ir jaunimo departamento Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė;

Aldona Urniežienė – Šeimos, vaikų ir jaunimo departamento Paramos šeimai skyriaus vyriausioji specialistė.

3. Pavedu įsakymo vykdymo kontrolę ministerijos sekretorei Violetai Murauskaitei.

 

 

 

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRĖ                  VILIJA BLINKEVIČIŪTĖ


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro 2008 m. kovo 20 d. įsakymu

Nr. A1-83

 

NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, DIRBANČIŲ ŠEIMOS GEROVĖS SRITYJE, VEIKLOS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSŲ ORGANIZAVIMO 2008–2010 METAIS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių šeimos gerovės srityje, veiklos projektų (toliau vadinama – projektai) atrankos konkursų organizavimo 2008–2010 metais nuostatai (toliau vadinama – nuostatai) nustato iš Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (toliau vadinama – ministerija) skirtų asignavimų finansuojamiems projektams, skirtiems Nacionalinės demografinės (gyventojų) politikos strategijos šeimos gerovės įgyvendinimo 2008–2010 metų priemonių plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugsėjo 5 d. nutarimu Nr. 948 (Žin., 2007, Nr. 98-3977), 9.2 priemonei „Finansuoti nevyriausybinių organizacijų, dirbančių šeimos gerovės srityje, veiklos projektus“ įgyvendinti, keliamus reikalavimus, teikiamus prioritetus ir paraiškų teikimo reikalavimus, šių projektų vertinimo, atrankos, finansavimo, vykdymo bei kontrolės tvarką ir kaip turi būti organizuojamas projektų atrankos 2008–2010 metais vertinimo komisijos (toliau vadinama – komisija) darbas.

2. Projektų atrankos konkursus 2008–2010 metais (toliau vadinama – konkursas) organizuoja ministerija. Konkursai skelbiami ministerijos internetiniame puslapyje www.socmin.lt, oficialaus leidinio „Valstybės žinios“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.

3. Konkurso tikslas – atrinkti prioritetus labiausiai atitinkančius projektus, kuriais bus siekiama skatinti savarankiškos ir gyvybingos šeimos, pagrįstos narių savitarpio pagalba ir atsakomybe, užtikrinančios kartų kaitą, įsigalėjimą bei kurti teisines, socialines, ekonomines sąlygas, stiprinančias šeimas ir užtikrinančias visavertį jų funkcionavimą.

4. Nevyriausybinės organizacijos šiuose nuostatuose suprantamos kaip asociacijos, labdaros ir paramos fondai, viešosios įstaigos, kurių steigėjai, dalininkai ar nariai nėra tik valstybės ar savivaldybių institucijos ar įstaigos (toliau vadinama – pareiškėjai).

 

II. PROJEKTAMS TEIKIAMI PRIORITETAI

 

5. Prioritetai teikiami projektams, kurių pareiškėjai:

5.1. prisideda prie šeimos instituto stiprinimo, tradicinių šeimos vertybių ir darnios šeimos puoselėjimo, vienija šeimas ir vaikais besirūpinančius asmenis, atstovauja jų interesams, vykdo švietėjišką veiklą šeimos gerovės srityje;

5.2. teikia pagalbą tris ir daugiau vaikų auginančioms šeimoms (toliau vadinama – gausi šeima);

5.3. turi darbo patirties numatomoje finansuoti veikloje ir kvalifikuotų specialistų;

5.4. turi bendradarbiavimo sutartis su valstybės ir savivaldybių institucijomis bei įstaigomis teikiamo projekto įgyvendinimo laikotarpiui;

5.5. turi papildomą teisėtą finansavimą, užtikrinantį projekto veiklą visus metus;

5.6. numato savo veiklą vykdyti kaimo gyvenamosiose vietovėse.

 

III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

6. Projektuose turi būti nurodyta:

6.1. padėties analizė;

6.2. projekto tikslas;

6.3. uždaviniai;

6.4. laukiami rezultatai;

6.5. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai (duomenys apie patalpas, kuriose pareiškėjas vykdys veiklą, turimą materialinę bazę, duomenys apie darbuotojų skaičių, informacija apie numatomą finansavimą, pasibaigus projekto įgyvendinimo terminui);

6.6. projekto įgyvendinimo planas;

6.7. preliminari išlaidų sąmata.

 

IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

7. Konkursui teikiamas projektas turi būti aprašomas, užpildant Paraiškos dėl dalyvavimo nevyriausybinių organizacijų, dirbančių šeimos gerovės srityje, veiklos projektų atrankos konkurse formą (toliau vadinama – paraiškos forma) (1 priedas). Paraiškoje turi būti pateikiama informacija apie pareiškėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius, kiti duomenys, nurodyti šių nuostatų 6 punkte. Esant būtinumui, iš pareiškėjo gali būti reikalaujama kitos informacijos, kuri reglamentuota šiuose nuostatuose.

8. Paraiška turi būti pasirašyta pareiškėjo vadovo ir projekto vadovo bei patvirtinta antspaudu.

9. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

9.1. juridinio asmens registracijos pažymėjimo ir juridinio asmens steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų)) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu;

9.2. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu;

9.3. projektą teikiančios organizacijos patalpų priklausomumo statusą patvirtinančių dokumentų kopijas;

9.4. savivaldybės(-ių), kurios(-ių) teritorijoje bus įgyvendinamas projektas, administracijos direktoriaus rekomendaciją;

9.5. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas, gyvenimo aprašymus (CV);

9.6. bendradarbiavimo su savivaldybės ir kitomis įstaigomis ar organizacijomis sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijas;

9.7. pareiškėjo vadovo pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių nuostatų 11 punkte.

10. Pareiškėjas užantspauduotame voke privalo pateikti 3 (tris) paraiškos egzempliorius ir tiek pat nuostatų 9 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių bei 1 paraiškos egzempliorių kompiuterinėje laikmenoje (lanksčiame diskelyje arba kompaktiniame diske). Ant voko užrašyti „Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių šeimos gerovės srityje, veiklos projektų atrankos .......... m. konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Dokumentų valdymo skyrių. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Kiekvienas paraiškos ir papildomos medžiagos egzempliorius turi būti tvarkingai susegtas, puslapiai sunumeruoti. Konkursui pasibaigus, projektai jo dalyviams negrąžinami. Projektai, kurie nebuvo atrinkti, saugomi vienerius metus, kiti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

11. Potencialūs pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:

11.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

11.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

11.3. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

11.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;

11.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų;

11.6. projekto vadovas turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

11.7. pareiškėjas yra gavęs ministerijos paramą ir neatsiskaitęs už jos panaudojimą sutartyje nustatyta tvarka arba gautas lėšas naudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

 

V. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

12. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu. Ją sudaro 5 nariai.

13. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos projektų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus, užpildydami Projekto paraiškos vertinimo anketą (2 priedas).

14. Jei netiksliai užpildyta paraiškos forma ir pateikti ne visi šių nuostatų 9 punkte nurodyti dokumentai, paraiška nevertinama. Jeigu, atliekant vertinimą, komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, komisija turi teisę raštu arba elektroniniu paštu paprašyti pareiškėją paaiškinti, papildyti arba patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.

15. Aukščiausias galimas bendras projekto įvertinimas – 60 balų. Projektai, surinkę mažiau negu 35 balus, nėra finansuojami.

16. Pateiktus projektus komisijos nariams posėdyje paskirsto komisijos pirmininkas. Projektai atrenkami pagal komisijos narių, vertinusių paskirtąjį projektą, vertinimo balų vidurkį. Kiekvieną projektą turi įvertinti ne mažiau kaip 3 komisijos nariai. Jeigu jų nuomonės dėl projekto vertinimo išsiskiria, išvadas dėl projekto vertinimo teikia visi komisijos nariai.

17. Komisija atrenka finansuojamus projektus ir teikia ministerijos valstybės sekretoriui pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo. Ministerijos valstybės sekretorius per 5 dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.

18. Priėmus sprendimą skirti lėšas, tarp pareiškėjo ir ministerijos ar jos įgaliotos įstaigos ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas pateiktam projektui finansuoti, turi būti sudaroma sutartis. Tuo atveju, kai priimtas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, prieš sudarant sutartį, ministerija raštu informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį, o pareiškėjas nedelsdamas patikslina preliminarią išlaidų sąmatą bei patvirtina, kad priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir apie tai raštu praneša ministerijai.

19. Nesudarius sutarties per šių nuostatų 18 punkte nurodytą terminą, komisija teikia ministerijos valstybės sekretoriui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.

20. Pareiškėjai raštu informuojami apie ministerijos valstybės sekretoriaus priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo atmestos, informuojami raštu, nurodant atmetimo priežastis.

21. Informacija apie atrinktus finansuoti projektus ir sudarytas sutartis skelbiama ministerijos interneto svetainėje.

 

VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

22. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais nuostatais. Komisijos pirmininką ir sekretorių skiria socialinės apsaugos ir darbo ministras, sudarydamas komisiją.

23. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių. Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis gali dalyvauti pareiškėjų ir kitų suinteresuotų asmenų atstovai.

24. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:

24.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;

24.2. nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo.

25. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.

26. Komisijos sprendimai priimami balsuojant, posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko arba jo įgalioto komisijos nario balsas.

27. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

 

VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

28. Projektai finansuojami iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžete ministerijai patvirtintų asignavimų pagal programas.

29. Pareiškėjai gautas valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.

30. Projektai finansuojami iš valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, susijusios su:

30.1. metodinės, informacinės medžiagos rengimu ir įsigijimu, informacinių kampanijų organizavimu ir kita švietėjiška veikla, susijusia su šeimos gerovės užtikrinimu;

30.2. šeimų laisvalaikio užimtumo organizavimu;

30.3. projekto vadovo bei asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, darbo apmokėjimu, įskaitant socialinio draudimo ir pajamų mokesčius. Šioms išlaidoms padengti gali būti skiriama ne daugiau kaip 15 procentų projektui skirtų lėšų;

30.4. darbuotojų, tiesiogiai dirbančių su šeimomis, darbo apmokėjimu, įskaitant socialinio draudimo ir pajamų mokesčius. Šioms išlaidoms padengti gali būti skiriama ne daugiau kaip 65 procentai projektui skirtų lėšų.

31. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam ir einamajam remontui, pagrindinėms priemonėms įsigyti, įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti.

32. Pareiškėjai:

32.1. kiekvienam mėnesiui arba ketvirčiui pasibaigus, iki kito mėnesio arba ketvirčio pirmo mėnesio 8 dienos ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai pateikia Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 1K-413 (Žin., 2005, Nr. 2-21; 2006, Nr. 19-661);

32.2. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kiekvienų metų sausio 5 d. ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai pateikia metinę Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2;

32.3. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kiekvienų metų sausio 10 d. ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai pateikia projektų veiklos ataskaitą. Prie ataskaitos gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;

32.4. grąžina ministerijai nepanaudotas lėšas iki kitų metų sausio 5 d.;

32.5. privalo viešinti projektą, kad tikslinės grupės ir visuomenė daugiau sužinotų apie projektą ir įgyvendinant jį pasiektus rezultatus.

33. Ministerija ar jos įgaliota įstaiga pareiškėjams teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.

34. Ministerija ar jos įgaliota įstaiga turi teisę tikrinti, ar finansavimą projektui gavęs pareiškėjas laikosi projektų atrankos konkursų organizavimo nuostatų reikalavimų ir sutartyje nustatytų įsipareigojimų, esant pažeidimams, teikti siūlymą komisijai nutraukti finansavimą. Vertinant projektų įgyvendinimą, turi teisę dalyvauti komisijos nariai.

35. Ministerija ar jos įgaliota institucija nutraukia sutartį su projekto teikėjais ir skirtos lėšos grąžinamos, kai:

35.1. ministerija ar jos įgaliota institucija nustato, kad skirtos lėšos naudojamos ne pagal paskirtį;

35.2. paaiškėja, kad šių nuostatų 9.6 punkte nurodytoje pažymoje buvo pateikta klaidinga ar neteisinga informacija.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

36. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

37. Pareiškėjas, gavęs lėšas neteisėtai, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

38. Ministerijos valstybės sekretoriaus sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2003, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

 

_________________


 

Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių

šeimos gerovės srityje, veiklos projektų

atrankos konkursų organizavimo 2008–2010

metais nuostatų

1 priedas

 

(Paraiškos dėl dalyvavimo nevyriausybinių organizacijų, dirbančių šeimos gerovės srityje, veiklos projektų atrankos konkurse forma)

 

_________________________________________________

(paraišką teikiančios įstaigos pavadinimas)

_________________________________________________

(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

03610 Vilnius

 

PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, DIRBANČIŲ ŠEIMOS GEROVĖS SRITYJE, VEIKLOS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSE
20____ METAIS

 

____________________ Nr. ____________

(data)

 

1. Projekto pavadinimas

 

 

2. Informacija apie pareiškėją

Juridinio asmens pavadinimas

Adresas

Miestas ir pašto indeksas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

Elektroninis paštas

Interneto puslapis

Organizacijos banko rekvizitai (banko pavadinimas, adresas, kodas, sąskaitos numeris)

 

3. Informacija apie projekto vadovą

Vardas ir pavardė

Darbovietės pavadinimas

Pagrindinės pareigos

Darbovietės adresas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

Elektroninis paštas

 

4. Projekto įgyvendinimo partneriai

Juridinio asmens pavadinimas / fizinio asmens vardas, pavardė

Adresas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Bendradarbiavimo pagrindas (sutartis ar kt. dokumentas, patvirtinantis bendradarbiavimą)

Glaustai apibrėžkite projekto partnerio vaidmenį projekte

 

5. Esama padėtis (problemos išdėstymas)

5.1. Žmonių grupės(-ių), kuriai(-ioms) skirtas projektas, apibūdinimas (šeimų skaičius (įregistravusių santuoką šeimų skaičius, neįregistravusių santuokos šeimų skaičius, gausių šeimų skaičius, socialinės rizikos šeimų skaičius), vaikų iki 18 metų skaičius).

5.2. Problemos mastą nusakanti statistika.

5.3. Esami problemos sprendimo būdai.

 

6. Projekto tikslas (išspręsti tam tikrą problemą)

 

7. Trumpas projekto aprašymas

7.1. Projekto vykdymo vieta.

7.2. Projekto vykdymo trukmė.

7.3. Projekto vykdymo veiksmų sąrašas (nuoseklus eigos aprašymas):

 

Veiksmų sąrašas
(planuojami atlikti darbai)

Mėnuo

Atsakingas vykdytojas

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Projekto finansavimas

8.1. Projektui įgyvendinti ........ m. iš viso reikia....................................................... tūkst. Lt.

8.2. Savivaldybės ........ m. projektui numatomos skirti lėšos – .................................... tūkst. Lt.

8.3. Kita (fondų, organizacijų, privačių asmenų) ........ m. numatoma gauti arba gauta parama –       tūkst. Lt.

8.4. Projektą teikiančios organizacijos ........ m. planuojamos skirti lėšos projektui įgyvendinti –       tūkst. Lt.

8.5. Iš viso (8.2-8.4 eilučių suma)................................................................................. tūkst. Lt.

8.6. Iš valstybės biudžeto prašoma............................................................................ tūkst. Lt.

 

9. Detalus paprastųjų lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas

 

Kokioms veiklos sritims prašoma lėšų

Lėšos iš valstybės biudžeto ......... m. projektui įgyvendinti, tūkst. Lt

Savivaldybės biudžeto lėšos, tūkst. Lt

Kitos lėšos, tūkst. Lt

Iš viso ........ m. projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, tūkst. Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

10. Laukiami rezultatai

10.1. Projekto tęstinumo galimybės.

10.2. Teikiamos paslaugos.

10.3. Projekto poveikio įvertinimas.

 

11. Pareiškėjo disponuojami ištekliai

11.1. Organizacijos aprašymas (įsteigimo data, teisinis statusas, vykdyti projektai ir jų pasiekti rezultatai, materialinė bazė, gaunama finansinė parama).

11.2. Organizacijos turimos patalpos (jų teisinis statusas: priklauso nuosavybės teise, valdomos patikėjimo teise, nuomojamos).

 

12. Kita informacija apie projektą

12.1. Pagrindiniai projekto vykdytojai, jų kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis, pareigos.

12.2. Pasidalijimas patirtimi ir visuomenės informavimas.

 

13. Priedai

13.1. Projektą teikiančios organizacijos registracijos pažymėjimo ir nuostatų (įstatų) kopijos, _____ lapų.

13.2. Dokumento, patvirtinančio teisę į nekilnojamąjį turtą, kopija, _____ lapų.

13.3. Projektą teikiančios organizacijos patalpų priklausomumo statusą patvirtinančių dokumentų patvirtintos kopijos, _____ lapų.

13.4. Savivaldybės administracijos direktoriaus rekomendacija, _____ lapų.

13.5. Projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijos, gyvenimo aprašymai (CV), _____ lapų.

13.6. Bendradarbiavimo su projekto partneriais sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijos, _____ lapų.

 

Projekto teikėjas

______________________                  ______________             ___________________

(pareigų pavadinimas)                              (parašas)                        (vardas ir pavardė)

A. V.

 

Projekto vadovas

______________________                  ______________             ___________________

(pareigų pavadinimas)                              (parašas)                        (vardas ir pavardė)

 

_________________


 

Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių

šeimos gerovės srityje, veiklos projektų

atrankos konkursų organizavimo 2008–2010

metais nuostatų

2 priedas

 

PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA

 

Pareiškėjo (organizacijos) pavadinimas____________________________________________

___________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas ir sąlyginis projekto numeris__________________________________

___________________________________________________________________________

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus galimas balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Įvertinu balais

1.

Kaip projektas atitinka konkurso nuostatų reikalavimus

4

 

 

(projektas pateiktas pagal reikalavimus, yra reikalingos rekomendacijos ir kiti dokumentai)

 

 

 

* atitinka visus reikalavimus

 

4

 

* atitinka iš dalies

 

1–3

 

* neatitinka

 

0

 

2.

Projekto vykdymas (nuoseklus ir gerai suplanuotas projekto vykdymo planas)

10

 

 

* nuoseklus ir išsamus

 

10

 

* nepakankamai detalus, trūksta nuoseklumo

 

1–9

 

* nedetalus

 

0

 

3.

Detaliosios paprastosios projekto lėšos

10

 

 

* pagrįstos ir gerai argumentuotos lėšos, suplanuotos pagal projekto vykdymo planą

 

10

 

* lėšos iš dalies atitinka veiksmų planą

 

1–9

 

*lėšos nėra pagrįstos, neatitinka veiksmų plano

 

0

 

4.

Kiti finansavimo šaltiniai

10

 

 

* skiriama daugiau kaip 30 proc. programai įgyvendinti reikalingų lėšų

 

9–10

 

* skiriama nuo 10 iki 30 proc. programai įgyvendinti reikalingų lėšų

 

4–8

 

* skiriama iki 10 proc. programai įgyvendinti reikalingų lėšų

 

1–3

 

* lėšų neskiriama

 

0

 

5.

Kaip projektas atitinka svarbiausią prioritetą

18

 

 

(projektas skirtas šeimos institutui stiprinti, tradicinėms šeimos vertybėms ir darniai šeimai puoselėti)

 

 

 

* nuosekliai ir sistemingai plėtojamas darbas su šeimomis, vykdoma švietėjiška veikla, ypač didelį dėmesį skiriant gausioms šeimoms

 

12–18

 

* epizodiškai plėtojamas darbas su šeimomis

 

7–11

 

* apsiribojama bendrais renginiais, šventėmis, paskaitomis, susitikimais

 

1–6

 

* neatitinka

 

0

 

6.

Pareiškėjo galimybės (ištekliai) vykdyti projektą

8

 

 

Vykdytojų kvalifikacija ir patirtis

4

 

 

* gera

 

4

 

* pakankama

 

1–3

 

* nepakankama

 

0

 

Materialinė bazė

4

 

 

* gera

 

4

 

* pakankama

 

1–3

 

* nepakankama

 

0

 

 

Bendra balų suma

60

 

 

 

Komisijos nario:

Komentarai (projekto privalumai ir trukumai)

 

 

 

 

 

 

Išvada (finansuoti visiškai, iš dalies, nefinansuoti)

 

 

Mažiau kaip 35 balus surinkęs projektas nefinansuojamas.

 

Komisijos narys                          _______________                _____________________

(parašas)                               (vardas ir pavardė)

_______________

(data)

 

_________________