LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL PROJEKTŲ, SKIRTŲ SOCIALINEI PAGALBAI NUKENTĖJUSIESIEMS NUO PREKYBOS ŽMONĖMIS IR PRIVERSTINĖS PROSTITUCIJOS teikti IR JŲ GRĄŽINIMUI Į VISUOMENĘ IR DARBO RINKĄ, VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR PROJEKTŲ, SKIRTŲ SOCIALINEI PAGALBAI NUKENTĖJUSIESIEMS NUO PREKYBOS ŽMONĖMIS IR PRIVERSTINĖS PROSTITUCIJOS teikti IR JŲ GRĄŽINIMUI Į VISUOMENĘ IR DARBO RINKĄ, ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2013–2015 METAIS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2013 m. vasario 19 d. Nr. A1-60
Vilnius
Įgyvendindama Nacionalinės nusikaltimų prevencijos ir kontrolės programos įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. lapkričio 14 d. nutarimu Nr. 1381 (Žin., 2012, Nr. 135-6897), 2.3.1 priemonę:
1. S u d a r a u šią Projektų, skirtų socialinei pagalbai nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos teikti ir jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką, vertinimo komisiją:
Violeta Toleikienė – Socialinės aprėpties departamento direktorė (komisijos pirmininkė);
Daiva Buivydaitė – Socialinės aprėpties departamento Socialinių paslaugų skyriaus vedėja (komisijos pirmininko pavaduotoja);
Aušrinė Garbačiauskienė – Socialinės aprėpties departamento Socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);
Daiva Junevičienė – Šeimos ir bendruomenių departamento Šeimos politikos skyriaus vyriausioji specialistė;
Vilė Montrimienė – Šeimos ir bendruomenių departamento Bendruomenių reikalų skyriaus vedėjo pavaduotoja;
Jolanta Raudonytė – Teisės skyriaus vyriausioji specialistė;
Kristina Ščerbickaitė – Darbo departamento Darbo rinkos skyriaus vyriausioji specialistė;
Asta Šidlauskienė – Šeimos ir bendruomenių departamento Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė;
Monika Žėkevičiūtė – Socialinės aprėpties departamento Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė.
2. T v i r t i n u Projektų, skirtų socialinei pagalbai nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos teikti ir jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką, atrankos konkurso organizavimo 2013–2015 metais nuostatus (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir
darbo ministro 2013 m. vasario 19 d. įsakymu
Nr. A1-60
projektų, skirtų SOCIALINEI PAGALBAI NUKENTĖJUSIESIEMS NUO PREKYBOS ŽMONĖMIS IR PRIVERSTINĖS PROSTITUCIJOS TEIKTI IR JŲ GRĄŽINIMUI Į VISUOMENĘ IR DARBO RINKĄ, atrankos konkurso organizavimo 2013–2015 METAIS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Projektų, skirtų socialinei pagalbai nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos teikti ir jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką (toliau – projektai), atrankos konkurso organizavimo 2013–2015 metais nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato projektų, finansuojamų valstybės biudžeto lėšomis, įgyvendinimo prioritetus, reikalavimus pareiškėjams ir projektams, projektų atrankos konkurso vykdymo, projektų vertinimo ir atrankos, finansavimo ir kontrolės bei projektų vertinimo komisijos (toliau – komisija) darbo organizavimo tvarką.
2. Projektų atrankos konkursą (toliau – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos interneto puslapyje www.socmin.lt ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.
3. Konkurso tikslas – atrinkti prioritetus labiausiai atitinkančius projektus, kuriais bus siekiama teikti socialinę pagalbą nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos, skatinant jų grįžimą į visuomenę bei darbo rinką, ir vykdyti prevencinį darbą.
Socialinė pagalba – kompleksinė pagalba, siekiant integruoti ir reintegruoti prekybos žmonėmis aukas į visuomenę ir darbo rinką (saugaus laikino būsto suteikimas, medicinos, psichologinė, teisinė pagalba, socialinės paslaugos ir kt.).
4. Konkurse gali dalyvauti viešieji juridiniai asmenys, turintys ne mažesnę nei 1 metų patirtį pagalbos teikimo nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis, jų apsaugos ir grąžinimo į visuomenę bei darbo rinką srityse (toliau – pareiškėjas).
II. PAREIŠKĖJAMS TEIKIAMI PRIORITETAI
6. Prioritetai teikiami projektams, kurių pareiškėjai:
6.1. numato teikti tęstinę kompleksinę pagalbą nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos 2013–2015 m.;
6.2. numato sudaryti sąlygas nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos integruotis į visuomenę ir darbo rinką;
6.3. projektą įgyvendins, bendradarbiaudami su kitomis šioje srityje dirbančiomis įstaigomis ir organizacijomis, siekiančiomis suteikti kompleksinę pagalbą nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos, ir turi bendradarbiavimo sutartis su jomis;
6.4. turi papildomą teisėtą finansavimą, užtikrinantį projekto veiklą 2013–2015 metais ir veiklos tęstinumą projektui pasibaigus;
6.5. turi numatomos finansuoti veiklos darbo patirties (teikė pagalbą nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos) ir kvalifikuotų specialistų;
III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
7. Projektuose turi būti pateikta:
7.6. projekto finansavimo šaltiniai 2013 m. ir preliminarūs finansavimo šaltiniai 2014 ir 2015 metams;
7.7. preliminari išlaidų sąmata (kokioms veiklos kryptims prašomos lėšos, argumentuotos asmenų skaičiumi, paslaugų kiekiu);
7.9. veiklos tęstinumą užtikrinantys veiksniai (patalpos, kuriose pareiškėjas vykdys veiklą, darbuotojų skaičius, numatomas finansavimas ar kitokia parama pasibaigus projektui);
IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS
8. Projektai turi būti aprašomi užpildant paraiškos formą (1 priedas). Esant būtinumui, pareiškėjas gali būti prašomas pateikti patikslintą ar papildytą informaciją.
9. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, bei patvirtinta pareiškėjo antspaudu, jei tokį anspaudą jis privalo turėti.
10. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:
10.1. kompleksinės pagalbos prekybos žmonėmis aukoms teikimo modelio (įstaigoje ar organizacijoje naudojamos programos, metodikos, moduliai, gerosios praktikos pavyzdžiai) aprašymą, organizacijoje taikomos nukentėjusiųjų nuo prekybos žmonėmis atpažinimo (identifikavimo) metodikos aprašymą laisva forma;
10.2. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas pareiškėjo antspaudu, jei tokį anspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu;
10.3. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas pareiškėjo antspaudu, jei tokį anspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu;
10.5. bendradarbiavimo su savivaldybėmis ir (ar) kitomis įstaigomis ar organizacijomis sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijas;
10.6. projekto vadovo, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, ir darbuotojų, atsakingų už socialinės pagalbos teikimą, trumpus gyvenimo ir kompetencijų aprašymus;
12. Pareiškėjas privalo pateikti užantspauduotame voke 3 paraiškos egzempliorius (originalą ir kopijas, tituliniame lape pažymėdamas „Originalas“ ir „Kopija“) ir tiek pat šių Nuostatų 10 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių bei 1 paraiškos egzempliorių kompiuterinėje laikmenoje (kompaktiniame diske). Ant voko užrašyti „Projektų, skirtų socialinei pagalbai nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos teikti ir jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką, atrankos konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, Vilnius, 105 kab. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo datos. Kiekvienas egzempliorius turi būti tvarkingai susegtas.
13. Pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:
13.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
13.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
13.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;
13.6. asmuo, turintis teisę veikti pareiškėjo vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;
V. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA
15. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.
16. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus pagal vertinimo anketą (2 priedas).
17. Komisijos nariai turi įvertinti:
17.7. pareiškėjo patirtį ir kompetenciją (analogiškų projektų įgyvendinimo patirtis, darbuotojų kvalifikacija, pareiškėjo įvertinimai, taikomas kompleksinės pagalbos teikimo modelis, nukentėjusiųjų nuo prekybos žmonėmis atpažinimo (identifikavimo) metodika, turima geroji patirtis);
17.8. veiksnius, užtikrinančius pareiškėjo veiklą ir jos tęstinumą bei perspektyvumą (pareiškėjo ištekliai, darbuotojų skaičius, numatomas finansavimas pasibaigus projektui, bendradarbiavimas su kitomis organizacijomis, institucijomis dėl informacijos, apsaugos, laikino būsto ir kitos pagalbos teikimo nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos, jų integravimo į darbo rinką, prevencinių priemonių vykdymo);
18. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 90 balų.
19. Finansuoti siūloma projektus, kurių balų vidurkis yra 60 ir daugiau. Projektai, surinkę mažiau nei 60 balų, nefinansuojami.
20. Komisija atrenka finansuojamus projektus, atsižvelgdama į projekto balų vidurkį, ir pateikia ministerijos kancleriui pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo. Ministerijos kancleris per 5 kalendorines dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.
21. Projektas nevertinamas, jei:
22. Jeigu vertinant komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu prašyti pareiškėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.
23. Pareiškėjai per 5 darbo dienas po ministerijos kanclerio sprendimo priėmimo raštu ar elektroniniu paštu informuojami apie projektų atrankos konkurso rezultatus. Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, pareiškėjas per 5 darbo dienas patikslina preliminarią išlaidų sąmatą ir patvirtina, kad priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo atmestos, informuojami raštu, nurodant atmetimo priežastį.
VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
25. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais Nuostatais.
27. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.
28. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:
28.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;
29. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.
30. Komisijos sprendimai priimami balsuojant, posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko arba, jo nesant, komisijos pirmininko pavaduotojo balsas.
31. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos pirmininkas ir sekretorius. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.
VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ.
33. Priėmus sprendimą skirti finansavimą, pareiškėjas ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – departamentas) sudaro projekto finansavimo sutartį (toliau – sutartis). Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo to momento, kai pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas.
34. Tuo atveju, kai priimtas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, sutartis sudaroma tik gavus patikslintą preliminarią išlaidų sąmatą ir patvirtinimą, jog priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus.
35. Nesudarius sutarties per šių Nuostatų 33 punkte nurodytą terminą, komisija teikia ministerijos kancleriui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.
36. Projektai finansuojami iš tikslinių valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, susijusios su:
36.1. psichologine, teisine, neatidėliotina medicinos pagalba, laikino prieglobsčio suteikimu (patalpų nuoma);
36.2. socialinių paslaugų teikimu (informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas, maitinimo organizavimas, aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne, transporto organizavimas, sociokultūrinės bei asmens higienos ir priežiūros paslaugos);
36.3. kita socialine pagalba, susijusia su asmens dokumentų tvarkymu, įdarbinimu ir darbo (pradėjus dirbti) procesu;
36.5. pareiškėjo transporto išlaidomis, ryšio ir komunalinėmis paslaugomis, tiesiogiai susijusiomis su projekte vykdomomis veiklomis;
36.6. projekto vadovo, asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, ir darbuotojų, vykdančių šių Nuostatų 36.1 – 36.4 punktuose nurodytą veiklą, darbo užmokesčiu, įskaitant socialinio draudimo ir gyventojų pajamų mokesčius. Šioms išlaidoms padengti gali būti skiriama ne daugiau kaip 60 procentų projektui skirtų lėšų.
37. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam bei einamajam remontui, materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti, įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, išperkamajai nuomai.
38. Pareiškėjai gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.
39. Tinkamai įgyvendinus projektą 2013 metais, sutartis gali būti pratęsta 2014 metais, o po to – 2015 metais tomis pačiomis sąlygomis (ta pati lėšų suma, kuri buvo skirta 2013 m.). Tuo tikslu pareiškėjas kasmet iki spalio 1 d. komisijai pateikia: prašymą; patikslintą veiklos planą, detalią sąmatą, laukiamus rezultatus pagal paraiškos 9, 10, 11 ir 14 punktus; bendradarbiavimo su partneriais sutarčių kopijas (jeigu sutartys buvo pasirašytos trumpesniam nei 3 metų laikotarpiui); asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių Nuostatų 13 punkte. Komisija, ne ilgiau kaip per 30 dienų apsvarsčiusi prašymą, pateiktus dokumentus ir projekto įgyvendinimą einamaisiais metais, pateikia ministerijos kancleriui atitinkamą siūlymą. Ministerijos kancleris per 5 darbo dienas priima sprendimą dėl lėšų skyrimo.
41. Pareiškėjai privalo:
41.1. užtikrinti, kad būtini projekto ir projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimai būtų raštu suderinti su departamentu;
41.2. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, departamentui pateikti projekto biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ir patirtų sąnaudų ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas;
41.3. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, pateikti departamentui projekto įgyvendinimo veiklos ir finansines ataskaitas bei buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių lėšų panaudojimą, suvestinę pagal departamento pateiktas formas;
41.4. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kitų metų sausio 5 d., departamentui pateikti metinę projekto įgyvendinimo veiklos ataskaitą pagal departamento patvirtintą formą;
41.6. grąžinti pareiškėjo projektui vykdyti skirtas ir nepanaudotas valstybės biudžeto lėšas iki einamųjų metų gruodžio 15 d. į departamento nurodytą sąskaitą;
41.7. ne pagal tikslinę paskirtį panaudotas ar neteisėtai panaudotas lėšas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo tokio panaudojimo paaiškėjimo grąžinti į departamento nurodytą sąskaitą;
42. Departamentas pareiškėjui teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.
43. Departamentas turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs pareiškėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų, esant pažeidimų, apie juos informuoja ministeriją.
44. Departamentas turi nutraukti sutartį su pareiškėju ir išieškoti skirtas lėšas, kai:
45. Ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo teisingumo ir tikslingumo auditą.
46. Departamentas kas ketvirtį, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 20 d, ministerijai pateikia projektų vykdymo ketvirčio ataskaitas, išvadas ir pasiūlymus, iki kitų metų sausio 25 d. – metinę ataskaitą. Veiklos ataskaitose turi būti pateikti: bendri visų projektų ir kiekvieno atskirai vykdyto projekto įgyvendinimo rodikliai (nukentėjusių ir galėjusių nukentėti nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos asmenų, kuriems buvo suteikta socialinė pagalba, skaičius, iš jų – integruotų į darbo rinką asmenų skaičius, suteiktos pagalbos sudėtis ir kiekis, vykdyta prevencinė veikla, kiti pasiekti rezultatai), panaudotos lėšos; kita socialinės pagalbos efektyvumą padedanti įvertinti informacija; projektų įgyvendinimo vertinimas ir išvados.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
47. Už informacijos ir pateiktų dokumentų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Projektų, skirtų socialinei pagalbai
nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir
priverstinės prostitucijos ir jų grąžinimui į
visuomenę ir darbo rinką, atrankos konkurso
organizavimo 2013–2015 metais nuostatų
1 priedas
(Paraiškos dalyvauti Projektų, skirtų socialinei pagalbai nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos teikti ir jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką, atrankos konkurse forma)
__________________________________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos, institucijos pavadinimas)
__________________________________________________________________________
(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
LT-03610 Vilnius
PARAIŠKA
DALYVAUTI PROJEKTŲ, SKIRTŲ SOCIALINEI PAGALBAI NUKENTĖJUSIESIEMS NUO PREKYBOS ŽMONĖMIS IR PRIVERSTINĖS PROSTITUCIJOS TEIKTI IR JŲ GRĄŽINIMUI Į VISUOMENĘ IR DARBO RINKĄ, ATRANKOS KONKURSE
_________________ Nr. ___________
(data)
1. Projekto pavadinimas
|
2. Informacija apie projekto teikėją
Pavadinimas |
|
Adresas |
|
Miestas ir pašto indeksas |
|
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Faksas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninis paštas |
|
Interneto puslapis |
|
Banko rekvizitai (banko pavadinimas, adresas, kodas, sąskaitos numeris) |
|
3. Informacija apie projekto vadovą
Vardas ir pavardė |
|
Darbovietės pavadinimas |
|
Pagrindinės pareigos |
|
Pareigos organizacijoje |
|
Darbovietės adresas |
|
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Faksas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninis paštas |
|
4. Projekto įgyvendinimo partneriai
Partnerio (valstybės ar savivaldybės įstaigos, policijos komisariatai, nevyriausybinės organizacijos) ir rėmėjo (užsienio šalių fondai, privatūs asmenys) pavadinimas |
Organizacijos / institucijos vaidmuo projekte |
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
Sutarties (susitarimo) terminas |
Bendradarbiavimo statusas (bendradarbiavimo sutartis, susitarimas) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Informacija apie anksčiau įgyvendintus iš valstybės biudžeto lėšų finansuotus projektus |
|||||
5.1. ar projektas tęstinis |
£ Taip |
£ Ne |
|||
5.2. jei taip, nurodyti ankstesniais metais įgyvendintus projektus, skirtus socialinei pagalboi teikti prekybos žmonėmis aukoms ir jų apsaugai (projekto pavadinimas ir institucija, vykdžiusi projekto įgyvendinimo kontrolę) |
|
|
|||
2010 m. |
|
|
|||
2011 m. |
|
|
|||
2012 m. |
|
|
|||
6. Esama padėtis projekto įgyvendinimo teritorijoje (problemos analizė) |
6.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius, specialūs poreikiai) |
6.2. problemos mastą nusakanti statistika (socialinės pagalbos poreikis) |
6.3. esami problemos sprendimo būdai |
7. Projekto tikslas
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
8. Projekto uždaviniai (ne mažiau kaip 3 uždaviniai) |
|
|||||||||
8.1. |
|
|||||||||
8.2. |
|
|||||||||
8.3. |
|
|||||||||
8.4. |
|
|||||||||
|
||||||||||
9. Projekto įgyvendinimo planas |
|
|||||||||
9.1. Įgyvendinimo vieta |
|
|||||||||
9.2. Įgyvendinimo trukmė |
£ 2013 |
£ 2014 |
£ 2015 |
|
||||||
9.3. Išsamus ir nuoseklus 2013 m. veiksmų sąrašas |
|
|
|
|
||||||
Nuoseklus veiksmų aprašymas |
Trukmė (mėnesiais, nuo–iki) |
Atsakingas vykdytojas |
Pastabos |
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
10. Projekto finansavimo šaltiniai (tūkst. Lt) |
2013 m. |
2014 m. |
2015 m. |
10.1. projektui įgyvendinti numatomos lėšos, iš viso (10.1.1+10.1.2+10.1.3), iš jų |
|
|
|
10.1.1. prašoma suma iš valstybės biudžeto |
|
|
|
10.1.2. savivaldybės numatomos skirti lėšos |
|
|
|
10.1.3. kitos lėšos (nurodyti šaltinius) |
|
|
|
11. Preliminari projekto išlaidų 2013 m. sąmata (detaliai nurodyti, kokioms veikloms yra prašoma skirti lėšų), tūkst. Lt |
||||
Detalus išlaidų apibūdinimas |
Lėšos, tūkst. Lt |
|||
iš valstybės biudžeto (argumentuoti asmenų skaičiumi, paslaugų kiekiu ir kaina, išskirti ir detalizuoti išlaidas darbo užmokesčiui) |
iš savivaldybės biudžeto |
iš kitų finansavimo šaltinių |
iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
12. Pareiškėjo patirtis ir kompetencija |
12.1. pagrindiniai projekto vykdytojai, jų pareigos projekte, profesinė kompetencija |
12.2. taikomi pagalbos teikimo modeliai, kitų šalių patirtis |
12.3. įgyvendinti projektai, dalyvavimas renginiuose, akcijose |
12.4. turimi įvertinimai, pasiekti rezultatai |
13. Pareiškėjo veiklos tęstinumą užtikrinantys veiksniai |
13.1. disponuojami ištekliai (turimos patalpos, jų teisinis statusas, materialinė bazė, pagalbos teikimo sąlygos) |
13.2 darbuotojų skaičius |
13.3. numatomas finansavimas pasibaigus projektui |
14. Laukiami rezultatai 2013 m. |
||||
14.1. Suteikta kompleksinė pagalba |
Nukentėjusių nuo prekybos žmonėmis asmenų skaičius |
Esančių rizikos grupėje asmenų skaičius |
||
integruojant į visuomenę (suteiktos bent kelios iš šių: psichologinė, teisinė, medicinos pagalba, socialinės, laikino prieglobsčio paslaugos, kita socialinė pagalba) |
|
|
||
integruojant į darbo rinką (pagalba įsidarbinimo, profesinio mokymo, darbo (pradėjus dirbti) procese) |
|
|
||
14.2. poveikis gavėjams (teikiamos pagalbos prieinamumas, veiksmingumas ir efektyvumas) |
|
|
||
14.3. poveikis tikslinės pagalbos prekybos žmonėmis aukoms teikimo plėtrai ir tobulinimui |
|
|
||
14.4. prevencinė veikla, informacijos ir gerosios patirties sklaida |
|
|
||
15. Pridedamų dokumentų sąrašas (pagal Nuostatų 10 punktą)
|
Pareiškėjas (asmuo, turintis teisę veikti pareiškėjo vardu)
__________________ (pareigų pavadinimas) |
________ (parašas) |
______________ (vardas, pavardė) |
A. V.
_________________
Projektų, skirtų socialinei pagalbai
nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir
priverstinės prostitucijos ir jų grąžinimui į
visuomenę ir darbo rinką, atrankos konkurso
organizavimo 2013–2015 metais nuostatų
2 priedas
Projekto paraiškos vertinimo anketa
Pareiškėjo pavadinimas
|
|
Projekto pavadinimas
|
|
Projekto registracijos numeris |
|
Eil. Nr. |
Dalykinio vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Įvertinimas balais |
1 |
Ar projektas atitinka keliamus reikalavimus (pagal Nuostatų 8–12 p.) |
5 |
|
|
- atitinka reikalavimus |
|
5 |
|
|
- iš dalies atitinka |
|
1–4 |
|
|
- neatitinka |
|
0 |
|
|
2 |
Ar projektas atitinka prioritetus (pagal Nuostatų 6 p.) |
10 |
|
|
- visiškai atitinka prioritetus |
|
10 |
|
|
- iš dalies atitinka |
|
1–9 |
|
|
- neatitinka |
|
0 |
|
|
3 |
Projekto plano realumas ir nuoseklumas (planas pagrįstas pareiškėjo turimais ištekliais ir kompetencija, atitinka keliamus uždavinius, išsamiai ir nuosekliai išdėstytos veiklos) (paraiškos 9 p.) |
10 |
|
|
- realus, išsamus ir nuoseklus |
|
10 |
|
|
- nepakankamai realus, išsamus ir nuoseklus |
|
3–9 |
|
|
- nerealus, neišsamus ir nenuoseklus |
|
0–2 |
|
|
4 |
Reikalingų lėšų pagrįstumas (pagal Nuostatų 17,4 p., paraiškos 11 p.) |
10 |
|
|
- detaliai pateiktos, tikslingos (efektyviai suplanuotos), pagrįstos veiklomis išlaidos |
|
10 |
|
|
- nedetaliai pateiktos, nepakankamai tikslingos ir nepagrįstos išlaidos |
|
2–9 |
|
|
- netikslingos ir nepagrįstos išlaidos |
|
0–1 |
|
|
5 |
Kiti finansavimo šaltiniai (pagal Nuostatų 17.5 p., paraiškos 10 p.) |
5 |
|
|
- skiriama 30 procentų ir daugiau |
|
5 |
|
|
- skiriama iki 30 procentų |
|
1–4 |
|
|
- kiti finansavimo šaltiniai nenumatyti |
|
0 |
|
|
6 |
Projekte numatoma veikla (pagal Nuostatų 36 p.) |
20 (balai sumuojami) |
|
|
- psichologinė, teisinė, medicinos pagalba |
|
5 |
|
|
- laikino prieglobsčio suteikimas |
|
2 |
|
|
- socialinių paslaugų teikimas |
|
5 |
|
|
- pagalba integruojantis į darbo rinką, |
|
5 |
|
|
- prevencinė veikla |
|
3 |
|
|
7 |
Pareiškėjo patirtis ir kompetencija (pagal Nuostatų 17.7 p.) |
10 |
|
|
- labai gera / gera |
|
8–10 |
|
|
- pakankama |
|
2–7 |
|
|
- nepakankama |
|
0–1 |
|
|
8 |
Projekte numatytos veiklos vykdymo ir tęstinumo galimybės (pagal Nuostatų 17.8 p.) |
10 |
|
|
- labai geros / geros |
|
8–10 |
|
|
- pakankamos |
|
2–7 |
|
|
- nepakankamos |
|
0–1 |
|
|
9 |
Laukiami rezultatai (pagal Nuostatų 17.9 p.) |
10 |
|
|
- pagrįsti, aiškūs ir reikšmingi |
|
8–10 |
|
|
- nepakankamai pagrįsti, aiškūs ir reikšmingi |
|
3–7 |
|
|
- nepagrįsti, neaiškūs ir mažai reikšmingi |
|
0–2 |
|
|
|
Bendra balų suma |
90 |
|
|
Projekto privalumai
|
|
Projekto trūkumai
|
|
Komisijos nario išvada (pagal Nuostatų 19 p.) |
- finansuoti - iš dalies finansuoti (nurodyti veiklas, kurias siūloma finansuoti iš dalies ar jų nefinansuoti)
- nefinansuoti |
Komisijos narys |
___________ (parašas) |
_______________ (vardas ir pavardė) |
_______________
(data)
_________________