LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL VIETINIŲ UŽIMTUMO INICIATYVŲ PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO TVARKOS PATVIRTINIMO

 

2004 m. sausio 27 d. Nr. A1-21

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos bedarbių rėmimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 2-25; 2003, Nr. 32-1313) 202 straipsniu ir įgyvendindama Lietuvos Respublikos užimtumo didinimo 2001–2004 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 8 d. nutarimu Nr. 529 (Žin., 2001, Nr. 40-1404) 2.1.2 skyriaus „Vietinių užimtumo iniciatyvų skatinimas“ priemones, kurių finansavimui naudojamos valstybės biudžeto ir Užimtumo fondo lėšos, bei siekdama didinti šių lėšų naudojimo efektyvumą:

1. Tvirtinu Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimo tvarką (pridedama).

2. Pavedu Lietuvos darbo biržai prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos:

2.1. įgyvendinti, vadovaujantis 1 punkte nurodyta tvarka, vietinių užimtumo iniciatyvų projektus, juos finansuojant iš Nedarbo mažinimo programos lėšų pagal sudarytą sutartį su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija ir iš Užimtumo fondo lėšų;

2.2. panaudoti iki 2004 m. gruodžio 24 d. valstybės biudžeto lėšas, skirtas Nedarbo mažinimo programai įgyvendinti ir lėšas vietinių užimtumo iniciatyvų projektams iš Užimtumo fondo finansuoti;

2.3. grąžinti iki 2005 m. sausio 10 d. neįsisavintas Nedarbo mažinimo programos lėšas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai;

2.4. pateikti Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ataskaitas:

2.4.1. finansinės atskaitomybės apie Nedarbo mažinimo programos lėšų panaudojimą vietiniams užimtumo projektams finansuoti pagal Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nustatytos formas: ketvirtines – ketvirčiui pasibaigus – iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 12 d., metines – iki 2005 m. sausio 12 d.;

2.4.2. iki 2005 m. vasario 1 d. – apie vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimą 2004 metais ir jau įgyvendintų per pastaruosius trejus metus efektyvumą;

2.4.3. iki 2005 m. kovo 1 d. – metinę apie kalendoriniais metais teiktą valstybės paramą vietinių užimtumo iniciatyvų projektams pagal pranešimo bei metinių ataskaitų apie valstybės pagalbą formas, patvirtintas Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2000 m. rugsėjo 4 d. nutarimu Nr. 95 (Žin., 2000, Nr. 76-2328);

2.5. iki 2004 m. kovo 1 d. parengti Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimo efektyvumo nustatymo metodiką.

3. Laikau netekusiais galios:

3.1. socialinės apsaugos ir darbo ministro 2002 m. balandžio 24 d. įsakymą Nr. 59 „Dėl Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 45-1735);

3.2. socialinės apsaugos ir darbo ministro 2002 m. gruodžio 2 d. įsakymą Nr. 157 „Dėl socialinės apsaugos ir darbo ministro 2002 m. balandžio 24 d. įsakymo Nr. 59 „Dėl Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimo tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2002, Nr. 117-5277);

3.3. socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003 m. balandžio 18 d. įsakymą Nr. A1-63 „Dėl socialinės apsaugos ir darbo ministro 2002 m. balandžio 24 d. įsakymo Nr. 59 „Dėl Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimo tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2003, Nr. 40-1865).

 

 

 

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRĖ                           VILIJA BLINKEVIČIŪTĖ


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro 2004 m. sausio 27 d.

įsakymu Nr. A1-21

 

VIETINIŲ UŽIMTUMO INICIATYVŲ PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO TVARKA

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vietinių užimtumo iniciatyvų (toliau – VUI) projektų įgyvendinimo tvarka (toliau – Tvarka) nustato reikalavimus projektų rengėjams, paraiškų pateikimui bei jų atrankai, projektus administruojančioms institucijoms, finansuojamų projektų sąrašui sudaryti, finansinei paramai teikti, atsiskaitymui už gautas lėšas ir ginčams nagrinėti vadovaujantis Lietuvos Respublikos bedarbių rėmimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 2-25; 2003, Nr. 32-1313) 202 straipsnio „Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimas“ nuostatomis ir įgyvendinant Lietuvos Respublikos užimtumo didinimo 2001–2004 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 8 d. nutarimu Nr. 529 (Žin., 2001, Nr. 40-1404), 2.1.2 skyriaus „Vietinių užimtumo iniciatyvų skatinimas“ priemones.

2. VUI projektų tikslas yra suaktyvinti vietos bendruomenės pastangas darbo vietoms kurti, siekiant kartu spręsti su dideliu nedarbu susijusias socialines problemas.

3. Tvarkoje vartojamos sąvokos:

VUI projektai – naujų darbo vietų kūrimo projektai, padedantys sutelkti vietos bendruomenės socialinių ekonominių partnerių pastangas didinti atskirų savivaldybių gyventojų grupių užimtumą bei vystyti vietos socialinę ekonominę infrastruktūrą.

Tikslinės teritorijos – Trišalės komisijos prie Lietuvos darbo biržos nustatytos savivaldybių (seniūnijų) teritorijos, kur nedarbo lygis daugiau negu 1,5 karto viršija vidutinį šalies nedarbo lygį ir kuriose įgyvendinami VUI projektai.

Valstybės parama – pagal šią Tvarką teikiama valstybės pagalba, kurios sąlygos nustatytos Europos Komisijos 2001 m. sausio 12 d. reglamentu Nr. 69/2001 „Dėl Europos Bendrijų sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo de minimis paramai“. Negrąžintina valstybės finansinė parama (subsidija) skiriama iš Valstybės biudžeto arba Užimtumo fondo lėšų paramos gavėjams.

Paraiška valstybės paramai gauti (toliau – paraiška) – nustatytos formos dokumentas (1 priedas), kuriame projekto rengėjas išdėsto projekto pasiūlymą.

Projekto rengėjas – ūkio subjektas (įmonė ar viešoji įstaiga), pateikęs paraišką valstybės paramai gauti.

Paramos gavėjas – ūkio subjektas, kuriam atrankos būdu teikiama valstybės parama VUI projektams įgyvendinti.

Projekto lėšos – valstybės paramos ir paramos gavėjo lėšos VUI projektui vykdyti.

Darbo vietos įsteigimas – materialinių ir teisinių sąlygų naujai darbo vietai sukurti sudarymas ir darbuotojo priėmimas į sukurtą darbo vietą.

VUI projektų administravimas – VUI projektų atrankos organizavimas, VUI projektų įgyvendinimo sutarčių (toliau – sutartis, 2 priedas) sudarymas, projektų finansavimas, jų įgyvendinimo priežiūra ir rezultatų vertinimas.

4. Valstybės parama vienai darbo vietai steigti negali būti didesnė kaip 40 Vyriausybės nustatytų minimalių mėnesinių atlyginimų, galiojančių atrankos metu.

5. Maksimali prašoma valstybės paramos suma negali viršyti 345 000 Lt. Paramos gavėjas privalo savo lėšomis padengti ne mažiau kaip 35 procentus visų projekto išlaidų.

6. Paramos gavėjas privalo įsteigti naujas darbo vietas tikslinėse teritorijose ir jas išsaugoti mažiausiai trejus metus nuo darbo vietų įsteigimo. Naujai įsteigtose darbo vietose paramos gavėjas privalo įdarbinti teritorinėje darbo biržoje registruotus bedarbius, atitinkančius iš anksto nustatytus darbui reikalavimus, pasirašydamas su jais neterminuotas darbo sutartis. Valstybės teikiama parama naujoms darbo vietoms sukurti negali būti pagrindu esamoms darbo vietoms mažinti.

7. Paraiškas gali teikti:

7.1. smulkaus ir vidutinio verslo subjektai, išvardyti Lietuvos Respublikos smulkaus ir vidutinio verslo įstatymo (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2002, Nr. 105-4689) 2 straipsnyje;

7.2. viešosios įstaigos, kuriose mažiau nei pusę balsų dalininkų susirinkime turi:

7.2.1. valstybės institucijos;

7.2.2. savivaldybės;

7.2.3. valstybės ir savivaldybių įmonės.

8. Valstybės parama neteikiama veiklai, nurodytai valstybės neremtinos veiklos rūšių sąraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. sausio 9 d. nutarimu Nr. 4 (Žin., 2003, Nr. 4-118):

8.1. medžioklės, gaudymo spąstais ir medžioklės patirties skleidimo ir susijusių paslaugų veikla (01.50*);

8.2. gėrimų gamyba (nuo 15.91 iki 15.95);

8.3. tabako gaminių gamyba (16.00);

8.4. variklinių transporto priemonių ir motociklų pardavimas; automobilių degalų mažmeninė prekyba (50.10, nuo 50.30 iki 50.50);

8.5. didmeninė ir komisinė prekyba, išskyrus variklinių transporto priemonių ir motociklų prekybą (nuo 51.11 iki 51.70);

8.6. mažmeninė prekyba, išskyrus variklinių transporto priemonių ir motociklų prekybą (nuo 52.11 iki 52.63);

8.7. finansinis tarpininkavimas, išskyrus draudimo ir pensijų lėšų kaupimą (nuo 65.11 iki 65.23);

8.8. draudimo ir pensijų lėšų, išskyrus privalomąjį socialinį draudimą, kaupimas (nuo 66.01 iki 66.03);

8.9. pagalbinė finansinio tarpininkavimo veikla (nuo 67.11 iki 67.20);

8.10. nekilnojamojo turto operacijos (nuo 70.11 iki 70.32);

8.11. teisinė veikla (74.11);

8.12. azartinių lošimų ir lažybų organizavimo veikla (92.71)

(*Čia ir toliau – Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus klasė.

Valstybės neremtina laikoma visų rūšių veikla, priskirta nurodytajai Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus klasei).

9. Valstybės paramos projekto rengėjas gali prašyti tik darbo vietos steigimo išlaidoms.

10. Valstybės parama teikiama finansuoti šias darbo vietos steigimo išlaidas:

10.1. įrengimų, įrangos ir kitų darbo priemonių, reikalingų veiklai ar gamybai užtikrinti, pirkimą, montavimą;

10.2. mokymo, kai teritorinė darbo birža neorganizuoja tokių mokymų ir negali jų padengti iš Užimtumo fondo;

10.3. darbo vietai ir darbuotojui reikalingoms licencijoms ir leidimams įsigyti;

10.4. draudimo;

10.5. reklamos;

10.6. patalpų remonto, reikalingo darbo vietoms įkurti, kai šios lėšos pagal pateiktą išskaidytą lokalinę sąmatą su nurodytais finansavimo šaltiniais neviršija 50 proc. valstybės paramos dydžio.

 

II. REIKALAVIMAI PROJEKTŲ RENGĖJAMS

 

11. Projekto rengėjas turi atitikti šiuos reikalavimus:

11.1. būti įregistruotas Lietuvos Respublikoje;

11.2. jam neturi būti pradėta bankroto ar likvidavimo procedūra, jis turi turėti teisiškai įregistruotą ir neužstatytą nekilnojamąjį turtą (pastatus) ir įmonės veikla pagal pateikiamus finansinės atskaitomybės duomenis už atsiskaitomą laikotarpį turi būti pelninga;

11.3. negali turėti neatidėtų įsiskolinimų valstybės biudžetui ir Valstybiniam socialinio draudimo fondui;

11.4. būti tiesiogiai atsakingas už projekto vykdymą ir darbo vietų įsteigimą įmonėje ar viešojoje įstaigoje.

12. Projekto rengėjas privalo užtikrinti, kad prašoma valstybės parama kartu su jau anksčiau gauta valstybės parama neviršytų 345 000 tūkst. litų per pastaruosius trejus metus.

 

III. Reikalavimai paraiškoms

 

13. Projekto rengėjas pateikia užpildytą nustatytos formos paraišką (1 priedas) ir šiuos jos priedus:

13.1. įmonės ar viešosios įstaigos registravimo pažymėjimo kopiją;

13.2. įmonės ar viešosios įstaigos įstatų kopiją;

13.3. įmonės ar viešosios įstaigos metinės finansinės atskaitomybės ankstesnių metų dokumentų (balansas, pelno (nuostolio) ataskaita, pajamų deklaracija) su Valstybinės mokesčių inspekcijos spaudu bei vadovo ir vyr. finansininko parašais kopijos, o praėjusių metų dokumentų kopijos – su vadovo ir vyr. finansininko parašais;

13.4. pažymą iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos apie įsiskolinimą (pažyma turi būti išduota ne anksčiau kaip likus 30 kalendorinių dienų iki paraiškos pateikimo dienos);

13.5. paskutinio ketvirčio Valstybinio socialinio draudimo ir sveikatos draudimo fondo lėšų finansinės ataskaitos (Forma Nr. 4) kopiją;

13.6. pažymas iš Valstybinės mokesčių inspekcijos apie atsiskaitymus ir apie tai, kad įmonė registruota PVM mokėtoja (pažymos turi būti išduotos ne anksčiau kaip likus 30 kalendorinių dienų iki paraiškos pateikimo dienos);

13.7. jeigu įmonėje ar viešojoje įstaigoje už paskutinius finansinius metus buvo atliktas auditas, jo ataskaitų ir išvadų apie įmonės veiklos tęstinumą kopijas;

13.8. turto (pastato, žemės ir kt.) nuosavybę patvirtinančius dokumentus, susijusius su projekto įgyvendinimu.

14. Paraiška ir visi jos priedai parengiami lietuvių kalba.

15. Pateikiami dokumentai turi būti sunumeruoti, susiūti ir kiekvienas lapas pasirašytas projekto rengėjo vadovo arba įgalioto asmens ir pažymėti įmonės ar viešosios įstaigos antspaudu.

16. Pateiktuose dokumentuose negali būti alternatyvių siūlymų.

17. Projekto sąmatoje turi būti įtrauktos visos projektui įgyvendinti reikalingos išlaidos litais.

18. Projekto sąmatoje nurodomos išlaidos su mokesčiais, išskyrus PVM, kai paramos gavėjai yra registruoti Valstybinėje mokesčių inspekcijoje kaip PVM mokėtojai.

19. Jei projekte numatyti remonto darbai, visi reikiami dokumentai (projektai, sąmatos, leidimai ir kt.) turi būti pateikiami su paraiška.

 

IV. Paraiškų pateikimas

 

20. Paraiškos valstybės paramai gauti pateikiamos tikslinės teritorijos teritorinei darbo biržai per vieną mėnesį nuo VUI projektų atrankos paskelbimo dienos „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“.

21. Paraiška ir jos priedai turi būti gauti ir įregistruoti teritorinėje darbo biržoje iki oficialiai paskelbtos galutinės paraiškų priėmimo datos ir valandos.

22. Teritorinė darbo birža privalo kiekvienai gautai paraiškai suteikti registracijos numerį, fiksuoti tikslią gavimo datą ir paštu išsiųsti arba įteikti projekto rengėjui patvirtinimą apie gautą paraišką, nurodydama paraiškos gavimo datą, laiką.

23. Vokas turi būti adresuotas konkrečiai teritorinei darbo biržai, VUI projektų atrankai. Ant voko turi būti užrašyta „Neatplėšti iki oficialios vokų atplėšimo procedūros“.

24. Paraiška ir jos priedai pateikiami dviem egzemplioriais, nurodant „Originalas“ ir „Kopija“, taip pat pateikiama paraiškos elektroninė laikmena.

25. Projekto rengėjas turi teisę pakeisti savo paraišką. Toks pakeitimas galioja, jeigu konkreti teritorinė darbo birža jį gauna raštu su antrašte „Paraiškos pakeitimas“ ir užregistruoja iki galutinio paraiškų priėmimo termino. Pakeitimas turi būti pasirašytas projekto rengėjo vadovo arba įgalioto asmens.

26. Projekto rengėjas turi teisę atšaukti pateiktą paraišką. Toks atšaukimas bus priimtas, jeigu teritorinė darbo birža jį gaus raštu su užrašu „Paraiškos atšaukimas“ ir užregistruos iki galutinio paraiškų priėmimo termino. Gavusi atšaukimą, teritorinė darbo birža grąžina neatplėštą paraiškos voką projekto rengėjui.

 

V. VUI PROJEKTUS ADMINISTRUOJANČIOS INSTITUCIJOS

 

27. VUI projektus administruoja:

27.1. Socialinės apsaugos ir darbo ministerija;

27.2. Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau –Lietuvos darbo birža);

27.3. Trišalė komisija prie Lietuvos darbo biržos;

27.4. Projektų priežiūros komitetas prie Lietuvos darbo biržos (toliau – komitetas);

27.5. teritorinės darbo biržos;

27.6. projektų atrankos komisijos prie teritorinių darbo biržų (toliau – komisijos).

28. Socialinės apsaugos ir darbo ministerija yra VUI projektams įgyvendinti skirtų asignavimų valdytoja, vykdo bendrą projektų įgyvendinimo priežiūrą, rengia VUI projektų įgyvendinimą reglamentuojančių teisės aktų projektus.

29. Trišalė komisija prie Lietuvos darbo biržos svarsto VUI projektų įgyvendinimo klausimus bei teikia pasiūlymus šiai veiklai tobulinti.

30. Lietuvos darbo birža, administruodama VUI projektus:

30.1. koordinuoja ir prižiūri teritorinių darbo biržų veiklą administruojant VUI projektus;

30.2. galutinai įvertina paraiškas;

30.3. tvirtina galutinį komiteto pateiktą finansuojamų projektų sąrašą;

30.4. teritorinės darbo biržos siūlymu nagrinėja ir priima sprendimą dėl paramos gavėjo prašymo perskirstyti sutartyje nustatytas išlaidas tarp skirtingų sąmatos eilučių;

30.5. rengia metines VUI projektų vykdymo ir jau įgyvendintų projektų per pastaruosius trejus metus efektyvumo ataskaitas ir teikia jas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai;

30.6. patvirtina komiteto ir komisijų darbo reglamentą;

30.7. skelbia VUI projektų atranką „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“;

30.8. gali pratęsti galutinį paraiškų priėmimo terminą ir apie tai skelbia „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“;

30.9. organizuoja ir aptarnauja komiteto posėdžius;

30.10. nagrinėja projektų rengėjo ar paramos gavėjo pareiškimus dėl VUI projektų įgyvendinimo;

30.11. kontroliuoja teritorinėms darbo biržoms nustatytų šioje Tvarkoje funkcijų vykdymą;

30.12. teikia metodinę pagalbą teritorinėms darbo biržoms dėl VUI projektų įgyvendinimo ir projektų rengėjų mokymo.

31. Trišalė komisija prie Lietuvos darbo biržos nustato tikslines teritorijas, kuriose įgyvendinami VUI projektai.

32. Lietuvos darbo biržos direktorius sudaro komitetą iš vienodo skaičiaus lygiateisių narių: darbuotojų (profesinių sąjungų, susivienijimų, asociacijų ir kitų organizacijų), darbdavių (susivienijimų, asociacijų ir kitų organizacijų) bei valstybės institucijų atstovų.

33. Komitetas susideda iš pirmininko ir jo narių bei sekretoriaus (neturinčio balsavimo teisės).

34. Komitetas, administruodamas VUI projektus:

34.1. sudaro ir teikia Lietuvos darbo biržos direktoriui tvirtinti finansuojamų projektų sąrašą;

34.2. svarsto Lietuvos darbo biržos ataskaitas apie bendrą VUI projektų įgyvendinimo eigą;

34.3. į komiteto posėdžius gali kviesti ekspertus;

34.4. teikia Lietuvos darbo biržai ir Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai siūlymus tobulinti VUI projektų įgyvendinimą.

35. Teritorinės darbo biržos, administruodamos VUI projektus:

35.1. skelbia vietos spaudoje informaciją apie VUI projektų atranką;

35.2. teikia projektų rengėjams ir paramos gavėjams išsamią informaciją apie VUI projektų įgyvendinimą, juos konsultuoja projektų rengimo ir vykdymo klausimais;

35.3. priima ir registruoja projektų rengėjų paraiškas, išsiunčia arba įteikia projektų rengėjams patvirtinimus apie gautas paraiškas;

35.4. tvirtina komisijos pateiktą atrankos protokolą ir atrinktų paraiškų įvertinimo balais sąrašą;

35.5. sudaro ir pasirašo sutartis su paramos gavėjais;

35.6. perveda paramos gavėjams avansinius mokėjimus;

35.7. parenka paramos gavėjams teritorinėje darbo biržoje įsiregistravusius bedarbius, atitinkančius kuriamų darbo vietų reikalavimus, ir nukreipia juos įdarbinti į šias darbo vietas;

35.8. tvirtina paramos gavėjų tarpines ir galutines ataskaitas ir prašymus lėšoms bei pagal šiuos prašymus perveda lėšas paramos gavėjams;

35.9. tvirtina (Lietuvos darbo biržai pritarus) paramos gavėjų prašymus perskirstyti sutartyje nustatytas išlaidas tarp skirtingų sąmatos eilučių;

35.10. prižiūri ir kontroliuoja projektų vykdymą;

35.11. paramos panaudojimą pagal paskirtį tikrina vietoje;

35.12. rengia VUI projektų vykdymo ataskaitas ir teikia jas komisijai bei Lietuvos darbo biržai;

35.13. teikia Lietuvos darbo biržai siūlymus VUI projektams tobulinti;

35.14. saugo visus su VUI projektų įgyvendinimu susijusius dokumentus, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

35.15. organizuoja ir aptarnauja komisijų posėdžius.

35.16. trejus metus po darbo vietų įsteigimo stebi, ar nenaikinamos įsteigtos darbo vietos, ir teikia Lietuvos darbo biržai kas ketvirtį informaciją apie dirbančius asmenis įsteigtose darbo vietose (8 priedas);

35.17. vertina sukurtų darbo vietų efektyvumą, vadovaudamosi Lietuvos darbo biržos nustatyta metodika, ir teikia įgyvendintų VUI projektų efektyvumo ataskaitas kartu su metinėmis ataskaitomis.

36. Teritorinių darbo biržų direktoriai sudaro komisijas prie teritorinių darbo biržų tikslinėse teritorijose iš vienodo skaičiaus lygiateisių narių: darbuotojų (profesinių sąjungų, susivienijimų, asociacijų ir kitų organizacijų), darbdavių (susivienijimų, asociacijų ir kitų organizacijų) bei savivaldybių ir teritorinių darbo biržų atstovų.

37. Komisiją sudaro pirmininkas, jos nariai ir sekretorius (neturintis balsavimo teisės).

38. Komisijos, administruodamos VUI projektus:

38.1. nustato ekonominės veiklos sritis, kurioms teikiamas prioritetas skiriant valstybės paramą, atsižvelgdamos į savivaldybių verslo vystymo programas;

38.2. nustato tikslines bedarbių grupes, kurioms įdarbinti teikiamas prioritetas;

38.3. vykdo projektų rengėjų pateiktų paraiškų atranką;

38.4. į projektų atranką gali kviesti ekspertus;

38.5. sudaro ir teikia teritorinės darbo biržos direktoriui tvirtinti atrankos protokolą ir atrinktų paraiškų sąrašą;

38.6. svarsto teritorinės darbo biržos teikiamas ataskaitas apie įgyvendinamų projektų eigą;

38.7. teikia teritorinei darbo biržai pasiūlymus tobulinti VUI projektų įgyvendinimą.

 

VI. PARAIŠKŲ ATRANKA

 

39. Paraiškas atrenka komisijos.

40. Paraiškų atrankos procedūra susideda iš:

40.1. vokų atplėšimo;

40.2. projekto rengėjo, paraiškos ir jos priedų atitikimo formaliems Tvarkos reikalavimams (3 priedas) patikrinimo;

40.3. paraiškų vertinimo balais (4 priedas).

41. Komisija gali atlikti atrankos procedūrą, jeigu jos posėdyje dalyvauja pirmininkas, sekretorius ir ne mažiau kaip pusė balsavimo teisę turinčių narių.

42. Vokų atplėšimo metu:

42.1. komisija suskaičiuoja gautas paraiškas, įsitikina, ar joms suteikti registracijos numeriai, gavimo datos ir ar vokai neatplėšti;

42.2. vokai, kurie nebuvo užregistruoti iki paraiškų priėmimo galutinės datos ir valandos, taip pat atplėštuose vokuose esančios paraiškos toliau nesvarstomos;

42.3. atplėšiami vokai su paraiškomis, patikrinama, ar visi paraiškos lapai yra sunumeruoti ir pasirašyti projekto rengėjo atsakingojo asmens;

42.4. kai paraiškos lapai nepasirašyti arba pasirašyti ne visi lapai ir nepažymėti įmonės ar viešosios įstaigos antspaudu, tokia paraiška atmetama, toliau nesvarstoma ir grąžinama projekto rengėjui;

42.5. komisijos nariai, susipažinę su projektų rengėjų sąrašu, turi nusišalinti nuo paraiškų atrankos, jeigu iškyla interesų konfliktas (kai komisijos narys ir projekto rengėjas yra siejamas artimų giminystės ryšių arba komisijos narys turi turtinių interesų projekto rengėjo versle);

42.6. turi teisę dalyvauti paraiškų rengėjai arba jų įgalioti asmenys.

43. Projekto rengėjo, paraiškos ir jos priedų atitikimą Tvarkos reikalavimus patikrinimo metu:

43.1. komisijos nariai peržiūri visas priimtas paraiškas ir kiekvienai jų užpildo lentelę (3priedas), atsakydami į joje nurodytus klausimus;

43.2. komisija gali raštu paprašyti projekto rengėjo per nustatytą terminą pateikti papildomus dokumentus, kurie reikalingi nustatyti, ar paraiška ir jos priedai atitinka originalus;

43.3. paraiška toliau nėra svarstoma, jeigu nustatoma, kad projekto rengėjas, jo paraiška ar jos priedai neatitinka nors vieno Tvarkos 11 punkto reikalavimo ar nepateikti reikiami dokumentai (Tvarkos 13 punktas) ir apie tai per 3 darbo dienas projekto rengėjas informuojamas raštu.

44. Paraiškų vertinimo balais (4 priedas) metu:

44.1. kiekvienas balsavimo teisę turintis komisijos narys įvertina balais ankstesnių procedūrų metu neatmestas paraiškas ir užpildo lentelę (4 priedas);

44.2. kiekvieną paraišką turi įvertinti bent pusė balsavimo teisę turinčių komisijos narių;

44.3. galutinis kiekvienos paraiškos įvertinimas balais nustatomas išvedant komisijos narių suteiktų įvertinimų balais aritmetinį vidurkį;

44.4. paraiškos, nesurinkusios 50 balų, yra atmetamos ir toliau nesvarstomos, o tų paraiškų rengėjai per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos apie tai informuojami raštu;

44.5. sudaromas atrinktų paraiškų įvertinimo balais sąrašas;

44.6. projektų rengėjai, kurių paraiškos neatmestos, per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuojami raštu, kartu pranešant, kad jų paraiškos bus teikiamos Komitetui toliau vertinti.

45. Atrankos metu rašomas protokolas, kuriame fiksuojami visi atrankos procedūros veiksmai ir rezultatai. Atrankos protokolą pasirašo visi posėdyje dalyvavę komisijos nariai.

46. Atrankos protokolas, prie kurio pridedamas atrinktų paraiškų įvertinimo balais sąrašas, pateikiamas tvirtinti teritorinės darbo biržos direktoriui.

 

VII. FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ SĄRAŠO SUDARYMAS

 

47. Teritorinės darbo biržos teikia patvirtintus atrankos protokolus ir atrinktų paraiškų įvertinimo balais sąrašą Lietuvos darbo biržai, kuri atlieka galutinį paraiškų vertinimą (5 priedas).

48. Siūlomų finansuoti projektų sąrašą sudaro komitetas, vadovaudamasis šiomis nuostatomis:

48.1. bendra valstybės parama VUI projektams negali viršyti bendros valstybės skiriamų lėšų sumos;

48.2. prioritetas teikiant valstybės paramą skiriamas tiems projektų rengėjams, kurie dar negavo paramos iš kitų Lietuvos ar Europos Sąjungos (PHARE ar SAPARD programos) verslo paramos programų;

48.3. sprendimas dėl projektų finansavimo priimamas atsižvelgiant į galutinį paraiškų įvertinimą balais (5 priedas), palyginus skirtingų teritorinių darbo biržų pateiktų paraiškų kokybę, finansines sąlygas bei atsižvelgiant į galimybę projektų idėjas pritaikyti šalyje.

49. Komitetas teikia galutinį finansuojamų projektų sąrašą tvirtinti Lietuvos darbo biržos direktoriui.

50. Lietuvos darbo biržos direktoriui patvirtinus galutinį finansuojamų projektų sąrašą, teritorinės darbo biržos raštu apie tai per 3 darbo dienas informuoja į šį sąrašą patekusius ir nepatekusius projektų rengėjus. Su atranką laimėjusiais ūkio subjektais teritorinės darbo biržos per penkias darbo dienas pasirašo Vietinių užimtumo iniciatyvų projekto įgyvendinimo sutartis (2 priedas) dėl valstybės paramos projektams įgyvendinti teikimo.

 

VIII. VALSTYBĖS PAramos PROJEKTAMS FINANSUOTI teikimas

 

51. Teikiamos valstybės paramos lėšos darbo vietoms steigti privalo būti:

51.1. būtinos projektui įgyvendinti;

51.2. nurodytos projekto rengėjo paraiškoje ir įrašytos sutartyje;

51.3. panaudotos per sutartyje numatytą laikotarpį;

51.4. įtrauktos į paramos gavėjo metinį balansą, pelno (nuostolio) ataskaitą, o individualios įmonės atveju – į pajamų-išlaidų deklaraciją.

52. Paramos gavėjo lėšos, įtrauktos į paraiškos sąmatą ir skirtos projektui įgyvendinti, gali būti skiriamos tik Tvarkos 10 punkte nurodytoms išlaidoms finansuoti. Šios išlaidos negali būti padengiamos natūra.

53. Kai valstybės paramos dydis vienam paramos gavėjui viršija 100 tūkst. Lt, paramos gavėjas, prieš pasirašydamas sutartį, pateikia jos galiojimo užtikrinimą – banko garantiją – visoms pagal sutartį projektui skiriamos valstybės paramos lėšoms.

54. Pasirašius sutartį, paramos gavėjas raštu pateikia prašymą teritorinei darbo biržai pervesti jam 30 procentų dydžio avansą nuo visos pagal sutartį projektui skiriamos valstybės paramos sumos.

55. Teritorinė darbo birža perveda paramos gavėjui avansą per dvidešimt darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos.

56. Paramos gavėjai valstybės paramos lėšas įsisavina vadovaudamiesi Tvarkos 1 priedo 5.1 dalyje pateiktu įgyvendinimo planu – lentele „Projekto veiklos etapai“.

57. Projekto veiklos etapai gali būti tikslinami:

57.1. kai projektas vėliau nei numatyta etapų lentelėje įtraukiamas į finansuojamų projektų sąrašą;

57.2. paramos gavėjui pateikus teritorinei darbo biržai motyvuotą prašymą dėl projekto veiklos etapų patikslinimo su argumentuotu paaiškinimu.

58. Per 10 darbo dienų nuo paramos gavėjo prašymo patikslinti projekto veiklos etapus gavimo dienos teritorinė darbo birža, įvertinusi jo pagrįstumą (komisijai pritarus), priima sprendimą dėl paramos gavėjo prašymo.

59. Paramos gavėjas, panaudojęs ne mažiau kaip 50 procentų valstybės paramos lėšų, gali pateikti teritorinei darbo biržai prašymą pervesti jam 50 procentų dydžio tarpinį mokėjimą nuo visos pagal sutartį jo projektui skiriamos valstybės paramos sumos. Su prašymu jis pateikia nustatytos formos tarpines veiklos ir finansines ataskaitas (6 ir 7 priedai) ir mokėjimus pagrindžiančių dokumentų (sąskaitų-faktūrų, pavedimų, banko išrašų) kopijas. Iš jų gali būti ir prekių arba paslaugų pirkimo sutarties kopija, patvirtinta paramos gavėjo antspaudu ir parašu. Sutarties kopiją galima pateikti kartu su prekės ar paslaugos sąskaita iš anksto apmokėti.

60. Teritorinė darbo birža, išnagrinėjusi paramos gavėjo prašymą, priima sprendimą dėl ataskaitos tvirtinimo per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos.

61. Teritorinė darbo birža, patvirtinusi pateiktą tarpinę ataskaitą, paramos gavėjui perveda tarpinį mokėjimą per 20 darbo dienų nuo ataskaitos patvirtinimo dienos.

62. Teritorinė darbo birža gali atmesti paramos gavėjo prašymą ir nepatvirtinti pateiktos tarpinės ataskaitos, jeigu ataskaitoje pateikti duomenys netikslūs, informacija nepakankama dėl išlaidų panaudojimo tikslingumo, netikslūs ar taisyti finansiniai dokumentai.

63. Teritorinei darbo biržai atmetus paramos gavėjo prašymą ir nepatvirtinus tarpinės ataskaitos, paramos gavėjas gali ištaisyti nurodytus ataskaitos trūkumus ir pateikti ją kartu su nauju prašymu pervesti tarpinį mokėjimą.

64. Paramos gavėjas, atlikęs visus sutartyje numatytus darbus ir įsteigęs sutartyje numatytą (-as) darbo vietą (-as), pateikia teritorinei darbo biržai nustatytos formos galutines veiklos ir finansines ataskaitas (6 ir 7 priedai), mokėjimus pagrindžiančių dokumentų kopijas ir prašymą pervesti 20 procentų dydžio (arba 70 procentų, jeigu tarpinis mokėjimas nebuvo pervestas) galutinį mokėjimą nuo visos sutartyje numatytos projektui skiriamos valstybės paramos sumos. Kartu su ataskaita paramos gavėjas pateikia mokėjimus pagrindžiančių dokumentų (sąskaitų-faktūrų, pavedimų, banko išrašų kopijas), iš jų gali būti ir prekių arba paslaugų pirkimo sutarties kopija, patvirtinta paramos gavėjo antspaudu ir parašu. Sutarties kopiją galima pateikti kartu su prekės ar paslaugos sąskaita iš anksto apmokėti.

65. Teritorinė darbo birža:

65.1. išnagrinėjusi paramos gavėjo galutinę ataskaitą, priima sprendimą dėl ataskaitos tvirtinimo per 10 dienų nuo prašymo gavimo dienos;

65.2. patvirtinusi pateiktą galutinę ataskaitą, paramos gavėjui perveda galutinį mokėjimą per 20 darbo dienų nuo ataskaitos patvirtinimo dienos.

66. Teritorinė darbo birža gali atmesti paramos gavėjo prašymą ir nepatvirtinti pateiktos galutinės ataskaitos dėl 62 punkte išdėstytų priežasčių.

67. Teritorinei darbo biržai atmetus paramos gavėjo prašymą ir nepatvirtinus galutinės ataskaitos, paramos gavėjas gali ištaisyti nurodytus ataskaitos trūkumus ir pateikti ją kartu su nauju prašymu pervesti galutinį mokėjimą.

68. Paramos gavėjas yra atsakingas už visų prašymų skirti lėšų ir ataskaitų už atliktus darbus pateikimą laiku.

69. Paramos gavėjas visus prekių ar paslaugų pirkimus projekto vykdytojo ir valstybės paramos lėšoms turi atlikti, vadovaudamasis Viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2002, Nr. 118-5296).

70. Paramos gavėjas, esant būtinumui, gali skirti projektui įgyvendinti daugiau nuosavų lėšų, nei numatyta projekto sąmatoje. Apie nuosavų lėšų padidinimą projektui įgyvendinti projekto vykdytojas informuoja raštu teritorinę darbo biržą, pateikdamas jai projekto finansines ataskaitas.

71. Paramos gavėjas gali savo nuožiūra koreguoti projekto sąmatą, jeigu:

71.1. nekeičiamas bendras projektui skirtos valstybės paramos dydis;

71.2. valstybės paramos lėšų perskirstymas tarp skirtingų projekto sąmatos eilučių nepakeičia planuotų išlaidų daugiau kaip 5 procentais.

72. Norėdamas pakeisti projekto sąmatoje numatytas išlaidas (atvejais, nenumatytais 70 ir 71 punktuose), paramos gavėjas turi pateikti teritorinei darbo biržai motyvuotą prašymą pakeisti projekto sąmatą.

73. Per 10 darbo dienų nuo paramos gavėjo prašymo pakeisti projekto sąmatą gavimo dienos teritorinė darbo birža, įvertinusi jo pagrįstumą (Lietuvos darbo biržai pritarus), tenkina paramos gavėjo prašymą ir pakeičia projekto sąmatą.

74. Teritorinei darbo biržai patvirtinus sąmatos pakeitimus, jie tampa sutarties dalimi.

75. Paramos gavėjas privalo grąžinti teritorinei darbo biržai iki einamųjų finansinių metų gruodžio 10 d. visas projekto metu nepanaudotas lėšas.

76. Įsteigęs sutartyje numatytą (-as) darbo vietą (-as) ir įdarbinęs teritorinės darbo biržos pasiūlytą (-us) asmenį (-is), paramos gavėjas informuoja apie tai teritorinę darbo biržą. Patikrinęs darbo vietos (-ų) įsteigimo faktą, teritorinės darbo biržos atstovas su paramos gavėju pasirašo darbo vietos (-ų) įsteigimo aktą.

77. Paramos gavėjas, atleidęs iš įsteigtos darbo vietos darbuotoją, per 3 darbo dienas nuo atleidimo dienos privalo informuoti teritorinę darbo biržą. Tokiu atveju teritorinė darbo birža siūlo paramos gavėjui įdarbinti kitą atitinkamos kvalifikacijos asmenį.

Vietoj į įsteigtas darbo vietas įdarbintų asmenų, išėjusių vaiko priežiūros atostogų ar vykdyti karinę prievolę, dėl ligos ir dėl kitų objektyvių priežasčių, laikinai negalinčių vykdyti pareigų, paramos gavėjas privalo laikinai įdarbinti kitus teritorinėje darbo biržoje registruotus atitinkamos kvalifikacijos bedarbius.

78. Paramos gavėjas, neįsteigęs visų sutartyje numatytų įsteigti darbo vietų, privalo grąžinti teritorinei darbo biržai valstybės paramos lėšas, kurios buvo numatytos šioms darbo vietoms įsteigti. Ši grąžintina valstybės paramos dalis, skirta vienai darbo vietai įsteigti, apskaičiuojama remiantis 81 punktu.

79. Paramos gavėjas, panaikinęs įsteigtą darbo vietą, privalo grąžinti teritorinei darbo biržai valstybės suteiktą paramą tai darbo vietai įsteigti:

79.1. visą, kai darbo vieta naikinama pirmaisiais metais po jos įsteigimo;

79.2. 80 procentų, kai ji naikinama antraisiais metais po jos įsteigimo;

79.3. 50 procentų, kai ji naikinama trečiaisiais metais po jos įsteigimo.

80. Paramos gavėjas, atsisakantis per 30 darbo dienų laikotarpį įdarbinti teritorinės darbo biržos siunčiamus bedarbius, kurie atitinka darbams atlikti keliamus reikalavimus, į įsteigtas ar atsilaisvinusias darbo vietas, privalo grąžinti teritorinei darbo biržai panaudotas valstybės paramos lėšas darbo vietoms įsteigti:

80.1. visas – pirmaisiais metais po jos įsteigimo;

80.2. 80 procentų – antraisiais metais po jos įsteigimo;

80.3. 50 procentų – trečiaisiais metais po jos įsteigimo.

81. Valstybės paramos dalis, skirta vienai darbo vietai įsteigti, apskaičiuojama dalijant visą projektui suteiktą valstybės paramą iš įsipareigotų sukurti darbo vietų skaičiaus.

 

IX. ATSISKAITYMAS UŽ PROJEKTui VYKDYti SUTEIKTAS LĖŠAS

 

82. Paramos gavėjas privalo:

82.1. visiškai atsiskaityti su teritorine darbo birža už suteiktą valstybės paramą iki einamųjų finansinių metų gruodžio 10 d.;

82.2. teikti ataskaitas teritorinei darbo biržai:

82.2.1. kas mėnesį iki kiekvieno mėnesio 3 dienos apie projekto įgyvendinimo eigą ir lėšų panaudojimą, kol bus įsteigtos projekte numatytos darbo vietos;

82.2.2. už kiekvieną ketvirtį (3 metus po darbo vietos (-ų) įsteigimo) iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos apie įsteigtose darbo vietose dirbančius asmenis.

82.3. teritorinei darbo biržai pareikalavus pateikti visą su sutarties vykdymu susijusią informaciją.

83. Paramos gavėjas finansinėje apskaitoje subsidiją registruoja Dotacijų ir subsidijų finansinės apskaitos tvarkoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos finansų 1999 m. kovo 16 d. ministro įsakymu Nr. 65 (Žin., 1999, Nr. 27-777), nustatyta tvarka.

84. Teritorinė darbo birža pripažįsta tik tas valstybės paramos gavėjo išlaidas, kurios patvirtinamos mokėjimo dokumentų kopijomis.

85. Teritorinės darbo biržos turi teisę tikrinti, ar VUI projektui skirta valstybės parama naudojama remiantis šios Tvarkos reikalavimais.

86. Paramos gavėjas per 1 mėnesį grąžina teritorinei darbo biržai visas jos pervestas lėšas, kai:

86.1. jis raštu praneša apie atsisakymą įgyvendinti projektą;

86.2. pateiktose mėnesinėse ataskaitose 2 mėnesius iš eilės argumentuotai nepagrindžiama, kodėl projekte numatyti darbai nevykdomi.

 

X. GINČŲ DĖL VALSTYBĖS PARAMOS TEIKIMO NAGRINĖJIMAS

 

87. Ginčus dėl paraiškų atrankos ir projektų finansavimo (paraiška nesvarstyta, nesurinko 50 balų ar projektui nesuteikta valstybės parama) pagal projekto rengėjo ar paramos gavėjo pareiškimus nagrinėja Lietuvos darbo birža.

88. Projektų rengėjo ar paramos gavėjo pareiškimai dėl ginčų pateikiami Lietuvos darbo biržai per 10 kalendorinių dienų nuo finansuojamų projektų sąrašo patvirtinimo datos.

89. Projektų rengėjas ar paramos gavėjas, nesutinkantis su Lietuvos darbo biržos sprendimu, gali kreiptis į teismą.

 

___________________


 

Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų

įgyvendinimo tvarkos

1 priedas

 

Vietinių užimtumo iniciatyvų PROJEKTO PARAIŠKA valstybės paramai gauti

 

Projekto rengėjas

Įmonės/viešosios įstaigos kodas

 

Įmonės/viešosios įstaigos įregistravimo data

Projekto rengėjo adresas

 

Telefono Nr.

Fakso Nr.

El. pašto adresas

Projekto vadovas (vardas, pavardė)

Telefono Nr.

Fakso Nr.

El. pašto adresas

Projekto rengėjo atsiskaitomoji sąskaita (sąskaitos Nr., banko pavadinimas, banko kodas, banko adresas)

Asmuo ryšiams (vardas, pavardė, pareigos)

Telefono Nr.

Fakso Nr.

El. pašto adresas

________________________________________________________________________________

(projekto pavadinimas)

 

200    m.                                   d.

 

1. PROJEKTO Įgyvendinimo vieta

 

Nurodykite, kokioje teritorijoje bus įgyvendinamas Jūsų projektas.

 

2. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO LAIKAS

 

Nurodykite Jūsų projekto įgyvendinimo terminus. Atkreipkite dėmesį, kad projektui skirtos lėšos turi būti įsisavintos iki kalendorinių metų gruodžio 10 d.

 

numatoma PRADŽIA_________________________________

                                                                                                  (data)

NUMATOMA PABAIGA________________________________

                                                                                                  (data)

 

3. Projekto SANTRAUKA

 

3.1. suminė projekto vertė (Lt):_________________________________________________ ;

valstybės parama_______________________________________________________ ;

paramos gavėjo nuosavos lėšos____________________________________________ ;

3.2. naujai steigiamų darbo vietų skaičius:________________________________________ ;

3.3. trumpas projekto esmės aprašymas (iki 10 eilučių).

 

4. Projekto aktualumas, tikslai ir uždaviniai

 

4.1. Problemos pagrindimas

Aprašykite problemas ir priežastis, dėl kurių svarbu įgyvendinti pateikiamą projektą Jūsų teritorijoje.

4.2. Projekto tikslai ir uždaviniai

Atsižvelgdami į Jūsų pateiktą problemos pagrindimą, apibūdinkite tikslus ir uždavinius, kuriuos sieks įgyvendinti Jūsų projektas. Nurodykite, kaip projektas padės spręsti socialines problemas, įtakos teritorijos ekonominę plėtrą.

 

5. PROJEKTO veiklos IR VADYBOS aprašymas

 

5.1. Aprašykite, kokios veiklos bus vykdomos įgyvendinant projekte numatytus tikslus ir uždavinius. Būkite kiek galima tikslesni, pagrįskite kiekvieną veiklos etapą, nes šiuo pagrindimu remiantis Jūsų veikla bus kontroliuojama. Apibūdinkite projekto veiklos etapus pagal žemiau pateiktą lentelę:

 

Projekto veiklos etapai

 

Etapo pavadinimas

Įgyvendinimo laikas

Finansavimo šaltinis

Lėšos, Lt

Pradžia

Pabaiga

Trukmė, (savaitėmis)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.2. nurodykite, kokioms tikslinėms grupėms priklausantys asmenys bus įdarbinami, reikalavimus jų darbui ir profesinei kvalifikacijai. Kiekvieno naujai įdarbinamo darbuotojo kvalifikacijai keliamus reikalavimus apibūdinkite pagal šią formą:

 

Profesija

 

Kvalifikacija (kategorija)

 

Darbinė patirtis (stažas)

 

Išsilavinimas

 

Kiti reikalavimai

 

 

5.3. aprašykite, ar naujai įdarbintiems darbuotojams bus suteikta galimybė tobulinti kvalifikaciją ir/ar įgyti bendresnių darbo rinkoje vertinamų įgūdžių (darbo kompiuteriu žinių, projektų vadybos pagrindų ir kt.);

5.4. nurodykite, kokios lėšos Jums reikalingos projektui įgyvendinti. Atsižvelgdami į šios paraiškos 10 punktą, pateikite trumpą projekto sąmatos kiekvienos eilutės išskaidytą pagrindimą, nurodydami ryšį tarp numatomos veiklos ir reikalingų lėšų;

5.5. apibūdinkite, kokie Jūsų įmonės ar viešosios įstaigos dabartiniai darbuotojai dalyvaus projekte ir už ką jie bus atsakingi, kaip bus organizuojama vidinė projekto įgyvendinimo kontrolė ir koordinavimas;

5.6. trumpai aprašykite projekto vadovo kvalifikaciją, patirtį ir pareigas.

 

6. LAUKIAMI PROJEKTO REZULTATAI IR PASEKMĖS:

 

6.1. apibūdinkite, kokius rezultatus tikitės gauti įgyvendinę projektą. Būkite kiek galima tikslesni, kur įmanoma, nurodykite laukiamų rezultatų skaitinę išraišką;

6.2. pagrįskite, kaip laukiami rezultatai atitinka VUI projektų tikslą (Tvarkos 2 punktas), kokią socialinę naudą projekto įgyvendinimas duos teritorijai (socialinės paramos gavėjų sumažėjimą, naujos ekonominės veiklos ar socialinių paslaugų plėtrą, naujas užimtumo galimybes, darbo rinkos lankstumo padidinimą ir kt.);

6.3. pažymėkite, kaip Jūsų projektas padėtų mažinti tikslinių bedarbių grupių problemas ir vystyti skatintiną ūkinę veiklą;

6.4. apibūdinkite projekto multiplikatoriaus efektą, tai yra ar Jūsų naujai sukurtosios darbo vietos suteiktų papildomų galimybių darbo vietoms atsirasti kitose ūkio šakose arba suteiktų galimybę dirbti asmenims, kurie iki tol tokios galimybės neturėjo.[1]

 

7. Projekto tęstinumas

 

Pagrįskite projekto tęstinumą pasibaigus jo finansavimui (nurodykite, kaip bus užtikrintas sukurtų darbo vietų ilgalaikiškumas ir iš kokių šaltinių bus gaunamos apyvartinės lėšos darbo vietoms išlaikyti).

 

8. PROJEKTO Partneriai

 

8.1 Projektą įgyvendinanti įmonė

Jūsų įmonės ar įstaigos pavadinimas______________________________________________

Statusas (pvz., AB, UAB, viešoji įstaiga)_________________________________________

Veiklos sritis________________________________________________________________

Įsipareigojimai vykdant projektą________________________________________________

Įmonės registracijos data______________________________________________________

Darbuotojų skaičius, dirbančių pagal neterminuotas sutartis___________________________

Trumpai pagrįskite Jūsų įmonės ar viešosios įstaigos gebėjimus vykdyti projektą:

- sukaupta patirtis įgyvendinant projektus;

- organizaciniai gebėjimai, patirtis versle.

 

8.2 Kiti partneriai (jeigu jie yra)

 

Partnerio įmonės ar įstaigos pavadinimas__________________________________________

Statusas (pvz., AB, UAB, viešoji įstaiga)_________________________________________

Veiklos sritis________________________________________________________________

Įsipareigojimai vykdant projektą________________________________________________

Gebėjimai, naudingi projektui įgyvendinti (sukaupta patirtis įgyvendinant projektus, organizaciniai gebėjimai, patirtis versle)_____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

9. Savivaldybės parama

 

Nurodykite savivaldybės paramos formas projektui remti (skiria lėšas, patalpas ar įrengimus, nustato mokesčių lengvatas ir kt.)

 

10. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SĄMATA

 

Užpildykite projekto įgyvendinimo sąmatą pagal žemiau pateiktą lentelę. Kiekvieną eilutę išskaidykite, nurodydami konkretų išlaidų elementą (pavyzdžiui, jeigu jūsų projektui įgyvendinti reikalingas tam tikras įrengimas, jį nurodykite). Visos išlaidos turi būti nurodytos su mokesčiais, išskyrus PVM, kai paramos gavėjai, kaip PVM mokėtojai yra registruoti Valstybinėje mokesčių inspekcijoje.

 

Projekto sąmata, Lt

Eil. Nr.

Projekto įgyvendinimo lėšų paskirstymas

Iš viso išlaidų, Lt

Iš jų:

Valstybės paramos lėšos

Projekto vykdytojo lėšos

Kitų rėmėjų lėšos

 

Suma, Lt

Struktūra (proc.)

Suma, Lt

Struktūra (proc.)

Suma, Lt

Struktūra (proc.)

1.

Įrengimų, įrangos ir kitų darbo priemonių, reikalingų veiklai ar gamybai užtikrinti, pirkimas, montavimas ar nuoma

 

 

 

 

 

 

 

2.

Darbo vietai ir darbuotojui reikalingų licencijų ir leidimų įsigijimas

 

 

 

 

 

 

 

3.

Mokymo išlaidos, jeigu teritorinė darbo birža neorganizuoja tokių mokymų ir negali išlaidų padengti iš Užimtumo fondo

 

 

 

 

 

 

 

4.

Patalpų remonto darbo vietoms įrengti (ne daugiau kaip 50 proc. teikiamos valstybės paramos dydžio)

 

 

 

 

 

 

 

5.

Draudimo išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

6.

Reklamos išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

11. PARAIŠKA GALIOJA iki 200_ m. ___________d.

 

12. INFORMACIJA APIE PER PASTARUOSIUS TREJUS METUS GAUTĄ VALSTYBĖS PARAMĄ

(iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos programų)

 

Projekto ir finansuojančios programos pavadinimas

Projekto įgyvendinimo laikotarpis

Gautos finansinės paramos suma

 

 

 

 

 

 

 

13. PRIEDŲ SĄRAŠAS

 

13.1. Įmonės ar viešosios įstaigos registravimo pažymėjimo kopija.

13.2. Įmonės ar viešosios įstaigos įstatų kopija.

13.3. Įmonės ar viešosios įstaigos metinės finansinės atskaitomybės ankstesnių metų dokumentų (balansas, pelno (nuostolio) ataskaita, pajamų deklaracija) su Valstybinės mokesčių inspekcijos spaudu bei vadovo ir vyr. finansininko parašais kopijos, o praėjusių metų dokumentų kopijos – su vadovo ir vyr. finansininko parašais.

13.4. Pažyma iš Valstybinio socialinio draudimo fondo apie įsiskolinimą (pažyma turi būti išduota ne anksčiau kaip likus 30 kalendorinių dienų iki paraiškos pateikimo dienos).

13.5. Paskutinio ketvirčio Valstybinio socialinio draudimo ir sveikatos draudimo fondo lėšų finansinės ataskaitos (Forma Nr. 4) kopija.

13.6. Pažymos iš Valstybinės mokesčių inspekcijos apie atsiskaitymus ir apie tai, kad įmonė registruota PVM mokėtoja (pažymos turi būti išduotos ne anksčiau kaip likus 30 kalendorinių dienų iki paraiškos pateikimo dienos).

13.7. Jeigu įmonėje už paskutinius finansinius metus buvo atliktas auditas, jo ataskaitų ir išvadų apie įmonės veiklos tęstinumą kopijos.

13.8. Turto (pastato, žemės ir kt.) nuosavybę patvirtinantys dokumentai, susiję su projekto įgyvendinimu.

 

14. Paraiškos rengėjo PASIŽADĖJIMAS

 

Aš,_______________________________________________________________________ ,

                                                              (paraiškos rengėjo vadovo vardas, pavardė)

patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.

Aš įsipareigoju leisti teritorinei darbo biržai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu, jos manymu, tai yra būtina.

Patvirtinu, kad mano atstovaujama įmonė (viešoji įstaiga) nėra likviduojama ir jai nėra pradėta bankroto procedūra.

 

______________________              ___________________________________________________

     (Pareigos)                                                             (Parašas)                                                         (Vardas, pavardė)

 

                                                           

                                                                                                     (Data)

 

                                                                                                     A. V.

 

15. PAPILDOMA INFORMACIJA

 

Pateikite kitą papildomą informaciją, kuri padėtų komisijai geriau suprasti projektą, įvertinti projekto vykdytojų įdirbį ar kvalifikaciją. Pavyzdžiui, galite pridėti komercinius pasiūlymus įrangai ar darbo priemonėms įsigyti ir kt.

 

__________________________________

1 Pateikiama, jei įmonės ar viešosios įstaigos veikla ilgesnė nei 12 mėnesių.

______________


 

Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų

įgyvendinimo tvarkos

2 priedas

 

VIETINIŲ UŽIMTUMO INICIATYVŲ PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SUTARTIS

 

200                ___________Nr._____

________________________

(vietovė)

 

_____________________________________________________ darbo birža (toliau – Darbo birža),

                                  (teritorinės darbo biržos pavadinimas)

atstovaujama___________________________________________________________________ , ir

                                                                 (pareigos, vardas, pavardė, atstovavimo pagrindas)

__________________________________________________________ , (toliau – paramos gavėjas),

                          (įmonės, viešosios įstaigos pavadinimas)

atstovaujama ____________________________________________________________________ ,

                                                           (pareigos, vardas, pavardė, atstovavimo pagrindas)

vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 200 m.___________ ___ d. įsakymu Nr._____ patvirtinta Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimo tvarka, sudarome šią sutartį:

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

________________________________________________________________________________

(projekto pavadinimas)

 

II. ĮSIPAREIGOJIMAI

 

1. Paramos gavėjo:

1.1 Įsteigti Darbo biržoje įsiregistravusiais asmenims____________________________ darbo

                                                                                                                                             (vietas)

vietas iki 200_ m. _________ __ d.;

1.2. su įdarbintais į šias darbo vietas asmenimis sudaryti neterminuotas darbo sutartis visam darbo laikui;

1.3. įsteigtų darbo vietų nepanaikinti trejus metus nuo darbo vietos (-ų) įsteigimo dienos ir teikti kiekvienam metų ketvirčiui pasibaigus – iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d. teritorinei darbo biržai ketvirtinę ataskaitą apie dirbančius asmenis įsteigtose darbo vietose;

1.4. skirti savų lėšų projektui įgyvendinti_______________________________________ Lt;

                                                                                                                                (žodžiais)

1.5. grąžinti visą nepanaudotą valstybės paramą į Darbo biržos atsiskaitomąją sąskaitą iki 200....... gruodžio 10 d.;

1.6. naudoti projektui įgyvendinti skirtas lėšas pagal patvirtintą projekto sąmatą;

1.7. projektui vykdyti valstybės ir projekto vykdytojo lėšoms atidaryti specialiąją sąskaitą banke, iš kurios atsiskaitymai vykdomi atliekant bankinius pavedimus, ir vesti atskirą tam skirtų lėšų panaudojimo finansinę apskaitą;

1.8. teikti raštu kas mėnesį Darbo biržai visą jos prašomą informaciją, ataskaitas ir dokumentus (arba jų kopijas), susijusius su projekto įgyvendinimu ir su valstybės teikiama parama darbo vietoms steigti;

1.9. sudaryti sąlygas Darbo biržai patikrinti projekto vykdymą vietoje;

1.10. nedelsiant informuoti Darbo biržą ir kitus projekto dalyvius apie įvykius, kurie gali pakenkti vykdyti projektą;

1.11. padengti Darbo biržai ir tretiesiems asmenims padarytą žalą, kuri atsirastų dėl sutarties netinkamo vykdymo ar nutraukimo prieš terminą;

1.12. projekto įgyvendinimo apskaitos dokumentus ir apskaitos registrus iki metų finansinės atskaitomybės patvirtinimo apskaityti ir saugoti atskirai nuo įmonės veiklos dokumentų, užtikrinant jų išsaugojimą;

1.13. patvirtinus metų finansinę atskaitomybę, projekto įgyvendinimo apskaitos dokumentus ir apskaitos registrus saugoti laikantis Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytos tvarkos;

1.14. vykdyti projektą profesionaliai, efektyviai ir taupiai, taikant profesinius vadybos ir apskaitos standartus ir atsakyti už projekto vykdymo kokybę.

2. Darbo biržos:

2.1. pervesti paramos gavėjui ________________________________________________ Lt;

                                                                                                                      (žodžiais)

projektui vykdyti į jo specialiąją sąskaitą, nurodytame Lietuvoje Respublikoje veikiančiame banke;

2.2. operatyviai nagrinėti raštu pateiktus paramos gavėjo prašymus ir užklausimus, teikti metodinę pagalbą ir informaciją, reikalingą projektui įgyvendinti;

2.3. siūlyti paramos gavėjui įdarbinti Darbo biržoje įregistruotus bedarbius, atitinkančius projekte pateiktus kvalifikacinius reikalavimus;

2.4. organizuoti (pagal Darbo biržos įgyvendinamas mokymo programas) paramos gavėjo prašymu asmenų, numatomų įdarbinti į įsteigtas darbo vietas, profesinį mokymą iš Užimtumo fondo lėšų;

2.5. vykdyti projekto įgyvendinimo priežiūrą ir vertinimą.

 

III. PROJEKTO FINANSAVIMAS IR ATSISKAITYMAS UŽ PERVESTAS LĖŠAS

 

3. Projektas finansuojamas ir atsiskaitoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 200_ m. __________ d. įsakymu Nr. _____ patvirtinta Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimo tvarka.

 

IV. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

 

4. Sutarties šalys už sutartyje nurodytų įsipareigojimų nevykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

5. Darbo biržai nustačius, kad lėšos, skirtos projektui vykdyti, naudojamos ne pagal paskirtį ir dėl to Darbo biržai padaryta žala, paramos gavėjas įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka privalo šią žalą atlyginti.

6. Šalys atleidžiamos nuo atsakomybės už sutartyje numatytų įsipareigojimų nevykdymą, jei tai įvyko dėl nenugalimos jėgos sukeltų aplinkybių Lietuvos Respublikos teisės aktų numatytais atvejais. Apie tokių aplinkybių atsiradimą sutarties šalis privalo informuoti kitą šalį raštu per 3 darbo dienas.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

7. Visus juridinius veiksmus, susijusius su sutarties vykdymu ir projekto įgyvendinimu, atlieka sutarties šalys.

8. Sutartis įsigalioja kitą dieną nuo jos pasirašymo dienos.

9. Sutartis gali būti nutraukta, pakeista bei papildyta šalių raštišku susitarimu.

10. Sutartį nutraukus vienos iš šalių iniciatyva, paramos gavėjas per 1 mėnesį privalo grąžinti Darbo biržai visas jam pervestas lėšas.

11. Ginčai dėl sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesusitarus – įstatymų numatyta tvarka.

12. Projekto paraiška kartu su jos priedais yra neatskiriama sutarties dalis (pridedama).

 

PRIDEDAMA._______________________________________ paraiška ir jos priedai, _____ lapų.

                                                (projekto pavadinimas)

 

Šalių adresai ir kiti rekvizitai

 

 

Darbo birža:

_____________________________________

                          (adresas, kodas, telefonas)

_____________________________________

     (banko pavadinimas ir kodas, sąskaitos numeris)

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

(pareigų pavadinimas)

 

 

            (Parašas)                               (Vardas, pavardė)

 

A. V.

Paramos gavėjas:

_____________________________________

                     (adresas, kodas, telefonas)

_____________________________________

     (banko pavadinimas ir kodas, sąskaitos numeris)

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

(pareigų pavadinimas)

 

 

            (Parašas)                                  (Vardas, pavardė)

 

A. V.

______________


 

Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų

įgyvendinimo tvarkos

3 priedas

 

Projekto rengėjo, paraiškos ir jos priedų atitikties formaliems Tvarkos reikalavimams įvertinimas

 

Teritorinio/administracinio vieneto pavadinimas

Projekto ir projekto rengėjo pavadinimai, įmonės kodas ir adresas

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Pateikta (Taip)

Nepateikta (Ne)

1.

Projekto rengėjo registravimo pažymėjimo kopija, kad įmonė ar viešoji įstaiga įregistruota Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka

 

 

2.

Projekto rengėjo įstatų kopija (patvirtinti, kad įmonės savininkai ar dalininkai atitinka Tvarkos keliamus reikalavimus)

 

 

3.

Įmonės ar viešosios įstaigos metinės finansinės atskaitomybės ankstesnių metų dokumentų (balansas, pelno (nuostolio) ataskaita, pajamų deklaracija) su Valstybinės mokesčių inspekcijos spaudu bei vadovo ir vyr. finansininko parašais kopijos, o praėjusių metų dokumentų kopijos – su vadovo ir vyr. finansininko parašais

 

 

4.

Pažyma iš Valstybinio socialinio draudimo fondo apie įsiskolinimą (pažyma turi būti išduota ne anksčiau kaip likus 30 kalendorinių dienų iki paraiškos pateikimo dienos)

 

 

5.

Paskutinio ketvirčio Valstybinio socialinio draudimo ir sveikatos draudimo fondo lėšų finansinės ataskaitos (Forma Nr. 4) kopija

 

 

6.

Pažyma iš Valstybinės mokesčių inspekcijos apie atsiskaitymus (pažyma turi būti išduota ne anksčiau kaip likus 30 kalendorinių dienų iki paraiškos pateikimo dienos)

 

 

7.

Pažyma iš Valstybinės mokesčių inspekcijos apie tai, kad įmonė registruota PVM mokėtoja

 

 

8.

Jeigu įmonėje už paskutinius finansinius metus buvo atliktas auditas, jo ataskaitų ir išvadų apie įmonės veiklos tęstinumą kopijos

 

 

9.

Turto (pastato, žemės ir kt.) nuosavybę patvirtinantys dokumentai, susiję su projekto įgyvendinimu

 

 

 

200.... m._________________ d.

 

Komisija:

Pirmininkas_______________________________                                                                   

                                (Vardas, pavardė)                                                                     (Parašas)

Nariai: ___________________________________                                                                                                                                                                   ______

                                                            ______                                                                   

______________


 

Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų

įgyvendinimo tvarkos

4 priedas

 

Paraiškos turinio ir formos vertinimas

 

Teritorinio/administracinio vieneto pavadinimas

Projekto ir projekto rengėjo pavadinimai, įmonės kodas ir adresas

 

Vertinimo rodiklio pavadinimas

 

Maksimalus balų skaičius

Vertintojo duotas balų skaičius

1. Projekto atitikimas VUI programos ir socialinės ekonominės teritorijos plėtros tikslams

60

 

1.1. Paraiška atitinka VUI programos tikslą (telkia vietos bendruomenės pastangas didinti užimtumą ir kartu spręsti su dideliu nedarbu susijusias socialines bei tikslinių bedarbių grupių problemas), padeda gerinti socialinę ekonominę padėtį

20

 

1.2. Projekto multiplikatoriaus efektas (sukurtos darbo vietos suteikta papildomų galimybių darbo vietoms atsirasti kitose ūkio šakose arba suteikia galimybę dirbti asmenims, kurie iki tol tokios galimybės neturėjo, 1priedo 6.4 punktas)

10

 

1.3. Naujai įdarbintiems darbuotojams suteikiama galimybė tobulinti kvalifikaciją ir/ar įgyti bendrųjų darbo rinkoje vertinamų įgūdžių (darbo kompiuteriu žinios, verslo vystymo pagrindai, projektų vadybos pagrindai ir kt.)

10

 

1.4. Projektą remia savivaldybė (skiria lėšas, patalpas ar įrengimus, nustato mokesčių lengvatas)

10

 

1.5. Pagrįstas tęstinumas pasibaigus jo finansavimui

10

 

2. Projekto paraiškos aiškumas ir nuoseklumas

20

 

2.1. Projekto paraiškos užpildymo aiškumas, detalumas, logiškumas

10

 

2.2. Lėšų sąmatos aiškumas, detalumas ir pagrįstumas

10

 

3. Projekto rengėjo (ir projekto partnerių, jeigu tokie yra) pasirengimas tinkamai ir efektyviai įgyvendinti projektą

20

 

3.1. Patirtis įgyvendinant projektus

10

 

3.2. Organizaciniai gebėjimai ir patirtis versle

10

 

Galutinė balų suma už paraiškos turinį ir formą

100

 

 

200.... m._________________ d.

 

Komisija:

Pirmininkas_______________________________                                                                   

                                           (Vardas, pavardė)                                                                     (Parašas)

Nariai: ___________________________________                                                                                 

                                                            ______                                                                   

                                                            ______                                                                   

______________


 

Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų

įgyvendinimo tvarkos

5 priedas

 

Galutinis paraiškų įvertinimas

 

1. Privačios dalies bendrame finansavime vertinimas

Privačios dalies (projekto vykdytojo ir kitų rėmėjų lėšos) bendrame finansavime įvertinimas sudaro 10 proc. galutinio įvertinimo. Šimtas balų skiriama paraiškai su didžiausia privačia dalimi bendrame finansavime. Vertinamai paraiškai už privačią dalį bendrame finansavime balai apskaičiuojami pagal šią formulę:

 

Sp = paraiška A/paraiška DD * 100, kur:

 

– Sp balai, skiriami už privačią bendro finansavimo dalį;

– paraiška A – vertinamos paraiškos privati procentinė dalis bendrame finansavime, procentais nuo visos projekto vertės;

– paraiška DD – paraiškos su didžiausia privataus finansavimo dalimi privati procentinė dalis bendrame finansavime, procentais nuo visos projekto vertės.

 

2. Santykinės vienos darbo vietos kainos vertinimas

Santykinės vienos darbo vietos kainos įvertinimas sudaro 30 proc. galutinio įvertinimo. Šimtas balų skiriama paraiškai su mažiausia vienos darbo vietos kaina. Vertinamai paraiškai už santykinę vienos darbo vietos kainą balai apskaičiuojami pagal šią formulę:

 

Sk = paraiška MK/paraiška A * 100, kur:

 

– Sk – balai, skiriami už santykinę vienos darbo vietos kainą;

– paraiška MK – vidutinės išlaidos vienai darbo vietai įsteigti, nurodytos paraiškoje, kurioje jos yra mažiausios, litais;

– paraiška A – vertinamos paraiškos vidutinės išlaidos vienai darbo vietai įsteigti, litais.

 

III. Galutinis paraiškos įvertinimas balais

Galutinis paraiškos įvertinimas balais apskaičiuojamas pagal šią formulę:

 

S = Sb* 0,6 + Sp*0,1 + Sk *0,3, kur:

– S – galutinis paraiškos įvertinimas balais;

– Sb – komisijos skirti balai vertinamai paraiškai;

– Sp – balai, skiriami už privačią bendro finansavimo dalį;

– Sk – balai, skiriami už santykinę vienos darbo vietos kainą.

 

______________


 

Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų

įgyvendinimo tvarkos

6 priedas

 

Vietinių užimtumo iniciatyvų projekto Veiklos ataskaita

 

Projekto pavadinimas, sutarties Nr.____________________________________________________

 

Projektą įgyvendinanti įmonė ar viešoji įstaiga___________________________________________

 

Projekto koordinatorius_____________________________________________________________

 

Laikotarpis, už kurį atsiskaitoma ______________________________________________________

 

Veiklos ataskaita pateikiama pagal projekto paraiškos (1 priedas) 5 punktą (Projekto veiklos ir vadybos aprašymas). Nurodykite, kokia veikla įgyvendinta, kokie darbai ir pirkimai atlikti ir kaip tai atitinka sąmatos eilutes.

_______________


 

Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų

įgyvendinimo tvarkos

7 priedas

 

Vietinių užimtumo iniciatyvų projekto Finansinė ataskaita

 

Projekto pavadinimas, sutarties Nr.____________________________________________________

 

Projektą įgyvendinanti įmonė ar viešoji įstaiga___________________________________________

 

Projekto koordinatorius_____________________________________________________________

 

Laikotarpis, už kurį atsiskaitoma ______________________________________________________

 

Finansinė ataskaita pateikiama pagal projekto paraiškos (1 priedas) 10 punktą (Projekto įgyvendinimo sąmata). Nurodykite planuotas išlaidas, faktines išlaidas ir gautą paramą; būtini priedai: mokėjimo dokumentų kopijos (iš jų – prekių ar paslaugų perdavimo-priėmimo aktų kopijos, sąskaitų-faktūrų kopijos, prekių arba paslaugų pirkimo sutarties kopijos, patvirtintos paramos gavėjo antspaudu ir parašu.

______________

 

 

 

 

Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų

įgyvendinimo tvarkos

8 priedas

 

______________________________________ ataskaita apie įsteigtas darbo vietas 200..... metais

                 (teritorinės darbo biržos pavadinimas)

 

Eil. Nr.

Projekto pavadinimas

Dirbančiųjų skaičius įmonėje teikiant paraišką (pagal neterminuotas sutartis)/dirbančių skaičius ataskaitiniu laikotarpiu

Įsteigta naujų darbo vietų įgyvendinant projektą

Dirbančiųjų skaičius 200_m. __ketv. pab.

Atleista asmenų per 200_m. __ ketv. iš įsteigtų pagal VUI projektus darbo vietų

Per 200_m. __ ketv. priimti nauji, registruoti darbo biržoje asmenys į pagal VUI projektus įsteigtas vietas

Sukurta per 200_m. __ketv. papildomų darbo vietų

Iš viso

Iš jų pagal VUI projektą įsteigtose darbo vietose

Data

Skaičius

Atleidimo priežastys (Darbo kodekso straipsnio Nr.)

Data

Skaičius

Profesija

Nurodyti, kokiai darbo rinkoje papildomai remiamų bedarbių grupei priklauso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

______________



[1] Pavyzdžiui, paramos gavėjui pradėjus teikti socialines paslaugas vaikams ar globos reikalaujantiems asmenims, juos prižiūrėjusiems šeimų nariams sudaroma galimybė dirbti