LIETUVOS RESPUBLIKOS
MINISTRAS PIRMININKAS
POTVARKIS
DĖL DARBO GRUPės SUDARYMO
2009 m. gegužės 11 d. Nr. 173
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės įstatymo (Žin., 1994, Nr. 43-772; 1998, Nr. 41(1)-1131; 2007, Nr. 72-2831) 28 straipsniu:
1. Sudarau šią darbo grupę vartotojų teisių apsaugos tobulinimo klausimams išnagrinėti (toliau vadinama – darbo grupė):
Paulius Griciūnas |
– |
Teisingumo ministerijos valstybės sekretorius (darbo grupės vadovas); |
Zita Čeponytė |
– |
asociacijos Lietuvos vartotojų instituto prezidentė; |
Tomas Davidonis |
– |
advokatų kontoros „Davidonis, Norviliūtė ir partneriai“ (asocijuotos su uždarąja akcine bendrove „Deloitte Lietuva“) advokatas; |
Saulius Kerza |
– |
Susisiekimo ministerijos Teisės departamento Juridinio skyriaus vedėjas; |
Inga Milašiūtė |
– |
sveikatos apsaugos ministro patarėja; |
Arvydas Nevas |
– |
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos Ekonomikos ir finansų departamento Ekonomikos ir transporto skyriaus patarėjas; |
Vitalius Skaržinskas |
– |
Ūkio ministerijos Pramonės ir verslo departamento Gaminių techninio reglamentavimo skyriaus vedėjas; |
Rimgaudas Špokas |
– |
Aplinkos ministerijos Komunalinio ūkio departamento direktorius; |
Aleksandras Tiaškevičius |
– |
Lietuvos savivaldybių asociacijos patarėjas teisės klausimais. |
2. Pavedu darbo grupei iki 2009 m. birželio 15 d. pateikti Valstybės valdymo tobulinimo komisijai (Saulėlydžio komisijai), sudarytai Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. sausio 28 d. nutarimu Nr. 50 (Žin., 2009, Nr. 13-514), pasiūlymus dėl:
2.1. vartotojų teisių apsaugą vykdančių institucijų:
2.1.1. kompetencijos ribų ir atsakomybės aiškaus apibrėžimo, racionalaus uždavinių ir funkcijų perskirstymo, perteklinių, pasikartojančių ir dubliuojamų funkcijų panaikinimo, funkcijų keitimo (susiaurinimo, sujungimo, papildymo) ir naujų funkcijų nustatymo (įskaitant tai, kad su vartotojų teisių apsaugą vykdančiomis institucijomis būtų suderintos visų viešųjų vartojimo sutarčių tipinės standartinės sutarties formos);
2.1.3. administracijos struktūros optimizavimo atsižvelgiant į objektyviai nustatytus uždavinius ir funkcijas;
2.1.4. vartotojų teisių apsaugos politikos įgyvendinimo (planavimo, organizavimo, koordinavimo, kontrolės (priežiūros) tobulinimo;
2.2. vartotojų teisių gynimo ne teisme tvarkos supaprastinimo ir tobulinimo (be kita ko, išnagrinėti nuostatas dėl vartotojų teisių gynimo ne teisme pavedimo visoms rinkos priežiūros institucijoms ir teisės taikyti įstatymų nustatytas poveikio priemones joms suteikimo, sprendimų dėl vartotojų skundų privalomojo pobūdžio ir (ar) vartotojų teisių apsaugą vykdančių institucijų aktyvaus dalyvavimo sprendžiant ginčą ir teisme);