LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL DUOMENŲ APIE TEIKIAMŲ VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIUS PASKELBIMO
2005 m. balandžio 19 d. Nr. (36.13)-1V-384
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Ryšių reguliavimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2002 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 91 „Dėl viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630), 28 punktu bei atsižvelgdamas į AB „Lietuvos telekomas“ 2005 m. vasario 22 d. raštą Nr. 01-2-70:
1. Skelbiu AB „Lietuvos telekomas“ pateiktus duomenis apie 2004 metais teiktų viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklius (pridedama).
2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.
Lietuvos Respublikos ryšių
reguliavimo tarnybos direktoriaus
2005 m. balandžio 19 d. įsakymo Nr. (36.13)-
1V-384
priedas
AB „LIETUVOS TELEKOMAS“ 2004 M. TEIKTŲ VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIAI
Rodiklis |
Matavimas |
Statistika tiesioginėms paslaugoms |
Linijos įrengimo laikas |
Laikas greičiausiems 95 % Laikas greičiausiems 99 % % atliktų iki sutartos dienos Užsakymų priėmimo valandos Paskyrimų periodai |
31 (prabėgusi diena) (tik tiesioginėms paslaugoms) 67 (prabėgusios dienos) (tik tiesioginėms paslaugoms) 95 % Darbo dienomis nuo 7:00 iki 21:00 Šeštadieniais nuo 08:00 iki 15:00 Sekmadieniais nuo..... iki..... Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 Šeštadieniais nuo..... iki..... Sekmadieniais nuo..... iki..... |
Santykinis gedimų skaičius |
Gedimų skaičius vienoje linijoje per vienerius metus |
13,27 pranešimai šimtui linijų tiesioginėms paslaugoms |
Gedimo šalinimo laikas |
Laikas, per kurį pašalinama 80 % vietinių linijų gedimų Laikas, per kurį pašalinama 95 % vietinių linijų gedimų Laikas, per kurį pašalinama 80 % visų kitų gedimų Laikas, per kurį pašalinama 95 % visų kitų gedimų % pašalintų gedimų iki užsibrėžtos datos Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos |
26,05 prabėgusių valandų tiesioginėms paslaugoms 68,08 prabėgusių valandų tiesioginėms paslaugoms 23,80 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) 67,95 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) 94,04 % tiesioginėms paslaugoms Darbo dienomis nuo 00:00 iki 24:00 Šeštadieniais nuo 00:00 iki 24:00 Sekmadieniais nuo 00:00 iki 24:00 (tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Nesėkmingų kvietimų dalis |
% skambučių šalies viduje % skambučių į užsienį |
0,33% (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = vid. daugiau nei 1 mln. skambučių per parą 3,08 % (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = vid. daugiau nei 50 tūkst. skambučių per parą |
Sujungimo laikas |
Vidutinis laikas skambučiams šalies viduje 95 % greičiausių šalies viduje Vidutinis laikas skambučiams į užsienį 95 % greičiausių į užsienį |
0,91 (sekundžių) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 1 mln. 4,69 (sekundžių) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 1 mln. 4,99 (sekundžių) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 60 tūkst. 15,69 (sekundžių) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 60 tūkst. |
Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas |
Vidutinis laikas iki atsiliepimo % atsiliepimų per 20 sek. |
6,30 sekundės 91,28 % Matavimų skaičius = visi |
Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas |
Vidutinis laikas iki atsiliepimo % atsiliepimų per 20 sek. |
1,86 sekundės 99,55 % Matavimų skaičius = visi |
Veikiančių taksofonų dalis |
% gerai veikiančių |
96,22 % Matavimų skaičius = visi |
Skundai dėl sąskaitų teisingumo |
% |
0,10 % |
_____________