LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2006 M. LIEPOS 21 D. ĮSAKYMO NR. A1-200 „DĖL EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO PROGRAMOS PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2007 m. birželio 5 d. Nr. A1-153
Vilnius
Pakeičiu Europos pabėgėlių fondo programos projektų įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. A1-200 „Dėl Europos pabėgėlių fondo programos projektų įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 85-3331):
1. Išdėstau 2 punkto vienuoliktąją pastraipą taip:
2. Išdėstau 2 punkto tryliktąją pastraipą taip:
3. Išdėstau 3 punktą taip:
„3. Projektai, kuriems atsakinga institucija nusprendė skirti paramą iš EPF lėšų, yra finansuojami iš valstybės biudžeto specialiosios Europos pabėgėlių fondo programos (EPF lėšos) ir valstybės biudžeto specialiosios Europos pabėgėlių fondo programos (bendrojo finansavimo lėšos) (toliau vadinama – valstybės biudžeto specialiosios programos). Lėšas projekto vykdytojui pagal Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Finansų ir buhalterinės apskaitos skyriaus (toliau vadinama – FBA skyrius) parengtas mokėjimo paraiškas perveda Finansų ministerija, vadovaudamasi teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės iždo sąskaitos valdymą. Projekto vykdytojas turi atsidaryti atskirą sąskaitą paramos lėšoms banke (pageidautina) arba naudoti sąskaitą, kuri buvo atidaryta ankstesniems projektams, finansuotiems pagal atitinkamų metų EPF metines programas, tačiau tokiu atveju privaloma turėti banko išrašą, patvirtinantį, kad sąskaita yra tuščia ir nenaudojama.“
4. Papildau 7 punktą šiuo sakiniu:
5. Įrašau 10 punkte po žodžių „Projekto vykdytojas per 5 darbo dienas nuo prašymo dėl papildomų dokumentų patekimo gavimo dienos privalo pateikti deleguotai institucijai prašomus dokumentus“ žodžius „Šiam laikotarpiui pratęsiamas ir mokėjimo prašymo nagrinėjimo laikotarpis deleguotai institucijai“.
6. Įrašau 11 punkte po žodžių „kartu su auditoriaus išvada (2 priedas)“ žodžius „Projekto vykdytojas gali teikti auditoriaus išvadą, parengtą pagal tarptautinius audito standartus, tačiau joje turi būti pateikta informacija, nurodyta 2 priede“.
7. Įrašau 20 punkte po žodžių „per 5 darbo dienas pateiki trūkstamą informaciją“ žodžius „(šiam laikotarpiui pratęsiamas ir mokėjimo prašymo nagrinėjimo laikotarpis deleguotai institucijai)“.
8. Išdėstau 33 punktą taip:
9. Išdėstau 34.1 punktą taip:
„34.1. kai projekto vykdytojui pagal jo pateiktus ankstesnius mokėjimo prašymus (tarpinius ir galutinį) pervesta suma nesiekia projektui įgyvendinti skirtos paramos lėšų sumos, tinkamos finansuoti išlaidos pagal nustatytą santykį pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tą dieną, kai pagal FBA skyriaus parengtą mokėjimo paraišką Finansų ministerija perveda projekto vykdytojui valstybės biudžeto specialiųjų programų lėšas. Jeigu lėšos pervedamos ne vienu metu, taikoma vėliausio mokėjimo data.“
11. Įrašau 35.2 punkte po žodžių „ataskaitą (8 priedas)“ žodžius „(projektų vykdytojai šią informaciją deleguotai institucijai pateikia iki kiekvieno mėnesio 10 d.)“.