Lietuvos Respublikos Vyriausybė
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. LIEPOS 23 D. NUTARIMO NR. 789 „DĖL ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEDO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2009 m. kovo 18 d. Nr. 219
Vilnius
Pakeisti Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 789 „Dėl Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 95-3722):
1. IV skyriuje „Prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ priemonės“:
1.1. II skirsnyje „VP1-1.1-SADM-02-K priemonė „Socialinio dialogo skatinimas“:
1.1.1. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia ketvirtąja pastraipa:
1.1.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
pasirašytos kolektyvinės sutartys (išskyrus šakos kolektyvines sutartis) |
skaičius |
600 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 729 (Žin., 2007, Nr. 80-3246), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
pasirašytos šakos kolektyvinės sutartys |
skaičius |
10 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
trišalės ir dvišalės tarybos ir komisijos apskrityse ir savivaldybėse |
skaičius |
20 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
įmonėse įsteigti saugos ir sveikatos komitetai |
skaičius |
70 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sėkmingai baigusieji mokymą (įgyti kvalifikacijos ar neformaliojo mokymo kursų baigimo pažymėjimai) |
skaičius |
9000 |
veiksmų programos rodiklis |
Produkto |
mokyme dalyvavę asmenys |
skaičius |
15000 |
veiksmų programos rodiklis |
parengti kolektyvinių sutarčių (išskyrus šakos kolektyvines sutartis) projektai |
skaičius |
800 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
|
parengti šakos kolektyvinių sutarčių projektai |
skaičius |
15 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
1.2. Išdėstyti III skirsnio „VP1-1.1-SADM-03-V priemonė „Įmonių socialinė atsakomybė“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
įmonės, prisijungusios prie Jungtinių Tautų pasaulinio susitarimo iniciatyvos |
skaičius |
100 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Įmonių socialinę atsakomybę 2006–2008 metais skatinančių priemonių įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
parengti metodiniai leidiniai |
skaičius |
7 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Įmonių socialinę atsakomybę 2006–2008 metais skatinančių priemonių įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
|
parengta įmonių veiklos vertinimo indikatorių sistema |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Įmonių socialinę atsakomybę 2006–2008 metais skatinančių priemonių įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Produkto |
mokyme dalyvavę asmenys |
skaičius |
1100 |
veiksmų programos rodiklis |
įmonės, parengusios ir viešai paskelbusios socialines ataskaitas |
skaičius |
100 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Įmonių socialinę atsakomybę 2006–2008 metais skatinančių priemonių įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
1.3. IV skirsnyje „VP1-1.1-SADM-04-K priemonė „Šeimos ir darbo įsipareigojimų derinimas“:
1.3.1. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia dešimtąją pastraipa:
1.3.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
asmenų, išsilaikiusių savo darbo vietoje praėjus 6 mėnesiams po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų vienos iš priemonės tikslinės grupės projektų dalyvių) |
procentai |
70 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės demografinės (gyventojų) politikos strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. spalio 28 d. nutarimu Nr. 1350 (Žin., 2004, |
|
asmenų, įsidarbinusių projekto įgyvendinimo metu ir per 6 mėnesius po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų vienos iš priemonės tikslinės grupės projektų dalyvių) |
procentai |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės demografinės (gyventojų) politikos strategijos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Produkto |
dalyvavusieji pagal priemonę finansuotuose projektuose, iš jų: |
skaičius |
5000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia veiksmų programos rodikliui apskaičiuoti |
|
mokyme dalyvavę asmenys |
skaičius |
1000 |
veiksmų programos rodiklis“. |
1.4. Išdėstyti VII skirsnio „VP1-1.1-SADM-07-K priemonė „Kompiuterinio raštingumo įgūdžių ugdymas“ poskirsnio „Priemonės aprašymas“ antrąją pastraipą taip:
1.5. Papildyti VIII skirsnio „VP1-1.1-SADM-08-K priemonė „Verslumo įgūdžių ugdymas“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia aštuntąja pastraipa:
1.6. Išdėstyti IX skirsnio „VP1-1.1-SADM-09-V priemonė „Kaimo vietovių darbo jėgos persiorientavimas iš žemės ūkio į kitas veiklas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
(litais)
„Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
60000000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
60000000“. |
1.7. XI skirsnyje „VP1-1.2-SADM-01-V priemonė „Ieškančių darbo asmenų integracija į darbo rinką“:
1.7.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ penktąją pastraipą taip:
1.7.2. Įrašyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės ketvirtosios skilties dešimtojoje eilutėje vietoj skaičiaus „7700“ skaičių „2000“.
1.7.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
(litais)
„Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
274220000 |
41400000 |
0 |
18107361 |
5810874 |
339538235“. |
1.8. Papildyti XIV skirsnio „VP1-1.3-SADM-01-K priemonė „Diskriminacijos mažinimas ir socialinių problemų prevencija darbo rinkoje“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia devintąja pastraipa:
1.9. Išdėstyti XV skirsnio „VP1-1.3-SADM-02-K priemonės „Socialinės rizikos ir socialinę atskirtį patiriančių asmenų integracija į darbo rinką“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
socialinės rizikos ir socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie įsidarbino arba toliau mokosi praėjus 6 mėnesiams po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų šios tikslinės grupės projektų dalyvių) |
procentai |
30 |
veiksmų programos rodiklis |
neįgaliųjų, kurie įsidarbino arba toliau mokosi praėjus 6 mėnesiams po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų šios tikslinės grupės projektų dalyvių) |
procentai |
27 |
veiksmų programos rodiklis |
|
|
nuteistųjų ir asmenų, paleistų iš laisvės atėmimo vietų, kurie įsidarbino arba toliau mokosi praėjus 6 mėnesiams po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų šios tikslinės grupės projektų dalyvių) |
procentai |
36 |
veiksmų programos rodiklis |
asmenų, sergančių priklausomybės nuo psichoaktyviųjų medžiagų ligomis, kurie įsidarbino arba toliau mokosi praėjus 6 mėnesiams po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų šios tikslinės grupės projektų dalyvių) |
procentai |
28 |
veiksmų programos rodiklis |
|
Produkto |
socialinės rizikos ir socialinę atskirtį patiriantys asmenys, dalyvavę pagal šią priemonę remiamoje veikloje, iš jų: |
skaičius |
30000 |
veiksmų programos rodiklis |
neįgalieji |
skaičius |
5000 |
veiksmų programos rodiklis |
|
nuteistieji ir asmenys, paleisti iš laisvės atėmimo vietų |
skaičius |
10000 |
veiksmų programos rodiklis |
|
asmenys, sergantys priklausomybės nuo psichoaktyviųjų medžiagų ligomis |
skaičius |
4000 |
veiksmų programos rodiklis |
|
socialinės rizikos šeimų nariai, kuriems taikytos priemonės, skatinančios juos integruotis į visuomenę |
skaičius |
9000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia skurdo ir socialinės atskirties mažinimo 2007–2008 metų priemonių įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
2. V skyriuje „Prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonės“:
2.1. I skirsnyje „VP1-2.1-ŠMM-01-V priemonė „Švietimo kokybės užtikrinimo ir stebėsenos sistemų stiprinimas“:
2.1.1. Papildyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ šia dešimtąja pastraipa:
2.2. IV skirsnyje „VP1-2.1-ŠMM-04-K priemonė „Studijų sistemos efektyvumo didinimas“:
2.2.1. Poskirsnyje „Priemonės aprašymas“:
2.2.1.1. Išdėstyti antrąją pastraipą taip:
2.2.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
asmenys, kurie siekė gauti neformaliu būdu įgytos kvalifikacijos pripažinimą per metus po projekto pabaigos |
skaičius |
95 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
650 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
3400 |
veiksmų programos rodiklis |
aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
25 |
veiksmų programos rodiklis |
|
aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas (iš visų aukštųjų mokyklų) |
procentai |
50 |
veiksmų programos rodiklis |
|
sukurtos neformaliu būdu įgytų žinių testavimo sistemos |
skaičius |
15 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
2.2.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
(litais)
„Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
78999000 |
12875824 |
0 |
1065176 |
0 |
92940000“. |
2.3. VI skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-02-V priemonė „Bendrojo lavinimo, profesinio mokymo institucijų ir aukštųjų mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijos tobulinimas“:
2.3.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ penktąją pastraipą taip:
2.3.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
3750 |
veiksmų programos rodiklis |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
16972 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
120 |
veiksmų programos rodiklis |
|
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
655 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
skaičius |
5 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2333 (Žin., 2008, Nr. 7-259, Nr. 147-5919), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
sukurtas ir išbandytas hipotetinis besimokančiųjų mokyklų tinklų modelis |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
2.3.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
(litais)
„Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
||||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
|||
93500000 |
14292271 |
0 |
2207729 |
0 |
110000000“. |
|
2.4. VIII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-04-V priemonė „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas“:
2.4.1. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:
Priemonė „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – inovatyvių ir atliepiančių švietimo ir ūkio poreikius mokymo, mokymosi ir studijų modulių ir specialistų kvalifikacijos kėlimo programų atnaujinimas, kūrimas ir pritaikymas (mokymo organizavimas) bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir aukštojo mokslo sistemoje, informacinių sistemų, susietų su aukštųjų mokyklų vidaus valdymu, kūrimas ir diegimas.
modulinio profesinio mokymo sistemos kūrimas (modulinio profesinio mokymo sistemos modelio sukūrimas, modulinių mokymo programų ir joms skirtų mokymo priemonių rengimas, jų vertinimas, mokymas);
mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: didesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui;
aukštųjų mokyklų vidaus valdymo tobulinimas: informacinių sistemų, susietų su aukštosios mokyklos valdymu, kūrimas ir (arba) diegimas (įskaitant mokymą);
studijų programų rengimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas (mokymo organizavimas) I ir II studijų pakopose tradiciniuose, stabiliai augančiuose; viešojo administravimo ir viešąsias paslaugas teikiančiuose; dideliuose, žinioms neimliuose, lėtai augančiuose ūkio sektoriuose įgyvendinant Lietuvos Respublikos strategines specialistų rengimo programas, patvirtintas teisės aktais.“
2.4.2. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
2.4.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu, dalis |
procentai |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo posričių, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų, dalis iš visų švietimo posričių |
procentai |
56 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
5500 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
230 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
50 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
300 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
50 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
120 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
profesinio mokymo institucijos (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
60 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
profesinio mokymo institucijų (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų profesinio mokymo institucijų |
procentai |
65 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
15 |
veiksmų programos rodiklis |
|
aukštųjų mokyklų (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų aukštųjų mokyklų |
procentai |
30 |
veiksmų programos rodiklis |
|
pateiktos profesinio mokymo programos (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu |
skaičius |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo posričiai, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų |
skaičius |
25 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
2.4.4. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
(litais)
„Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
||||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
|||
102850000 |
14334944 |
0 |
3815056 |
0 |
121000000“. |
|
2.5. IX skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-05-K priemonė „Kalbų mokymo, verslumo ugdymo ir inovatyvių švietimo metodų kūrimas ir diegimas“:
2.5.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
250 |
veiksmų programos rodiklis |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
6460 |
veiksmų programos rodiklis |
|
moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
500 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
370 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
145 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti“. |
2.6. XI skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-07-K priemonė „Studijų kokybės gerinimas, tarptautiškumo didinimas“:
2.6.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ šeštąją pastraipą taip:
2.6.3. Išbraukti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės antrosios skilties aštuntojoje eilutėje žodį „užsienyje“.
2.6.4. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
(litais)
„Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
188481000 |
21457786 |
0 |
11803567 |
0 |
221742353“. |
2.7. XII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-08-V priemonė „Aukštojo mokslo tarptautiškumo plėtra“:
2.7.1. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:
Priemonė „Aukštojo mokslo tarptautiškumo plėtra“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – plėtoti tarptautinę dimensiją Lietuvos aukštojo mokslo sistemoje aukštojo mokslo kokybei gerinti ir jo konkurencingumui užtikrinti, prisidedant prie žinių visuomenės kūrimo ir atsižvelgiant į Europos švietimo plėtros strateginių dokumentų nuostatas.
aukštojo mokslo prieinamumo sistemos tobulinimas (Europos kreditų kaupimo ir perkėlimo sistemos sukūrimas; kvalifikacijų, suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, žinių ir gebėjimų vertinimo sistemos sukūrimas);
2.7.2. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“:
2.7.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis |
|
Produkto |
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
200 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
100 |
papildomas rodiklis |
|
aukštosios mokyklos, kuriose buvo sukurta ir įdiegta tarptautiškumo kokybės vertinimo sistema |
skaičius |
10 |
papildomas rodiklis |
|
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
parengtos ir įgyvendintos mokslo ir studijų institucijų pristatymo programos |
skaičius |
7 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334, įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
2.8. Papildyti nauju XIII skirsniu (ankstesniuosius XIII, XIV, XV, XVI, XVII ir XVIII skirsnius laikant XIV, XV, XVI, XVII, XVIII ir XIX skirsniais):
„XIII SKIRSNIS. VP1-2.2-ŠMM-09-V PRIEMONĖ „STUDIJŲ PROGRAMŲ PLĖTRA NACIONALINĖSE KOMPLEKSINĖSE PROGRAMOSE“
Priemonės aprašymas
Priemonė „Studijų programų plėtra nacionalinėse kompleksinėse programose“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – atnaujinti esamas, sukurti ir įgyvendinti naujas studijų programas, kurių reikia nacionalinėms kompleksinėms programoms (toliau šiame skirsnyje vadinama – NKP) įgyvendinti, ir skatinti tęstinį dėstytojų, dalyvaujančių įgyvendinant NKP, kvalifikacijos tobulinimą.
Remiama veikla – aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuose ūkio subsektoriuose rengimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas (įskaitant studijų personalo (dėstytojų) kompetencijų ugdymą) I ir II studijų pakopose.
Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina aukštosios mokyklos.
Atsakingos institucijos
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra.
Projektų atrankos būdas
Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
Produkto |
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
880 |
veiksmų programos rodiklis |
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1080 |
veiksmų programos rodiklis |
|
parengtos arba atnaujintos I ir II pakopų studijų programos |
skaičius |
60 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Bendrosios nacionalinės kompleksinės programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2336 (Žin., 2008, Nr. 7-262, Nr. 122-4641), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
dėstytojų stažuotės |
skaičius |
55 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Bendrosios nacionalinės kompleksinės programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Finansavimo planas
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
||||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
Iš viso |
|||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
40809690 |
7201710 |
0 |
0 |
0 |
48011400 |
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.“
2.9. XIV skirsnyje „VP1-2.3-ŠMM-01-V priemonė „Profesinio orientavimo sistemos veiklos tobulinimas ir plėtra“:
2.9.1. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:
Priemonė „Profesinio orientavimo sistemos veiklos tobulinimas ir plėtra“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – didinti mokymosi visą gyvenimą prieinamumą – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – sudaryti sąlygas plėtoti profesinio orientavimo sistemą: užtikrinti jos vientisumą ir nuoseklumą, profesinio orientavimo paslaugų įvairovę, aukštą kokybę ir prieinamumą visiems švietimo sistemos dalyviams, profesinio orientavimo priemonių kūrimą ir specialistų rengimą, socialinių partnerių ir kitų suinteresuotų grupių dalyvavimą plėtojant profesinio orientavimo paslaugas.
savivaldybių karjeros centrų modelio, bendrojo lavinimo ir profesinių mokyklų mokinių ugdymo karjerai ir karjeros stebėsenos modelių plėtotė ir įdiegimas;
profesinio orientavimo priemonių švietimo sistemos dalyviams (bendrojo lavinimo, profesinėse mokyklose) sukūrimas;
Atviros informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistemos (toliau šiame skirsnyje vadinama – AIKOS) turinio ir palaikymo plėtotė;
aukštųjų mokyklų studentų ugdymo karjerai modelio ir karjeros stebėsenos modelių sukūrimas, plėtotė ir įdiegimas;
2.9.2. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
2.9.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
mokinių, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis |
procentai |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2332 (Žin., 2008, Nr. 7-258, Nr. 143-5731), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
studentų, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis |
procentai |
20 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1600 |
veiksmų programos rodiklis |
AIKOS sistemoje esantys aprašai |
skaičius |
8000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
mokiniai, dalyvavę ugdymo karjerai veiklose |
skaičius |
174000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
studentai, dalyvavę ugdymo karjerai veiklose |
skaičius |
20000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
2.9.4. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
(litais)
„Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
||||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
|||
105740000 |
18660000 |
0 |
0 |
0 |
124400000“. |
|
2.10. Išdėstyti XVIII skirsnio „VP1-2.3-ŠMM-05-K priemonė „Švietimo paslaugų sistemos prieinamumo didinimas specialiųjų poreikių asmenims (mokiniams ir kt.) ir švietimo pagalbos specialistams, ypač grindžiamų informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
3. VI skyriuje „Prioriteto „Tyrėjų gebėjimų stiprinimas“ priemonės“:
3.1. I skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-01-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų mobilumo ir studentų mokslinių darbų skatinimas“:
3.1.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
skelbti moksliniai straipsniai |
skaičius |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335 (Žin., 2008, Nr. 7-261; 2009, Nr. 32-1252), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
trumpalaikiai vizitai |
skaičius |
200 |
||
atlikta stažuočių ir praktikų |
skaičius |
700 |
||
Produkto |
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
400 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
finansuotos subsidijos studentų mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
900 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti“. |
3.1.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
(litais)
„Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
||||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
|||
43417093 |
7540198 |
0 |
121642 |
0 |
51078933“. |
|
3.2. II skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-02-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos ir kompetencijų tobulinimas (mokslo duomenų bazės, e-dokumentai)“:
3.2.2. Poskirsnyje „Priemonės aprašymas“:
3.2.2.2. Išdėstyti penktąją pastraipą taip:
„Lietuvos mokslo publikacijų elektroninių dokumentų ir informacijos apie publikacijas kaupimas, analizė ir sklaida (tarptautinės mokslinės duomenų bazės „Lituanistika“ plėtra; Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų duomenų archyvas LIDA; Lietuvos mokslo ir studijų kompiuterių tinklo LITNET informacinės infrastruktūros sklaida).“
3.2.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
(litais)
„Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
62730000 |
9508722 |
0 |
1561278 |
0 |
73800000“. |
3.3. Papildyti IV skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-04-K priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos ir kompetencijos tobulinimas“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia ketvirtąja pastraipa:
3.4. V skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-05-K priemonė „MTTP tematinių tinklų, asociacijų veiklos stiprinimas“:
3.4.1. Poskirsnyje „Priemonės aprašymas“:
3.4.1.1. Išdėstyti antrąją pastraipą taip:
3.4.1.2. Išdėstyti ketvirtąją pastraipą taip:
„mokslo ir studijų įstaigų asociacijų arba kitų organizacijų (įskaitant organizacijas, kurių uždaviniai yra integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) plėtros programų įgyvendinimas arba nacionalinių kompleksinių programų ar nacionalinių technologinių platformų koordinavimas, arba mokslo ir studijų institucijų jungimosi ir integracijos koordinavimas), mokslininkų ir kitų tyrėjų organizacijų veiklos stiprinimas: vietinio ir tarptautinio bendradarbiavimo stiprinimas ir koordinavimas, tematinių ir partnerystės tinklų skatinimas (įskaitant keitimąsi geros praktikos pavyzdžiais), institucinių gebėjimų stiprinimas, darbuotojų ugdymas (įskaitant konsultavimą), viešojo pobūdžio informacinių portalų ir duomenų bazių ar jų turinio informacinis palaikymas, galimybių studijos (tyrimai).“
3.4.2. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia ketvirtąja pastraipa:
3.4.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
mokslininkų ir kitų tyrėjų organizacijų, mokslo ir studijų įstaigų asociacijų arba kitų organizacijų narių (fizinių asmenų), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
390 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
mokslininkų ir kitų tyrėjų organizacijų, mokslo ir studijų įstaigų asociacijų arba kitų organizacijų nariai (fiziniai asmenys), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
3.5. Išdėstyti VI skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-06-V priemonė „MTTP kokybė ir ekspertų rengimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės antrosios skilties trečiąją eilutę taip:
„Produkto |
apmokyti mokslo ir studijų, ekspertinių ir koordinavimo institucijų ekspertai ir darbuotojai |
skaičius |
210 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335, įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
3.6. Papildyti naujais VII, VIII ir IX skirsniais (ankstesniuosius VII ir VIII skirsnius laikant X ir XI skirsniais):
„VII SKIRSNIS. VP1-3.1-ŠMM-07-V PRIEMONĖ „PARAMA MOKSLININKŲ IR KITŲ TYRĖJŲ MOKSLINEI VEIKLAI (visuotinė dotacija)“
Priemonės aprašymas
Priemonė „Parama mokslininkų ir kitų tyrėjų mokslinei veiklai (visuotinė dotacija)“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – tobulinti tyrėjų kvalifikaciją ir kompetenciją, skatinti jų mobilumą – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – skatinti patyrusių ir jaunųjų mokslininkų tarptautinio lygio mokslinius tyrimus ir mobilumą, taip pritraukti aukšto lygio mokslininkus į Lietuvos mokslinių tyrimų erdvę, stiprinti jos konkurencingumą pasaulyje.
Remiamos veiklos:
konkursinis Lietuvos tarptautinio lygio mokslininkų finansavimas („grantas“);
konkursinis finansavimas („grantas“) aukšto lygio mokslininkams pritraukti ir reintegruoti.
Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina mokslininkai ir kiti tyrėjai, dirbantys mokslo ir studijų institucijose.
Atsakingos institucijos
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Visuotinių dotacijų priemonių administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose finansų ministro 2008 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. 1K-349 (Žin., 2008, Nr. 132-5093), nustatyta tvarka paskirtas visuotinės dotacijos valdytojas.
Projektų atrankos būdas
Projektų atrankos būdas – projektų konkursas.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
pagal darbo sutartis įdarbintų mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie ir toliau ten dirba po 6 mėnesių po projekto pabaigos, dalis |
procentai |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
įgyvendinti mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros projektai |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
200 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
400 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
Finansavimo planas
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti finansavimo šaltiniai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
102198900 |
18035100 |
0 |
0 |
0 |
120234000 |
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.
VIII SKIRSNIS. VP1-3.1-ŠMM-08-V PRIEMONĖ „MOKSLO IR STUDIJŲ BŪKLĖS TYRIMAI“
Priemonės aprašymas
Priemonė „Mokslo ir studijų būklės tyrimai“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – tobulinti tyrėjų kvalifikaciją ir kompetenciją, skatinti jų mobilumą – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – vykdyti mokslo ir studijų būklės mokslinius tyrimus: atlikti mokslo ir studijų strateginių planų įgyvendinimo analizę; prognozuoti planuojamų strateginių sprendimų pasekmes ir finansinį veiksmingumą; teoriškai ir empiriškai pagrįsti mokslo ir studijų kokybės vertinimo rodiklius ir jų sistemą; vadovaujantis tyrimų duomenimis, vertinti mokslo ir studijų sistemos žmogiškųjų išteklių būklę ir raidą.
Remiama veikla – nacionaliniai ir tarptautiniai mokslo ir studijų būklės moksliniai tyrimai (įskaitant galimybių studijas, susijusias su mokslo ir studijų sistemos žmogiškaisiais ištekliais arba institucijų pertvarka, tinklo optimizavimu).
Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras;
Lietuvos mokslo taryba;
Studijų kokybės vertinimo centras;
Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūra.
Atsakingos institucijos
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra.
Projektų atrankos būdas
Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
atlikti nacionaliniai ir tarptautiniai tyrimai |
skaičius |
5 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Produkto |
įgyvendinti projektai |
skaičius |
5 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Finansavimo planas
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti finansavimo šaltiniai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
7330400 |
1293600 |
0 |
0 |
0 |
8624000 |
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.
IX SKIRSNIS. VP1-3.1-ŠMM-09-V PRIEMONĖS „MOKSLININKŲ IR KITŲ TYRĖJŲ UGDYMAS IR MOBILUMO SKATINIMAS NACIONALINĖSE KOMPLEKSINĖSE PROGRAMOSE“
Priemonės aprašymas
Priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų ugdymas ir mobilumo skatinimas nacionalinėse kompleksinėse programose“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – tobulinti tyrėjų kvalifikaciją ir kompetenciją, skatinti jų mobilumą – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – skatinti III pakopos studijų plėtrą, tobulinti mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikaciją ir kompetencijas pagal bendrųjų ir specialiųjų gebėjimų poreikius, skatinti mobilumą mokslui imliuose ūkio subsektoriuose.
Remiamos veiklos:
doktorantūros, rezidentūros studijų programų studijų kryptyse kūrimas ir įgyvendinimas;
mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos tobulinimas ir kompetencijų ugdymas, mobilumo skatinimas pagal bendrųjų ir specialiųjų gebėjimų poreikius.
Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
mokslo ir studijų institucijos;
viešosios įstaigos (kurių bent vienam iš dalyvių arba savininkui atstovauja valstybės biudžetinė įstaiga arba mokslo ir studijų institucija).
Atsakingos institucijos
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra.
Projektų atrankos būdas
Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo švietimo programas ir įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų, kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
|
Produkto |
studentai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
70 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
100 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
490 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
70 |
veiksmų programos rodiklis |
finansuotos subsidijos studentų mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
70 |
veiksmų programos rodiklis |
|
parengtos arba atnaujintos doktorantūros ir rezidentūros studijų programos |
skaičius |
5 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Bendrosios nacionalinės kompleksinės programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Finansavimo planas
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
||||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti finansavimo šaltiniai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
|||
45370450 |
8006550 |
0 |
0 |
0 |
53377000 |
|
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.“
3.7. Išdėstyti X skirsnį taip:
„X SKIRSNIS. VP1-3.2-ŠMM-01-K priemonė „Valstybės pagalba AUKŠTOS KVALIFIKACIJOS DARBUOTOJŲ įdarbinimui įmonėse“
Priemonės aprašymas
Priemonė „Valstybės pagalba aukštos kvalifikacijos darbuotojų įdarbinimui įmonėse“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – padėti didinti tyrėjų skaičių ir mažinti jų amžiaus vidurkį Lietuvoje – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – didinti aukštos kvalifikacijos darbuotojų skaičių žinioms ir mokslui imliose įmonėse.
Remiama veikla – mokslininkų ir kitų tyrėjų, mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros (toliau šiame skirsnyje vadinama – MTTP) techninių darbuotojų, jiems prilyginto ir kito MTTP pagalbinio personalo įdarbinimas labai mažose, mažose ir vidutinėse žinioms ir mokslui imliose įmonėse.
Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina privatieji juridiniai asmenys, priskirtini prie labai mažų, mažų arba vidutinių įmonių, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2007, Nr. 132-5354).
Atsakingos institucijos
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra.
Projektų atrankos būdas
Projektų atrankos būdas – projektų konkursas.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
pagal darbo sutartis mažose ir vidutinėse įmonėse įdarbintų mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie ir toliau ten dirba praėjus 6 mėnesiams po projekto pabaigos, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis mažose ir vidutinėse įmonėse įdarbintų aukštos kvalifikacijos darbuotojų (išskyrus mokslininkus ir kitus tyrėjus), kurie ir toliau ten dirba praėjus 6 mėnesiams po projekto pabaigos, dalis |
procentai |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) mažose ir vidutinėse įmonėse |
skaičius |
260 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis įdarbinti aukštos kvalifikacijos darbuotojai (išskyrus mokslininkus ir kitus tyrėjus) mažose ir vidutinėse įmonėse |
skaičius |
300 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Finansavimo planas
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
31690000 |
0 |
0 |
0 |
31690000 |
63380000 |
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.“
3.8. XI skirsnyje „VP1-3.2-ŠMM-02-V priemonė „Žinių apie mokslą ir technologijas gilinimas ir sklaida tarp moksleivių ir jaunimo bei lyčių lygybės moksle skatinimas“:
3.8.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
(litais)
„Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
||||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
|||
13725000 |
2422059 |
0 |
0 |
0 |
16147059“. |
|
4. VII skyriuje „Prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ priemonės“:
4.1. Papildyti I skirsnio „VP1-4.1-VRM-01-V priemonė „Valstybės tarnybos sistemos stiprinimas“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia ketvirtąja pastraipa:
4.2. Įrašyti VII skirsnio „VP1-4.1-VRM-07-V priemonė „Bendradarbiavimo tarp valstybinio ir nevyriausybinio sektorių skatinimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės ketvirtosios skilties antrojoje eilutėje vietoj skaičiaus „400“ skaičių „30“.
4.3. Išdėstyti X skirsnio „VP1-4.2-VRM-03-V priemonė „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, kuriose įgyvendinti vidaus administravimo tobulinimo projektai, dalis |
procentai |
7 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 488 (Žin., 2004, Nr. 69-2399), įgyvendinimo stebėsenai atlikti (papildo 2 uždavinio produkto rodiklį) |
Produkto |
įdiegtos vidaus administravimo ir veiklos valdymą gerinančios sistemos ar metodai savivaldybių administravimo subjektuose / valstybinio administravimo ir kituose viešojo administravimo subjektuose |
skaičius |
70 (45/25) |
papildomas rodiklis, kurio reikia Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos įgyvendinimo stebėsenai atlikti (papildo 3 uždavinio produkto rodiklį) |
sukurta viešojo administravimo stebėsenos sistema |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos įgyvendinimo stebėsenai atlikti (papildo 2 uždavinio produkto rodiklį)“. |
4.4. Išdėstyti XI skirsnio „VP1-4.2-VRM-04-R priemonė „Teritorijų planavimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
savivaldybės, kurios turi parengtus bendruosius teritorijų planus (iš visų savivaldybių) |
procentai |
100 |
veiksmų programos rodiklis |
Produkto |
parengti savivaldybių bendrieji teritorijų planai |
skaičius |
21 |
veiksmų programos rodiklis |
parengti apskričių ir savivaldybių detalieji ir (ar) specialieji planai |
skaičius |
120 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti“. |
4.5. Išdėstyti XII skirsnio „VP1-4.2-VRM-05-V priemonė „Geresnis Europos Sąjungos politikų įgyvendinimas“ poskirsnio „Priemonės aprašymas“ septintąją pastraipą taip:
4.6. Išdėstyti XIII skirsnio „VP1-4.3-VRM-01-V priemonė „Viešųjų paslaugų kokybės iniciatyvos“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės antrąją eilutę taip:
„Produkto |
įdiegtos kokybės vadybos sistemos savivaldybių administravimo subjektuose / valstybinio administravimo ir kituose viešojo administravimo subjektuose |
skaičius |
30 (15/15) |
papildomas rodiklis, kurio reikia Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos įgyvendinimo stebėsenai atlikti (papildo 3 uždavinio produkto rodiklį)“. |
4.7. XIV skirsnyje „VP1-4.3-VRM-02-V priemonė „Viešųjų politikų reformų skatinimas“:
4.7.1. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:
Priemonė „Viešųjų politikų reformų skatinimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti ekonominės veiklos reglamentavimą, paslaugų teikimą gyventojams ir verslui – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – siekiant socialinės ir ekonominės plėtros, vykdyti ir (ar) kryptingai tęsti viešųjų politikų (profesinio mokymo, mokslo ir studijų, sveikatos priežiūros sistemos, socialinių paslaugų ir darbo rinkos) reformas.
valstybinių profesinio mokymo įstaigų tinklo optimizavimo decentralizuojant jų valdymą, pertvarkant jas į viešąsias profesinio mokymo įstaigas modelio vykdymas, jo patikrinimas ir išplėtimas iki profesinio mokymo programų tinklo optimizavimo lygmens;
konkursinio programinio finansavimo modelio parengimas ir įgyvendinimas – Lietuvos mokslo tarybos ekspertinių gebėjimų ir funkcijų stiprinimas;
galimybių studijų, tyrimų, situacijos analizių, metodikų, rekomendacijų, skirtų privačių įdarbinimo agentūrų paslaugų teikimo reformai įgyvendinti, rengimas;
teisinės bazės ir institucinės sąrangos analizės, galimybių studijų, koncepcijų, teisės aktų projektų rengimas;
keitimasis patirtimi su kitų ES valstybių narių užimtumo politiką įgyvendinančiomis institucijomis, seminarų ir pažintinių vizitų organizavimas;
Kvalifikacijų tarnybos valdymo sistemos kūrimas, jos efektyvios veiklos užtikrinimo modelio parengimas, šios tarnybos valdymo sistemos projekto ir būtinų teisės aktų parengimas;
profesinių standartų ir kvalifikacijų registro sukūrimas, administravimo ir informacinių sistemų įdiegimas ir plėtojimas Kvalifikacijų tarnyboje;
studijų, tyrimų atlikimas, analizių ir rekomendacijų teisės aktų, reglamentuojančių socialinių paslaugų licencijavimo sistemos administravimą, klausimais rengimas;
keitimasis gerąja praktika su kitų ES valstybių narių socialinių paslaugų kokybės vertinimą, priežiūrą ir kontrolę vykdančiomis institucijomis, kuriant ir plėtojant socialinių paslaugų licencijavimo sistemą;
savivaldybių vykdomos visuomenės sveikatos priežiūros analizė, paslaugų apimties nustatymas, stebėsenos sistemos sukūrimas, paslaugų teikimo modelių parengimas;
visuomenės sveikatos priežiūros specialistų rengimo, kvalifikacijos tobulinimo, poreikio planavimo sistemos sukūrimas;
Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos valdymo ekstremalių sveikatai situacijų atvejais teisinės bazės analizė ir tobulinimas, keitimosi informacija apie ekstremalių sveikatai situacijų valdymą gerinimas, veiklos reglamentavimas;
visuomenės sveikatos rizikos veiksnių valdymui gerinti skirti tyrimai, analizės, teisinės bazės tobulinimas, metodikų, rekomendacijų, veiklos algoritmų, stebėsenos mechanizmų parengimas, prevencijos priemonių planavimo krypčių nustatymas;
sveikatos priežiūros teikiamų paslaugų atitikties gyventojų poreikiams vertinimo (stebėsenos) sistemos sukūrimas ir įdiegimas;
4.7.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės trečiąją eilutę taip:
„Rezultato |
parengta galimybių studija, skirta privačių įdarbinimo agentūrų paslaugų teikimo reformai įgyvendinti |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti“. |
4.8. XV skirsnyje „VP1-4.3-VRM-03-V priemonė „Ekonominės veiklos reglamentavimo tobulinimas, kita verslo aplinka“:
4.8.1. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:
4.8.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
sukurtas kontaktinis centras (organizacinių, teisinių, techninių ir finansinių sąlygų, užtikrinančių kontaktinio centro veikimą, sudarymas) |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti |
Produkto |
geresnio reglamentavimo projektai, finansuoti ES struktūrinės paramos lėšomis |
skaičius |
14 |
veiksmų programos rodiklis“. |