LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO PROGRAMOS PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2006 m. liepos 21 d. Nr. A1-200
Vilnius
Vadovaudamasi Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje daugiamete (2005-2007 m.) programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 14 d. įsakymu Nr. A1-110 (Žin., 2006, Nr. 45-1634), ir 2006 m. sausio 20 d. Europos Komisijos sprendimo preambulės 1 punktu:
1. Tvirtinu Europos pabėgėlių fondo programos projektų įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisykles (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir
darbo ministro 2006 m. liepos 21 d.
įsakymu Nr. A1-200
EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO PROGRAMOS PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Europos pabėgėlių fondo (toliau – EPF) programos projektų įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato EPF ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo EPF projektų vykdytojams tvarką. Šios Taisyklės netaikomos administruojant EPF techninę pagalbą.
2. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
Atsakinga institucija – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija), atsakinga už EPF administravimą ir palaikanti ryšius su Europos Komisija bei įgyvendinanti kitas funkcijas, Europos Tarybos sprendimu Nr. 2004/ 904/EB priskirtas atsakingai institucijai.
Deleguota institucija – Paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra (toliau – agentūra), atsakinga už priskirtos EPF programos projektų administravimą ir įgyvendinimo priežiūrą.
Deklaruotinos Europos Komisijai išlaidos – tinkamos finansuoti išlaidos, kurios šių Taisyklių nustatyta tvarka buvo apmokėtos pagal išlaidas pateisinančius dokumentus ir pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai.
Išlaidas pateisinantys dokumentai – rangovų (paslaugų teikėjų ar prekių tiekėjų) pateiktos sąskaitos, perdavimo-priėmimo aktai, darbo laiko apskaitos žiniaraščiai, kelionių dokumentai ar kiti dokumentai, pateisinantys patirtas išlaidas.
Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai – banko darbuotojo parašu ir banko spaudu patvirtinti išrašai iš sąskaitos ar kiti dokumentai, įrodantys, kad pagal išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atliktas mokėjimas.
Paraiška atsakingai institucijai dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui (pagrindiniam pareiškėjui) – atsakingos institucijos parengtas ir patvirtintas šiose Taisyklėse nustatytos formos dokumentas, kuriuo vadovaudamasi ji rengia mokėjimo paraišką valstybės iždui.
Parama – pagal sutartį EPF projektui (toliau – projektas) įgyvendinti skiriamos EPF ir bendrojo finansavimo, skiriamo iš valstybės biudžeto, lėšos. Skiriant paramą nustatomos paramos projektui skyrimo sąlygos, kurios kartu su kitais Europos Sąjungos (toliau – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktais apibrėžia tinkamas finansuoti projekto išlaidas. Parama apima visas galimas finansavimo formas (subsidiją, dotaciją ir kitas).
Partneris – juridinis asmuo, tiesiogiai įvardytas projekto aprašyme, prisidedantis savo veikla ir (ar) finansiniais išteklias prie projekto tikslų įgyvendinimo.
Projektas – ekonomiškai nedalomų ir tikslią funkciją atliekančių veiklos rūšių visuma, turinti apibrėžtą biudžetą, įgyvendinimo laikotarpį ir aiškiai nustatytus tikslus, pagal kuriuos galima spręsti, ar sukurtų rezultatų nauda yra proporcinga panaudotiems ištekliams.
Projektų vykdytojai – institucijos, įmonės, įstaigos ir organizacijos, kurių vardu yra teikiama paraiška. Pareiškėjas ir (ar) partneriai (jeigu taikoma) gali būti tik institucijos, įstaigos, įmonės, organizacijos, nurodytos Gairėse pareiškėjams pagal Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje metinę (2005 m.) programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 24 d. įsakymu Nr. A1-117 (Žin., 2006, Nr. 46-1668).
Sutartis – paramos projektams, įgyvendinantiems EPF programos prioritetus, skyrimo sutartis, pasirašoma projekto vykdytojo, atsakingos ir deleguotos institucijų.
Tinkamos finansuoti išlaidos – išlaidos, kurios yra faktiškai patirtos ir atitinka Europos Komisijos 2006 m. sprendimo Nr. 2006/I/20 ir Gairių pareiškėjams pagal Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje metinę (2005 m.) programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 24 d. įsakymu Nr. A1-117 (Žin., 2006, Nr. 45-1668), nuostatas bei neprieštarauja kitiems ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktams.
VBAM sistema – kompiuterizuota valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistema.
II. MOKĖJIMO PRAŠYMŲ TEIKIMAS IR TVIRTINIMAS
3. Projektai, kuriems atsakinga institucija nusprendė skirti paramą iš EPF lėšų, yra finansuojami iš valstybės biudžeto specialiosios Europos pabėgėlių fondo programos (EPF lėšos) ir valstybės biudžeto specialiosios Europos pabėgėlių fondo programos (bendrojo finansavimo lėšos) (toliau – valstybės biudžeto specialiosios programos). Lėšas projekto vykdytojui iš valstybės biudžeto specialiųjų programų perveda Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Finansų ir buhalterinės apskaitos skyrius (toliau – FBA), vadovaudamasis teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės iždo sąskaitos valdymą. Projekto vykdytojas turi atsidaryti atskirą sąskaitą paramos lėšoms banke (pageidautina) arba naudoti sąskaitą, kuri buvo atidaryta 2004 m. EPF projektui įgyvendinti, tačiau tokiu atveju privaloma turėti banko išrašą, patvirtinantį, kad sąskaita yra tuščia ir nenaudojama.
4. Už mokėjimo prašymų tikrinimą, išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų tikrinimą bei išlaidų tinkamumo finansuoti nustatymą atsako deleguota institucija.
6. Projekto vykdytojas teikia deleguotai institucijai avansinį, tarpinį ir galutinį mokėjimo prašymus (1 priedas).
7. Projekto vykdytojas mokėjimo prašymus turi teikti deleguotai institucijai nuo sutartyje nustatytos projekto pradžios datos iki galutinio mokėjimo prašymo pateikimo termino, kuris negali būti ilgesnis kaip 30 dienų po projekto įgyvendinimo pabaigos, nustatytos paramos sutartyje.
8. Deleguota institucija, įvertinusi finansuojamos projekto veiklos pobūdį ir jos įgyvendinimo planą bei suderinusi su atsakinga institucija, nustato mokėjimo prašymų teikimo periodiškumą. Deleguota institucija, pasirinkdama mokėjimo prašymų teikimo periodiškumą, turi užtikrinti kuo greitesnį paramos lėšų panaudojimą.
9. Pasirašius sutartį, projekto vykdytojas per 14 darbo dienų teikia avansinio mokėjimo prašymą, kartu pateikdamas sutartyje nurodytus dokumentus bei banko garantiją arba laidavimo draudimą dėl avanso sumos, jeigu avanso suma yra didesnė nei 10 000 litų. Reikalavimas dėl banko garantijos netaikomas biudžetinėms įstaigoms. Deleguota institucija, įvertinusi projekto veiklos įgyvendinimo planą, nustato, ar išlaidos yra tinkamos finansuoti pagal projekto vykdytojo avansinio mokėjimo prašymą, tik įsitikinusi, kad išlaidos bus patirtos per 2 mėnesius nuo avanso gavimo dienos. Gavęs avansą, projekto vykdytojas ir (ar) partneriai pradeda įgyvendinti projektą ir projekto vykdytojas teikia deleguotai institucijai sutartyje nurodytu periodiškumu mokėjimo prašymus, kuriuose deklaruoja visas patirtas išlaidas, pridėdamas reikalaujamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas. Jeigu per 2 mėnesius nuo avanso gavimo dienos projekto vykdytojas ir nė vienas iš projekto partnerių (jeigu taikoma) nepradeda vykdyti projekto veiklos ir patirti išlaidų, projekto vykdytojas per 5 darbo dienas privalo grąžinti avansą atsakingai institucijai, kaip nurodyta sutartyje. Atsakinga institucija per 5 darbo dienas nuo lėšų iš projekto vykdytojo gavimo dienos privalo pervesti lėšas į valstybės iždo sąskaitą, iš kurios buvo pervestos lėšos projekto vykdytojui.
10. Projekto vykdytojas kartu su tarpinio ir galutinio mokėjimo prašymais pateikia visų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas, tai yra projekto vykdytojas turi pateikti: visų darbo užmokesčio sąnaudų vienam darbuotojui dokumentų kopijas, per mėnesį apskaičiuotą darbo užmokesčio sumą, įskaitant visus mokesčius; visų pirkimų, išlaidų ir išlaidų apmokėjimo dokumentų bei kitų apskaitos dokumentų kopijas. Jeigu projekto vykdytojas nepateikė visų išlaidas pagrindžiančių dokumentų, deleguota institucija turi teisę paprašyti projekto vykdytojo papildomai pateikti išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas. Projekto vykdytojas per 5 darbo dienas nuo prašymo dėl papildomų dokumentų pateikimo gavimo dienos privalo pateikti deleguotai institucijai prašomus dokumentus. Jeigu nebuvo laiku pateiktos papildomai prašomų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos, deleguota institucija pripažįsta tinkamomis finansuoti tik išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis pagrįstą išlaidų sumą. Likusi išlaidų dalis gali būti pripažinta tinkama finansuoti projekto vykdytojui pateikus kitus mokėjimo prašymus ir pridėjus reikiamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas. Atlikdama patikrą vietoje, deleguota institucija privalo sutikrinti iš projekto vykdytojo kartu su mokėjimo prašymais gautų dokumentų kopijų atitiktį dokumentams ir ar yra visi į dokumentų sąrašą įtraukti dokumentai. Deleguota institucija, nustačiusi, kad ne visos dokumentų kopijos atitinka dokumentus ar yra ne visi į dokumentų sąrašą įtraukti dokumentai, laiko tai sutarties pažeidimu ir inicijuoja paramos lėšų grąžinimo procedūrą. Projekto vykdytojas taip pat teikia per ataskaitinį laikotarpį įgyvendintų viešinimo priemonių įrodymus, dalyvių lankomumo sąrašus ir kartu su galutinio mokėjimo prašymu atsakingos institucijos nustatytos formos projekto įgyvendinimo ataskaitą, kurioje turi būti pateikta informacija apie projekto įgyvendintą veiklą. Projekto išlaidos turi būti patvirtintos apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo (Žin., 2001, Nr. 99-3515) 13 straipsnyje nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus.
11. Projekto išlaidos finansuojamos pagal projekto vykdytojo teikiamus mokėjimo prašymus. Kai bendra pagal projekto vykdytojo pateiktus mokėjimo prašymus pervesta (įskaitant ir avansu projekto vykdytojui išmokėtą sumą) suma pasiekia projektui įgyvendinti skirtą paramos lėšų sumą, projekto išlaidos nebekompensuojamos. Baigęs įgyvendinti projektą, projekto vykdytojas deklaruoja deleguotai institucijai visas per visą projekto įgyvendinimo laikotarpį patirtas tinkamas finansuoti išlaidas ir pateikia galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą kartu su auditoriaus išvada (2 priedas). Jei deleguota institucija, išanalizavusi šiuos dokumentus, nustato, kad projekto vykdytojui buvo išmokėta didesnė paramos suma, nei būtina projektui įgyvendinti, ji turi nedelsdama pareikalauti projekto vykdytojo grąžinti sumos perviršį.
12. Tarpiniame ir galutiniame mokėjimo prašymuose projekto vykdytojas privalo deklaruoti visas savo ir partnerių (jeigu taikoma) patirtas tinkamas finansuoti išlaidas nuo projekto įgyvendinimo pradžios, atskirai nurodydamas pagal ankstesnius mokėjimo prašymus pervestą paramos lėšų sumą (įskaitant avansu gautą lėšų sumą), pagal teikiamą mokėjimo prašymą prašomą apmokėti sumą bei pagal sutartį likusią apmokėti sumą.
13. Gavusi mokėjimo prašymą, deleguota institucija jį registruoja mokėjimo prašymų registracijos žurnale (3 priedas). Kiekvieno mėnesio paskutinę darbo dieną deleguota institucija išspausdina iš mokėjimo prašymų registracijos žurnalo per tą mėnesį gautų mokėjimo prašymų ataskaitą ir teikia ją atsakingai institucijai.
14. Gavusi mokėjimo prašymą, deleguota institucija per 5 darbo dienas privalo patikrinti, ar mokėjimo prašymas:
15. Jeigu mokėjimo prašymas neatitinka reikalavimų, nurodytų šių Taisyklių 14 punkte, deleguota institucija turi paprašyti projekto vykdytojo per 10 darbo dienų ištaisyti mokėjimo prašymo trūkumus. Jei projekto vykdytojas per deleguotos institucijos nustatytą terminą neištaiso mokėjimo prašymo trūkumų, deleguota institucija mokėjimo prašymą atmeta, nurodydama atmetimo priežastis. Pašalinęs nurodytus trūkumus, projekto vykdytojas mokėjimo prašymą gali pateikti pakartotinai.
16. Jeigu mokėjimo prašymas atitinka visus reikalavimus, nurodytus šių Taisyklių 14 punkte, deleguota institucija mokėjimo prašymus priima ir perduoda juos tikrinti įgaliotiems deleguotos institucijos darbuotojams.
17. Mokėjimo prašymą tikrina ne mažiau kaip du deleguotos institucijos darbuotojai, iš kurių vienas pildo mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapą (4 priedas), kuriame nurodoma:
17.2. ar jis yra tinkamai užpildytas (užpildytas lietuvių kalba ir užpildyti visi privalomi rekvizitai);
17.6. ar pateiktos reikalaujamų deklaruojamas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos;
18. Kitas deleguotos institucijos darbuotojas patikrina mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lape įrašytą informaciją, pasirašo ir perduoda jį kartu su mokėjimo prašymu šiuos prašymus įgaliotam tvirtinti deleguotos institucijos darbuotojui.
19. Deleguotos institucijos darbuotojui patvirtinus mokėjimo prašymą, mokėjimo prašymo tikrinimo bei tvirtinimo rezultatus ir datas deleguota institucija užregistruoja mokėjimo prašymų registracijos žurnale.
20. Deleguota institucija vertina mokėjimo prašyme nurodytų patirtų išlaidų tinkamumą finansuoti ir pateikia paraišką atsakingai institucijai dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui per 30 kalendorinių dienų nuo tinkamo mokėjimo prašymo užregistravimo dienos. Jeigu deleguota institucija negali įvertinti patirtų išlaidų dėl pateiktos informacijos trūkumo, pavyzdžiui, pridėtos ne visos reikalaujamos išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos ir (ar) išlaidų tinkamumui finansuoti įvertinti būtina patikra projekto įgyvendinimo vietoje, deleguota institucija paprašo pagrindinio pareiškėjo per 5 darbo dienas pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) atlieka patikrą vietoje arba deleguota institucija pripažįsta tinkamomis finansuoti tik išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis pagrįstą išlaidų sumą. Likusi išlaidų dalis nefinansuojama ir apie tai deleguota institucija informuoja projekto vykdytoją. Jeigu nebuvo laiku pateiktos būtinų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos, išlaidos gali būti pripažintos tinkamomis finansuoti projekto vykdytojui pateikus kitus mokėjimo prašymus ir pridėjus reikiamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas.
III. MOKĖJIMO PARAIŠKŲ APMOKĖJIMAS
22. Remdamasi patvirtinto mokėjimo prašymų tikrinimo ir tvirtinimo lapo ir mokėjimo prašymų registracijos žurnalo duomenimis, deleguota institucija pagal šių Taisyklių 5 priedą rengia paraišką atsakingai institucijai dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui (toliau – paraiška atsakingai institucijai). Dėl tinkamų finansuoti išlaidų pildomoje paraiškoje atsakingai institucijai atskirose eilutėse išskiriamos atskiros valstybės biudžeto specialiųjų programų EPF ir bendrojo finansavimo lėšos, išlaikant pagal kiekvieną mokėjimo prašymą sutartyje nustatytą EPF ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.
23. Paraišką atsakingai institucijai rengiantis deleguotos institucijos darbuotojas įtraukia duomenis apie projekto vykdytojui mokėtinas sumas ir kitus mokėjimo paraiškos atsakingai institucijai rekvizitus, išspausdina ją ir pateikia dokumentus deleguotos institucijos darbuotojui, įgaliotam tikrinti ir registruoti paraiškas atsakingai institucijai. Deleguotos institucijos darbuotojas, įgaliotas tikrinti ir registruoti paraiškas atsakingai institucijai, sutikrina paraiškos atsakingai institucijai duomenis su mokėjimo prašymų registracijos žurnale bei mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lape pateiktais duomenimis. Jei duomenys sutampa, paraiška atsakingai institucijai pasirašoma deleguotos institucijos darbuotojo, įgalioto pasirašyti paraiškas atsakingai institucijai, ir perduodama tvirtinti deleguotos institucijos vadovui ar jo įgaliotam asmeniui.
24. Deleguotos institucijos vadovui ar jo įgaliotam asmeniui patvirtinus išspausdintą paraišką atsakingai institucijai, šias paraiškas tikrinti ir registruoti įgaliotas darbuotojas ją užregistruoja mokėjimo prašymų registracijos žurnale. Tada vienas egzempliorius paliekamas deleguotai institucijai, o kitas, patvirtintas deleguotos institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens parašu ir antspaudu, siunčiamas atsakingai institucijai.
25. Paraišką atsakingai institucijai parengęs deleguotos institucijos darbuotojas ant pagrindinio pareiškėjo pateikto mokėjimo prašymo užrašo paraiškos atsakingai institucijai numerį, registracijos datą ir pasirašo.
26. Atsakinga institucija gauna deleguotos institucijos parengtą išspausdintą paraišką atsakingai institucijai, kaip pateisinamąjį dokumentą mokėjimui atlikti. Atsakinga institucija prireikus turi teisę iš deleguotos institucijos kartu su paraiška atsakingai institucijai gauti išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas.
27. Atsakingos institucijos administracijos padalinio, atsakingo už EPF administravimą (toliau vadinama – atsakingas padalinys), darbuotojas, atsakingas už paraiškų atsakingai institucijai tikrinimą, gavęs paraišką atsakingai institucijai, užregistruoja ją atsakingos institucijos nustatytos formos registracijos žurnale, suteikia jai eilės numerį ir tikrina, ar gauta paraiška atsakingai institucijai atitinka jos turinio reikalavimus, taip pat ar atitinka valstybės biudžeto specialiųjų programų sąmatų reikalavimus ir prireikus atlieka atrankinę išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kontrolę. Atsakinga institucija nustato paraiškų atsakingai institucijai tikrinimo ir tvirtinimo bei atrankinės mokėjimo prašymų kontrolės, kurią atliekant būtų patikrinama dalis mokėjimo prašymų ir kartu su jais teikiamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų, tvarką.
28. Tikrindamas paraišką atsakingai institucijai, atsakingos institucijos darbuotojas pildo paraiškos atsakingai institucijai tikrinimo ir tvirtinimo lapą, kuriame nurodo, ar:
29. Paraiškos atsakingai institucijai tikrinimo ir tvirtinimo lapą pasirašo tikrinimą atlikęs darbuotojas ir atsakingos institucijos atsakingo padalinio vadovas.
30. Netinkamai parengtą paraišką atsakingai institucijai ministerija grąžina deleguotai institucijai, nurodydama grąžinimo priežastis. Tokiu atveju deleguota institucija, atsižvelgdama į atsakingos institucijos pastabas, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo atsakingos institucijos rašto gavimo parengia ir pateikia naują paraišką atsakingai institucijai. Pakartotinai pateiktą paraišką atsakingai institucijai ministerija registruoja registracijos žurnale, suteikdama jai eilės numerį, ir patikrina pagal šių Taisyklių 28 punktą.
31. Atsakinga institucija turi patikrinti ir patvirtinti gautą tinkamai parengtą paraišką, parengti mokėjimo paraišką per 5 darbo dienas nuo tinkamos paraiškos atsakingai institucijai gavimo dienos.
32. Atsakingos institucijos atsakingo padalinio paraiškas tikrinti įgaliotam darbuotojui nustačius, kad paraišką atsakingai institucijai galima apmokėti, ir atsakingo padalinio vadovui ją patvirtinus, paraiška atsakingai institucijai kartu su jos tikrinimo ir tvirtinimo lapu perduodama atsakingos institucijos administracijos padaliniui, atsakingam už mokėjimo paraiškų valstybės iždui teikimą VBAM sistemoje. Atsakingos institucijos administracijos padalinys, atsakingas už mokėjimo paraiškų valstybės iždui teikimą VBAM sistemoje, gavęs išspausdintą paraišką atsakingai institucijai bei jos tikrinimo ir tvirtinimo lapą, patikrina, ar neviršyti atitinkami valstybės biudžeto specialiųjų programų asignavimai, ar parašai ant paraiškos atsakingai institucijai bei tikrinimo ir tvirtinimo lapo atitinka juos pasirašyti įgaliotų asmenų parašų pavyzdžius ir, vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2004, Nr. 17-513), nuostatomis, pagal paraišką atsakingai institucijai ir jos tikrinimo ir tvirtinimo lapus parengia mokėjimo paraišką valstybės iždui VBAM sistemoje. Mokėjimo paraiškos valstybės iždui stulpelyje „mokėjimo dokumentas“ turi būti nurodytas deleguotos institucijos parengtos paraiškos atsakingai institucijai numeris ir projekto, kuriam prašoma pervesti lėšas, identifikacijos numeris, papildytas pagrindinio pareiškėjo suteiktu mokėjimo prašymo numeriu. Iš VBAM sistemos išspausdintą mokėjimo paraišką valstybės iždui pasirašo atsakingos institucijos už mokėjimo paraiškų valstybės iždui teikimą VBAM sistemoje atsakingo administracijos padalinio vadovas ir atsakingos institucijos vadovas arba jo įgaliotas asmuo. Atsakingos už mokėjimo paraiškų valstybės iždui teikimą VBAM sistemoje institucijos atsakingas administracijos padalinys teikia atsakingam padaliniui VBAM sistemos importo rezultatų ataskaitą.
IV. IŠLAIDŲ PRIPAŽINIMAS TINKAMOMIS DEKLARUOTI EUROPOS KOMISIJAI
34. Tinkamos finansuoti išlaidos pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tokia tvarka:
34.1. kai projekto vykdytojui pagal jo pateiktus ankstesnius mokėjimo prašymus pervesta suma (įskaitant avansą) nesiekia projektui įgyvendinti skirtos paramos lėšų sumos, tinkamos finansuoti išlaidos pagal nustatytą santykį pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tą dieną, kai FBA skyrius perveda projekto vykdytojui valstybės biudžeto specialiųjų programų lėšas. Jeigu šių valstybės biudžeto specialiųjų programų lėšos pervedamos ne vienu metu, taikoma vėliausio mokėjimo data;
34.2. kai projekto vykdytojui pagal jo pateiktus ankstesnius mokėjimo prašymus pervesta suma (įskaitant avansą) yra pasiekusi projektui įgyvendinti skirtą paramos lėšų sumą, tinkamos finansuoti išlaidos pagal nustatytą santykį pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tą dieną, kai deleguota institucija patvirtina projekto vykdytojo pateiktame mokėjimo prašyme nurodytų išlaidų tinkamumą finansuoti;
V. ATSISKAITYMAS UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR LĖŠŲ POREIKIO PROGNOZAVIMAS
35. Deleguota institucija teikia atsakingai institucijai:
35.1. iki kiekvieno mėnesio 10 dienos – už praeitą mėnesį nustatytos formos EPF projektų mėnesio finansinę ataskaitą (6 priedas) ir šių projektų finansinės būklės ataskaitas (7 priedas);
35.2. iki kiekvieno mėnesio 20 dienos – nustatytos formos per ateinančius tris mėnesius planuojamų patirti išlaidų, kurios bus finansuojamos iš EPF ir bendrojo finansavimo lėšų, skirtų EPF projektams įgyvendinti, ataskaitą (8 priedas);
35.3. iki sausio 10 d., balandžio 10 d., liepos 10 d. ir spalio 10 d. – pagal kompetenciją užpildytas ir deleguotos institucijos įgaliotų asmenų patvirtintas EPF projektų išlaidų, patirtų nuo išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžios iki atitinkamo ataskaitinio laikotarpio pabaigos deklaracijas (9 priedas). Atsakinga institucija turi teisę gauti išlaidų deklaraciją ir kitais mokėjimo institucijos rašte dėl papildomos išlaidų deklaracijos pateikimo nurodytais terminais.
36. Atsakinga institucija rengia ir saugo:
36.1. iki kiekvieno mėnesio 15 dienos – už praeitą mėnesį nustatytos formos EPF veiklų mėnesio finansinę ataskaitą (10 priedas) ir EPF veiklų finansinės būklės ataskaitą (11 priedas);
36.2. iki kiekvieno mėnesio 25 dienos – nustatytos formos per ateinančius tris mėnesius planuojamų patirti išlaidų, kurios bus finansuojamos iš EPF ir bendrojo finansavimo lėšų, skirtų EPF projektams įgyvendinti, ataskaitą (8 priedas);
36.3. iki sausio 25 d., balandžio 25 d., liepos 25 d. ir spalio 25 d. – pagal kompetenciją užpildytas ir atsakingos institucijos įgaliotų asmenų patvirtintas EPF projektų išlaidų, patirtų nuo išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžios iki atitinkamo ataskaitinio laikotarpio pabaigos, deklaracijas (9 priedas) ir EPF projektų finansinės būklės ataskaitas (7 priedas).
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklių
1 priedas
(Pavyzdinė mokėjimo prašymo forma)
Prašymo gavimo registracijos žyma |
________________________________
(data, iki kurios turėjo būti pateiktas prašymas)
________________________________
(įstaigos pavadinimas)
__________________________________________
(įstaigos kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
_________________________
(adresatas)
MOKĖJIMO PRAŠYMAS1
___________ Nr. ____________
(data)
_______________________
(sudarymo vieta)
Pildo projekto vykdytojas
Prašomo mokėjimo tipas |
avansas tarpinis galutinis |
Projekto pavadinimas |
|
Programa |
|
Veikla |
|
Projekto įgyvendinimo laikotarpis |
pradžia: pabaiga: |
Paramos sutarties numeris |
|
Išlaidų, deklaruojamų mokėjimo prašyme, patyrimo periodas |
nuo iki |
Prašoma finansuoti suma |
|
Iki Šio mokėjimo prašymo pateikimo gautos paramos lėšos (įskaitant avanso mokėjimą) |
|
Iki Šio mokėjimo prašymo patirtos ir apmokėtos išlaidos, pripažintos tinkamomis finansuoti |
|
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Projekto vykdytojo rekvizitai |
|
Subjekto kodas |
|
PVM mokėtojas |
Taip Ne |
PVM mokėtojo kodas |
|
Adresas |
|
Telefonas |
|
Faksas |
|
Pašto indeksas |
|
El. paštas |
|
Projekto vadovas |
|
Vardas, pavardė |
|
Pareigos |
|
Telefonas |
|
Faksas |
|
El. paštas |
|
Projekto vyr. finansininkas (finansininkas) |
|
Vardas, pavardė |
|
Telefonas |
|
Faksas |
|
El. paštas |
|
Banko pavadinimas |
|
Banko kodas |
|
Banko sąskaitos numeris |
|
1. Išlaidas, patirtas per atsiskaitymo laikotarpį, pateisinančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas
Projekto biudžeto išlaidų kategorija |
Išlaidas pateisinantys dokumentai (dokumento pavadinimas, numeris, data) |
Išlaidų pavadinimas |
Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai (dokumento pavadinimas, numeris, data) |
Mato vnt. |
Vnt. sk. |
Vnt. kaina |
Suma be PVM |
PVM |
Suma su PVM |
Mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma, Lt |
Deleguotos institucijos sprendimas / komentaras |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
1.1. Darbo užmokesčio sąnaudos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1.1.1. administracija / pagalbinis personalas |
Direktoriaus įsakymas dėl darbo grupės sudarymo arba atskirų asmenų priskyrimo darbui projekte (Nr., data) |
|
Banko išrašas (Nr., data) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Darbo sutartis (Nr., data) |
|
Kasos išlaidų orderis (Nr., data) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Darbo užmokesčio priskaitymo žiniaraštis (Nr., data) |
|
Ir t. t. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Darbo laiko ataskaita (pvz., A. Adomaitis), Nr., data (mėnuo) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Ir t. t. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš viso 1.1.1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1.1.2. techninis personalas |
Direktoriaus įsakymas dėl darbo grupės sudarymo arba atskirų asmenų priskyrimo darbui projekte (Nr., data) |
|
Banko išrašas (Nr., data) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Darbo sutartis (Nr., data) |
|
Kasos išlaidų orderis (Nr., data) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Darbo užmokesčio apskaičiavimo žiniaraštis (Nr., data) |
|
Ir t. t. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Darbo laiko ataskaita (pvz., A. Adomaitis), Nr., data (mėnuo) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Ir t. t. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš viso 1.1.2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1.2. personalo mokymas |
Sąskaita faktūra, PVM sąskaita faktūra (Nr., data) |
|
Banko išrašas (Nr., data) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Sutartis (Nr., data) |
|
Kasos išlaidų orderis (Nr., data) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Ir t. t. |
|
Ir t. t. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš viso 1.2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1.3. personalo kelionės |
Sąskaita faktūra, PVM sąskaita faktūra (Nr., data) |
|
Banko išrašas (Nr., data) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Direktoriaus įsakymas (Nr., data) |
|
Kasos išlaidų orderis (Nr., data) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Kelionės bilietas (Nr., data) |
|
Ir t. t. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Ir t. t. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš viso 1.3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1.4. paslaugų pirkimas |
Sąskaita faktūra, PVM sąskaita faktūra (Nr., data) |
|
Banko išrašas (Nr., data) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Ir t. t. |
|
Ir t. t. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš viso 1.4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1.5. kita |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš viso 1.5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Projekto dalyvių išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2.1. darbuotojų darbo užmokesčio sąnaudos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2.2. mokymo stipendijos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2.3. dalyvių kelionių išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2.4. kita |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. Kitos išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3.1. biuro prekės (kanceliarinės prekės, pašto išlaidos ir pan.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3.2. ilgalaikis turtas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3.3. biuro išlaikymas (patalpų nuoma ir komunalinės paslaugos, telefono, fakso, kitos išlaidos) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3.4. konferencijos, seminarai (patalpų nuoma ir komunalinės paslaugos, apgyvendinimas, maitinimas) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3.5. informacijos sklaida ir reklama (leidiniai, skelbimai, stendai) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3.6. auditas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3.7. finansinės paslaugos (draudimas, banko mokesčiai) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3.8. kita |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
IŠ VISO |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
______________
2. Visos iki mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos pagal išlaidų rūšis
Projekto biudžeto išlaidų kategorijos pavadinimas |
Planuojama skirti biudžeto išlaidų kategorijai suma pagal paramos sutartį, Lt |
Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos |
Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos kompensuotos išlaidos |
Mokėjimo prašyme deklaruojamos išlaidos, Lt |
Deleguotos institucijos sprendimas dėl kompensuotinų tinkamų finansuoti išlaidų sumos |
Likusios patirti ir apmokėti projekto įgyvendinimo išlaidos, Lt (2-4-6) |
|
Lt |
% (6/5*100) |
|
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1.1. Darbo užmokesčio sąnaudos |
|
|
|
|
|
|
|
1.1.1. administracija / pagalbinis personalas |
|
|
|
|
|
|
|
1.1.2. techninis personalas |
|
|
|
|
|
|
|
1.2. personalo mokymas |
|
|
|
|
|
|
|
1.3. personalo kelionės |
|
|
|
|
|
|
|
1.4. paslaugų pirkimas |
|
|
|
|
|
|
|
1.5. kita |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
2. Projekto dalyvių išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
2.1. darbuotojų darbo užmokesčio sąnaudos |
|
|
|
|
|
|
|
2.2. mokymo stipendijos |
|
|
|
|
|
|
|
2.3. dalyvių kelionių išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
2.4. kita |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
3. Kitos išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
3.1. biuro prekės (kanceliarinės prekės, pašto išlaidos ir pan.) |
|
|
|
|
|
|
|
3.2. ilgalaikis turtas |
|
|
|
|
|
|
|
3.3. biuro išlaikymas (patalpų nuoma ir komunalinės paslaugos, telefono, fakso, kitos išlaidos) |
|
|
|
|
|
|
|
3.4. konferencijos, seminarai (patalpų nuoma ir komunalinės paslaugos, apgyvendinimas, maitinimas) |
|
|
|
|
|
|
|
3.5. informacijos sklaida ir reklama (leidiniai, skelbimai, stendai) |
|
|
|
|
|
|
|
3.6. auditas |
|
|
|
|
|
|
|
3.7. finansinės paslaugos (draudimas, banko mokesčiai) |
|
|
|
|
|
|
|
3.8. kita |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
lentelės tęsinys |
|
Gautas avansas* |
Likusios gauti lėšos* (8-9) |
9 |
10 |
*Neskaidoma pagal išlaidų kategorijas.
3. PRIDEDAMA (pažymėti T):
Sąskaitos (kopijos / originalai), __________ lapų;
Sąskaitos išankstiniam apmokėjimui, ___________ lapų;
Pirkimo-pardavimo / nuomos sutartys, _________ lapų;
Darbų / prekių / paslaugų perdavimo ir priėmimo aktai, _________ lapų;
Banko išrašai, _________ lapų;
Kasos pajamų orderiai, _________ lapų;
Kasos pajamų čekiai, _________ lapų;
Kelionių dokumentai, _________ lapų;
Projekto audito išvada (teikiama kartu su audito ataskaita), _________ lapų;
Tarpinė / galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita, _________ lapų;
Projektų priežiūros komiteto posėdžio protokolas, _________ lapų;
Projekto darbuotojų darbo valandų grafikai ir jų užmokestis, _________ lapų;
Paskolos sutarties kopija, _________ lapų;
Avansinio mokėjimo prašymo pagrindimas, _________ lapų;
Su projekto apskaita susijusių sąskaitų detalūs išrašai (apyvartos žiniaraščiai), _ lapų;
Kiti, _________ lapų.
_________________________ _________________ _____________________
(projekto vykdytojo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
_________________________ _________________ _____________________
(projekto vadovo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
_________________________ _________________ _____________________
(projekto vyr. finansininko pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklių
2 priedas
(Auditoriaus išvados forma)
__________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
AUDITORIAUS IŠVADA DĖL PROJEKTO Nr.
_____________Nr. ____________
(data)
_______________________
(sudarymo vieta)
4. Atlikus auditą, projekto išlaidos buvo įvertintos taip:
|
Europos pabėgėlių fondo lėšos |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Bendra projekto vertė |
|
|
Apmokėtos |
|
|
Neapmokėtos |
|
|
Nustatytos kaip netinkamos finansuoti |
|
|
Audituotos |
|
|
5. Atlikus auditą, įgyvendinamas projektas buvo įvertintas taip (pateikiamas vienas iš šių įvertinimų):
5.1. dėl projekto įgyvendinimo nėra esminių pastabų ir projekto įgyvendinimas atitinka sutarties sąlygas;
5.2. pastebėtos atskiros išmokėtos paramos dydžiui bei sutarties sąlygoms neturėjusios reikšmės klaidos ar trūkumai (nuoroda į audito ataskaitą);
5.3. pastebėta trūkumų ar klaidų (nuoroda į audito ataskaitą), kurias būtina ištaisyti siekiant sėkmingai ir pagal sutarties sąlygas užbaigti projektą;
____________________ ______________ __________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Gavau
(Gavėjo pareigų pavadinimas)
(Parašas)
(Vardas, pavardė)
(Data)
PASTABOS:
1. Apibendrinta audito išvada pateikiama kartu su audito ataskaita, kuri turi būti surašyta vadovaujantis Nacionaliniais audito standartais ir joje turi būti pagrįsti apibendrintoje audito išvadoje nurodyti įvertinimai.
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklių
3 priedas
(Pavyzdinė mokėjimo prašymų registracijos žurnalo forma)
_____________________________________
(deleguotos institucijos pavadinimas)
MOKĖJIMO PRAŠYMŲ REGISTRACIJOS ŽURNALAS _____________________
(identifikacijos žymuo)
Mokėjimo prašymo registracijos Nr. |
Mokėjimo prašymo gavimo data |
Informacija apie projekto vykdytoją |
Bendra informacija apie projektą |
||||||
projekto vykdytojo pavadinimas |
projekto vykdytojo kodas |
projekto kodas |
projekto pavadinimas |
veikla |
sprendimo skirti paramą projektui įgyvendinti data |
projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžia |
projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pabaiga |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lenteles tęsinys
Bendra informacija apie projektą |
Projekto vykdytojui suteiktas mokėjimo prašymo Nr. |
Mokėjimo prašymo išrašymo data |
Mokėjimo prašyme nurodyta bendra išlaidų suma, litais |
Priimta/atmesta |
Priėmimo/atmetimo data |
Mokėjimo prašymo tvirtinimo data |
Mokėtina suma |
|||||
projekto vertė (tinkamos finansuoti išlaidos), Lt |
iš EPF lėšų |
|||||||||||
EPF lėšos |
iš valstybės biudžeto specialiosios Europos pabėgėlių fondo programos bendrojo finansavimo lėšų |
mokėjimo tipas |
litais |
specialioji programa |
funkcinė klasifikacija |
ekonominė klasifikacija |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lenteles tęsinys
Mokėtina suma |
Paraiškos atsakingai institucijai patvirtinimo data |
Iš valstybės biudžeto specialiųjų programų Europos pabėgėlių fondo programai įgyvendinti pervesta nedeklaruotina EK (avansai) suma, iš jų: |
Išlaidos, pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai |
|||||||||||
iš valstybės biudžeto specialiosios Europos pabėgėlių fondo programos bendrojo finansavimo lėšų |
EPF lėšos |
iš valstybės biudžeto specialiosios Europos pabėgėlių fondo programos bendrojo finansavimo lėšų |
išlaidų pripažinimo deklaruotinomis Europos Komisijai data |
iš EPF lėšų |
iš valstybės biudžeto specialiosios Europos pabėgėlių fondo programos bendrojo finansavimo lėšų |
|||||||||
mokėjimo tipas |
litais |
specialioji programa |
funkcinė klasifikacija |
ekonominė klasifikacija |
pervedimo projekto vykdytojui data |
litais |
pervedimo projekto vykdytojui data |
litais |
pervedimo projekto vykdytojui data |
litais |
pervedimo projekto vykdytojui data |
litais |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
___________________ _______________ ___________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklių
4 priedas
(Pavyzdinė mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapo forma)
_________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
MOKĖJIMO PRAŠYMO TIKRINIMO IR TVIRTINIMO LAPAS
____________ Nr. ___________
(data)
______________________________
(sudarymo vieta)
Deleguota institucija
Atsakinga institucija
Paramos sutarties numeris
Mokėjimo prašymo gavimo data
Mokėjimo prašymas priklauso biudžeto laikotarpiui
1. Mokėjimo prašymo tikrinimo klausimai
Nr. |
Tikrinimo klausimas |
Taip |
Ne |
Komentaras |
1. |
Mokėjimo prašymas pateiktas tinkama forma |
|
|
|
2. |
Prie mokėjimo prašymo pridėti visi būtini priedai |
|
|
|
5. |
Mokėjimo prašymas ir jo priedai pasirašyti |
|
|
|
4. |
Mokėjimo prašymas pateiktas pagal mokėjimo planą |
|
|
|
5. |
Pridėta galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita (tikrinant galutinio mokėjimo prašymą) |
|
|
|
6. |
Pridėta auditoriaus išvada (tikrinant galutinio mokėjimo prašymą) |
|
|
|
7. |
Gauta informacija apie partnerių mokesčių įsiskolinimą(-us) (jeigu taikoma) |
|
|
|
8. |
Projekto veikla vykdoma pagal planą |
|
|
|
9. |
Viešieji pirkimai organizuojami tinkamai ir vykdomi pagal planą |
|
|
|
10. |
Projektui suteiktos paslaugos ir prekės, už kurias atsiskaityta |
|
|
|
11. |
Projekto tikslai įgyvendinami patenkinamai |
|
|
|
12. |
Projekto vykdytojas deklaruoja tik tinkamas finansuoti išlaidas |
|
|
|
13. |
Išlaidos patirtos tinkamu finansuoti laikotarpiu |
|
|
|
14. |
Jei PVM yra netinkamos finansuoti išlaidos, kainos nurodytos be PVM |
|
|
|
15. |
Kiti klausimai, susiję su išlaidų atitiktimi paramos teikimo sutarties sąlygoms |
|
|
|
n. |
|
|
|
|
2. Mokėjimo prašymo tvirtinimas ir mokėtina suma
Finansavimo šaltinis |
Patvirtinta paramos sutartyje, Lt |
Išmokėta (įskaitant avansą), Lt |
Prašoma, Lt |
Tinkamų finansuoti išlaidų dalis |
Mokėtina suma, Lt |
Deklaruotinų Europos Komisijai mokėjimo prašymo išlaidų suma, Lt |
|
Lt |
procentais |
|
|||||
1. Europos pabėgėlių fondo programos lėšos |
|
|
|
|
|
|
|
2. Valstybės biudžeto specialiosios Europos pabėgėlių fondo programos bendrojo finansavimo lėšos |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
Projekto vykdytojui nuspręsta išmokėti ____________________ Lt
_________________________________________
(tikrinusio deleguotos institucijos darbuotojo pareigų (parašas) (vardas ir pavardė)
pavadinimas)
_________________________________________
(tikrinusio deleguotos institucijos darbuotojo pareigų (parašas) (vardas ir pavardė)
pavadinimas)
_________________________________________
(deleguotos institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens (parašas) (vardas ir pavardė)
pareigų pavadinimas)
Europos pabėgėlių fondo programos
projektų įgyvendinimo išlaidų
apmokėjimo taisyklių
5 priedas
(Paraiškos atsakingai institucijai dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui forma)
__________________________________________________
(deleguotos institucijos pavadinimas)
__________________________________________________
(deleguotos institucijos kodas, adresas, tel., faksas, el. paštas)
PARAIŠKA ATSAKINGAI INSTITUCIJAI DĖL LĖŠŲ PERVEDIMO PROJEKTO VYKDYTOJUI
_________________ Nr. _______________
(data)
___________________________
(sudarymo vieta)
Projekto kodas
Projekto vykdytojo pavadinimas
Projekto vykdytojo kodas
Projekto vykdytojo banko kodas
Projekto vykdytojo banko sąskaitos Nr.
Projekto vykdytojui suteiktas mokėjimo prašymo Nr.
Mokėjimo prašymo registravimo Nr.
Specialiosios programos kodas |
Funkcinė klasifikacija |
Ekonominė klasifikacija |
Iš specialiosios programos numatyta finansuoti pagal projektą suma, Lt |
Išmokėta iš specialiosios programos pagal projektą suma, Lt |
Likusi išmokėti iš specialiosios programos suma, Lt |
Prašoma išmokėti iš specialiosios programos suma, Lt |
Žyma apie projektą |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suma |
suma |
suma |
suma |
|
___________________________ ____________
(vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
___________________________ ____________
(vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
___________________________ ____________
(vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklių
6 priedas
(EPF veiklos projektų mėnesio finansinės ataskaitos forma)
______________________________________
(deleguotos institucijos pavadinimas)
EPF <VEIKLOS PAVADINIMAS> VEIKLOS PROJEKTŲ 200_ M. <MĖNESIO PAVADINIMAS> MĖNESIO FINANSINĖ ATASKAITA
_________________ Nr. _______________
(data)
___________________________
(sudarymo vieta)
Komisijos sprendimo Nr. Komisijos sprendimo data Komisijos suteikta nuoroda (CCI Nr.) Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų (pradinis biudžetas) – _____ Lt Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų veiklai iš EPF lėšų – ______ Lt (___ %) Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų veiklai iš valstybės biudžeto specialiosios bendrojo finansavimo programos lėšų – ______ Lt (___ %) |
||||||||||||||||
Eil. Nr. |
Projekto kodas |
Mokėjimo prašymo Nr. |
Per ataskaitinį mėnesį iš valstybės iždo sąskaitos išmokėta paramos lėšų suma (įskaitant nepripažintas deklaruotinomis EK sumas), iš jų: |
Išlaidos, per ataskaitinį mėnesį pripažintos deklaruotinomis EK |
||||||||||||
EPF lėšos |
valstybės biudžeto (specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos) lėšos |
Pripažinimo deklaruotinomis EK data |
Pripažintos deklaruotinomis EK išlaidos iš paramos lėšų, iš jų |
Pripažintos deklaruotinomis EK išlaidos iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų, iš jų |
Pripažintos deklaruotinomis EK išlaidos |
|||||||||||
EPF lėšos |
valstybės biudžeto (specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos) lėšos |
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių valstybės biudžeto lėšų |
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių savivaldybių biudžetų lėšų |
kitų valstybės lėšų šaltinių |
privačių projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų |
|||||||||||
mokėjimo data |
suma |
mokėjimo data |
suma |
mokėjimo data |
suma |
mokėjimo data |
suma |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PASTABOS:
1. Iš projekto vykdytojo susigrąžintos lėšos arba išlaidos, kurias patyrė projekto vykdytojas ir (ar) partneriai, pripažintos netinkamomis finansuoti, nors anksčiau buvo pripažintos deklaruotinomis EK, ataskaitoje rodomos su neigiamu ženklu.
2. Jeigu pagal vieną mokėjimo prašymą EPF lėšos ir paramos lėšos iš specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos buvo pervestos ne tą pačią dieną, mokėjimo prašyme nurodytos tinkamos finansuoti išlaidos pripažįstamos deklaruotinomis EK vėliausio mokėjimo dieną.
____________________________________ __________________
(vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
____________________________________ __________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklių
7 priedas
(EPF veiklos projektų būklės ataskaitos forma)
____________________________________
(deleguotos institucijos pavadinimas)
EPF <VEIKLOS PAVADINIMAS> VEIKLOS PROJEKTŲ BŪKLĖS 200__ ___ __ D. ATASKAITA
(ataskaitinio laikotarpio pabaigos data)
_________________ Nr. _______________
(data)
___________________________
(sudarymo vieta)
Komisijos sprendimo Nr. Komisijos sprendimo data Komisijos suteikta nuoroda (CCI Nr.) Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų (pradinis biudžetas) – ___________ Lt Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų veiklai iš EPF lėšų – ______________ Lt (___________ %) Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų veiklai iš valstybės biudžeto specialiosios bendrojo finansavimo programos lėšų – Lt (%) ___________ Lt (___________ %) |
||||||||
Projekto kodas |
Bendra tinkamų finansuoti išlaidų vertė pagal projektą (4+5+10+11+12+13+18) |
Išmokėta pagal projektą ir pripažinta deklaruotina EK bendra lėšų suma (8+9+14+15+16+17+19) |
Projekto suma, finansuojama iš paramos lėšų, iš jų |
Iš valstybės iždo sąskaitos išmokėta paramos lėšų suma (įskaitant nepripažintas deklaruotinomis EK sumas), iš jų |
Išmokėta pagal projektą ir pripažinta deklaruotina EK paramos lėšų suma, iš jų |
|||
EPF lėšų |
valstybės biudžeto (specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos) lėšų |
EPF lėšų |
valstybės biudžeto (specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos) lėšų |
EPF lėšų |
valstybės biudžeto (specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos) lėšų |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
lenteles tęsinys
Projekto suma, finansuojama iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų, iš jų |
Išmokėta pagal projektą ir pripažinta deklaruotina EK projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų suma, iš jų |
Projekto suma, finansuojama iš EPF lėšų |
Išmokėta pagal projektą ir pripažinta deklaruotina EK EPF lėšų suma |
||||||
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių valstybė; biudžeto lėšų |
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių savivaldybių biudžetų lėšų |
kitų valstybės lėšų šaltinių |
privačių projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų |
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių valstybės biudžeto lėšų |
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių savivaldybių biudžetų lėšų |
kitų valstybės lėšų šaltinių |
privačių projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų |
||
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PASTABOS:
1. Ataskaitoje pateikiama projektų būklė ataskaitinio mėnesio pabaigoje.
2. Iš projekto vykdytojo susigrąžintos lėšos arba išlaidos, kurias patyrė projekto vykdytojas ir (ar) partneriai, pripažintos netinkamomis finansuoti, nors anksčiau buvo pripažintos deklaruotinomis EK, atimamos iš išmokėtų ir pripažintų deklaruotinomis EK lėšų sumos.
________________________ _______________ ______________
(vadovo arba jo įgalioto asmens (parašas) (vardas ir pavardė)
pareigų pavadinimas)
________________________ _______________ ______________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Europos pabėgėlių fondo programos
projektų įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo
taisyklių 8 priedas
(Per ateinančius tris mėnesius (n-n+2) planuojamų patirti iš Europos pabėgėlių fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išlaidų, skirtų EPF projektams įgyvendinti, ataskaitos forma)
____________________________________
(institucijos pavadinimas)
PER ATEINANČIUS TRIS MĖNESIUS (N-N+2) PLANUOJAMŲ PATIRTI IŠ EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠŲ IŠLAIDŲ, SKIRTŲ EPF PROJEKTAMS ĮGYVENDINTI, ATASKAITA
_________________ Nr. _______________
(data)
___________________________
(sudarymo vieta)
tūkst. litų
Veiklos pavadinimas |
Planuojama išlaidų N-N+2 mėnesiais iš EPF (įskaitant projektams mokamus avansus) lėšų |
Planuojama išlaidų N-N+2 mėnesiais iš valstybės biudžeto EPF bendrojo finansavimo programos lėšų (įskaitant projektams mokamus avansus) |
||||||
N mėnuo |
N+1 mėnuo |
N+2 mėnuo |
Iš viso |
N mėnuo |
N+l mėnuo |
N+2 mėnuo |
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
________________________ __________________ ______________________
(vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
________________________ __________________ ______________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklių
9 priedas
(Išlaidų deklaracijos forma)
________________________________
(institucijos pavadinimas)
_________________________________________________
(institucijos kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
_________________________
(adresatas)
DELEGUOTOS INSTITUCIJOS IŠLAIDŲ DEKLARACIJA
___________ Nr. _________________
(data) (sudarymo vieta)
Aš, …………….. (vardas, pavardė ir pareigos didžiosiomis raidėmis), patvirtinu, kad visos tinkamos deklaruoti Europos Komisijai išlaidos, nurodytos pridėtoje ataskaitoje, yra Europos pabėgėlių fondo ir bendrojo finansavimo bei viešojo ir (ar) privataus finansavimo lėšos (jeigu taikoma), kurios buvo mokamos teikiant paramą, ir tai sudaro ……….. litų.
Dėl nacionalinės ……………… metinės programos aš galiu patvirtinti, kad:
1) išlaidų ataskaita yra tiksli ir parengta pagal apskaitos sistemos duomenis, remiantis patvirtintais dokumentais, kuriuos galima patikrinti;
2) išlaidų ataskaitoje atsižvelgta į visas sugrąžintas sumas, jeigu reikia, – į pajamas, gautas iš paramos finansuojamų veiklos sričių ir palūkanų;
3) pridėta išlaidų ataskaita, suskirstyta pagal veiklas, remiasi sąskaitomis, kurios buvo uždarytos 200_ m. mėn. _ d. ir yra šios deklaracijos dalis;
4) informacija apie pagrindines operacijas, jeigu galima, suvedama į kompiuterių bylas ir atsakingai institucijai ar atsakingiems Europos Komisijos departamentams paprašius gali būti pateikta.
Aš taip pat patvirtinu, kad veikla buvo vykdoma pagal 2004/904/EB sprendime nustatytus tikslus ir įgyvendinant 2006/1/20 Europos Komisijos sprendimo dėl išlaidų tinkamumo bei nacionalinių teisės aktų nuostatas:
Tinkamą variantą pažymėti T:
Metinės darbo programos pažangos ataskaita ir išlaidų deklaracija užpildyta už ne mažiau kaip 70 proc. pradinio finansavimo sumą, numatytą Europos Komisijos sprendimo 2004/904/EB 23 straipsnio 3 dalyje |
pateikta pridedama |
Europos Komisijos sprendimo 2004/904/EB 24 straipsnio 4 dalyje ir 28 straipsnio 2 dalyje numatytos metinės programos galutinė įgyvendinimo ataskaita ir galutinė išlaidų deklaracija |
pateikta pridedama |
Deleguotos institucijos priimti sprendimai atitinka Europos pabėgėlių fondo asignavimų sumą atitinkamoms veikloms |
taip ne |
Europos Komisija buvo atsiuntusi rekomendacijas pagal Europos Komisijos sprendimo 2004/904/EB 27 straipsni, kaip pagerinti priežiūros ir valdymo sistemas |
įgyvendintos pateikti paaiškinimai rekomendacijų nepateikta |
Pagal Europos Komisijos sprendimo 2004/904/EB 26 straipsnį pateikti prašymai atlikti finansines pataisas |
padarytos pateiktos pastabos neįtrauktos jokios išlaidos nereikėjo imtis jokių priemonių |
____________________________ _____________ _______________
(vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Išlaidų ataskaita pagal Europos pabėgėlių fondo programos veiklas
Komisijos nuorodos Nr. ____________________
Pavadinimas _____________________________
Data ____________________________________
VEIKLA |
Bendros tinkamos išmokėtos lėšos (eurais) |
|||||
Finansavimo šaltiniai |
|
|
||||
EPF lėšos |
Nacionalinės lėšos |
Privačios pareiškėjo ir (ar) jo partnerio(-ių) lėšos |
Iš viso |
|||
Valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybių disponuojamos lėšos |
Kiti valstybės lėšų šaltiniai |
|
|
||
1 veikla – Priėmimo ir prieglobsčio procedūros |
|
|
|
|
|
|
2 veikla – Integracija |
|
|
|
|
|
|
3 veikla – Savanoriškas grįžimas |
|
|
|
|
|
|
Projektai, apimantys daugiau nei vieną veiklą |
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Iš viso iš EPF lėšų |
|
|
|
|
|
|
Išlaidų ataskaitos priedas: sumos, sugrąžintos nuo paskutinės deklaruotos išlaidų ataskaitos ir įrašytos dabartinėje išlaidų ataskaitoje (išvardyta pagal veiklas)
Suma, kurią įsakyta grąžinti |
|
Skolininkas |
|
Potvarkio dėl išieškojimo priėmimo data |
|
Potvarkį dėl išieškojimo priėmusi institucija |
|
Faktiško sugrąžinimo data |
|
Reali grąžinimo data |
|
______________________ A. V. ________________ ______________________
(vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Europos pabėgėlių fondo programos projektą
įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklių
10 priedas
(EPF veiklų mėnesio finansinės ataskaitos forma)
____________________________________
(atsakingos institucijos pavadinimas)
EPF VEIKLŲ 200_ M. <MĖNESIO PAVADINIMAS> MĖNESIO FINANSINĖ ATASKAITA
___________ Nr. ___________
(data)
___________________________
(sudarymo vieta)
Komisijos sprendimo Nr. Komisijos sprendimo data Komisijos suteikta nuoroda (CCI Nr.) |
litais |
||||||||
Aprašymas |
Per ataskaitinį mėnesį iš valstybės iždo sąskaitos išmokėta paramos lėšų suma (įskaitant nepripažintas deklaruotinomis EK sumas); iš jų |
Pripažintos deklaruotinomis EK išlaidos iš paramos lėšų, iš jų |
Pripažintos deklaruotinomis EK išlaidos iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų, iš jų |
Pripažintos deklaruotinomis EK išlaidos iš EPF lėšų |
|||||
EPF lėšų |
valstybės biudžeto (specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos) lėšų |
EPF lėšų |
valstybės biudžeto (specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos) lėšų |
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių valstybės biudžeto lėšų |
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių savivaldybių biudžetą lėšų |
kitų valstybės lėšų šaltinių |
privačių projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
I. Visos išlaidos per ataskaitinį mėnesį: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš jų: 1. Veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Techninė pagalba |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Visos patirtos išlaidos ataskaitinio laikotarpio pradžioje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš jų: 1. Veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Techninė pagalba |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III. Visos patirtos išlaidos ataskaitinio laikotarpio pabaigoje (I+II): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš jų: 1. Veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Techninė pagalba |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PASTABA.
Iš projekto vykdytojo susigrąžintos lėšos arba išlaidos, patirtos iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų, pripažintos netinkamomis finansuoti, nors anksčiau buvo pripažintos deklaruotinomis EK; atimamos iš išmokėtų ir pripažintų deklaruotinomis EK lėšų sumos.
_____________________________________________ __________________ ______________________
(vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
_____________________________________________ __________________ ______________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo taisyklių
11 priedas
(EPF veiklos būklės ataskaitos forma)
__________________________________________
(atsakingos institucijos pavadinimas)
EPF VEIKLŲ BŪKLĖS 200_ _______ __D. ATASKAITA
(ataskaitinio laikotarpio pabaigos data)
__________ Nr. _________
(data)
_________________________
(sudarymo vieta)
Komisijos sprendimo Nr. Komisijos sprendimo data Komisijos suteikta nuoroda (CCI Nr.) |
litais |
||||||||
Veikla |
Veiklos pavadinimas |
Pagal veiklą sudarytose sutartyse numatytų tinkamų finansuoti išlaidų vertė (5+6+11+12+13+1 4+19) |
Išmokėta pagal veiklą ir pripažinta deklaruotina EK bendra lėšų suma (9+10+15+16+17 + 18+20) |
Pagal veiklą sudarytose sutartyse numatyta paramos lėšų, iš jų |
Iš valstybės iždo sąskaitos išmokėta paramos lėšų suma (įskaitant nepripažinta; deklaruotinomis EK sumas), iš jų |
Išmokėta pagal veiklą ir pripažinta deklaruotina EK paramos lėšų suma, iš jų |
|||
EPF lėšų |
valstybės biudžeto (specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos) lėšų |
EPF lėšų |
valstybės biudžeto (specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos) lėšų |
EPF lėšų |
valstybės biudžeto (specialiosios EPF bendrojo finansavimo programos) lėšų |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lenteles tęsinys
Pagal veiklą sudarytose paramos sutartyse numatyta projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų suma, iš jų |
Išmokėta pagal |
veiklą ir pripažinta deklaruotina EK projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų suma, iš jų |
Pagal veiklą sudarytose paramos sutartyse numatyta finansuoti iš EPF lėšų |
Išmokėta pagal veiklą ir pripažinta deklaruotina EK EPF lėšų suma |
|||||
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių valstybės biudžeto lėšų |
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių savivaldybių biudžetų lėšų |
kitų valstybės lėšų šaltinių |
privačių projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų |
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių valstybės biudžeto lėšų |
projekto vykdytojo ir (ar) partnerių savivaldybių biudžetų lėšų |
kitų valstybės lėšų šaltinių |
privačių projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų |
||
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PASTABA.
Iš projekto vykdytojo susigrąžintos lėšos arba išlaidos, patirtos iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų, pripažintos netinkamomis finansuoti, nors anksčiau buvo pripažintos deklaruotinomis EK, atimamos iš išmokėtų ir pripažintų deklaruotinomis EK lėšų sumos.
____________________________________ _______________ ______________
(vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
____________________________________ _______________ ______________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________
1 Avansiniam mokėjimo prašymui projekto vykdytojas pildo tik 1–2 mokėjimo prašymo lapus ir juos pasirašo 4 lentelėje nurodyti asmenys.