CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL VILNIAUS, KAUNO IR PALANGOS AERODROMŲ NAUDOJIMO (METEOROLOGINIŲ) MINIMUMŲ NUSTATYMO
2011 m. rugpjūčio 11 d. Nr. 4R-197
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2011 m. kovo 22 d. įsakymu Nr. 3-164 „Dėl minimalių kliūčių perskridimo aukščių ir meteorologinių minimumų tvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 36-1750), atsižvelgdamas į Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos dokumento Nr. 9365-AN/910 „Skrydžiai bet kokiu oru vadovas“ 6 skyriaus nuostatas, dokumento Nr. 8168 „PANS-OPS“ ir į Tarptautinės civilinės aviacijos konvencijos 14 priedo „Aerodromai“ reikalavimus:
1. T v i r t i n u Vilniaus, Kauno ir Palangos aerodromų Kliūčių perskridimo leistinus absoliučius aukščius (OCA), Kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) ir naudojimo (meteorologinius) minimumus (pridedama).
2. N u r o d a u VĮ „Oro navigacijos“ Oro navigacijos informacijos skyriui paskelbti šiuos aerodromų Kliūčių perskridimo leistinus absoliučius aukščius (OCA), Kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) ir naudojimo (meteorologinius) minimumus Oro navigacijos informacijos rinkinyje.
3. L a i k a u netekusiu galios Civilinės aviacijos admininstracijos direktoriaus 2011-05-04 įsakymą Nr. 4R-113 „Dėl Vilniaus, Kauno ir Palangos aerodromų naudojimo minimumų nustatymo“.
VILNIAUS AERODROMO OCA(H)
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
|||||
A |
B |
C |
D |
|||
OCA(H) |
||||||
KTT02 |
ILS CAT 2
|
682’(88’)
|
699’ (105’)
|
712’ (118’)
|
725’ (131’)
|
|
|
ILS CAT 1
|
804’ (210’)
|
814’ (220’)
|
824’ (230’)
|
834’ (240’)
|
|
|
LOC (GS out)
|
1020’ (426’)
|
1020’ (426’)
|
1020’ (426’)
|
1020’ (426’)
|
|
|
VOR DME
|
1030’ (436’)
|
1030’ (436’)
|
1030’ (436’)
|
1030’ (436’)
|
|
|
NDB/DME |
1070’ (476’)
|
1070’ (476’)
|
1070’ (476’)
|
1070’ (476’)
|
|
|
NDB |
1120’ (526’)
|
1120’ (526’)
|
1120’ (526’)
|
1120’ (526’)
|
|
|
LNAV
|
1070’ (476’)
|
1070’ (476’)
|
1070’ (476’)
|
1070’ (476’)
|
|
KTT20 |
ILS CAT 1
|
876’ (230’)
|
886’ (240’)
|
896’ (250’)
|
906’ (260’)
|
|
|
LOC (GS out)
|
1020’ (374’)
|
1020’ (374’)
|
1020’ (374’)
|
1020’ (374’)
|
|
|
VOR DME
|
1080’ (434’)
|
1080’ (434’)
|
1080’ (434’)
|
1080’ (434’)
|
|
|
NDB/DME |
1080’ (434’)
|
1080’ (434’)
|
1080’ (434’)
|
1080’ (434’)
|
|
|
NDB |
1130’ (484’)
|
1130’ (484’)
|
1130’ (484’)
|
1130’ (484’)
|
|
|
LNAV
|
1080’ (434’)
|
1080’ (434’)
|
1080’ (434’)
|
1080’ (434’)
|
|
Artėjimas tūpti ratu |
|
|
|
|
||
|
* |
1100’ (454’) |
1150’ (504’) |
1310’ (664’) |
NELEISTINA |
|
|
* D kategorijos orlaiviams vizualus artėjimas tūpti (Circling) Vilniaus aerodrome netaikomas dėl nepakankamo valdomosios oro erdvės dydžio. |
|||||
VILNIAUS AERODROMO NAUDOJIMO (METEOROLOGINIAI) MINIMUMAI
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
DA(H), MDA(H) / RVR ar matomumas |
|||||
KTT02 |
ILS CAT 2
|
694’ (100’) R350 m |
699’ (105’) R350 m |
712’ (118’) R350 m |
725’ (131’) R400 m |
|
ILS CAT 1
ALS out |
804’ (210’) R550 m R1200 m |
814’ (220’) R550 m R1200 m |
824’ (230’) R550 m R1200 m |
834’ (240’) R550 m R1200 m |
|
LOC (GS out)
ALS out |
1020’ (426’) 1300 m 1500 m |
1020’ (426’) 1300 m 1500 m |
1020’ (426’) 1300 m 2000 m |
1020’ (426’) 1300 m 2000 m |
|
VOR DME
ALS out |
1030’ (436’) 1300 m 1500 m |
1030’ (436’) 1300 m 1500 m |
1030’ (436’) 1300 m 2000 m |
1030’ (436’) 1300 m 2000 m |
|
NDB/DME
ALS out |
1070’ (476’) 1500 m 1500 m |
1070’ (476’) 1500 m 1500 m |
1070’ (476’) 1500 m 2200 m |
1070’ (476’) 1500 m 2200 m |
|
NDB
ALS out |
1120’ (526’) 1500 m 1500 m |
1120’ (526’) 1500 m 1500 m |
1120’ (526’) 1700 m 2400 m |
1120’ (526’) 1700 m 2400 m |
|
LNAV
ALS out |
1070’ (476’) 1500 m 1500 m |
1070’ (476’) 1500 m 1500 m |
1070’ (476’) 1500 m 2400 m |
1070’ (476’) 1500 m 2400 m |
KTT20 |
ILS CAT 1
ALS out |
876’ (230’) R550 m R1200 m |
886’ (240’) R550 m R1200 m |
896’ (250’) R550 m R1300 m |
906’ (260’) R600 m R1300 m |
|
LOC (GS out)
ALS out |
1020’ (374’) 1000 m 1500 m |
1020’ (374’) 1000 m 1500 m |
1020’ (374’) 1000 m 1700 m |
1020’ (374’) 1000 m 1700 m |
|
VOR DME
ALS out |
1080’ (434’) 1300 m 1500 m |
1080’ (434’) 1300 m 1500 m |
1080’ (434’) 1300 m 2000 m |
1080’ (434’) 1300 m 2000 m |
|
NDB/DME
ALS out |
1080’ (434’) 1300 m 1500 m |
1080’ (434’) 1300 m 1500 m |
1080’ (434’) 1300 m 2000 m |
1080’ (434’) 1300 m 2000 m |
|
NDB
ALS out |
1130’ (484’) 1500 m 1500 m |
1130’ (484’) 1500 m 1500 m |
1130’ (484’) 1500 m 2300 m |
1130’ (484’) 1500 m 2300 m |
|
LNAV
ALS out |
1080’ (434’) 1500 m 1500 m |
1080’ (434’) 1500 m 1500 m |
1080’ (434’) 1500 m 2400 m |
1080’ (434’) 1500 m 2400 m |
Artėjimas tūpti ratu |
|
|
|
|
|
|
* |
1100’ (454’) 1500 m |
1150’ (504’) 1600 m |
1310’ (664’) 2400 m |
NELEISTINA |
|
* D kategorijos orlaiviams vizualus artėjimas tūpti (Circling) Vilniaus aerodrome netaikomas dėl nepakankamo valdomosios oro erdvės dydžio. |
Kilimui KTT 02, 20 |
|||||
LVP must be in Force |
|
|
|||
RL, RCLL & mult. RVR req. |
HIRL & RCLL |
HIRL or CL |
RCLM (DAY only) or RL |
NIL (Day only) |
|
A |
150 m |
200 m |
250 m |
400 m |
500 m |
B |
|
|
|
|
|
C |
|
|
|
|
|
D |
200 m |
250 m |
300 m |
|
|
KAUNO AERODROMO OCA(H)
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
OCA(H) |
|||||
KTT08 |
ILS CAT 1
|
440’ (204’)
|
450’ (214’)
|
460’ (224’)
|
470’ (234’)
|
|
LOC (GS out)
|
610’ (374’)
|
610’ (374’)
|
610’ (374’)
|
610’ (374’)
|
|
VOR DME
|
760’ (524’)
|
760’ (524’)
|
760’ (524’)
|
760’ (524’)
|
|
NDB/DME |
760’ (524’)
|
760’ (524’)
|
760’ (524’)
|
760’ (524’)
|
|
NDB |
810’ (574’)
|
810’ (574’) |
810’ (574’) |
810’ (574’) |
|
LNAV
|
760’ (524’)
|
760’ (524’)
|
760’ (524’)
|
760’ (524’)
|
KTT26 |
ILS CAT 1
|
461’ (204’)
|
471’ (214’)
|
481’ (224’)
|
491’ (234’)
|
|
LOC (GS out)
|
610’ (354’)
|
610’ (354’)
|
610’ (354’)
|
610’ (354’)
|
|
VOR DME
|
690’ (434’)
|
690’ (434’)
|
690’ (434’)
|
690’ (434’)
|
|
NDB/DME |
690’ (434’)
|
690’ (434’)
|
690’ (434’)
|
690’ (434’)
|
|
NDB |
740’ (484’)
|
740’ (484’) |
740’ (484’) |
740’ 484’) |
|
LNAV
|
690’ (434’)
|
690’ (434’)
|
690’ (434’)
|
690’ (434’)
|
Artėjimas tūpti ratu |
|
|
|
|
|
|
* |
685’ (429’) |
1120’ (864’) |
1220’ (964’) |
NELEISTINA |
|
* D kategorijos orlaiviams vizualus artėjimas tūpti (Circling) Kauno aerodrome netaikomas dėl nepakankamo valdomosios oro erdvės dydžio. |
KAUNO AERODROMO NAUDOJIMO (METEOROLOGINIAI) MINIMUMAI
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
DA(H), MDA(H) / RVR ar matomumas |
|||||
KTT08 |
ILS CAT 1
ALS out |
440’ (204’) R550 m R1200 m |
450’ (214’) R550 m R1200 m |
460’ (224’) R550 m R1200 m |
470’ (234’) R550 m R1200 m |
|
LOC (GS out)
ALS out |
610’ (374’) 1000 m 1500 m |
610’ (374’) 1000 m 1500 m |
610’ (374’) 1000 m 1700 m |
610’ (374’) 1000 m 1700 m |
|
VOR DME
ALS out |
760’ (524’) 1500 m 1500 m |
760’ (524’) 1500 m 1500 m |
760’ (524’) 1700 m 2400 m |
760’ (524’) 1700 m 2400 m |
|
NDB/DME
ALS out |
760’ (524’) 1500 m 1500 m |
760’ (524’) 1500 m 1500 m |
760’ (524’) 1700 m 2400 m |
760’ (524’) 1700 m 2400 m |
|
NDB
ALS out |
810’ (574’) 1500 m 1500 m |
810’ (574’) 1500 m 1500 m |
810’ (574’) 1900 m 2400 m |
810’ (574’) 1900 m 2400 m |
|
LNAV
ALS out |
760’ (524’) 1500 m 1500 m |
760’ (524’) 1500 m 1500 m |
760’ (524’) 1700 m 2400 m |
760’ (524’) 1700 m 2400 m |
KTT26 |
ILS CAT 1
ALS out |
461’ (205’) R550 m R1200 m |
471’ (215’) R550 m R1200 m |
481’ (225’) R550 m R1200 m |
491’ (235’) R550 m R1200 m |
|
LOC (GS out)
ALS out |
610’ (354’) R900 m 1500 m |
610’ (354’) R900 m 1500 m |
610’ (354’) R900 m 1600 m |
610’ (354’) R900 m 1600 m |
|
VOR DME
ALS out |
690’ (434’) 1300 m 1500 m |
690’ (434’) 1300 m 1500 m |
690’ (434’) 1300 m 2000 m |
690’ (434’) 1300 m 2000 m |
|
NDB/DME
ALS out |
690’ (434’) 1300 m 1500 m |
690’ (434’) 1300 m 1500 m |
690’ (434’) 1300 m 2000 m |
690’ (434’) 1300 m 2000 m |
|
NDB
ALS out |
740’ (484’) 1500 m 1500 m |
740’ (484’) 1500 m 1500 m |
740’ (484’) 1500 m 2300 m |
740’ (484’) 1500 m 2300 m |
|
LNAV
ALS out |
690’ (434’) 1500 m 1500 m |
690’ (434’) 1500 m 1500 m |
690’ (434’) 1500 m 2400 m |
690’ (434’) 1500 m 2400 m |
Artėjimas tūpti ratu |
|
|
|
|
|
|
* |
685’ (429’) 1500 m |
1120’ (864’) 1600 m |
1220’ (964’) 2400 m |
NELEISTINA |
|
* D kategorijos orlaiviams vizualus artėjimas tūpti (Circling) Kauno aerodrome netaikomas dėl nepakankamo valdomosios oro erdvės dydžio. |
Kilimui KTT 08, 26 |
|||
LVP must be in Force |
|
|
|
RCLM (DAY only) or RL |
RCLM (DAY only) or RL |
NIL (Day only) |
|
A |
250 m |
400 m |
500 m |
B |
|||
C |
|||
D |
300 m |
PALANGOS AERODROMO OCA(H)
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
OCA(H) |
|||||
KTT01 |
NDB/DME |
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
|
NDB |
570’ (537’)
|
570’ (537’)
|
570’ (537’)
|
570’ (537’)
|
|
LNAV
|
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
KTT19 |
ILS CAT 1
|
280’ (247’)
|
290’ (257’)
|
300’ (267’)
|
310’ (277’)
|
|
LOC (GS out)
|
470’ (437’)
|
470’ (437’)
|
470’ (437’)
|
470’ (437’)
|
|
NDB/DME |
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
|
NDB |
570’ (537’)
|
570’ (537’)
|
570’ (537’)
|
570’ (537’)
|
|
LNAV
|
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
520’ (487’)
|
Artėjimas tūpti ratu |
|
|
|
|
|
|
* |
466’ (433’) |
751’ (718’) |
880’ (847’) |
NELEISTINA |
|
* D kategorijos orlaiviams vizualus artėjimas tūpti (Circling) Palangos aerodrome netaikomas dėl nepakankamo valdomosios oro erdvės dydžio. |
PALANGOS AERODROMO NAUDOJIMO (METEOROLOGINIAI) MINIMUMAI
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
DA(H), MDA(H) / RVR ar matomumas |
|||||
KTT01 |
NDB/DME
ALS out |
520’ (487’) 1500 m 1500 m |
520’ (487’) 1500 m 1500 m |
520’ (487’) 1800 m 2300 m |
520’ (487’) 1800 m 2300 m |
|
NDB
ALS out |
570’ (537’) 1500 m 1500 m |
570’ (537’) 1500 m 1500 m |
570’ (537’) 2000 m 2400 m |
570’ (537’) 2000 m 2400 m |
|
LNAV
ALS out |
520’ (487’) 1500 m 1500 m |
520’ (487’) 1500 m 1500 m |
520’ (487’) 1800 m 2400 m |
520’ (487’) 1800 m 2400 m |
KTT19 |
ILS CAT 1
ALS out |
280’ (247’) R550 m R1300 m |
290’ (257’) R550 m R1300 m |
300’ (267’) R550 m R1300 m |
310’ (277’) R550 m R1300 m |
|
LOC (GS out)
ALS out |
470’ (437’) 1300 m 1500 m |
470’ (437’) 1300 m 1500 m |
470’ (437’) 1300 m 2000 m |
470’ (437’) 1300 m 2000 m |
|
NDB/DME
ALS out |
520’ (487’) 1500 m 1500 m |
520’ (487’) 1500 m 1500 m |
520’ (487’) 1500 m 2300 m |
520’ (487’) 1500 m 2300 m |
|
NDB
ALS out |
570’ (537’) 1500 m 1500 m |
570’ (537’) 1500 m 1500 m |
570’ (537’) 1700 m 2400 m |
570’ (537’) 1700 m 2400 m |
|
LNAV
ALS out |
520’ (487’) 1500 m 1500 m |
520’ (487’) 1500 m 1500 m |
520’ (487’) 1500 m 2400 m |
520’ (487’) 1500 m 2400 m |
Artėjimas tūpti ratu |
|
|
|
|
|
|
* |
466’ (433’) 1500 m |
751’ (718’) 1600 m |
880’ (847’) 2400 m |
NELEISTINA |
|
* D kategorijos orlaiviams vizualus artėjimas tūpti (Circling) Palangos aerodrome netaikomas dėl nepakankamo valdomosios oro erdvės dydžio. |
Kilimui KTT 01, 19 |
|||
LVP must be in Force |
|
|
|
RCLM (DAY only) or RL |
RCLM (DAY only) or RL |
NIL (Day only) |
|
A |
250 m |
400 m |
500 m |
B |
|
|
|
C |
|
|
|
D |
300 m |
|
|