priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento PRIE
VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
Dėl priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2010 m. SPALIO 22 d. įsakymo Nr. 1-296 „Dėl ASMENŲ PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentE prie vidaus reikalų ministerijos TAISYKLIŲ patvirtinimo“ paPILDYMO
2012 m. spalio 30 d. Nr. 1-329
Vilnius
P a p i l d a u Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamente prie Vidaus reikalų ministerijos taisykles, patvirtintas Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2010 m. spalio 22 d. įsakymu Nr. 1-296 (Žin., 2010, Nr. 127-6520), nauju VIII1 skyriumi ir išdėstau jį taip:
„VIII1. KONSULTAVIMAS TELEFONU
521. Asmenims departamento darbo laiku konsultacijos teikiamos konsultavimo telefonu, kurio numeris skelbiamas departamento interneto svetainėje.
531. Paskambinus konsultavimo telefonu automatiškai perspėjama, kad siekiant užtikrinti konsultacijų kokybę pokalbis bus įrašomas. Darbuotojas, prisistatęs ir išklausęs konsultavimo telefonu skambinantį asmenį, pagal kompetenciją suteikia jam konsultaciją arba peradresuoja telefono skambutį kitam departamento darbuotojui.
541. Darbuotojas, išklausęs skambinančio konsultavimo telefonu asmens užduotą klausimą ir nustatęs, kad tai ne departamento kompetencija, nurodo skambinančiajam kitą kompetentingą instituciją, į kurią asmuo galėtų kreiptis, taip pat pagal galimybes – tos institucijos adresą ir telefono numerį.