PARAMOS FONDO EUROPOS SOCIALINIO FONDO AGENTŪROS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO PROGRAMOS PROJEKTŲ VYKDYTOJAMS, NESANTIEMS PERKANČIOSIOMIS ORGANIZACIJOMIS PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMĄ, PIRKIMŲ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2009 m. sausio 7 d. Nr. 2009-0008

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2008 m. liepos 9 d. įsakymu Nr. A1-239 patvirtintų Gairių pareiškėjams pagal Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje daugiametę 2008–2013 m. programą ir Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje metinę 2008 m. programą (Žin., 2008, Nr. 84-3365) 33 punktu:

Tvirtinu Europos pabėgėlių fondo programos projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

DIREKTORIUS                                                                                        POVILAS ČESONIS

 

_________________


PATVIRTINTA

Paramos fondo Europos socialinio fondo

agentūros direktoriaus

2009 m. sausio 7 d.

įsakymu Nr. 2009-0008

 

EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO PROGRAMOS PROJEKTŲ VYKDYTOJAMS, NESANTIEMS PERKANČIOSIOMIS ORGANIZACIJOMIS PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMĄ, PIRKIMŲ TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Europos pabėgėlių fondo (toliau – EPF) programos projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas), nustato papildomus pagal EPF Lietuvoje daugiametę (2008–2013 m.) ir EPF Lietuvoje atitinkamų metų metinę programas finansuojamų projektų vykdytojų ir (ar) partnerių, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), įsipareigojimus, teises ir atsakomybę, vykdant prekių, paslaugų arba darbų pirkimus, finansuojamus iš EPF ir bendrojo finansavimo lėšų, bei minėtų pirkimų papildomos kontrolės priemones ir padarinius, kylančius nesilaikant Tvarkos aprašo.

2. Tvarkos aprašu turi vadovautis projekto vykdytojas, jei jis tenkina visas šias sąlygas:

2.1. projekto vykdytojas nėra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą;

2.2. projekto vykdytojas vykdo pirkimą vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Atsakinga institucija), Paramos fondo Europos socialinio fondo agentūros (toliau – Deleguota institucija) ir projekto vykdytojo pasirašyta paramos sutartimi, įgyvendinant EPF atitinkamų metų Lietuvoje metinę programą.

3. Už visus prekių, paslaugų arba darbų pirkimus įgyvendinant projektą yra atsakingas projekto vykdytojas (ar partneris).

4. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

4.1. Darbų pirkimas – pirkimas, kurio dalykas yra atlikti arba kartu atlikti ir suprojektuoti darbus arba bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkančius vadovaujančiojo partnerio (ar kito partnerio) nustatytus reikalavimus. Darbas yra tam tikrų statybos darbų kaip visumos rezultatas, kuris gali savarankiškai atlikti ekonominę ar techninę funkciją. Pirkimo tikslas – sudaryti pirkimo–pardavimo sutartį. Darbų sąrašas pateiktas Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriuje.

4.2. Konfidencialumo pasižadėjimas – Pirkimo komisijos nario, eksperto, stebėtojo, sekretoriaus ar kito asmens rašytinis pasižadėjimas, kad jis neteiks tretiesiems asmenims informacijos, kurios atskleidimas prieštarautų Tvarkos aprašo reikalavimams, visuomenės interesams ar pažeistų teisėtus pirkimuose dalyvaujančių tiekėjų ir projekto vykdytojo ir (ar) partnerio interesus.

4.3. Nepriekaištinga reputacija. Nepriekaištingos reputacijos asmenimis nelaikomi:

4.3.1. asmenys, teisti už labai sunkų, sunkų nusikaltimą ar nusikaltimą valstybės tarnybai, ūkininkavimo tvarkai arba finansams, – neatsižvelgiant į tai, ar teistumas yra išnykęs;

4.3.2. asmenys, teisti už tyčinį nusikaltimą, – jei teistumas neišnykęs;

4.3.3. asmenys, pažeidę Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo reikalavimus;

4.3.4. asmenys, piktnaudžiaujantys alkoholiu, narkotinėmis, toksinėmis arba psichotropinėmis medžiagomis;

4.3.5. asmenys, kurie įsiteisėjusiu teismo nuosprendžiu yra pripažinti padarę korupcinius nusikaltimus.

4.4. Nešališkumo deklaracija – Pirkimo komisijos nario, eksperto, stebėtojo, sekretoriaus ar kito asmens pareiškimas raštu, kad jis nešališkas tiekėjams.

4.5. Pasiūlymas – tiekėjo raštu pateiktų dokumentų visuma, kuria siūloma tiekti prekes, teikti paslaugas ar atlikti darbus pagal perkančiosios organizacijos nustatytas pirkimo sąlygas.

4.6. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas ir pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas – Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse nustatyti prievolės įvykdymo užtikrinimo būdai.

4.7. Paslaugų pirkimas – pirkimas, kurio dalykas yra paslaugos, taip pat pirkimas, kurio dalykas yra prekės ir paslaugos, jeigu paslaugų kaina viršija prekių kainą, ar pirkimas, kurio dalykas yra paslaugos ir darbai, jeigu šie darbai tik papildo perkamas paslaugas. Pirkimo tikslas – sudaryti pirkimo – pardavimo sutartį.

4.8. Pirkimas – projekto vykdytojo (arba partnerio) atliekamas ir šio Tvarkos aprašo reglamentuojamas prekių, paslaugų ar darbų pirkimas, kurio tikslas – sudaryti pirkimo–pardavimo sutartį.

4.9. Pirkimo dokumentai – projekto vykdytojo (arba partnerio) skelbiami ar pateikiami tiekėjams dokumentai, apibūdinantys perkamą objektą ir pirkimo sąlygas: skelbimas, kvietimas, techninė specifikacija, aprašomieji dokumentai, pirkimo sutarties projektas, kiti dokumentai bei dokumentų paaiškinimai (patikslinimai).

4.10. Pirkimo–pardavimo sutartis (toliau – pirkimo sutartis) – šio Tvarkos aprašo nustatyta tvarka dėl ekonominės naudos vieno ar daugiau tiekėjų ir vieno projekto vykdytojo (arba partnerio) raštu sudaryta sutartis, kurios dalykas yra prekės, darbai ar paslaugos.

4.11. Prekių pirkimas – viešasis pirkimas, kurio dalykas yra prekių pirkimas, nuoma, lizingas (finansinė nuoma), pirkimas išsimokėtinai, numatant jas įsigyti ar to nenumatant, taip pat perkamų prekių pristatymo, montavimo, diegimo ir kitos jų parengimo naudoti paslaugos. Pirkimo tikslas – sudaryti viešojo pirkimo–pardavimo sutartį.

4.12. Raštu reiškia bet kokią informacijos išraišką žodžiais arba skaičiais, kurią galima perskaityti, atgaminti ir perduoti. Šis terminas gali apimti elektroninėmis priemonėmis perduotą ir saugomą informaciją.

4.13. Techninė specifikacija – techniniai reikalavimai, kuriuos turi atitikti perkamos prekės, paslaugos ar darbai.

4.14. Tiekėjas (prekių tiekėjas, paslaugų teikėjas, rangovas) – bet kuris ūkio subjektas – fizinis asmuo, privatusis juridinis asmuo, viešasis juridinis asmuo ar tokių asmenų grupė – galintis pasiūlyti ar siūlantis prekes, paslaugas ar darbus.

4.15. Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka teisės aktuose, reglamentuojančiuose EPF, vartojamas sąvokas.

 

II. PAGRINDINIAI PIRKIMŲ PRINCIPAI IR JŲ LAIKYMASIS

 

5. Projekto vykdytojas (arba partneris) turi užtikrinti, kad atliekant pirkimo procedūras ir nustatant laimėtoją būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų.

6. Pirkimų tikslas – vadovaujantis Tvarkos aprašo 6 punkte nustatytais pirkimų principais sudaryti pirkimo sutartį, leidžiančią skaidriai ir racionaliai naudojant projektui įgyvendinti skirtas lėšas įsigyti projekto vykdytojui (arba partneriui) reikalingų prekių, paslaugų ar darbų.

7. Projekto vykdytojas (arba partneris) ir tiekėjai negali atskleisti informacijos, kurios konfidencialumą nurodė projekto vykdytojas (arba partneris) ar tiekėjas, išskyrus įstatymų nustatytus atvejus, ir kai tokios informacijos prašo Deleguota arba Atsakinga institucijos.

8. Projekto vykdytojas (arba partneris) (jo paskirti pirkimo komisijos nariai, kiti pirkimus vykdantys asmenys, ekspertai, stebėtojai ir kiti asmenys) neturi teisės atskleisti informacijos, susijusios su atliktomis pirkimo procedūromis, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams, daro nuostolių teisėtiems šalių komerciniams interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą konkurenciją.

 

III. PIRKIMŲ PLANAS

 

9. Projekto vykdytojas per vieną mėnesį nuo paramos sutarties pasirašymo dienos privalo Deleguotai institucijai raštu pateikti derinti projekto pirkimų planą (1 priedas). Deleguota institucija priima sprendimą dėl pritarimo (nepritarimo) pateiktam derinti projekto pirkimų planui (ar jo keitimui) per 5 darbo dienas nuo jo gavimo dienos.

 

IV. PIRKIMO PRADŽIA IR PABAIGA

 

10. Pirkimas prasideda projekto vykdytojui (arba parneriui) paskelbus apie pirkimą spaudoje arba kai projekto vykdytojas (arba partneris) kreipiasi į tiekėją (tiekėjus) prašydamas pateikti perkamų prekių, paslaugų ar darbų kainas ir sąlygas.

11. Pirkimas pasibaigia, kai:

11.1. sudaroma pirkimo sutartis;

11.2. atmetami visi pasiūlymai;

11.3. nutraukiamos pirkimo procedūros;

11.4. per nustatytą terminą nepateikiamas nė vienas pasiūlymas;

11.5. pasibaigia pasiūlymų galiojimo laikas ir nesudaroma pirkimo sutartis dėl priežasčių, kurios nepriklauso nuo vadovaujančiojo partnerio (ar kito partnerio).

12. Projekto vykdytojas (arba partneris), gavęs Deleguotos institucijos sutikimą, bet kuriuo metu iki pirkimo sutarties sudarymo turi teisę nutraukti pirkimo procedūras, jeigu atsirado aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti (perkamos prekės, paslaugos ar darbai tapo nereikalingi, nėra lėšų jiems apmokėti, yra kitų objektyvių priežasčių). Deleguotos institucijos sutikimas nereikalingas nutraukiant pirkimo, kurio vertė ne didesnė nei 75 000 Lt (be PVM), procedūras.

 

V. PIRKIMO VERTĖS NUSTATYMAS

 

13. Pirkimo vertė yra nustatoma atsižvelgiant į numatomų vykdyti prekių, paslaugų pirkimo sutarčių vertę, kurią sudaro mokėjimai tiekėjui. Jei pirkimo sutartis yra dėl kelių rūšių prekių ar kelių kategorijų paslaugų, šios pirkimo sutarties vertė yra visų prekių ar paslaugų, dėl kurių sudaroma ši sutartis, verčių suma.

14. Jeigu prekių ar paslaugų pirkimas projekte atliekamas vieną kartą ir pirkimo sutarties neįmanoma ar neketinama atnaujinti, šio pirkimo vertė yra numatomos sudaryti pirkimo sutarties vertė. Jei pirkimas atliekamas nuolat – pirkimo vertė yra numatoma bendra visų panašių pirkimo sutarčių, sudaromų projektui įgyvendinti tuo laikotarpiu, vertė. Panašiomis sutartimis laikytinos sutartys, kurios sudarytos dėl tos pačios rūšies (paskirties) prekių, kurių naudojimas yra identiškas ar panašus (visi baldai, degalai, visa biuro įranga ir pan.), arba dėl tos pačios rūšies ar kategorijos paslaugų (pvz., teisinės paslaugos, finansinės paslaugos, viešbučių ir restoranų paslaugos ir kt.).

15. Darbų pirkimo vertė yra visų dėl to paties objekto sudaromų darbų pirkimo sutarčių, nesvarbu per kokį laikotarpį jos bus sudaromos, verčių suma. Nustatant darbų pirkimo vertę, įskaitomos ir numatomo projektavimo (tuo atveju, kai kartu perkamas darbų atlikimas ir projektavimas) vertė ir darbams atlikti reikalingų prekių, kurias rangovui pateikia projekto vykdytojas (arba partneris), numatomos vertės.

 

VI. ATVEJAI, KAI NETAIKOMAS TVARKOS APRAŠAS

 

16. Tvarkos aprašo reikalavimai netaikomi:

16.1. pastatų ar patalpų, naudojamų projekto vykdytojo (arba partnerio) projekto administravimo reikmėms, nuomai, tačiau perkamų paslaugų kaina turi neviršyti analogiškų paslaugų vidutinės rinkos kainos;

16.2. darbo sutartims;

16.3. finansinių paslaugų, susijusių su pinigų, valiutų keitimo kurso, valstybės skolos valdymo, iždo agento, užsienio atsargų valdymo politika, taip pat kitų veiklos krypčių finansinių paslaugų, susijusių su vertybinių popierių ir kitų finansinių priemonių sudarymu, išleidimu (emitavimu), pardavimu, pirkimu, perleidimu ar perdavimu, pirkimams;

16.4. finansinių paslaugų pirkimams;

16.5. arbitražo ir taikinimo paslaugų pirkimams;

16.6. komunalinių paslaugų pirkimams;

16.7. pirkimams, dėl kurių pirkimo–pardavimo sutartys sudarytos iki paramos gavimo.

 

VII. PIRKIMŲ ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS

 

17. Pirkimus, kurių vertė ne didesnė nei 75 000 Lt (be PVM), projekto vykdytojas (arba partneris) vykdo savo nuožiūra. Tokie pirkimai privalo būti vykdomi vadovaujantis projekto vykdytojo (arba partnerio) patvirtinta pirkimų tvarka. Pirkimų tvarkoje aprašytos procedūros privalo užtikrinti, kad pirkimų organizavimas ir vykdymas nepažeistų lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų. Projekto vykdytojas (ar partneris), atsižvelgdamas į lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principus, gali nusimatyti atvejus, kai pirkimas vykdomas apklausiant tik vieną tiekėją.

18. Pirkimai, kurių vertė viršija 75 000 Lt (be PVM), projekto vykdytojo (arba partnerio) privalo būti vykdomi vadovaujantis šiuo Tvarkos aprašu.

 

VIII. PIRKIMO KOMISIJA

 

19. Projekto vykdytojas (arba partneris) pirkimui (pirkimams), kurio vertė viršija 75 000 Lt (be PVM), bei kitais Tvarkos apraše nustatytais atvejais, organizuoti ir atlikti privalo sudaryti Pirkimo komisiją (toliau – Komisija). Komisija dirba pagal projekto vykdytojo (arba partnerio) patvirtintą darbo reglamentą, yra jam atskaitinga ir vykdo tik raštiškas jos užduotis bei įpareigojimus. Už Komisijos veiksmus atsako projekto vykdytojas (arba partneris).

20. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 3 nepriekaištingos reputacijos fizinių asmenų. Jie gali būti Komisiją sudarančios organizacijos darbuotojai arba samdomi asmenys. Komisijos pirmininku skiriamas Komisiją sudariusios organizacijos vadovas arba jo įgaliotas šios organizacijos darbuotojas.

21. Sprendimus Komisija priima posėdžiuose. Posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių (tačiau ne mažiau kaip 3 Komisijos nariai). Kiekvienas Komisijos narys turi po vieną balsą. Komisija priima sprendimus posėdyje paprasta balsų dauguma atviru vardiniu balsavimu. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas. Komisijos sprendimai įforminami protokolu. Protokole nurodomi Komisijos sprendimo motyvai, pateikiami paaiškinimai, kiekvieno Komisijos nario nuomonė. Protokolą pasirašo visi Komisijos posėdyje dalyvavę nariai. Komisiją sudarantis projekto vykdytojas (arba partneris) turi teisę kviestis ekspertus.

22. Komisija pirmame posėdyje nustato pirkimo vertę, parengia pirkimo dokumentus, priima kitus sprendimus. Komisijos narys prieš pradėdamas darbą Komisijoje turi pasirašyti nešališkumo deklaraciją (2 priedas) ir konfidencialumo pasižadėjimą (3 priedas). Nešališkumo deklaracija ir konfidencialumo pasižadėjimas turi būti pasirašoma kiekvieno komisijos nario, kiekvieno eksperto (jei tokių yra) ir posėdžio sekretoriaus kiekvienam pirkimui atskirai.

23. Projekto vykdytojas (arba partneris) privalo informuoti Deleguotą instituciją apie sudarytą pirkimų komisiją (narių pavardės ir pareigos, komisijos darbo reglamentas) ir kiekvieną komisijos posėdį, kai pirkimo vertė didesnė nei 75 000 Lt be PVM. Apie Komisijos posėdžius Deleguota institucija informuojama raštu ne vėliau nei prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio pradžios.

24. Komisijos posėdžiuose stebėtojais gali dalyvauti Deleguotos institucijos atstovai. Projekto vykdytojas (arba partneris) dalyvauti Komisijos posėdžiuose stebėtojais privalo kviesti Deleguotos institucijos atstovus, kurie nėra Komisijos nariai ir neturi balsavimo teisės.

25. Komisijos nariai, posėdžio sekretorius, ekspertai bei Deleguotos institucijos atstovai negali teikti jokios informacijos tretiesiems asmenims apie tiekėjų pateiktų pasiūlymų turinį, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktų ir Tvarkos apraše nustatytus atvejus.

26. Nustačius, kad Komisijos narys ir ekspertas savo funkcijas atliko šališkai, proteguodamas konkretų tiekėją, ir tai turi įtakos priimant sprendimą dėl laimėjusio tiekėjo pasiūlymo, tokias pirkimo išlaidas Deleguota institucija gali pripažinti netinkamomis finansuoti paramos lėšomis.

 

IX. BENDRAVIMAS IR KEITIMASIS INFORMACIJA

 

27. Projekto vykdytojas (arba partneris) ir tiekėjai gali bendrauti tarpusavyje bei keistis informacija raštu.

28. Bendraujant tarpusavyje ir keičiantis informacija, duomenys perduodami taip, kad būtų užtikrinamas vientisumas, išsaugomas pasiūlymų bei visos ūkio subjektų pateiktos informacijos konfidencialumas. Taip pat būtina užtikrinti, kad projekto vykdytojas (arba partneris) su pasiūlymų turiniu galėtų susipažinti tik pasibaigus nustatytam pasiūlymų pateikimo terminui.

 

X. ATASKAITA

 

29. Projekto vykdytojas (arba partneris), atlikęs pirkimą, kurio vertė viršija 75 000 Lt (be PVM), privalo pateikti Deleguotai institucijai nustatytos formos pirkimo procedūrų ataskaitą (4 priedas). Pirkimo procedūrų ataskaita turi būti parengta ir pateikta Deleguotai institucijai per 14 dienų po pirkimo sutarties pasirašymo dienos.

 

XI. SKELBIMAS APIE PIRKIMĄ

 

30. Apie kiekvieną pirkimą, kurio vertė viršija 75 000 Lt (be PVM), projekto vykdytojas (arba partneris) privalo paskelbti nacionaliniame laikraštyje[1]. Skelbime nurodoma:

30.1. projekto vykdytojo (ar kito partnerio) pavadinimas, adresas, telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas, kuriuo galima gauti techninę specifikaciją ir kitus pirkimo dokumentus (jeigu šis adresas skiriasi nuo projekto vykdytojo (ar kito partnerio) adreso);

30.2. perkamos prekės, paslaugos ar darbai;

30.3. informacija, kad pasiūlymus tiekėjai turi pateikti raštu;

30.4. pasiūlymų pateikimo terminas, pateikimo adresas, pasiūlymų kalba ar kalbos, vokų su pasiūlymais atplėšimo data, vieta ir laikas;

30.5. nuoroda, kad pirkimas vykdomas EPF programos remiamam projektui įgyvendinti. Skelbime apie pirkimą privalo būti naudojami viešinimo ženklai pagal Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. A1-64 patvirtintas Informavimo apie Europos pabėgėlių fondo programos paramą ir suteiktos paramos viešinimo taisykles (Žin., 2007, Nr. 32-1160);

30.6. kita projekto vykdytojo (arba partnerio) nuožiūra reikalinga informacija.

31. Projekto vykdytojas (arba partneris) turi saugoti leidinio, kuriame paskelbtas skelbimas, originalą.

32. Projekto vykdytojas (arba partneris) tą patį skelbimą apie pirkimą gali papildomai išspausdinti ir kituose leidiniuose, skelbti internete ir kitaip publikuoti.

33. Skelbimas spausdinamas lietuvių kalba. Papildomai skelbimas gali būti spausdinamas ir kitomis projekto vykdytojo (arba partnerio) pasirinktomis kalbomis.

 

XII. PIRKIMO DOKUMENTAI

 

34. Projekto vykdytojas (arba partneris) pirkimo dokumentuose pateikia visą informaciją apie pirkimo sąlygas ir procedūras. Kai pirkimo vertė didesnė nei 75 000 Lt (be PVM), pirkimo dokumentuose turi būti pateikta:

34.1. pasiūlymų rengimo reikalavimai. Projekto vykdytojas (arba partneris) pirkimo dokumentuose privalo nurodyti, kad pasiūlymas turi būti pateikiamas raštu ir pasirašytas tiekėjo ar jo įgalioto asmens. Pasiūlymas taip pat turi būti pateikiamas užklijuotame ir antspauduotame voke. Pasiūlymo (su priedais) lapai turi būti sunumeruoti, susiūti ir paskutinio lapo antroje pusėje patvirtinti tiekėjo parašu bei antspaudu. Neįsiuvamas ir nenumeruojamas tik pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinantis dokumentas (jei jo reikalaujama);

34.2. tiekėjų kvalifikacijos ir ją patvirtinančių dokumentų reikalavimai, tiekėjų kvalifikacijos vertinimo tvarka;

34.3. prekių, paslaugų ar darbų pavadinimas, prekių kiekis, teiktinų su prekėmis paslaugų pobūdis, prekių tiekimo, paslaugų teikimo ar darbų atlikimo terminai, jų techninė specifikacija;

34.4. pasiūlymų vertinimo kriterijai (pasiūlymai gali būti vertinami vadovaujantis mažiausios kainos kriterijumi ir pagal ekonominį jų naudingumą) ir sąlygos;

34.5. projekto vykdytojo (arba partnerio) siūlomos šalims pasirašyti pirkimo sutarties sąlygos, taip pat sutarties projektas, jeigu jis yra parengtas;

34.6. informacija, ar leidžiama pateikti pasiūlymus parduoti tik dalį prekių, darbų ar paslaugų, šios dalies (dalių) apibūdinimas;

34.7. informacija, kaip turi būti apskaičiuota ir išreikšta pasiūlymuose nurodoma pirkimo kaina. Į kainą turi būti įskaityti visi mokesčiai, įskaitant PVM;

34.8. pasiūlymų galiojimo užtikrinimo ir pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo reikalavimai. Projekto vykdytojas (arba partneris) gali pareikalauti, kad pasiūlymų galiojimas būtų užtikrinamas, ir privalo pareikalauti, kad pirkimo sutarties įvykdymas (kai pirkimo vertė didesnė nei 75 000 Lt (be PVM) būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais;

34.9. pasiūlymų pateikimo terminas (nurodant datą ir valandą), vieta ir būdas. Pasiūlymų pateikimo terminai skaičiuojami nuo paskelbimo apie pirkimą spaudoje ar nuo kvietimo pateikti pasiūlymus išsiuntimo tiekėjams dienos;

34.10. data, iki kada turi galioti pasiūlymas, arba laikotarpis, kurį turi galioti pasiūlymas;

34.11. vokų su pasiūlymais atplėšimo vieta, data ir valanda;

34.12. vokų su pasiūlymais atplėšimo ir pasiūlymų nagrinėjimo procedūros;

34.13. projekto vykdytojo (arba partnerio) darbuotojų arba Komisijos narių (vieno ar kelių), kurie įgalioti palaikyti tiesioginį ryšį su tiekėjais ir gauti iš jų (ne tarpininkų) pranešimus, susijusius su pirkimų procedūromis, vardai, pavardės, adresai, telefonų ir faksų numeriai;

34.14. kitos pirkimo sąlygos.

35. Projekto vykdytojas (arba partneris) pasiūlymams pateikti nustato protingą terminą, atsižvelgdamas į perkamų prekių, paslaugų ar darbų specifiką bei pirkimo vertę.

36. Pirkimo dokumentai rengiami lietuvių kalba. Papildomai pirkimo dokumentai gali būti rengiami ir kitomis kalbomis.

 

XIII. TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS PATIKRINIMAS

 

37. Projekto vykdytojas (arba partneris) privalo išsiaiškinti, ar tiekėjas yra kompetentingas, patikimas ir pajėgus įvykdyti pirkimo sąlygas, todėl jis turi teisę pirkimo dokumentuose nustatyti minimalius tiekėjų kvalifikacijos (teisės verstis atitinkama veikla, finansinio, ekonominio ir techninio pajėgumo) reikalavimus ir pareikalauti, kad tiekėjai pateiktų pirkimo dokumentuose nurodytą informaciją bei kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus. Projekto vykdytojo (arba partnerio) nustatyti minimalūs tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai negali dirbtinai riboti konkurencijos. Jie turi būti pagrįsti, tikslūs ir aiškūs.

38. Projekto vykdytojas (arba partneris) turi teisę pirkimo dokumentuose nustatyti:

38.1. kad tiekėjas turėtų teisę verstis ta ūkine veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti;

38.2. teikėjų ekonominės bei finansinės būklės reikalavimus;

38.3. tiekėjų techninio pajėgumo reikalavimus.

39. Jeigu tiekėjas dėl pateisinamų priežasčių negali pateikti projekto vykdytojo (arba partnerio) reikalaujamų dokumentų, jis turi teisę vietoj jų pateikti kitus projekto vykdytojui (arba partneriui) priimtinus dokumentus ar informaciją, kurie patvirtintų, kad tiekėjo kvalifikacija atitinka keliamus reikalavimus.

40. Jeigu tiekėjas pateikė netikslius ar neišsamius duomenis apie savo kvalifikaciją, projekto vykdytojas (arba partneris) privalo, nepažeisdamas pirkimų principų, prašyti tiekėją šiuos trūkumus pašalinti.

41. Projekto vykdytojas (arba partneris) turi atmesti tiekėjo pasiūlymą, jeigu jo kvalifikacija neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų ir jei tiekėjas projekto vykdytojo (arba partnerio) prašymu per nustatytą terminą nepatikslino pateiktų netikslių ar neišsamių duomenų apie savo kvalifikaciją.

42. Tiekėjų kvalifikaciniai duomenys vertinami vadovaujantis jiems pateiktuose pirkimo dokumentuose nustatytais kriterijais ir procedūromis. Komisija priima sprendimą dėl kiekvieno pasiūlymą pateikusio tiekėjo kvalifikacinių duomenų ir kiekvienam iš jų raštu praneša apie šio patikrinimo rezultatus. Teisę dalyvauti tolesnėse pirkimo procedūrose turi tik tie tiekėjai, kurių kvalifikaciniai duomenys atitinka projekto vykdytojo (arba partnerio) keliamus minimalius reikalavimus.

 

XIV. TECHNINĖ SPECIFIKACIJA

 

43. Perkamų prekių, paslaugų ar darbų savybės apibūdinamos pirkimo dokumentuose pateikiamoje techninėje specifikacijoje.

44. Techninė specifikacija turi užtikrinti konkurenciją ir nediskriminuoti tiekėjų.

45. Projekto vykdytojas (arba partneris) privalo atmesti pasiūlymus, kuriuose siūlomos prekės, paslaugos ar darbai neatitinka techninės specifikacijos.

 

XV. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS IR PALYGINIMAS

 

46. Projekto vykdytojas (arba partneris) gali prašyti, kad tiekėjai paaiškintų savo pasiūlymus. Tačiau jis negali prašyti, siūlyti arba leisti pakeisti pasiūlymo esmę – pakeisti kainą arba padaryti kitų pakeitimų, dėl kurių pirkimo dokumentų reikalavimų neatitinkantis pasiūlymas taptų atitinkančiu pirkimo dokumentų reikalavimus. Ši nuostata netaikoma tikrinant tiekėjų kvalifikaciją.

47. Projekto vykdytojas (arba partneris) pasiūlymą turi atmesti, jeigu:

47.1. pasiūlymą pateikęs tiekėjas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų;

47.2. pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų;

47.3. visų tiekėjų buvo pasiūlytos per didelės, projekto vykdytojui (arba partneriui) nepriimtinos kainos.

48. Vertinami tik tie pasiūlymai, kurie atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus ir kuriuos pateikę tiekėjai atitinka nustatytus minimalius kvalifikacijos reikalavimus.

 

XVI. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMAS

 

49. Vokai su pasiūlymais atplėšiami Komisijos posėdyje. Posėdis vyksta pirkimo dokumentuose nurodytoje vietoje, prasideda nurodytą dieną, valandą ir minutę. Diena ir valanda turi sutapti su pasiūlymų pateikimo termino pabaiga. Nustatytu laiku turi būti atplėšti visi vokai su pasiūlymais, gauti nepasibaigus jų pateikimo terminui. Vokų atplėšimo procedūroje turi teisę dalyvauti visi pasiūlymus pateikę tiekėjai arba jų atstovai.

50. Atplėšus voką, pasiūlymo paskutinio lapo antroje pusėje pasirašo posėdyje dalyvaujantys Komisijos nariai.

51. Pateiktų pasiūlymų tolesnes nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūras Komisija atlieka pasiūlymus pateikusiems tiekėjams nedalyvaujant.

 

XVII. INFORMACIJA TIEKĖJAMS APIE PIRKIMO PROCEDŪROS REZULTATUS

 

52. Projekto vykdytojas (arba partneris) apie komisijos priimtus sprendimus, kai pirkimo vertė didesnė nei 75 000 Lt (be PVM), informuoja tiekėjus ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po sprendimo priėmimo.

53. Susipažinti su informacija, susijusia su konkurso pasiūlymų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, gali tiktai Komisijos nariai bei jos pakviesti ekspertai ir Deleguotos institucijos atstovai, projekto vykdytojo (arba partnerio) vadovas, jo įgalioti asmenys, kiti asmenys ir institucijos, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus turintys teisę susipažinti su šia informacija.

 

XVIII. PIRKIMO SUTARTIS

 

54. Pirkimo sutartis, išskyrus pirkimą, kurio vertė neviršija 10 000 Lt (be PVM), turi būti sudaroma raštu.

55. Pirkimo sutarties projektas (kai pirkimo vertė viršija 75 000 Lt be PVM) privalo būti pateiktas Deleguotai institucijai derinimui iki sutarties pasirašymo.

56. Projekto vykdytojas (arba partneris) siūlo sudaryti pirkimo sutartį tam tiekėjui, kurio pasiūlymas nustatyta tvarka pripažintas laimėjusiu. Tiekėjas sudaryti sutartį kviečiamas raštu pranešant, kad jo pasiūlymas pripažintas laimėjusiu.

57. Sudarant pirkimo sutartį negali būti keičiama laimėjusio tiekėjo pasiūlymo kaina ir pirkimo dokumentuose bei pasiūlyme nustatytos pirkimo sąlygos.

58. Pirkimo sutartyje turi būti nustatyta:

58.1. sutarties šalių teisės ir pareigos;

58.2. perkamos prekės, paslaugos ar darbai, jeigu įmanoma – tikslūs jų kiekiai;

58.3. kaina arba kainodaros taisyklės;

58.4. atsiskaitymų ir apmokėjimo tvarka;

58.5. prievolių įvykdymo terminai;

58.6. prievolių įvykdymo užtikrinimas;

58.7. ginčų sprendimo tvarka;

58.8. sutarties nutraukimo tvarka;

58.9. sutarties galiojimas;

58.10. nuostata, kad pirkimo sutarties sąlygos sutarties galiojimo laikotarpiu negali būti keičiamos.

 

XIX. PRETENZIJŲ PATEIKIMAS, NAGRINĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

 

59. Kiekvienas pirkimu suinteresuotas tiekėjas, kuris mano, kad projekto vykdytojas (arba partneris) nesilaikė šio Tvarkos aprašo reikalavimų ir tuo pažeidė ar pažeis jo teisėtus interesus, turi teisę iki pirkimo sutarties sudarymo pareikšti pretenziją projekto vykdytojui (arba partneriui).

60. Pretenzijos pateikiamos projekto vykdytojui (arba partneriui) raštu per 5 dienas nuo dienos, kurią tiekėjas sužinojo arba turėjo sužinoti apie tariamą savo teisėtų interesų pažeidimą. Apie tariamą pažeidimą projekto vykdytojas (arba partneris) privalo informuoti Deleguotą instituciją nedelsdamas po pretenzijos gavimo (jei pretenzija pateikta vykdant pirkimą, kurio vertė didesnė nei 75 000 Lt be PVM), pateikiant jam projekto vykdytojo (arba partnerio) patvirtintą pretenzijos kopiją.

61. Projekto vykdytojas (arba partneris) nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo.

62. Projekto vykdytojas (arba partneris) privalo išnagrinėti pretenzijas ir priimti motyvuotą sprendimą ne vėliau kaip per 5 dienas nuo pretenzijos gavimo dienos, o apie priimtą sprendimą – ne vėliau kaip kitą darbo dieną pranešti pretenziją pateikusiam tiekėjui ir apie tai informuoti Deleguotą instituciją (jei pretenzija pateikta vykdant pirkimą, kurio vertė didesnė nei 75 000 Lt be PVM), pateikiant jam išsiųstą atsakymo į pretenziją kopiją.

63. Projekto vykdytojas (arba partneris), gavęs tiekėjo rašytinę pretenziją, sustabdo pirkimo procedūrą, kol pretenzijos bus išnagrinėtos ir priimtas sprendimas.

 

XX. DOKUMENTŲ SAUGOJIMAS

 

64. Įvykdytos pirkimo sutartys, pasiūlymai, pirkimo dokumentai, pasiūlymų nagrinėjimo bei vertinimo dokumentai, kiti su pirkimu susiję dokumentai saugomi paramos sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka. Projekto vykdytojas (arba partneris) turi užtikrinti dokumentų prieinamumą įgaliotiems asmenims.

65. Projekto partnerio visų su pirkimais susijusių dokumentų (pirkimo dokumentų, susirašinėjimo su tiekėjais dokumentų, pirkimo sutarties, pirkimo sutarties įgyvendinimo dokumentų, su pirkimais susijusius apskaitos dokumentų ir kt.) kopijas turi saugoti projekto vykdytojas.

 

XXI. ATSAKOMYBĖ UŽ TVARKOS NESILAIKYMĄ

 

66. Deleguota institucija turi teisę įpareigoti projekto vykdytoją (arba partnerį) sustabdyti ar nutraukti pirkimo procedūras, panaikinti arba pakeisti šio Tvarkos aprašo, ir/ar sutarties reikalavimų neatitinkančius sprendimus ar veikas.

67. Išlaidos, kurias projekto vykdytojas (arba partneris) patyrė, pažeisdamas šio Tvarkos aprašo reikalavimus, Deleguotos institucijos sprendimu gali būti pripažįstamos netinkamomis projekto išlaidomis ir neteikiamos finansuoti paramos lėšomis (arba nepripažįstamos tinkamu Projekto vykdytojo (arba partnerių) įnašu), o jei tokios išlaidos jau buvo apmokėtos ir pažeidimo faktas paaiškėjo vėliau – Deleguota arba Atsakinga institucijos turi teisę įpareigoti projekto vykdytoją grąžinti jam išmokėtas lėšas ir jas išieškoti.

 

XXII. KITOS NUOSTATOS

 

68. Visi su pirkimais susiję dokumentai (išskyrus pirkimų planą) laikomi Deleguotos institucijos suderintais, jei per 5 darbo dienas Deleguota institucija nepateikia pastabų dėl pateiktų dokumentų.

69. Projekto vykdytojas (arba partneris) privalo teikti Deleguotai ir Atsakingai institucijoms visą jų prašomą informaciją, susijusią su pirkimais, projekto išlaidų tinkamumui nustatyti.

70. Deleguota institucija atlieka viešųjų pirkimų dokumentacijos bei pirkimų proceso priežiūrą vykdydama projekto patikras vietoje. Pirkimų, kurie įvykdyti po projekto patikros vietoje, dokumentų kopijas Deleguotai institucijai projekto vykdytojas (arba partneris) privalo pateikti su galutine ataskaita.

 

_________________

 

 

Europos pabėgėlių fondo programos projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

____________________________________________________________

(Projekto vykdytojo organizacijos pavadinimas)

 

PROJEKTO PIRKIMŲ PLANAS

 

____________________ Nr. _______

(data)

_______________________

(sudarymo vieta)

 

PARAMOS SUTARTIES NUMERIS

 

 

PROJEKTO PIRKIMŲ PLANAS TEIKIAMAS

pirmą kartą £[]                                  projekto pirkimų plano pakeitimas £[]

 

Nr.

Prekių, paslaugų ar darbų pavadinimas ir projekto detalaus biudžeto eilutė, kurioje numatyta pirkimo suma

Pirkimo suma, Lt (su PVM)

Pirkimo būdas

Pirkimą vykdysiantis subjektas (projekto vykdytojas ar partneris)

Pirkimo vykdymo data (nurodyti pirkimo pradžią, t. y. metus ir mėnesį)

Sutarties data, galiojimo terminas, tiekėjo pavadinimas, jei pirkimas vykdomas pagal sutartį, sudarytą iki paramos gavimo

1.

PREKIŲ PIRKIMAS:

1.1.

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

2.

PASLAUGŲ PIRKIMAS:

2.1.

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

 

3.

DARBŲ PIRKIMAS

3.1.

 

 

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

Tvirtiname, kad su projekto pirkimų planu susipažinę visi projekto partneriai ir jam neprieštarauja.

 

______________________________________________

(projekto vykdytojo pareigų pavadinimas)

______________________________________________              A.V.

(vardas ir pavardė)

______________________________________________

(parašas)

 

SUDERINTA SU PARAMOS FONDU EUROPOS SOCIALINIO FONDO AGENTŪRA _______________________:

(suderinimo data)

 

__________________________________                  ________________________                    ________________

(ESFA atstovo pareigą pavadinimas)                                     (vardas, pavardė)                                      (parašas)

 

_________________

 

 

Europos pabėgėlių fondo programos

projektų vykdytojams, nesantiems

perkančiosiomis organizacijomis pagal

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų

įstatymą, pirkimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

_________________________________

(data)

__________________

(vieta)

 

___________________________________________________________________________

(pirkimo pavadinimas)

 

 

Aš,___________________________________________________________________ ,

(vardas ir pavardė)

___________________________________________________________________________ ,

(institucijos ir padalinio pavadinimas, pareigų pavadinimas)

būdamas remiamo projekto______________________________________________________

(projekto pavadinimas)

paramos sutarties Nr. __________________________________________________________

 

pirkimo komisijos nariu, posėdžio sekretoriumi, ekspertu, stebėtoju______________________ ,

(kas nereikalinga, išbraukti)

pasižadu:

 

1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis visų tiekėjų lygiateisiškumo principu, atlikti savo pareigas ir būti nešališkas tiekėjams.

 

2. Iškilus interesų konfliktui, nedelsdamas informuoti apie tai pirkimo komisijos narius ir nutraukti darbą vertinimo procese.

 

 

__________________            __________________________

(parašas)                                 (vardas ir pavardė)

 

_________________


Europos pabėgėlių fondo programos

projektų vykdytojams, nesantiems

perkančiosiomis organizacijomis pagal

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų

įstatymą, pirkimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

_________________________________

(data)

__________________

(vieta)

 

___________________________________________________________________________

(pirkimo pavadinimas)

 

 

Aš,___________________________________________________________________ ,

(vardas ir pavardė)

___________________________________________________________________________ ,

(institucijos ir padalinio pavadinimas, pareigų pavadinimas)

būdamas remiamo projekto______________________________________________________

(projekto pavadinimas)

paramos sutarties Nr. __________________________________________________________

 

pirkimo komisijos nariu, posėdžio sekretoriumi, ekspertu, stebėtoju_______________________

(kas nereikalinga, išbraukti)

pasižadu:

 

1. Saugoti ir tik įstatymų bei kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma atliekant pirkimą.

 

2. Man pateiktus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ir pasinaudoti, išskyrus teisės aktų nustatytus atvejus.

 

Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro kiekvieno pasiūlymo turinys, tiekėjų kvalifikaciniai duomenys, pasiūlymų vertinimo išvados bei kita informacija, susijusi su atliktomis pirkimo procedūromis, jeigu jos atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių komerciniams interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą konkurenciją.

 

Esu įspėtas (-a), kad pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atsakyti už savo veiklą pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

 

 

__________________            __________________________

(parašas)                                 (vardas ir pavardė)

 

_________________


Europos pabėgėlių fondo programos

projektų vykdytojams, nesantiems

perkančiosiomis organizacijomis pagal

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų

įstatymą, pirkimų tvarkos aprašo

4 priedas

 

__________________________________

(pavadinimas)

__________________________________

(Perkančiosios organizacijos duomenys)

 

VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ

ATASKAITA

 

I. PROJEKTO NUMERIS

 

 

 

II. PIRKIMĄ ĮVYKDŽIUSI ORGANIZACIJA

1. Pirkimą įvykdžiusios organizacijos pavadinimas, adresas

Pavadinimas

 

 

 

Adresas, telefonas

 

 

2. Ar projekto vykdytojas yra perkančioji organizacija pagal LR viešųjų pirkimų įstatymą?

TAIP £[]

NE £[]

3. Ar pirkimą įvykdė projekto vykdytojas?

TAIP £[]

NE £[]

 

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. Pirkimo objekto pavadinimas

 

 

 

2. Biudžeto eilutės (-čių), pagal kurią (-ias) įvykdytas pirkimas, Nr. ir pavadinimas

 

 

3. Pirkimo objekto dalys, dėl kurių tiekėjai buvo prašomi pateikti atskirus pasiūlymus

(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)

Pirkimo objekto dalies numeris

Pavadinimas

Biudžeto eilutės numeris ir pavadinimas

 

 

 

 

 

 

 

IV. PIRKIMO VERTĖ

1. Pirkimo vertė

 

 

V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA

1. Jeigu organizacija pasiūlymus vertina pagal jų ekonominį naudingumą

1.1. Vokų su techniniais pasiūlymo duomenimis atplėšimo data ir laikas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Vokų su kainomis atplėšimo data ir laikas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Jeigu organizacija pasiūlymus vertina pagal mažiausią kainą

2.1. Vokų su pasiūlymais atplėšimo data ir laikas

 

 

 

 

 

 

VI. PIRKIMO PRADŽIA

1. Skelbimai apie pirkimą

Leidinio pavadinimas, data ir numeris

 

 

 

2. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA

 

 

(jei taikoma)

 

VII. TIEKĖJAI

Pavadinimas

Kodas

Adresas

Šalis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII. TEIKĖJŲ KVALIFIKACIJOS VERTINIMAS

1. AR BUVO VERTINTA TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJA

TAIP

 

NE

 

 

2. PRANEŠIMO APIE TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS PATIKRINIMO REZULTATUS IŠSIUNTIMO DATA

 

 

 

 

IX. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS

1. Pasiūlymų vertinimo kriterijai

 

 

Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo

£[]

 

Mažiausios kainos

£[]

 

Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai

£[]

(detalizuoti toliau esančioje lentelėje)

 

Vertinimo kriterijus

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)

Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo

 

Mažiausios kainos

 

 

2. Atmesti pasiūlymai

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)

Dalyvio pavadinimas

Atmetimo priežastys

Pasiūlymo kaina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Pasiūlymų eilė

3.1. Pranešimas apie preliminarią pasiūlymų eilę

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)

Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę išsiuntimo data

 

 

 

 

 

3.2. Patvirtinta pasiūlymų eilė

Pirkimo objekto dalies numeris

Patvirtinta eilė

Dalyvio pavadinimas

Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA

1.1. Procedūrų pabaiga

Procedūros pabaiga

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)

Data

Nustačius laimėtoją

 

 

Atmetus visus pasiūlymus

 

 

Nutraukus pirkimo procedūras

 

 

Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo

 

 

Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų

 

 

Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį

 

 

 

XI. PIRKIMO SUTARTYS

(ši dalis pildoma dėl kiekvienos pirkimo sutarties)

1. Pirkimo sutartis

 

1.1. Informacija apie pirkimo sutartį

 

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)

 

 

 

Tiekėjo pavadinimas

 

 

 

 

Sutarties sudarymo data

 

 

 

 

 

Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (nurodyti valiutą)

 

 

 

Ar sutartis terminuota?

£[] TAIP          £[] NE

Numatoma sutarties įvykdymo data

 

 

 

XII. KITA INFORMACIJA

1. Pirkimo komisijos pirmininkas

 

Vardas, pavardė

 

2. Komisijų nariai

 

Vardas, pavardė

 

 

 

Vardas, pavardė

 

 

 

Vardas, pavardė

 

3. Asmuo, atsakingas už ataskaitos pildymą

 

Pareigų pavadinimas

 

 

 

Vardas, pavardė

 

 

 

Telefonas

 

 

 

Elektroninio pašto adresas

 

 

________________________________                     ____________   ___________________

(organizacijos vadovo arba jo įgalioto                            (parašas)            (vardas, pavardė)

asmens pareigių pavadinimas)

 

_________________

 



[1] Nacionalinis laikraštis – laikraštis, platinamas teritorijoje, kurioje gyvena daugiau negu 60 procentų Lietuvos gyventojų. Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymas (Žin., 1996, Nr. 71-1706; 2008, Nr. 87-3456).