INFORMACINĖS VISUOMENĖS PLĖTROS KOMITETO

PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2009 m. RUGSĖJO 30 d. įsakymO Nr. T-93 „Dėl Projektų, vykdomų pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ įgyvendinimo priemonę Nr. VP2-3.1-IVPK-02-V „ELEKTRONINĖ DEMOKRATIJA“, finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ PAkeitimo

 

2011 m. balandžio 21 d. Nr. T-47

Vilnius

 

Pakeičiu Projektų, vykdomų pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ įgyvendinimo priemonę Nr. VP2-3.1-IVPK-02-V „Elektroninė demokratija“, finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2009 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. T-93 „Dėl Projektų, vykdomų pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ įgyvendinimo priemonę Nr. VP2-3.1-IVPK-02-V „Elektroninė demokratija“, finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“:

1. Išdėstau 7 punktą taip:

7. Pareiškėjas įgyja teisę pateikti paraišką dėl projekto finansavimo po to, kai Komitetas jo projektą įtraukia į Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ įgyvendinimo priemonės Nr. VP2-3.1-IVPK-02-V „Elektroninė demokratija“ valstybės projektų sąrašą (toliau – Valstybės projektų sąrašas). Planuojama Valstybės projektų sąrašo patvirtinimo data – 2010 m. III ketvirtis. Galutinė Valstybės projektų sąraše nurodytų projektų pateikimo CPVA data turi būti ne vėlesnė kaip 2012 m. kovo 30 d.“

2. Išdėstau 14.2 punktą taip:

14.2. Stebėsenos komiteto 2011 m. balandžio 15 d. posėdžio nutarimu Nr. 27 patvirtintus šiuos Priemonės specialiuosius (atitikties) atrankos kriterijus:

14.2.1. Projektas prisideda prie Viešųjų paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę veiksmų iki 2012 m. plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2010 m. birželio 14 d. įsakymu Nr. 3-376 (Žin., 2010, Nr. 80-4187; 2011, Nr. 18-877), įgyvendinimo;

14.2.2. Projektas atitinka nuostatas, susijusias su gyventojams ir verslo subjektams teikiamų viešųjų ir administracinių paslaugų kūrimu, naudojant informacines ir ryšių technologijas.“

3. Išdėstau 26 punktą taip:

26. Pareiškėjas su projekto paraiška turi pateikti investicijų projektą, parengtą pagal reikalavimus investicijų projektų, pretenduojančių į finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų bei valstybės biudžeto lėšų, struktūrai ir turiniui, nurodytus interneto svetainės www.esparama.lt skiltyje „Gairės pareiškėjams / Naudinga informacija / Metodiniai nurodymai / Reikalavimai investiciniams projektams“. Investicijų projekte turi būti papildomai pateikiama detalesnė informacija:

26.1. informacinės sistemos apibūdinimas: aprašomos numatomos sukurti (modernizuoti) elektroninės paslaugos, numatoma sukurti informacinė sistema ir jos struktūra, detalizuojant informacinės sistemos posistemes ir aprašant šių posistemių funkcionalumą bei jų sąsajas su numatomomis sukurti elektroninėmis paslaugomis;

26.2. numatomų vykdyti pirkimų preliminarus planas, nurodant datas, sumas ir pirkimo objekto dalis;

26.3. konkrečių priemonių, kurios užtikrina, kad projektas skatina nediskriminavimo dėl lyties, rasės arba etninės kilmės, religijos arba tikėjimo, amžiaus, negalios, seksualinės orientacijos įgyvendinimą, aprašymas;

26.4. aprašytas ir pagrįstas projekto atitikimas Aprašo 14.2 punkte išvardintiems Priemonės specialiesiems atitikties atrankos kriterijams;

26.5. projekto gaunamos pajamos. Investiciniame projekte turi būti nurodyta, kokiai kategorijai yra priskiriamas projektas, t. y.:

26.5.1. iš projekto negaunama pajamų. Jeigu projektas priskiriamas šiai kategorijai, investiciniame projekte turi būti pateikti šį priskyrimą pagrindžiantys argumentai;

26.5.2. iš projekto gaunama pajamų, bet jų neįmanoma nustatyti iš anksto. Jeigu projektas priskiriamas šiai kategorijai, investicijų projekte turi būti pateikti šį priskyrimą pagrindžiantys argumentai. Šis punktas taikomas tik tiems projektams, kurių vertė didesnė negu 1 000 000 (vienas milijonas) eurų;

26.5.3. iš projekto gaunama pajamų ir jos yra įvertinamos iš anksto. Jeigu projektas yra priskiriamas šiai kategorijai, investicijų projekte turi būti pateikti šį priskyrimą pagrindžiantys argumentai, o kartu su investicijų projektu turi būti pateiktas užpildytas Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodikos (toliau – Pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodika), patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. 1K-195 (Žin., 2010, Nr. 71-3581), 1 priedas „Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų, iš kurių gaunama pajamų, paraiškos dėl projekto finansavimo priedas“, kurį galima rasti interneto svetainėje www.esparama.lt. Šis punktas taikomas tik tiems projektams, kurių vertė didesnė negu 1 000 000 (vienas milijonas) eurų.“

4. Papildau šiuo 33.91 punktu:

33.91. paraiškos pildymo išlaidos: projekto įtraukimo į valstybės projektų sąrašą paraiškos pildymo ir paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies ir specialiosios (B) dalies formų pildymo išlaidos;“.

5. Papildau šiuo 33.92 punktu:

33.92. informacinės sistemos nuostatų parengimo išlaidos“.

6. Išdėstau 41 punktą taip:

41. Jeigu iš projekto bus gaunamos pajamos, kurias įmanoma objektyviai įvertinti iš anksto, pareiškėjai informaciją apie numatomas gauti pajamas pateikia vadovaudamiesi Pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodika. Šis punktas taikomas tik tiems projektams, kurių vertė didesnė negu 1 000 000 (vienas milijonas) eurų.“

7. Išdėstau 43 punktą taip:

43. Finansavimo suma projektams, iš kurių gaunamos pajamos, nustatoma vadovaujantis Europos Komisijos parengtomis Gairėmis dėl Tarybos reglamento Nr. 1083/2006 55 straipsnio: projektai, iš kurių gaunamos pajamos (angl. Guidance note on Article 55, Council Regulation (EC) 1083/2006: Revenue Generating Projects), Europos Komisijos parengtu Darbo dokumentu Nr. 4 „Ekonominės naudos analizės atlikimo metodikos gairės“ (angl. Working document No. 4 „Guidance on the methodology for carrying out cost-benefit analysis“) ir Pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodika. Šiuos dokumentus galima rasti interneto svetainės www.esparama.lt skiltyje „Metodiniai nurodymai“. Šis punktas taikomas tik tiems projektams, kurių vertė didesnė negu 1 000 000 (vienas milijonas) eurų.“

8. Papildau šiuo 441 punktu:

441. Jeigu, projekto vykdytojui įvykdžius visus pagrindinius viešuosius pirkimus, projekto veikloms vykdyti sudarytų sutarčių vertė yra mažesnė už šioms projekto veikloms numatytas išlaidas projekto biudžete daugiau kaip 5 procentais nuo visos projektui įgyvendinti skirtos finansavimo sumos (toliau – sutaupytos lėšos), Komitetas gali inicijuoti trišalį sutarties keitimą dėl projektui skirto finansavimo sumažinimo, vadovaujantis Komiteto direktoriaus įsakymu patvirtinta tvarka.“

9. Papildau šiuo 442 punktu:

442. Projekto vykdytojas turi teisę pagrįstais atvejais kreiptis į CPVA ir Komitetą, prašydamas leisti panaudoti sutaupytas lėšas:

442.1. kai projekto vykdytojas pagrindžia, kad projekto finansavimo ir administravimo sutarties keitimas lems didesnę socialinę ir ekonominę projekto naudą;

442.2. kai dėl objektyvių priežasčių, kurios atsirado projekto įgyvendinimo metu ir kurių buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu, iškyla grėsmė, kad neatlikus projekto finansavimo ir administravimo sutarties keitimo, bus nepasiekti projekto tikslai, uždaviniai ir rezultatai.“

10. Papildau šiuo 443 punktu:

443. Jeigu Komitetas, išnagrinėjęs projekto vykdytojo prašymą ir CPVA išvadą, atmeta projekto vykdytojo prašymą kaip nepagrįstą, Komitetas gali inicijuoti trišalį sutarties keitimą dėl projektui skirto finansavimo sumažinimo.“

11. Išdėstau 45 punktą taip:

45. Projekto vykdytojas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per mėnesį nuo projekto finansavimo ir administravimo sutarties įsigaliojimo dienos, turi pateikti CPVA išankstinei priežiūrai numatyto vykdyti pirmojo pagrindinio viešojo pirkimo dokumentus, jeigu šie pirkimai nėra pradėti iki projekto finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo dienos.“

12. Papildau šiuo 451 punktu:

451. Jeigu pareiškėjas pradeda pagrindinius viešuosius pirkimus iki projekto finansavimo ir administravimo sutarties įsigaliojimo dienos, pareiškėjo patirtos išlaidos galės būti kompensuojamos projekto finansavimo lėšomis, jeigu jos atitiks tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms nustatytus reikalavimus.“

13. Išdėstau 47 punktą taip:

47. Jei pareiškėjas per 3 mėnesius nuo projekto finansavimo ir administravimo sutarties įsigaliojimo dienos nepradeda pagrindinių viešųjų pirkimų, projekto finansavimo ir administravimo sutartis gali būti nutraukta.“

14. Išdėstau 49.1 punktą taip:

49.1. vieną projekto paraiškos originalą, pažymėtą žodžiu „ORIGINALAS“, ir vieną projekto paraiškos kopiją, pažymėtą žodžiu „KOPIJA“. Prie projekto paraiškos originalo ir jo kopijos turi būti pateikiami Paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies formos VI dalyje „Pridedamų dokumentų sąrašas“ išvardinti dokumentai (2 patvirtintos kopijos; o tais atvejais, kai reikalaujamas originalas, tuomet turi būti pateiktas 1 originalas ir 1 patvirtinta kopija);“.

15. Papildau šiuo 491 punktu:

491. Pareiškėjas su projekto paraiška gali pateikti kitus papildomus dokumentus, kurie, jo manymu, gali būti svarbūs vertinant projekto paraišką.“

16. Papildau šiuo 492 punktu:

492. Paraiška turi būti susegta į lengvai išardomą segtuvą. Paraiškai susegti negali būti naudojamos spiralinio ar terminio įrišimo priemonės, įmautės. Visi byloje pateikiami dokumentai turi būti A4 formato, išskyrus atvejus, kai kitų įstaigų išduotų dokumentų formatas yra kitoks.“

17. Papildau šiuo 511 punktu:

511. Pareiškėjas turi teisę atsiimti projekto paraišką.“

18. Papildau šiuo 65.11 punktu:

65.11. užtikrinti, kad projekto įgyvendinimo metu bus atliktas atsparumo įsilaužimui testavimas, jeigu projekto metu bus kuriamos elektroninės paslaugos, skirtos gyventojams ir verslui;“.

19. Papildau šiuo 65.12 punktu:

65.12. užtikrinti, kad projekto įgyvendinimo metu kuriamos elektroninės paslaugos būtų teikiamos ne mažesniu kaip dvipusės sąveikos lygiu;“.

20. Išdėstau 65.2 punktą taip:

65.2. užtikrinti, kad projekto įgyvendinimo metu Projekto finansavimo lėšomis įgytas turtas nebūtų sugadintas, sunaikintas ar prarastas projekto veiklų įgyvendinimo metu ir 5 metus po projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos;“.

21. Papildau šiuo 65.31 punktu:

65.31. pagrįsti ir gauti CPVA sutikimą, jei dėl objektyvių priežasčių projekto vykdytojas projekto įgyvendinimo metu nuspręstų nevykdyti Aprašo 65.3 punkte nustatytos turto draudimo prievolės, t. y. nedrausti ar draudimą nutraukti anksčiau, negu nurodyta Aprašo 65.3 punkte. Apie CPVA sutikimą CPVA informuoja Komitetą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas;“.

22. Išdėstau 65.5 punktą taip:

65.5. įsteigti ir įteisinti elektroninėms paslaugoms įdiegti kuriamas arba modernizuojamas projekto vykdytojo ar partnerio (-ių) informacines sistemas, vadovaujantis Valstybės informacinių sistemų steigimo ir įteisinimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 19 d. nutarimu Nr. 451 (Žin., 2004, Nr. 58-2061), nustatyta tvarka vėliausiai iki projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos. Projektų vykdytojams, kuriems Valstybės informacinių sistemų steigimo ir įteisinimo taisyklės yra neprivalomos, mutatis mutandis taikomos Valstybės informacinių sistemų steigimo ir įteisinimo taisyklių nuostatos; informacinėms sistemoms, kurios neturi ryšių su kitomis informacinėmis sistemomis ar valstybės registrais ir kadastrais, mutatis mutandis taikomos Valstybės informacinių sistemų steigimo ir įteisinimo taisyklių nuostatos, išskyrus Valstybės informacinių sistemų steigimo ir įteisinimo taisyklių 5, 6, 7, 8, 11, 12 ir 16 punktus. Organizuojant tokių informacinių sistemų steigimą, kūrimą ir įteisinimą, turi būti vadovaujamasi:“.

23. Išdėstau 67 punktą taip:

67. Duomenys apie pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, trumpą projekto aprašymą, projekto paraiškos unikalų kodą, prašomą lėšų sumą, taip pat duomenys apie projekto tinkamumo finansuoti vertinimo etapą perėjusią projekto paraišką bus skelbiami interneto svetainėje www.esparama.lt.“

24. Išdėstau 68.1 punktą taip:

68.1. elektroniniu paštu adresu: d.lizunoviene@cpva.lt;“.

25. Išdėstau 68.2 punktą taip:

68.2. telefonu (8 5) 251 4383;“.

26. Išdėstau 69.1 punktą taip:

69.1. elektroniniu paštu adresu: justina.malasauskaite@ivpk.lt;“.

27. Išdėstau 69.2 punktą taip:

69.2. telefonu (8 618) 33992;“.

28. Išdėstau 69.4 punktą taip:

69.4. paštu arba įteikti asmeniškai adresu: Gedimino pr. 7, LT01103Vilnius.“

29. Išdėstau 1 priedo 2 punktą taip:

2. PROJEKTO ATITIKTIS STRATEGINIAMS DOKUMENTAMS IR KITOMS NUOSTATOMS

 

Projekto atitiktis strateginiams dokumentams

Atitikimo aprašymas

Projekto tikslų ir uždavinių ryšys su Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ tikslu ir uždaviniu.

 

Projektas prisideda prie Viešųjų paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę veiksmų iki 2012 m. plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2010 m. birželio 14 d. įsakymu Nr. 3-376 (Žin., 2010, Nr. 80-4187; 2011, Nr. 18-877), įgyvendinimo.

 

Projektas atitinka nuostatas, susijusias su gyventojams ir verslo subjektams teikiamų viešųjų ir administracinių paslaugų kūrimu naudojant informacines ir ryšių technologijas.

 

30. Išdėstau 2 priedo 4 punktą taip:

4. Lentelė „Projekto atitiktis strateginiams dokumentams ir kitoms nuostatoms“ pildoma:

 

Projekto atitiktis strateginiams dokumentams

Atitikimo aprašymas

Projekto tikslų ir uždavinių ryšys su Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ tikslu ir uždaviniu.

Aprašykite ir pagrįskite projekto tikslų ir uždavinių sąsajas su Ekonomikos augimo veiksmų programos prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ tikslu „sumažinti geografinių ir ekonominių veiksnių nulemtą skaitmeninę atskirtį ir skatinti informacinės visuomenės procesus“ ir uždaviniu „plėtoti elektroninius sprendimus, didinant viešojo sektoriaus institucijų efektyvumą, ir skatinti elektroninio verslo iniciatyvas šalyje“.

Jei reikia, pateikite įrodančius dokumentus ar nuorodas į prie paraiškos dėl projekto finansavimo pridedamus dokumentus.

Projektas prisideda prie Viešųjų paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę veiksmų iki 2012 m. plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2010 m. birželio 14 d. įsakymu Nr. 3-376 (Žin., 2010, Nr. 80-4187; 2011, Nr. 18-877), įgyvendinimo.

Aprašykite ir pagrįskite, kad projektas atitinka Viešųjų paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę veiksmų iki 2012 m. plano priemonę „1.21. Pradėti kurti elektronines priemones, leidžiančias Lietuvos Respublikos piliečiams susipažinti su jiems aktualia informacija apie Vyriausybės rengiamus ir priimtus sprendimus bei bendradarbiauti siūlant, rengiant, svarstant ir priimant jiems rūpimus nutarimus (pagal projektą „Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnybos teikiamų elektroninės demokratijos paslaugų informacinė sistema „Mano vyriausybė“)“.

Projektas atitinka nuostatas, susijusias su gyventojams ir verslo subjektams teikiamų viešųjų ir administracinių paslaugų kūrimu naudojant informacines ir ryšių technologijas.

Aprašykite ir pagrįskite, kaip įgyvendinant projektą bus siekiama įgyvendinti nuostatas dėl:

1. plataus viešųjų ir administracinių paslaugų panaudojimo, t. y. sąsajai su vartotoju panaudojant paplitusias atvirąsias technologijas;

2. „vieno langelio principo“;

3. įvairių ryšio kanalų panaudojimo;

4. informacijos teikimo įvairiais pavidalais galimybės, pavyzdžiui, tekstu, vaizdu ir garsu, išnaudojimo;

5. „skirta visiems“ („design for all“) principo;

6. neutralumo technologijų atžvilgiu principo laikymosi;

7. tarpinstitucinių duomenų mainų, grindžiamų žiniatinklio paslaugų (web services) naudojimu, užtikrinimo;

8. dėl jau sukurtų asmens tapatybės nustatymo, apmokėjimo už paslaugas ir duomenų mainų elektroninėje erdvėje sprendimų išnaudojimo.

 

Jeigu kuriant elektronines paslaugas nenumatoma įgyvendinti vieno iš 1–8 punkte nurodytų aspektų, tokį sprendimą motyvuokite ir pagrįskite.

31. Išdėstau 3 priedo 1.2.4 punktą taip:

 

 

1.2.4. Projektas atitinka kitus su reikalavimais projekto veikloms susijusius specialiuosius projektų atrankos kriterijus ir Apraše nustatytus reikalavimus.

Būtina įsitikinti, kad projekte siekiama įgyvendinti nuostatas dėl:

1. plataus viešųjų ir administracinių paslaugų panaudojimo, t. y. sąsajai su vartotoju panaudojant paplitusias atvirąsias technologijas;

2. „vieno langelio principo“;

3. įvairių ryšio kanalų panaudojimo;

4. informacijos teikimo įvairiais pavidalais galimybės, pavyzdžiui, tekstu, vaizdu ir garsu, išnaudojimo;

5. „skirta visiems“ („design for all“) principo;

6. neutralumo technologijų atžvilgiu principo laikymosi;

7. tarpinstitucinių duomenų mainų, grindžiamų žiniatinklio paslaugų (web services) naudojimu, užtikrinimo;

8. dėl jau sukurtų asmens tapatybės nustatymo, apmokėjimo už paslaugas ir duomenų mainų elektroninėje erdvėje sprendimų išnaudojimo.

 

Jeigu kuriant elektronines paslaugas nenumatoma įgyvendinti vieno iš 1–8 punkte nurodytų aspektų, tokį sprendimą pareiškėjas turi motyvuoti ir pagrįsti.

Taip pat būtina įsitikinti, ar projekto įgyvendinimo metu kuriamos elektroninės paslaugos bus teikiamos ne mažesniu kaip dvipusės sąveikos lygiu.

Informacijos šaltinis: paraiškos dėl projekto finansavimo specialioji (B) dalis, investicijų projektas.

32. Išdėstau 3 priedo 2.1.1 punktą taip:

 

 

2.1.1. Teisės aktuose ar valdymo srities plėtros strategijoje arba strategijos įgyvendinimo priemonių plane nustatytas projekto vykdytojas ir veiklos.

Būtina įsitikinti, kad projektas atitinka Viešųjų paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę veiksmų iki 2012 m. plano priemonę „1.21. Pradėti kurti elektronines priemones, leidžiančias Lietuvos Respublikos piliečiams susipažinti su jiems aktualia informacija apie Vyriausybės rengiamus ir priimtus sprendimus bei bendradarbiauti siūlant, rengiant, svarstant ir priimant jiems rūpimus nutarimus (pagal projektą „Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnybos teikiamų elektroninės demokratijos paslaugų informacinė sistema „Mano vyriausybė“)“ ir vykdytoją.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos dėl projekto finansavimo bendroji (A) dalis, paraiškos dėl projekto finansavimo specialioji (B) dalis, investicijų projektas.

33. Išdėstau 3 priedo 4.1.5 punktą taip:

 

 

4.1.5. Informacinės ir žinių visuomenės srityje (jei taikoma).

Kadangi priemonė prisidės prie Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioriteto uždavinio – plėtoti elektroninius sprendimus, didinant viešojo sektoriaus institucijų efektyvumą, ir skatinti elektroninio verslo iniciatyvas šalyje – įgyvendinimo, vertinama, kad visi projektai atitinka šį vertinimo teiginį.

34. Išdėstau 3 priedo 9.3.1 punktą taip:

 

 

9.3.1. Paraiškoje dėl projekto finansavimo teisingai nurodyta, kuriai kategorijai priklauso projektas, t. y. iš kurio:

9.3.1.1. negaunama pajamų;

9.3.1.2. gaunama pajamų, bet jų neįmanoma nustatyti iš anksto (reglamento (EB)

Nr. 1083/2006 55 straipsnio 3 dalis);

9.3.1.3. gaunama pajamų ir jos yra įvertinamos iš anksto (reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 straipsnio 2 dalis).

Būtina įsitikinti, ar projekto vykdytojas teisingai priskyrė savo projektą prie vienos iš išvardytų kategorijų. Detalios metodologinės rekomendacijos Europos Komisijos pateiktos Metodinėse rekomendacijose dėl Tarybos Reglamento Nr. 1083/2006 55 straipsnio: pajamas duodantys projektai (angl. „Guidance note on Art. 55, Council Regulation (EC) 1083/2006: Revenue Generating Projects“) ir Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodikoje (toliau – Pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodika), patvirtintoje Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. 1K-195 (Žin., 2010, Nr. 71-3581).

 

Šis vertinimo teiginys taikomas tik tiems projektams, kurių vertė didesnė negu 1 000 000 (vienas milijonas) eurų.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos dėl projekto finansavimo bendroji (A) dalis, paraiškos dėl projekto finansavimo specialioji (B) dalis, investicijų projektas.

35. Išdėstau 3 priedo 9.3.2 punktą taip:

 

 

9.3.2. Iš projekto planuojamos gauti pajamos (taip pat ir grynosios pajamos) teisingai apskaičiuotos ir teisingai nustatytas projektui reikiamo finansavimo dydis.

Būtina įsitikinti, kad:

1. iš projekto planuojamos gauti grynosios pajamos apskaičiuotos ir priskirtos prie tinkamų ir netinkamų projekto išlaidų teisingai;

2. projektui reikiamo finansavimo dydis yra apskaičiuotas grynųjų pajamų dydžiu sumažinus projekto EK tinkamų deklaruoti išlaidų sumą taip, kaip nustatyta reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 straipsnio 2 dalyje.

Detalios metodologinės rekomendacijos EK pateiktos Metodinėse rekomendacijose dėl Tarybos Reglamento Nr. 1083/2006 55 straipsnio: pajamas duodantys projektai (angl. „Guidance note on Art. 55, Council Regulation (EC) 1083/2006: Revenue Generating Projects“) ir Pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodikoje.

Šis vertinimo teiginys taikomas tik tiems projektams, kurių vertė didesnė negu 1 000 000 (vienas milijonas) eurų.

Informacijos šaltinis: paraiškos dėl projekto finansavimo bendroji (A) dalis, investicijų projektas, Pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodikos 1 priedas „Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų, iš kurių gaunama pajamų, paraiškos dėl projekto finansavimo priedas.

36. Išdėstau 5 priedo 10 punktą taip:

10.

Ar pateiktas reikiamas paraiškos dėl projekto finansavimo ir pridedamų dokumentų egzempliorių skaičius (vienas originalas ir viena kopija)?

£[]

£[]

£[]

£[]

 

 

 

Direktorius                                                                                        Valdas Kišonas