LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

N U T A R I M A S

DĖL LĖŠŲ SKYRIMO IR SUTIKIMO VYKDYTI VIEŠĄJĮ PIRKIMĄ IŠ VIENINTELIO ŠALTINIO, TAIP PAT LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 1998 M. LIEPOS 21 D. NUTARIMO NR. 904 „DĖL PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ 1998 METŲ II PUSMEČIO SĄMATOS PATVIRTINIMO“ DALINIO PAKEITIMO

 

1998 m. rugsėjo 15 d. Nr. 1116

Vilnius

 

Siekdama užtikrinti, kad per Lietuvos Respublikos oro erdvę skrendantys orlaiviai būtų saugūs, gerai dirbtų ekstremalių situacijų, paieškos bei gelbėjimo tarnybos, ir vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000) 17 straipsnio 6 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi ir 35 straipsnio 2 dalies 1 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti Sraigtasparnių MI-8T techninės būklės atkūrimo programą (pridedama).

2. Nustatyti, kad 1998 metais lėšos (13872069 litai) 1 punkte nurodytai programai įgyvendinti skiriamos iš Privatizavimo fondo.

Kiekvieno sraigtasparnio remonto ir įrangos montavimo kainos bus patikslintos pagal sraigtasparnių defektavimo aktus.

3. Sutikti, kad Susisiekimo ministerija vykdytų viešąjį pirkimą iš vienintelio šaltinio:

3.1. pirktų iš Vilniaus miesto valstybinės mokesčių inspekcijos 8 sraigtasparnius MI-8T;

3.2. pirktų iš Kauno sraigtasparnių remonto gamyklos uždarosios akcinės bendrovės „Helisota“ paslaugas, kurių reikia nurodytiesiems sraigtasparniams remontuoti.

4. Pavesti Susisiekimo ministerijai sudaryti komisiją šiame nutarime nurodytų viešųjų pirkimų kainų pagrįstumui įvertinti.

5. Iš dalies pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. liepos 21 d. nutarimu Nr. 904 „Dėl Privatizavimo fondo lėšų 1998 metų II pusmečio sąmatos patvirtinimo“ (Žin., 1998, Nr. 66-1924, Nr. 73-2119) patvirtintą Privatizavimo fondo lėšų 1998 metų II pusmečio sąmatą:

5.1. po pastraipos „Valstybės įmonės „Pieno tyrimai“ laboratorijos techninio aprūpinimo programai 4000000“ įrašyti pastraipą „Sraigtasparnių MI-8T techninės būklės atkūrimo programai 13872069“;

5.2. priešpaskutinę ir paskutinę pastraipas išdėstyti taip:

„Iš viso išlaidų

1970360378

Lėšų likutis pagal 1999 m. sausio 1 d. būklę (numatoma 1999 metų kapitalo investicijoms)

145035124“.

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                              Gediminas Vagnorius

 

 

 

Susisiekimo ministras                                                                     Algis Žvaliauskas

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1998 m. rugsėjo 15 d. nutarimu Nr. 1116

 

SRAIGTASPARNIŲ MI-8T TECHNINĖS BŪKLĖS ATKŪRIMO PROGRAMA

 

BENDROJI DALIS

 

1. Lietuvos Respublikos oro erdve iš pietų į šiaurę ir iš vakarų į rytus driekiasi tarptautinės oro trasos, kuriomis skraido įvairių valstybių aviakompanijų orlaiviai. Mūsų valstybė, imdama mokesčius, įsipareigoja teikti visokeriopą pagalbą šioms kompanijoms, jeigu įvyktų incidentas, avarija arba katastrofa.

2. Tarptautinės civilinės aviacijos organizacija (ICAO) reikalauja (Čikagos konvencijos 12 priedas), kad valstybės, pasirašiusios konvenciją, turėtų paieškos ir gelbėjimo tarnybą, aprūpintą atitinkama įranga ir gelbėjimo priemonėmis.

 

TIKSLAS

 

3. Susisiekimo ministerija, vykdydama Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. sausio 24 d. nutarimą Nr. 122 „Dėl valstybinės žmonių paieškos ir gelbėjimo bei teršalų likvidavimo jūroje veiksmų schemos“ (Žin., 1996, Nr. 9-227), yra įsteigusi du paieškos ir gelbėjimo koordinacinius centrus: Aeronautikos gelbėjimo koordinacinį centrą Vilniuje ir Jūrų gelbėjimo koordinacinį centrą Klaipėdoje.

Valstybinė ekstremalių situacijų paieškos ir gelbėjimo tarnyba, gavusi nurodytųjų centrų informaciją, privalo skubiai suteikti visokeriopą pagalbą nukentėjusiems asmenims bet kurioje Lietuvos teritorijos dalyje.

Geriausia, patogiausia ir greičiausia paieškos bei gelbėjimo priemonė yra sraigtasparnis. Valstybinė ekstremalių situacijų paieškos ir gelbėjimo tarnyba įsikurs Vilniaus oro uoste ir turės budėjimo punktus Kauno bei Palangos oro uostuose.

 

VYKDYMAS

 

4. Vilniaus oro uoste esantys sraigtasparniai beveik nauji. Jie nenaudojami gana ilgai, todėl būtina juos remontuoti – atkurti jų techninę būklę, o tam juos reikia gabenti į Kauno sraigtasparnių remonto gamyklą – vienintelę Baltijos regione, turinčią šio tipo sraigtasparnių konstruktoriaus leidimą juos remontuoti, taip pat Susisiekimo ministerijos išduotą licenciją.

 

FINANSAVIMAS

 

5. Sraigtasparnių MI-8T techninės būklės atkūrimo sąmata (litais):

1998 metų

Sraigtasparnių pirkimas iš Vilniaus miesto valstybinės mokesčių inspekcijos (8 vnt.)

6560000 (be pridėtinės vertės mokesčio)

Sraigtasparnių transportavimas į Kauno remonto gamyklą remontuoti (8 vnt.)

215776 (su pridėtinės vertės mokesčiu)

Sraigtasparnių remontas (2 vnt.)

2784800 (su pridėtinės vertės mokesčiu)

Papildomos avarinio gelbėjimo įrangos pirkimas ir montavimo darbai (2 vnt.)

4311493 (su pridėtinės vertės mokesčiu)

Iš viso

 

13872069

 

 

 

1999 metų

Sraigtasparnių remontas (6 vnt.)

8354400 (su pridėtinės vertės mokesčiu)

Papildomos avarinio gelbėjimo įrangos pirkimas ir montavimo darbai (1 vnt.)

1392400 (su pridėtinės vertės mokesčiu)

Papildomos įrangos pirkimas ir montavimo darbai aukščiausiosios ir I klasės salonams įrengti

2516700 (su pridėtinės vertės mokesčiu)

Iš viso

 

12263500

______________