INFORMACINĖS VISUOMENĖS PLĖTROS KOMITETO
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIAUS
ĮSAKYMAS
DĖL PAPILDOMOS PARAMOS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 3 PRIORITETO „GAMYBOS SEKTORIAUS PLĖTRA“ 3 PRIEMONĘ „INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA“ ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS SKYRIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2008 m. vasario 20 d. Nr. T-17
Vilnius
Vadovaudamasis Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), 9.5 punktu ir Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667; 2007, Nr. 83-3402), 1131 punktu,
tvirtinu Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3 prioriteto „Gamybos sektoriaus plėtra“ 3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendinamiems projektams skyrimo tvarkos aprašą (pridedama).
DIREKTORIUS AURIMAS MATULIS
SUDERINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
2008 m. vasario 19 d. raštu Nr. ((4.73.13-04)-5K-0737409)-6K-0801945
PATVIRTINTA
Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2008 m. vasario 20 d. įsakymu
Nr. T-17
PAPILDOMOS PARAMOS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 3 PRIORITETO „GAMYBOS SEKTORIAUS PLĖTRA“ 3 PRIEMONĘ „INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA“ ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS SKYRIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3 prioriteto „Gamybos sektoriaus plėtra“ 3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendinamiems projektams skyrimo tvarkos aprašas (toliau vadinama – Tvarkos aprašas) nustato papildomos paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimu Nr. 935 (Žin., 2004, Nr. 123-4486), 3 prioriteto „Gamybos sektoriaus plėtra“ 3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ (toliau vadinama – BPD 3.3 priemonė) įgyvendinamiems projektams (toliau vadinama – projektai) sąlygas ir procedūrą.
2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), ir Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667) vartojamas sąvokas.
II. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO SĄLYGOS
4. Papildoma parama projektui gali būti skiriama finansuoti paramos sutartyje nustatytų projekto tinkamų finansuoti išlaidų padidėjimui (toliau vadinama – papildomos išlaidos), ir tik tuo atveju, jeigu tenkinamos šios sąlygos:
4.1. papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu;
4.2. projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos (toliau vadinama – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių;
4.4. skyrus papildomą paramą, projektas galės būti įgyvendintas nepažeidžiant gairių pareiškėjams, pagal kurias pateikta projekto paraiška, reikalavimo įgyvendinti projektą iki nustatyto termino pabaigos;
4.5. projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos, taip pat nėra pasibaigęs paramos sutartyje nustatytas projekto galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateikimo terminas;
4.6. papildomos paramos dydis neviršys 15 procentų paramos sutartyje nustatyto maksimalios paramos projektui dydžio;
4.7. projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteiktos paramos viešumo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia reikalavimai informavimo ir viešumo priemonėms, nustatyti Informavimo apie Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrąjį programavimo dokumentą ir suteiktos paramos viešinimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. 1K-233 (Žin., 2004, Nr. 98-3650).
III. PRAŠYMŲ TEIKIMAS
6. Projekto vykdytojas, siekiantis gauti papildomą paramą, pildo Prašymą skirti papildomą paramą pagal BPD 3.3 priemonę (toliau vadinama – prašymas) (prašymo forma pateikiama Tvarkos aprašo 1 priede, taip pat per 3 darbo dienas nuo Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau vadinama – IVPK) direktoriaus įsakymo, kuriuo tvirtinamas Tvarkos aprašas, (toliau vadinama – įsakymas) įsigaliojimo dienos paskelbiama IVPK interneto svetainėje www.ivpk.lt ir VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros (toliau vadinama – CPVA) interneto svetainėje www.cpva.lt). Prašyme projekto vykdytojas išdėsto papildomų išlaidų atsiradimo priežastis, nurodo, kokių priemonių ėmėsi, siekdamas sumažinti papildomų išlaidų sumą, pagrindžia, kad neturi galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų, taip pat pagrindžia projekto atitiktį kitoms Tvarkos aprašo 4 punkte nustatytoms papildomos paramos skyrimo sąlygoms ir (jei įmanoma) pateikia tai įrodančius dokumentus bei kitą informaciją, kuri, projekto vykdytojo nuomone, yra svarbi, priimant sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo. Vienas prašymas gali būti teikiamas tik dėl vieno projekto.
7. Projektų vykdytojai prašymus pildo lietuvių kalba. Kita kalba užpildyti prašymai nebus registruojami ir nagrinėjami. Jeigu prie prašymo pridedami dokumentai sudaryti užsienio kalba, kartu turi būti pateikti notariškai patvirtinti šių dokumentų vertimai į lietuvių kalbą. Prašymas turi būti pateiktas spausdintine forma (surinktas kompiuteriu). Ranka užpildyti prašymai nebus registruojami ir nagrinėjami.
8. Prašymus kartu su pridedamais dokumentais iš projektų vykdytojų priima ir registruoja CPVA adresu: S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius. Prašymas kartu su pridedamais dokumentais gali būti pristatytas tik vienu iš nurodytų būdų:
9. Prašymai gali būti teikiami nuo įsakymo įsigaliojimo dienos iki:
9.1. 2008 m. kovo 14 d. 15.45 val., jei prašymas pristatomas projekto vykdytojo vadovo arba jo įgalioto asmens;
10. Prašymai, pateikti pasibaigus Tvarkos aprašo 9 punkte nurodytam terminui, taip pat pristatyti kitais budais arba kitu adresu, nei nurodyta Tvarkos aprašo 8 punkte, neregistruojami ir nenagrinėjami.
11. Pateikusiam ar atsiuntusiam prašymą projekto vykdytojui CPVA faksu arba elektroniniu paštu išsiunčia prašymo registravimą įrodantį raštą. Jei prašymą pateikė projekto vykdytojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo, toks raštas gali būti išduodamas prašymo pateikimo metu, CPVA įregistravus prašymą.
12. Projektų vykdytojai elektroniniu paštu ir žodžiu (telefonu) gali pateikti CPVA darbuotojams, paskirtiems konkrečių projektų vadovais, klausimus dėl papildomos paramos skyrimo tvarkos ir sąlygų, taip pat kitus su prašymo pildymu ir papildomos paramos skyrimu susijusius klausimus. CPVA privalo Tvarko aprašo 9 punkte nustatytu laikotarpiu, projektų vykdytojams paprašius, teikti jiems informaciją šiais klausimais.
IV. PRAŠYMŲ VERTINIMAS
14. Prašymo vertinimo metu CPVA pildo Prašymo skirti papildomą paramą pagal BPD 3.3 priemonę vertinimo ataskaitą (toliau vadinama – prašymo vertinimo ataskaita) (prašymo vertinimo ataskaitos forma pateikiama Tvarkos aprašo 2 priede). Įvertinusi prašymą, CPVA parengia išvadą, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą paramą ir kokio maksimalaus dydžio papildoma parama jam gali būti suteikta.
15. Projekto tinkamumas gauti papildomą paramą vertinamas pagal prašymo vertinimo ataskaitos formos 3.1 punkto lentelėje išdėstytus atrankos kriterijus. Jeigu, pildant prašymo vertinimo ataskaitos 3.1 punkto lentelę, pažymimas bent vienas atsakymas „ne“, CPVA prašymą atmeta. Jei dėl prašyme pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti prašymo, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nustatytą laiką pateikti papildomų duomenų, dokumentų, papildyti ar patikslinti prašyme pateiktą informaciją. Jeigu projekto vykdytojas per nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia prašomos informacijos, prašymas atmetamas ir toliau nebevertinamas. Prieš priimdama sprendimą atmesti prašymą, CPVA turi išnagrinėti nustatytus neatitikimus ir papildomos informacijos, duomenų bei dokumentų nepateikimo aplinkybes ir įsitikinti, kad atmetimas yra pagrįstas.
16. Jeigu, CPVA nuomone, dalis projekto vykdytojo prašomų papildomai finansuoti išlaidų neatitinka paramos sutartyje nustatytos tinkamų finansuoti išlaidų kategorijos (eilutės) ir (arba) projekto vykdytojo prašomos papildomos paramos dydis yra nepagrįstas, CPVA atitinkama suma sumažina siūlomos skirti papildomos paramos dydį. Jei dėl prašyme pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti papildomos paramos dydžio pagrįstumo, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nustatytą laiką pateikti papildomų duomenų, dokumentų, papildyti ar patikslinti prašyme pateiktą informaciją. Jei per CPVA nustatytą terminą projekto vykdytojas nepateikia prašomos informacijos arba jo pateikta informacija nepagrindžia prašomos papildomos paramos dydžio, CPVA atitinkama suma sumažina siūlomos skirti papildomos paramos dydį. Tokiu atveju CPVA turi raštu apie tai informuoti projekto vykdytoją ir suderinti, ar jis sutinka įgyvendinti projektą su siūlomu papildomos paramos dydžiu. Projekto vykdytojui sutikus, prašymas vertinamas toliau. Jei projekto vykdytojas nesutinka, CPVA atmeta prašymą.
17. Kitame prašymų vertinimo etape projektams suteikiami balai. Vertinimo kriterijai, pagal kuriuos yra nustatomi prioritetai skirti papildomą paramą, kartu su jiems priskirtais maksimaliais vertinimo balais pateikiami prašymo vertinimo ataskaitos formos 3.2 punkto lentelėje. Jeigu vertinimo metu CPVA kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi raštu projekto vykdytojo paprašyti per nustatytą terminą pateikti paaiškinimus ar trūkstamą informaciją. Projekto vykdytojui nepateikus trūkstamos informacijos arba jei projekto vykdytojo pateikta trūkstama informacija yra nepakankama, vertinimo metu mažinamas atitinkamo vertinimo kriterijaus balų skaičius.
18. Vertindami projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, CPVA darbuotojai gali kreiptis į atitinkamas institucijas papildomos informacijos ir naudotis kitais išoriniais oficialiais informacijos šaltiniais. Vertinimo metu CPVA gali atlikti projekto patikrą vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas turi būti informuojamas išsiunčiant jam informacinį raštą, kuriame CPVA nurodo, kokia informacija, duomenys, dokumentai turi būti prieinami CPVA darbuotojams.
19. Vertinimo metu nustačiusi, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją arba nuslėpė informaciją, turinčią įtakos sprendimui dėl papildomos paramos skyrimo priimti, CPVA prašymą atmeta.
20. Tvarkos aprašo 15, 16 ir 19 punktuose nurodytais atvejais priėmusi sprendimą atmesti prašymą, CPVA per 5 darbo dienas apie tokį sprendimą informuoja projekto vykdytoją, išsiųsdama jam informacinį raštą, kuriame nurodo prašymo atmetimo priežastis ir priimto sprendimo apskundimo tvarką.
21. Įvertinusi prašymus, CPVA parengia visų gautų prašymų vertinimo ataskaitas ir Prašymų skirti papildomą paramą pagal BPD 3.3 priemonę vertinimo rezultatų suvestinę (toliau vadinama – Prašymų skirti papildomą paramą vertinimo rezultatų suvestinė) (Prašymų skirti papildomą paramą vertinimo rezultatų suvestinės forma pateikiama Tvarkos aprašo 3 priede), kurioje projektai išdėstomi prioriteto (balų mažėjimo) tvarka. Prašymų skirti papildomą paramą vertinimo rezultatų suvestinė kartu su prašymų vertinimo ataskaitomis pateikiama IVPK ne vėliau kaip po 15 darbo dienų nuo galutinės prašymų pateikimo dienos.
V. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMAS
22. Sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo priima IVPK, vadovaudamasis CPVA pateiktomis prašymų vertinimo ataskaitomis ir Prašymų skirti papildomą paramą vertinimo rezultatų suvestinėje pateikta projektų eile, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymų vertinimo dokumentų gavimo dienos. IVPK papildomą paramą skiria tiems projektams, kuriems ją skirti rekomendavo CPVA ir kurie surinko daugiausiai balų. IVPK gali atsisakyti skirti papildomą paramą CPVA rekomenduotam projektui, jei jam papildomai finansuoti nepakanka Tvarkos aprašo 3 punkte nurodytos lėšų sumos. Sprendimas dėl papildomos paramos skyrimo (neskyrimo) tvirtinamas IVPK direktoriaus įsakymu. Skiriant papildomą paramą siekiama išlaikyti BPD 3.3 priemonei taikomą Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.
23. Prašymų vertinimo ataskaitose nustačiusi trūkumų ir (arba) netikslumų, IVPK grąžina jas CPVA, nurodydamas trūkumus ir (arba) netikslumus, ir nustato terminą, per kurį CPVA turi juos ištaisyti.
24. IVPK apie priimtą spendimą dėl papildomos paramos projektui skyrimo (neskyrimo) per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja Finansų ministeriją ir CPVA. CPVA per 5 darbo dienas nuo IVPK sprendimo skirti papildomą paramą gavimo dienos raštu informuoja apie tai projekto vykdytoją ir inicijuoja paramos sutarties keitimą.
25. IVPK ir CPVA savo interneto svetainėse skelbia informaciją apie priimtus sprendimus skirti papildomą paramą, nurodant projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą, skirtą papildomos paramos sumą ir, esant poreikiui, pagrindines papildomos paramos skyrimo priežastis.
VI. PROJEKTO VYKDYTOJO SKUNDŲ DĖL CPVA ARBA
IVPK VEIKSMŲ AR NEVEIKIMO NAGRINĖJIMAS
27. Projekto vykdytojas CPVA veiksmus arba neveikimą, susijusius su prašymo vertinimu, gali apskųsti IVPK raštu per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai jis sužinojo ar turėjo sužinoti apie tokius CPVA veiksmus.
28. IVPK, gavęs projekto vykdytojo skundą dėl CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su prašymo vertinimu, jį išnagrinėja ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos. Jeigu skundui išnagrinėti nepakanka informacijos, esančios prašymo vertinimo ataskaitoje ir Prašymų skirti papildomą paramą vertinimo rezultatų suvestinėje, IVPK kreipiasi į CPVA, prašydamas pateikti papildomą informaciją (prašymo kopiją, susirašinėjimo su projekto vykdytoju medžiagą ir kt.).
29. Jei IVPK nusprendžia, kad CPVA veiksmai buvo teisėti ir pagrįsti, jis apie tai per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto vykdytojo skundo gavimo dienos registruotu laišku informuoja projekto vykdytoją.
30. Jei IVPK nusprendžia, kad yra pagrindas manyti, jog CPVA veiksmai yra nepagrįsti, jis gali įpareigoti CPVA pakartoti vertinimo procedūrą arba atlikti kitus veiksmus. Tokiu atveju IVPK nustato terminą, per kurį vertinimo procedūra turi būti pakartota arba atlikti kiti veiksmai, ir per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto vykdytojo skundo priėmimo dienos apie priimtą sprendimą informuoja projekto vykdytoją.
31. Jei projekto vykdytojo skundą dėl CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su prašymo vertinimu, IVPK gavo ir užregistravo vėliau negu per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai projekto vykdytojas sužinojo ar turėjo sužinoti apie tokius CPVA veiksmus, skundas nėra nagrinėjamas. Tokiu atveju projekto vykdytojui registruotu laišku yra išsiunčiamas informacinis pranešimas.
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
33. Tai, ko nereglamentuoja Tvarkos aprašas (papildomos paramos išmokėjimo tvarka, projektų, kuriems skirta papildoma parama, įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą paramą tvarka), reglamentuoja Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklės ir paramos sutartis.
Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3 prioriteto „Gamybos sektoriaus plėtra“ 3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendinamiems projektams skyrimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Prašymo skirti papildomą paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 3 prioriteto „Gamybos sektoriaus plėtra“ 3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ forma)
________________________________________
(projekto vykdytojo pavadinimas)
________________________________________
(paramos sutarties numeris)
PRAŠYMAS SKIRTI PAPILDOMĄ PARAMĄ PAGAL BPD 3.3 PRIEMONĘ
_______________________
(sudarymo vieta ir data)
1. Projekto vykdytojo duomenys
Projekto vykdytojo teisinė forma |
|
|
Projekto vykdytojo rekvizitai |
projekto vykdytojo pavadinimas |
|
projekto vykdytojo kodas |
|
|
adresas: gatvė, namo numeris, pašto kodas, vietovė |
|
|
tel. |
|
|
faksas |
|
|
el. p. adresas |
|
2. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma papildoma parama:
Projekto pavadinimas |
|
|
Bendra projekto vertė (Lt) |
|
|
Projekto vykdytojo indėlis (Lt) |
|
|
Prašoma papildomos paramos suma (Lt) |
|
|
Projekto įgyvendinimo trukmė, mėn. |
Patvirtinta paramos sutartyje (nuo paramos sutarties įsigaliojimo datos iki galutinio mokėjimo prašymo pateikimo datos) |
Numatoma |
Projekto pradžia: |
Patvirtinta paramos sutartyje (paramos sutarties įsigaliojimo data) |
|
Planuojama projekto pabaiga: |
Patvirtinta paramos sutartyje (galutinio mokėjimo prašymo pateikimo data) |
Numatoma |
3. Papildomos paramos poreikio ir atitikties papildomos paramos skyrimo sąlygoms pagrindimas:
3.1. Papildomos paramos poreikio atsiradimo priežastys (kokių tinkamų finansuoti išlaidų vertė padidėjo, kas tai lėmė) bei pagrindimas, kodėl šių priežasčių buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu:
3.2. Priemonės, kurių imtasi, kad būtų galima sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių:
(pvz., buvo organizuotos skelbiamos ar neskelbiamos derybos, koreguotas techninis projektas, įvertintos projekto kiekybinių rodiklių mažinimo galimybės (pagrindimas, kodėl negalima sumažinti siekiamų projekto kiekybinių rodiklių))
3.3. Pagrindimas, kodėl nėra galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų:
3.4. Pagrindimas, kad visos projekto veiklos bus įgyvendintos ir galutinis mokėjimo prašymas bei galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita įgyvendinančiajai institucijai bus pateikti iki paramos sutartyje ir (arba) gairėse pareiškėjams, pagal kurias pateikta projekto paraiška, numatyto termino pabaigos:
3.5. Ar padidėjus projekto vertei reikės įgyvendinti papildomas suteiktos paramos viešumo priemones pagal Informavimo apie Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrąjį programavimo dokumentą ir suteiktos paramos viešinimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. 1K-233 (Žin., 2004, Nr. 98-3650), nustatytus reikalavimus ir kaip šie reikalavimai bus vykdomi?
|
Taip/Ne
5. Projekto finansavimo šaltiniai
Finansavimo šaltinio pavadinimas |
Patvirtinta paramos sutartyje, Lt |
Padidėjus projekto vertei, Lt |
1. Paramos lėšos |
|
|
2. Projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos |
|
|
2.1. Nacionalinės lėšos |
|
|
2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
|
|
2.1.2. Savivaldybių disponuojamos lėšos |
|
|
2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai |
|
|
3. Iš viso |
|
|
6. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos, kurioms apmokėti projekto vykdytojas prašo papildomos paramos, ir šių išlaidų patyrimo grafikas 2008 metais
Nr. |
Išlaidų pavadinimas (nurodoma pagal Projekto biudžeto tinkamų finansuoti išlaidų kategorijas/ eilutes) |
Numatyta paramos sutartyje, Lt |
Papildomų lėšų poreikis, Lt |
Bendra suma, Lt |
Patirtos išlaidos, Lt |
2008 metai |
||
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.n. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.n. |
|
|
|
|
|
|
|
|
m. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
8. Projekto vykdytojo deklaracija
Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad: šiame prašyme ir prie jo pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga; prašoma papildoma parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma; nesu pažeidęs jokios sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijos arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų; man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas; man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas, arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas BPD laikotarpiu; prašymas gali būti atmestas, jeigu jame pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją); sutinku, kad prašyme pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi ES struktūrinių fondų ir ES Sanglaudos fondo kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje; sutinku, kad informacija apie mano pateiktą prašymą, nurodant projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, prašymo kodą, prašomą papildomos paramos sumą ir pagrindines papildomos paramos skyrimo priežastis, būtų skelbiama įgyvendinančiosios ir tarpinės institucijų interneto svetainėse.
|
|
Projekto vykdytojo pavadinimas, adresas, antspaudas
|
|
Projekto vykdytojo atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas
|
|
Data, vieta
|
|
Projekto vykdytojo parašas __________________
Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3 prioriteto „Gamybos sektoriaus plėtra“ 3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendinamiems projektams skyrimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Prašymo skirti papildomą paramą pagal BPD 3.3 priemonę vertinimo ataskaitos forma)
__________________________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
PRAŠYMO SKIRTI PAPILDOMĄ PARAMĄ PAGAL BPD 3.3 PRIEMONĘ VERTINIMO ATASKAITA
_____________________ Nr. ______
(sudarymo data)
_______________________
(sudarymo vieta)
1. Duomenys apie projektą:
Projekto vykdytojo pavadinimas
|
|
Projekto pavadinimas
|
|
Paramos sutarties Nr.
|
|
BPD priemonės veiklos sritis
|
|
Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė mėn. pagal paramos sutartį
|
|
Papildomos paramos projektui poreikio pagrindimas
|
Esama projekto įgyvendinimo situacija, kodėl reikia papildomos paramos. |
2. Informacija apie projekto tinkamas išlaidas (litais)
Patvirtintos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, iš jų: |
Papildomas lėšų poreikis |
Vertintojo siūloma papildomos paramos suma |
|||||||
Iš viso |
iš jų: parama |
Projekto vykdytojo indėlis |
Iš viso |
iš jų: paramos |
Projekto vykdytojo indėlis |
Projekto vertės padidėjimas procentais |
|||
ES lėšų |
bendrojo finansavimo lėšų |
ES lėšų |
bendrojo finansavimo lėšų |
||||||
1=2+3+4 |
2 |
3 |
4 |
5=6+7+8 |
6 |
7 |
8 |
9=5/1x100 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Papildomos paramos skyrimo projektui vertinimo rezultatai:
3.1. Prašymo atitikties papildomos paramos skyrimo sąlygoms įvertinimas
Eil. Nr. |
Kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. |
Ar prašymas visiškai užpildytas, atitinka patvirtintą prašymo formą, yra tinkamai pasirašytas? |
|
|
|
2. |
Ar papildoma parama prašoma finansuoti padidėjusias paramos sutartyje nustatytas projekto tinkamas finansuoti išlaidas, kurios dėl objektyvių priežasčių atsirado projekto įgyvendinimo metu ir kurių buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu? |
|
|
|
3. |
Ar projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant paramos sutartyje nustatytų projekto tikslų ir uždavinių? |
|
|
|
4. |
Ar pakankamas pagrindimas, kad projekto vykdytojas neturi galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų? |
|
|
|
5. |
Ar projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos, taip pat nėra pasibaigęs paramos sutartyje nustatytas projekto galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateikimo terminas? |
|
|
|
6. |
Ar, skyrus papildomą paramą projektas galės būti įgyvendintas nepažeidžiant gairių pareiškėjams, pagal kurias pateikta projekto paraiška, reikalavimo įgyvendinti projektą iki nustatyto termino pabaigos? |
|
|
|
7. |
Ar prašomos papildomos paramos dydis neviršija 15 proc. paramos sutartyje nustatyto maksimalios paramos projektui dydžio? |
|
|
|
8. |
Ar projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteiktos paramos viešumo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia reikalavimai informavimo ir viešumo priemonėms, nustatyti Informavimo apie Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrąjį programavimo dokumentą ir suteiktos paramos viešinimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. 1K-233 (Žin., 2004, Nr. 98-3650) (jei taikoma)? |
|
|
|
3.2. Prašymo vertinimas pagal prioritetinius vertinimo kriterijus
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus balų sk. |
Balai |
Išvados ir pastabos |
1. |
Prašomos papildomos paramos (nurodytos prašyme) procentinis santykis su patvirtintų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma: |
60 |
|
|
1.1. |
Iki 5 proc. (imtinai) |
60 |
|
|
1.2. |
Nuo 6 proc. iki 10 proc. (imtinai) |
40 |
|
|
1.3. |
Nuo 11 proc. iki 15 proc. (imtinai) |
20 |
|
|
1.4. |
Daugiau kaip 15 proc. |
0 |
|
|
2. |
Įgyvendinant projektą pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalis nuo visų projekto biudžete nustatytų tinkamų finansuoti išlaidų:* |
40 |
|
|
2.1. |
Daugiau kaip 80 proc. tinkamų finansuoti išlaidų |
40 |
|
|
2.2. |
Nuo 61 proc. iki 80 proc. tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai) |
30 |
|
|
2.3. |
Nuo 41 proc. iki 60 proc. tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai) |
20 |
|
|
2.4. |
Nuo 21 proc. iki 40 proc. tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai) |
10 |
|
|
2.5. |
Iki 20 proc. tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai) |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
100 |
|
|
* laikotarpis prašymo pateikimo dieną.
Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3 prioriteto „Gamybos sektoriaus plėtra“ 3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendinamiems projektams skyrimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Prašymų skirti papildomą paramą pagal BPD 3.3 priemonę vertinimo rezultatų suvestinės forma)
__________________________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
PRAŠYMŲ SKIRTI PAPILDOMĄ PARAMĄ PAGAL BPD 3.3 PRIEMONĘ VERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖ
____________________________ Nr. _______
(sudarymo data)
___________________________
(sudarymo vieta)
1. Bendra informacija
Prašymų teikimo laikotarpis |
Nuo iki |
Galimos skirti pagal BPD 3.3 priemonę papildomos paramos suma |
|
Pagal pateiktus prašymus prašoma skirti papildomos paramos suma |
|
Pagal pateiktus prašymus siūloma skirti papildomos paramos suma |
|
2. Prašymų vertinimo suvestinė
Eil. Nr. |
Projekto kodas |
Projekto vykdytojo pavadinimas |
Projekto pavadinimas |
Vertinimas, balais |
Tinkamos finansuoti projekto išlaidos, Lt |
Projektui skirta paramos suma, Lt |
Projekto vykdytojo prašomos papildomos paramos suma, Lt |
Vertinimo metu nustatytas maksimalus papildomos paramos dydis, Lt |
Pirkimai įvykdyti/ neįvykdyti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Prašymų, kurie buvo atmesti įgyvendinančiosios institucijos, suvestinė
Eil. Nr. |
Projekto kodas |
Projekto vykdytojo pavadinimas |
Projekto pavadinimas |
Prašymų atmetimo motyvai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_________________________________________ _______________ _____________________
(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo (parašas) (vardas, pavardė)
įgalioto asmens pareigos)