LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA

 

S P R E N D I M A S

DĖL LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2002 m. spalio 30 d. Nr. 133

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo (Žin., 2000, Nr. 75-2272) 48 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos radijo ir televizijos komisija nusprendžia:

Patvirtinti Lietuvos radijo ir televizijos komisijos nuostatus (pridedama).

 

 

PIRMININKAS                                                                                               JONAS LINIAUSKAS

______________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos radijo ir televizijos komisijos

2002 m. spalio 30 d. sprendimu Nr. 133

 

LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos radijo ir televizijos komisija (toliau – Komisija) – nepriklausoma Seimui atskaitinga komercinių radijo ir televizijos transliuotojų veiklą reglamentuojanti bei prižiūrinti institucija. Komisija dalyvauja formuojant valstybės audiovizualinę politiką. Ji yra Seimo bei Vyriausybės ekspertė radijo ir televizijos transliavimo klausimais.

2. Komisija įsteigta Visuomenės informavimo įstatymo pagrindu.

3. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Visuomenės informavimo įstatymu, kitais įstatymais ir norminiais aktais, šiais nuostatais, Komisijos darbo reglamentu bei Transliavimo ir retransliavimo veiklos licencijavimo taisyklėmis.

4. Komisija yra viešasis juridinis asmuo, turintis ūkinį, organizacinį ir juridinį savarankiškumą bei simboliką, atskirą turtą, galintis savo vardu įgyti ir turėti teises bei pareigas, būti ieškovu ar atsakovu teisme. Ji turi atsiskaitomąsias sąskaitas bankuose, savo herbinį antspaudą.

5. Komisija yra ribotos civilinės atsakomybės įstaiga. Ji atsako pagal savo prievoles jai nuosavybės teise priklausančiu turtu.

6. Komisijos buveinės adresas: Vytenio g. 6, LT- 2009 Vilnius.

7. Komisijos finansiniai metai yra kalendoriniai metai.

8. Komisijos veiklos laikotarpis neribotas.

 

II. KOMISIJOS VEIKLOS SRITYS IR TIKSLAI

 

9. Komisija, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Visuomenės informavimo įstatymu bei kitais Lietuvos Respublikos įstatymais, šiais Nuostatais bei Komisijos darbo reglamentu, savo funkcijas įgyvendina transliavimo bei audiovizualinės politikos srityse.

9.1. Pagrindiniai Komisijos tikslai:

9.1.1. Lietuvos audiovizualinės politikos formavimas;

9.1.2. radijo ir televizijos transliavimo strategijos formavimas;

9.1.3. transliavimo veiklos licencijavimas bei kontrolė;

9.1.4. transliuotojų (operatorių) licencijuojamos veiklos priežiūra.

10. Komisija, siekdama įgyvendinti savo funkcijas ir pagrindinius tikslus, veikia remdamasi „Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus“, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1995 m. gegužės 17 d. nutarimu Nr. 969, punktais:

22.1 Leidyba;

75.13 Verslo veiklos reguliavimas ir parama jai efektyviau organizuoti.

 

III. KOMISIJOS TEISĖS

 

11. Įgyvendindama savo tikslus ir vykdydama savo funkcijas, Komisija turi teisę:

11.1. savarankiškai ar su kitais asmenimis rengti konkursus, konferencijas, seminarus;

11.2. dalyvauti tarptautinių organizacijų veikloje;

11.3. nustatyti tiesioginius ryšius su užsienio organizacijomis ir kompanijomis;

11.4. įsigyti turtą, jį valdyti, naudoti ir juo disponuoti Lietuvos Respublikos įstatymų ir šių Nuostatų nustatyta tvarka;

11.5. sudaryti sutartis, prisiimti įsipareigojimus;

11.6. teikti mokamas paslaugas bei nustatyti teikiamų paslaugų kainas;

11.7. gauti paramą;

11.8. skelbti konkursus prekėms ir paslaugoms pirkti ir parduoti;

11.9. nustatyti savo vidaus struktūrą.

 

IV. KOMISIJOS STRUKTŪRA

 

12. Komisiją sudaro 12 narių.

13. Komisijos funkcijoms atlikti sudaroma Komisijos administracija.

 

V. KOMISIJOS SUDARYMO IR ATŠAUKIMO TVARKA

 

14. Komisija sudaroma iš 12 narių Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo 48 straipsnio nustatyta tvarka.

15. Komisijos narys skiriamas jį paskyrusios institucijos kadencijos ar jį paskyrusios organizacijos valdymo organų įgaliojimų laikui.

15.1. Komisijos nario kadencijos (įgaliojimų) pradžia yra laikoma jį paskyrusios institucijos sprendimo paskelbimo data ar jį paskyrusios organizacijos valdymo organų sprendimo priėmimo data.

15.2. Komisijos nario veiklos Komisijoje teisinis pagrindas yra jį paskyrusios institucijos ar organizacijos priimtas sprendimas.

15.3. Komisijos nariams nėra taikomas Lietuvos Respublikos darbo sutarties įstatymas.

16. Komisijos nariais negali būti Seimo, Vyriausybės nariai, politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojai.

17. Komisijos nariai bei jų šeimos nariai negali turėti transliuotojų ar operatorių akcijų. Komisijos nariai negali būti susiję darbo santykiais su transliuotojais ar operatoriais.

18. Jeigu Komisijos narys atsistatydina ar negali dalyvauti Komisijos darbe arba nelanko jos posėdžių daugiau kaip 4 mėnesius, jį paskyrusi institucija turi pakeisti kitu asmeniu.

19. Kadencijai nepasibaigus, Komisijos narį paskyrusi institucija gali jį atšaukti savo motyvuotu sprendimu arba atsižvelgdama į motyvuotą Komisijos teikimą, ar patenkindama paties nario prašymą.

20. Informacija apie Komisijos sudėtį ir jos pasikeitimus skelbiama „Valstybės žiniose“.

 

VI. KOMISIJOS FUNKCIJOS IR KOMPETENCIJA

 

21. Komisijos funkcijos:

21.1. kartu su Ryšių reguliavimo tarnyba Telekomunikacijų įstatymo nustatyta tvarka rengti radijo ir televizijos programų transliavimo strategiją ir strateginį planą;

21.2. Visuomenės informavimo įstatymo 31 straipsnyje nustatytais atvejais skelbti konkursus transliavimo ir (ar) retransliavimo licencijoms gauti, nustatyti šių konkursų ir licencijų sąlygas, konkurso dalyvių registracijos ir licencijos mokesčių dydį, priimti sprendimus dėl konkursų rezultatų ir licencijų išdavimo bei kontroliuoti, kaip laikomasi licencijų sąlygų ir Komisijos priimtų sprendimų;

21.3. prižiūrėti, kaip transliuotojai laikosi Visuomenės informavimo įstatymo ir kitų su jų veikla susijusių įstatymų nuostatų, kuriomis reglamentuojami konkurencijos bei koncentracijos procesai, nustatoma kabelinės televizijos bei MDTV operatorių pareiga retransliuoti LRT (Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos) ir kitas nekoduotas antžeminės televizijos programas, nuostatų dėl Europos kūrinių ir nepriklausomų kūrėjų sukurtų kūrinių masto transliuojamose programose, teisės rodyti laidas apie visuomenei itin reikšmingus įvykius, televizijos (išskyrus LRT) reklamai keliamų reikalavimų, programų rėmimo, licencijose nustatytų reikalavimų programų sandarai ir turiniui;

21.4. transliuotojams, pažeidusiems Visuomenės informavimo įstatymo reikalavimus ar nevykdantiems Komisijos priimtų sprendimų, įstatymų nustatyta tvarka gali taikyti šias nuobaudas:

- įspėjimus;

- Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekse numatytas pinigines baudas;

- ne ilgiau kaip 3 (trims) mėnesiams sustabdyti licencijos galiojimą;

- panaikinti licencijos galiojimą;

21.5. kreiptis į atitinkamas institucijas dėl neteisėtos transliavimo ar retransliavimo veiklos nutraukimo;

21.6. kaupti informaciją apie transliuotojus, analizuoti jų veiklą, rengti informacinę bei metodinę medžiagą šiais klausimais;

21.7. teikti siūlymus dėl transliuotojų veiklą reglamentuojančių įstatymų ir kitų su šia veikla susijusių teisės aktų rengimo;

21.8. kas dveji metai parengti ir pateikti Seimui analitinę apžvalgą apie Lietuvos audiovizualinės politikos įgyvendinimą, audiovizualinių paslaugų rinkos raidą, šalies audiovizualinio sektoriaus plėtros perspektyvas, pateikiant joje statistinius duomenis apie visiems Lietuvos Respublikos jurisdikcijai priklausantiems transliuotojams privalomą pažangą, įgyvendinant Visuomenės informavimo įstatymo 38 straipsnio 3 ir 4 dalių nuostatas, taip pat nurodyti priežastis, kurios trukdo šias nuostatas įgyvendinti, bei priemones, kurių imtasi ar numatoma imtis trūkumams pašalinti;

21.9. bendradarbiauti su Europos Sąjungos ir kitų užsienio šalių atliekančiomis analogiškas funkcijas institucijomis, pagal savo kompetenciją atstovauti Lietuvos Respublikai tarptautinėse organizacijose. Komisija taip pat bendradarbiauja su Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba bei kitomis valstybinėmis institucijomis, Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos taryba, Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba, Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisija, Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondu, esant reikalui kviečia jų atstovus į Komisijos posėdžius;

21.10. tvirtinti planuojamų Komisijos išlaidų sąmatą. Šią sąmatą ir jos vykdymo ataskaitą Komisija skelbia „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“;

21.11. nustatyti konkurso administracijos direktoriaus pareigoms eiti tvarką, konkurso būdu skirti administracijos direktorių bei nustatyti jo atlyginimą;

21.12. tvirtinti Komisijos nuostatus, Komisijos darbo reglamentą, Komisijos administracijos veiklos nuostatus, administracijos sudėtį ir darbuotojų skaičių;

21.13. nustatyti kabelinės televizijos ir MDTV transliavimo kodavimo tvarką;

21.14. pagal savo kompetenciją vykdyti Lietuvos Respublikos nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymo nuostatų įgyvendinimo priežiūrą;

21.15. kontroliuojant licencijų sąlygų vykdymą bei kitų įstatymų, reglamentuojančių transliuotojų/operatorių veiklą, laikymąsi, vykdyti transliuotojų/operatorių programų monitoringą;

21.16. atlikti kitas įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas funkcijas.

22. Komisija teikia licencijuotiems transliuotojams rekomendacijas dėl jų prisiimtų įsipareigojimų vykdymo, pagal savo kompetenciją atsako į transliuotojų ir kitų asmenų paklausimus.

23. Komisija turi teisę gauti iš transliuotojų ir operatorių, valstybės ir savivaldybės institucijų bei įstaigų, kitų juridinių asmenų informaciją, būtiną Komisijos funkcijoms atlikti.

24. Komisijos nariams ir administracijos darbuotojams draudžiama platinti informaciją, kuri nėra pripažinta bendrąja, bei informaciją, kuri yra transliuotojų/operatorių komercinė, technologinė paslaptis (ir tai yra nurodyta Komisijai pateiktuose dokumentuose), ar duomenis, kurių apsauga numatyta Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme.

25. Bendroji licencijuotų transliuotojų/operatorių pateikta Komisijai informacija yra vieša.

Bendrąją informaciją sudaro: transliuotojo (operatoriaus) pavadinimas, jo buveinės adresas, teisinis statusas, administracijos vadovo vardas ir pavardė, įstatinio kapitalo dydis, programų, kurias transliuotojas (operatorius) transliuoja ar retransliuoja, pavadinimai ir pobūdis bei kita licencijos turinį sudaranti informacija.

 

VII. KOMISIJOS POSĖDŽIŲ ŠAUKIMO IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMO TVARKA

 

26. Komisijos veiklos forma – posėdis.

Komisija turi teisę rengti Komisijos narių pasitarimus.

27. Komisija, įgyvendindama savo funkcijas, priima sprendimus bei Komisijos darbo reglamente numatytais atvejais priima protokolinius nutarimus (toliau – nutarimus).

27.1. Komisijos sprendimai, priimti pagal savo kompetenciją, yra privalomi transliuotojams ir operatoriams. Komisijos sprendimai įsigalioja juos paskebus „Valstybės žiniose“. Komisijos sprendimai gali būti skelbiami ir Komisijos interneto svetainėje, juos pasirašius Komisijos pirmininkui. Komisijos sprendimas gali būti apskųstas teismui per 30 dienų nuo jo įsigaliojimo dienos.

27.2. Komisija nutarimus priima paprasta visų Komisijos narių balsų dauguma. Komisijos priimti nutarimai įsigalioja nuo jų priėmimo datos. Komisijos nutarimai nėra skelbiami „Valstybės žiniose“.

28. Komisijos posėdžius ne rečiau kaip kartą per mėnesį šaukia Komisijos pirmininkas, o kai jis neina pareigų – pirmininko pavaduotojas, savo iniciatyva arba 1/3 (trečdalio) Komisijos narių prašymu. Informacija apie numatomus posėdžius bei jų darbotvarkė skelbiami spaudoje arba Komisijos interneto svetainėje.

29. Posėdžių periodiškumas bei pasitarimų rengimas nustatomas Komisijos darbo reglamente.

30. Komisijos posėdžiai laikomi teisėtais, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 (du trečdaliai) Komisijos narių.

31. Komisijos posėdžiai yra vieši. Komisijos sprendimu posėdis gali būti uždaras, kai reikia apsaugoti asmens privataus gyvenimo slaptumą ar jo nuosavybę, taip pat jeigu viešas nagrinėjimas gali atskleisti valstybės, komercines ar technologines paslaptis.

32. Komisijos sprendimai priimami paprasta visų Komisijos narių balsų dauguma, išskyrus sprendimus išduoti licenciją, ją pratęsti, atsisakyti ją pratęsti, laikinai sustabdyti ar panaikinti jos galiojimą, taip pat sprendimus dėl licencijos sąlygų pakeitimo, radijo dažnių skyrimo, konkursų rezultatų. Minėti sprendimai priimami ne mažesne kaip 2/3 (dviejų trečdalių) visų Komisijos narių balsų dauguma.

33. Komisijos nariai privalo dalyvauti Komisijos posėdžiuose ir pasitarimuose. Komisijos nariai dalyvauja darbo grupėse, sudarytose atskirų klausimų sprendimui, kitų institucijų sudarytose darbo grupėse ir ekspertų komisijose, rengiant bei svarstant su Komisijos veikla susijusius dokumentų projektus.

34. Komisijos nariai privalo laikytis šių Nuostatų bei Komisijos patvirtinto Komisijos darbo reglamento.

35. Komisijos nariai turi teisę gauti visą informaciją, susijusią su Komisijos veikla, balsuoti Komisijos posėdžiuose, rinkti ir būti renkami Komisijos pirmininku ar jo pavaduotoju, kelti savo kvalifikaciją, gauti atlyginimą už Komisijos interesais bei vykdant jos funkcijas atliekamą darbą.

Komisijos narys negali įgalioti kito asmens balsuoti už jį.

36. Komisijos nariai visų Komisijos narių balsų dauguma vieneriems metams išsirenka Komisijos pirmininką ir pirmininko teikimu – pirmininko pavaduotoją, kuris pirmininkui nesant atlieka jo funkcijas.

37. Komisijos pirmininkas vykdo šias funkcijas:

37.1. koordinuoja Komisijos narių ir administracijos darbą, šaukia Komisijos posėdžius, jiems pirmininkauja, sudaro posėdžių darbotvarkes, Komisijos vardu pasirašo sprendimus, nutarimus bei kitus dokumentus;

37.2. atstovauja Komisijai santykiuose su Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijomis bei kitais Lietuvos Respublikos bei užsienio juridiniais ir fiziniais asmenimis, tarptautinėmis organizacijomis;

37.3. kartą per metus atsiskaito už Komisijos veiklą Seimo plenariniame posėdyje bei pateikia Komisijos finansinės veiklos ataskaitą;

37.4. atlieka kitas Komisijos jam pavestas funkcijas.

38. Komisijos posėdžiai yra protokoluojami, posėdžio protokole turi būti nurodyta:

- posėdžio vieta ir laikas;

- posėdyje dalyvaujantys Komisijos nariai;

- darbotvarkė;

- būtinas balsų skaičius sprendimui priimti (kvorumo buvimas);

- balsavimo rezultatai;

- priimti sprendimai, nutarimai;

- posėdžio pirmininkas ir asmuo, rašantis posėdžio protokolą.

38.1. Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas (jam nesant – pirmininko pavaduotojas arba posėdžiui pirmininkavęs Komisijos narys) ir asmuo, protokolavęs posėdį.

38.2. Protokolas turi būti surašytas ir pasirašytas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Komisijos posėdžio dienos.

 

VIII. KOMISIJOS ADMINISTRACIJA

 

39. Komisijos funkcijoms atlikti sudaroma Komisijos administracija (toliau – Administracija). Ji organizuoja Komisijos veiklą, vykdo ir įgyvendina Komisijos priimtus sprendimus, nutarimus.

40. Administracijos sudėtį ir darbuotojų skaičių, darbo užmokesčio fondą tvirtina Komisija.

41. Administracijos veikla organizuojama pagal jos nuostatus, kuriuos tvirtina Komisija.

42. Administracija dirba vadovaudamasi Lietuvos Respublikos įstatymais, šiais Nuostatais, Komisijos darbo reglamentu, Administracijos veiklos nuostatais, Komisijos sprendimais, Administracijos direktoriaus įsakymais.

43. Administracijai vadovauja Administracijos direktorius. Administracijos direktorius atsako už Administracijos ūkinę-finansinę veiklą, Komisijos sprendimų, nutarimų įgyvendinimą.

44. Administracijos direktorių Komisija skiria konkurso tvarka. Komisija nustato Administracijos direktoriaus atlyginimą. Administracijos direktoriumi negali būti Komisijos narys.

Administracijos direktoriaus darbo santykius su Komisija nustato Lietuvos Respublikos darbo sutarties įstatymas ir kiti darbo santykius reglamentuojantys teisės aktai. Su Administracijos direktoriumi sudaroma darbo sutartis. Darbo sutartį su Administracijos direktoriumi Komisijos vardu sudaro ir pasirašo Komisijos pirmininkas.

45. Direktorius už Administracijos veiklą bei Komisijos lėšų ir turto panaudojimą kasmet atsiskaito Komisijai.

46. Administracijos direktorius vykdo šias funkcijas:

46.1. vadovauja Administracijos ūkinei-finansinei veiklai;

46.2. laiku vykdo Komisijos sprendimus bei nutarimus;

46.3. organizuoja planuojamų Komisijos išlaidų sąmatos sudarymą, pateikia jos projektą svarstyti ir tvirtinti Komisijai;

46.4. atstovauja Komisijai Lietuvos Respublikos teismuose, santykiuose su kitomis valstybinės valdžios ir valdymo institucijomis bei kitais juridiniais ir fiziniais asmenimis šalyje ir užsienyje, tarptautinėmis organizacijomis;

46.5. organizuoja kontrolę, kaip transliuotojai ir operatoriai laikosi konkursams pateiktų įsipareigojimų dėl programos struktūros ir turinio, kitų licencijų sąlygų ir Komisijos priimtų sprendimų;

46.6. organizuoja ir vadovauja Administracijos personalo darbui;

46.7. laikydamasis Komisijos patvirtinto Administracijos darbuotojų skaičiaus, priima ir atleidžia iš darbo Administracijos darbuotojus, nustato jiems atlyginimus, priedus, neviršydamas Komisijos patvirtinto Administracijos darbuotojų darbo užmokesčio fondo, sudaro ir pasirašo su darbuotojais darbo sutartis pagal Lietuvos Respublikos darbo sutarties įstatymo reikalavimus;

46.8. tvirtina Administracijos darbuotojų pareiginius nuostatus;

46.9. rengia ir Komisijai pritarus tvirtina Administracijos darbuotojų darbo apmokėjimo tvarką;

46.10. nustato Administracijos teikiamų paslaugų kainas ir tarifus;

46.11. sudaro sutartis, jas vykdo;

46.12. skelbia įsakymus;

46.13. kontroliuoja, kaip vykdomi įsakymai, sutartys;

46.14. be balsavimo teisės dalyvauja Komisijos posėdžiuose;

46.15. rengia ir teikia Komisijai tvirtinti metinę Administracijos veiklos ataskaitą;

46.16. informuoja Komisiją apie įstatymuose numatytų Komisijos funkcijų, Komisijos sprendimų vykdymą.

47. Administracijos direktorius turi teisę gauti Komisijos sprendimus bei kitą informaciją, būtiną savo funkcijoms atlikti.

48. Administracijos darbuotojai negali turėti darbo santykių su transliuotojais/operatoriais.

49. Buhalterinę apskaitą Komisijoje vykdo vyriausiasis buhalteris. Vyriausiojo buhalterio darbo santykius su Komisija nustato Lietuvos Respublikos darbo sutarties įstatymas ir kiti darbo santykius reglamentuojantys teisės aktai. Darbo sutartį su vyriausiuoju buhalteriu sudaro ir pasirašo Administracijos direktorius.

 

IX. KOMISIJOS TURTAS. DISPONAVIMO JUO TVARKA

 

50. Komisijos turtą sudaro:

50.1. ilgalaikis materialusis turtas ir finansiniai ištekliai;

50.2. turtas, gautas pagal testamentą;

50.3. panaudos pagrindais perduotas neatlygintinai naudotis kitas turtas;

50.4. intelektualinė nuosavybė;

50.5. kitas teisėtai įgytas turtas.

51. Komisija disponuoja savo turtu įstatymų nustatyta tvarka.

 

X. KOMISIJOS LĖŠŲ ŠALTINIAI

 

52. Komisijos lėšų šaltiniai:

52.1. transliuotojų ir operatorių įmokos;

52.2. lėšos, gautos už konkursų organizavimą ir licencijų pratęsimą;

52.3. paramos lėšos;

52.4. lėšos, gautos iš leidybinės veiklos;

52.5. lėšos (palūkanos), gautos iš kredito įstaigų už jose saugomas Komisijos lėšas;

52.6. kitos teisėtai gautos lėšos.

 

XI. KOMISIJOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKA

 

53. Komisijos gautos lėšos naudojamos pagal Komisijos patvirtintą išlaidų sąmatą.

54. Lėšas, gautas iš paramos, taip pat pagal testamentą, Komisija naudoja paramos teikėjo arba testatoriaus nurodymu.

 

XII. FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ

 

55. Komisija vykdo buhalterinę apskaitą ir finansinę atskaitomybę, teikia finansinę-buhalterinę ir statistinę informaciją valstybės institucijoms bei moka mokesčius įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka. Savo ūkinę-finansinę veiklą Komisija vykdo remdamasi Lietuvos Respublikos įstatymais ir šiais Nuostatais. Komisija kasmet rengia ir tvirtina planuojamų išlaidų sąmatą. Šią sąmatą ir jos vykdymo ataskaitą Komisija skelbia „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“.

56. Komisijos finansinė veikla kontroliuojama audito tvarka.

Auditorius pasirenkamas konkurso būdu. Konkurso sąlygas rengia ir pateikia Komisijai tvirtinti Administracijos direktorius. Audito paslaugų sutartį su auditoriais sudaro Administracijos direktorius. Audito paslaugų sutartyje turi būti nustatyta auditoriaus pareiga atlikto audito ataskaitas pateikti Komisijai ir Administracijos direktoriui.

57. Komisija privalo teikti valstybės kontrolės bei audito institucijoms jų reikalaujamus dokumentus.

 

XIII. KOMISIJOS LIKVIDAVIMO IR REORGANIZAVIMO TVARKA

 

58. Komisija likviduojama ar reorganizuojama gali būti tik Lietuvos Respublikos įstatymu.

 

XIV. NUOSTATŲ KEITIMO IR PAPILDYMO TVARKA

 

59. Komisijos nuostatai keičiami ir papildomi Komisijos sprendimu.

60. Iniciatyvos teisę keisti ir papildyti Nuostatus turi Komisijos nariai (1/3 (trečdaliu) balsų), Komisijos pirmininkas ir Administracijos direktorius.

61. Sprendimas dėl Nuostatų pakeitimo ir papildymo priimamas paprasta visų Komisijos narių balsų dauguma.

62. Nuostatų pakeitimai ir papildymai įsigalioja nuo jų įregistravimo įstatymų nustatyta tvarka.

 

 

KOMISIJOS PIRMININKAS                                                                        JONAS LINIAUSKAS

 

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS                                             NERIJUS MALIUKEVIČIUS

______________