LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2010 M. SPALIO 20 D. ĮSAKYMO Nr. A1-499 „DĖL PROJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ ĮGYVENDINANT EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO IR EUROPOS FONDO TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIŲ INTEGRACIJAI PROGRAMAS, MOKĖJIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2013 m. rugpjūčio 8 d. Nr. A1-466

Vilnius

 

 

1. P a k e i č i u Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai programas, mokėjimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2010 m. spalio 20 d. įsakymu Nr. A1-499 „Dėl Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai programas, mokėjimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 126-6478; 2012, Nr. 51-2548, Nr. 124-6247):

1.1. Įrašau 2 punkte vietoj žodžių „pateisinantys“ ir „pateisinančius“ žodžius „pagrindžiantys“ ir „pagrindžiančius“.

1.2. Įrašau 4 punkte vietoj žodžio „pateisinančių“ žodį „pagrindžiančių“.

1.3. Išdėstau 6 punkto trečiąjį sakinį taip:

Prie mokėjimo prašymų, kuriuose deklaruojamos patirtos išlaidos, projekto vykdytojas prideda projekto pažangos ar galutinę ataskaitas, išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas ir kitus reikalaujamus dokumentus (pvz., darbo sutartis, darbo laiko apskaitos žiniaraščius, kelionių lapus ir kitus dokumentus) bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, kopijas.

1.4. Išdėstau 10.1 punkto pirmąjį sakinį taip:

10.1. pažangos ataskaitas ir tarpinius mokėjimo prašymus, pagal kuriuos lėšos nėra išmokamos, kartu su išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, kopijomis.“

1.5. Išdėstau 10.2 punkto pirmąjį sakinį taip:

10.2. baigęs įgyvendinti projektą, ne vėliau kaip per 2 mėnesius po projekto įgyvendinimo pabaigos, nustatytos sutartyje, projekto vykdytojas privalo įgaliotai institucijai pateikti galutinę ataskaitą, galutinį mokėjimo prašymą, kartu pateikdamas galutiniame mokėjimo prašyme deklaruojamas išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas, įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, kopijas.“

1.6. Išdėstau 13.3 punkto pirmąjį sakinį taip:

13.3. sutartyje nustatyta likusi paramos lėšų dalis išmokama, projekto vykdytojui pateikus ir įgaliotai institucijai patikrinus projekto pažangos ataskaitas bei tarpinius mokėjimo prašymus, kuriuose deklaruojamos visos patirtos ir apmokėtos išlaidos, pagrįstos pridedamomis išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis, ir pateikus įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, kopijas.“

1.7. Išdėstau 13.4 punkto pirmąjį sakinį taip:

13.4. baigęs įgyvendinti projektą, ne vėliau kaip per 2 mėnesius po projekto įgyvendinimo pabaigos, nustatytos sutartyje, projekto vykdytojas privalo įgaliotai institucijai pateikti galutinę ataskaitą, galutinį mokėjimo prašymą, kartu pateikdamas išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas, įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, kopijas.“

1.8. Išdėstau 16 punkto pirmąjį sakinį taip:

16. Projekto vykdytojas kartu su tarpiniu (-iais) mokėjimo prašymu (-ais) bei galutiniu mokėjimo prašymu pateikia atitinkamai projekto pažangos ir galutinę ataskaitas, taip pat visų išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, kopijas.“

1.9. Išdėstau 19 punktą taip:

19. Jeigu projekto vykdytojas nepateikė visų išlaidas pagrindžiančių dokumentų ir dėl pateiktos informacijos trūkumo įgaliota institucija negali įvertinti patirtų išlaidų, pavyzdžiui, pridėtos ne visos reikalaujamos išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos ir (ar) išlaidų tinkamumui finansuoti įvertinti būtina patikra projekto įgyvendinimo vietoje, įgaliota institucija paprašo projekto vykdytojo per 5 darbo dienas pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) atlieka patikrą vietoje arba įgaliota institucija pripažįsta tinkamomis finansuoti tik išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis pagrįstas išlaidas. Likusi išlaidų dalis nefinansuojama ir apie tai įgaliota institucija raštu informuoja projekto vykdytoją. Jeigu nebuvo laiku pateiktos būtinų išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos, išlaidos gali būti nagrinėjamos pakartotinai projekto vykdytojui pateikus kitus mokėjimo prašymus ir pridėjus reikiamų išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas.“

1.10. Išdėstau 21 punkto antrąjį sakinį taip:

„Galutinis mokėjimo prašymas turi būti pateiktas kartu su projekto galutine ataskaita, galutiniame mokėjimo prašyme deklaruojamas išlaidas pagrindžiančių bei išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis ir įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, kopijomis ne vėliau kaip per 2 mėnesius po projekto įgyvendinimo pabaigos, nustatytos sutartyje.“

1.11. Papildau šias Taisykles 281 punktu:

281. Įgaliota institucija per 5 darbo dienas nuo tinkamo mokėjimo prašymo užregistravimo dienos elektroniniu paštu informuoja atsakingą instituciją apie projekto vykdytojo pateiktą mokėjimo prašymą, nurodydama planuojamą išmokėti paramos lėšų sumą ir paraiškos atsakingai institucijai pateikimo datą.“

1.12. Išbraukiu VII skyriaus pavadinime žodį „MOKĖJIMO“ ir po žodžio „PARAIŠKŲ“ įrašau žodžius „ATSAKINGAI INSTITUCIJAI“.

1.13. Išdėstau 34.3 punktą taip:

34.3. šių Taisyklių nustatyta tvarka gavusi, patikrinusi ir patvirtinusi galutinį mokėjimo prašymą, galutinę ataskaitą, išlaidas pagrindžiančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, kopijas, per šių Taisyklių 33 punkte nustatytą terminą parengia ir atsakingai institucijai pateikia pažymą, jeigu įgaliota institucija nustato, kad projekto vykdytojas nepanaudojo ir (ar) netinkamai panaudojo avansu jam išmokėtų paramos lėšų dalį.“

1.14. Išdėstau 35.2 punktą taip:

35.2. šių Taisyklių nustatyta tvarka gavusi, patikrinusi ir patvirtinusi tarpinį (-ius) mokėjimo prašymą (-us), pažangos ataskaitą (-as), išlaidas pagrindžiančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, kopijas, per šių Taisyklių 33 punkte nustatytą terminą parengia ir pateikia paraišką atsakingai institucijai, jeigu nustato, kad projekto vykdytojui pagal ankstesnius mokėjimo prašymus dar nėra išmokėta visa sutartyje nustatyta suma ir jam reikia pervesti paramos lėšas;“.

1.15. Išdėstau 35.3 punkto pirmąjį sakinį taip:

35.3. šių Taisyklių nustatyta tvarka gavusi, patikrinusi ir patvirtinusi galutinį mokėjimo prašymą, galutinę ataskaitą, išlaidas pagrindžiančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, kopijas, per šių Taisyklių 33 punkte nustatytą terminą parengia ir atsakingai institucijai pateikia paraišką atsakingai institucijai, jeigu nustato, kad projekto vykdytojui pagal ankstesnius mokėjimo prašymus dar nėra išmokėta visa sutartyje nustatyta suma ir jam reikia pervesti paramos lėšas, arba pažymą, jeigu nustato, kad projekto vykdytojui pagal ankstesnius mokėjimo prašymus jau yra išmokėta visa sutartyje nustatyta suma ir jam nebereikia pervesti paramos lėšų.“

1.16. Įrašau 40 punkte vietoj žodžio „pateisinančių“ žodį „pagrindžiančių“.

1.17. Išbraukiu VIII skyriaus pavadinime žodį „MOKĖJIMO“ ir po žodžio „PARAIŠKŲ“ įrašau žodžius „ATSAKINGAI INSTITUCIJAI“.

1.18. Išdėstau 41 punktą taip:

41. Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Europos Sąjungos struktūrinės paramos departamento Struktūrinės paramos valdymo skyriaus (toliau – SPVS) darbuotojas, atsakingas už paraiškų atsakingai institucijai tikrinimą (toliau – SPVS darbuotojas), gavęs paraišką atsakingai institucijai ir (ar) pažymą, užregistruoja jas paraiškų atsakingai institucijai ir pažymų apie grąžintinas lėšas registre (šių Taisyklių 7 priedas), kuris vedamas elektroniniu būdu. Prireikus paraiškų atsakingai institucijai ir pažymų apie grąžintinas lėšas registras atspausdinamas ir pasirašomas SPVS darbuotojo. SPVS darbuotojas tikrina, ar gauta paraiška atsakingai institucijai arba pažyma atitinka keliamus reikalavimus, bei prireikus atlieka atrankinę išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kontrolę.“

1.19. Išdėstau 42 punktą taip:

42. Tikrindamas paraišką atsakingai institucijai ir (ar) pažymą, SPVS darbuotojas pildo paraiškos atsakingai institucijai ir pažymos patikros lapą (šių Taisyklių 8 priedo 1 punktas) bei jį pasirašo.“

1.20. Išdėstau 43 punktą taip:

43. Netinkamai parengta paraiška atsakingai institucijai arba pažyma grąžinama įgaliotai institucijai, nurodant grąžinimo priežastis. Tokiu atveju įgaliota institucija, atsižvelgdama į atsakingos institucijos pastabas, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo atsakingos institucijos rašto gavimo dienos parengia ir pateikia atsakingai institucijai naują paraišką atsakingai institucijai arba pažymą.“

1.21. Išdėstau 44.1 punktą taip:

44.1. patikrinti, patvirtinti paraišką atsakingai institucijai ir parengti mokėjimo paraišką valstybės iždui bei apmokėti projekto vykdytojui per 30 darbo dienų nuo 281 punkte nurodytos informacijos gavimo dienos;“.

1.22. Išdėstau 45 punktą taip:

45. Atsakinga institucija per 3 darbo dienas nuo lėšų pervedimo projekto vykdytojui arba nuo projekto vykdytojo lėšų grąžinimo informuoja Įgaliotą instituciją elektroniniu paštu, pateikdama valstybės iždo mokėjimo pavedimo turinio arba sąskaitos išrašo skenuotą variantą.“

1.23. Pripažįstu netekusiais galios 46–47 punktus.

1.24. Išdėstau 1 priedą nauja redakcija (pridedama).

1.25. 4 priede:

1.25.1. įrašau 2 punkto lentelėje vietoj žodžio „pateisinančių“ žodį „pagrindžiančių“;

1.25.2. išbraukiu 2 punkto lentelėje 7 ir 15 eilutes;

1.25.3. išbraukiu grafas „Užpildė“, „Patikrino“, „Patvirtino“.

1.26. Išdėstau 7 priedą nauja redakcija (pridedama).

1.27. 11 priede:

1.27.1. EPF programos projektų išlaidų deklaracijoje:

1.27.1.1. įrašau vietoj žodžio „pateisinančiais“ žodį „pagrindžiančių“ ir vietoj žodžio „įrodančiomis“ žodį „įrodančių“;

1.27.1.2. išdėstau lentelės penktosios eilutės antrąjį sakinį taip:

„Jei buvo nustatyta pažeidimų, nurodyti įgaliotos institucijos sprendimų dėl pažeidimų datas ir numerius“;

1.27.2. išbraukiu visus „A.V.“ ir brūkšnį po parašu.

1.28. 18 priede:

1.28.1. EIF programos projektų išlaidų deklaracijoje:

1.28.1.1. įrašau vietoj žodžio „pateisinančiais“ žodį „pagrindžiančių“ ir vietoj žodžio „įrodančiomis“ žodį „įrodančių“;

1.28.1.2. išdėstau lentelės penktosios eilutės antrąjį sakinį taip:

„Jei buvo nustatyta pažeidimų, nurodyti įgaliotos institucijos sprendimų dėl pažeidimų datas ir numerius“;

1.28.2. išbraukiu visus „A.V.“

1.29. Išdėstau 19 priedą nauja redakcija (pridedama).

1.30. Išdėstau 20 priedą nauja redakcija (pridedama).

2. N u s t a t a u, kad šio įsakymo 1.24 ir 1.30 punktai taikomi projektų vykdytojams, įgyvendinantiems Europos pabėgėlių fondo ir (arba) Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai 2012 ir 2013 metų programas.

 

 

 

Ūkio ministras,

pavaduojantis socialinės apsaugos ir darbo

ministrą                                                                                                Evaldas Gustas

 

Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos pabėgėlių fondo ir

Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai programas,

mokėjimo taisyklių

1 priedas

(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro

2013 m. rugpjūčio 8 d. įsakymo Nr. A1-466 redakcija)

 

(Mokėjimo prašymo formos pildymo instrukcija)

 

Juridinio asmens, su kuriuo pasirašyta paramos sutartis, visas pavadinimas bei projekto kodas

__________________________________________________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas, projekto kodas)

 

Juridinio asmens, su kuriuo pasirašyta paramos sutartis, kodas, adresas, telefono nr., fakso nr., el. paštas

__________________________________________________________________________

(projekto vykdytojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

MOKĖJIMO PRAŠYMAS*

 

__________ Nr. _____

(data)

 

Nurodoma mokėjimo prašymo parengimo data (metai, mėnuo, diena), mokėjimo prašymo numeris suteikiamas

chronologine eilės tvarka ir turi būti unikalus kiekvienam mokėjimo prašymui (1, 2, 3, .... n). Jei projekto

vykdytojas įgyvendina daugiau nei vieną finansuojamą projektą, mokėjimo prašymams numeriai suteikiami

chronologine eilės tvarka pagal kiekvieną projektą (1, 2, 3, .... n)

 

1. Bendra informacija

Mokėjimo prašymo tipas ( – pažymėti R[V])

avansinis

tarpinis

galutinis

Pažymima, jei mokėjimo prašymas teikiamas paramos sutartyje numatytam avansui gauti

Pažymima, jei teikiamas mokėjimo prašymas yra tarpinis

Pažymima, jei teikiamas mokėjimo prašymas yra galutinis

Programa

Nurodomas visas programos pavadinimas, pvz., Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje 2012 metų programa ar Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai metinė 2012 m. programa

 

 

Prioritetas

Taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal EIF programą, ir netaikoma projektams, įgyvendinamiems pagal EPF programą.

Nurodomas visas prioriteto pavadinimas, pvz., Veiksmai, skirti įgyvendinti „Bendruosius pagrindinius imigrantų integracijos politikos Europos Sąjungoje principus“

 

 

Veiksmas

Nurodomas visas veiksmo pavadinimas, pvz., EIF programos projektai – Aukštos kokybės paslaugų teikimas trečiųjų šalių piliečiams arba EPF programos projektai – Užsieniečių, gavusių prieglobstį Lietuvos Respublikoje, integracija

 

 

Komponentas

Taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal EIF programą, ir netaikoma projektams, įgyvendinamiems pagal EPF programą.

Nurodomas visas komponento pavadinimas, pvz., Programų ir veiklos, skirtų naujai atvykusiems trečiųjų šalių piliečiams supažindinti su Lietuvos visuomene ir žinioms apie Lietuvą įgyti, kūrimas ir tobulinimas

 

 

Projekto pavadinimas

Nurodomas projekto pavadinimas pagal paramos sutartį

 

 

Paramos sutarties Nr.

Nurodomas paramos sutarties numeris

 

 

Bendra projekto vertė

Nurodoma visa paramos suma, patvirtinta paramos sutartyje

 

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis

pradžia

pabaiga

 

Nurodomas paramos sutartyje nustatytas projekto įgyvendinimo laikotarpis

 

 

Išlaidų, deklaruojamų mokėjimo prašyme, patyrimo periodas

nuo

iki

 

Nurodomas laikotarpis, per kurį yra patirtos šiame mokėjimo prašyme deklaruojamos išlaidos. Išlaidos privalo būti apmokėtos projekto vykdytojo ir (ar) partnerių. Nepildoma teikiant avansinį mokėjimo prašymą

 

 

Avansiniu mokėjimo prašymu prašoma išmokėti suma / tarpiniame arba galutiniame mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma

1. Jei teikiamas avansinis mokėjimo prašymas, nurodoma prašoma išmokėti avanso suma (pvz., ne daugiau kaip 50 proc. nuo paramos sutartyje numatytos paramos lėšų sumos arba ne daugiau kaip 50 000,00 Lt).

 

2. Jei teikiamas tarpinis arba galutinis mokėjimo prašymas, nurodoma šiame mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma (įrašoma bendra suma iš mokėjimo prašymo 2 lentelės 11 stulpelio. Sumos, nurodytos mokėjimo prašymo 3 lentelės 5 stulpelyje ir 2 lentelės 11 stulpelyje, turi sutapti)

 

 

Ar projekto vykdytojas yra PVM mokėtojas

( – pažymėti R[V])

taip

ne

 

PVM mokėtojo kodas

Pažymima, jei projekto vykdytojas yra įsiregistravęs PVM mokėtoju, nurodomas PVM mokėtojo kodas

Pažymima, jei projekto vykdytojas nėra įsiregistravęs PVM mokėtoju

 

Projekto vadovas

Nurodomi duomenys (vardas, pavardė, pareigos projekte, telefonas, faksas, el. paštas) pagal paramos sutartį

 

 

Projekto finansininkas

Nurodomi duomenys (vardas, pavardė, pareigos projekte, telefonas, faksas, el. paštas) pagal paramos sutartį

 

 

* Teikdamas avansinį mokėjimo prašymą, projekto vykdytojas pildo tik 1 ir 4 lenteles ir mokėjimo prašymą pasirašo įgalioti asmenys (2 ir 3 lentelės teikiamos neužpildytos).

 

2. Išlaidas, patirtas per atsiskaitymo laikotarpį, pagrindžiančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas

Nurodomi prie šio mokėjimo prašymo pridedami deklaruojamas išlaidas pagrindžiantys ir išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai, kurie priskiriami atskiroms detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutėms, numatytoms finansuoti paramos sutartyje. Lentelė pildoma remiantis detaliu projekto biudžetu. Mokėjimo prašyme deklaruojant darbo užmokestį, rekomenduojama išlaidas išskirti pagal kiekvieną darbuotoją ir pagal kiekvieną mėnesį. Nepildoma teikiant avansinį mokėjimo prašymą.

 

Detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutės

 

Nurodomi biudžeto eilutės numeris ir pavadinimas, kurie numatyti detaliame projekto biudžete

Išlaidų pavadinimas

 

Nurodomas patirtų išlaidų turinys, t. y. įsigytų prekių ar paslaugų pavadinimas (pvz., vasario mėnesio darbo užmokestis, kanceliarinės prekės, patalpų nuoma, salės nuoma, išlaidos lektoriui ir pan.), jei 1 stulpelyje neįrašytas darbuotojo vardas ir pavardė, šiame stulpelyje nurodomas darbuotojo vardas ir pavardė

Išlaidas pagrindžiantys dokumentai

Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai

Mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma, Lt

 

Nurodoma prašoma finansuoti išlaidų suma

Įgaliotos institucijos sprendimas (komentaras)

 

Pildo įgaliota institucija, nurodydama tinkamų finansuoti išlaidų sumą

Dokumento tipas

 

Nurodomas dokumento, pagrindžiančio biudžeto eilutėje deklaruojamas išlaidas, tipas. Dokumento tipas pasirenkamas iš šioje mokėjimo prašymo formos pildymo instrukcijoje esančios lentelės „Išlaidas pagrindžiančių dokumentų sąrašas“

Dokumento data

 

Nurodoma dokumento data

Dokumento Nr.

 

Nurodomi dokumento serija ir numeris

Bendra suma, Lt

 

Nurodoma visa dokumento suma

Dokumento tipas

 

Nurodomas dokumento, įrodančio biudžeto eilutėje deklaruojamų išlaidų apmokėjimą, tipas. Dokumento tipas pasirenkamas iš šioje mokėjimo prašymo formos pildymo instrukcijoje esančios lentelės „Išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas“

Dokumento data

 

Nurodoma faktinė išlaidų apmokėjimo data

Dokumento Nr.

 

Nurodomas dokumento numeris

Išmokėta, Lt

 

Nurodoma, kiek buvo sumokėta darbo užmokesčio, mokesčių, įmokų, už prekes, paslaugas ar darbus pagal pateiktus išlaidų apmokėjimą įrodančius dokumentus

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1. Tiesioginės išlaidos (1.1+1.2+1.3+1.4+1.5)

 

Šioje eilutėje pildomas tik 11 stulpelis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1. personalo darbo užmokesčio išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2. išlaidos įrangai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3. ...

 

(įrašykite visas biudžeto eilutes)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Netiesioginės išlaidos

 

Šioje eilutėje pildomas tik 11 stulpelis. Įrašoma suma litais šios lentelės eilutės „1. Tiesioginės išlaidos (1.1+1.2+1.3+ 1.4+1.5)“ 11 stulpelyje nurodytą sumą padauginus iš netiesioginių išlaidų procento, kuris yra numatytas paramos sutarties 1.2 punkte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Iš viso (1+2)

 

Šioje eilutėje pildomas tik 11 stulpelis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Visos iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos pagal detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutes

Lentelė pildoma remiantis detaliu projekto biudžetu. Jei nėra žinomas įgaliotos institucijos sprendimas dėl mokėjimo prašyme deklaruojamų išlaidų tinkamumo, 4 stulpelyje nurodomos ankstesniuose mokėjimo prašymuose deklaruotos sumos. Nepildoma teikiant avansinį mokėjimo prašymą.

Detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutės

 

Įrašomos visos detaliame projekto biudžete numatytos išlaidų eilutės, nurodant biudžeto eilutės numerį bei pavadinimą

Paramos teikimo sutartyje biudžeto išlaidų eilutei planuota suma, Lt

 

Nurodoma detaliame projekto biudžete kiekvienai išlaidų eilutei numatyta suma

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos, Lt

 

Prie kiekvienos išlaidų eilutės nurodoma įgaliotos institucijos pripažintų tinkamomis finansuoti išlaidų ir deklaruojamų šiame mokėjimo prašyme išlaidų suma

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos kompensuotos išlaidos, Lt

 

Prie kiekvienos išlaidų eilutės nurodoma suma, kurią įgaliota institucija pripažino tinkama finansuoti

Mokėjimo prašyme deklaruojamos išlaidos, Lt

 

Prie kiekvienos išlaidų eilutės nurodomos šiame mokėjimo prašyme deklaruojamos patirtos tinkamos finansuoti išlaidos.

Sumos turi sutapti su 2 lentelės 11 stulpelyje nurodytomis sumomis

Įgaliotos institucijos sprendimas dėl prašomų pripažinti tinkamomis finansuoti išlaidų sumos

Likusios patirti ir apmokėti projekto įgyvendinimo išlaidos, Lt

 

Pildo įgaliota institucija

Lt

proc.

Pildo įgaliota institucija

Pildo įgaliota institucija

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3=4+5

4

5

6

7=6/5x100

8=2–4–6

1. Tiesioginės išlaidos (1.1+1.2+1.3+1.4+1.5)

 

 

 

 

 

 

 

1.1. personalo darbo užmokesčio išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

1.2. išlaidos įrangai

 

 

 

 

 

 

 

1.3. ...

 

(įrašykite visas biudžeto eilutes)

 

 

 

 

 

 

 


2. Netiesioginės išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

3. Iš viso (1+2)

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Priedai ( – pažymėti R[V])

Pažymima, kokie dokumentai ar jų kopijos pridedami prie mokėjimo prašymo

 

1. Pažangos ataskaita

2. Galutinė ataskaita

3. Banko garantija arba laidavimo draudimo sutartis (jeigu taikoma)

4. Kita ________________________

(įrašyti)

 

Įrašomos projekto vykdytojo (juridinio asmens) vadovo pareigos

 

 

 

 

(projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas)

(parašas)

(vardas ir pavardė)

Įrašomos projekto vadovo (koordinatoriaus) pareigos, kurias asmuo eina projekte

 

 

(projekto vadovo pareigų pavadinimas)

(parašas)

(vardas ir pavardė)

Įrašomos projekto finansininko (buhalterio) pareigos, kurias asmuo eina projekte

 

 

(projekto finansininko pareigų pavadinimas)

(parašas)

(vardas ir pavardė)

 

 

 

Išlaidas pagrindžiančių dokumentų sąrašas

 

Eil. Nr.

Apibendrintas dokumento tipas

Detalus dokumento tipas

1

2

3

1.

Sutartis

pirkimo–pardavimo sutartis

nuomos arba lizingo (finansinės nuomos) sutartis

panaudos sutartis

rangos sutartis

paslaugų teikimo sutartis

autorinė sutartis

darbo sutartis arba išrašas

kitos sutarčių rūšys

2.

Sąskaita

PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, kasos aparato kvitas / čekis, sąskaita ar sąskaitai lygiavertis įrodomosios vertės dokumentas (išskyrus šios lentelės 3 ir 6 eilutėse nurodytus dokumentus)

3.

Išankstinė sąskaita

išankstinio apmokėjimo sąskaita ar kitas išankstinio apmokėjimo sąskaitai lygiavertis įrodomosios vertės dokumentas

4.

Aktas

priėmimo–perdavimo aktas, darbų atlikimo aktas

nurašymo aktas

turto įvedimo į eksploataciją aktas, priėmimo–perdavimo eksploatuoti aktas

viešinimo priemonių platinimo aktas

viešinimo priemonių perdavimo aktas

kiti aktai

5.

Įsakymas / potvarkis

įsakymas ar potvarkis dėl darbuotojo paskyrimo dirbti projekte

įsakymas ar potvarkis dėl darbuotojų komandiruočių

įsakymas ar potvarkis dėl kuro sunaudojimo normų patvirtinimo

kiti įsakymai ar potvarkiai

6.

DU apskaitos dok.

darbo laiko apskaitos žiniaraštis

darbo užmokesčio priskaitymo dokumentai (darbo užmokesčio priskaitymo žiniaraščiai, atostoginių, kompensacijų už nepanaudotas kasmetines atostogas pažymos)

laikaraštis

kiti darbo užmokesčio apskaitos dokumentai

7.

Kelionės dok.

vykstančiųjų į užsienį kelionės draudimo dokumentai, vizos

kelionės bilietai ar sąskaitos už kelionės bilietus

automobilio kelionės lapai

kiti kelionės dokumentai

8.

Kiti dok.

avanso apyskaita

turto nusidėvėjimo pažyma

turto draudimo dokumentai

patentai, licencijos, sertifikatai, kiti nuosavybės teisės įrodymo dokumentai

verslo liudijimas, individualios veiklos pažyma

buhalterinė pažyma

lygiavertės įrodomosios vertės ir kiti dokumentai

 

Išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas

 

Eil. Nr.

Apibendrintas dokumento tipas

Detalus dokumento tipas

1

2

3

1.

Mokėjimo nurodymas

mokėjimo nurodymas arba pavedimas

2.

Sąskaitos išrašas

sąskaitos išrašas

3.

Kasos išlaidų orderis

kasos išlaidų orderis

4.

Kvitas / čekis

kvitas arba kasos čekis

5.

VIMPT

valstybės iždo mokėjimo pavedimo turinys

6.

Kiti dok.

lygiavertės įrodomosios vertės dokumentas

 

_________________

 

 

Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos pabėgėlių

fondo ir

Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai

programas,

mokėjimo taisyklių

4 priedas

 

(Mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapo forma)

 

___________________________________________________________________

(įgaliotos institucijos pavadinimas)

 

MOKĖJIMO PRAŠYMO TIKRINIMO IR TVIRTINIMO LAPAS

 

_________ Nr. ____

(data)

 

1. Bendra informacija

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto kodas

 

Mokėjimo prašymo gavimo data ir numeris

 

Mokėjimo prašymas priklauso biudžeto laikotarpiui

 

 

2. Mokėjimo prašymo tikrinimo klausimai

 

Nr.

Tikrinimo klausimas

Taip

Ne

Komentaras

1.

Mokėjimo prašymas pateiktas tinkama forma ir tinkamai užpildytas

 

 

 

2.

Prie mokėjimo prašymo pridėti visi būtini priedai:

 

 

Žr. šio punkto papunkčius

– pridėtos deklaruojamas išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos (jeigu taikoma)

 

 

 

– pridėta projekto pažangos ataskaita (jeigu taikoma)

 

 

 

– pridėta projekto galutinė ataskaita (tikrinant galutinį mokėjimo prašymą)

 

 

 

– pridėta auditoriaus išvada (tikrinant galutinį mokėjimo prašymą)

 

 

 

– pridėta banko garantija arba laidavimo draudimo sutartis (jeigu taikoma)

 

 

 

3.

Mokėjimo prašymas ir jo priedai pasirašyti

 

 

 

4.

Mokėjimo prašymas pateiktas pagal mokėjimo prašymų teikimo grafiką

 

 

 

5.

Gauta informacija apie partnerių mokesčių įsiskolinimą (-us) (jeigu taikoma)

 

 

 

6.

Projekto veikla vykdoma pagal planą

 

 

 

7.

Projektui suteiktos paslaugos ir prekės, už kurias atsiskaityta

 

 

 

8.

Projekto tikslai įgyvendinami patenkinamai

 

 

 

9.

Projekto vykdytojas deklaruoja tik tinkamas finansuoti išlaidas

 

 

 

10.

Išlaidos patirtos tinkamu finansuoti laikotarpiu

 

 

 

11.

Jei PVM yra netinkamos finansuoti išlaidos, kainos nurodytos be PVM

 

 

 

12.

Patirtos išlaidos atitinka įvykdytas veiklas

 

 

 

13.

Pateikta informacija apie palūkanas (taikoma, jei atidaryta atskira banko sąskaita projekto lėšoms) (tikrinant galutinį mokėjimo prašymą)

 

 

 

14.

Netiesioginės išlaidos neviršija paramos sutartyje numatyto netiesioginių išlaidų procento arba teisės aktuose nustatyto procento nuo pripažintų tinkamomis finansuoti tiesioginių išlaidų sumos (tikrinant galutinį mokėjimo prašymą)

 

 

 

15.

Kiti klausimai, susiję su išlaidų atitiktimi paramos teikimo sutarties sąlygoms

 

 

 

 

3. Mokėjimo prašymo tvirtinimas ir mokėtina suma

 

Finansavimo šaltinis

Patvirtinta suma paramos sutartyje,

Lt

Išmokėta suma (įskaitant avansą),

Lt

Prašoma suma,

Lt

Tinkamų finansuoti išlaidų dalis

Mokėtina suma,

Lt

Deklaruotinų Europos Komisijai mokėjimo prašymo išlaidų suma, Lt

Lt

procentais

1. ES lėšos

 

 

 

 

 

 

 

2. Bendrojo finansavimo lėšos

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekto vykdytojui nuspręsta išmokėti ______________________ Lt

(suma skaičiais)

 

_________________


Projektų, įgyvendinant Europos pabėgėlių fondo ir

Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai

programas, mokėjimo taisyklių

7 priedas

(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo

ministro

2013 m. rugpjūčio 8 d. įsakymo Nr. A1-466

redakcija)

 

(Paraiškų atsakingai institucijai ir pažymų apie grąžintinas lėšas registro forma)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS

STRUKTŪRINĖS PARAMOS VALDYMO SKYRIUS

 

PARAIŠKŲ ATSAKINGAI INSTITUCIJAI IR PAŽYMŲ APIE GRĄŽINTINAS LĖŠAS REGISTRAS

 

 

Registracijos Nr.

Gavimo data

Paraiškos / pažymos Nr.

Projekto vykdytojo pavadinimas

Suma (litais) (ES lėšos)

Suma (litais) (bendrojo finansavimo lėšos)

Paraiškos perdavimo AAD data

Pastabos

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________

(registrą pildžiusio asmens pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

______________

(vardas ir pavardė)

________

(data)

_________________

 

 

Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos

pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių

piliečių integracijai programas, mokėjimo taisyklių

11 priedas

 

(EPF programos projektų išlaidų deklaracijos forma)

 

__________________________________

(institucijos pavadinimas)

 

_____________________________________________________________

(institucijos kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

EPF PROGRAMOS PROJEKTŲ IŠLAIDŲ DEKLARACIJA

 

__________ Nr. ____________

(data)

 

Aš, ........................... (vardas, pavardė ir pareigos), atstovaudamas (-a) Europos socialinio fondo agentūrai (toliau – įgaliota institucija), patvirtinu, kad visos deklaruotinos Europos Komisijai išlaidos, nurodytos pridėtoje išlaidų ataskaitoje pagal Europos pabėgėlių fondo (toliau – EPF) veiksmus, yra Europos Sąjungos (toliau – ES) bendrojo finansavimo lėšos ir (arba) privataus finansavimo lėšos (jeigu taikoma), kurios buvo išmokėtos ir pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai, ir tai sudaro ................................. Lt

(suma skaičiais)

(...................................... litų).

(suma žodžiais)

Į pridėtą išlaidų ataskaitą pagal programos veiksmus yra įtrauktos visos išlaidos, pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai per laikotarpį nuo ......... iki ........ (įrašyti metus, mėnesį ir dieną).

Aš patvirtinu, kad veikla buvo vykdoma laikantis ES išlaidų tinkamumo bei nacionalinių teisės aktų nuostatų. Užtikrinu, kad įgaliota institucija ėmėsi visų priemonių ir:

1. Deklaruojamos išlaidos atitinka išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimus yra patirtos, apmokėtos ir pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai tinkamu finansiniu laikotarpiu.

2. Deklaruojamų išlaidų sumos yra nurodytos teisingai, pagrįstos išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis bei šie dokumentai prieinami juos kontroliuoti ir audituoti įgaliotiems asmenims.

3. Deklaruojamos išlaidos patirtos pagal pasirašytas paramos sutartis.

4. Yra užtikrinama audito seka įgaliotoje institucijoje.

 

Aš taip pat patvirtinu, kad:

Tinkamą variantą pažymėti x[X]

Visi atsakingos institucijos pateikti privalomi vykdyti nurodymai, susiję su paramos lėšų administravimu bei atliekamomis funkcijomis,

buvo įgyvendinti

buvo pateikti paaiškinimai

bus įgyvendinti iki .......

nepateikta jokių privalomų vykdyti nurodymų

Visos atsakingos institucijos pateiktos rekomendacijos, susijusios su paramos lėšų administravimu bei atliekamomis funkcijomis,

buvo įgyvendintos

buvo pateikti paaiškinimai

bus įgyvendintos iki .......

nepateikta jokių rekomendacijų

Išlaidų deklaracijos priede atsižvelgta į visas susigrąžintas sumas

atsižvelgta į visas susigrąžintas sumas

susigrąžintų sumų nebuvo

Išlaidų deklaracijos priede atsižvelgta į visas gautas palūkanas ir (ar) delspinigius

atsižvelgta į visas gautas palūkanas

atsižvelgta į visus gautus delspinigius

pajamų iš palūkanų nebuvo

pajamų iš delspinigių nebuvo

Su projektais, kurių išlaidos deklaruojamos, susijusių pažeidimų nustatyta nebuvo

 

Jei buvo nustatyta pažeidimų, nurodyti įgaliotos institucijos sprendimų dėl pažeidimų datas ir numerius

taip

ne

 

PRIEDAS. Išlaidų ataskaita pagal EPF programos veiksmus, _______lapai.

 

_________________

(vadovo pareigų pavadinimas)

___________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

IŠLAIDŲ ATASKAITA PAGAL EPF PROGRAMOS VEIKSMUS

 

EPF 20__ metų programa

Ataskaitinis laikotarpis nuo ........... iki ..............

 

1 lentelė. Pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidos

VEIKSMAI

Bendros tinkamos išmokėtos lėšos (litais)

Finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES lėšos

Nacionalinės lėšos

Projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) lėšos

Valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybių disponuojamos lėšos

Kiti valstybės lėšų šaltiniai

1 veiksmas –

<veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

2 veiksmas –

<veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

3 veiksmas –

<veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

Projektai, apimantys daugiau nei vieną veiksmą

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

Iš viso iš ES lėšų

 

 

 

 

 

 

 

2 lentelė. Sumos, sugrąžintos nuo paskutinės deklaruotos išlaidų ataskaitos ir įrašytos dabartinėje išlaidų ataskaitoje (išvardyta pagal projektus)

Projekto kodas

Susigrąžinimo data

Iš deklaruojamos sumos atimamos lėšos

Susigrąžinti delspinigiai

Suma, kuri buvo atimta iš deklaruojamos sumos

Susigrąžintos su pažeidimu susijusios paramos lėšos

Projekto vykdytojo ir (ar) partnerio lėšos

Iš viso

ES lėšos

Bendrojo finansavimo lėšos

Iš viso

ES lėšos

Bendrojo finansavimo lėšos

Iš viso

1

2

3

4

5=3+4

6

7=5+6

8

9

10=8+9

11=7+10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________

(vadovo pareigų pavadinimas)

___________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 

 

Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos

pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų

šalių piliečių integracijai programas,

mokėjimo taisyklių

18 priedas

 

(EIF programos projektų išlaidų deklaracijos forma)

 

__________________________________

(institucijos pavadinimas)

 

________________________________________________________________

(institucijos kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

EIF PROGRAMOS PROJEKTŲ IŠLAIDŲ DEKLARACIJA

 

__________ Nr. ____________

(data)

 

Aš, ........................... (vardas, pavardė ir pareigos), atstovaudamas (-a) Europos socialinio fondo agentūrai (toliau – įgaliota institucija), patvirtinu, kad visos deklaruotinos Europos Komisijai išlaidos, nurodytos pridėtoje išlaidų ataskaitoje pagal Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai (toliau – EIF) prioritetus ir veiksmus, yra Europos Sąjungos (toliau – ES) bendrojo finansavimo lėšos ir (arba) privataus finansavimo lėšos (jeigu taikoma), kurios buvo išmokėtos ir pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai, ir tai sudaro .....................................................

(suma skaičiais)

Lt (............................ litų).

(suma žodžiais)

Į pridėtą išlaidų ataskaitą pagal programos prioritetus ir veiksmus yra įtrauktos visos išlaidos, pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai per laikotarpį nuo ......... iki ........ (įrašyti metus, mėnesį ir dieną).

Aš patvirtinu, kad veikla buvo vykdoma laikantis ES išlaidų tinkamumo bei nacionalinių teisės aktų nuostatų. Užtikrinu, kad įgaliota institucija ėmėsi visų priemonių ir:

1. Deklaruojamos išlaidos atitinka išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimus yra patirtos, apmokėtos ir pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai tinkamu finansiniu laikotarpiu.

2. Deklaruojamų išlaidų sumos yra nurodytos teisingai, pagrįstos išlaidas pagrindžiančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis bei šie dokumentai prieinami juos kontroliuoti ir audituoti įgaliotiems asmenims.

3. Deklaruojamos išlaidos patirtos pagal pasirašytas paramos sutartis.

4. Yra užtikrinama audito seka įgaliotoje institucijoje.

 

Aš taip pat patvirtinu, kad:

 

Tinkamą variantą pažymėti x[X]

Visi atsakingos institucijos pateikti privalomi vykdyti nurodymai, susiję su paramos lėšų administravimu bei atliekamomis funkcijomis

buvo įgyvendinti

buvo pateikti paaiškinimai

bus įgyvendinti iki .......

nepateikta jokių privalomų vykdyti nurodymų

Visos atsakingos institucijos pateiktos rekomendacijos, susijusios su paramos lėšų administravimu bei atliekamomis funkcijomis

buvo įgyvendintos

buvo pateikti paaiškinimai

bus įgyvendintos iki .......

nepateikta jokių rekomendacijų

Išlaidų deklaracijos priede atsižvelgta į visas susigrąžintas sumas

atsižvelgta į visas susigrąžintas sumas

susigrąžintų sumų nebuvo

Išlaidų deklaracijos priede atsižvelgta į visas gautas palūkanas ir (ar) delspinigius

atsižvelgta į visas gautas palūkanas

atsižvelgta į visus gautus delspinigius

pajamų iš palūkanų nebuvo

pajamų iš delspinigių nebuvo

Su projektais, kurių išlaidos deklaruojamos, susijusių pažeidimų nustatyta nebuvo

 

Jei buvo nustatyta pažeidimų, nurodyti įgaliotos institucijos sprendimų dėl pažeidimų datas ir numerius

taip

ne

 

PRIEDAS. Išlaidų ataskaita pagal EIF programos prioritetus ir veiksmus, _______lapai.

 

_________________

(vadovo pareigų pavadinimas)

___________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

IŠLAIDŲ ATASKAITA PAGAL EIF PROGRAMOS VEIKSMUS

 

EIF 20__ metų programa

Ataskaitinis laikotarpis nuo ........... iki ..............

 

 

1 lentelė. Pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidos

PRIORITETAS IR VEIKSMAI

Bendros tinkamos išmokėtos lėšos (litais)

Finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES lėšos

Nacionalinės lėšos

Projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) lėšos

Valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybių disponuojamos lėšos

Kiti valstybės lėšų šaltiniai

I prioritetas <prioriteto pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

1 veiksmas <veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

2 veiksmas <veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

n veiksmas <veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

II prioritetas <prioriteto pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

1 veiksmas <veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

2 veiksmas <veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

n veiksmas <veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

III prioritetas <prioriteto pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

1 veiksmas <veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

2 veiksmas <veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

n veiksmas <veiksmo pavadinimas>

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

Iš viso iš ES lėšų

 

 

 

 

 

 

 

2 lentelė. Sumos, sugrąžintos nuo paskutinės deklaruotos išlaidų ataskaitos ir įrašytos dabartinėje išlaidų ataskaitoje (išvardyta pagal projektus)

Projekto kodas

Susigrąžinimo data

Iš deklaruojamos sumos atimamos lėšos

Susigrąžinti delspinigiai

Suma, kuri buvo atimta iš deklaruojamos sumos

Susigrąžintos su pažeidimu susijusios paramos lėšos

Projekto vykdytojo ir (ar) partnerio lėšos

Iš viso

ES lėšos

Bendrojo finansavimo lėšos

Iš viso

ES lėšos

Bendrojo finansavimo lėšos

Iš viso

1

2

3

4

5=3+4

6

7=5+6

8

9

10=8+9

11=7+10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________

(vadovo pareigų pavadinimas)

___________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_________________


 

Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos pabėgėlių

fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai

programas, mokėjimo taisyklių

19 priedas

(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo

ministro

2013 m. rugpjūčio 8 d. įsakymo Nr. A1-466

redakcija)

 

(Išmokėtų lėšų užskaitos lapo forma)

 

________________________________________________________________

(įgaliotos institucijos pavadinimas)

 

IŠMOKĖTŲ LĖŠŲ UŽSKAITOS LAPAS

 

_____________ Nr. ________

(data)

 

Programos pavadinimas

 

 

 

 

 

Programos metai

 

 

 

 

 

Projekto kodas

 

 

 

 

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

 

 

 

 

Projekto vykdytojo kodas

 

 

 

 

 

 

Programos, finansuo-jamos iš valstybės biudžeto, priemonės kodas

Programos, finansuo-jamos iš valstybės biudžeto, finansavimo šaltinio kodas

Funkcinė klasifikacija

Ekonominė klasifikacija

Paramos sutartyje numatyta projektui finansuoti suma, Lt

Išmokėtas avansas, Lt

Tarpiniuose mokėjimo prašymuose deklaruotos ir pripažintos tinkamomis finansuoti paramos lėšos, Lt

Pripažintų tinkamomis finansuoti paramos lėšų santykinis dydis, proc.

1

2

3

4

5

6

7

8=7/6*100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

_________________


 

Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos pabėgėlių

fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai

programas, mokėjimo taisyklių

20 priedas

(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo

ministro

2013 m. rugpjūčio 8 d. įsakymo Nr. A1-466

redakcija)

 

(Mokėjimo prašymo forma)

 

_________________________________________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas, projekto kodas)

 

_________________________________________________________________

(projekto vykdytojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

MOKĖJIMO PRAŠYMAS*

 

___________ Nr. ___________

(data)

 

1. Bendra informacija

Mokėjimo prašymo tipas ( – pažymėti R[V])

avansinis

tarpinis

galutinis

Programa

 

 

 

Prioritetas

 

 

 

Veiksmas

 

 

 

Komponentas

 

 

 

Projekto pavadinimas

 

 

 

Paramos sutarties Nr.

 

 

 

Bendra projekto vertė

 

 

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis

pradžia

pabaiga

 

Išlaidų, deklaruojamų mokėjimo prašyme, patyrimo periodas

nuo

iki

 

Avansiniu mokėjimo prašymu prašoma išmokėti suma / tarpiniame arba galutiniame mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma

 

 

 

Ar projekto vykdytojas yra PVM mokėtojas ( – pažymėti R[V])

taip

ne

 

PVM mokėtojo kodas

 

 

Projekto vadovas

 

 

 

Projekto finansininkas

 

 

 

* Teikdamas avansinį mokėjimo prašymą, projekto vykdytojas pildo tik 1 ir 4 lenteles, ir mokėjimo prašymą pasirašo įgalioti asmenys (2 ir 3 lentelės teikiamos neužpildytos).

 

2. Išlaidas, patirtas per atsiskaitymo laikotarpį, pagrindžiančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas

 

Detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutės

Išlaidų pavadinimas

Išlaidas pagrindžiantys dokumentai

Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai

Mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma, Lt

Įgaliotos institucijos sprendimas (komentaras)

Dokumento tipas

Dokumento data

Dokumento Nr.

Bendra suma, Lt

Dokumento tipas

Dokumento data

Dokumento Nr.

Išmokėta, Lt

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1. Tiesioginės išlaidos (1.1+1.2+1.3+1.4+1.5)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1. personalo darbo užmokesčio išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2. išlaidos įrangai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3. ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Netiesioginės išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Iš viso (1+2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Visos iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos pagal detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutes

 

Detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutės

Paramos teikimo sutartyje biudžeto išlaidų eilutei planuota suma, Lt

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos, Lt

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos kompensuotos išlaidos, Lt

Mokėjimo prašyme deklaruojamos išlaidos, Lt

Įgaliotos institucijos sprendimas dėl prašomų pripažinti tinkamomis finansuoti išlaidų sumos

Likusios patirti ir apmokėti projekto įgyvendinimo išlaidos, Lt

Lt

proc.

1

2

3=4+5

4

5

6

7=6/5x100

8=2-4-6

1. Tiesioginės išlaidos (1.1+1.2+1.3+1.4+1.5)

 

 

 

 

 

 

 

1.1. personalo darbo užmokesčio išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

1.2. išlaidos įrangai

 

 

 

 

 

 

 

1.3. ...

 

 

 

 

 

 

 

2. Netiesioginės išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

3. Iš viso (1+2)

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Priedai ( – pažymėti R[V])

 

1. Pažangos ataskaita

2. Galutinė ataskaita

3. Banko garantija arba laidavimo draudimo sutartis (jeigu taikoma)

4. Kita ______________________

(įrašyti)

 

(projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

(projekto vadovo pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

_______________________________

 

______________________________________________

(projekto finansininko pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

________________________________