LIETUVOS RESPUBLIKOS
RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS
ĮSAKYMAS
DĖL 2007 M. UNIVERSALIŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO IR KAINŲ POKYČIŲ ATASKAITOS PASKELBIMO
2008 m. gegužės 7 d. Nr. 1V-405
Vilnius
Vadovaudamasis Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 699 (Žin., 2003, Nr. 55-2439; 2006, Nr. 23-749), 48 punktu bei atsižvelgdamas į informaciją apie universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimą, gautą iš TEO LT, AB 2004 m. gruodžio 16 d. raštu Nr. 01-2-961, 2007 m. balandžio 16 d. raštu Nr. 01-2-134, 2007 m. liepos 3 d. raštu Nr. 01-2-266, 2007 m. liepos 13 d. raštu Nr. 01-2-277, 2007 m. spalio 10 d. raštu Nr. 01-1-04-381, 2008 m. sausio 11 d. raštu Nr. 01-1-04-17, 2007 m. vasario 8 d. raštu Nr. 01-6-48, 2008 m. sausio 30 d. raštu Nr. 01-1-04-51, 2008 m. balandžio 18 d. raštu Nr. 01-1-04-150:
1. Paskelbiu 2007 m. universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo ir kainų pokyčių ataskaitą (pridedama).
2. Nurodau paskelbti šį įsakymą „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2008 m. gegužės 7 d. įsakymo Nr. 1V-405 priedas
2007 M. UNIVERSALIŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO IR KAINŲ POKYČIŲ ATASKAITA
Universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas 2007 m. teikė TEO LT, AB.
1. TEO LT, AB teikiamos universaliosios elektroninių ryšių paslaugos:
1.1. Viešosios telefono ryšio paslaugos fiksuotoje vietoje teikiamos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. Telefono ryšio linijų, naudojamų viešosioms fiksuoto telefono ryšio paslaugoms teikti, skaičius 2007 m. sausio 1 d. buvo 736195, 2007 m. gruodžio 31 d. – 733086.
TEO LT, AB 2007 metais gavo 98274 paslaugų gavėjų (77593 fizinių asmenų ir 20681 juridinių asmenų) prašymų įrengti vietinę liniją viešosioms fiksuoto telefono ryšio paslaugoms gauti. 45352 prašymai buvo įvykdyti neviršijant Reikalavimų universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kokybei aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 15 d. įsakymu Nr. 1V-214 (Žin., 2006, Nr. 23-773) (toliau -Reikalavimai kokybei), 5.1 punkte nustatyto 60 dienų termino. 1557 prašymai buvo įvykdyti naudojant analoginę judriojo korinio ryšio sistemą (NMT 450) ir 429 prašymai įvykdyti naudojant visuotinę judriojo radijo ryšio sistemą (GSM) (2006 metais – atitinkamai 1556 ir 531). 218 užsakymai buvo įvykdyti viršijant Reikalavimų kokybei 5.1 punkte nustatytą 60 dienų terminą, nes vyko derybos su universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų gavėju dėl linijos įvedimo sąlygų arba prašymų vykdymas buvo atidėtas universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų gavėjo prašymu. 28037 vietinė linija nebuvo įrengta dėl to, kad po techninių galimybių tyrimo gavėjas atsisakė linijos įrengimo.
1.2. 2007 m. sausio 1 d. buvo 3005 taksofonai miestuose ir 570 kitose gyvenamosiose vietovėse; 2007 m. gruodžio 31 d. – atitinkamai 2066 ir 374. Taksofonų tankis Lietuvos Respublikoje 2007 m. sausio 1 d. buvo 1,330 vnt. tūkstančiui miesto gyventojų ir 0,507 vnt. tūkstančiui gyventojų kitose gyvenamosiose vietovėse, 2007 m. gruodžio 31 d. – atitinkamai – 0,918 ir 0,335 vnt. tūkstančiui miesto gyventojų. Tai neatitinka Reikalavimų universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjams, užtikrinant taksofonu teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų prieinamumą, įskaitant taksofonų prieinamumą neįgaliems šių paslaugų gavėjams, aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 15 d. įsakymu Nr. 1V-214 (Žin., 2006, Nr. 23-773) (toliau – Aprašas), 5.1 punkto nuostatų, nes Apraše nustatyti tankiai yra atitinkamai 1,3 ir 0,5. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (toliau – Tarnyba) Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) nustatyta tvarka ir sąlygomis raštu kreipėsi į TEO LT, AB, kad ši pareikštų savo nuomonę dėl šio pažeidimo arba jį pašalintų.
1.3. Viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašų prieinamumas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje buvo užtikrinamas skelbiant viešųjų telefono paslaugų abonentų telefonų sąrašus trumpuoju telefono ryšio numeriu 118 bei elektroninius abonentų sąrašus bendrovės interneto svetainėje www.zebra.lt.
Abonentų sąrašuose pateikiami duomenys atitinka Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 699 (Žin., 2003, Nr. 55-2439; 2006, Nr. 23-749) (toliau – Taisyklės), 4.3.1 punkte nustatytus reikalavimus.
Interneto svetainėje adresu www.zebra.lt ir trumpuoju telefono ryšio numeriu 118 skelbiami tiek TEO LT, AB, tiek kitų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų abonentų, davusių sutikimą, kad atitinkama informacija būtų skelbiama viešai, telefono ryšio numeriai.
Interneto svetainėje www.zebra.lt ir trumpuoju telefono ryšio numeriu 118 skelbiami TEO LT, AB viešųjų telefono paslaugų abonentų sąrašai atnaujinami kiekvieną dieną, kitų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų abonentų sąrašai – kiekvieną savaitę, laikantis Taisyklių 4.3.6 punkto nuostatų.
1.4. TEO LT, AB pagalbos tarnybos nemokamu telefono ryšio numeriu 117 visiems savo paslaugų gavėjams (įskaitant akluosius ir silpnaregius universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų abonentus) teikia informaciją apie praėjusio atsiskaitomojo laikotarpio sąskaitas už elektroninių ryšių paslaugas, apie teikiamas elektroninių ryšių paslaugas (taip pat ir apie universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas).
Laikantis Aprašo 6 punkto sąlygų, TEO LT, AB 366 taksofonus yra pritaikiusi neįgaliųjų poreikiams (2006 metais – 368). Suderinus su neįgaliųjų centrais, nurodytais Aprašo priede, šių centrų patalpose yra įrengti galiniai įrenginiai, suteikiantys galimybę naudotis universaliųjų elektroninių ryšių paslaugomis nemokamai teikiamu internetu.
Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo TEO LT, AB teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodikliai pateikti 1 lentelėje.
1 lentelė
Rodiklis |
Matavimas |
2007 m. I ketv. |
2007 m. II ketv. |
2007 m. III ketv. |
2007 m. IV ketv. |
2007 m. |
Linijos įrengimo trukmė |
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų (dienos) |
33 |
28 |
28 |
27 |
29 |
Trukmė, per kurią atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų (dienos) |
59 |
50 |
52 |
45 |
52 |
|
Atlikti įrengimai iki sutartos dienos (procentai) |
95,05 |
97,52 |
98,67 |
98,63 |
97,38 |
|
Santykinis gedimų skaičius |
Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus |
2,73 |
2,65 |
2,93 |
2,47 |
10,78 |
Gedimo šalinimo trukmė |
Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų (valandos) |
26,20 |
27,35 |
29,05 |
28,78 |
27,90 |
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų (valandos) |
66,47 |
49,70 |
70,27 |
70,08 |
66,92 |
|
Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų (valandos) |
26,55 |
25,87 |
29,81 |
25,52 |
26,91 |
|
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų (valandos) |
67,93 |
49,26 |
69,02 |
63,68 |
65,67 |
|
Visi kiti pašalinti gedimai per numatytą trukmę (procentai) |
90,54 |
94,15 |
92,36 |
89,20 |
91,60 |
|
Nesėkmingų kvietimų dalis |
Nacionalinių kvietimų dalis (procentai) |
0,44 |
0,40 |
0,42 |
0,49 |
0,44 |
Tarptautinių kvietimų dalis (procentai) |
2,82 |
4.39 |
3,53 |
3,37 |
3,54 |
|
Sujungimo trukmė |
Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė (sekundės) |
0,68 |
0,69 |
0,76 |
0,76 |
0,74 |
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų (sekundės) |
1,76 |
2,25 |
3,26 |
3,16 |
2,76 |
|
Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė (sekundės) |
9,76 |
8,81 |
8,82 |
8,62 |
8,81 |
|
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų (sekundės) |
17,60 |
17,82 |
17,58 |
17,32 |
17,55 |
|
Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas |
Vidutinė trukmė iki atsiliepimo (sekundės) |
10,43 |
14,77 |
24,60 |
23,56 |
19,18 |
Atsiliepimai per 20 sek. (procentai) |
84,63 |
84,71 |
76,41 |
78,08 |
80,36 |
|
Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas |
Vidutinė trukmė iki atsiliepimo (sekundės) |
3,24 |
4,01 |
4,27 |
3,33 |
3,72 |
Atsiliepimai per 20 sek. (procentai) |
96,70 |
94,29 |
93,59 |
94,69 |
94,82 |
|
Veikiančių taksofonų dalis |
Gerai veikiantys taksofonai (procentai) |
98,13 |
98,04 |
98,04 |
98,48 |
98,17 |
Skundai dėl sąskaitų teisingumo |
Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo (procentai) |
0,11 |
0,110 |
0,09 |
0,13 |
0,11 |
Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo TEO LT, AB teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybė atitinka Reikalavimų kokybei nuostatas.
Vykdant Taisyklių 16.2 punkto nuostatas, Tarnyba 2008 m. balandžio 3–10 d. atliko tyrimą, siekdama nustatyti, ar šių Taisyklių 4 punkte nustatytas mastas atitinka universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų gavėjų poreikius. Tyrimo metu nustatyta, kad 47,8 proc. tyrimo dalyvių naudojasi viešosiomis fiksuoto telefono ryšio paslaugomis, kurias teikia TEO LT, AB. 72,1 proc. respondentų, naudojančių šias paslaugas, teigė, kad gaunamos fiksuoto telefono ryšio paslaugos juos tenkina. 21,8 proc. respondentų nurodė, jog šiomis paslaugomis yra nepatenkinti, nes jos per brangios. 28,7 proc. fiksuotą telefono ryšį turinčių respondentų nurodė besinaudojantys internetu per fiksuoto telefono ryšio liniją.
35,5 proc. interneto vartotojų nenurodė naudojamo interneto duomenų priėmimo ir perdavimo maksimalios spartos. 11,60 proc. interneto vartotojų nurodė, jog naudojamo interneto duomenų priėmimo ir perdavimo maksimali sparta yra daugiau nei 1 Mb/s, 23,2 proc. nurodė, kad siekia nuo 256 Kb/s iki 1 Mb/s, 21,7 proc. – nuo 33,6 Kb/s iki 256 Kb/s, o 8 proc. -mažesnė nei 33,6 Kb/s. Kadangi pastaroji duomenų priėmimo ir perdavimo maksimalios spartos reikšmė neatitinka Taisyklių 4.1.2 punkto reikalavimų, Tarnyba atliks tyrimą dėl galimo Taisyklių reikalavimų pažeidimo.
Į TEO LT, AB dėl fiksuoto ryšio telefono linijos įvedimo kreipėsi 41,9% apklaustų Lietuvos gyventojų. 35,4% respondentų nesikreipė dėl telefono linijos įvedimo, nes naudojasi judriojo telefono ryšio paslaugomis. Kita dalis (16,7%) nesikreipė, nes fiksuoto telefono ryšio nereikia.
90,0% Lietuvos gyventojų taksofonais 2007 m. nesinaudojo. Retai (kelis kartus per metus) taksofonais naudojasi 8,4% respondentų, kartais (kelis kartus per mėnesį) – 1,3% apklaustųjų. Tik 0,3% respondentų naudojasi taksofonais dažnai – kelis kartus per savaitę. Pusės respondentų (50,5%), iš tų, kurie naudojasi taksofonais, nuomone – taksofonų pakanka. Kad taksofonų nepakanka ir reikėtų įrengti daugiau, mano 15,8% respondentų, o kad taksofonų labai trūksta ir jų reikėtų įrengti žymiai daugiau mano 7,9% respondentų
32,5 proc. šalies gyventojų teigė bent kelis kartus per metus ieškantys informacijos apie telefonų ryšio numerius. 55,5 proc. atvejų abonentai dažniausiai ieškomi toje pačioje apskrityje, kur yra ieškantis abonentas.
60,3 proc. tyrimo dalyvių, kuriems tenka ieškoti informacijos apie telefono ryšio numerius, teigė, jog dažniausiai abonentų telefono ryšio numerių ieško skambindami trumpuoju telefono ryšio numeriu 118. Taip pat respondentai tokios informacijos ieško abonentų sąrašuose (38,4 proc.) ir informacijos tarnybų interneto tinklalapiuose (21,6 proc.).
2. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo kainų pokyčiai:
2.1. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausia riba buvo nustatyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. vasario 15 d. nutarimu Nr. 162 (Žin., 2003, Nr. 55-2439; 2006, Nr. 23-749).
2.2. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausia riba ir universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų pasikeitimai per 2007 m. yra pateikti 2 lentelėje.
2 lentelė
Eil. Nr. |
Užmokesčio pavadinimas (pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. vasario 15 d. nutarimu Nr. 162 nustatytą universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausią ribą) |
Kainų aukščiausia riba |
Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina |
Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina |
Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina (Lt) |
|
|
1. |
Telefono linijos įrengimo užmokestis |
250,00 |
249,99 |
249,99 |
249,99 |
|
|
2. |
Abonentinis mėnesio užmokestis už telefono liniją: |
|
|
|
|
|
|
2.1. |
vartotojams |
23,00 |
23,00 |
23,00 |
23,00 |
|
|
2.2. |
kitiems universaliųjų paslaugų gavėjams |
28,00 |
28,00 |
28,00 |
28,00 |
|
|
3. |
Vietinių skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje: |
|
|
|
|
|
|
3.1. |
sujungimo užmokestis |
0,14 |
0,14 |
0,14 |
0,14 |
|
|
3.2. |
skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 7 iki 20 valandos (už minutę) |
0,12 |
0,12 |
0,12 |
0,12 |
|
|
3.3. |
skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 20 iki 7 valandos, o poilsio ir švenčių dienomis visą parą (už minutę) |
0,03 |
0,03 |
0,03 |
0,03 |
||
4. |
Nacionalinių (tarpmiestinių) skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje: |
|
|
|
|
||
4.1. |
sujungimo užmokestis |
0,14 |
0,14 |
0,14 |
0,14 |
||
4.2. |
skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 7 iki 20 val. (už minutę) |
0,40 |
0,26 |
0,26 |
0,26 |
||
4.3. |
skambučių siuntimas darbo dienomis nuo 20 iki 7 valandos, o poilsio ir švenčių dienomis visą parą (už minutę) |
0,30 |
0,09 |
0,09 |
0,09 |
||
5. |
Skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje, skambinant į taksofoną Lietuvoje: |
|
|
|
|
||
5.1. |
sujungimo užmokestis |
0,14 |
0,14 |
0,14 |
0,14 |
||
5.2. |
skambučių siuntimas į taksofoną Lietuvoje (už minutę) |
0,49 |
0,12 (visą parą tame pačiame mieste) |
0,12 (visą parą tame pačiame mieste) |
0,12 (visą parą tame pačiame mieste) |
||
0,26 (visą parą į kitą miestą) |
0,26 (visą parą į kitą miestą) |
0,26 (visą parą į kitą miestą) |
|||||
6. |
Informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimas: |
|
|
|
|
||
6.1. |
užmokestis už didmeninę informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimo paslaugą mokamas universaliųjų paslaugų teikėjui |
1,18 |
1,18 |
1,18 |
1,18 |
||
6.2. |
užmokestis už informacijos teikimą paslaugų gavėjams (už minutę)* |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
||
7. |
Tarptautinių skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje: |
|
|
|
|
||
7.1. |
sujungimo užmokestis |
0,14 |
0,14 |
0,14 |
0,14 |
||
7.2. |
Estija, Latvija (už minutę) |
1,46 |
1,39 |
1,39 |
1,39 |
||
7.3. |
Baltarusija (už minutę) |
1,88 |
1,79 |
1,79 |
1,79 |
||
7.4. |
Airija, Austrija, Australija, Belgija, Danija, Didžioji Britanija, Ispanija, Italija, Graikija, Vatikanas, Havajų salos, JAV, Kanada, Lenkija, Lichtenšteinas, Liuksemburgas, Nyderlandai, Portugalija, Puerto Rikas, Prancūzija, Korsika, Suomija, Švedija, Virginijos salos (JAV), Vokietija, Naujoji Zelandija (už minutę) |
1,74 |
1,39 |
1,39 |
1,39 |
||
7.5. |
Bulgarija, Čekija, Moldova, Kroatija, Rumunija, Rusija, Slovakija, Slovėnija, Šveicarija, Norvegija, Ukraina, Vengrija (už minutę) |
2,24 |
1,79 |
1,79 |
1,79 |
||
7.6. |
Albanija, Andora, Armėnija, Azerbaidžanas, Bosnija ir Hercegovina, Islandija, Gibraltaras, Gruzija, Serbija ir Juodkalnija, Kazachstanas, Kipras, Kirgizija, Kroatija, Malta, Makedonija, Monakas, San Marinas, Kanada, Tadžikistanas, Turkmėnistanas, Turkija, Uzbekistanas (už minutę) |
3,10 |
2,48 |
2,48 |
2,48 |
||
7.7. |
Argentina, Bahamos, Brazilija, Filipinai, Honkongas, Grenlandija, Japonija, Kinija, Kolumbija, Kosta Rika, Meksika, Pietų Afrikos Respublika, Pietų Korėja, Singapūras, Šri Lanka, Tailandas, Taivanis, Venesuela (už minutę) |
7,79 |
7,79 |
7,79 |
7,79 |
|
|
7.8. |
kitos valstybės (už minutę) |
10,03 |
10,03 |
10,03 |
10,03 |
|
|
7.9. |
Inmarsat A (už minutę) |
33,04 |
33,04 |
33,04 |
33,04 |
|
|
7.10. |
Inmarsat B, Inmarsat C, Inmarsat M (už minutę) |
25,37 |
25,37 |
25,37 |
25,37 |
|
|
7.11. |
Inmarsat Mini – M (už minutę) |
18,88 |
18,88 |
18,88 |
18,88 |
|
|
8. |
Viešosios telefono ryšio paslaugos, teikiamos taksofonu: |
|
|
|
|
|
|
8.1. |
sujungimo užmokestis |
0,16 |
0,16 |
0,16 |
0,16 |
|
|
8.2. |
vietinių skambučių siuntimas (už minutę) |
0,49 |
0,1768 |
0,1768 |
0,1768 |
|
|
8.3. |
nacionalinių (tarpmiestinių) skambučių siuntimas (už minutę) |
0,49 |
0,49 |
0,49 |
0,49 |
|
|
8.4. |
tarptautinių skambučių siuntimas (už min.) |
2006-02-15 nustatyta universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausia riba leido galiojančioms tarptautinių skambučių siuntimo kainoms taikyti koeficientą, ne didesnį kaip 1,32. |
Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento |
Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento |
Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento |
|
|
9. |
Užmokestis už informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimą taksofonu (už minutę)* |
1,85 |
1,50 |
1,50 |
1,50 |
|
|
* Į užmokestį įskaičiuojami visi galimi užmokesčiai paslaugų gavėjui (skambučio sudarymo užmokestis, užmokestis už vietinį telefono ryšį (pagal atitinkamus tarifus), užmokesčiai už informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimo paslaugą ir užmokestis už kitas paslaugas, jeigu tokių būtų).
2.3. 2007 m. universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjas taikė įvairias telefono linijos įrengimo nuolaidas vartotojams (fiziniams asmenims) ir kitiems universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų gavėjams (juridiniams asmenims). Standartinės universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo taikomos nuolaidos (nevertinant nuolaidų, taikomų akcijos metu arba parduodant kelias susietas paslaugas) linijos įrengimui pateiktos 3 lentelėje.
3 lentelė
Paslaugų gavėjai ir nuolaidų galiojimas |
Minimalus viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo sutarties terminas, mėn. |
Nuolaida, suteikiama telefono linijos įrengimo užmokesčiui, proc. |
Fiziniams asmenims visus 2007 m. |
6 |
80 |
|
12 |
92 |
|
18 |
100 |
Juridiniams asmenims iki 2007 m. rugpjūčio 16 d. |
6 |
50 |
|
12 |
75 |
|
18 |
90 |
|
24 |
100 |
Juridiniams asmenims nuo 2007 m. rugpjūčio 16 d. |
12 |
50 |
|
18 |
65 |
|
24 |
75 |