PARAMOS FONDO EUROPOS SOCIALINIO FONDO AGENTŪROS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO PROGRAMOS PROJEKTŲ VYKDYTOJAMS, ESANTIEMS PERKANČIOSIOMIS ORGANIZACIJOMIS PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMĄ, PIRKIMŲ TAISYKLIŲ IR EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO PROGRAMOS PROJEKTŲ VYKDYTOJAMS, NESANTIEMS PERKANČIOSIOMIS ORGANIZACIJOMIS PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMĄ, PIRKIMŲ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2006 m. rugpjūčio 16 d. Nr. 2006-242
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 14 d. įsakymu Nr. A1-110 patvirtinta Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje (2005 m.) metine programa ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. A1-177 „Dėl Europos pabėgėlių fondo programos projektų įgyvendinimo priežiūros taisyklių patvirtinimo“ patvirtintų Europos pabėgėlių fondo programos projektų įgyvendinimo priežiūros taisyklių X skirsniu:
1. Tvirtinu:
1.1. Europos pabėgėlių fondo programos projektų vykdytojams, esantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų taisykles (pridedama);
2. Įpareigoju personalo asistentę Ireną Džangirašvili su įsakymu pasirašytinai supažindinti Projektų administravimo departamento direktorę Neringą Poškutę, Kokybės užtikrinimo ir kontrolės skyriaus vedėją Andrių Skardžių.
3. Įpareigoju Projektų administravimo departamento direktorę Neringą Poškutę, Kokybės užtikrinimo ir kontrolės skyriaus vedėją Andrių Skardžių su įsakymu supažindinti tiesiogiai jiems pavaldžius darbuotojus.
PATVIRTINTA
Paramos fondo Europos socialinio fondo
agentūros direktoriaus
2006 m. rugpjūčio 16 d. įsakymu Nr. 2006-142
EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO PROGRAMOS PROJEKTŲ VYKDYTOJAMS, ESANTIEMS PERKANČIOSIOMIS ORGANIZACIJOMIS PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMĄ, PIRKIMŲ TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Europos pabėgėlių fondo (toliau – EPF) programos projektų vykdytojams, esantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato papildomus pagal Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje daugiametę (2005-2007 m.) ir Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje metinę (2005 m.) programas finansuojamų projektų vykdytojų arba partnerių, kurie yra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), įsipareigojimus, teises ir atsakomybę, vykdant prekių, paslaugų arba darbų pirkimus, finansuojamus iš EPF ir bendrojo finansavimo lėšų bei šių pirkimų papildomos kontrolės priemones ir padarinius, kylančius nesilaikius Taisyklių.
2. Taisyklėmis turi vadovautis projekto vykdytojas (arba partneris), vykdantis pirkimą, jei jis tenkina visas šias sąlygas:
2.1. projekto vykdytojas (arba partneris) yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą;
2.2. projekto vykdytojas (arba partneris) vykdo pirkimą, kuris yra Viešųjų pirkimų įstatymo reguliavimo objektas;
3. Prekių, paslaugų arba darbų pirkimai projektui įgyvendinti, kuriuos vykdo projekto vykdytojas (arba partneris), esantys perkančiosiomis organizacijomis pagal Viešųjų pirkimų įstatymą, turi būti vykdomi, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymu ir šiomis Taisyklėmis.
4. Už visų vykdomų prekių, paslaugų arba darbų pirkimų projektui įgyvendinti (jų vykdymo atitikimą galiojantiems teisės aktams) teisėtumą yra atsakingas juos vykdantis projekto vykdytojas (arba partneris). Taisyklėse nustatytų įsipareigojimų tinkamą vykdymą visais atvejais turi užtikrinti projekto vykdytojas.
5. Jei vykdyti pirkimus projekto vykdytojas (arba partneris) įgalioja kitą perkančiąją organizaciją pagal Viešųjų pirkimų įstatymą, projekto vykdytojas turi apie tai informuoti deleguotąją instituciją ne vėliau kaip per 2 dienas po įgaliojimų suteikimo dienos, pranešdamas įgaliotosios perkančiosios organizacijos pavadinimą, kodą, adresą, kontaktinius asmenis, telefoną, faksą, įgaliojimų apimtį ir trukmę. Projekto vykdytojas (arba partneris) pagal paramos sutartį ir šias Taisykles negali savo įsipareigojimų nevykdymo pateisinti įgaliojimo pirkimams organizuoti ir pirkimo procedūromis iki pirkimo sutarties sudarymo atlikti suteikimu kitai perkančiajai organizacijai.
6. Taisyklėse naudojamos sąvokos:
6.1. Atsakinga institucija – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, atsakinga už EPF administravimą ir palaikanti ryšius su Europos Komisija bei įgyvendinanti kitas funkcijas, Europos Tarybos sprendimu Nr. 2004/904/EB priskirtas atsakingai institucijai.
6.2. Bendrojo finansavimo lėšos – Lietuvos Respublikos lėšos projektams, kuriems skirta EPF programos lėšų, bendrai finansuoti. Bendrojo finansavimo lėšos gali būti skirtos iš Lietuvos Respublikos valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetų, taip pat kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės ir (ar) kiti ūkio subjektai.
6.3. Deleguota institucija – Paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra, atsakinga už priskirtos EPF programos projektų administravimą ir įgyvendinimo priežiūrą.
6.4. Parama – Europos pabėgėlių fondo ir bendrojo finansavimo lėšos, skirtos projektams finansuoti. Parama apibendrina visas galimas finansavimo teikimo formas (subsidiją, dotaciją ir kitas).
6.6. Partneris -juridinis asmuo, tiesiogiai įvardytas projekto aprašyme, prisidedantis savo veikla ir (ar) finansiniais ištekliais prie projekto tikslų įgyvendinimo.
6.7. Projekto vykdytojas – kiekvienoje EPF veikloje nurodytas juridinis asmuo, kuris, pateikęs projekto paraišką, gauna ar yra gavęs paramą projektui įgyvendinti.
6.8. Projektas – veiklų visuma, turinti aiškiai nustatytus finansinius ir techninius jų vertinimo kriterijus. Jo tikslas yra įgyvendinti EPF programos siekius.
II. PIRKIMŲ PLANAS
7. Projekto vykdytojas per vieną mėnesį nuo paramos sutarties pasirašymo dienos privalo deleguotai institucijai raštu pateikti derinti projekto pirkimų planą (1 priedas). Deleguota institucija priima sprendimą dėl pritarimo (nepritarimo) pateiktam derinti projekto pirkimų planui (ar jo keitimui) per 5 darbo dienas nuo dokumentų gavimo dienos.
III. DOKUMENTŲ SAUGOJIMAS
8. Projekto vykdytojas (arba partneris) visą su pirkimais susijusią informaciją (pirkimo dokumentus, susirašinėjimo su tiekėjais dokumentus, pirkimo sutartį, pirkimo sutarties įgyvendinimo dokumentus, su pirkimais susijusius apskaitos dokumentus, kt.) turi saugoti įstatymų nustatyta tvarka ir užtikrinti jų prieinamumą įgaliotiems asmenims.
IV. INFORMACIJOS TEIKIMAS
9. Projekto vykdytojas (arba partneris) pateikia deleguotai institucijai ataskaitų, teikiamų Viešųjų pirkimų tarnybai prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, kopijas per 10 dienų nuo tokių ataskaitų pateikimo Viešųjų pirkimų tarnybai prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės.
10. Deleguota institucija gali projekto vykdytojo (arba partnerio) paprašyti pateikti papildomą informaciją, paaiškinimus ir dokumentus, susijusius su viešaisiais pirkimais. Projekto vykdytojas (arba partneris) šiuos įpareigojimus privalo įvykdyti per prašyme nurodytą terminą.
11. Taisyklėse nurodyti dokumentai deleguotai institucijai gali būti teikiami paties projekto vykdytojo (arba partnerio) arba įgaliotosios perkančiosios organizacijos, vykdančios pirkimą, tačiau visais atvejais deleguota institucija informaciją (sprendimus, pasiūlymus ir rekomendacijas) teikia projekto vykdytojui.
12. Deleguotos institucijos darbuotojai (atstovai), kuriems informacija perduodama, įsipareigoja jokiu būdu neatskleisti jos tretiesiems asmenims, išskyrus įstatymų nustatytais atvejais.
V. ATSAKOMYBĖ UŽ PAŽEIDIMUS
14. Paaiškėjus, kad pirkimai buvo vykdomi pažeidžiant šias Taisykles ir (ar) Viešųjų pirkimų įstatymą, ir (ar) esant įtarimui, kad pirkimas buvo įvykdytas nesilaikant Viešųjų pirkimų įstatyme įtvirtintų principų, atsakinga ir deleguota institucijos gali pripažinti atitinkamu pirkimu padarytas išlaidas netinkamomis projekto išlaidomis ir neteikti jų finansuoti paramos lėšomis, o jei paramos lėšos jau buvo sumokėtos – jas išieškoti.
SUDERINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija;
2006-08-11 raštas Nr. (21.44-54)-SD-5748
______________
Europos pabėgėlių fondo programos
projektų vykdytojams, esantiems
perkančiosiomis organizacijomis pagal
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymą, pirkimų taisyklių
1 priedas
________________________________________________________________
(Projekto vykdytojo organizacijos pavadinimas)
PROJEKTO PIRKIMŲ PLANAS
_______________ Nr. ______________
(data)
_______________________________________
(sudarymo vieta)
PARAMOS SUTARTIES NUMERIS |
|
PROJEKTO PIRKIMŲ PLANAS TEIKIAMAS
pirmą kartą £ projekto pirkimu plano pakeitimas £
Prekių paslaugų ar darbų pavadinimas ir projekto detalaus biudžeto eilutė, kurioje numatyta pirkimo suma |
Pirkimo suma, Lt (su PVM) |
Pirkimą vykdysiantis subjektas (projekto vykdytojas ar partneris) |
Pirkimo būdas |
2006 metai |
Sutarties data, galiojimo terminas, tiekėjo pavadinimas, jei pirkimas vykdomas pagal sutartį, sudarytą iki paramos gavimo |
|||||
III |
IV |
|||||||||
PREKIŲ PIRKIMAS: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PASLAUGŲ PIRKIMAS: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DARBŲ PIRKIMAS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
Tvirtiname, kad su projekto pirkimų planu susipažinę visi projekto partneriai ir jam neprieštarauja.
______________________________________________
(projekto vykdytojo pareigų pavadinimas)
______________________________________________ A. V.
(vardas ir pavardė)
______________________________________________
(parašas)
SUDERINTA SU PARAMOS FONDU EUROPOS SOCIALINIO FONDO AGENTŪRA:__
_______________________________________________________________________________ :
(suderinimo data)
________________________________ _______________________
(ESFA atstovo pareigų pavadinimas) (vardas, pavardė) (parašas)
______________
PATVIRTINTA
Paramos fondo Europos socialinio fondo
agentūros direktoriaus
2006 m. rugpjūčio 16 d. įsakymu Nr. 2006-142
EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO PROGRAMOS PROJEKTŲ VYKDYTOJAMS, NESANTIEMS PERKANČIOSIOMIS ORGANIZACIJOMIS PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMĄ, PIRKIMŲ TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Europos pabėgėlių fondo (toliau – EPF) programos projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato papildomus pagal Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje daugiametę (2005-2007 m.) ir Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje metinę (2005 m.) programas finansuojamų projektų vykdytojų ir (ar) partnerių, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), įsipareigojimus, teises ir atsakomybę, vykdant prekių, paslaugų arba darbų pirkimus, finansuojamus iš EPF ir bendrojo finansavimo lėšų bei minėtų pirkimų papildomos kontrolės priemones ir padarinius, kylančius nesilaikant Tvarkos aprašo.
2. Tvarkos aprašu turi vadovautis projekto vykdytojas, jei jis tenkina visas šias sąlygas:
2.2. projekto vykdytojas vykdo pirkimą vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Paramos fondo Europos socialinio fondo agentūros atsakingos ir projekto vykdytojo pasirašyta paramos sutartimi, įgyvendinant Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje metinę (2005 m.) programą.
3. Už visus prekių, paslaugų arba darbų pirkimus vykdant tinkamą projekto įgyvendinimą yra atsakingas projekto vykdytojas.
4. Jei pirkimus projektui įgyvendinti vykdo partneris, projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad partnerio vykdomi pirkimai būtų vykdomi laikantis Tvarkos apraše numatytų sąlygų. Jei projekto vykdytojo ar partnerių pirkimai buvo vykdomi pažeidžiant šio Tvarkos aprašo sąlygas, atitinkama patirtų projekto išlaidų dalis gali būti pripažinta netinkamomis projekto išlaidomis, kurios nebūtų finansuojamos paramos lėšomis.
5. Tvarkos apraše naudojamos sąvokos:
5.1. Atsakinga institucija – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, atsakinga už EPF administravimą ir palaikanti ryšius su Europos Komisija bei įgyvendinanti kitas funkcijas, Europos Tarybos sprendimu Nr. 2004/904/EB priskirtas atsakingai institucijai.
5.2. Bendrojo finansavimo lėšos – Lietuvos Respublikos lėšos projektams, kuriems skirta EPF programos lėšų, bendrai finansuoti. Bendrojo finansavimo lėšos gali būti skirtos iš Lietuvos Respublikos valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetų, taip pat kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės ir (ar) kiti ūkio subjektai.
5.3. Darbų pirkimas – pirkimas, kurio dalykas yra atlikti arba kartu atlikti ir suprojektuoti darbus arba bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkančius vadovaujančiojo partnerio (ar kito partnerio) nustatytus reikalavimus. Darbas yra tam tikrų statybos darbų kaip visumos rezultatas, kuris gali savarankiškai atlikti ekonominę ar techninę funkciją. Pirkimo tikslas – sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį. Darbų sąrašas pateiktas Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriuje.
5.4. Deleguota institucija – Paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra, atsakinga už priskirtos EPF programos projektų administravimą ir įgyvendinimo priežiūrą.
5.6. Partneris -juridinis asmuo, tiesiogiai įvardytas projekto aprašyme, prisidedantis savo veikla ir (ar) finansiniais išteklias prie projekto tikslų įgyvendinimo.
5.7. Projekto vykdytojas – kiekvienoje EPF veikloje nurodytas juridinis asmuo, kuris, pateikęs projekto paraišką, gauna ar yra gavęs paramą projektui įgyvendinti.
5.8. Konfidencialumo pasižadėjimas -Pirkimo komisijos nario, eksperto, stebėtojo, sekretoriaus ar kito asmens rašytinis pasižadėjimas, kad jis neteiks tretiesiems asmenims informacijos, kurios atskleidimas prieštarautų Tvarkos aprašo reikalavimams, visuomenės interesams ar pažeistų teisėtus pirkimuose dalyvaujančių tiekėjų ir projekto vykdytojo ir (ar) partnerio interesus.
5.9. Nepriekaištinga reputacija. Nepriekaištingos reputacijos asmenimis nelaikomi:
5.9.1. asmenys, teisti už labai sunkų, sunkų nusikaltimą ar nusikaltimą valstybės tarnybai, ūkininkavimo tvarkai arba finansams, – neatsižvelgiant į tai, ar teistumas yra išnykęs;
5.9.3. asmenys, pažeidę Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo reikalavimus;
5.9.4. asmenys, piktnaudžiaujantys alkoholiu, narkotinėmis, toksinėmis arba psichotropinėmis medžiagomis;
5.10. Nešališkumo deklaracija – Pirkimo komisijos nario, eksperto, stebėtojo, sekretoriaus ar kito asmens pareiškimas raštu, kad jis nešališkas tiekėjams.
5.11. Pasiūlymas – tiekėjo raštu pateiktų dokumentų visuma, kuria siūloma tiekti prekes, teikti paslaugas ar atlikti darbus pagal perkančiosios organizacijos nustatytas pirkimo sąlygas.
5.12. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas ir pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas – Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse nustatyti prievolės įvykdymo užtikrinimo būdai.
5.13. Paslaugų pirkimas – pirkimas, kurio dalykas yra paslaugos, taip pat pirkimas, kurio dalykas yra prekės ir paslaugos, jeigu paslaugų kaina viršija prekių kainą, ar pirkimas, kurio dalykas yra paslaugos ir darbai, jeigu šie darbai tik papildo perkamas paslaugas. Pirkimo tikslas – sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį.
5.14. Pirkimas – projekto vykdytojo (arba partnerio) atliekamas ir šio Tvarkos aprašo reglamentuojamas prekių, paslaugų ar darbų pirkimas, kurio tikslas – sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį.
5.15. Pirkimo dokumentai – projekto vykdytojo (arba partnerio) skelbiami ar pateikiami tiekėjams dokumentai, apibūdinantys perkamą objektą ir pirkimo sąlygas: skelbimas, kvietimas, techninė specifikacija, aprašomieji dokumentai, pirkimo sutarties projektas, kiti dokumentai bei dokumentų paaiškinimai (patikslinimai).
5.16. Pirkimo-pardavimo sutartis (toliau – pirkimo sutartis) – šio Tvarkos aprašo nustatyta tvarka dėl ekonominės naudos vieno ar daugiau tiekėjų ir vieno projekto vykdytojo (arba partnerio) raštu sudaryta sutartis, kurios dalykas yra prekės, darbai ar paslaugos.
5.17. Prekių pirkimas – viešasis pirkimas, kurio dalykas yra prekių pirkimas, nuoma, lizingas (finansinė nuoma), pirkimas išsimokėtinai, numatant jas įsigyti ar to nenumatant, taip pat perkamų prekių pristatymo, montavimo, diegimo ir kitos jų parengimo naudoti paslaugos. Pirkimo tikslas – sudaryti viešojo pirkimo-pardavimo sutartį.
5.18. Raštu – reiškia bet kokią informacijos išraišką žodžiais arba skaičiais, kurią galima perskaityti, atgaminti ir perduoti. Šis terminas gali apimti elektroninėmis priemonėmis perduotą ir saugomą informaciją.
5.19. Techninė specifikacija – techniniai reikalavimai, kuriuos turi atitikti perkamos prekės, paslaugos ar darbai.
5.20. Tiekėjas (prekių tiekėjas, paslaugų teikėjas, rangovas) – bet kuris ūkio subjektas – fizinis asmuo, privatusis juridinis asmuo, viešasis juridinis asmuo ar tokių asmenų grupė – galintis pasiūlyti ar siūlantis prekes, paslaugas ar darbus.
II. PAGRINDINIAI PIRKIMŲ PRINCIPAI IR JŲ LAIKYMASIS
6. Projekto vykdytojas (arba partneris) turi užtikrinti, kad atliekant pirkimo procedūras ir nustatant laimėtoją būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų.
7. Pirkimų tikslas – vadovaujantis Tvarkos aprašo 6 punkte nustatytais pirkimų principais sudaryti pirkimo sutartį, leidžiančią skaidriai ir racionaliai naudojant projektui įgyvendinti skirtas lėšas įsigyti projekto vykdytojui (arba partneriui) reikalingų prekių, paslaugų ar darbų.
8. Projekto vykdytojas (arba partneris) ir tiekėjai negali atskleisti informacijos, kurios konfidencialumą nurodė projekto vykdytojas (arba partneris) ar tiekėjas, išskyrus įstatymų nustatytus atvejus ir kai tokios informacijos prašo deleguota arba atsakinga institucijos.
9. Projekto vykdytojas (arba partneris) (jo paskirti pirkimo komisijos nariai, kiti pirkimus vykdantys asmenys, ekspertai, stebėtojai ir kiti asmenys) neturi teisės atskleisti informacijos, susijusios su atliktomis pirkimo procedūromis, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams, daro nuostolių teisėtiems šalių komerciniams interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą konkurenciją.
III. PIRKIMŲ PLANAS
10. Projekto vykdytojas per vieną mėnesį nuo paramos sutarties pasirašymo dienos privalo deleguotai institucijai raštu pateikti derinti projekto pirkimų planą (1 priedas). Deleguota institucija priima sprendimą dėl pritarimo (nepritarimo) pateiktam derinti projekto pirkimų planui (ar jo keitimui) per 5 darbo dienas nuo pirkimų plano gavimo dienos.
IV. PIRKIMO PRADŽIA IR PABAIGA
11. Pirkimas prasideda projekto vykdytojui (arba partneriui) paskelbus apie pirkimą spaudoje arba kai projekto vykdytojas (arba partneris) kreipiasi į tiekėją (tiekėjus) prašydamas pateikti perkamų prekių, paslaugų ar darbų kainas ir sąlygas.
12. Pirkimas pasibaigia, kai:
13. Projekto vykdytojas (arba partneris), gavęs deleguotos institucijos sutikimą, bet kuriuo metu iki pirkimo sutarties sudarymo turi teisę nutraukti pirkimo procedūras, jeigu atsirado aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti (perkamos prekės, paslaugos ar darbai tapo nereikalingi, nėra lėšų jiems apmokėti, yra kitų objektyvių priežasčių). Deleguotos institucijos sutikimas nereikalingas nutraukiant pirkimo, kurio vertė ne didesnė nei 75 000 Lt (be PVM), procedūras.
V. PIRKIMO VERTĖS NUSTATYMAS
14. Pirkimo vertė yra nustatoma atsižvelgiant į numatomų vykdyti prekių, paslaugų pirkimo sutarčių vertę, kurią sudaro mokėjimai tiekėjui. Jei pirkimo sutartis yra dėl kelių rūšių prekių ar kelių kategorijų paslaugų, šios pirkimo sutarties vertė yra visų prekių ar paslaugų, dėl kurių sudaroma ši sutartis, verčių suma.
15. Jeigu prekių ar paslaugų pirkimas projekte atliekamas vieną kartą ir pirkimo sutarties neįmanoma ar neketinama atnaujinti, šio pirkimo vertė yra numatomos sudaryti pirkimo sutarties vertė. Jei pirkimas atliekamas nuolat – pirkimo vertė yra numatoma bendra visų panašių pirkimo sutarčių, sudaromų projektui įgyvendinti tuo laikotarpiu, vertė. Panašiomis sutartimis laikytinos sutartys, kurios sudarytos dėl tos pačios rūšies (paskirties) prekių, kurių naudojimas yra identiškas ar panašus (visi baldai, degalai, visa biuro įranga ir pan.), arba dėl tos pačios rūšies ar kategorijos paslaugų (pvz., teisinės paslaugos, finansinės paslaugos, viešbučių ir restoranų paslaugos ir kt.).
16. Darbų pirkimo vertė yra visų dėl to paties objekto sudaromų darbų pirkimo sutarčių, nesvarbu per kokį laikotarpį jos bus sudaromos, verčių suma. Nustatant darbų pirkimo vertę, įskaitomos ir numatomo projektavimo (tuo atveju, kai kartu perkamas darbų atlikimas ir projektavimas) vertė ir darbams atlikti reikalingų prekių, kurias rangovui pateikia projekto vykdytojas (arba partneris), numatomos vertės.
VI. ATVEJAI, KAI NETAIKOMAS TVARKOS APRAŠAS
17. Tvarkos aprašo reikalavimai netaikomi:
17.1. pastatų ar patalpų, naudojamų projekto vykdytojo (arba partnerio) projekto administravimo reikmėms, nuomai, tačiau perkamų paslaugų kaina turi neviršyti analogiškų paslaugų vidutinės rinkos kainos;
17.3. finansinių paslaugų, susijusių su pinigų, valiutų keitimo kurso, valstybės skolos valdymo, iždo agento, užsienio atsargų valdymo politika, taip pat kitų veiklos krypčių finansinių paslaugų, susijusių su vertybinių popierių ir kitų finansinių priemonių sudarymu, išleidimu (emitavimu), pardavimu, pirkimu, perleidimu ar perdavimu, pirkimams;
VII. PIRKIMŲ ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS
18. Visus prekių, paslaugų ar darbų pirkimus projekto vykdytojas (arba partneris) vykdo savo nuožiūra.
19. Visus pirkimus projekto vykdytojas organizuoja ir vykdo vadovaudamasis įstaigos pasitvirtinta pirkimų tvarka. Pirkimų tvarkoje aprašytos procedūros privalo užtikrinti, kad pirkimų organizavimas ir vykdymas nepažeis lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų. Projekto vykdytojas pirkimų tvarkoje privalo numatyti atvejus, kai didesnės vertės pirkimus vykdo pirkimo komisija, apklausdama tiekėjus raštu. Projekto vykdytojas gali nusimatyti atvejus, kai pirkimas vykdomas apklausiant tik vieną tiekėją.
VIII. PIRKIMO KOMISIJA
21. Projekto vykdytojas (arba partneris) pirkimui (pirkimams), kurio vertė viršija 75 000 Lt (be PVM) bei kitais Tvarkos apraše nustatytais atvejais, organizuoti ir atlikti privalo sudaryti Pirkimo komisiją (toliau – Komisija). Komisija dirba pagal projekto vykdytojo (arba partnerio) patvirtintą darbo reglamentą, yra jam atskaitinga ir vykdo tik raštiškas jos užduotis bei įpareigojimus. Už Komisijos veiksmus atsako projekto vykdytojas (arba partneris).
22. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 3 nepriekaištingos reputacijos fizinių asmenų. Jie gali būti Komisiją sudarančios organizacijos darbuotojai arba samdomi asmenys. Komisijos pirmininku skiriamas Komisiją sudariusios organizacijos vadovas arba jo įgaliotas šios organizacijos darbuotojas.
23. Sprendimus Komisija priima posėdžiuose. Posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių (tačiau ne mažiau kaip 3 Komisijos nariai). Kiekvienas Komisijos narys turi po vieną balsą. Komisija priima sprendimus posėdyje paprasta balsų dauguma atviru vardiniu balsavimu. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas. Komisijos sprendimai įforminami protokolu. Protokole nurodomi Komisijos sprendimo motyvai, pateikiami paaiškinimai, kiekvieno Komisijos nario nuomonė. Protokolą pasirašo visi Komisijos posėdyje dalyvavę nariai. Komisiją sudarantis projekto vykdytojas (arba partneris) turi teisę kviestis ekspertus.
24. Komisija pirmame posėdyje nustato pirkimo vertę, parengia pirkimo dokumentus, priima kitus sprendimus. Komisijos narys prieš pradėdamas darbą Komisijoje turi pasirašyti nešališkumo deklaraciją (2 priedas) ir konfidencialumo pasižadėjimą (3 priedas). Nešališkumo deklaracija ir konfidencialumo pasižadėjimas turi būti pasirašoma kiekvieno komisijos nario, kiekvieno eksperto (jei tokių yra) ir posėdžio sekretoriaus kiekvienam pirkimui atskirai.
25. Projekto vykdytojas (arba partneris) privalo informuoti deleguotą instituciją apie sudarytą pirkimų komisiją (narių pavardės ir pareigos, komisijos darbo nuostatai) ir kiekvieną komisijos posėdį, kai pirkimo vertė didesnė nei 75 000 Lt be PVM. Apie Komisijos posėdžius deleguotąją instituciją informuojama raštu ne vėliau nei prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio pradžios.
26. Komisijos posėdžiuose stebėtojais dalyvauja deleguotos institucijos atstovai. Projekto vykdytojas (arba partneris) dalyvauti Komisijos posėdžiuose stebėtojais privalo kviesti ESFA atstovus, kurie nėra Komisijos nariai ir neturi balsavimo teisės.
27. Komisijos nariai, posėdžio sekretorius, ekspertai bei deleguotos institucijos stebėtojai negali teikti jokios informacijos tretiesiems asmenims apie tiekėjų pateiktų pasiūlymų turinį, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktų ir Tvarkos apraše nustatytus atvejus.
IX. BENDRAVIMAS IR KEITIMASIS INFORMACIJA
29. Projekto vykdytojas (arba partneris) ir tiekėjai gali bendrauti tarpusavyje bei keistis informacija raštu.
30. Bendraujant tarpusavyje ir keičiantis informacija, duomenys perduodami taip, kad būtų užtikrinamas vientisumas, išsaugomas pasiūlymų bei visos ūkio subjektų pateiktos informacijos konfidencialumas. Taip pat būtina užtikrinti, kad projekto vykdytojas (arba partneris) su pasiūlymų turiniu galėtų susipažinti tik pasibaigus nustatytam pasiūlymų pateikimo terminui.
X. ATASKAITA
31. Projekto vykdytojas (arba partneris), atlikęs pirkimą, kurio vertė viršija 75 000 Lt (be PVM), privalo pateikti deleguotai institucijai nustatytos formos pirkimo procedūrų ataskaitą (4 priedas). Pirkimo procedūrų ataskaita turi būti parengta ir pateikta deleguotai institucijai per 14 dienų po pirkimo sutarties pasirašymo dienos.
XI. SKELBIMAS APIE PIRKIMĄ
32. Apie kiekvieną pirkimą, kurio vertė viršija 75 000 Lt (be PVM), projekto vykdytojas (arba partneris) privalo paskelbti spaudoje respublikiniu mastu populiariame leidinyje. Skelbime nurodoma:
32.1. projekto vykdytojo (ar kito partnerio) pavadinimas, adresas, telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas, kuriuo galima gauti techninę specifikaciją ir kitus pirkimo dokumentus (jeigu šis adresas skiriasi nuo projekto vykdytojo (ar kito partnerio) adreso);
32.4. pasiūlymų pateikimo terminas, pateikimo adresas, pasiūlymų kalba ar kalbos, vokų su pasiūlymais atplėšimo data, vieta ir laikas;
32.5. nuoroda, kad pirkimas vykdomas EPF programos remiamam projektui įgyvendinti. Skelbime apie pirkimą privalo būti naudojami viešinimo ženklai pagal Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. gegužės 5 d. įsakymą Nr. A1-144 „Dėl Informavimo apie Europos pabėgėlių fondo programos paramą ir suteiktos paramos viešinimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2006, 54-1973);
33. Projekto vykdytojas (arba partneris) turi saugoti leidinio, kuriame paskelbtas skelbimas, originalą.
34. Projekto vykdytojas (arba partneris) tą patį skelbimą apie pirkimą gali papildomai išspausdinti ir kituose leidiniuose, skelbti internete ir kitaip publikuoti.
XII. PIRKIMO DOKUMENTAI
36. Projekto vykdytojas (arba partneris) pirkimo dokumentuose pateikia visą informaciją apie pirkimo sąlygas ir procedūras. Kai pirkimo vertė didesnė nei 75 000 Lt (be PVM), pirkimo dokumentuose turi būti pateikta:
36.1. pasiūlymų rengimo reikalavimai. Projekto vykdytojas (arba partneris) pirkimo dokumentuose privalo nurodyti, kad pasiūlymas turi būti pateikiamas raštu ir pasirašytas tiekėjo ar jo įgalioto asmens. Pasiūlymas taip pat turi būti pateikiamas užklijuotame ir antspauduotame voke. Pasiūlymo (su priedais) lapai turi būti sunumeruoti, susiūti ir paskutinio lapo antroje pusėje patvirtinti tiekėjo parašu bei antspaudu. Neįsiuvamas ir nenumeruojamas tik pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinantis dokumentas (jei jo reikalaujama);
36.2. tiekėjų kvalifikacijos ir ją patvirtinančių dokumentų reikalavimai, tiekėjų kvalifikacijos vertinimo tvarka;
36.3. prekių, paslaugų ar darbų pavadinimas, prekių kiekis, teiktinų su prekėmis paslaugų pobūdis, prekių tiekimo, paslaugų teikimo ar darbų atlikimo terminai, jų techninė specifikacija;
36.4. pasiūlymų vertinimo kriterijai (pasiūlymai gali būti vertinami vadovaujantis mažiausios kainos kriterijumi ir pagal ekonominį jų naudingumą) ir sąlygos;
36.5. projekto vykdytojo (arba partnerio) siūlomos šalims pasirašyti pirkimo sutarties sąlygos, taip pat sutarties projektas, jeigu jis yra parengtas;
36.6. informacija, ar leidžiama pateikti pasiūlymus parduoti tik dalį prekių, darbų ar paslaugų, šios dalies (dalių) apibūdinimas;
36.7. informacija, kaip turi būti apskaičiuota ir išreikšta pasiūlymuose nurodoma pirkimo kaina. Į kainą turi būti įskaityti visi mokesčiai, įskaitant PVM;
36.8. pasiūlymų galiojimo užtikrinimo ir pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo reikalavimai. Projekto vykdytojas (arba partneris) gali pareikalauti, kad pasiūlymų galiojimas būtų užtikrinamas, ir privalo pareikalauti, kad pirkimo sutarties įvykdymas (kai pirkimo vertė didesnė nei 75 000 Lt (be PVM)) būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais;
36.9. pasiūlymų pateikimo terminas (nurodant datą ir valandą), vieta ir būdas. Pasiūlymų pateikimo terminai skaičiuojami nuo paskelbimo apie pirkimą spaudoje ar nuo kvietimo pateikti pasiūlymus išsiuntimo tiekėjams dienos;
36.13. projekto vykdytojo (arba partnerio) darbuotojų arba Komisijos narių (vieno ar kelių), kurie įgalioti palaikyti tiesioginį ryšį su tiekėjais ir gauti iš jų (ne tarpininkų) pranešimus, susijusius su pirkimų procedūromis, vardai, pavardės, adresai, telefonų ir faksų numeriai;
37. Projekto vykdytojas (arba partneris) pasiūlymams pateikti nustato protingą terminą, atsižvelgdamas į perkamų prekių, paslaugų ar darbų specifiką bei pirkimo vertę.
XIII. TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS PATIKRINIMAS
39. Projekto vykdytojas (arba partneris) privalo išsiaiškinti, ar tiekėjas yra kompetentingas, patikimas ir pajėgus įvykdyti pirkimo sąlygas, todėl jis turi teisę pirkimo dokumentuose nustatyti minimalius tiekėjų kvalifikacijos (teisės verstis atitinkama veikla, finansinio, ekonominio ir techninio pajėgumo) reikalavimus ir pareikalauti, kad tiekėjai pateiktų pirkimo dokumentuose nurodytą informaciją bei kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus. Projekto vykdytojo (arba partnerio) nustatyti minimalūs tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai negali dirbtinai riboti konkurencijos. Jie turi būti pagrįsti, tikslūs ir aiškūs.
40. Projekto vykdytojas (arba partneris) turi teisę pirkimo dokumentuose nustatyti:
40.1. kad tiekėjas turėtų teisę verstis ta ūkine veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti;
41. Jeigu tiekėjas dėl pateisinamų priežasčių negali pateikti projekto vykdytojo (arba partnerio) reikalaujamų dokumentų, jis turi teisę vietoj jų pateikti kitus projekto vykdytojui (arba partneriui) priimtinus dokumentus ar informaciją, kurie patvirtintų, kad tiekėjo kvalifikacija atitinka keliamus reikalavimus.
42. Jeigu tiekėjas pateikė netikslius ar neišsamius duomenis apie savo kvalifikaciją, projekto vykdytojas (arba partneris) privalo nepažeisdamas pirkimų principų prašyti tiekėją šiuos trūkumus pašalinti.
43. Projekto vykdytojas (arba partneris) turi atmesti tiekėjo pasiūlymą, jeigu jo kvalifikacija neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų ir jei tiekėjas projekto vykdytojo (arba partnerio) prašymu per nustatytą terminą nepatikslino pateiktų netikslių ar neišsamių duomenų apie savo kvalifikaciją.
44. Tiekėjų kvalifikaciniai duomenys vertinami vadovaujantis jiems pateiktuose pirkimo dokumentuose nustatytais kriterijais ir procedūromis. Komisija priima sprendimą dėl kiekvieno pasiūlymą pateikusio tiekėjo kvalifikacinių duomenų ir kiekvienam iš jų raštu praneša apie šio patikrinimo rezultatus. Teisę dalyvauti tolesnėse pirkimo procedūrose turi tik tie tiekėjai, kurių kvalifikaciniai duomenys atitinka projekto vykdytojo (arba partnerio) keliamus minimalius reikalavimus.
XIV. TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
45. Perkamų prekių, paslaugų ar darbų savybės apibūdinamos pirkimo dokumentuose pateikiamoje techninėje specifikacijoje.
XV. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS IR PALYGINIMAS
48. Projekto vykdytojas (arba partneris) gali prašyti, kad tiekėjai paaiškintų savo pasiūlymus. Tačiau jis negali prašyti, siūlyti arba leisti pakeisti pasiūlymo esmę – pakeisti kainą arba padaryti kitų pakeitimų, dėl kurių pirkimo dokumentų reikalavimų neatitinkantis pasiūlymas taptų atitinkančiu pirkimo dokumentų reikalavimus. Ši nuostata netaikoma tikrinant tiekėjų kvalifikaciją.
49. Projekto vykdytojas (arba partneris) pasiūlymą turi atmesti, jeigu:
49.1. pasiūlymą pateikęs tiekėjas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų;
XVI. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMAS
51. Vokai su pasiūlymais atplėšiami Komisijos posėdyje. Posėdis vyksta pirkimo dokumentuose nurodytoje vietoje, prasideda nurodytą dieną, valandą ir minutę. Diena ir valanda turi sutapti su pasiūlymų pateikimo termino pabaiga. Nustatytu laiku turi būti atplėšti visi vokai su pasiūlymais, gauti nepasibaigus jų pateikimo terminui. Vokų atplėšimo procedūroje turi teisę dalyvauti visi pasiūlymus pateikę tiekėjai arba jų atstovai.
52. Atplėšus voką, pasiūlymo paskutinio lapo antroje pusėje pasirašo posėdyje dalyvaujantys Komisijos nariai.
XVII. INFORMACIJA TIEKĖJAMS APIE PIRKIMO PROCEDŪROS REZULTATUS
54. Projekto vykdytojas (arba partneris) apie komisijos priimtus sprendimus, kai pirkimo vertė didesnė nei 75 000 Lt (be PVM), informuoja tiekėjus ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po sprendimo priėmimo.
55. Susipažinti su informacija, susijusia su konkurso pasiūlymų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, gali tiktai Komisijos nariai bei jos pakviesti ekspertai ir deleguotos institucijos atstovai, projekto vykdytojo (arba partnerio) vadovas, jo įgalioti asmenys, kiti asmenys ir institucijos, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus turintys teisę susipažinti su šia informacija.
XVIII. PIRKIMO SUTARTIS
56. Pirkimo sutartis, išskyrus pirkimą, kurio vertė neviršija 10 000 Lt (be PVM), turi būti sudaroma raštu.
57. Pirkimo sutarties projektas (kai pirkimo vertė viršija 75 000 Lt be PVM) privalo būti pateiktas deleguotai institucijai derinti iki sutarties pasirašymo.
58. Projekto vykdytojas (arba partneris) siūlo sudaryti pirkimo sutartį tam tiekėjui, kurio pasiūlymas nustatyta tvarka pripažintas laimėjusiu. Tiekėjas sudaryti sutartį kviečiamas raštu pranešant, kad jo pasiūlymas pripažintas laimėjusiu.
59. Sudarant pirkimo sutartį negali būti keičiama laimėjusio tiekėjo pasiūlymo kaina ir pirkimo dokumentuose bei pasiūlyme nustatytos pirkimo sąlygos.
60. Pirkimo sutartyje turi būti nustatyta:
XIX. PRETENZIJŲ PATEIKIMAS, NAGRINĖJIMO TVARKA IR TERMINAI
61. Kiekvienas pirkimu suinteresuotas tiekėjas, kuris mano, kad projekto vykdytojas (arba partneris) nesilaikė šio Tvarkos aprašo reikalavimų ir tuo pažeidė ar pažeis jo teisėtus interesus, turi teisę iki pirkimo sutarties sudarymo pareikšti pretenziją projekto vykdytojui (arba partneriui).
62. Pretenzijos pateikiamos projekto vykdytojui (arba partneriui) raštu per 5 dienas nuo dienos, kurią tiekėjas sužinojo arba turėjo sužinoti apie tariamą savo teisėtų interesų pažeidimą. Apie tariamą pažeidimą projekto vykdytojas (arba partneris) privalo informuoti deleguotą instituciją nedelsdamas po pretenzijos gavimo (jei pretenzija pateikta vykdant pirkimą, kurio vertė didesnė nei 75 000 Lt be PVM), pateikiant jam projekto vykdytojo (arba partnerio) patvirtintą pretenzijos kopiją.
63. Projekto vykdytojas (arba partneris) nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo.
64. Projekto vykdytojas (arba partneris) privalo išnagrinėti pretenzijas ir priimti motyvuotą sprendimą ne vėliau kaip per 5 dienas nuo pretenzijos gavimo dienos, o apie priimtą sprendimą – ne vėliau kaip kitą darbo dieną pranešti pretenziją pateikusiam tiekėjui ir apie tai informuoti deleguotą instituciją (jei pretenzija pateikta vykdant pirkimą, kurio vertė didesnė nei 75 000 Lt be PVM), pateikiant jam išsiųstą atsakymo į pretenziją kopiją.
XX. DOKUMENTŲ SAUGOJIMAS
66. Įvykdytos pirkimo sutartys, pasiūlymai, pirkimo dokumentai, pasiūlymų nagrinėjimo bei vertinimo dokumentai, kiti su pirkimu susiję dokumentai saugomi paramos sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka. Projekto vykdytojas (arba partneris) turi užtikrinti dokumentų prieinamumą įgaliotiems asmenims.
XXI. ATSAKOMYBĖ UŽ TVARKOS NESILAIKYMĄ
67. Deleguota institucija turi teisę įpareigoti projekto vykdytoją (arba partnerį) sustabdyti ar nutraukti pirkimo procedūras, panaikinti arba pakeisti šio Tvarkos aprašo ir/ar sutarties reikalavimų neatitinkančius sprendimus ar veikas.
68. Išlaidos, kurias projekto vykdytojas (arba partneris) patyrė, pažeisdamas šio Tvarkos aprašo reikalavimus, deleguotos institucijos sprendimu gali būti pripažįstamos netinkamomis projekto išlaidomis ir neteikiamos finansuoti paramos lėšomis (arba nepripažįstamos tinkamu Projekto vykdytojo (arba partnerių) įnašu), o jei tokios išlaidos jau buvo apmokėtos ir pažeidimo faktas paaiškėjo vėliau – deleguota arba atsakinga institucijos turi teisę įpareigoti projekto vykdytoją grąžinti jam arba kitam partneriui išmokėtas lėšas ir jas išieškoti.
XXII. KITOS NUOSTATOS
69. Visi su pirkimais susiję dokumentai (išskyrus pirkimų planą) laikomi deleguotos institucijos suderintais, jei per 5 darbo dienas deleguota institucija nepateikia pastabų dėl pateiktų dokumentų.
70. Projekto vykdytojas (arba partneris) privalo teikti deleguotai ir atsakingai institucijoms visą jų prašomą informaciją, susijusią su pirkimais, projekto išlaidų tinkamumui nustatyti.
SUDERINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija;
2006-08-11 raštas Nr. (21.44-54)-SD-5748
______________
Europos pabėgėlių fondo programos
projektų vykdytojams, nesantiems
perkančiosiomis organizacijomis pagal
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymą pirkimo tvarkos aprašo
1 priedas
_______________________________________________________
(Projekto vykdytojo organizacijos pavadinimas)
PROJEKTO PIRKIMŲ PLANAS
_______________ Nr. ______________
(data)
_______________________________________
(sudarymo vieta)
PARAMOS SUTARTIES NUMERIS |
|
PROJEKTO PIRKIMŲ PLANAS TEIKIAMAS
pirmą kartą |
|
projekto pirkimų plano pakeitimas |
|
Prekių paslaugų ar darbų pavadinimas ir projekto detalaus biudžeto eilutė, kurioje numatyta pirkimo suma |
Pirkimo suma, Lt (su PVM) |
Pirkimą vykdysiantis subjektas (projekto vykdytojas ar partneris) |
2006 metai |
Sutarties data, galiojimo terminas, tiekėjo pavadinimas, jei pirkimas vykdomas pagal sutartį, sudarytą iki paramos gavimo, |
|||||
III |
IV |
||||||||
PREKIŲ PIRKIMAS: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PASLAUGŲ PIRKIMAS: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DARBŲ PIRKIMAS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
Tvirtiname, kad su projekto pirkimų planu susipažinę visi projekto partneriai ir jam neprieštarauja.
____________________________________
(projekto vykdytojo pareigų pavadinimas)
____________________________________ A. V.
(vardas ir pavardė)
____________________________________
(parašas)
SUDERINTA SU PARAMOS FONDU EUROPOS SOCIALINIO FONDO AGENTŪRA _______________________________:
(suderinimo data)
__________________________________
_________________________________ ____________ _______________
(Organizacijos vadovo arba jo įgalioto asmens (Parašas) (Vardas, pavardė)
pareigų pavadinimas
______________
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis
organizacijomis pagal
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymą, pirkimo tvarkos aprašo
2 priedas
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA
_____________________________________
(data)
_______________
(vieta)
________________________________________________________________________________
(pirkimo pavadinimas)
Aš, ______________________________________________________________________ ,
(vardas ir pavardė)
_______________________________________________________________________________ ,
(institucijos ir padalinio pavadinimas, pareigų pavadinimas)
būdamas remiamo projekto__________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
paramos sutarties Nr. _______________________________________________________________
pirkimo komisijos nariu, posėdžio sekretoriumi, ekspertu, stebėtoju___________________________
(nereikalinga išbraukti)
pasižadu:
1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis visų tiekėjų lygiateisiškumo principu, atlikti savo pareigas ir būti nešališkas tiekėjams.
2. Iškilus interesų konfliktui, nedelsiant informuoti apie tai pirkimo komisijos narius ir nutraukti darbą vertinimo procese.
______________________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis
organizacijomis pagal
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymą, pirkimo tvarkos aprašo
3 priedas
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
_____________________________________
(data)
_______________
(vieta)
________________________________________________________________________________
(pirkimo pavadinimas)
Aš, ______________________________________________________________________ ,
(vardas ir pavardė)
_______________________________________________________________________________ ,
(institucijos ir padalinio pavadinimas, pareigų pavadinimas)
būdamas remiamo projekto__________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
paramos sutarties Nr. _______________________________________________________________
pirkimo komisijos nariu, posėdžio sekretoriumi, ekspertu, stebėtoju___________________________
(nereikalinga išbraukti)
pasižadu:
1. Saugoti ir tik įstatymų bei kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma atliekant pirkimą.
2. Man pateiktus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ir pasinaudoti, išskyrus teisės aktų nustatytus atvejus.
Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro kiekvieno pasiūlymo turinys, tiekėjų kvalifikaciniai duomenys, pasiūlymų vertinimo išvados bei kita informacija, susijusi su atliktomis pirkimo procedūromis, jeigu jos atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių komerciniams interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą konkurenciją.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atsakyti už savo veiklą pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
______________________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
______________
Europos pabėgėlių fondo programos projektų
vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis
organizacijomis pagal
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymą, pirkimų tvarkos aprašo
4 priedas
__________________________________
pavadinimas
__________________________________
(Perkančiosios organizacijos duomenys)
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA
I. PROJEKTO NUMERIS |
|
II. PIRKIMĄ ĮVYKDŽIUSI ORGANIZACIJA
1. PIRKIMĄ ĮVYKDŽIUSIOS ORGANIZACIJOS PAVADINIMAS, ADRESAS
Pavadinimas |
|
|
|
Adresas, telefonas |
|
2. AR PROJEKTO VYKDYTOJAS YRA PERKANČIOJI ORGANIZACIJA PAGAL LR VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMĄ? |
TAIP |
|
NE |
|
|
3. AR PIRKIMĄ ĮVYKDĖ PROJEKTO VYKDYTOJAS? |
TAIP |
|
NE |
|
|
III. PIRKIMO OBJEKTAS
1. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS |
|
2. BIUDŽETO EILUTĖS (-ČIŲ), PAGAL KURIĄ (-IAS) ĮVYKDYTAS PIRKIMAS, Nr. IR PAVADINIMAS |
|
3. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris |
Pavadinimas |
Biudžeto eilutės numeris ir pavadinimas |
|
|
|
|
|
|
IV. PIRKIMO VERTĖ |
|
1. PIRKIMO VERTĖ |
|
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. JEIGU ORGANIZACIJA PASIŪLYMUS VERTINA PAGAL JŲ EKONOMINĮ NAUDINGUMĄ
1.1. Vokų su techniniais pasiūlymo duomenimis atplėšimo data ir laikas |
|
|
|
1.2. Vokų su kainomis atplėšimo data ir laikas |
|
|
|
2. JEIGU ORGANIZACIJA PASIŪLYMUS VERTINA PAGAL MAŽIAUSIĄ KAINĄ
2.1. Vokų su pasiūlymais atplėšimo data ir laikas |
|
|
|
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. Skelbimai apie pirkimą
Leidinio pavadinimas, data ir numeris |
|
2. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA |
|
Jei taikoma |
VII. TIEKĖJAI
Pavadinimas |
Kodas |
Adresas |
Šalis |
|
|
|
|
|
|
|
|
VIII. TEIKĖJŲ KVALIFIKACIJOS VERTINIMAS
1. AR BUVO VERTINTA TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJA |
TAIP |
|
NE |
|
|
|
2. PRANEŠIMO APIE TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS PATIKRINIMO REZULTATUS IŠSIUNTIMO DATA |
|
IX. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo |
|
|
Mažiausios kainos |
|
|
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai |
|
(detalizuoti žemiau esančioje lentelėje) |
|
|
|||
Vertinimo kriterijus |
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) |
||
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo |
|
||
Mažiausios kainos |
|
||
2. ATMESTI PASIŪLYMAI
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) |
Dalyvio pavadinimas |
Atmetimo priežastys |
Pasiūlymo kaina |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. PASIŪLYMŲ EILĖ
3.1. Pranešimas apie preliminarią pasiūlymų eilę
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) |
Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę išsiuntimo data |
|
|
|
|
3.2. Patvirtinta pasiūlymų eilė
Pirkimo objekto dalies numeris |
Patvirtinta eilė |
Dalyvio pavadinimas |
Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina |
|
|
|
|
|
|
|
|
X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga |
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) |
Data |
Nustačius laimėtoją |
|
|
Atmetus visus pasiūlymus |
|
|
Nutraukus pirkimo procedūras |
|
|
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo |
|
|
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų |
|
|
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį |
|
|
XI. PIRKIMO SUTARTYS |
(ši dalis pildoma dėl kiekvienos pirkimo sutarties) |
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) |
|
Tiekėjo pavadinimas |
|
Sutarties sudarymo data |
|
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis(nurodyti valiutą) |
|
|
Ar sutartis terminuota? |
TAIP |
|
NE |
|
Numatoma sutarties įvykdymo data |
|
XII. KITA INFORMACIJA 1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė |
|
2. KOMISIJŲ NARIAI |
|
Vardas, pavardė |
|
Vardas, pavardė |
|
Vardas, pavardė |
|
3. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas |
|
Vardas, pavardė |
|
Telefonas |
|
Elektroninio pašto adresas |
|
_________________________________ ____________ _______________
(Organizacijos vadovo arba jo įgalioto asmens (Parašas) (Vardas, pavardė)
pareigų pavadinimas
______________