Lietuvos Respublikos Vyriausybė
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2003 M. GRUODŽIO 9 D. NUTARIMO NR. 1568 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS TERITORIJOS BENDROJO PLANO ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. spalio 27 d. Nr. 1253
Vilnius
Pakeisti Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano įgyvendinimo priemonių plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 9 d. nutarimu Nr. 1568 „Dėl Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano įgyvendinimo priemonių plano patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 116-5282), 64 punktą ir išdėstyti jį taip:
„64. Vykdyti darbus transeuropinio I transporto koridoriaus „Rail Baltica“ linijoje Varšuva–Kaunas–Ryga–Talinas |
įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, bus modernizuota pagrindinių geležinkelių infrastruktūra šiaurės–pietų kryptimi (I transporto koridoriaus „Rail Baltica“ linija) – didinamas pajėgumas, rekonstruojamas esamas ir tiesiamas naujas geležinkelis, įrengiamas / tiesiamas europinio standarto 1 435 mm vėžės pločio arba sugretintas 1 435 mm / 1 520 mm vėžės pločio geležinkelio kelias. Siekiant šių tikslų, bus įgyvendinami šie projektai: |
|
||
|
įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, rekonstruojamas ir (arba) kapitališkai remontuojamas esamas geležinkelio ruožas Lietuvos ir Lenkijos valstybių siena–Mockava (1 435 mm vėžės pločio kelias) ir geležinkelio ruožas Mockava–Šeštokai (1 435 mm / 1 520 mm vėžės pločio sugretintas kelias) |
|
2013 metai |
TEN-T fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
|
įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, rekonstruojamas geležinkelio ruožas Šeštokai–Kalvarija–Marijampolė, įrengiamas papildomas 1 435 mm vėžės pločio kelias palei esamą geležinkelio liniją arba 1 435 mm / 1 520 mm vėžės pločio sugretintas kelias |
|
2013 metai |
TEN-T fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
|
įgyvendinant projektą „Rail Baltica,“ rekonstruojamas geležinkelio ruožas Marijampolė–Kazlų Rūda–Kaunas, įrengiamas papildomas 1 435 mm vėžės pločio kelias palei esamą geležinkelio liniją arba 1 435 mm / 1 520 mm vėžės pločio sugretintas kelias |
|
2013 metai |
TEN-T ir ES sanglaudos fondų, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
|
įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, rekonstruojamas geležinkelio ruožas Rokai– Palemonas–Kaunas, įrengiamas papildomas 1 435 mm vėžės pločio kelias palei esamą geležinkelio liniją arba 1 435 mm / 1 520 mm vėžės pločio sugretintas kelias |
|
2015 metai |
TEN-T fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, bus siekiama gauti ES sanglaudos fondo lėšų |
|
įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, modernizuojami signalizacijos ir elektros tiekimo įrenginiai ruožuose Palemonas–Gaižiūnai, Šiauliai–Joniškis–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena |
|
2014 metai |
ES sanglaudos fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
|
įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, modernizuojami signalizacijos ir elektros tiekimo įrenginiai ruožuose Lietuvos ir Lenkijos valstybių siena–Marijampolė–Kazlų Rūda, Kazlų Rūda–Kaunas, Rokai–Palemonas, Kaunas–Palemonas ir Gaižiūnai–Šiauliai, Jonavos ir Gaižiūnų geležinkelio stotyse |
|
2016 metai |
ES sanglaudos fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, bus siekiama papildomai gauti ES sanglaudos fondo lėšų |
|
įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, rekonstruojamas geležinkelio kelias ruožuose Palemonas–Gaižiūnai, Šiauliai–Joniškis–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena |
|
2015 metai |
TEN-T ir ES sanglaudos fondų, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, bus siekiama papildomai gauti ES sanglaudos fondo lėšų |
|
įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, rekonstruojamas geležinkelio kelias – pritaikomas traukiniams, važiuojantiems iki 160 kilometrų per valandą greičiu, ruože Gaižiūnai–Jonava–Radviliškis–Šiauliai. Reikės žemę paimti visuomenės poreikiams |
|
2020 metai |
|
|
įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, tiesiama europinio standarto geležinkelio linija nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos |
|
po 2015 metų |
bus siekiama gauti ES sanglaudos fondo lėšų“. |