LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTAMS, REMIAMIEMS IŠ EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠŲ PAGAL LIETUVOS 2004-2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĘ „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2007 m. lapkričio 5 d. Nr. V-891

Vilnius

 

Siekdamas užtikrinti tinkamą projektų, remiamų iš Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“, užbaigimą ir atsižvelgdamas į Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2007, Nr. 83-3402), 113-1 punktą,

tvirtinu Papildomos paramos skyrimo projektams, remiamiems iš Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“, tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                                            RIMVYDAS TURČINSKAS

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2007-10-31 raštu Nr. (4.73.4-04)-5K-0732680)-6K-0712434

______________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministro

2007 m. lapkričio 5 d. įsakymu Nr. V-891

 

PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTAMS, REMIAMIEMS IŠ EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠŲ PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĘ „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“, TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Papildomos paramos skyrimo projektams, remiamiems iš Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“, tvarkos aprašas (toliau vadinama – Tvarkos aprašas) nustato papildomos paramos skyrimo bendrai su Europos regioninės plėtros fondo lėšomis, gaunamomis pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“, įgyvendinamiems projektams (toliau vadinama – projektai) sąlygas ir procedūrą.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421), vartojamas sąvokas.

3. Iš viso papildomai paramai pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ numatyta skirti 4400,00 tūkst. Lt. Iš jų: 3520,00 tūkst. Lt – Europos regioninės plėtros fondo, 880 tūkst. Lt – bendrojo finansavimo, skiriamo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, lėšos.

 

II. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO SĄLYGOS

 

4. Papildoma parama projektams gali būti skiriama, jei dėl objektyvių priežasčių, kurios atsirado projekto įgyvendinimo metu ir kurių buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu, padidėja paramos sutartyje nustatytų projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma. Papildoma parama skiriama tik įgyvendinamiems projektams (jei projekto vykdytojas dar nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos).

5. Papildoma parama gali būti skiriama skirtumui tarp paramos sutartyje nustatytos projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos ir projekto įgyvendinimo metu padidėjusios tų pačių išlaidų sumos (toliau vadinama – papildomos išlaidos) finansuoti ir tik tuo atveju, jeigu projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos (toliau vadinama – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių, sumažinti papildomų išlaidų sumą ir neturi galimybių papildomų išlaidų finansuoti iš nuosavų ar skolintų lėšų.

6. Papildomos paramos lėšos gali būti skiriamos finansuoti papildomoms išlaidoms, atsiradusioms:

6.1. įvykdžius patalpų/pastatų paprasto remonto/kapitalinio remonto/rekonstrukcijos darbų pirkimų procedūras pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) arba pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. birželio 2 d. įsakymu Nr. V-460 patvirtintą Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos gavėjų, nesančių perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašą (Žin., 2005, Nr. 73-2662) (esant paskelbtam arba aiškiam pirkimo laimėtojui arba pasirašius pirkimo sutartį);

6.2. įvykdžius prekių (medicinos įrangos, baldų, kompiuterinės ir programinės įrangos, organizacinės ir biuro technikos) pirkimų procedūras pagal Viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) arba pagal Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos gavėjų, nesančių perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. birželio 2 d. įsakymu Nr. V-460 (Žin., 2005, Nr. 73-2662) (esant paskelbtam arba aiškiam pirkimo laimėtojui arba pasirašius pirkimo sutartį).

7. Papildoma parama skiriama, jeigu patalpų/pastatų rekonstrukcijos ir kapitalinio remonto darbų įkainiai neviršija 2500 Lt (įskaitant PVM) vienam kvadratiniam metrui remontuojamo/rekonstruojamo ploto, patalpų/pastatų paprastojo remonto darbų įkainiai neviršija 1300 Lt (įskaitant PVM) vienam kvadratiniam metrui remontuojamo ploto. Prekėms (medicinos įrangai, baldams, kompiuterinei ir programinei įrangai, organizacinei ir biuro technikai) įsigyti papildoma parama skiriama taip, kad kiekvienos paramos teikimo sutarties biudžeto eilutėje (kvietimo teikti paraiškas Nr. BPD2004-ERPF-1.4.0-01 atveju) arba paramos teikimo sutarties priedo „Projekto santrauka“ 5.2 lentelės „Tinkamų finansuoti Projekto išlaidų detalizavimas“ eilutėje (kvietimo teikti paraiškas Nr. BPD2004-ERPF-1.4.0-03 atveju) numatytos konkrečios prekės vieneto kaina nebūtų viršijama daugiau kaip 30 procentų.

 

III. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROCEDŪRA

 

8. Papildoma parama projektams skiriama atrankos būdu.

9. Projekto vykdytojas, siekiantis gauti papildomos paramos, pildo prašymą papildomai paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ (toliau vadinama – prašymas) (prašymo forma pateikiama Tvarkos aprašo 1 priede), kuriame išdėsto papildomų išlaidų atsiradimo priežastis, nurodo, kokių priemonių ėmėsi, siekdamas sumažinti papildomų išlaidų sumą, ir kartu pateikia dokumentus, pagrindžiančius atitiktį šioms papildomos paramos teikimo sąlygoms (pavyzdžiui, pirkimų dokumentus, pirkimų sutartis, sąskaitas-faktūras ir pan.). Taip pat projekto vykdytojas turi pagrįsti, kad neturi galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų, ir pateikti tai pagrindžiančius dokumentus (pavyzdžiui, pažymą iš savivaldybės dėl skolinimosi limitų, pažymą iš savivaldybės dėl atsisakymo skirti papildomą finansavimą projektui, pažymą iš banko, kad jam negali būti suteikta paskola ir pan.). Projekto vykdytojas taip pat gali pateikti kitą informaciją, kuri, jo nuomone, yra svarbi priimant sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo.

10. Projektų vykdytojai prašymus pildo lietuvių kalba. Jeigu prie prašymo pridedami dokumentai užsienio kalba, kartu turi būti pateikti šių dokumentų vertimai į lietuvių kalbą. Prašymas ir jo priedai turi būti užpildyti kompiuteriu.

11. Prašymus kartu su pridedamais dokumentais iš projektų vykdytojų priima ir registruoja VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau vadinama – CPVA; adresas: S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius):

11.1. nuo Tvarkos aprašo įsigaliojimo dienos (pagal Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų skelbimo ir įsigaliojimo tvarkos įstatymo (Žin., 1993, Nr. 12-296; 2002, Nr. 124-5626) 11 straipsnio 1 dalį – kitą dieną po ministro įsakymo paskelbimo „Valstybės žiniose“) iki 2007 m. lapkričio 15 d. 17 val., jei prašymas pristatomas į CPVA;

11.2. nuo Tvarkos aprašo įsigaliojimo dienos (pagal Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų skelbimo ir įsigaliojimo tvarkos įstatymo (Žin., 1993, Nr. 12-296; 2002, Nr. 124-5626) 11 straipsnio 1 dalį – kitą dieną po ministro įsakymo paskelbimo „Valstybės žiniose“) iki 2007 m. lapkričio 15 d. (vėliausia išsiuntimo vietos paštu antspaudo data), jei prašymas siunčiamas paštu.

12. Prašymai, pateikti pasibaigus nurodytam terminui, pristatyti kitais būdais (pavyzdžiui, faksu arba elektroniniu paštu) arba kitu adresu, neregistruojami ir nenagrinėjami.

13. Projekto vykdytojui pageidaujant, jam gali būti siunčiamas raštas arba išduodama pažyma apie prašymo registravimą CPVA

14. Projektų vykdytojai elektroniniu paštu ir žodžiu (telefonu) gali pateikti CPVA darbuotojams, paskirtiems konkrečių projektų vadovais, ir, esant būtinybei, Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau vadinama – SAM) Europos Sąjungos paramos skyriaus darbuotojams klausimus dėl papildomos paramos skyrimo tvarkos ir sąlygų, taip pat kitus su prašymo pildymu ir papildomos paramos skyrimu susijusius klausimus. CPVA ir SAM privalo 11 punkte nustatytu laikotarpiu projektų vykdytojams paprašius teikti jiems informaciją šiais klausimais.

15. Prašymus vertina CPVA. Ji atsako už prašymų vertinimo kokybę.

16. Prašymo vertinimo metu CPVA pildo prašymo vertinimo ataskaitą (prašymo vertinimo ataskaitos forma pateikiama Tvarkos aprašo 2 priede) ir rengia išvadą, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą paramą ir kokio maksimalaus dydžio papildoma parama gali būti suteikta.

17. Projekto tinkamumas gauti papildomą paramą vertinamas pagal 1 lentelėje išdėstytus atrankos kriterijus:

 

1 lentelė. Atrankos kriterijai, pagal kuriuos nustatomas projekto tinkamumas gauti papildomą paramą.

 

Eil. Nr.

Atrankos kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Ar papildoma parama prašoma finansuoti papildomas išlaidas, kurios atsirado projekto įgyvendinimo metu dėl objektyvių priežasčių ir kurių buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu?

 

 

 

2.

Ar papildomos paramos prašoma įvykdžius pirkimų procedūras pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą arba pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos gavėjų, nesančių perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašą?

 

 

 

3.

Ar projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos?

 

 

 

4.

Ar prašomos papildomos paramos vertė neviršija Tvarkos aprašo 7 punkte nustatytų apribojimų?

 

 

 

5.

Ar pakankamas pagrindimas, kad projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų taikytinų priemonių/veiksmų, galinčių sumažinti (kiek tai leidžia numatyti projekto tikslai ir uždaviniai) papildomų išlaidų sumą (derybos, techninio projekto keitimas, rodiklių keitimas/mažinimas), arba kad neturėjo/neturi galimybių taikyti šių priemonių/veiksmų?

 

 

 

6.

Ar pakankamas pagrindimas, kad projekto vykdytojas neturi galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų? Tuo atveju, kai projekto vykdytojas yra Savivaldybė, turi būti pateikta informacija apie išnaudotus skolinimosi limitus.

 

 

 

 

18. Jeigu pildant 1 lentelę pažymimas bent vienas atsakymas „ne“ ir (arba) dėl prašyme pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti prašymo, projekto vykdytojui gali būti siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nustatytą laiką pateikti papildomų duomenų, dokumentų, papildyti ar patikslinti prašyme pateiktą informaciją. Jeigu projekto vykdytojas per nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia prašomos informacijos, prašymas toliau nebevertinamas ir neteikiamas SAM. Apie priimtą sprendimą prašymo neteikti SAM CPVA raštu informuoja projekto vykdytoją tą pačią dieną, kai prašymų vertinimo rezultatų suvestinė (prašymų vertinimo rezultatų suvestinės forma pateikiama Tvarkos aprašo 3 priede) išsiunčiama SAM. CPVA išsiunčia projekto vykdytojui raštą, kuriame nurodo prašymo atmetimo priežastis ir CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su prašymo vertinimu, apskundimo tvarką.

19. Jeigu dalis projekto vykdytojo prašomų papildomai finansuoti išlaidų neatitinka paramos sutartyje nustatytos tinkamų finansuoti išlaidų kategorijos/eilutės, CPVA atitinkama suma sumažina siūlomos skirti papildomos paramos dydį.

20. Jei CPVA nustatytas maksimalus galimas papildomos paramos dydis skiriasi nuo projekto vykdytojo prašyme pateikto prašomos papildomos paramos dydžio, CPVA turi raštu apie tai informuoti projekto vykdytoją ir suderinti, ar jis sutinka įgyvendinti projektą su siūlomu papildomos paramos dydžiu. Projekto vykdytojui sutikus, prašymas vertinamas toliau. Jei projekto vykdytojas nesutinka, CPVA atmeta prašymą.

21. Kitame prašymų vertinimo etape projektams suteikiami balai. Vertinimo kriterijai, pagal kuriuos yra nustatomi prioritetai skirti papildomą paramą, kartu su jiems priskirtais maksimaliais vertinimo balais pateikti 2 lentelėje:

 

2 lentelė. Vertinimo kriterijai, pagal kuriuos yra nustatomi prioritetai skirti papildomą paramą.

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus balų sk.

Balai

Balų suteikimo pagrindas

1.

Surinktų balų skaičius projekto paraiškos naudos ir kokybės vertinimo metu

25

 

 

1.1.

Daugiau kaip 75

25

 

 

1.2.

Nuo 71 iki 75 (imtinai)

21

 

 

1.3.

Nuo 67 iki 71 (imtinai)

17

 

 

1.4.

Nuo 63 iki 67 (imtinai)

13

 

 

1.5.

Nuo 59 iki 63 (imtinai)

9

 

 

1.6.

Nuo 55 iki 59 (imtinai)

5

 

 

2.

Prašomos papildomos paramos (nurodytos prašyme) procentinis santykis su patvirtintų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma:

25

 

 

2.1.

Iki 5 procentų (imtinai)

25

 

 

2.2.

Nuo 5 iki 10 procentų (imtinai)

22

 

 

2.3.

Nuo 10 iki 15 procentų (imtinai)

19

 

 

2.4.

Nuo 15 iki 20 procentų (imtinai)

16

 

 

2.5.

Nuo 20 iki 25 procentų (imtinai)

13

 

 

2.6.

Nuo 25 iki 30 procentų (imtinai)

10

 

 

2.7.

Daugiau kaip 30 procentų

7

 

 

3.

Deklaruotos netinkamos finansuoti išlaidos (įskaitant nustatytus pažeidimus)* (skaičiuojama iš visuose mokėjimo prašymuose deklaruotų išlaidų atimant pripažintas tinkamomis išlaidas ir atsižvelgiant į grąžintinas/susigrąžintas sumas)

25

 

 

3.1.

0 procentų visų deklaruotų išlaidų

25

 

 

3.2.

Iki 2 procentų visų deklaruotų išlaidų (imtinai)

20

 

 

3.3.

Nuo 2 iki 4 procentų visų deklaruotų išlaidų (imtinai)

15

 

 

3.4.

Nuo 4 iki 10 procentų visų deklaruotų išlaidų (imtinai)

10

 

 

3.5.

Daugiau kaip 10 procentų visų deklaruotų išlaidų

0

 

 

4.

Lėšų įsisavinimas* (išlaidos, pripažintos tinkamomis)

25

 

 

4.1.

Daugiau kaip 80 procentų tinkamų finansuoti išlaidų

25

 

 

4.2.

Nuo 70 iki 80 procentų tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai)

21

 

 

4.3.

Nuo 60 iki 70 procentų tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai)

17

 

 

4.4.

Nuo 50 iki 60 procentų tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai)

13

 

 

4.5.

Nuo 40 iki 50 procentų tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai)

9

 

 

4.6.

Iki 40 procentų tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai)

5

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

100

 

 

* laikotarpis prašymo pateikimo dieną.

 

22. Jeigu vertinimo metu CPVA kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi raštu projekto vykdytojo paprašyti per nustatytą terminą pateikti paaiškinimus ar trūkstamą informaciją. Projekto vykdytojui nepateikus trūkstamos informacijos arba jei projekto vykdytojo pateikta trūkstama informacija yra nepakankama, vertinimo metu mažinamas atitinkamo vertinimo kriterijaus balų skaičius.

23. Vertindami projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, CPVA darbuotojai gali kreiptis į atitinkamas institucijas papildomos informacijos ir naudotis kitais oficialiais informacijos šaltiniais. Vertinimo metu CPVA gali atlikti patikrą vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas turi būti informuojamas išsiunčiant jam raštą, kuriame CPVA nurodoma, kokia informacija, duomenys, dokumentai turi būti prieinami CPVA darbuotojams.

24. Vertinimo metu nustačius, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją arba nuslėpė informaciją, turinčią reikšmės sprendimui dėl papildomos paramos skyrimo priimti, CPVA atmeta prašymą.

25. Įvertinusi prašymus, CPVA parengia visų gautų prašymų vertinimo ataskaitas ir prašymų vertinimo rezultatų suvestinę, kurioje projektai išdėstomi prioriteto (balų mažėjimo) tvarka. Prašymų vertinimo rezultatų suvestinė kartu su prašymų vertinimo ataskaitomis teikiama SAM ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo galutinės prašymų pateikimo dienos.

26. Sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo priima SAM, vadovaudamasi CPVA pateiktomis prašymų vertinimo ataskaitomis, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo parengtų pagal reikalavimus prašymų vertinimo ataskaitų, kuriose esančios informacijos pakanka sprendimui priimti, gavimo dienos. SAM papildomą paramą skiria tiems projektams, kuriems ją skirti rekomendavo CPVA ir kurie geriausiai atitinka nustatytus prioritetus. SAM gali neskirti papildomos paramos CPVA rekomenduotam projektui, jei jam papildomai finansuoti nepakanka Tvarkos aprašo 3 punkte nurodytos lėšų sumos. Sprendimas dėl papildomos paramos skyrimo įforminamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu. Papildoma parama skiriama siekiant išlaikyti Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonei „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ taikomą Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.

27. Prašymų vertinimo ataskaitose nustačiusi trūkumų ir/arba netikslumų, SAM grąžina jas CPVA, nurodydama trūkumus ir/arba netikslumus, ir nustato terminą, per kurį CPVA turi juos ištaisyti.

28. SAM apie priimtą spendimą dėl papildomos paramos skyrimo per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja Finansų ministeriją ir CPVA. Gavusi SAM sprendimą skirti papildomą paramą, CPVA per 5 darbo dienas raštu informuoja apie tai projektų vykdytoją ir inicijuoja paramos sutarties keitimo procedūrą. Jei SAM nusprendžiama neskirti papildomos paramos projektui, CPVA apie tai per 5 darbo dienas informuoja projekto vykdytoją, nurodydama tokio sprendimo priežastis.

29. SAM ir CPVA savo interneto svetainėse skelbia Tvarkos aprašą, taip pat informaciją apie priimtus sprendimus skirti papildomą paramą, nurodydamos projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą ir skirtą papildomos paramos sumą.

 

IV. SKUNDŲ TEIKIMO IR NAGRINĖJIMO TVARKA

 

30. Projektų vykdytojai turi teisę apskųsti CPVA ir SAM veiksmus arba neveikimą, susijusius su papildomos paramos skyrimu projektams.

31. CPVA veiksmus arba neveikimą, susijusius su prašymo vertinimu, projekto vykdytojas gali apskųsti SAM raštu per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kai jis sužinojo ar turėjo teisę sužinoti apie tokius CPVA veiksmus. SAM, gavusi projekto vykdytojo skundą, per 10 darbo dienų nuo skundo užregistravimo dienos privalo išnagrinėti skunde pateiktus argumentus ir priimti sprendimą, ar jie pagrįsti. SAM gali nuspręsti pratęsti šį terminą, jei skundui nagrinėti reikia gauti papildomos informacijos. Nusprendusi, kad skundas nepagrįstas, SAM per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo apie šį sprendimą informuoja projekto vykdytoją ir CPVA. Jei SAM nusprendžia, kad skundas yra pagrįstas, ji paveda CPVA imtis SAM siūlomų veiksmų, nustato veiksmų atlikimo terminus ir informuoja apie tai projekto vykdytoją per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto vykdytojo skundo priėmimo dienos.

32. Nesutikdamas su SAM sprendimais ar veiksmais, susijusiais su papildomos paramos skyrimu, projekto vykdytojas gali kreiptis į teismą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

33. Tai, kas nereglamentuojama Tvarkos apraše (papildomos paramos išmokėjimo tvarka, projektų, kuriems skirta papildoma parama, įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą paramą tvarka), reglamentuojama Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėse, gairėse pareiškėjams, pagal kurias projekto vykdytojas pateikė projekto paraišką, ir paramos sutartyse.

34. Tvarkos aprašas, suderinus su Finansų ministerija, gali būti keičiamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu.

______________


Papildomos paramos skyrimo

projektams, remiamiems iš

Europos regioninės plėtros fondo ir

bendrojo finansavimo lėšų pagal

Lietuvos 2004–2006 m.

bendrojo programavimo dokumento

1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų

restruktūrizavimas ir modernizavimas“,

tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonę prašymo forma)

 

 

 

Įgyvendinančioji institucija:

Centrinė projektų valdymo agentūra

Prašymo gavimo data:

 

Prašymo registracijos numeris:

 

 

(Įgyvendinančiosios institucijos prašymo gavimo registracijos žyma)

 

__________________________________________________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas)

 

PAPILDOMOS PARAMOS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĘ „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ PRAŠYMAS

 

__________________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Projekto vykdytojo duomenys

 

Projekto vykdytojo teisinė forma

 

Projekto vykdytojo rekvizitai

projekto vykdytojo pavadinimas

 

projekto vykdytojo kodas

 

adresas:

gatvė, namo

numeris, pašto

indeksas, vietovė

 

tel.

 

faksas

 

el. p. adresas

 

 

2. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma papildoma parama:

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto numeris

 

BPD priemonės veiklos sritis

 

Projekto įgyvendinimo trukmė, mėn.

Patvirtinta paramos sutartyje

Numatoma

Projekto pradžia:

Patvirtinta paramos sutartyje

Planuojama projekto pabaiga:

Patvirtinta paramos sutartyje

Numatoma

Projekto vadovas:

 

Vyr. buhalteris (buhalteris):

 

Kontaktinis asmuo:

 

 

3. Papildomos paramos poreikio pagrindimas:

 

3.1. Paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų padidėjimo priežastys.

3.2. Ar buvo (galėjo būti) įvertintas papildomų išlaidų atsiradimas projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu?

3.3. Priemonės, kurių imtasi, siekiant sumažinti (kiek tai leidžia numatyti projekto tikslai ir uždaviniai) papildomų išlaidų sumą:

– derybos

– techninio projekto keitimas

– rodiklių keitimas/mažinimas

Pagrindimas, kodėl nėra/nebuvo galimybių taikyti šių priemonių.

3.4. Galimybės papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų.

 

4. Projekto pasiekimų ir rezultatų rodikliai:

 

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Numatyta paramos sutartyje

Padidinus paramą

Pasiekimo:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rezultatų:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Projekto finansavimo šaltiniai

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Patvirtinta paramos sutartyje, Lt

Padidėjus projekto vertei, Lt

1. Paramos lėšos

 

 

2. Projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

2. 1. Nacionalinės lėšos

 

 

2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

 

2.1.2. Savivaldybių disponuojamos lėšos

 

 

2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai

 

 

2.2. Privačios projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

3. Iš viso

 

 

 

6. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos

 

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Numatyta paramos sutartyje, Lt

Papildomų lėšų poreikis, Lt

Bendra suma, Lt

Patirtos išlaidos (išlaidos, pripažintos tinkamomis finansuoti)

1.

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

1. n.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

 

2. n.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

 

3. n.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

 

4. n.

 

 

 

 

 

m.

 

 

 

 

 

5.

Iš viso

 

 

 

 

 

7. Priedai

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Puslapių skaičius

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

n

 

 

 

8. Projekto vykdytojo deklaracija

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

šiame prašyme ir prie jo pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

prašoma papildoma parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma;

nesu rimtai pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijos arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų;

man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas;

man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas, arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas BPD laikotarpiu;

prašymas gali būti atmestas, jeigu jame pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją);

sutinku, kad prašyme pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi ES struktūrinių fondų ir Sanglaudos fondo kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje;

sutinku, kad informacija apie mano pateiktą prašymą, nurodant projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, prašymo kodą ir prašomą papildomos paramos sumą, būtų skelbiama įgyvendinančiosios ir tarpinės institucijų interneto svetainėse.

Projekto vykdytojo pavadinimas, adresas, antspaudas

 

Projekto vykdytojo atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas

 

Data, vieta

 

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas_____________

______________


Papildomos paramos skyrimo

projektams, remiamiems iš

Europos regioninės plėtros fondo ir

bendrojo finansavimo lėšų pagal

Lietuvos 2004–2006 m.

bendrojo programavimo dokumento

1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų

restruktūrizavimas ir modernizavimas“,

tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Papildomos paramos prašymų vertinimo ataskaitos forma)

 

________________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PAPILDOMOS PARAMOS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĘ „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ PRAŠYMO Nr.......... VERTINIMO ATASKAITA

 

_________________ Nr. _____

                                                                  (sudarymo data)

 

1. Duomenys apie projektą:

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto numeris

 

BPD priemonės veiklos sritis

 

Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė mėn.

 

Papildomos paramos projektui poreikio pagrindimas

Esama projekto įgyvendinimo situacija, kodėl reikia papildomos paramos.

 

2. Informacija apie projekto tinkamas finansuoti išlaidas (pagal kiekvieną išlaidų kategoriją):

 

                                                                                                                                      Litais

Išlaidų kategorijos pav.

Patvirtintos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, iš jų:

Papildomos paramos poreikis

Vertintojo siūloma papildomos paramos suma

Iš viso

iš jų: parama

Kiti lėšų šaltiniai

Iš viso

iš jų: paramos

Kiti lėšų šaltiniai

Projekto vertės padidėjimas procentais

ES struktūrinio fondo lėšų

Valstybės biudžeto lėšų

ES lėšų

Valstybės biudžeto lėšų

 

1=2+ 3+4

2

3

4

5=6+7+8

6

7

8

9=5/1

10

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Papildomos paramos skyrimo projektui vertinimo rezultatai:

3.1 lentelė

 

Eil. Nr.

Atrankos kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Ar papildoma parama prašoma finansuoti papildomas išlaidas, kurios atsirado projekto įgyvendinimo metu dėl objektyvių priežasčių ir kurių buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu?

 

 

 

2.

Ar papildomos paramos prašoma įvykdžius pirkimų procedūras pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą arba pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos gavėjų, nesančių perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašą?

 

 

 

3.

Ar projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos?

 

 

 

4.

Ar prašomos papildomos paramos vertė neviršija Tvarkos aprašo 7 punkte nustatytų apribojimų?

 

 

 

5.

Ar pakankamas pagrindimas, kad projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų taikytinų priemonių/veiksmų, galinčių sumažinti (kiek tai leidžia numatyti projekto tikslai ir uždaviniai) papildomų išlaidų sumą (derybos, techninio projekto keitimas, rodiklių keitimas/mažinimas), arba kad neturėjo/neturi galimybių taikyti šių priemonių/veiksmų?

 

 

 

6.

Ar pakankamas pagrindimas, kad projekto vykdytojas neturi galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų? Tuo atveju, kai projekto vykdytojas yra Savivaldybė, turi būti pateikta informacija apie išnaudotus skolinimosi limitus.

 

 

 

 

3.2 lentelė

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus balų sk.

Balai

Balų suteikimo pagrindas

1.

Surinktų balų skaičius projekto paraiškos naudos ir kokybės vertinimo metu

25

 

 

1.1.

Daugiau kaip 75

25

 

 

1.2.

Nuo 71 iki 75 (imtinai)

21

 

 

1.3.

Nuo 67 iki 71 (imtinai)

17

 

 

1.4.

Nuo 63 iki 67 (imtinai)

13

 

 

1.5.

Nuo 59 iki 63 (imtinai)

9

 

 

1.6.

Nuo 55 iki 59 (imtinai)

5

 

 

2.

Prašomos papildomos paramos (nurodytos prašyme) procentinis santykis su patvirtintų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma:

25

 

 

2.1.

Iki 5 procentų (imtinai)

25

 

 

2.2.

Nuo 5 iki 10 procentų (imtinai)

22

 

 

2.3.

Nuo 10 iki 15 procentų (imtinai)

19

 

 

2.4.

Nuo 15 iki 20 procentų (imtinai)

16

 

 

2.5.

Nuo 20 iki 25 procentų (imtinai)

13

 

 

2.6.

Nuo 25 iki 30 procentų (imtinai)

10

 

 

2.7.

Daugiau kaip 30 procentų

7

 

 

3.

Deklaruotos netinkamos finansuoti išlaidos (įskaitant nustatytus pažeidimus)* (skaičiuojama iš visuose mokėjimo prašymuose deklaruotų išlaidų atimant pripažintas tinkamomis išlaidas ir atsižvelgiant į grąžintinas/susigrąžintas sumas)

25

 

 

3.1.

0 procentų visų deklaruotų išlaidų

25

 

 

3.2.

Iki 2 procentų visų deklaruotų išlaidų (imtinai)

20

 

 

3.3.

Nuo 2 iki 4 procentų visų deklaruotų išlaidų (imtinai)

15

 

 

3.4.

Nuo 4 iki 10 procentų visų deklaruotų išlaidų (imtinai)

10

 

 

3.5.

Daugiau kaip 10 procentų visų deklaruotų išlaidų

0

 

 

4.

Lėšų įsisavinimas* (išlaidos, pripažintos tinkamomis)

25

 

 

4.1.

Daugiau kaip 80 procentų tinkamų finansuoti išlaidų

25

 

 

4.2.

Nuo 70 iki 80 procentų tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai)

21

 

 

4.3.

Nuo 60 iki 70 procentų tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai)

17

 

 

4.4.

Nuo 50 iki 60 procentų tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai)

13

 

 

4.5.

Nuo 40 iki 50 procentų tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai)

9

 

 

4.6.

Iki 40 procentų tinkamų finansuoti išlaidų (imtinai)

5

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

100

 

 

* laikotarpis prašymo pateikimo dieną.

 

4. Įgyvendinančiosios institucijos išvados ir rekomendacija dėl papildomos paramos skyrimo

 

 

 

_____________________________________                              ____________________________

          (Įgyvendinančiosios institucijos vadovo                          (parašas)                                    (vardas, pavardė)

                arba jo įgalioto asmens pareigos)

______________


Papildomos paramos skyrimo

projektams, remiamiems iš

Europos regioninės plėtros fondo ir

bendrojo finansavimo lėšų pagal

Lietuvos 2004–2006 m.

bendrojo programavimo dokumento

1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų

restruktūrizavimas ir modernizavimas“,

tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Papildomos paramos prašymų vertinimo rezultatų suvestinės forma)

 

________________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PAPILDOMOS PARAMOS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĘ „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ PRAŠYMŲ VERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖ

 

_____________________ Nr. _______

                                                                 (sudarymo data)

 

Eil. Nr.

Projekto kodas

Projekto vykdytojo pavadinimas

Prašymo registracijos

Įvertinimas, balais (dėstoma balų mažėjimo tvarka)

Papildomos išlaidos

Papildomos paramos suma

projekto vykdytojo nurodytos, Lt

nustatytos vertinimo metu, Lt

projekto vykdytojo prašoma

vertinimo metu nustatytas galimas papildomos paramos dydis

suma, Lt

tinkamų finansuoti išlaidų dalis, proc.

suma, Lt

tinkamų finansuoti išlaidų dalis, proc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

______________