LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2005 m. KOVO 29 d. ĮSAKYMO Nr. ISAK-506 „DĖL KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ MOKYTOJAMS, DIRBANTIEMS PAGAL IKIMOKYKLINIO, PRIEŠMOKYKLINIO, NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO, PRADINIO, PAGRINDINIO, VIDURINIO, SPECIALIOJO UGDYMO IR PROFESINIO MOKYMO PROGRAMAS, APRAŠO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2009 m. rugpjūčio 20 d. Nr. ISAK-1727

Vilnius

 

Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 2, 48 ir 69 straipsnių pakeitimo įstatymo (Žin., 2009, Nr. 89-3802) 4 straipsnio 1 dalį,

pakeičiu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. kovo 29 d. įsakymą Nr. ISAK-506 „Dėl kvalifikacinių reikalavimų mokytojams, dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, neformaliojo vaikų švietimo, pradinio, pagrindinio, vidurinio, specialiojo ugdymo ir profesinio mokymo programas, aprašo tvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 43-1395, Nr. 139-5029):

1. išdėstau preambulę taip:

„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2003, Nr. 63-2853; 2004, Nr. 103-3755; 2009, Nr. 89-3802) 48 straipsnio 2 dalimi,“;

2. nurodytuoju įsakymu patvirtintame Kvalifikacinių reikalavimų mokytojams, dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, neformaliojo vaikų švietimo, pradinio, pagrindinio, vidurinio, specialiojo ugdymo ir profesinio mokymo programas, apraše:

2.1. išdėstau 1 punktą taip:

1. Kvalifikacinių reikalavimų mokytojams, dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, neformaliojo vaikų švietimo, pradinio, pagrindinio, vidurinio, specialiojo ugdymo ir profesinio mokymo programas, aprašo paskirtis – apibrėžti papildomus kvalifikacinius reikalavimus mokytojams, dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo, neformaliojo vaikų švietimo, pradinio, pagrindinio, vidurinio, specialiojo ugdymo ir profesinio mokymo programas.“;

2.2. pripažįstu netekusiu galios 2 punktą;

2.3. išdėstau 3.4 punktą taip:

3.4. asmuo, turintis aukštesnįjį (specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 metų) išsilavinimą, išklausęs ne mažiau kaip 320 valandų (8 kreditų) pedagogikos, psichologijos bei dalyko didaktikos kursų, turintis ne mažesnį kaip 8 metų pedagoginio darbo stažą;“;

2.4. išdėstau 3.5 punktą taip:

3.5. asmuo, turintis aukštąjį išsilavinimą, išklausęs ne mažiau kaip 240 valandų (6 kreditų) pedagogikos, psichologijos bei dalyko didaktikos kursų, turintis ne mažesnį kaip 6 metų pedagoginio darbo stažą;“;

2.5. išdėstau 3.8 punktą taip:

3.8. asmuo, įgijęs aukštąjį išsilavinimą, neturintis pedagogo kvalifikacijos, bet nuosekliųjų ar nenuosekliųjų, nuolatinių ar ištęstinių studijų metu išklausęs 1600 valandų (40 kreditų) pedagogikos, psichologijos ir dalyko didaktikos dalykus, išlaikęs šių dalykų įskaitas ar egzaminus.“;

2.6. papildau šiuo 3.9 punktu:

3.9. asmuo, įgijęs aukštąjį išsilavinimą, studijuojantis pedagoginėse studijose ir išklausęs ne mažiau kaip 800 valandų (20 kreditų) pedagogikos, psichologijos ar dalyko didaktikos kursus.“

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministras                               Gintaras Steponavičius