LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL MUZIEJinės veiklos projektų finansavimo iš dalies valstybės biudžeto lėšomis taisyklių, paraiškos, sutarties, sąmatos ir ataskaitų formų patvirtinimo
2013 m. balandžio 30 d. Nr. ĮV-333
Vilnius
Vadovaudamasis Kultūros ministerijos finansų kontrolės taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2010 m. spalio 26 d. įsakymu Nr. ĮV-531 bei siekdamas užtikrinti efektyvų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų panaudojimą ir finansinės atskaitomybės teisingumą,
1. T v i r t i n u pridedamas:
1.4. Muziejinės veiklos projekto finansavimo iš dalies valstybės biudžeto lėšomis išlaidų sąmatos formą;
2. L a i k a u netekusiu galios Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2012 m. sausio 12 d. įsakymą Nr. ĮV-25 „Dėl muziejinės veiklos projektų finansavimo iš dalies valstybės biudžeto lėšomis taisyklių, paraiškos, sutarties, sąmatos ir ataskaitų formų patvirtinimo“ (Žin., 2012, Nr. 11-487).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2013 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. ĮV-333
MUZIEJINĖS VEIKLOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO IŠ DALIES VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Muziejinės veiklos projektų finansavimo iš dalies valstybės biudžeto lėšomis taisyklės (toliau – taisyklės) reglamentuoja Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai (toliau – ministerija) pateiktų muziejinės veiklos projektų (toliau – projektai) kategorijas, vertinimo prioritetus ir kriterijus, paraiškų pateikimo ir svarstymo, valstybės biudžeto lėšų (toliau – lėšos) skyrimo ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarką.
2. Lėšos projektams iš dalies finansuoti numatomos kiekvienais metais ministerijai skirtuose asignavimuose.
3. Paraiškas projektų finansavimui gauti gali teikti muziejai, biudžetinės įstaigos ir viešosios įstaigos, kurių steigimo dokumentuose nurodyta pagrindinė veikla – muziejinė, taip pat asocijuotos muziejų organizacijos, (toliau – projektų vykdytojai).
4. Šiose taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos muziejų įstatyme (Žin., 1995, Nr. 53-1292; 2003, Nr. 59-2638), Muziejuose esančių rinkinių apsaugos, apskaitos ir saugojimo instrukcijoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2005 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. ĮV-716 (Žin., 2006, Nr. 1-3), Muziejų vertinimo nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2008 m. rugpjūčio 27 d. įsakymu Nr. ĮV-429 (Žin., 2008, Nr. 100-3872), apibrėžtas sąvokas.
II. PROJEKTŲ kategorijos, VERTINIMO PRIORITETAI IR KRITERIJAI
5. Projektai finansuojami konkurso būdu, teikiant kultūros ministro nustatytos formos projektų paraiškas.
6. Priimamos paraiškos šių kategorijų projektams finansuoti:
7. Vertinant projektus, prioritetai teikiami (prioritetai išvardinti pagal svarbą):
7.1. muziejų tarptautinio bendradarbiavimo projektams (2013 metais – skirtiems Lietuvos pirmininkavimui Europos Sąjungos Tarybai);
8. Projektai vertinami vadovaujantis šiais kriterijais:
8.3. efektyvus projekto valdymas – pakankama projekto vykdytojų kvalifikacija ir patirtis, racionalus laiko, finansinių ir žmogiškųjų išteklių planavimas;
9. Projektams skiriamų valstybės biudžeto lėšų santykinė dalis viso projekto poreikio atžvilgiu gali siekti iki 90 procentų.
III. PARAIŠKŲ PATEIKIMO IR SVARSTYMO TVARKA
11. Kultūros ministro įsakymu patvirtintos formos paraiškos projektų finansavimui iš dalies gauti priimamos ministerijai interneto svetainėje (www.lrkm.lt) paskelbus projektų finansavimo iš dalies valstybės biudžeto lėšomis konkursą. Konkursas skelbiamas kiekvienų metų pirmąjį pusmetį.
12. Konkurso skelbime nurodoma:
13. Vienas projekto vykdytojas gali teikti ne daugiau kaip 1 paraišką kiekvienai iš kategorijų, numatytų šių taisyklių 6.1–6.7 punktuose.
14. Kartu su paraiška privaloma pateikti:
14.1. juridinio asmens įstatų (nuostatų) kopijas, jei į šią priemonę paraišką teikia viešoji įstaiga;
15. Paraiškoje projektų vykdytojai privalo nurodyti kitus projekto finansavimo šaltinius ir iš jų planuojamas gauti lėšų sumas bei planuojamas iš projekto gauti pajamas.
16. To paties projekto daliniam finansavimui gauti paraiška gali būti teikiama tik į vieną ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytą programos priemonę. Jeigu projektą vykdo keli vykdytojai, projektas laikomas neskaidomu ir daliniam finansavimui gauti paraišką (paraiškoje privalo būti nurodyti visi vykdytojai) tik į vieną ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytą programos priemonę turi teisę teikti tik vienas, pagrindinis, vykdytojas.
17. Paraiškos 1 egzempliorius siunčiamas registruotu laišku, per pasiuntinį arba pateikiamas ministerijos Bendrųjų reikalų skyriui. Pateikimo data laikoma pašto spaude pažymėta siuntimo data. Paraiškos elektroninė versija taip pat atsiunčiama skelbime nurodytu elektroniniu paštu.
18. Paraiškos nesvarstomos, jeigu nustatyta bent viena iš šių aplinkybių:
18.1. paraiška finansavimui gauti užpildyta neteisingai, pateikti ne visi paraiškoje nurodyti dokumentai ir per nustatytą terminą šie trūkumai nėra pašalinti;
18.3. projekto vykdytojas nustatytais terminais neatsiskaitė su ministerija už iš valstybės biudžeto ankstesniais metais finansuotus projektus ar neįvykdė sutartyje dėl projekto finansavimo numatytų sąlygų;
18.4. projekto vykdytojas anksčiau gautas lėšas, skirtas projektams įgyvendinti, panaudojo ne pagal tikslinę paskirtį;
19. Paraiškas svarsto ir kultūros ministrui teikia savo rekomendacijas dėl projektų finansavimo Muziejinės veiklos projektų ekspertų komisija (toliau – komisija), išskyrus atvejus, kai teisės aktai numato kitaip. Komisijos darbas organizuojamas vadovaujantis Kultūros ministerijos ekspertų komisijų nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2004 m. gegužės 21 d. įsakymu Nr. ĮV-121 (Žin., 2004, Nr. 87-3186; 2005, Nr. 129-4654 ).
21. Komisiją sudaro 7 nariai. Komisijos nariais kviečiami kompetentingi muziejininkai, restauratoriai, menininkai, kultūros specialistai. Komisijos sudėtis skelbiama ministerijos interneto svetainėje.
22. Komisijos posėdžiai ir sprendimai yra teisėti, kai posėdyje dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių. Negalintys dalyvauti posėdyje komisijos nariai iki posėdžio pradžios gali pateikti nuomonę raštu posėdžio darbotvarkėje numatytais klausimais. Raštu pateiktą nuomonę įvertina posėdyje dalyvaujantys komisijos nariai. Komisija sprendimus priima paprasta posėdyje dalyvaujančių narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.
23. Komisijos narys privalo nusišalinti ir neturi teisės dalyvauti svarstant konkrečias paraiškas bei teikti pasiūlymus dėl projektų finansavimo, jeigu:
23.1. jis dirba paraišką pateikusioje įstaigoje (asociacijoje) arba yra paraišką pateikusios įstaigos (asociacijos) steigėjas, akcininkas;
23.4. jis yra susijęs giminystės ar svainystės ryšiais su paraišką pateikusios įstaigos (asociacijos) darbuotojais, steigėjais, akcininkais, valdymo organų nariais;
24. Komisijos darbui vadovauja komisijos pirmininkas, renkamas komisijos narių paprasta balsų dauguma.
25. Komisijos sekretoriumi skiriamas priemonės vykdytojas, kuris nėra komisijos narys ir neturi balso teisės.
26. Komisijos sekretorius:
26.1. rengia skelbimus apie projektų konkursą pagal šių taisyklių 12 punkto reikalavimus ir organizuoja jo paskelbimą;
26.3. patikrina, ar gautos paraiškos atitinka taisyklėse nustatytus formaliuosius reikalavimus, bei įvertina paraiškos teikėjo atsiskaitymo ir dalinio finansavimo sutarčių įvykdymo rezultatus pagal visas ministerijos finansuotas programas;
26.4. informuoja projektų vykdytojus apie paraiškas, neatitinkančias formaliųjų reikalavimų, leidžia patikslinti duomenis ir teikia jas komisijai svarstyti;
26.5. renka komisijos narių raštu pateiktą informaciją apie galimą privačių ir viešų interesų konfliktą;
26.7. atlieka būtiną techninį darbą bendradarbiaujant su komisija rengiant finansinio sprendimo projektą;
26.8. vadovaudamasis finansiniu sprendimo projektu, rengia ministro įsakymo projektą, jeigu teisės aktai nenumato kitaip;
26.9. kultūros ministrui priėmus sprendimą dėl projektų finansavimo, pagal projektų vykdytojų pateiktus išlaidų paskaičiavimus derina ir rengia sutartis bei išlaidų sąmatas šiems projektams įgyvendinti, teikia Strateginio planavimo ir kontrolės departamento Finansų ir turto valdymo skyriui informaciją dėl lėšų perkėlimo tiesioginio pavaldumo įstaigoms;
26.11. siekdamas užtikrinti, kad sprendimai būtų įvykdyti tinkamai ir laiku, esant poreikiui, derina ir (ar) tikslina sutartis ir (ar) prie sutarčių esančias sąmatas;
26.12. renka nustatytos formos projektų vykdymo ataskaitas ir prižiūri, kad projektų vykdytojai laikytųsi sutartyje numatytų ataskaitų pateikimo ir (ar) patikslinimo terminų;
26.13. fiksuoja pavėlavusius pateikti ataskaitas bei netinkamai atsiskaičiusius projektų vykdytojus, apie tai juos informuoja ir primena sutarties sąlygas. Sutarties sąlygų neįvykdžiusius projektų vykdytojus įtraukia į neatsiskaičiusiųjų projektų vykdytojų sąrašą;
26.14. informuoja neatsiskaičiusius projektų vykdytojus apie jų prievolę grąžinti lėšas teisės aktų nustatyta tvarka ir apie tai, kad jų projektai vienerius metus nebus finansuojami;
26.15. patikrina pagal savo kompetenciją veiklos ir finansines ataskaitas, nustatydamas, ar lėšos panaudotos pagal sąmatoje prie sutarties nurodytą paskirtį, parašu patvirtina atliktą patikrą ir finansines ataskaitas kartu su informacija apie projekto vykdymui skirtų lėšų nepanaudotą likutį teikia Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriaus darbuotojui, atsakingam už tos priemonės finansuojamų projektų patikrą;
26.16. atsakingam Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriaus darbuotojui pagal kompetenciją atlikus finansinių ataskaitų patikrą ir pateikus priemonės vykdytojui sąrašą su informacija apie atsiskaitymus, įvertina, ar pasiektas projekto tikslas ir ar tinkamai panaudotos skirtos lėšos, t. y. atlieka paskesniąją finansų kontrolę;
26.17. nustačius, kad projektų vykdytojai lėšas faktiškai panaudojo nesivadovaudami patvirtinta išlaidų sąmata, laiku ar iš viso neįvykdė sutarties sąlygų, nedelsiant raštu informuoja projektų vykdytojus, jog jų projektai vienerius metus nebus finansuojami, bei nurodo, kad projekto vykdytojas privalo per 15 darbo dienų grąžinti ministerijai visą iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto gautą sumą, bei informuoja apie tai, kad lėšų negrąžinus, jos bus išieškotos teisės aktų nustatyta tvarka;
27. Projektų vykdytojų paraiškos, paraiškų ir sutarčių registracijos žurnalai, komisijos posėdžių protokolai, projektų įvykdymo rezultatų ataskaitos ir jų registravimo žurnalai saugomi trejus metus ministerijos Kultūros politikos departamento Informacinės visuomenės plėtros skyriuje. Projektų vykdytojų sutartys ir projektų įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašai saugomi ministerijos Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriuje teisės aktų nustatyta tvarka.
IV. LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA
28. Sprendimą dėl lėšų skyrimo projektams finansuoti priima kultūros ministras, įvertinęs komisijos pateiktas rekomendacijas. Lėšos projektams finansuoti skiriamos kultūros ministro įsakymu. Komisija neteikia informacijos apie atskirų projektų vertinimus.
29. Kultūros ministro įsakymas, kuriuo lėšos paskirstomos projektams, yra skelbiamas ministerijos interneto svetainėje. Ministerijos interneto svetainėje taip pat skelbiamas visas konkursui pateiktų paraiškų sąrašas.
30. Projektų finansavimas vykdomas pagal ministerijos ir projekto vykdytojo, kuriam yra skiriamos lėšos, sudaromą kultūros ministro nustatytos formos sutartį ir ministerijos patvirtintą sąmatą, kuri yra neatskiriama sutarties dalis. Sutartyje nurodomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymo būdai, šalių atsakomybė už sutarties nevykdymą ir kitos sąlygos. Nesudarius sutarties iki einamųjų metų rugsėjo 1 d. ne dėl ministerijos kaltės, kultūros ministro įsakymo punktas, kuriuo skiriamos lėšos daliniam finansavimui, netenka galios.
31. Su ministerijos tiesioginio pavaldumo biudžetinėmis įstaigomis sutartys nesudaromos. Tuo atveju, kai priimtas sprendimas dėl lėšų skyrimo ministerijai tiesiogiai pavaldžiai biudžetinei įstaigai, ministerijos Strateginio planavimo ir kontrolės departamento Finansų ir turto valdymo skyrius teisės aktų nustatyta tvarka patikslina tokios įstaigos atitinkamos programos sąmatą.
33. Projektų administravimo išlaidos gali sudaryti iki 20 procentų lėšų sumos, skirtos projektui įgyvendinti.
34. Biudžetinės įstaigos negali naudoti projekto lėšų darbuotojų darbo užmokesčiui, biuro nuomai ir komunalinėms paslaugoms apmokėti.
35. Projektų nenumatytos išlaidos gali sudaryti iki 10 procentų lėšų sumos, skirtos projektui įgyvendinti.
36. Skirtos valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos kitiems projektams įgyvendinti arba perkeliamos į kitus biudžetinius metus.
37. Projekto vykdytojas, negalintis vykdyti projekto pagal ministerijos patvirtintą sąmatą, turi ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki sutartyje numatyto projekto įvykdymo termino pabaigos raštu kreiptis į ministeriją dėl jos tikslinimo ir nurodyti priežastis. Sąmatos tikslinti nereikia, jeigu skirtumas tarp planuotų ir faktiškai panaudotų lėšų pagal atskirą sąmatos straipsnį neviršija 20 procentų. Projekto vykdytojas, pateikęs argumentuotą raštą, taip pat turi teisę tikslinti sąmatos straipsnio eilučių formuluotes bei įsitraukti naujas (jeigu projekto vykdytojui pavyko sutaupyti lėšų ir jis nori už sutaupytas lėšas apmokėti už prekę ar paslaugą, kurią buvo įtraukęs į sąmatą prie paraiškos).
38. Sprendimą tikslinti sąmatą priima priemonės vykdytojas, įvertinęs projekto vykdytojo nurodytas priežastis. Kilus įtarimų dėl projekto turinio pasikeitimo, sprendimą tikslinti sąmatą priima komisija.
39. Projekto vykdytojui praleidus sąmatos tikslinimo terminą ar kitaip pažeidus sąmatų tikslinimo tvarką, sąmata netikslinama. Tokiu atveju išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, yra pripažįstamos netinkamomis ir netinkamai panaudotos valstybės biudžeto lėšos privalo būti grąžintos į ministerijos nurodytą sąskaitą iki einamųjų biudžetinių metų pabaigos, bet ne vėliau nei iki gruodžio 15 d. Negrąžintos valstybės biudžeto lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.
40. Projekto vykdytojas, gavęs finansavimą projektui ir negalintis jo įvykdyti, turi ne vėliau kaip likus 20 darbo dienų iki sutartyje numatyto projekto įvykdymo termino pabaigos raštu apie tai informuoti ministeriją. Tokiu atveju projektui skirtos valstybės biudžeto lėšos privalo būti grąžintos į ministerijos nurodytą sąskaitą iki einamųjų biudžetinių metų pabaigos, bet ne vėliau nei iki gruodžio 15 d. Negrąžintos lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.
41. Projekto vykdytojas už gautas lėšas atsiskaito sutartyje nustatyta tvarka ir teikia priemonės vykdytojui kultūros ministro nustatytų formų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis iš dalies finansuojamo projekto įvykdymo ataskaitą ir projekto įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą. Ministerijos tiesioginio pavaldumo biudžetinės įstaigos teikia tik Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis iš dalies finansuojamo projekto įvykdymo ataskaitą.
42. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis iš dalies finansuojamo projekto įvykdymo ataskaitoje projekto vykdytojas privalo nurodyti ir kitus projekto finansavimo šaltinius, iš jų gautų lėšų sumas bei planuojamas gauti pajamas iš įvykdyto projekto.
43. Lėšos gali būti naudojamos tik tinkamoms projekto išlaidoms padengti. Išlaidos yra tinkamos, jeigu jos yra:
43.2. patirtos einamaisiais metais ir projekto vykdymo laikotarpiu (nurodytu projekto paraiškoje ir sutartyje);
44. Ministerijai pareikalavus, projekto vykdytojas turi pateikti visus išlaidas pateisinančius ir apmokėjimą įrodančius dokumentus ir jų patvirtintas kopijas.
Išlaidas pateisinančiais dokumentais laikomi: projekto vykdytojo prekių ar paslaugų tiekėjų pateiktos sąskaitos faktūros ar PVM sąskaitos faktūros, kasos aparatų kvitai, perdavimo–priėmimo aktai, darbo laiko apskaitos žiniaraščiai ir kt. dokumentai, kurie atitinka Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus.
Išlaidų apmokėjimą patvirtinančiais dokumentais laikomi: banko sąskaitos išrašas, kasos išlaidų orderiai ir kt. dokumentai, įrodantys, kad pagal išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atlikti mokėjimai.
45. Valstybės biudžeto lėšos projektų vykdytojams pervedamos pagal nustatytas valstybės iždo valdymo procedūras.
46. Projekto vykdytojui pažeidus šių taisyklių ir sutarties reikalavimus, visos gautos lėšos privalo būti grąžinamos ministerijai per ministerijos nustatytą laikotarpį, negrąžintos lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka, o projekto vykdytojas praranda teisę 1 (vienerius) metus gauti dalinį finansavimą iš ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytų programų.
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2013 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. ĮV-333
(Muziejinės veiklos projekto finansavimo iš dalies valstybės biudžeto lėšomis paraiškos forma)
Gauta (data) 20 __ m. ____________ mėn. ____ d. Paraiškos Nr. _______________
MUZIEJINĖS VEIKLOS PROJEKTO FINANSAVIMO IŠ DALIES VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS
PARAIŠKA
1. Informacija apie projekto vykdytoją:
1.1. Juridinio asmens pavadinimas, teisinė forma, kodas
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
1.2. Buveinės adresas, telefono nr., el. pašto adresas
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
1.3. Juridinio asmens vadovo vardas, pavardė, telefono nr., el. pašto adresas
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
1.4. Projekto vadovo vardas, pavardė, telefono nr., el. pašto adresas
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
1.5. Ar projekto vykdytojas yra įtrauktas į Įvertintų muziejų sąrašą? (tai, kas tinkama, pažymėkite; jeigu pažymėjote „Taip“, nurodykite tai patvirtinančio kultūros ministro įsakymo datą ir numerį)
Taip Ne
......................................................................................................................................................
2. Informacija apie projektą:
2.1. Pavadinimas...........................................................................................................................
2.2. Kategorija, į kurią teikiamas projektas (tai, kas tinkama, pažymėkite):
· parodos, jų leidiniai ir susijusios viešinimo veiklos;
· edukacinės veiklos projektai;
· rinkinių ir kiti tyrimai, ekspedicijos bei jų publikacijos;
· muziejų konferencijos ir jų leidiniai;
· muziejų tarptautinio bendradarbiavimo projektai;
· muziejų veiklos viešinimo projektai;
· muziejų asocijuotų organizacijų veiklos projektai (jungtinės parodos bei jų leidiniai, konferencijos, dalyvavimas muziejų specialistų kvalifikacijos kėlimo projektuose ir kiti projektai).
2.3. Įgyvendinimo vieta................................................................................................................
2.4. Įgyvendinimo data (turi būti tiksliai nurodyta projekto pradžios ir pabaigos data)
......................................................................................................................................................
2.5. Trumpas projekto apibūdinimas (projekto tikslai ir uždaviniai, tema, dalyviai, auditorija ir pan.)
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
2.6. Projekto įgyvendinimo planas (projekto veiklos ir jų terminai, laukiami projekto rezultatai (planuojami rezultatai turi būti realūs ir įvykdomi, sudarantys galimybę vertinti projekto iškeltų tikslų įgyvendinimą) ir pan.)
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
2.7. Projekto tęstinumo perspektyvos
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
2.8. Informacija apie projekto sklaidą viešojo informavimo priemonėse
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
3. Projekto finansavimas ir planuojamos pajamos:
3.1. Visas projekto biudžetas.................................................................................................... Lt
3.2. Iš Kultūros ministerijos prašomo finansavimo dydis......................................................... Lt
3.3. Duomenys apie projekto partnerius ir rėmėjus, jų finansinį indėlį ar numatomas suteikti paslaugas
......................................................................................................................................................
4. Valstybės biudžeto lėšomis finansuotų projektų vykdymo patirtis:
(Išvardinti per paskutinius dvejus kalendorinius metus valstybės biudžeto lėšomis finansuotus vykdytus projektus. Nurodyti jiems skirtą valstybės biudžeto lėšų sumą, projekto rezultatus. Pateikti informaciją apie atsiskaitymą už valstybės biudžeto lėšas (atsiskaityta, neatsiskaityta).
Eil. Nr. |
Projekto pavadinimas, sutarties numeris ir data |
Skirta valstybės biudžeto lėšų suma |
Projekto įvykdymo rezultatai |
Atsiskaitymas už gautas valstybės biudžeto lėšas |
4.1. |
|
|
|
|
4.2. |
|
|
|
|
4.3. |
|
|
|
|
* Jei reikia – įterpti papildomų eilučių.
5. Detali projekto išlaidų sąmata:
1. |
Atlyginimų su mokesčiais fiziniams asmenims išlaidos (projekto vykdytojo darbuotojų atlyginimai (išskyrus biudžetines įstaigas); atlyginimai pagal autorines sutartis; atlyginimai pagal sutartis dėl atlikėjų teisių; atlyginimai pagal atlikėjo ir kitų atlygintinų paslaugų sutartis; atlyginimai asmenims, turintiems verslo liudijimus ar individualios veiklos pažymas) |
|||||
|
|
Kiekis |
Visa suma, Lt |
Iš KM prašoma suma, Lt |
||
1. |
|
|
|
|
||
2. |
|
|
|
|
||
|
Iš viso: |
|
|
|
||
2. |
Paslaugų išlaidos (transporto, patalpų, technikos nuomos, spaudos, vertimų, reklamos, maitinimo, kelionių, apgyvendinimo išlaidos ir kt.) |
|||||
|
|
Visa suma, Lt |
Iš KM prašoma suma, Lt |
|||
1. |
|
|
|
|||
2. |
|
|
|
|||
|
Iš viso: |
|
|
|||
3. |
Prekių išlaidos (projekto tikslams pasiekti būtinos prekės, kurių vnt. kaina yra iki 1000 Lt) |
|||||
|
|
Vnt. kaina (iki 1000 Lt) |
Kiekis |
Visa suma, Lt |
Iš KM prašoma suma, Lt |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
4. |
Komandiruočių ir kviestinių projekto dalyvių piniginių kompensacijų išlaidos (kelionės, nakvynės bei dienpinigių / maistpinigių išlaidos, kompensuojamos pagal išlaidas patvirtinančius dokumentus, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1515 „Dėl neapmokestinamųjų piniginių kompensacijų dydžių nustatymo” (Žin., 2003, Nr. 114-5152) ir Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 526 (Žin., 2004, Nr. 74-2555) |
|||||
|
|
Vnt. kaina |
Visa suma, Lt |
Iš KM prašoma suma, Lt |
||
1. |
|
|
|
|
||
2. |
|
|
|
|
||
|
Iš viso: |
|
|
|
||
5. |
Administravimo išlaidos (iki 20 % - projekto tikslams pasiekti būtinos išlaidos: projekto vadovo ir darbuotojų darbo užmokesčio (išskyrus biudžetines įstaigas), biuro nuomos ir komunalinių paslaugų (išskyrus biudžetines įstaigas), ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių išlaidos) |
|||||
|
|
Visa suma, Lt |
Iš KM prašoma suma, Lt |
|||
1. |
|
|
|
|||
2. |
|
|
|
|||
|
Iš viso: |
|
|
|||
6. |
Nenumatytos išlaidos (iki 10 % – tik tiesiogiai su projekto vykdymu susijusios, kituose straipsniuose nenurodytos išlaidos, išskyrus administravimo išlaidas) |
|||||
|
|
Visa suma, Lt |
Iš KM prašoma suma, Lt |
|||
1. |
Nenumatytos išlaidos |
|
|
|||
|
Iš viso: |
|
|
|||
Iš viso: |
|
|
||||
PRIDEDAMA:
2. Kita projekto vykdytojo manymu svarbi informacija (nurodyti konkrečius dokumentus).
Tvirtinu, kad paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga; dėl šio projekto (ar jo dalies) įgyvendinimo tais pačiais biudžetiniais metais dalinio finansavimo pagal kitas Kultūros ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytas programas ir/ar priemones nėra kreiptasi. Gavęs (-usi) Kultūros ministerijos finansavimą įsipareigoju pateikti galutines ataskaitas.
____________________ (Juridinio asmens vadovo vardas, pavardė) |
|
|
A. V. |
_________________ (parašas) |
____________________ (Juridinio asmens vyriausiojo buhalterio (finansininko) vardas ir pavardė) |
|
|
|
_________________ (parašas) |
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2013 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. ĮV-333
(Muziejinės veiklos projekto finansavimo iš dalies valstybės biudžeto lėšomis sutarties forma)
MUZIEJINĖS VEIKLOS PROJEKTO FINANSAVIMO IŠ DALIES VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS
SUTARTIS
20 m. d. Nr. ______
Vilnius
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija (toliau – Ministerija), atstovaujama ____________________, ir _____________________________________________________________________ (toliau –
(projekto vykdytojo pavadinimas, teisinė forma, kodas)
Vykdytojas), atstovaujama(-s)______________________________________________ (toliau
(projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas, vardas, pavardė)
kartu – Šalys), sudarė šią sutartį:
1. Sutarties dalykas:
1.1. Šios sutarties dalykas yra projekto _______________________________________
(projekto pavadinimas)
(toliau – projektas) įgyvendinimo dalinis finansavimas.
2. Šalių įsipareigojimai:
2.1. Ministerija įsipareigoja:
2.1.1. vadovaudamasi Lietuvos Respublikos kultūros ministro 20___ m. ___________ d.
įsakymo Nr. ___ _______ punktu, iš dalies finansuoti šios sutarties 1.1 punkte nurodytą projektą ir skirti šiam tikslui, atsižvelgiant į pridedamą Ministerijos patvirtintą sąmatą (toliau – sąmata), kuri yra neatskiriama šios sutarties dalis, ___________________________________________________________________ litų;
(suma skaičiais ir žodžiais)
2.2. Vykdytojas įsipareigoja:
2.2.2. skirtas valstybės biudžeto lėšas naudoti tik pagal prie šios sutarties patvirtintą sąmatą ir tik tinkamoms projekto išlaidoms padengti. Išlaidos yra laikomos tinkamomis, jeigu jos yra:
2.2.2.2. patirtos einamaisiais metais ir projekto vykdymo laikotarpiu (iki šios sutarties 2.2.1 punkte nurodyto termino);
2.2.3. užtikrinti, kad perkant prekes, paslaugas, darbus valstybės biudžeto lėšomis būtų laikomasi tiekėjų lygiateisiškumo, skaidrumo ir nešališkumo principų, atitinkamų teisės aktų reikalavimų. Užtikrinti, kad perkant prekes, paslaugas, darbus būtų laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) ir kitų teisės aktų nustatytos tvarkos, jeigu Vykdytojas yra perkančioji organizacija;
2.2.4. apskaitą, susijusią su projekto įgyvendinimu, tvarkyti vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais;
2.2.5. įgyvendinus projektą (terminas nurodytas 2.2.1 punkte) per 10 darbo dienų, bet ne vėliau nei iki gruodžio 15 d., Ministerijos Kultūros politikos departamento Informacinės visuomenės plėtros skyriui pateikti:
2.2.5.1. kultūros ministro nustatytos formos ataskaitą apie projekto įvykdymo rezultatus, numatytų tikslų įgyvendinimą, paramą iš kitų finansavimo šaltinių, projekto dalyvių skaičių ir kitus veiksnius;
2.2.6. Ministerijai pareikalavus, pateikti visus išlaidas pateisinančius ir atsiskaitymą įrodančius dokumentus ar jų tinkamai patvirtintas kopijas. Jeigu pateiktų išlaidas pateisinančių ir apmokėjimą įrodančių dokumentų turinys aiškiai neįrodo patirtų išlaidų pobūdžio ir paskirties, Ministerija pasilieka teisę nepriimti tokių dokumentų, kaip netinkamų;
2.2.7. projekto reklaminėje medžiagoje nurodyti, kad projektą iš dalies finansuoja Lietuvos Respublikos kultūros ministerija;
2.2.8. nepanaudotas valstybės biudžeto lėšas pasibaigus projektui per 5 darbo dienas, bet ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų gruodžio 15 d., grąžinti į Ministerijos sąskaitą (LT44 7300 0100 0245 6468);
3. Papildomos sutarties sąlygos:
3.1. Vykdytojas, negalintis vykdyti projekto pagal Ministerijos patvirtintą sąmatą, turi ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki sutarties 2.2.1 punkte numatyto projekto įvykdymo termino pabaigos raštu kreiptis į Ministeriją dėl jos tikslinimo ir nurodyti priežastis. Sąmatos tikslinti nereikia, jeigu skirtumas tarp planuotų ir faktiškai panaudotų lėšų pagal atskirą sąmatos straipsnį neviršija 20 procentų. Vykdytojas, pateikęs argumentuotą raštą, taip pat turi teisę tikslinti sąmatos straipsnio eilučių formuluotes bei įsitraukti naujas (jeigu projekto vykdytojui pavyko sutaupyti lėšų ir jis nori už sutaupytas lėšas apmokėti už prekę ar paslaugą, kurią buvo įtraukęs į sąmatą prie paraiškos). Kartu su prašymu pateikiama patikslinta projekto sąmata.
3.2. Įvykdžius projektą, praleidus sąmatos tikslinimo terminą ar kitaip pažeidus sąmatos tikslinimo tvarką, sąmata netikslinama. Tokiu atveju išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, pripažįstamos netinkamomis ir netinkamai panaudotos valstybės biudžeto lėšos turi būti grąžintos Ministerijai iki einamųjų biudžetinių metų pabaigos, bet ne vėliau nei iki gruodžio 15 d. Negrąžintos valstybės biudžeto lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.
3.3. Jeigu viena iš šalių dėl nenumatytų priežasčių negali įvykdyti kurio nors šios sutarties punkto, apie tai ne vėliau kaip likus 20 darbo dienų iki sutarties 2.2.1 punkte nurodyto projekto įvykdymo termino pabaigos privalo informuoti kitą šalį dėl sutarties papildymo, pakeitimo.
3.4. Vykdytojas, gavęs finansavimą projektui ir negalintis jo įvykdyti, apie tai ne vėliau kaip likus 20 darbo dienų iki sutarties 2.2.1 punkte nurodyto projekto įvykdymo termino pabaigos privalo informuoti Ministeriją. Tokiu atveju projektui skirtos valstybės biudžeto lėšos privalo būti grąžintos į Ministerijos nurodytą sąskaitą iki einamųjų biudžetinių metų pabaigos, bet ne vėliau nei iki gruodžio 15 d. Negrąžintos lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.
3.5. Ministerija neatsako už sutarties vykdymo nesklandumus, kylančius dėl sutartyje neteisingai nurodytų Vykdytojo rekvizitų bei kitų duomenų. Už jų tikslumą ir teisingumą atsako Vykdytojas.
3.7. Sutartis gali būti nutraukta:
3.8. Ginčai dėl šios sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
3.9. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo per 15 kalendorinių dienų nuo sutarties nutraukimo dienos grąžinti Ministerijai visą gautą iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto sumą. Negrąžintos valstybės biudžeto lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.
3.10. Sutartį nutraukus dėl Ministerijos kaltės, Ministerija pagal Vykdytojo pateiktus atsiskaitymo dokumentus apmoka sąmatoje numatytas projekto vykdymo išlaidas, padarytas iki sutarties nutraukimo dienos, tačiau ne daugiau, negu buvo numatyta sutarties 2.1.1 punkte.
3.11. Nustačius, kad Vykdytojas paraišką to paties projekto daliniam finansavimui gauti pateikė daugiau kaip vieną Ministerijos strateginiame plane nurodytą programos priemonę arba paraišką to paties projekto daliniam finansavimui gauti taip pat pateikė ir kitas (-i) Vykdytojo partneris (-iai), visos gautos valstybės biudžeto lėšos privalo būti grąžintos Ministerijai per Ministerijos nustatytą laikotarpį. Negrąžintos valstybės biudžeto lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.
3.12. Sutartis sudaryta dviem vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.
4. Šalių rekvizitai:
Ministerija |
Vykdytojas |
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
|
Kodas 188683671 |
|
J. Basanavičiaus g. 5, LT-01118 Vilnius |
|
Sąsk. Nr. LT44 7300 0100 0245 6468 |
|
AB bankas „Swedbank“ |
|
Banko kodas 73000 |
|
Telefonas (8 5) 219 3417, (8 5) 219 3418 |
|
Faksas (8 5) 262 3120 |
|
___________________ (pareigų pavadinimas) |
|
________________ (pareigų pavadinimas) |
___________________ (parašas) |
|
________________ (parašas) |
___________________ (vardas, pavardė) |
|
________________ (vardas, pavardė) |
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2013 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. ĮV-333
(Muziejinės veiklos projekto finansavimo iš dalies valstybės biudžeto lėšomis sąmatos išlaidų forma)
TVIRTINU
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija
__________________________
(pareigų pavadinimas)
__________________________
(parašas)
__________________________
(vardas, pavardė)
MUZIEJINĖS VEIKLOS PROJEKTO FINANSAVIMO IŠ DALIES VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS IŠLAIDŲ SĄMATA
(Priem. kodas: 04-005-01-02-08., funkc. klasif. kodas: 8.3.1.2., str. 2.8.1.1.1.2)
20___ m. _____________ mėn. ___ d. Nr.
___________________________________________________________________________
(Projekto vykdytojo pavadinimas ir teisinė forma)
___________________________________________________________________________
(Projekto pavadinimas)
Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
||
1. |
Atlyginimų su mokesčiais fiziniams asmenims išlaidos (projekto vykdytojo darbuotojų atlyginimai (išskyrus biudžetines įstaigas); atlyginimai pagal autorines sutartis; atlyginimai pagal sutartis dėl atlikėjų teisių; atlyginimai pagal atlikėjo ir kitų atlygintinų paslaugų sutartis; atlyginimai asmenims, turintiems verslo liudijimus ar individualios veiklos pažymas) |
||
|
|
Suma Lt |
|
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
2. |
Paslaugų išlaidos (transporto, patalpų, technikos nuomos, spaudos, vertimų, reklamos, maitinimo, kelionių, apgyvendinimo išlaidos ir kt.) |
||
|
|
Suma Lt |
|
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
3. |
Prekių išlaidos (projekto tikslams pasiekti būtinos prekės, kurių vnt. kaina yra iki 1000 Lt) |
||
|
|
Vnt. kaina |
Suma Lt |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
4. |
Komandiruočių ir kviestinių projekto dalyvių piniginių kompensacijų išlaidos (kelionės, nakvynės bei dienpinigių / maistpinigių išlaidos, kompensuojamos pagal išlaidas patvirtinančius dokumentus, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1515 „Dėl neapmokestinamųjų piniginių kompensacijų dydžių nustatymo“ (Žin., 2003, Nr. 114-5152) ir Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 526 (Žin., 2004, Nr. 74-2555) |
||
|
|
Vnt. kaina |
Suma Lt |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
5. |
Administravimo išlaidos (iki 20 % – projekto tikslams pasiekti būtinos išlaidos: projekto vadovo ir darbuotojų darbo užmokesčio (išskyrus biudžetines įstaigas), biuro nuomos ir komunalinių paslaugų (išskyrus biudžetines įstaigas), ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių išlaidos) |
||
|
|
Suma Lt |
|
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
6. |
Nenumatytos išlaidos (iki 10 % – tik tiesiogiai su projekto vykdymu susijusios, kituose straipsniuose nenurodytos išlaidos, išskyrus administravimo išlaidas) |
||
|
|
Suma Lt |
|
1. |
Nenumatytos išlaidos (išlaidų pavadinimas ir paskirtis nurodomi ataskaitoje) |
|
|
|
Iš viso: |
|
|
IŠ VISO: |
|
____________________ Projekto vykdytojo vadovo vardas ir pavardė |
|
|
A. V. |
_________________ (parašas) |
____________________ Projekto vykdytojo vyriausiojo finansininko vardas ir pavardė |
|
|
|
_________________ (parašas) |
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2013 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. ĮV-333
(Muziejinės veiklos projekto finansavimo iš dalies valstybės biudžeto lėšomis ataskaitos forma)
MUZIEJINĖS VEIKLOS PROJEKTO FINANSAVIMO IŠ DALIES
VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS
ATASKAITA
__________________________________________________
(projekto vykdytojo pavadinimas, teisinė forma, kodas)
________________________________________________________
(projekto vykdytojo adresas, telefonas, el. pašto adresas)
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija
J. Basanavičiaus g. 5, LT-01118
Vilnius
___________________________________________________________________________
(projekto pavadinimas kilmininko linksniu, didžiosiomis paryškintomis raidėmis)
ATASKAITA
___________ Nr. __________
(data)
Priemonė ______________________________
(Kultūros ministerijos priemonės pavadinimas)
Priemonės kodas _______________________________________________________
(Priemonės kodas pagal Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos strateginio veiklos plano 1 formą)
Sutartyje (___________, Nr. ____) nurodytas projekto įgyvendinimo terminas: 20__ m. _______ __ d.
(data)
Projekto vykdymo rezultatų analizė
Projekto tikslų ir uždavinių įgyvendinimas |
|
Pasiekti rezultatai skaičiais (kiekybiniai ir/ar kokybiniai rodikliai) |
|
Informacija apie projekto tęstinumo perspektyvas |
|
Informacija apie projekto sklaidą viešojo informavimo priemonėse |
|
Informacija apie kitus projekto finansavimo šaltinius, jų finansinį indėlį |
|
Informacija apie iš projekto gautas faktines pajamas |
|
Išlaidų sumos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus, nurodytus faktines projekto išlaidas pagrindžiančių dokumentų sąraše. Visos ministerijos skirtos lėšos panaudotos projekto tikslui pasiekti.
(Kultūros ministerijos valstybės tarnautojo (darbuotojo), atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas)
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2013 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. ĮV-333
(Muziejinės veiklos projekto įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašo forma)
_________________________________________________
(Projekto vykdytojo pavadinimas, teisinė forma, įmonės kodas)
_________________________________________________
(Projekto pavadinimas, sutarties data ir numeris)
______________________________________________________________
(Projekto įvykdymo data)
PROJEKTO ĮVYKDYMO FAKTINES IŠLAIDAS PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ SĄRAŠAS
Eilės Nr. |
Išlaidos pagal patvirtintą sąmatą prie sutarties |
Faktines išlaidas patvirtinantys dokumentai (sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, sąskaitos, PVM sąskaitos faktūros, priskaitymo žiniaraščiai ir kt.) |
išlaidų pavadinimas ir paskirtis |
||||||
data |
numeris |
pavadinimas |
prekių ar paslaugų teikėjas |
suma litais |
|||||
pavadinimas |
suma litais |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
0,00 |
|
|
|
|
0,00 |
|
Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos išlaidų sumos apmokėtos iš Ministerijos pervestų lėšų projektui vykdyti ir atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus.
Remiantis Viešųjų pirkimų įstatymo 4 str. 2 d., projekto vykdytojas yra / nėra perkančioji organizacija (tai, kas tinkama, pabraukti).
Lėšos panaudotos laikantis tiekėjų lygiateisiškumo, skaidrumo ir nešališkumo principų, atitinkamų teisės aktų reikalavimų bei vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka (jeigu projekto vykdytojas yra perkančioji organizacija).
(Jeigu projekto vykdytojas yra perkančioji organizacija, nurodyti viešųjų pirkimų būdus, apimtis ir pan., taikytus valstybės biudžeto lėšomis perkant prekes, paslaugas ir kt.)
Projekto vykdytojo vadovas |
|
|
________________________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
(vardas ir pavardė, parašas) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vyriausiasis buhalteris (finansininkas) |
|
|
________________________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
(vardas ir pavardė, parašas) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ataskaitą užpildęs asmuo |
|
|
___________________________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
(Vardas ir pavardė, tel. Nr., el. pašto adresas) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ATASKAITĄ PRIĖMĖ: |
|
|
|
PATIKRINO, AR LĖŠOS PANAUDOTOS PAGAL SUTARTYJE NUMATYTAS SĄLYGAS: |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
____________________________________________ |
|
________________________________________________ |
|
|
|||
(Kultūros ministerijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo, atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė) |
(Kultūros ministerijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo, atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė) |
|
|||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
________________________________________________ |
|
|
|
Parašas ir ataskaitos gavimo data |
|
|
(Parašas, išvados ir perdavimo Buhalterinės |
|
|
||
|
|
|
|
apskaitos ir atskaitomybės skyriui data) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ATASKAITĄ PRIĖMĖ IR PATIKRINO: |
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_____________________________________________ |
|
|
|
|
|
||
(Kultūros ministerijos Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriaus valstybės tarnautojo ar darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė) |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
________________________________________ |
|
|
|
|
|
||
(Parašas, data ir išvados apie įtraukimą į apskaitą) |
|
|
|
|