Lietuvos Respublikos Vyriausybė
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. LIEPOS 23 D. NUTARIMO NR. 789 „DĖL ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEDO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. liepos 13 d. Nr. 851
Vilnius
Pakeisti Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 789 „Dėl Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 95-3722; 2009, Nr. 36-1387; 2010, Nr. 43-2063; 2011, Nr. 49-2380):
1. V skyriuje „Prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonės“:
1.1. I skirsnyje „VP1-2.1-ŠMM-01-V priemonė „Švietimo kokybės užtikrinimo ir stebėsenos sistemų stiprinimas“:
1.1.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
išorinio vertinimo išvadas gavusios mokslo ir studijų institucijos |
skaičius |
25 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334 (Žin., 2008, Nr. 7-260), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Produkto |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
300 |
veiksmų programos rodiklis |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1380 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokslo ir studijų institucijos, pateikusios prašymą dėl išorinio vertinimo |
skaičius |
35 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sukurta bendrojo lavinimo mokyklų įsivertinimo instrumentų |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331 (Žin., 2008, Nr. 7-257), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sukurtos nacionalinių studijų, mokslo ir technologijų prognozavimo ir ateities įžvalgų sistemos |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
1.1.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
47694063 |
8416599 |
0 |
0 |
0 |
56110662 |
1.2. Išdėstyti III skirsnio „VP1-2.1-ŠMM-03-V priemonė „Švietimo personalo (administravimo personalo, švietimo vadybininkų) kvalifikacijos tobulinimo sistemų plėtra“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
4650539 |
820683 |
0 |
0 |
0 |
5471222 |
1.3. Išdėstyti V skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-01-V priemonė „Studijas reglamentuojančių aprašų rengimas ar atnaujinimas, atsižvelgiant į naujus kokybinius reikalavimus“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
3349286 |
591050 |
0 |
0 |
0 |
3940336 |
1.4. Išdėstyti VI skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-02-V priemonė „Bendrojo lavinimo, profesinio mokymo institucijų ir aukštųjų mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijos tobulinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
70055249 |
10937610 |
0 |
1425081 |
0 |
82417940 |
1.5. VIII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-04-V priemonė „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas“:
1.5.1. Papildyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ dvyliktąja pastraipa:
1.5.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
asmenų, kurie gavo aukštosios mokyklos neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu, dalis |
procentai |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
švietimo posričių, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų, dalis iš visų švietimo posričių |
procentai |
56 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Produkto |
moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
4100 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
530 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
50 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
800 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
50 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
300 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
asmenys, kurie tobulina kvalifikaciją pagal neformaliojo švietimo programas aukštojoje mokykloje |
skaičius |
400 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
170 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
|
profesinio mokymo institucijos (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
60 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
profesinio mokymo institucijų (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų profesinio mokymo institucijų |
procentai |
65 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
15 |
veiksmų programos rodiklis |
|
aukštųjų mokyklų (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų aukštųjų mokyklų |
procentai |
30 |
veiksmų programos rodiklis |
|
pateiktos profesinio mokymo programos (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu |
skaičius |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo posričiai, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų |
skaičius |
25 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
ūkio sektoriai, kuriuose parengti ar atnaujinti profesiniai standartai |
skaičius |
5 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
1.6. Išdėstyti X skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-06-V priemonė „Besimokančiųjų pagrindinių kompetencijų ugdymas formaliojo ir neformaliojo švietimo sistemoje“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
23798521 |
4199739 |
0 |
0 |
0 |
27998260 |
1.7. Išdėstyti XI skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-07-K priemonė „Studijų kokybės gerinimas, tarptautiškumo didinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
143227969 |
15761644 |
0 |
9513880 |
0 |
168503493 |
1.8. XV skirsnyje „VP1-2.3-ŠMM-01-V priemonė „Profesinio orientavimo sistemos veiklos tobulinimas ir plėtra“:
1.8.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokinių, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis |
procentai |
6,9 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2332 (Žin., 2008, Nr. 7-258, Nr. 143-5731), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
studentų, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis |
procentai |
3 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Produkto |
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1600 |
veiksmų programos rodiklis |
AIKOS sistemoje esantys aprašai |
skaičius |
3000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
mokiniai, dalyvavę ugdymo karjerai veiklose |
skaičius |
88000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
studentai, dalyvavę ugdymo karjerai veiklose |
skaičius |
3000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
1.8.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
55965263 |
9876223 |
0 |
0 |
0 |
65841486 |
1.9. Išdėstyti XVI skirsnio „VP1-2.3-ŠMM-02-V priemonė „Alternatyvus ugdymas švietimo sistemoje“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
5950000 |
1050000 |
0 |
0 |
0 |
7000000 |
1.10. Papildyti XVII skirsnio „VP1-2.3-ŠMM-03-V priemonė „Visuotinio priešmokyklinio ugdymo diegimas ir kitų mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumo didinimas ypač kaimo vietovėse“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ ketvirtąja pastraipa:
1.11. Išdėstyti XVIII skirsnio „VP1-2.3-ŠMM-04-V priemonė „Kokybiškos mokymosi psichologinės, specialiosios ar socialinės pedagoginės ir kitokios pagalbos besimokantiems teikimas, didinant mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumą“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
36643378 |
5819831 |
0 |
646648 |
0 |
43109857 |
2. VI skyriuje „Prioriteto „Tyrėjų gebėjimų stiprinimas“ priemonės“:
2.1. Išdėstyti I skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-01-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos tobulinimas, mobilumo ir studentų mokslinių darbų skatinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
53590443 |
43358016 |
0 |
12350 |
0 |
96960809 |
2.2. VIII skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-08-K priemonė „Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklų vykdymas pagal nacionalinių kompleksinių programų tematikas“:
2.2.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
pagal darbo sutartis įdarbintų mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie ir toliau ten dirba po 6 mėnesių po projekto pabaigos, dalis |
procentai |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
įgyvendinti MTEP projektai |
skaičius |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
30 |
veiksmų programos rodiklis |
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
60 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
2.2.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
35312000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
35312000 |
2.3. Papildyti IX skirsniu:
Priemonės aprašymas
Priemonė „Aukšto tarptautinio lygio mokslinių tyrimų skatinimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – tobulinti tyrėjų kvalifikaciją ir kompetenciją, skatinti jų mobilumą – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – skatinti aukšto tarptautinio lygio mokslinių tyrimų, skirtų ateityje Lietuvos gerovę ir konkurencingumą lemsiančioms prioritetinėms ūkio sritims, numatytoms Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijoje, vykdymą, aukšto tarptautinio lygio aukštųjų ir (arba) vidutiniškai aukštų technologijų srities mokslinius tyrimus.
Remiamos veiklos:
mokslinių tyrimų veiklos, atliekamos kartu su tarptautinėmis pramonės įmonėmis arba jų laboratorijose pagal pasirašytas bendradarbiavimo atliekant mokslinius tyrimus sutartis;
mokslininkų ir kitų tyrėjų, mokslo ir studijų institucijų darbuotojų, atsakingų už mokslinių tyrimų rezultatų komercinimo, mokslo ir verslo bendradarbiavimo skatinimo klausimus, kvalifikacijos ir kompetencijų tobulinimas pagal specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų poreikius mokslinių tyrimų srityse.
Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina uždaroji akcinė bendrovė Lietuvos tyrimų centras.
Atsakingos institucijos
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – viešoji įstaiga Europos socialinio fondo agentūra.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas bei gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
įgyvendinti mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros projektai |
skaičius |
6 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
40 |
veiksmų programos rodiklis |
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
6 |
veiksmų programos rodiklis |
|
atliktos stažuotės ir praktikos |
skaičius |
20 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
skelbti moksliniai straipsniai |
skaičius |
18 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Finansavimo planas
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
40000000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
40000000 |
MINISTRAS PIRMININKAS ANDRIUS KUBILIUS
ŪKIO MINISTRAS,
PAVADUOJANTIS FINANSŲ MINISTRĄ RIMANTAS ŽYLIUS